Geesberge

Zandpad 23 3601 NA Maarssen Nederland Kaart

Over het restaurant Geesberge

Lekker landelijk

Gelegen in een rijksmonument aan de Vecht is Buitenplaats Geesberge met zijn eigen grote terras en aanlegsteiger een uitzonderlijke locatie. Binnen en buiten heerst een fijne landelijke sfeer, en dat komt ook terug in de gerechten. Voor kinderen genoeg speelactiviteiten en daarna een pannenkoek. Iets te vieren? Denk eens aan het Vaararrangement.

Meer informatie over restaurant Geesberge

Maandag is het restaurant gesloten.
Dinsdag t/m zondag keuken geopend van 11 tot 21 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1

Jouw recensie over het restaurant Geesberge

Robert W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuk met de kinderen eten.
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
15 Augustus jl. de 90ste verjaardag van mijn moeder bij Buitenplaats Geesberge mogen vieren. Mede dankzij het team van Geesberge is het een onvergetelijke, fantastische dag geworden. FANTASTISCH omdat:
- Er een heldere afstemming vooraf plaats vindt.
- Er een duidelijke briefing op de dag van het feest is, waarbij de opties besproken worden en de contactpersoon voor de middag wordt geïntroduceerd.
- De opties voor de zaal en tafelschikking worden afgestemd met de contactpersoon.
- Er vriendelijk, attent en snel acterend personeel in de bediening loopt waardoor alle gasten op hun wenken bediend worden. Ondanks het feit dat het in het restaurant naast de "feestzaal" behoorlijk druk was.
- De contactpersoon voortdurend met de klant afstemt of alles naar wens is en er eventueel iets aan de timing veranderd moet worden
- De keukenbrigade een buffet ("Geesberge") maakt dat net zo smaakt als dat het er uit ziet; KOSTELIJK.

