Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Aert van Nesstraat 99 3012 CA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Gauchos in de Aert van Nesstraat ligt midden in het winkelhart van deze dynamische internationale havenstad. Theaters, casino, metro, parkeerfaciliteiten, alles is er. Van onze fameuze Argentijnse grill komen de smakelijkste vlees- en visgerechten, met bijpassende speciaal voor Gauchos geselecteerde wijnen. Een feestelijke plek voor een gezellig avondje uit. Ook voor groepen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Tram 4,7, 8, 20, 21, 23 en 25. METRO: halte Beurs. Van/naar Centraal Station: 10 minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    Midden in het (uitgaans-)centrum van Rotterdam. Theaterkwartier. De Aert van Nesstraat verbindt het Schouwburgplein met de Coolsingel.
  • : Meerdere parkeergarages in de buurt, waaronder Bijenkorf, Lijnbaan, Beursplein en Schouwburgplein.

7,2
Jurrien B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Bij binnenkomst werd ons eerst verteld dat er geen plek zou zijn, maar na even doorvragen was er boven toch nog een plekje. Dit was echter zo'n koude plek, dat de helft van ons hun jas maar aanhield. De avond verliep verder niet erg goed. Het actie menu wat voor de deur stond, werd na vragen pas voor ons opgezocht en op de tafel 'gegooid'.
Het breekbrood werd pas nadat de rest zijn soep ophad geserveerd. Met de komst van hoofdgerechten werd het allemaal nog veel slechter, geen Vlaamse friet terwijl hier om gevraagd was, in de 'argentijnse' saus zaten scherven van het kannetje waarin het geserveerd werd en als kers op de taart het vlees wat bij iedereen niet goed gegaard was...
Nadat de rekening ook nog eens verkeerd werd afgerond, was de hele avond bij elkaar een grote blamage!
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Hoofdgerecht kwam al op tafel toen het voorgerecht net afgeruimd werd. Niet echt gezellig als je samen met je partner een avondje uit bent. Spareribs waren erg taai en ik had grote stukken vet aan de randen. Jammer want vorige keer hebben we erg genoten!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De bovenverdieping is niet verwarmd en was onaangenaam koud. We hebben overwogen weg te gaan. De koffie hebben we om ze reden ergens anders genoten.
W. D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Ouderwets goed gegeten bij Gauchos. Tip: zorg dat er ook 'gewoon' stokbrood gekozen kan worden als alternatief voor niet lekkere bruine bolletjes brood
Geraldine K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was geweldig! Personeel heel erg vriendelijk! Gelukkig hadden we gereserveerd want het restaurant was om half 6 al helemaal vol.
Rinske M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Goede, ongedwongen bediening! Dat eet fijn.
Melissa M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gezellig restaurant. De bediening weet waar ze het over heeft. De inrichting is knus. Het eten is heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Dawoed S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Personeel was aardig en aanwezig, tafeltje voor twee was net te klein. Voor de rest was het prima en lekker gegeten. Inzicht op de keuken was prettig en leuk om te zien hoe de gerechten werden voorbereid.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
2 x in 1 week Gauchos, alles weer goed op de cappuccino na, daar zal een kleine investering geen kwaad kunnen. Omdat deze recensie 120 tekens moet bevatten is deze regel toegevoegd.
fabian__vanv .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was erg rumoerig doordat er een grote groep was die veel lawaai maakte. Het leek daardoor meer op een goedkoop eetcafé qua sfeer, dan een restaurant van het niveau gauchos. Het eten was wel uitstekend. De inrichting is minder gezellig dan aan de maas en de plas
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Cappuccino kan je de cappuccino niet noemen, in deze tijd in dit land is het eigenlijk gewoon slecht te noemen. Goedkope jonge wijnen (niet echt slecht overigens) verkopen voor middenklasse prijzen is eigenlijk ook een beetje "not done".
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
De tafel plakte, maar dat was omdat de vernislaag eraf aan het gaan is, verder was het absoluut schoon!
Eten was heerlijk, kwaliteit van het vlees is uitstekend! en goed bereid!
We hadden met z'n 2 een 4-persoons tafel, het was met 2 wel al krapjes.
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken, het vlees is hier altijd perfect op smaak en lekker gegrilled.
We waren met een groep van 6 collega's en ik kreeg achteraf complimenten hoe goed de bediening was, vrolijk, oplettend en flexibel. We hadden ieder een vlees product besteld en de bediening gevraagd een selectie van groenten en frites te verdelen over de tafel.
Het was ruim voldoende. Opvallend dat het hier op een maandagavond helemaal vol zat.
Marlies T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten, wel wat prijzig. Vlees was heerlijk mals (ossenhaas), meer dan genoeg. Bediening wat aan de trage kant, maar heel netjes en beleefd.
FRANCIS V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
jubileum menu zeer smakelijk voor een mooie prijs
Femmymol M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We waren met 6, iets niet goed gegaan de 6 persoon moest erg lang wachten
Arie G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Echt een aanrader zeer goed eten , hangt wel een prijs kaartje aan maar het is het zeker waard. de wijn is ook prima.Bediening netjes gekleed en vriendelijk.
MichaVD .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
het was erg warm vandaag. Gelukkig gereserveerd voor het terras. Heerlijke steak gegeten! Argetijns flesje dessert vond ik wat tegenvallen.
soiuxsiechella .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Me beef stuk was heerlijk rare gebakken en het vuld salade en warme groente was ook lekker
De bediening was snel en vriendelijk
De witte wijn was fantastisch
De decor van het restaurant paste goed bij de avond sfeer.