Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Aert van Nesstraat 99 3012 CA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Gauchos in de Aert van Nesstraat ligt midden in het winkelhart van deze dynamische internationale havenstad. Theaters, casino, metro, parkeerfaciliteiten, alles is er. Van onze fameuze Argentijnse grill komen de smakelijkste vlees- en visgerechten, met bijpassende speciaal voor Gauchos geselecteerde wijnen. Een feestelijke plek voor een gezellig avondje uit. Ook voor groepen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Tram 4,7, 8, 20, 21, 23 en 25. METRO: halte Beurs. Van/naar Centraal Station: 10 minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    Midden in het (uitgaans-)centrum van Rotterdam. Theaterkwartier. De Aert van Nesstraat verbindt het Schouwburgplein met de Coolsingel.
  • : Meerdere parkeergarages in de buurt, waaronder Bijenkorf, Lijnbaan, Beursplein en Schouwburgplein.

Steef R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Ellyn P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben met zijn vijven heerlijk gegeten voor een nette prijs. We werden zeer vriendelijk bediend. Echt een aanrader als je van lekker vlees houdt!
Destiny S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Sommige bediening was super vriendelijk en sommige bediening was niet echt betrokken
Cathleen V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We werden goed ontvangen. Biefstuk van mn man bleek erg taai te zijn door de structuur van t vlees. Direct een nieuwe gekregen die beter was. Goeie service en bediening.
Kelly J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
De spare ribs waren heerlijk. Ik vind alleen dat het restaurant wat schoner mag.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Bediening was beroerd. Tafels staan erg dicht bijelkaar. Na het laatste drankje kregen we gelijk de pin-terminal onder onze neus geschoven.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekkah
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Leuke zaak, prima eten met bijpassende wijnen! Aan de plas zit je lekkerder dan in de stad! Toch vind ik de steak van el gaucho veel lekkerder! Maar ik kom hier graag
Gregor W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Op rekening prijzen zijn hoger dan in menukaart.
Daniella M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij waren met zijn vijven en hadden heel gezellig een ronde tafel aan het balkon waarvan de deur lekker open stond waardoor we heerlijk verkoeling hadden . Het personeel en het eten was super.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Steak was doorbakken i,p,v, medium rare.
2e steak was zeer gezouten
jammer gemiste kans en dus niet voor herhaling vatbaar
Alida V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de sfeer was erg gezellig , en de bediening was vriendelijk
Voor herhaling vatbaar.
Jacqui B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
As usual heerlijk gegeten in het hart van Rotterdam. De kwaliteit is constant, altijd goed, en de bediening vriendelijk, snel en deskundig. We doen t niet vaak - omdat we vlees minderen - maar als we het doen, doen we het goed: bij Gauchos.
Jannick R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Vriendelijk personeel, proactieve serveersters en heerlijk gegeten. We hadden de onbeperkte spareribs en zaten eigenlijk geen moment met een leeg bord
A.C. S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Prima restaurant, goede service, maar veel teveel tafels in een te kleine ruimte, en de tafels ook nog eens super te klein, het personeel kan daar echt helemaal niets op kwijt zodat zij én de gasten staan en zitten te hannesen met z'n allen.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
1 van de 3 Gauchos restaurants in Rotterdam en wat mij betreft qua inrichting en sfeer de minste van de 3. Het is klein, rumoerig, weinig ruimte tussen de tafels en ik zou proberen om de 1e etage te vermijden. Bloedheet!
Het eten was goed. De, altijd, lekker bife de lomo viel weer goed in de smaak en ook de spareribs waren heerlijk. Wel een beetje "laf" knoflooksausje. Lekkere frites met goede mayonaise. Behoorlijk aan de prijs. Ruim €50,- per persoon.
John B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het was een verrassing voor ons allen en hebben er iedereen een plezier meegedaan. Heerlijke gerechten en een mooie wijn. De presentatie en bereiding van het vlees was fantastisch, mals en vol van smaak. Een culinair hoogstandje!! We komen graag weer terug.
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij gaucho's.
Alle gerechten waren echt met zorg bereid en smaakte heerlijk!
De bediening was zeer vriendelijk!
Erik E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Goede sfeer.
Guillaume O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Ontvangst zeer prettig ,bediening uitstekend en eten was exact zoals besteld prima. ondanks de beperkte ruimte voor het personeel dat zorgt voor een beetje chaotische indruk een prima avond gehad .voor herhaling vatbaar