Zo goed kan het dus zijn in de horeca !!
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Top!! Heerlijk gegeten, op het terras, in de schaduw van een boom, met uitzicht over het water. Er was zelfs gedacht aan zonnebrand crème voor de gasten. Op elke tafel stond een flacon. Goede ambiance, goede sfeer en heerlijke gerechten.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Het kan soms heel lang duren voordat je eten krijgt of kort bestellen is een ding meestal gaat het verkeerd het is leuk bij het uitzicht over het water
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Lekker gegeten voor een goede prijs met mooi uitzicht over de mooie vecht in Maarssen.
230861 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Op zaterdag hier met in totaal 13 kids en 5 volwassen kerels gegeten. Het was een drukte van jewelste maar erg gezellig. Het was prachtig weer dus het terras zat helemaal vol maar de bediening had het prima voor elkaar ! Onze bestelling werd vlot opgenomen, drankjes kwamen in notime door en kort daarna volgde het eten wat met de juiste zorg was bereid, kortom, hulde aan de bediening en keuken van Geesberge !
Piet van den Bosch
Annemieke W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Prijs/kwaliteit verhouding laat te wensen over. koude raita in de bloemkoolsoep is niet echt een aanrader en de bulgursalade teveel bulgur en te weinig groenten.
Leonie E.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
leek alsof er te weinig personeel rondliep, het terras zat vol door het mooie weer. We werden niet ontvangen, moesten naar een plekje zoeken op het terras. Reservering werd niet naar gevraagd. Hebben een eeuwigheid gewacht, toen zelf maar menukaarten van de bar gepakt en nog veel later kwamen ze drinken opnemen. Dit ging erg gehaast en er werd nauwelijks contact gemaakt. De witbiertjes die we kregen werden zo ongeveer op tafel gesmeten, maar waren ook over datum! Hier kregen we nadat we hier melding van maakten gelukkig wel ander drinken voor. De broodjes met dip smaakten goed, maar we moesten erg lang wachten op het eten. Dit was niet bijzonder en smaakte alsof het er al even lag. Aangegeven dat de burger droog smaakte, er werd aangeboden om een nieuwe klaar te maken. Hier zijn we niet op ingegaan, was al blij dat ik eten had! (anders hadden we waarschijnlijk weer een eeuwigheid moeten wachten).
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Gisteren voor het eerst dit voorjaar weer in de tuin van Geesberge gegeten. Je zit hier geweldig: voeten in het gras en uitzicht op het water, de zon in je gezicht. De bediening was prima, maar het eten viel tegen. Ik had een maaltijdsalade besteld met gezoet rundvlees. Het was lekker, maar had de grootte van een voorgerechtje. Voor de zekerheid nog bij de bediening nagevraagd of ik niet per ongeluk een voorgerecht had gekregen, maar nee, dit was echt een hoofdgerecht. De bediening vond het zelf ook erg magertjes. Om toch niet helemaal met honger weg te gaan nog maar een frietje besteld. Dat zag eruit of het al 3 x in het vet geweest was, en smaakte net zo, bah! Wat een verschil met vorige zomer, toen zaten we hier regelmatig en aten altijd prima. Ondanks de geweldige locatie komen wij hier niet meer terug.
Gilbert V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima gegeten en service. De rekening voor 10 pers. incl. de korting was ook prima. (16€pp). Topavond.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Helaas niet kunnen genieten van het eten. Absoluut van zeer matige kwaliteit. Carpaccio met rauwe uien erop...Vis uit de magnetron? Entrecote taai en vreemde smaak. Reepjes angus beef leken meer op spareribs qua smaak en de patatjes smaakten naar oud frituurvet Ondanks de 50% kortingsactie vonden wij zelfs dat nog teveel betaald voor het voorgeschotelde eten . Jammer want de locatie is top en bedienend personeel is vriendelijk. Hier komen wij dus niet meer terwijl wij hoopten een fijn adresje in de omgeving erbij te hebben....
Rinus D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Jammer dat de stoelen niet zo lekker zaten, maar we hebben ok gegeten
Remco M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
goed gegeten en spontane bediening. Miste wel enkele gerechten op de kaart die wel op de site zichtbaar waren.
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijke gerechten op de menukaart voor redelijke prijzen. Vlotte en vriendelijke bediening. Komen zeker nog eens terug in de zomer om buiten te dineren.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met uitstekende, keurig nette bediening!
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker eten voor een prima prijs, personeel weet veel van de gerechten en dranken. Zeer vriendelijk personeel en zeer attend. Een aanrader, kom er graag nog een keer terug
Richarda W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Zeer goede service en gastvrije ontvangst. Ook dacht het personeel mee met oa. een aangepast dessert! Bovendien werden we onze bloemen
en tassen gedragen en werden we naar onze auto begeleid. Chapeau, ik kom erg graag terug.
N. P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Lekkere Veggie Wellington gegeten, vegetarisch. Het portie was alleen niet erg groot, dus een toetje was eigenlijk nog nodig voor de maagvulling. Aangezien we met korting aten was dit geen probleem maar anders was de prijs-kwaliteit verhouding wat mager. Cheescake was niet helemaal mijn favoriet maar het yoghurtijs was lekker.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Omdat we buiten liepen rond het restaurant (mijn man was hier iets van 50 jaar geleden geweest!) dacht een van de obers dat we de ingang van het restaurant niet goed konden vinden en kwam naar buiten dit te informeren, maar ook om ons hartelijk welkom te heten.Dat is toch leuk.!.....Hoofdgerecht hadden we iets wat enigszins lijkt op spareribs zonder bot ; het was ook iets anders...maar smaakte heerlijk! Als dessert dame blanche heerlijk royaal en als aanrader van weer een andere ober Frambozen cheesecake genomen....en daar had ik zeker geen spijt van. We gaan hier terugkomen....ik denk met het gezin.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Gezellige borrel gehad met de collega’s , eerst gevaren met de boot van Geesberge over de vecht, geweldig muziek bar en gelukkig toilet aan boord ,