Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Aert van Nesstraat 99 3012 CA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Gauchos in de Aert van Nesstraat ligt midden in het winkelhart van deze dynamische internationale havenstad. Theaters, casino, metro, parkeerfaciliteiten, alles is er. Van onze fameuze Argentijnse grill komen de smakelijkste vlees- en visgerechten, met bijpassende speciaal voor Gauchos geselecteerde wijnen. Een feestelijke plek voor een gezellig avondje uit. Ook voor groepen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Tram 4,7, 8, 20, 21, 23 en 25. METRO: halte Beurs. Van/naar Centraal Station: 10 minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    Midden in het (uitgaans-)centrum van Rotterdam. Theaterkwartier. De Aert van Nesstraat verbindt het Schouwburgplein met de Coolsingel.
  • : Meerdere parkeergarages in de buurt, waaronder Bijenkorf, Lijnbaan, Beursplein en Schouwburgplein.

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Ad B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We waren een half uurtje te laat voor onze reservering en was onze tafel al vergeven. Dat was geen probleem en binnen 15 minuten was een tafel vrij.
De bediening is heel vriendelijk en brengt de drankjes snel.
Het eten, carpaccio vooraf en een ribeye en picanha was geweldig lekker, een echte aanrader!
Eelco K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heel fijn restaurant, goede bediening, heerlijk eten. Wel ietwat kort op elkaar zitten, maar is zeer gezellig.
Chanel K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Lekker gegeten en super goede service!
Met veel man aan een tafel en toch nog redelijk snel kunnen eten. Daarnaast mochten we nog grabbelen voor een cadeautje voor ons nichtje! Super leuk gedaan ❤️
John L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het eten was heerlijk en meer als voldoende. De bediening vriendelijk en vlot en mijn terloopse opmerking dat we een jarige in ons midden hadden werd bij het dessert gehonereerd met een speciaal dessert. Kortom zeer geslaagd.
Marthine V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Ik kwam vroeger regelmatig bij Gauchos: toen nog met bar. Ik sluit mij aan bij voorgaand commentaar. Prijs/kwaliteit prima. De Ceviche van Coquilles St. Jacques als voorgerecht was heerlijk en door af en toe zand knarsen was ik ook overtuigd dat het echt Jacobsschelpen waren. De gedeelde Churasco grill had idd "gezelliger" opgediend kunnen worden en was iets té medium gegrild. Ja patat kan beter. Knoflooksaus prima, romig en aardige dame die ons bediende met als extra service gratis water uit karaf. Kom zéker terug.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Geweldige ontvangst door zeer vriendelijke serveerster. Jassen aannemen: dat was lang geleden!! Tempo van serveren was prima omdat van tevoren kenbaar was gemaakt dat we naar theater gingen. Mijn zus en ik hadden de quadril(???) om te delen. Beetje raar dat ik het bord met stuk vlees kreeg en mij zus kaal bord. Gevraagd of de kok het vlees in repen wilde snijden zodat het makkelijker delen/sharen was. Het zou leuker zijn geweest om een schaal met het vlees midden op tafel te zetten zodat wij ieder zelf konden pakken. De keuze uit Franse frieten of grove is jammer. Wij geven de voorkeur aan gewone maat frieten. Maar verder prima gegeten en voldaan en op tijd de deur uit. Voor herhaling vatbaar.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Uitstekend vlees ! Laten je wel lang wachten zodat ze meer drankjes kunnen verkopen. Maar ik zal er zeker weer naar terug gaan.
Sebastian B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Dit was de tweede keer dat wij bij de keten Gauchos hebben gegeten. Eerste keer was in Maastricht en toen hadden we spareribs op. Dit keer bij de vestiging in Rotterdam ook spareribs, maar nu was het vlees moeilijk van het bot af te krijgen. Er zaten ook veel losse harde stukjes in het vlees, waardoor ik mij af vroeg of er een stuk tand was afgebroken. Het vlees was ook een beetje droog. Ook stonk het vrouwentoilet. Hopelijk is het de volgende keer beter
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Iets meer ruimte zowel voor het zitten als op tafel.
Alwin V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Het eten was echt heerlijk alleen de tafels waren een beetje krap neergezet en we zaten bij het raam waar tocht doorheen kwam
Kimberly P.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
De manager is echt geweldig en doet er alles aan om je een perfecte avond te geven. Hij kent de producten goed en kan hier ook mooi over adviseren. De bediening kan wel iets beter ingelicht worden.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Ik ben al vaker geweest vanwege het eten en de bediening
Lynette C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Eten super lekker en snel op tafel. Dienst verlening prima en sfeer ook leuk, alleen het muziek kan iets zachter. Biefstuk was zo mals en heerlik.
Rowena M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk gegeten, alles was goed naar wens. Voorgerecht hadden we Carpaccio en hoofdgerechten diverse lomo's met patat en sweet patatoe. Toetje chocolade, ook erg lekker. Bediening zeer vriendelijk en correct. Enige minpunt was dat bij de damestoilet er éé verstopt was en de andere geen wc papier had.
L.e. N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
De beste gaucho van alle gauchos. In ieder geval de keuken en het personeel. Ben in veel van deze restaurants geweest zelfs in Londen, maar deze is de beste. Enige bezwaar is de entree. Erg nauw. Is ook nog doorgang v bar naar restaurant.
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het eten bij Gauchos is voortreffelijk, in het bijzonder de Argentijnse biefstuk, heel erg mals.
Er wordt een redelijke wijn bij geschonken. De bediening is vriendelijk en attent. De zaak zelf
heeft wel een opknapbeurt nodig, in het bijzonder de toiletgroep.
Wij komen er graag voor een snelle hap. Prijs-kwaliteit is heel redelijk.
Ludwig T.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Erg commercieel. Veel façade en weinig wol. In dit geval charme...
Vroeg op de avond dan is het personeel nog niet op elkaar ingewerkt. De 1 vraag wat een collega eerder al gevraagd heeft.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Klein restaurant. Zou wat mij betreft verbouwd mogen worden naar wat meer huidige standaarden. Wel een gezellige sfeer. Goede bediening.
Jack H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Altijd weer een heerlijk stukje vlees bij Gauchos. Goede bediening en een altijd goede kwaliteit..
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Helaas kwam de biefstuk en pas ruim 5 min later saus en friet. Ze waren ook 1.portie friet vergeten waarop ik ruim 10 min moest wachten.