Geesberge

Zandpad 23 3601 NA Maarssen Nederland Kaart

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Geesberge

Lekker landelijk

Gelegen in een rijksmonument aan de Vecht is Buitenplaats Geesberge met zijn eigen grote terras en aanlegsteiger een uitzonderlijke locatie. Binnen en buiten heerst een fijne landelijke sfeer, en dat komt ook terug in de gerechten. Voor kinderen genoeg speelactiviteiten en daarna een pannenkoek. Iets te vieren? Denk eens aan het Vaararrangement.

Meer informatie over restaurant Geesberge

Maandag en Dinsdag is het restaurant gesloten.
Woensdag t/m zondag keuken geopend van 11:00 tot 21:00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Omdat we buiten liepen rond het restaurant (mijn man was hier iets van 50 jaar geleden geweest!) dacht een van de obers dat we de ingang van het restaurant niet goed konden vinden en kwam naar buiten dit te informeren, maar ook om ons hartelijk welkom te heten.Dat is toch leuk.!.....Hoofdgerecht hadden we iets wat enigszins lijkt op spareribs zonder bot ; het was ook iets anders...maar smaakte heerlijk! Als dessert dame blanche heerlijk royaal en als aanrader van weer een andere ober Frambozen cheesecake genomen....en daar had ik zeker geen spijt van. We gaan hier terugkomen....ik denk met het gezin.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Gezellige borrel gehad met de collega’s , eerst gevaren met de boot van Geesberge over de vecht, geweldig muziek bar en gelukkig toilet aan boord ,
Bastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heel lekker eten en fantastische bediening!! Erg leuke sfeer en mooi gelegen aan de vecht
...............................
Lia S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Smakelijk eten. Een aanrader, zeker in de rustige wintertijd.
CharlotteBr .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gezellige entourage met haardvuur en top plek aan de vecht. Super service en prima eten. En fijne plek om als gezin te komen! Wordt onze nieuwe hang out!
R. A.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Ik heb hier geluncht met collega’s.
De kaart biedt bedroevend weinig keus voor vegetariërs. Dat geldt ook voor de dinerkaart.
Ik koos de spinaziesalade met geitenkaas. Het enige dat ik lekker vond aan deze salade, waren de spinaziebladeren. Die waren vers. De geitenkaas, die smeerbaar was, had een penetrante smaak (te oud?), er zaten wat onsmakelijke stukjes rode paprika in zuur bij, enkele amandelen, wat gefrituurde zoete aardappelchips en een snipper rode ui. Eroverheen wat rode saus. Het was een onsmakelijk zooitje. Ik heb zelden ervaren dat je een salade met geitenkaas kunt verknallen, maar er wel veel geld voor durft te vragen, maar dat kan Geesberge dus heel goed.
We moesten lang wachten op ons eten, terwijl de zaak pratisch leeg was. De muziek stond erg hard.
De bediening was gelukkig prima.
Ik kom hier nooit meer.
Bas E.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Helaas heeft de bediening hier geen idee wat ze aan t doen zijn. Locatie goed maar je avond verpesten kunnen ze wel. Nu twee keer dezelfde ervaring in een maand
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zeer teleurstellend. Vlees niet mals, koude rode wijn.
Bediending die er duidelijk geen zin in heeft. Je kan hier zo iets moois van maken.
Pekoma K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Hier weer heerlijk met 3 personen gegeten. Het eten was erg lekker en de bediening was zeer vriendelijk, en erg behulpzaam.
Weer heel erg genoten.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Samen met mijn vriend de Valentijns actie gewonnen! Heerlijke avond en ochtend gehad! Werden gisteravond ontvangen met een lekker drankje en later nog een heerlijk flesje wijn! Super vriendelijk en gezellig personeel!! Mooie kamer en heerlijk geslapen, incl. een lekker ontbijtje. Dankjewel Geesberge! We komen snel nog een keertje bij jullie eten!!
Pekoma K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eten was weer heerlijk, zoals altijd. Jammer de aanwezigheid van 4 jonge kinderen die op geen enkele manier door hun moeders werden gecorrigeerd. Met veel kabaal werd het restaurant gebruikt als speelplaats. Het personeel riep regelmatig de kinderen en moeders tot orde, maar helaas hadden de laatsten alleen tijd voor elkaar. Ze bleven ongestoord met elkaar in gesprek en lieten de kinderen hun gang gaan.
Annelies O.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Afgelopen zomer een drankje wezen doen bij Geesberge. Mooie locatie en omgeving. Helaas was de bediening erg traag en onvriendelijk en moesten wij bijna een uur wachten tot onze bestelling werd opgenomen. De drankjes kwamen daarna redelijk vlot. Wel bleef de tafel, ondanks toezegging van het personeel om het op te ruimen, gedurende ons bezoek vies met lege en vieze borden van de vorige gasten.

