Gauchos Utrecht

Oudegracht 150 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gauchos Utrecht

Vanaf Centraal Station buslijn 4 naar Het Neude
  • Speciale voorwaarden om te komen
    Schuin rechts tegenover de Hema, onder bioscoop Camera Studio. Ook bereikbaar per boot.
  • : Parkeergarages in de buurt

Eten8,1/10
Service8/10
Decor7,9/10
Erwin B. 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Prima combinatiesteak gegeten. Mijn medetafelgenoten hadden een ossehaas met salde en een bijgerecht. Alles was erg lekker. Alleen het lichtniveau was zo laag binnen dat we onze menu niet konden lezen. Gelukkig bracht onze telefoon uitkomst. Dit was het enige wat minder was. Dus als je knus wilt eten dan is dit restaurant een aanrader.
Frans S. (0 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Victor V. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Top! Heerlijk gegeten, de Churrasco is een aanrader! Helaas kreeg ik hem niet helemaal op, maar ik kon deze mee naar huis nemen in een aluminiumfolie, zodat ik de volgende dag nog een goed stuk vlees had voor bij de lunch! Onze ober was helemaal top, kwam regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was. Na het eten nog even gezellig buiten een drankje genomen, was ook geen probleem om tussendoor van tafel te wisselen. Over het geheel een zeer goede avond gehad.
Joffrey V. Gastronoom (11 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Winny K. Bourgondiër (3 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lekker eten. Bediening was traag. Moesten vaak om de drank vragen. En dessertkaart kwamen ze helemaal niet mee.
Voor 4 volwassenen krappe plekjes en heel donker.
Bertusvanduyne . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het gerecht Lomo all-in (ossenhaas) was super mals en overheerlijk. Helaas waren de groene asperges te koud en hard aan het laatste stuk. De bediening was zeer vriendelijk en zeer attent. De sfeer is gemoedelijk alleen zou er wel een klein beetje meer licht mogen zijn. Maar wij komen zeker terug.
Utrechtie . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Dit was onze 3e keer bij Gauchos in Utrecht. Het eten is altijd voortreffelijk en de bediening voorkomend. Mooi pand op een mooie locatie.
Kmi . Gastronoom (22 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wezen eten met mijn partner omdat we zin hadden in een goed stukje vlees.
Steaks waren prima bereid, erg lekker mals. De asperges als groentegerechtje ook erg lekker, wel wat aan de prijs met 4 groene asperges voor € 4. De wijn (Malbec) had wat voller van smaak gemogen, voor € 6,50 per glas is dit dan ook aan de te hoge kant.

Ambiance zeer donker, wat meer verlichting zou prettig zijn. De koeienvellen prikten in onze ruggen. De bediening kwam om de 5 minuten vragen of alles naar wens was, dit was teveel van het goede. Ook was het overduidelijk dat de bediening 'rondjes liep' om alles te checken, maar dit zeer opvallend.

