Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Aert van Nesstraat 99 3012 CA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Gauchos in de Aert van Nesstraat ligt midden in het winkelhart van deze dynamische internationale havenstad. Theaters, casino, metro, parkeerfaciliteiten, alles is er. Van onze fameuze Argentijnse grill komen de smakelijkste vlees- en visgerechten, met bijpassende speciaal voor Gauchos geselecteerde wijnen. Een feestelijke plek voor een gezellig avondje uit. Ook voor groepen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Tram 4,7, 8, 20, 21, 23 en 25. METRO: halte Beurs. Van/naar Centraal Station: 10 minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    Midden in het (uitgaans-)centrum van Rotterdam. Theaterkwartier. De Aert van Nesstraat verbindt het Schouwburgplein met de Coolsingel.
  • : Meerdere parkeergarages in de buurt, waaronder Bijenkorf, Lijnbaan, Beursplein en Schouwburgplein.

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

patricia L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij komen regelmatig eten bij Gauchos, altijd prima.
Gisteren was een enorme teleurstelling, vreselijk rumoerig, krappe tafeldoorgang (beneden)
Ook is de menukaart aangepast: geen spareribs meer voor 19 euro, maar verplicht alles erbij te nemen en nu 25 euro.
Toen wij aangaven dat niet te wensen betrok het gezicht van de serveerster (erg onaangenaam)
2 strengen spareribs besteld, 1 gekregen de andere kwam later (volledig bovenop zwart van het aanbranden)
Wij zijn met een onaangenaam gevoel vertrokken, heel jammer!!
Mw. D. R. O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ik vond het heel gezellig en goed. goede ontvangst en de bediening vond ik heel erg goed.
en het eten was heerlijk.
patricia L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij gaan minstens 1x per maand daar eten.
Ontvangst is vriendelijk en het eten uitstekend.
Ook als je wensen hebt is dat geen probleem.
Kortom prima
Kristy N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Lekker gegeten, veel bediening, waarvan de maître een beetje vergeetachtig, lekker gezeten en mijn eigen steak tatare in elkaar gezet, tip: zet er op de kaart bij dat de gaat dit zelf moet doen. Verder top! Mochten we weer een keer in de buurt zijn, weten we jullie te vinden! :)
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Te kleine tafeltjes, maar gelukkig verschrikkelijk lekkere Lomo!
poesjes .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Wij komen vaak bij jullie eten en eten dan gamba's maar iedere keer is er
Wat mis mee de laatste keer was het weer raak ik had er een gepeld die voelde al niet goed nummer twee draaide ik om die hadden ze gewoon ondersteboven op het bord gelegd helemaal verkoold zelfs de bediening vond het smerig ook de gegrilde paprika was rauw salade zonder smaak en zo kan ik wel even door gaan tafels die plakken stoelen die wiebelen en t is er smoezelig en de manager haalt haar schouders op dus dit was echt de laatste keer helaas hoop dat hier wat mee gedaan word we rekenen wel iedere keer rond de 85euros af schandalig tog als je al zo lang vaste klant bent
RR78 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Steaks erg goed. Bereid zoals het hoort (en is gevraagd). Handgesneden patat ook smaakvol en goed warm.
"salade" mag wat meer aandacht aan besteed worden, maar daar kom ik niet voor, ik kom voor het vlees, en dat is hier heel goed!

Als alle tafels bezet zijn, erg veel herrie om je heen. Tafels staan ook erg dicht bij elkaar.
Aardige serveerster, had genoeg aandacht, tot het moment we "niks meer hoefden". lang gewacht tot we konden afrekenen. Hadden een film gereserveerd, dus op een gegeven moment maar gewoon opgestaan en bij willekeurige medewerkster afgerekend.
Gieltje72 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Perfekt gebakken biefstukken. Al ruim 25 jaar kom ik regelmatig bij Gauchos in Rotterdam Centrum midden in het winkelgebied (Aert van Ness-straat). Waarschijnlijk heb ik hier al meer dan 50 keer gegeten, aangezien het altijd goed is en prima te combineren is met een dagje shoppen. En dan te bedenken dat ik helemaal uit Zeeland kom en toch steeds weer bij Gauchos in Rotterdam centrum beland. Niet alleen de biefstukken zijn super, maar ook de bijgerechten zijn top. Altijd een verse salade erbij, heerlijke pepersaus en lekkere friet. Tot de volgende keer!!!!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Altijd geweldig lekker. De prijzen zijn naar mijn mening iets boven gemiddeld, maar kwaliteit is top. Al 20 jaar met veel plezier komen wij eten!
Edwin P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Als je van vlees houdt, dan moet je zeker eens gaan eten bij Gauchos. Ik vroeg een medium steak en hij kwam perfect gegrild op mijn bord. Jammer genoeg is dat het enige wat echt de moeite waard is bij Gauchos. Ik had een drie gangen menu genomen. De champignonsoep was op zich niet verkeerd, maar hij kwam wel uit de magnetron. Kokend heet. Ik moest een flinke tijd wachten voor ik die kon eten. Als hors d'oeuvre had ik een broodplankje laten komen, maar dat was karig uitgerust en was behoorlijk aan de prijs. De frietjes kwamen uit de diepvries, de mayo smaakte wel erg naar Calvé. Ze serveren een soort piccalilly, een soort ingemaakte groenten met zuur, maar dat is nou niet echt een bijgerecht dat me overtuigt. De peperroomsaus was wel lekker, maar dat had, gezien het formaat van het vlees, wel wat meer mogen zijn. Als toetje had ik een dame blanche, daar was niet veel op aan te merken. De huiswijn, een Malbec van Norton, is van supermarkt kwaliteit, maar je moet wel 6,50 per glas aftikken.
Deze Gauchos zit echt in het midden van het centrum van Rotterdam, dus qua locatie kun je niet beter zitten. Misschien dat je daarom ook wel wat meer dan gemiddeld betaalt. De inrichting is nogal kneuterig. Je kunt je kont niet keren zonder iets van de tafel naast je te raken. Ik had de pech naast een gezin met jonge kinderen te zitten. Nu weet ik weer waarom ik nooit naar de Mac ga...
Steef R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
zeer attent en aardig personeel heel goede kok die zijn vak verstaat. Het vlees was om te zuigen. Fijne avond gehad met vrienden door jullie.
Ellyn P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben met zijn vijven heerlijk gegeten voor een nette prijs. We werden zeer vriendelijk bediend. Echt een aanrader als je van lekker vlees houdt!
Destiny S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Sommige bediening was super vriendelijk en sommige bediening was niet echt betrokken
Cathleen V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We werden goed ontvangen. Biefstuk van mn man bleek erg taai te zijn door de structuur van t vlees. Direct een nieuwe gekregen die beter was. Goeie service en bediening.
Kelly J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
De spare ribs waren heerlijk. Ik vind alleen dat het restaurant wat schoner mag.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Bediening was beroerd. Tafels staan erg dicht bijelkaar. Na het laatste drankje kregen we gelijk de pin-terminal onder onze neus geschoven.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekkah
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Leuke zaak, prima eten met bijpassende wijnen! Aan de plas zit je lekkerder dan in de stad! Toch vind ik de steak van el gaucho veel lekkerder! Maar ik kom hier graag
Gregor W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Op rekening prijzen zijn hoger dan in menukaart.
Daniella M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij waren met zijn vijven en hadden heel gezellig een ronde tafel aan het balkon waarvan de deur lekker open stond waardoor we heerlijk verkoeling hadden . Het personeel en het eten was super.