Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Aert van Nesstraat 99 3012 CA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Gauchos in de Aert van Nesstraat ligt midden in het winkelhart van deze dynamische internationale havenstad. Theaters, casino, metro, parkeerfaciliteiten, alles is er. Van onze fameuze Argentijnse grill komen de smakelijkste vlees- en visgerechten, met bijpassende speciaal voor Gauchos geselecteerde wijnen. Een feestelijke plek voor een gezellig avondje uit. Ook voor groepen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Tram 4,7, 8, 20, 21, 23 en 25. METRO: halte Beurs. Van/naar Centraal Station: 10 minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    Midden in het (uitgaans-)centrum van Rotterdam. Theaterkwartier. De Aert van Nesstraat verbindt het Schouwburgplein met de Coolsingel.
  • : Meerdere parkeergarages in de buurt, waaronder Bijenkorf, Lijnbaan, Beursplein en Schouwburgplein.

Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Raymond S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
gloria P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Onze vakantie in Nederland wordt altijd afgesloten met een etentje bij Gaucho's.
Lekker eten, goede service, gezellige ambiance.
Josie J.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Vriendelijk personeel maar soms moeite om een bestelling te doen omdat ze niet reageren als je hand opsteekt, heerlijke spareribs.
Kleine tafels waarop je weinig kwijt kunt.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Super sfeer, prima bediening en top eten, hier gaan we zeker terug komen (Rotterdam - Aert van Nesstraat)
Chi Yan C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Uitermate slecht! Lang moeten wachten om een gevraagd drinkglas en tafel was vies. De saus voor bij het vlees kwam pas 10 min. nadat de gerechten waren geserveerd. Dan maar vlees zonder saus eten omdat het vlees anders koud werd. Daarnaast was het vlees niet goed gebakken. Om de rekening gevraagd en serveerster zou kijken wat ze aan de rekening kon doen vanwege alle klachten. Er was helemaal niets aan de rekening gedaan en we moesten de volle mep betalen. Naderhand de manager gesproken en deze gaf aan dat er niets aan gedaan kon worden omdat de rekening al was betaald. Ronduit belachelijk! Slechte keuken en service!
Theresia W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, goede service en een vrolijke en gezellige gastvrouw. Helemaal top!
Han P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
er liepen mieren over de tafel, tafel werd op ons verzoek schoongemaakt, maar ze bleven komen.
de sherry werd geserveerd met ijsklontjes, in de martini zat geen ijs en citroen, zoals we besteld hadden.
de biffe de lomo was gaar en niet medium zoals besteld, de friet was koud, we kregen wel nieuwe.
lamsrack was goed en de sla heerlijk.
Dick N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
lekker gegeten goede service voor herhaling vatbaar
Nia S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Eten was heerlijk! Mijn vriend had bepaalde wensen en daar werd war meegedaan . Hij was er blij mee ! volgende keer komen we weer terug
Ly D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Service is zeer goed, wat het diner tot een erg plezierige ervaring maakt. Bediening is erg vriendelijk en bereid te helpen met alles wat je nodig hebt. We kregen ons eten vrij snel en als we iets nodig hadden, stond er altijd iemand klaar op ons te helpen. Tenslotte waren de spareribs ook erg lekker!
Rick N.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Service was geweldig! Als er nog maar een klein beetje drinken en je glas zat kwamen ze al langs om nieuwe order aan te nemen. Spare ribs waren heerlijk! En de ossenhaas was zo mals! Smelt gewoon op de tong! Zeker vaker hier eten
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ik heb in tijden niet zo lekker gegeten en zeker niet met personeel zo gastvrij en daarnaast ook heel snel. Het eten was niet alleen heel smakelijk, maar zag er ook fantastisch uit en er was zeker genoeg voor iedereen.
Bastien W.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede wijnen en zeer vriendelijke bediening.
Lucretia O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Geweldig zoals altijd
Irma L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bij Gauchos kom je voor de steaks en die stellen nooit teleur! Bijgerechten gewoontjes, wat je kan verwachten in een steakrestaurant. Maar vond het fris in het restaurant en de eerder gehoorde klacht over plakkende tafels was bij ons ook van toepassing. Misschien eens een keer een heet sopje proberen met echt schoonmaakmiddel??
Maar dit alles is geen reden om niet terug te komen, wel heel goed gegeten!
Jurrien B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Bij binnenkomst werd ons eerst verteld dat er geen plek zou zijn, maar na even doorvragen was er boven toch nog een plekje. Dit was echter zo'n koude plek, dat de helft van ons hun jas maar aanhield. De avond verliep verder niet erg goed. Het actie menu wat voor de deur stond, werd na vragen pas voor ons opgezocht en op de tafel 'gegooid'.
Het breekbrood werd pas nadat de rest zijn soep ophad geserveerd. Met de komst van hoofdgerechten werd het allemaal nog veel slechter, geen Vlaamse friet terwijl hier om gevraagd was, in de 'argentijnse' saus zaten scherven van het kannetje waarin het geserveerd werd en als kers op de taart het vlees wat bij iedereen niet goed gegaard was...
Nadat de rekening ook nog eens verkeerd werd afgerond, was de hele avond bij elkaar een grote blamage!
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Hoofdgerecht kwam al op tafel toen het voorgerecht net afgeruimd werd. Niet echt gezellig als je samen met je partner een avondje uit bent. Spareribs waren erg taai en ik had grote stukken vet aan de randen. Jammer want vorige keer hebben we erg genoten!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De bovenverdieping is niet verwarmd en was onaangenaam koud. We hebben overwogen weg te gaan. De koffie hebben we om ze reden ergens anders genoten.
W. D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Ouderwets goed gegeten bij Gauchos. Tip: zorg dat er ook 'gewoon' stokbrood gekozen kan worden als alternatief voor niet lekkere bruine bolletjes brood