Geesberge

Zandpad 23 3601 NA Maarssen Nederland Kaart

Over restaurant Geesberge

Lekker landelijk

Gelegen in een rijksmonument aan de Vecht is Buitenplaats Geesberge met zijn eigen grote terras en aanlegsteiger een uitzonderlijke locatie. Binnen en buiten heerst een fijne landelijke sfeer, en dat komt ook terug in de gerechten. Voor kinderen genoeg speelactiviteiten en daarna een pannenkoek. Iets te vieren? Denk eens aan het Vaararrangement.

Meer informatie over restaurant Geesberge

Duur
Erg lang
Annelies O.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Afgelopen zomer een drankje wezen doen bij Geesberge. Mooie locatie en omgeving. Helaas was de bediening erg traag en onvriendelijk en moesten wij bijna een uur wachten tot onze bestelling werd opgenomen. De drankjes kwamen daarna redelijk vlot. Wel bleef de tafel, ondanks toezegging van het personeel om het op te ruimen, gedurende ons bezoek vies met lege en vieze borden van de vorige gasten.

Zonde van deze mooie locatie.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ze hebben een nieuwe kok en een nieuwe kaart, dat is geen kleine verandering heb ik gemerkt! Veel vleesgerechten van de grill maar ook heerlijke vis. Uitzonderlijk lekker zijn de Iberisch Ribfingers het schoongesneden vlees van de spare ribs van het Iberische varken. WAUW !!! Wat kekker. De sfeer is gastvrij en gezellig als altijd. Wat een vooruitgang. Tot snel ????????
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Werkelijk een heerlijke plek waar iedereen zijn best doet om het naar je zin te maken. Lekker eten voor een zeer soepele prijs. Saté, mosselen, kogelbiefstuk, dorade ... You name it . Speelplek voor de kinderen , parkeerplaats , sloep en fietsverhuur. En als klap op de vuurpijl een bed And Breakfast . GEWElDIG !!
R W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Gemiste kans op deze mooie plek. Het terras is fijn en je kunt er aanleggen met je boot.
Maar er gaan eten is een grote ergernis. Iedere keer weer.
Het duurt lang voor het eten komt.
De kwaliteit is slecht, de bereiding is slecht; verkoolde stukken op je hamburger, kinderen die de pannenkoeken niet eens lusten, een gefrituurde groenteburger. Garnituur komt niet overeen met beschrijving op kaart.

Flexibiliteit ontbreekt.

Het wil ze maar niet lukken om de bediening en de keuken goed te. Na vele kansen denk ik dat we er niet vaak meer komen om te eten. Jammer, want een van de weinige plekken waar je heen kunt met kleine kids in Maarssen.

Pluspunt is de drankkaart, die is uitgebreid en met lekkere soorten bier op het vat.
Hdk1944 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Op 20 augustus j.l. hebben wij onze gouden huwelijksfeest gevierd.

Met een welkomst drankje werden de gasten verwelkomt.