Zonde van deze mooie locatie.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ze hebben een nieuwe kok en een nieuwe kaart, dat is geen kleine verandering heb ik gemerkt! Veel vleesgerechten van de grill maar ook heerlijke vis. Uitzonderlijk lekker zijn de Iberisch Ribfingers het schoongesneden vlees van de spare ribs van het Iberische varken. WAUW !!! Wat kekker. De sfeer is gastvrij en gezellig als altijd. Wat een vooruitgang. Tot snel ????????
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Werkelijk een heerlijke plek waar iedereen zijn best doet om het naar je zin te maken. Lekker eten voor een zeer soepele prijs. Saté, mosselen, kogelbiefstuk, dorade ... You name it . Speelplek voor de kinderen , parkeerplaats , sloep en fietsverhuur. En als klap op de vuurpijl een bed And Breakfast . GEWElDIG !!
R W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Gemiste kans op deze mooie plek. Het terras is fijn en je kunt er aanleggen met je boot.
Maar er gaan eten is een grote ergernis. Iedere keer weer.
Het duurt lang voor het eten komt.
De kwaliteit is slecht, de bereiding is slecht; verkoolde stukken op je hamburger, kinderen die de pannenkoeken niet eens lusten, een gefrituurde groenteburger. Garnituur komt niet overeen met beschrijving op kaart.

Flexibiliteit ontbreekt.

Het wil ze maar niet lukken om de bediening en de keuken goed te. Na vele kansen denk ik dat we er niet vaak meer komen om te eten. Jammer, want een van de weinige plekken waar je heen kunt met kleine kids in Maarssen.

Pluspunt is de drankkaart, die is uitgebreid en met lekkere soorten bier op het vat.
hdk1944 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Op 20 augustus j.l. hebben wij onze gouden huwelijksfeest gevierd.

Met een welkomst drankje werden de gasten verwelkomt.

Daarna het vaararrangement met een heerlijk diner goede service het was geweldig zeker voor herhaling vatbaar
annef .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Op een mooie locatie aan de Vecht in Maarssen. Helemaal mooi als het mooi weer is en je op het terras aan de Vecht kan zitten! Helaas liet de bediening zich niet van zijn beste kant zien. Na een uur wilden we eindelijk wel eens iets te eten bestellen. Diverse pogingen gedaan om de aandacht van het personeel te trekken. Zag op een gegeven moment dat de mensen naast ons tafeltje de bediening zelfs gingen halen om te kunnen bestellen! Van dat moment wilden wij natuurlijk ook gebruik maken, dus vroegen we of wij ook konden bestellen, waarop de serveerster zei dat ze even haar handen leeg moest maken en dan terug zou komen. Nou, mooi niet dus. Nadat ze gezellig met andere mensen stond te praten liep ze naar diverse tafeltjes toe, maar onze kant keek ze niet op. Zeker 20 minuten later konden we haar weer wenken en ze zou er aan komen. Niet dus. Na weer een poos wachten zagen we dat ze met een andere jongen van de bediening stond te kletsen en toen ze een beetje onze richting op keken, hebben we net zolang onze arm in de lucht gestoken totdat de jongen kwam. Hij merkte op dat we lichtelijk geïrriteerd waren... Let wel: we waren bijna een uur bezig geweest om te kunnen bestellen! Het eten was verder trouwens wel goed, hoewel geen ruime keuze. Het zou een leuk gebaar zijn geweest als ze ons voor het wachten een drankje of zo hadden aangeboden, of excuses! Voor ons geen Geesberge meer!
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Van de week op een mooie zomerse avond gaan eten bij geesberge. Laten we positief beginnen: De locatie is geweldig zo op het terras vlakbij de vecht. Gezellige tuin met veel tafels. In mijn optiek teveel tafels, want de bediening kan het zichtbaar niet aan. Ik had sterk het gevoel dat men van elkaar niet wist wat ze aan het doen waren. Sommige tafels werden vlot bediend, die van ons duurd extreem lang. Na een aantal keer aan te hebben gegeven te willen bestellen en de bediende aangaf 'even haar handen vrij te maken' zagen we haar nog geen minuut later gezellig te staan kletsen aan een andere tafel. We hebben 1,5 uur moeten wachten op ons eten. Excuses? Nee hoor, nog geen gratis drankje! En laten we eerlijk zijn: 6,50 euro voor stukje appeltaart met klein bolletje ijs geeft al aan dat we niet bij een goedkoop restaurant aan tafel gingen. Dan mag je ook wel wat service verwachten. Helaas. Ik kom er niet meer.
Croixquartier .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een prachtige omgeving! Leuke kaart. Vlotte en spontane bediening met oog voor de kids ondanks dat het deze dag erg druk was (geen wonder op zo'n top lokatie aan de Vecht) Hier komen we zeker terug!
annemariejonker .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het was geweldig!! de zalm met zure komkommer vooraf was erg lekker, als hoofdgerecht had ik de kalfsmedaillons die prachtig roze van binnen waren, precies goed. als nagerecht had ik de appeltaart die heerlijk kaneelig was.
we hebben een heel gezellige en relaxte avond gehad bij Geesberge en we komen zeker terug!