Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Aert van Nesstraat 99 3012 CA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Gauchos in de Aert van Nesstraat ligt midden in het winkelhart van deze dynamische internationale havenstad. Theaters, casino, metro, parkeerfaciliteiten, alles is er. Van onze fameuze Argentijnse grill komen de smakelijkste vlees- en visgerechten, met bijpassende speciaal voor Gauchos geselecteerde wijnen. Een feestelijke plek voor een gezellig avondje uit. Ook voor groepen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Tram 4,7, 8, 20, 21, 23 en 25. METRO: halte Beurs. Van/naar Centraal Station: 10 minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    Midden in het (uitgaans-)centrum van Rotterdam. Theaterkwartier. De Aert van Nesstraat verbindt het Schouwburgplein met de Coolsingel.
  • : Meerdere parkeergarages in de buurt, waaronder Bijenkorf, Lijnbaan, Beursplein en Schouwburgplein.

Erik E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Guillaume O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Ontvangst zeer prettig ,bediening uitstekend en eten was exact zoals besteld prima. ondanks de beperkte ruimte voor het personeel dat zorgt voor een beetje chaotische indruk een prima avond gehad .voor herhaling vatbaar
Jordy D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Wat een heerlijk restaurant. Ga hier zeker 1 keer per maand eten. Stelt me nooit teleur. Vlees van hoge kwaliteit, super goede bediening, en ontspannen sfeer. Ik ben fan!
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Redelijk gegeten, maar wat ging het ontzettend snel. Aangegeven dat we even wilden wachten met de volgende gang. Anders hadden we met een uur weer buiten gestaan. Echt gezellig tafelen is er niet bij..
adbeers .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Leuke ontvangst, hartelijke bediening, prima wijn en gerechten. Niets op aan te merken.
Wij zaten buiten op terras, daar was het ook zeker uitstekend weer voor. Dan valt eventuele geluidsoverlast moeilijk te beoordelen.
Als we weer in Rotterdam zijn, zullen we zeker overwegen nog eens te gaan.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten, we kregen de optie om binnen of buiten te eten. Helaas waren ze wel de knoflook bij de bife de quadril vergeten, maar dat werd later alsnog gebracht.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
alles was top, kortom prima restaurant, wat ik zeker een ieder kan aanbevelen, gezellig en prima locatie met heerlijke gerechten
Maarten O.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Uitstekend eten. Goed advies van serveerster. Extreem goede service, meedenken, voorstellen, bijgerechten advies. Met humor, betrokkenheid en aandacht.
We kwamen er voor het vlees, dat was perfect. De service maakt het helemaal af. Een aanrader.
Thijs W.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk mals rundvlees aan een wel erg klein tafeltje voor twee. Herentoilet was al een tijd aan de aandacht van de schoonmaker ontsnapt...
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Zoals altijd is het vlees bij Gauchos heerlijk !!! Ook de bediening is over het algemeen altijd top.
Qua aankleding en sfeer is het niet geweldig vind ik, maar als je lekker vlees wilt eten dan neem je dat op de koop toe
Raymond S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Hele goede bediening en super goed gegeten.Een echte aanrader.
gloria P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Onze vakantie in Nederland wordt altijd afgesloten met een etentje bij Gaucho's.
Lekker eten, goede service, gezellige ambiance.
Josie J.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Vriendelijk personeel maar soms moeite om een bestelling te doen omdat ze niet reageren als je hand opsteekt, heerlijke spareribs.
Kleine tafels waarop je weinig kwijt kunt.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Super sfeer, prima bediening en top eten, hier gaan we zeker terug komen (Rotterdam - Aert van Nesstraat)
Chi Yan C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Uitermate slecht! Lang moeten wachten om een gevraagd drinkglas en tafel was vies. De saus voor bij het vlees kwam pas 10 min. nadat de gerechten waren geserveerd. Dan maar vlees zonder saus eten omdat het vlees anders koud werd. Daarnaast was het vlees niet goed gebakken. Om de rekening gevraagd en serveerster zou kijken wat ze aan de rekening kon doen vanwege alle klachten. Er was helemaal niets aan de rekening gedaan en we moesten de volle mep betalen. Naderhand de manager gesproken en deze gaf aan dat er niets aan gedaan kon worden omdat de rekening al was betaald. Ronduit belachelijk! Slechte keuken en service!
Theresia W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, goede service en een vrolijke en gezellige gastvrouw. Helemaal top!
Han P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
er liepen mieren over de tafel, tafel werd op ons verzoek schoongemaakt, maar ze bleven komen.
de sherry werd geserveerd met ijsklontjes, in de martini zat geen ijs en citroen, zoals we besteld hadden.
de biffe de lomo was gaar en niet medium zoals besteld, de friet was koud, we kregen wel nieuwe.
lamsrack was goed en de sla heerlijk.
Dick N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
lekker gegeten goede service voor herhaling vatbaar
Nia S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Eten was heerlijk! Mijn vriend had bepaalde wensen en daar werd war meegedaan . Hij was er blij mee ! volgende keer komen we weer terug
Ly D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Service is zeer goed, wat het diner tot een erg plezierige ervaring maakt. Bediening is erg vriendelijk en bereid te helpen met alles wat je nodig hebt. We kregen ons eten vrij snel en als we iets nodig hadden, stond er altijd iemand klaar op ons te helpen. Tenslotte waren de spareribs ook erg lekker!