Geesberge

Zandpad 23 3601 NA Maarssen Nederland Kaart

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Geesberge

Lekker landelijk

Gelegen in een rijksmonument aan de Vecht is Buitenplaats Geesberge met zijn eigen grote terras en aanlegsteiger een uitzonderlijke locatie. Binnen en buiten heerst een fijne landelijke sfeer, en dat komt ook terug in de gerechten. Voor kinderen genoeg speelactiviteiten en daarna een pannenkoek. Iets te vieren? Denk eens aan het Vaararrangement.

Meer informatie over restaurant Geesberge

Maandag en Dinsdag is het restaurant gesloten.
Woensdag t/m zondag keuken geopend van 11:00 tot 21:00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Naomi_123 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Gister heerlijk gegeten op het mooie terras bij restaurant Geesberge.
Ik schrik een beetje van de reacties die ik hier lees. Onze ervaring is totaal anders geweest.
Wij kwamen met een groep van 8 volwassen en 6 kinderen en alles was mogelijk. De bediening was zeer attent en ging erg leuk met de kinderen om. Top!! Het eten kwam mooi op tijd en was zeer smaakvol. Wij hebben erg genoten en komen snel weer terug.
Criticasters .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Vandaag met frisse moet met 20 man met wandelgroep Ommetje Breukelen een poging gedaan koffie met gebak te eten of te lunchen bij Geesberge.
Dit bleek een vergissing. Niet doen ! rij iets verder Personeel in paniek ( help klanten) bleek niet in staat om binnen een kwartier een kopje koffie te presenteren. Een half uur tot wel 3 kwartier bleek nodig om in fases een de een en dan de ander te voorzien van een kopje koffie. Over het gebak en de lunches hebben we het maar niet want daar is helemaal niets van terech gekomen. Wilt u echt een zonnige dag zonder frustraties is het beter deze horecagelegenheid links te laten liggen
Zonder verder enige verontschuldiging, maar weer wel met medegeving van twee typisch voor een pas geboren baby geschikte plastic lollies zijn we afgedropen.
Wat een drama wat een afgang
BBoekema B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Wij bezochten Geesberge zondagavond 26 juni 2016 met 14 mensen voor een diner.
Helaas werden twee van de couverts erg lauw geserveerd. De bestelling van een van de gasten was vergeten en het is niet prettig als je moet na eten.
Twee gasten kregen de verkeerde bestelling geserveerd.
We konden niet gezamenlijk proosten want de helft had al lang een drankje en de rest van het gezelschap moest erg lang wachten totdat hun drankje werd geserveerd. `het serveren duurde al met al erg lang.

Het gezelschap maakte gebruik van de Bed & Breakfast.
De volgende ochtend had hetzelfde gezelschap met de manager een ontbijt tussen 09.00 en 0930 uur afgesproken. Bij aankomst , in het etablissement om 09.30 uur, stonden de stoelen nog op de tafels, de vloer plakte aan de schoenen, en was nog erg smerig van de vorige avond. Datzelfde gold voor de toiletten.
Bovendien werd de tafel nog schoongemaakt en er was dus niet gedekt.
De ontbijtboel werd daarop redelijk onverschillig aangedragen.
De boter was ijskoud en nauwelijks smeerbaar, de eieren werden pas geserveerd toen iedereen al lang en breed zat te ontbijten. Koffie en thee werden per kopje opgenomen, dus geen kannen waar men zelf uit kon schenken. Tijdens het hele ontbijt bleven de stoelen die niet in gebruik waren op de tafels staan!!!! Hierdoor ontstond tijdens het ontbijt een sfeer van: “Grote poetsbeurt”

Al met al hadden wij deze ochtend zeker niet het gevoel gast te zijn en dat betreuren wij ten zeerste.
Kortom: -Slechte prijs/kwaliteit
-Zeer slechte bediening
-Dikke onvoldoende voor hygiëne
Wij kunnen deze locatie wat betreft service en kwaliteit niet aanraden!!!

