Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Aert van Nesstraat 99 3012 CA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Gauchos in de Aert van Nesstraat ligt midden in het winkelhart van deze dynamische internationale havenstad. Theaters, casino, metro, parkeerfaciliteiten, alles is er. Van onze fameuze Argentijnse grill komen de smakelijkste vlees- en visgerechten, met bijpassende speciaal voor Gauchos geselecteerde wijnen. Een feestelijke plek voor een gezellig avondje uit. Ook voor groepen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Tram 4,7, 8, 20, 21, 23 en 25. METRO: halte Beurs. Van/naar Centraal Station: 10 minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    Midden in het (uitgaans-)centrum van Rotterdam. Theaterkwartier. De Aert van Nesstraat verbindt het Schouwburgplein met de Coolsingel.
  • : Meerdere parkeergarages in de buurt, waaronder Bijenkorf, Lijnbaan, Beursplein en Schouwburgplein.

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Kimberly P.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
De manager is echt geweldig en doet er alles aan om je een perfecte avond te geven. Hij kent de producten goed en kan hier ook mooi over adviseren. De bediening kan wel iets beter ingelicht worden.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Ik ben al vaker geweest vanwege het eten en de bediening
Lynette C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Eten super lekker en snel op tafel. Dienst verlening prima en sfeer ook leuk, alleen het muziek kan iets zachter. Biefstuk was zo mals en heerlik.
Rowena M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk gegeten, alles was goed naar wens. Voorgerecht hadden we Carpaccio en hoofdgerechten diverse lomo's met patat en sweet patatoe. Toetje chocolade, ook erg lekker. Bediening zeer vriendelijk en correct. Enige minpunt was dat bij de damestoilet er éé verstopt was en de andere geen wc papier had.
L.e. N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
De beste gaucho van alle gauchos. In ieder geval de keuken en het personeel. Ben in veel van deze restaurants geweest zelfs in Londen, maar deze is de beste. Enige bezwaar is de entree. Erg nauw. Is ook nog doorgang v bar naar restaurant.
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het eten bij Gauchos is voortreffelijk, in het bijzonder de Argentijnse biefstuk, heel erg mals.
Er wordt een redelijke wijn bij geschonken. De bediening is vriendelijk en attent. De zaak zelf
heeft wel een opknapbeurt nodig, in het bijzonder de toiletgroep.
Wij komen er graag voor een snelle hap. Prijs-kwaliteit is heel redelijk.
Ludwig T.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Erg commercieel. Veel façade en weinig wol. In dit geval charme...
Vroeg op de avond dan is het personeel nog niet op elkaar ingewerkt. De 1 vraag wat een collega eerder al gevraagd heeft.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Klein restaurant. Zou wat mij betreft verbouwd mogen worden naar wat meer huidige standaarden. Wel een gezellige sfeer. Goede bediening.
Jack H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Altijd weer een heerlijk stukje vlees bij Gauchos. Goede bediening en een altijd goede kwaliteit..
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Helaas kwam de biefstuk en pas ruim 5 min later saus en friet. Ze waren ook 1.portie friet vergeten waarop ik ruim 10 min moest wachten.
Elske E.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
we hadden een vriendelijke bediening, we hebben prima gegeten, de prijs was ook oké, ik kan het iedereen aanraden........................................................................................
Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Steak was niet medium zoals gevraagd maar bleek zeer rare te zijn. Bovendien zaten er allemaal zeentjes in de steak. Bah!
Meike V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De eerste keer bij Gauchos in de stad, normaal altijd aan de Maas, maar het is zeker goed bevallen!
Hele leuke avond gehad met lekker eten, goede service en een goede sfeer in het restaurant. Zeker aan te raden!
Anton K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Stokbrood was besteld maar niet geserveerd omdat het vergeten was. We moesten ernaar vragen na een tijdje wachten. Steak medium besteld maar moest terug naar de keuken omdat het bijna well-done was i.p.v. medium.
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Gisteren wezen eten en het was al een koude dag maar in het restaurant was de temperatuur niet veel beter. Wij vonden het zeer koud en begrepen ook van de bediening dat er problemen waren met de verwarming. Vraag me dan af of je dan wel open moet gaan.
W. E.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Prima eten. Wij hebben een menu van 24.75 euro besteld maar kwamen er bij de rekening erachter dat
er 2 euro per bakje saus gerekend was. Teleurstellend dat daar voor betaald moest worden
sandra H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Menukaart mag wat makkelijker worden opgesteld, want een samengesteld menu is goedkoper dan alleen vlees kiezen en alle bijgerechten bij bestellen. Dit is niet duidelijk te lezen na veel vragen te stellen en achteraf gezien waren veel kwijt aan het eten alleen.
Sophie S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Het eten was wel lekker, alleen kwam alles door elkaar we hadden nog geen bestek en het eten werd al opgediend daardoor was het vlees al aan het afkoelen, er werd ook niet goed rond gekeken of je nog iets wilde drinken.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Zeer goede service en het eten was top.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Ik heb hier vanavond werkelijk subliem gegeten. Ik was al jaren niet meer bij Gauchos geweest en verwachtte een donker standaard steak house. Meer nee, bij binnenkomst super ontvangen en naar de tafel geleid. Het interieur is heel aantrekkelijk, modern en toch super gezellig. De bediening is goed getraind, ziet alles en weet goed te timen. Je weet dat er meerdere shifts zijn maar je merkt geen druk. Alles gaat in een rap tempo maar beheerst. Super lekker stuk vlees gegeten. Kom zeker terug.