Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Aert van Nesstraat 99 3012 CA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Gauchos in de Aert van Nesstraat ligt midden in het winkelhart van deze dynamische internationale havenstad. Theaters, casino, metro, parkeerfaciliteiten, alles is er. Van onze fameuze Argentijnse grill komen de smakelijkste vlees- en visgerechten, met bijpassende speciaal voor Gauchos geselecteerde wijnen. Een feestelijke plek voor een gezellig avondje uit. Ook voor groepen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Tram 4,7, 8, 20, 21, 23 en 25. METRO: halte Beurs. Van/naar Centraal Station: 10 minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    Midden in het (uitgaans-)centrum van Rotterdam. Theaterkwartier. De Aert van Nesstraat verbindt het Schouwburgplein met de Coolsingel.
  • : Meerdere parkeergarages in de buurt, waaronder Bijenkorf, Lijnbaan, Beursplein en Schouwburgplein.

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Zuzu J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Altijd heerlijk dineren bij deze Gauchos. Afgelopen zaterdagavond hier weer gegeten, heerlijke biefstuk en lekkere desserts na. Bediening was perfect, echt een lieve, attente jongen die wist waar hij het over had. Deze keer kwamen ze ook voor het eerst langs de tafel met uitleg over elk stuk vlees, dat vind ik wel een goede toevoeging. Niks op aan te merken.
Celisa C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Er was een klein foutje gemaakt met wat ik had gevraagd, maar dat werd weer heel professioneel opgepakt. Kan gebeuren:).
Zoë T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Goed ontvangen, lekker eten en een uitstekende bediening! Hier komen we zeker nog eens terug wanneer we opnieuw in Nederland zijn.
Loes R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken, fijne setting, top attente bediening. Een super avond gehad.
Meissie M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel die zich echt het vuur uit de sloffen liepen. Zeer attent en oplettend. 1 minpuntje was het toilet. Niet zo fris en de handblower deed het niet.
Pascal N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
De wachttijd is gewoon prima.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Lekker gegeten. Aardige mensen.
Jeroen O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
niets op aan te merken. uitstekend gegeten.
Gijs B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten maar het leek of de bediende net begonnen was bij Gouchos. Het praatje vooraf was prima ondanks dat hij niet meer wist welk vlees wat was en dit na moest vragen. Daarnaast werd er niet ingedekt volgens de regels (rechts in serveren) waardoor hij vaak met zijn arm over tafel ging en dingen aan moest geven terwijl hij gemakkelijk goed had kunnen in serveren. we hebben ongeveer 3 uur gezeten bij Gouchos waarin er maar 2 keer is gevraagd of we wat wilde drinken (maakt ons niet uit, maar valt veel winst op te halen voor Gouchos aangezien we anders waars zeker het dubbele hadden gedronken). Overall: lekker gegeten maar zonde van de bediening.
R W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Uitstekend restaurant. Prima eten en beleefde nette bediening. Tafeltjes kunnen groter. Met zijn vieren is het nogal een gedoe om alles kwijt te kunnen.
T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Bij binnenkomst heel vriendelijk ontvangen. Ook de bediening was zeer vriendelijk. Zal er zeker terugkomen.
Eten is er heel goed.
Louisa T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
We vonden erg gezellig, sfeervol en het eten was heerlijk. Bediening was ook vriendelijk. Dit was zeker voor herhaling vatbaar.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Hier kun je prima steak eten. We hebben inmiddels bijna alle verschillende soorten gegeten en ze zijn allemaal erg lekker en goed gebakken. Ook de bijlagen zijn heerlijk met een goede verscheidenheid aan keus. We waren met z'n vieren en de bediening was vlot en vriendelijk. Wel zit je erg krap - de tafels zijn smal en staan dicht op andere tafels. Dit maakt het ook rumoerig.
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten, bediening was snel en vriendelijk. De beef de Lomo was uitstekend
Marthine V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Ons 1e bezoek was op doordeweekse dag en mijn recensie was vol lof.
Het 2e bezoek zaterdag jl. volle zaak, goed teken ook en verdiend, maar onze ervaring toch iets minder dan 1e bezoek vwb gerecht. De Ceviche Coquilles waren minder op smaak dan 1e keer en niet heel warm.

De Bife de Chorizo Entrecot was heel goed, maar "kaal" geserveerd omdat je alle bijgerechten apart moet bijbestellen. Maar het gerecht zou er gezelliger uitzien met min. groentetoefje als decoratie. De frites vielen dit keer ook wat tegen helaas. De steak tartar was perfect en juiste ingredienten om het zelf aan te maken. Het was lekker grof gehakt en daardoor lekkere "bite" en leuke prijs voor 75gram 11€ al heb ik het als hoofdgerecht besteld. Nogmaals Gauchos aanbeveling ivm service, lokatie en voor niemand drempelvrees, maar dat is al bewezen door hun jarenlange aanwezigheid in het centrum en voor theaterbezoekers.
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Personeel was erg slecht! Geen kennis. Ik vroeg om wijn . Gaf geen keuze. Na het toetje werden alle glazen gepakt. Geen gedag gezegd!
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Liefdeloze, ongeïnteresseerde bediening (tafel stond nog vol van het hoofdgerecht en het bestek voor het dessert werd al neergelegd, een persoon kreeg twee desserts voorgeschoteld). We moesten erg lang wachten op zowel de bediening (gingen uiteindelijk zelf maar de kaart halen voor dessert) en de gerechten, die de vorige keren bij Gauchos ook nog beter waren bereid. Hier zien ze ons niet meer terug.
Nanouk70 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Tafels zijn wel heel smal maar past net met zn vieren. Restaurant is mooi ingericht wel beetje gehorig.
Dave .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
In geen tijden zo goed en heerlijk gegeten. Goede uitleg over het vlees en de wijnkaart gekregen. De bife chorizo was perfect medium gegrild. Hiernaast ook een aardige en een kundige bediening. We zullen zeker hier weer terug komen.
Dick N.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Als we in Rotterdam zijn eten we hier altijd. Vriendelijk en goede bediening. Het eten is perfect. Kortom een topper!