Daarna het vaararrangement met een heerlijk diner goede service het was geweldig zeker voor herhaling vatbaar
Annef .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Op een mooie locatie aan de Vecht in Maarssen. Helemaal mooi als het mooi weer is en je op het terras aan de Vecht kan zitten! Helaas liet de bediening zich niet van zijn beste kant zien. Na een uur wilden we eindelijk wel eens iets te eten bestellen. Diverse pogingen gedaan om de aandacht van het personeel te trekken. Zag op een gegeven moment dat de mensen naast ons tafeltje de bediening zelfs gingen halen om te kunnen bestellen! Van dat moment wilden wij natuurlijk ook gebruik maken, dus vroegen we of wij ook konden bestellen, waarop de serveerster zei dat ze even haar handen leeg moest maken en dan terug zou komen. Nou, mooi niet dus. Nadat ze gezellig met andere mensen stond te praten liep ze naar diverse tafeltjes toe, maar onze kant keek ze niet op. Zeker 20 minuten later konden we haar weer wenken en ze zou er aan komen. Niet dus. Na weer een poos wachten zagen we dat ze met een andere jongen van de bediening stond te kletsen en toen ze een beetje onze richting op keken, hebben we net zolang onze arm in de lucht gestoken totdat de jongen kwam. Hij merkte op dat we lichtelijk geïrriteerd waren... Let wel: we waren bijna een uur bezig geweest om te kunnen bestellen! Het eten was verder trouwens wel goed, hoewel geen ruime keuze. Het zou een leuk gebaar zijn geweest als ze ons voor het wachten een drankje of zo hadden aangeboden, of excuses! Voor ons geen Geesberge meer!
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Van de week op een mooie zomerse avond gaan eten bij geesberge. Laten we positief beginnen: De locatie is geweldig zo op het terras vlakbij de vecht. Gezellige tuin met veel tafels. In mijn optiek teveel tafels, want de bediening kan het zichtbaar niet aan. Ik had sterk het gevoel dat men van elkaar niet wist wat ze aan het doen waren. Sommige tafels werden vlot bediend, die van ons duurd extreem lang. Na een aantal keer aan te hebben gegeven te willen bestellen en de bediende aangaf 'even haar handen vrij te maken' zagen we haar nog geen minuut later gezellig te staan kletsen aan een andere tafel. We hebben 1,5 uur moeten wachten op ons eten. Excuses? Nee hoor, nog geen gratis drankje! En laten we eerlijk zijn: 6,50 euro voor stukje appeltaart met klein bolletje ijs geeft al aan dat we niet bij een goedkoop restaurant aan tafel gingen. Dan mag je ook wel wat service verwachten. Helaas. Ik kom er niet meer.
Croixquartier .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een prachtige omgeving! Leuke kaart. Vlotte en spontane bediening met oog voor de kids ondanks dat het deze dag erg druk was (geen wonder op zo'n top lokatie aan de Vecht) Hier komen we zeker terug!
Annemariejonker .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het was geweldig!! de zalm met zure komkommer vooraf was erg lekker, als hoofdgerecht had ik de kalfsmedaillons die prachtig roze van binnen waren, precies goed. als nagerecht had ik de appeltaart die heerlijk kaneelig was.
we hebben een heel gezellige en relaxte avond gehad bij Geesberge en we komen zeker terug!
Naomi_123 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Gister heerlijk gegeten op het mooie terras bij restaurant Geesberge.
Ik schrik een beetje van de reacties die ik hier lees. Onze ervaring is totaal anders geweest.
Wij kwamen met een groep van 8 volwassen en 6 kinderen en alles was mogelijk. De bediening was zeer attent en ging erg leuk met de kinderen om. Top!! Het eten kwam mooi op tijd en was zeer smaakvol. Wij hebben erg genoten en komen snel weer terug.
Criticasters .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Vandaag met frisse moet met 20 man met wandelgroep Ommetje Breukelen een poging gedaan koffie met gebak te eten of te lunchen bij Geesberge.
Dit bleek een vergissing. Niet doen ! rij iets verder Personeel in paniek ( help klanten) bleek niet in staat om binnen een kwartier een kopje koffie te presenteren. Een half uur tot wel 3 kwartier bleek nodig om in fases een de een en dan de ander te voorzien van een kopje koffie. Over het gebak en de lunches hebben we het maar niet want daar is helemaal niets van terech gekomen. Wilt u echt een zonnige dag zonder frustraties is het beter deze horecagelegenheid links te laten liggen
Zonder verder enige verontschuldiging, maar weer wel met medegeving van twee typisch voor een pas geboren baby geschikte plastic lollies zijn we afgedropen.
Wat een drama wat een afgang
BBoekema .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Wij bezochten Geesberge zondagavond 26 juni 2016 met 14 mensen voor een diner.
Helaas werden twee van de couverts erg lauw geserveerd. De bestelling van een van de gasten was vergeten en het is niet prettig als je moet na eten.
Twee gasten kregen de verkeerde bestelling geserveerd.
We konden niet gezamenlijk proosten want de helft had al lang een drankje en de rest van het gezelschap moest erg lang wachten totdat hun drankje werd geserveerd. `het serveren duurde al met al erg lang.

Het gezelschap maakte gebruik van de Bed & Breakfast.
De volgende ochtend had hetzelfde gezelschap met de manager een ontbijt tussen 09.00 en 0930 uur afgesproken. Bij aankomst , in het etablissement om 09.30 uur, stonden de stoelen nog op de tafels, de vloer plakte aan de schoenen, en was nog erg smerig van de vorige avond. Datzelfde gold voor de toiletten.
Bovendien werd de tafel nog schoongemaakt en er was dus niet gedekt.
De ontbijtboel werd daarop redelijk onverschillig aangedragen.
De boter was ijskoud en nauwelijks smeerbaar, de eieren werden pas geserveerd toen iedereen al lang en breed zat te ontbijten. Koffie en thee werden per kopje opgenomen, dus geen kannen waar men zelf uit kon schenken. Tijdens het hele ontbijt bleven de stoelen die niet in gebruik waren op de tafels staan!!!! Hierdoor ontstond tijdens het ontbijt een sfeer van: “Grote poetsbeurt”

Al met al hadden wij deze ochtend zeker niet het gevoel gast te zijn en dat betreuren wij ten zeerste.
Kortom: -Slechte prijs/kwaliteit
-Zeer slechte bediening
-Dikke onvoldoende voor hygiëne
Wij kunnen deze locatie wat betreft service en kwaliteit niet aanraden!!!