B. Boekema
VELDHOVEN
BartdeBoer .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Ruim van te voren besproken voor een groep. Bij het opnemen van de bestelling bleek een deel van de (toch al beperkte) menukaart niet meer voorradig (kalfsmedaillons, spareribs en zalmcarpaccio). Bij het serveren van de drankjes werden de verkeerde glazen bij de verkeerde drankjes neergezet. De glazen bleken heet (net uit de vaatwasser?) en de wijnglazen vol met aanslag (niet gepoleerd).
Na anderhalf uur wachten en vaak vragen naar de voortgang.... heeft de floormanager zich verontschuldigd over de gang van zaken tot dan toe.
Maar goed, eindelijk de hoofdgerechten.
Dat viel tegen. Kipsaté met zwarte randen, hamburger geserveerd met verlepte sla, doradefilet met veel zout, pasta van de chef vegetarisch in plaats van bereid met vlees. De geserveerde seizoensgroente weinig smakelijk.
We hebben het maar niet meer aangedurfd om nog desserts te bestellen.
Al met al een teleurstellend bezoek terwijl we al jaren zeer goede ervaringen hadden bij Geesberge onder de vorige eigenaar.
Helaas geen aanrader meer wat ons betreft.
Hester J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016

Door het lange wachten ( daarom deed waarschijnlijk óók die ene klok, die wel kon lopen het niet) een simpele kaaspannenkoek kon ik het restaurant goed bekijken.
Niet sfeervol en een beetje in elkaar geflanste verlichting. Het bestek vol vlekken, en ook de waterglazen konden wel een theedoekje gebruiken.
Nog vol goede moed vroeg ik naar de buffetkaart, voor een feestje. Maar het werd vergeten, dit kon niet door de drukte komen want er werden maar 10 personen voor ons geserveerd. Na een ruime 40 minuten kwam de pannenkoek kaas.
Was het beslag nou met vanille smaak? Het zout vergeten! De strooikaas was op rantsoen en smakeloos. Mijn smaak is subjectief, dus een stukje aan mij partner gegeven, die mij aankeek met de blik: "wat eet jij nou?". Ik heb met veel stroop nog geprobeerd er een smaakje aan te geven. Een dessert heb ik maar gelaten.

Judith H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Gister op moederdag 8 mei 2016 kwam ik hier met mijn dochter. We hadden een High Tea deluxe gereserveerd. Heerlijk op het mooie terras aan de vecht. Ik had de E ticket niet uitgeprint maar de bedrijfsleider loste dit netjes op. Daarna moesten we 45 minuten wachten op een zout soepje. Waarna we weer een half uur moesten wachten op 1,5 smakeloze sandwich per persoon. Toen had ik gevraagd of we water erbij konden krijgen. Drie obers kwamen langs met water. De laatste vroeg ik dan toch maar zo snel mogelijk de rest te laten komen. We waren inmiddels twee uur verder. Het werd een bord met twee ministukjes appeltaart, 2 blokjes chocolade cake en 2 chocolaatjes. Het leek in geen velde of wegen op een High Tea. De prosseco zoals op de site beloofd werd heb ik erbij moeten bedenken.
Op bedrijfsleider na was het personeel niet professioneel.
Helaas, wij komen niet meer terug.
kristien V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Gezellige sfeer dus goed vertoeven op een regenachtige zondag. Heerlijk geluncht bij de openhaard. De meeste van ons hadden een hamburger die aan te raden is. Ik had zelf een twaalf uurtje met soep brood salade en kroketten. Heerlijk.
Vriendelijk personeel die in is voor een grapje.
Pekoma K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
We hebben er gisteren met 10 personen gegeten, nl. opa en oma, 4 kinderen en 4 kleinkinderen. Alles was super geregeld. Heerlijk eten in een ongedwongen sfeer. Ook super voor de kleintjes. Grote speelkamer, zodat de kleinkinderen er fijn en rustig konden spelen. Opa, oma en de ouders konden zodoende ook lekker genieten. We komen hier zeker weer terug. Het was super!
Bep D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Je voel je er gelijk thuis, personeel aardig. Eten goed. Stoelen misschien de mogelijkheid om een kussentje te kunnen gebruiken.
Mike N.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
No nonsense "bruin" restaurant. We waren hier 's avonds, dus van het uitzicht valt niets te zeggen. Wel binnen lekker ruim opgezet en uitermate vriendelijk personeel.
Vooraf de Hollandse garnalen genomen, zonder meer ok, maar.. de whiskey saus was echt subliem. De Hollandse biefstuk was ook goed en de Montepulciano paste hier goed bij
Al met al een goede Hollandse keuken, waar het wellicht in de zomer nog beter vertoeven is
Simon R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wij hebben van bed & breakfast en restaurant Geesberge genoten. Het was een ideale stop op de prachtige wandeling van Breukelen naar Maarssen. Onze nieuw gestylde, ruime hoekkamer had schitterend uitzicht over de Vecht en een prima bed. Zowel het diner (heerlijke sliptongetjes) in het zeer sfeervolle restaurant als het uitgebreide ontbijt waren voortreffelijk. In de zomer moet het hier nog meer genieten zijn op de buitenterrassen met grote tuin en speelmogelijkheden voor de kinderen. Een aanrader!
Karst R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Prachtige locatie. Ik kan me voorstellen dat het hier heerlijk eten is met kinderen. Die kunnen lekker spelen in de speeltuin terwijl de ouders genieten van het uitzicht. Wij kwamen voor een lunch (zonder kinderen). We hebben het redelijk eenvoudig gehouden maar wat we kregen was prima. De uitsmijter was prima gebakken, lekker, vers en knapperig brood en een vers gemaakte salade. Lekkere ham, de kaas is op zich lekker maar komt in plakjes uit de verpakking. Daardoor is deze wat droger dan noodzakelijk, jammer. Tip: haal de kaas bij de kaasboer en gebruik de kaasschaaf.

