Gebr. Niemeijer

Dinsdag t/m Vrijdag 08:30 - 18:30
Zaterdag 08:30 - 17:00

CheffieMcChef .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Deze lunchroom/bakker oogt als een goedkoop ingerichte bagel keten. Maar laat je niet voor de gek houden, hier kan je wel een goed broodje eten! Bediening kwam wat onzeker over en was niet heel goed te verstaan ,gelukkig waren ze wel supersnel.
Merel Jane P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Mijn favoriete bakker, op steenworp afstand van m'n huis, waar de croissaints naar Frankrijk smaken en de cappuccino bijna altijd goed is. En als die koffie een keer niet smaakt als normaal en je zegt het netjes tegen de meiden dan krijg je gewoon een nieuwe. Probeer de petit dejeuner en gij zult geen spijt krijgen! Toptentje
Suzanne J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
wat een drukke tent ,.. tafeltje gereserveerd gelukkig! , De tafel daar had wel een dweiltje overheen gekund maar het was er erg druk. Begonnen met een heerlijke salade, daarna de grote kaasplank met charcuterie,.. ehh wat zal ik hier over zeggen,.. de kazen zijn lekker maar zijn niet in opbouw op de plank gelegd dat is jammer, er word ook niks over de kazen verteld als ze op tafel worden gezet , dat vond ik ook jammer, de charcuterie was wel echt heel klein. maar goed de goede smaak en het heerlijke brood maken het goed!
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
De koffie was slap, pain au chocolat verbrand en croissant donkerbruin (serveerster ging daar nota bene nog over in discussie!) Brood was heerlijk maar de kaas was net voldoende voor een van de twee sneetjes brood. Ook bij de baguette was het beleg minimaal. Bediening onverschillig en onhandig...
Al met al nog wat te verbeteren daar!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Hier krijg je, naar mijn bescheiden mening, met afstand de beste croissants buiten Parijs, of dan toch in ieder geval in Amsterdam. Ik was hier twee jaar geleden met een Parijse foodie, en hij zei dat croissants van deze kwaliteit weliswaar ook in Parijs bestaan, maar dat je dan toch echt goed moet zoeken. Sublieme tartelettes ook, vooral die met citroen. De macarons zijn heerlijk, maar toch net niet van Hermé/La Duree niveau. Net wat minder bros van buiten, en net iets minder subtiel van binnen. Ik herhaal: net niet Parijse top , maar desondanks meer dan goed! Niet goedkoop, maar dat kan ook niet op dit niveau. De (hoge) prijs is gerechtvaardigd, gezien het (nog hogere) niveau van de baksels. Het bedienend personeel is helaas minder kundig dan de bakkers. Je moet wel echt weten wat je serveert, ook al is t een bijbaan. Wat een wonderlijke locatie trouwens, zo op dat korte stukje Nieuwendijk tussen Singel en de Nieuwezijds, tussen sexshops, toeristenshops en coffeeshops. Eigenlijk wel grappig ook. Als iemand in NL betere croissants en tartelettes bakt, laat het me please weten.
SillyV .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Laatst weer eens bij Gebr. Niemeijer voor de high tea geweest. Wat is dat toch lekker!
Enige 'minpuntje': er was wel heel veel met chocolade op het bovenste plateau. Ik had zo gehoopt op de tartelette au citron... Aan de andere kant: van chocolade kun je nooit te veel hebben!
Imeldaaah .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Altijd als ik op weg ben naar de Haarlemmerstraat loop ik bij deze franse zaak naar binnen omdat het brood zo goed is. De trap is doorzichtig en zo zie je de bakkers aan het werk, leuk vind ik dat. Het is een gezellige, tikje rommelige en groezelige zaak. De latte macchiato was heel slap, het leek wel een glas warme melk. Dit werd meteen prima opgelost: de serveerster pakte het mee en deer er een shot extra koffie in. Verder zijn alle broodjes en taartjes superlekker. Een aanrader!
Marian1234 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Lunch bij Niemeijer. Gezellig plekje. Wanneer het druk is bij de verkoop van het brood moet je wachten tot het personeel tijd heeft om een bestelling op te nemen. De boterham was lekker, maar wel wel twee erg kleine plakjes brood voor wat je ervoor moet betalen. De citroentartelette was erg lekker! Prijs en kwantiteit zijn niet goed in balans.
Jonneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Leuke zaal. Heerlijke courgette soep gegeten met verse broodjes.aardig personeel en ik werd ook snel geholpen. Jammer dat ons tafeltje niet was schoongemaakt.
Antipasti .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Heerlijke warme chocomelk en chocolade Brownie. Helaas was de pizza Biance brood op, maar kregen we wel een gratis tarte tatin. Top bediening!