B. Boekema
VELDHOVEN
BartdeBoer .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Ruim van te voren besproken voor een groep. Bij het opnemen van de bestelling bleek een deel van de (toch al beperkte) menukaart niet meer voorradig (kalfsmedaillons, spareribs en zalmcarpaccio). Bij het serveren van de drankjes werden de verkeerde glazen bij de verkeerde drankjes neergezet. De glazen bleken heet (net uit de vaatwasser?) en de wijnglazen vol met aanslag (niet gepoleerd).
Na anderhalf uur wachten en vaak vragen naar de voortgang.... heeft de floormanager zich verontschuldigd over de gang van zaken tot dan toe.
Maar goed, eindelijk de hoofdgerechten.
Dat viel tegen. Kipsaté met zwarte randen, hamburger geserveerd met verlepte sla, doradefilet met veel zout, pasta van de chef vegetarisch in plaats van bereid met vlees. De geserveerde seizoensgroente weinig smakelijk.
We hebben het maar niet meer aangedurfd om nog desserts te bestellen.
Al met al een teleurstellend bezoek terwijl we al jaren zeer goede ervaringen hadden bij Geesberge onder de vorige eigenaar.
Helaas geen aanrader meer wat ons betreft.
Hesje .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016

Door het lange wachten ( daarom deed waarschijnlijk óók die ene klok, die wel kon lopen het niet) een simpele kaaspannenkoek kon ik het restaurant goed bekijken.
Niet sfeervol en een beetje in elkaar geflanste verlichting. Het bestek vol vlekken, en ook de waterglazen konden wel een theedoekje gebruiken.
Nog vol goede moed vroeg ik naar de buffetkaart, voor een feestje. Maar het werd vergeten, dit kon niet door de drukte komen want er werden maar 10 personen voor ons geserveerd. Na een ruime 40 minuten kwam de pannenkoek kaas.
Was het beslag nou met vanille smaak? Het zout vergeten! De strooikaas was op rantsoen en smakeloos. Mijn smaak is subjectief, dus een stukje aan mij partner gegeven, die mij aankeek met de blik: "wat eet jij nou?". Ik heb met veel stroop nog geprobeerd er een smaakje aan te geven. Een dessert heb ik maar gelaten.

Judith H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Gister op moederdag 8 mei 2016 kwam ik hier met mijn dochter. We hadden een High Tea deluxe gereserveerd. Heerlijk op het mooie terras aan de vecht. Ik had de E ticket niet uitgeprint maar de bedrijfsleider loste dit netjes op. Daarna moesten we 45 minuten wachten op een zout soepje. Waarna we weer een half uur moesten wachten op 1,5 smakeloze sandwich per persoon. Toen had ik gevraagd of we water erbij konden krijgen. Drie obers kwamen langs met water. De laatste vroeg ik dan toch maar zo snel mogelijk de rest te laten komen. We waren inmiddels twee uur verder. Het werd een bord met twee ministukjes appeltaart, 2 blokjes chocolade cake en 2 chocolaatjes. Het leek in geen velde of wegen op een High Tea. De prosseco zoals op de site beloofd werd heb ik erbij moeten bedenken.
Op bedrijfsleider na was het personeel niet professioneel.
Helaas, wij komen niet meer terug.
Kristien V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Gezellige sfeer dus goed vertoeven op een regenachtige zondag. Heerlijk geluncht bij de openhaard. De meeste van ons hadden een hamburger die aan te raden is. Ik had zelf een twaalf uurtje met soep brood salade en kroketten. Heerlijk.
Vriendelijk personeel die in is voor een grapje.
Pekoma .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
We hebben er gisteren met 10 personen gegeten, nl. opa en oma, 4 kinderen en 4 kleinkinderen. Alles was super geregeld. Heerlijk eten in een ongedwongen sfeer. Ook super voor de kleintjes. Grote speelkamer, zodat de kleinkinderen er fijn en rustig konden spelen. Opa, oma en de ouders konden zodoende ook lekker genieten. We komen hier zeker weer terug. Het was super!
Bepdenhartog2008 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Je voel je er gelijk thuis, personeel aardig. Eten goed. Stoelen misschien de mogelijkheid om een kussentje te kunnen gebruiken.
Mike N.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
No nonsense "bruin" restaurant. We waren hier 's avonds, dus van het uitzicht valt niets te zeggen. Wel binnen lekker ruim opgezet en uitermate vriendelijk personeel.
Vooraf de Hollandse garnalen genomen, zonder meer ok, maar.. de whiskey saus was echt subliem. De Hollandse biefstuk was ook goed en de Montepulciano paste hier goed bij
Al met al een goede Hollandse keuken, waar het wellicht in de zomer nog beter vertoeven is
Rozandri .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wij hebben van bed & breakfast en restaurant Geesberge genoten. Het was een ideale stop op de prachtige wandeling van Breukelen naar Maarssen. Onze nieuw gestylde, ruime hoekkamer had schitterend uitzicht over de Vecht en een prima bed. Zowel het diner (heerlijke sliptongetjes) in het zeer sfeervolle restaurant als het uitgebreide ontbijt waren voortreffelijk. In de zomer moet het hier nog meer genieten zijn op de buitenterrassen met grote tuin en speelmogelijkheden voor de kinderen. Een aanrader!