De verse jus is gelukkig zonder de zure schil zoals populair is tegenwoordig en was perfect.

Eindconclusie: Ik zou er zo weer heen gaan.
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Afgelopen woensdag gegeten bij Geesberge. Vooraf hadden we carpaccio, zalmtartaar en gefrituurde feta. Allemaal heel lekker, vooral de feta was erg origineel! Als hoofdgerecht hadden we saté, spare Ribs en een salade Teriyaki. Ook dit was erg lekker. Alles heel erg mals en het vlees van de spare Ribs viel gewoon van het bot af. Daarna nog een grand dessert wat ook heel leuk en lekker was. Daarnaast is de locatie ook erg leuk. Lekker eten in het zonnetje in de tuin van geesberge! Wij komen hier zeker nog een keer terug, was top.
230861 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Al varende over de Vecht aangemeerd bij restaurant Geesberge, prachtige locatie waar je bij fraai weer ook buiten kunt genieten van drank & spijs. Met 2 volwassenen en 3 kids buiten plaats genomen , de kids kunnen daar vrijuit spelen in het zichtveld van pa en ma. De kids aan heerlijke pannenkoeken met alle toeters en bellen en wij aan zeer smakelijke salades die rijk aan garnituur waren en heerlijk aangemaakt met goede dressing ! Vaak is dat een probleem bij koks, of te weinig of veel te veel dressing waardoor de verhoudingen zoek zijn. De prijzen zijn vriendelijk net als het bedienend personeel. Een prima locatie om straks ook in de winter nogmaals te bezoeken.

Piet van den Bosch
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Met de familie naar dit mooi gelegen restaurant geweest. Helaas op het terras veel wespen. Hiervoor werden we wel gewaarschuwd door de bediening. Prachtig uitzicht, druk bezocht terras en plek voor kinderen om te spelen.
Helaas was de bierkaart niet helemaal representatief voor wat er geschonken werd.
We hebben binnen ons diner gebruikt.
De kinderen hadden een pannenkoek besteld. De bediening dacht met ons mee en vroeg of dit dan gelijk met ons voorafje geserveerd kon worden zodat de kinderen niet hoefden te wachten. Prima idee. Helaas kwamen de pannenkoeken, ondanks meerdere pogingen van de bediening in de communicatie met de keuken, pas met onze hoofdgerechten. De kinderen hadden toen echt veel trek. De pannenkoek was prima.
Vooraf hebben we veelal de tartaar van zalm gekozen die was goed.
De saté was heerlijk mals. Erg veel atjar als bijgerecht. De anderen met rood vlees vonden het taai. De schnitzel was goed. De kip, onbeperkt, was niet heel erg smaakvol maar er was ook niets mis mee.
Na afloop wel een lekker kopje koffie.
Een leuke ietwat chaotische avond gehad. De kinderen willen graag terug buiten het wespen seizoen. Die konden zich zowel binnen als buiten prima vermaken en hebben heerlijk gegeten.

Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Geesberge ligt op een prachtige plek aan de Vecht en omdat het schitterend weer was, zijn we na een wandelingetje, neergestreken op het fijne terras. Leuk dat een aantal van de oude midgetgolf baantjes is vervangen door speeltoestellen; deze bevielen onze dochter erg goed en vanaf het terras is een en ander goed te overzien.
Vanwege de wespen hebben we onze pannenkoeken binnen opgegeten, wat voor de bediening geen enkel probleem was. De pannenkoeken waren matig van kwaliteit; de Geesberge variant was een rommeltje, niet helemaal gaar en stukgegaan tijdens bereiding.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Wij kwamen met een groep van 22 personen en hadden vooraf het menu doorgegeven. Alles was perfect geregeld, we hebben de lekkerste spareribs ooit gegeten . En alles vrijwel gelijk geserveerd.
De locatie is werkelijk prachtig, uitzicht op de vecht.
Een plekje om te onthouden!
R W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
We komen vaak bij Geesberge, vooral omdat je er zo makkelijk met kinderen heen kunt. Dat is het grootste pluspunt naast de mooie lokatie. Maar het eten en de bediening blijven matig.
Bediening is meestal erg onervaren en lijkt niet erg efficiënt.
Het is al beter tov vorig jaar, toen was het regelmatig een rommeltje met bestelling, en moet je geluk hebben als de rekening aan het eind klopt. Dat is inmiddels verholpen, toch kan het lang duren voordat je eten en drinken hebt. Ze zijn wel vriendelijk en doen erg hun best. Qua eten is het matig en wisselend. Kaart is en blijft een verzameling van dingen die niet allemaal even goed bereid kunnen worden. De burgers zijn oke, kinderen smikkelen van de pannenkoeken. Laatst een salade met haasbiefstuk gegeten, maar die was doordrenkt in de saus van teriyaki. Er is dus zeker nog veel ruimte voor verbetering mn in de keuken. Verbeterpunten zijn kwaliteit van gerechten, efficiënte bediening, maar ook opzet van de menukaart, daarin lijken ze zoekende naar het juiste. We blijven er wel graag komen vanwege het lekkere plekje en de speelfaciliteiten voor de kinderen, want ze zijn erg kindvriendelijk.
petra S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Eigenlijk ging vanaf het begin alles al mis. We moesten zelf vragen om de tafel schoon te maken omdat dat niet was gebeurd. Alles plakte door de vorige eters. Het duurde lang voordat we een drankje konden bestellen en toen die kwamen klopte het al niet. Maar och dat is nog niet zo erg. Het was mooi weer en we zaten buiten op het terras. Daarna hebben we de bestelling doorgegeven. Het duurde best wel even voordat de voorgerechten kwamen. Het was die dag behoorlijk warm. De hele dag rond de 35e graden en was ons opviel was dat de sla het garnituur wat op het bord lag erg warm was. Dit is volgens mij niet zoals het hoort en is misschien ook niet zo goed. En de soep die we kregen wat niet warm...Maar och nog altijd het is buiten op het terras. en we hadden nog steeds zo iets kan gebeuren...het is druk etc...We moesten wel elke keer het personeel aanspreken om een drankje te vragen. En duurde ook altijd erg lang voordat die kwamen. De bediening was behoorlijk chaotisch. Als ze een drankje brachten namen ze de lege glazen niet mee. Uiteindelijk stond onze tafel zo vol dat we ze naast de tafel in het gras legden. Daar werd echt niets mee gedaan. Dus hebben we gevraagd om ze mee te nemen. Als hoofdgerecht hadden we falafel besteld. Dat is toch iets wat van kikkererwten is gemaakt en ik heb het vele malen gegeten. Wat ik kreeg leek op een gewone hamburger en smaakte ook zo. Bij navraag werd er gezegd nee dat is een vegatarische burger. Zet dat dan op de kaart en niet dat je Falafel krijgt. Eerlijk gezegd vond ik het ook niet lekker. Was meer een diepvriesburger. Jammer gemiste kans. Mijn andere tafelgenoot had een cheeseburger en die was wel goed. Ook de frietjes waren lekker en krokant gebakken. Na 3 keer om een biertje gevraagd te hebben die we niet kregen waren we het zat. Bij het afrekenen hebben we de chef er op aangesproken maar die stond overal achter wat er was gebeurt en kon zich niet vinden in onze klacht. Jammer ik dacht dat de klant koning zou zijn maar dat was hier op deze avond echt niet het geval. Een gemiste kans ons zie je niet meer, terwijl het veel meer potentie zou kunnen hebben mede door de goede locatie.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Leuke zaak, dit schitterende historische gebouw net buiten Maarssen, met een lekkere informele tuin waar gasten veel plaats hebben. Leuke, vlotte meiden in de bediening. Ook bij drukte op een zonnige dag is er aandacht voor de bezoeker. Over de beschrijvingen van het gebodene hebben we wel wat vraagtekens. In welk huis is de 'huisgerookte zalm' gerookt? In dít huis, dat van de visser, van de handelaar?... En waar zijn de beloofde appelkappers? Het biologische Waallanderbrood is lekker dik gesneden maar ietsje klef van kruim. Maar de bediening is eerlijk en professioneel, met precies de juiste antwoorden en een kwinkslag. Zo hoort het. Dus gaan we gewoon weer terug naar Geesberge.