Voor het vlees is dit een prima restaurant, maar als je meer sfeer zoekt, zou ik toch elders ergens een steak gaan eten.
Ivan D. Bourgondiër (2 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Lekker aan de gracht gezeten. Het eten was goed maar stelde voor die prijs niet veel voor. Friet is niet inbegrepen en kost 4 euro per bakje extra. De bediening was rommelig en bestellingen kwamen niet of moesten we meerdere keren naar vragen. Lekker voor een keertje als je aan de gracht kunt zitten, maar niet snel voor herhaling vatbaar.
Debbyvansas . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Weer super lekker, zoals altijd! Mals vlees, goede bijgerechten, prettige service. Een restaurant waar we zeker terug gaan komen!
Annettepeters33 . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Mag iets beter verlicht zijn. Menukaart is moeilijk te lezen als je niet onder een lamp zit. Verder alles heerlijk en goede bediening
Lenn G. Bourgondiër (3 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Met partner en onze kinderen hier gegeten want we hadden zin in biefstuk. Eten was prima. Uitstekende biefstuk en prima bijgerechtjes (vanalles extra besteld omdat we niet konden kiezen), alles naar wens. Pepersaus was volgens mij niet zelfgemaakt! Bediening door vriendelijke jongelui. Begon echter wat moeizaam: nadat we onze tafel kregen werden we een kwartier lang over het hoofd gezien. Nadat we vruchteloos hebben gewenkt en gezwaaid zijn we uiteindelijk maar iemand gaan roepen. De drankjes gingen ook een paar keer mis. Een veel te laat (=na het eten) gebracht glas wijn werd niet rekening gebracht. Dat vond ik wel chic, dit ging namelijk zonder te vragen of klagen. Terras zat vol, dus binnen gegeten, maar veel te donker. Voor de sfeer en een tot in de puntjes verzorgde avond uit is Gauchos wat mij betreft niet de place to be, maar prima eten en dat is ook belangrijk. Ps: Ik miste een pepermolen op tafel!
Roos K. 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Heerlijke spareribs. Ook de bijgerechten waren allemaal lekker vooral de gegrilde groene asperges.
Tweemaaltwee . Fijnproever (8 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Alles aan deze avond bij Gauchos was perfect! Het eten, ik had de churrasco de cuadril besteld, was perfect. Het was precies gegrild zoals ik had gevraagd en de bijgerechten ( de gegrilde champignons en de frietjes met verse knoflook en peterselie) waren heerlijk! De bediening was uitermate vriendelijk en goedlachs. Het decor was precies zoals je van een Argentijns restaurant verwacht, gezellig en knus. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Robenjeannet . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Uitstekende Steaks, perfect op smaak, lekker mals. Ook de bijgerechten en salades zijn zeer goed. Super gegeten en prettige bediening. Zeker aan te raden!
Mowit . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Lekker gegeten, wel wat rommelig met kapotte grill en foutjes Door de bediening. Met een gratis toetje is het wel recht gezet.
Kelvin C. Bourgondiër (3 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Afgelopen maandag de 20e was mijn moeder 71jaar geworden, ik had dit restaurant bewust uitgekozen omdat mijn ouders erg veel van zuid amerikaanse eten houdt.
We werden goed in ontvangst genomen door gastvrouw ( Rocio ) en vervolgens kregen alle een bubbels van het huis, het eten was echt fantastisch super gamba's met knoflook en godelijke ribeye en spareribs.
THE BEST STEAKHOUSE in utrecht !
Bedankt voor het goede zorgen en we hebben een wanzinnige avondje bij jullie gehad en volgende keer kom ik met mij team.
Regelrechte aanrader als je van een goede steak houdt.

met vriendelijke groet,
kelvin
Inger L. Bourgondiër (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Wij hebben hier ter ere van het behalen van diploma van onze dochter heerlijk gegeten; met mooi weer aan de gracht wat wil je nog meer? Manlief had spareribs, onbeperkt en dat hebben ze geweten! Supermals, niet te vet en met heerlijke authentieke chimichurri..3x bijbesteld maar dat werd met een lach en grapje goed ontvangen. Ik had een rib-eye, top en dochter een tournedos.. al het vlees perfect van garing en zeer goede kwaliteit, bijbestelde gepofte aardappel met zure room precies zoals ie hoort te zijn. Enige minpuntje: bijbestelde friet met verse knoflook en de gemengde salades waren een wanklank in dit verzorgde en smakelijke geheel..daar zijn nog wel punten op te scoren! Al met al zeker voor herhaling vatbaar en dan eens binnen zitten, wat een gezellige en knusse ambiance!
Mce.vangreevenbroek . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Heerlijk gegeten, mijn lomo was precies goed gegrild, echt genoten. Hele vriendelijke bediening. Het enige 'negatieve' puntje dat ik kan verzinnen is dat de bediening wel erg snel was, met 5 kwartier stonden we weer buiten, voor een avondje uit eten is dat wat vlotjes wat mij betreft. Maar dat hadden we natuurlijk ook zelf aan kunnen geven, en nu hebben we nog een heerlijke wandeling langs de grachten gemaakt.
Zaalbergm . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Prima eten en goede service . altijd een traktatie voor jezelf om hier te eten. Een aanrader voor iedereen die een goede steak lust