Gauchos Utrecht

Oudegracht 150 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Gauchos Utrecht

Onze authentieke werfkelder aan de Oude Gracht in Utrecht ligt aan een uniek Nederlands stukje stadswater. In een omgeving waar wij de Middeleeuwen herkenbaar in tact hebben gelaten, laten wij u genieten van een rijke variatie aan Zuid-Amerikaanse culinaire topproducten. ’s Zomers ook op ons terras aan de gracht.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Utrecht

Vanaf Centraal Station buslijn 4 naar Het Neude
  • Kom je met de auto?
    Schuin rechts tegenover de Hema, onder bioscoop Camera Studio. Ook bereikbaar per boot.
  • : Parkeergarages in de buurt

• Per boot te bereiken , Terras
M V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Was onze eerste keer,en zeker niet onze laatste!!! Ontzettend vriendelijk personeel,ook een pre dat de floor-manager rond loopt het ontbreekt je aan niets!!!en het eten 1 woord TOP.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De spareribs waren matig, je zit er slecht en men vergeet steeds een deel van je bestelling. Al met al geen aanrader.
Jammer van de avond.
Ivonne M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, personeel werkt keihard. Wat jammer was, was dat we ons voor- en hoofdgerecht tegelijk kregen. Op dat moment hadden we ons eerste drankje nog niet eens.
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten maar tafels zijn erg klein en krap.
Nina118 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We waren een dagje in Utrecht en hebben heerlijk gegeten bij Gauchos.
Vriendelijke bediening die de gasten goed in de gaten houden en op tijd met vraag komen of je bijvoorbeeld nog wat wil drinken.
De voor het restaurant bekende spare ribs gegeten. Deze waren goed op smaak. Niet te vet en genoeg vlees aan het bot.
Het tafeltje was eigenlijk wat te klein voor alle spullen op tafel.
Het restaurant is gelegen in de werfkelders. Dit heeft een mooie uitstraling, maar de tafeltjes staan wel wat dicht op elkaar.
We kregen nog een cadeautje mee, omdat ze 40 jaar bestaan. Dankjewel Gauchos
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten, mooie uitleg over verschillende steaks gekregen, vriendelijk personeel.Jammer dat we een spuitdop van de frisdrank in ons drinken vonden en we wel heel lang moesten wachten op 1 ijsje... De thee was al lang op.
Primula1 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gezellig restaurant in een werfkekder met vriendelijk personeel en lekker eten. Bediening soms onhandig (bestek vergeten, glazen meenemen terwijl je nog een drankje wilt etc.). Heerlijk vlees, beetje simpele en grofgesneden salades en lekkere friet. Toetje bestaande uit gefrituurde ananas lekker, maar wel heel karig. Erg warm binnen, maar al met al een leuk restaurant.
M K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het is leuk om met je vrienden te zitten.

Eten was top

Service was totaal niet verkeerd.

Het is wel knust en benauwd, maar daar moet je ervan houden.
T V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Lekker gegeten, de wachttijd was kort. Prima restaurant, alleen de prijzen zijn naar mijn mening fors voor wat je er voor krijgt. Meer dan 6 euro voor een glas huiswijn vind ik duur.
Thony V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Na een eerdere goede ervaring bleek ook deze avond een schot in de roos. De carpaccio bleek wat minder in de smaak te vallen, de empanadas waren erg lekker en de steak tartaar een bouwpakket waar je zelf mee aan de slag kon. De hoofdgerechten waren uitstekend. Van de malse Bife Ancho tot de lekker gekruide kipfilet (beetje aan de droge kant) en de goede lamscarre's. De extra schaaltjes groenten bleken te bestaan uit boontjes en champigons met paprika. Erg smakelijk. De salade was goed op smaak maar leek een beetje nonchalant in grote brokken gesneden. We moesten redelijk lang op het hoofdgerecht wachten. Er liep genoeg vriendelijk bedienend personeel maar het was een drukke zondagavond dus dat zal wellicht tot wat vertraging in de keuken geleid hebben. Onze tweede goede ervaring dus en voor herhaling vatbaar.
Wiemo .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Geweldige locatie, vriendelijk personeel. We kregen een erg klein krap plekje (restaurant is in kelder vd gracht)
Dit was erg warm en de vraag of we van plek mochten wisselen werd keurig opgelost. Wel erg donker in restaurant menukaart gaardoor moeilijk te lezen.
Eten werd snel geserveerd en niets is te veel gevraagd service dus erg goed. Eten was heerlijk smaakvol en netjes grote porties. Wij hebben een fijne avond gehad. Komen zeker nog eens terug.
U T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Goed eten, vriendelijke bediening. Enige minpunt is dat het erg warm is binnen. Verder top.
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Prima combinatiesteak gegeten. Mijn medetafelgenoten hadden een ossehaas met salde en een bijgerecht. Alles was erg lekker. Alleen het lichtniveau was zo laag binnen dat we onze menu niet konden lezen. Gelukkig bracht onze telefoon uitkomst. Dit was het enige wat minder was. Dus als je knus wilt eten dan is dit restaurant een aanrader.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wederom fantastisch genoten tijdens een avond uiteten bij Gauchos aan de Gracht in Utrecht! ?Ook deze keer hadden we hoge verwachtingen, maar deze zijn -net als de vorige keer- meer dan overtroffen.

Na 'n zeer vriendelijke ontvangst, aperitief en 'n amuse, begonnen we aan 't vriendenmenu. Daarnaast heerlijke bijpassende wijnen en bediening die haar best doet om het je naar de zin te maken!

Genieten met een hoofdletter G!
Mijn vrouw en ik komen in ieder geval in het winter weer terug!
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Top! Heerlijk gegeten, de Churrasco is een aanrader! Helaas kreeg ik hem niet helemaal op, maar ik kon deze mee naar huis nemen in een aluminiumfolie, zodat ik de volgende dag nog een goed stuk vlees had voor bij de lunch! Onze ober was helemaal top, kwam regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was. Na het eten nog even gezellig buiten een drankje genomen, was ook geen probleem om tussendoor van tafel te wisselen. Over het geheel een zeer goede avond gehad.
Joffrey V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
We hebben het classic menu gekozen omdat we dachten dat dat voordelig zou zijn (zou €23,- kosten), maar kwamen met een flesje wijn erbij toch nog op zo'n €80 uit. Ook viel het menu tegen. We kregen de soep van het seizoen als voorgerecht, dat smaakte een beetje amateuristisch en was niet echt lekker. Het hoofdgerecht was wél lekker, ik had een steak. Ik vroeg om medium-rare en kreeg medium-well done, maar dat deed op zich niet af aan de smaak. Bediening was vriendelijk en we hadden een prima tafel. Toetje was een beetje saai, maar wel lekker. Volgende keer toch maar weer à la carte.
Winny K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lekker eten. Bediening was traag. Moesten vaak om de drank vragen. En dessertkaart kwamen ze helemaal niet mee.
Voor 4 volwassenen krappe plekjes en heel donker.
Bertusvanduyne .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het gerecht Lomo all-in (ossenhaas) was super mals en overheerlijk. Helaas waren de groene asperges te koud en hard aan het laatste stuk. De bediening was zeer vriendelijk en zeer attent. De sfeer is gemoedelijk alleen zou er wel een klein beetje meer licht mogen zijn. Maar wij komen zeker terug.
Utrechtie .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Dit was onze 3e keer bij Gauchos in Utrecht. Het eten is altijd voortreffelijk en de bediening voorkomend. Mooi pand op een mooie locatie.