Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Aert van Nesstraat 99 3012 CA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Gauchos in de Aert van Nesstraat ligt midden in het winkelhart van deze dynamische internationale havenstad. Theaters, casino, metro, parkeerfaciliteiten, alles is er. Van onze fameuze Argentijnse grill komen de smakelijkste vlees- en visgerechten, met bijpassende speciaal voor Gauchos geselecteerde wijnen. Een feestelijke plek voor een gezellig avondje uit. Ook voor groepen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Tram 4,7, 8, 20, 21, 23 en 25. METRO: halte Beurs. Van/naar Centraal Station: 10 minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    Midden in het (uitgaans-)centrum van Rotterdam. Theaterkwartier. De Aert van Nesstraat verbindt het Schouwburgplein met de Coolsingel.
  • : Meerdere parkeergarages in de buurt, waaronder Bijenkorf, Lijnbaan, Beursplein en Schouwburgplein.

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Sjahm R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening, kan het iedereen aanraden.
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijke gerechten ! met name het vlees was uitzonderlijk lekker. wij zaten naast de keuken beneden, nadeel is de koude tocht die steeds binnenkomt, dit was echter niet dusdanig vervelend om van plaats te wijzigen.
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het eten en de sfeer zijn goed. Het is alleen vaak een beetje koud daar, verwarming een graadje omhoog zou lekker zijn. Verder is het altijd prima eren bij Gauchos
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We zaten bij het raam op de eerste verdieping. Echt steenkoud en onaangenaam. Geen verwarming o.i,d,
Een gezellig muziekje bij het eten is leuk, maar het onverstaanbare gebrabbel wat uit de muur kwam niet.
Het eten bij Gauchos is heerlijk maar we struikelen met name bij deze lokatie aan de aert van nesstraat altijd over vervelende dingetjes!!! Let nou eens op deze details!!!!!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vlees was uitstekend van kwaliteit. De huiswijn was goed, maar wel prijzig ( euro 4.50 per glas ).
De bediening was snel en hartelijk.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Op een vrijdagavond (na reservering) hier gaan dineren. De ontvangst was hartelijk en netjes. We kregen een tafel boven. De tafels stonden op riume afstand uit elkaar. Net ingedeeld. De bediening was vlot en snel. De kaart is prima. We kozen voor spareribs (prima, heerlijk) en een entrecote (medium) met bijpassende gerechten. Alles goed en ruim voldoende. Na de (behoorlijke) porties namen we samen nog 1 nagerecht, dit was geen enkel probleem. Alles top en goed geregeld!
sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Geweldig restaurant heel goed eten leuke sfeer prima bediening Top
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Op het eten na moesten we overal lang op wachten, om een drankje re bestellen moesten we al 30 min wachten toen ze het eindelijk kwamen brengen waren ze de helft vergeten. Daarna nog een poos op de rekening gewacht, zijn we uiteindelijk maar zelf opgestaan. Service vond ik echt minder, maar het eten was super, zoals we gewend zijn van Gauchos.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zoals altijd een heerlijk stuk vlees gegeten. In dit geval zelfs 3 stukken aangezien ik de mixed grill genomen had :). Vriendelijk personeel wat goede service aanbood.
Arny J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Prima kwaliteit vlees. Werkelijk zeer goed bereid en aan tafel de finishing Touch. Voor mij is Gauchos DE formule. Was nu in Rotterdam maar ook reeds in een groot aantal andere steden geweest. Altijd kwaliteit.
Doednath B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
We prima gegeten en gezellig met elkaar kunnen praten. De bediening was erg aardig en attent. ..............................................
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Goed eten, de steaks zijn uitzonderlijk. De service is goed en het interieur is bij de tijd. Ik kom al sinds ik klein was bij Gauchos, stelt nimmer teleur.
Ralph C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Jammer dat de tomaten salsa saus hier niet is. Ook was het erg koud binnen. Verder heerlijk gegeten!
Henrico B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Niet nodig.
Otto H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Pepersaus was op. Carpaccio zonder parmezaanse kaas, was ook op. Franse friet gortdroog door veel te lang bakken. Biefstuk ook te droog. Niet medium. Ik zou er voorbij lopen.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Is heerlijk eten altijd. Vind alleen dat ze wat aan de indeling en inrichting mogen doen. Is er krap en de stoelen zijn oncomfortabel. Service is altijd uitstekend!
patricia L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij komen regelmatig eten bij Gauchos, altijd prima.
Gisteren was een enorme teleurstelling, vreselijk rumoerig, krappe tafeldoorgang (beneden)
Ook is de menukaart aangepast: geen spareribs meer voor 19 euro, maar verplicht alles erbij te nemen en nu 25 euro.
Toen wij aangaven dat niet te wensen betrok het gezicht van de serveerster (erg onaangenaam)
2 strengen spareribs besteld, 1 gekregen de andere kwam later (volledig bovenop zwart van het aanbranden)
Wij zijn met een onaangenaam gevoel vertrokken, heel jammer!!
Mw. D. R. O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ik vond het heel gezellig en goed. goede ontvangst en de bediening vond ik heel erg goed.
en het eten was heerlijk.
patricia L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij gaan minstens 1x per maand daar eten.
Ontvangst is vriendelijk en het eten uitstekend.
Ook als je wensen hebt is dat geen probleem.
Kortom prima
Kristy N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Lekker gegeten, veel bediening, waarvan de maître een beetje vergeetachtig, lekker gezeten en mijn eigen steak tatare in elkaar gezet, tip: zet er op de kaart bij dat de gaat dit zelf moet doen. Verder top! Mochten we weer een keer in de buurt zijn, weten we jullie te vinden! :)