Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Aert van Nesstraat 99 3012 CA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Gauchos in de Aert van Nesstraat ligt midden in het winkelhart van deze dynamische internationale havenstad. Theaters, casino, metro, parkeerfaciliteiten, alles is er. Van onze fameuze Argentijnse grill komen de smakelijkste vlees- en visgerechten, met bijpassende speciaal voor Gauchos geselecteerde wijnen. Een feestelijke plek voor een gezellig avondje uit. Ook voor groepen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Tram 4,7, 8, 20, 21, 23 en 25. METRO: halte Beurs. Van/naar Centraal Station: 10 minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    Midden in het (uitgaans-)centrum van Rotterdam. Theaterkwartier. De Aert van Nesstraat verbindt het Schouwburgplein met de Coolsingel.
  • : Meerdere parkeergarages in de buurt, waaronder Bijenkorf, Lijnbaan, Beursplein en Schouwburgplein.

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Hans K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Ik heb hier vanavond werkelijk subliem gegeten. Ik was al jaren niet meer bij Gauchos geweest en verwachtte een donker standaard steak house. Meer nee, bij binnenkomst super ontvangen en naar de tafel geleid. Het interieur is heel aantrekkelijk, modern en toch super gezellig. De bediening is goed getraind, ziet alles en weet goed te timen. Je weet dat er meerdere shifts zijn maar je merkt geen druk. Alles gaat in een rap tempo maar beheerst. Super lekker stuk vlees gegeten. Kom zeker terug.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Vlees was deels zwart en dus doorbakken. Meisje in de bediening kwamzenuwachtig over, kon geen antwoord geven op de vragen en liet veel vallen. Al met al kregen we nog een gratis koffie aangeboden.
Bryan L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Ontvangst is slechter beoordeeld. Omdat je bij binnenkomst bijna wordt geblokkeerd door het personeels lid dat de reservering nakijkt en de jas aanneemt. Maar tegelijkertijd sta je met je hoofd in het hittegordijn van de ingang. Nogal ongemakkelijk.

Onze patat, de dikke en de dunne was verre van "gaar" . Verder zijn de gerechten hetzelfde zoals ze al jaren zijn, maar is wel de prijs omhoog gegaan en waren we eigenlijk bijna verrast door de hoge rekening voor 2 personen.
Gino S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Volhouden zo
ray K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
ze hebben niet meer alleen onbeperkt spareribs. Je moet er groente bij nemen :(
Sjahm R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening, kan het iedereen aanraden.
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijke gerechten ! met name het vlees was uitzonderlijk lekker. wij zaten naast de keuken beneden, nadeel is de koude tocht die steeds binnenkomt, dit was echter niet dusdanig vervelend om van plaats te wijzigen.
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het eten en de sfeer zijn goed. Het is alleen vaak een beetje koud daar, verwarming een graadje omhoog zou lekker zijn. Verder is het altijd prima eren bij Gauchos
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We zaten bij het raam op de eerste verdieping. Echt steenkoud en onaangenaam. Geen verwarming o.i,d,
Een gezellig muziekje bij het eten is leuk, maar het onverstaanbare gebrabbel wat uit de muur kwam niet.
Het eten bij Gauchos is heerlijk maar we struikelen met name bij deze lokatie aan de aert van nesstraat altijd over vervelende dingetjes!!! Let nou eens op deze details!!!!!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vlees was uitstekend van kwaliteit. De huiswijn was goed, maar wel prijzig ( euro 4.50 per glas ).
De bediening was snel en hartelijk.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Op een vrijdagavond (na reservering) hier gaan dineren. De ontvangst was hartelijk en netjes. We kregen een tafel boven. De tafels stonden op riume afstand uit elkaar. Net ingedeeld. De bediening was vlot en snel. De kaart is prima. We kozen voor spareribs (prima, heerlijk) en een entrecote (medium) met bijpassende gerechten. Alles goed en ruim voldoende. Na de (behoorlijke) porties namen we samen nog 1 nagerecht, dit was geen enkel probleem. Alles top en goed geregeld!
sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Geweldig restaurant heel goed eten leuke sfeer prima bediening Top
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Op het eten na moesten we overal lang op wachten, om een drankje re bestellen moesten we al 30 min wachten toen ze het eindelijk kwamen brengen waren ze de helft vergeten. Daarna nog een poos op de rekening gewacht, zijn we uiteindelijk maar zelf opgestaan. Service vond ik echt minder, maar het eten was super, zoals we gewend zijn van Gauchos.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zoals altijd een heerlijk stuk vlees gegeten. In dit geval zelfs 3 stukken aangezien ik de mixed grill genomen had :). Vriendelijk personeel wat goede service aanbood.
Arny J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Prima kwaliteit vlees. Werkelijk zeer goed bereid en aan tafel de finishing Touch. Voor mij is Gauchos DE formule. Was nu in Rotterdam maar ook reeds in een groot aantal andere steden geweest. Altijd kwaliteit.
Doednath B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
We prima gegeten en gezellig met elkaar kunnen praten. De bediening was erg aardig en attent. ..............................................
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Goed eten, de steaks zijn uitzonderlijk. De service is goed en het interieur is bij de tijd. Ik kom al sinds ik klein was bij Gauchos, stelt nimmer teleur.
Ralph C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Jammer dat de tomaten salsa saus hier niet is. Ook was het erg koud binnen. Verder heerlijk gegeten!
Henrico B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017