Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Aert van Nesstraat 99 3012 CA Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Gauchos in de Aert van Nesstraat ligt midden in het winkelhart van deze dynamische internationale havenstad. Theaters, casino, metro, parkeerfaciliteiten, alles is er. Van onze fameuze Argentijnse grill komen de smakelijkste vlees- en visgerechten, met bijpassende speciaal voor Gauchos geselecteerde wijnen. Een feestelijke plek voor een gezellig avondje uit. Ook voor groepen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Rotterdam (Aert van Nesstraat)

Tram 4,7, 8, 20, 21, 23 en 25. METRO: halte Beurs. Van/naar Centraal Station: 10 minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    Midden in het (uitgaans-)centrum van Rotterdam. Theaterkwartier. De Aert van Nesstraat verbindt het Schouwburgplein met de Coolsingel.
  • : Meerdere parkeergarages in de buurt, waaronder Bijenkorf, Lijnbaan, Beursplein en Schouwburgplein.

7,2
Dawoed S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Personeel was aardig en aanwezig, tafeltje voor twee was net te klein. Voor de rest was het prima en lekker gegeten. Inzicht op de keuken was prettig en leuk om te zien hoe de gerechten werden voorbereid.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
2 x in 1 week Gauchos, alles weer goed op de cappuccino na, daar zal een kleine investering geen kwaad kunnen. Omdat deze recensie 120 tekens moet bevatten is deze regel toegevoegd.
Fabian__vanv .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was erg rumoerig doordat er een grote groep was die veel lawaai maakte. Het leek daardoor meer op een goedkoop eetcafé qua sfeer, dan een restaurant van het niveau gauchos. Het eten was wel uitstekend. De inrichting is minder gezellig dan aan de maas en de plas
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Cappuccino kan je de cappuccino niet noemen, in deze tijd in dit land is het eigenlijk gewoon slecht te noemen. Goedkope jonge wijnen (niet echt slecht overigens) verkopen voor middenklasse prijzen is eigenlijk ook een beetje "not done".
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
De tafel plakte, maar dat was omdat de vernislaag eraf aan het gaan is, verder was het absoluut schoon!
Eten was heerlijk, kwaliteit van het vlees is uitstekend! en goed bereid!
We hadden met z'n 2 een 4-persoons tafel, het was met 2 wel al krapjes.
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken, het vlees is hier altijd perfect op smaak en lekker gegrilled.
We waren met een groep van 6 collega's en ik kreeg achteraf complimenten hoe goed de bediening was, vrolijk, oplettend en flexibel. We hadden ieder een vlees product besteld en de bediening gevraagd een selectie van groenten en frites te verdelen over de tafel.
Het was ruim voldoende. Opvallend dat het hier op een maandagavond helemaal vol zat.
Marlies T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten, wel wat prijzig. Vlees was heerlijk mals (ossenhaas), meer dan genoeg. Bediening wat aan de trage kant, maar heel netjes en beleefd.
FRANCIS V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
jubileum menu zeer smakelijk voor een mooie prijs
Femmymol M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We waren met 6, iets niet goed gegaan de 6 persoon moest erg lang wachten
Arie G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Echt een aanrader zeer goed eten , hangt wel een prijs kaartje aan maar het is het zeker waard. de wijn is ook prima.Bediening netjes gekleed en vriendelijk.
MichaVD .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
het was erg warm vandaag. Gelukkig gereserveerd voor het terras. Heerlijke steak gegeten! Argetijns flesje dessert vond ik wat tegenvallen.
Soiuxsiechella .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Me beef stuk was heerlijk rare gebakken en het vuld salade en warme groente was ook lekker
De bediening was snel en vriendelijk
De witte wijn was fantastisch
De decor van het restaurant paste goed bij de avond sfeer.
Dylin .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het vlees was van goede kwaliteit. De vis was smakeloos. Vooraf bestelde broodjes kwamen na extra vragen en lang wachten. Jonge mensen in de bediening die hun best doen maar ik stoorde mij wel aan sommige dingen. Over mensen heen buigen om wijn in te schenken aan de overkant ipv omlopen. Zelfde met het eten. Bij het uitserveren de jus van het vlees op iemands broek laten vallen. En van 1 van ons was het hoofdgerecht "vergeten". Kan een toevalstreffer zijn maar ik zal niet zo snel meer terug gaan.
Sergio66 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het vlees was van hoge kwaliteit. De rest er om heen viel wat tegen. De citroentaart, de "hand" geschilde grove frieten de salade. Het was niet vies maar matig. Daarnaast zaten we aan een veel te kleine wiebelige tafel. Zelf vind ik dat deze dingen in orde moeten zijn, zeker als je wat meer dan gemiddeld betaald. De bediening was uitstekend.
Tamara-kanders .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Gauchos. Spareribs zijn super lekker maar Beef de Lomo overtreft alles. Aardig personeel. Super service!
Melisa_n_maria .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het eten viel een beetje tegen maar de service was top. De setting was ook heel leuk gedaan heel Argentijns. Omdat er meerdere waiters waren werd er steeds hetzelfde gevraagd dat was wel minder.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Gastvrijheid is uitstekend evenals het eten. Wat mij wel stoort zijn de plakkende tafels, terwijl we met een reservering om 17:30 zeer waarschijnlijk een van de eerste gasten van die dag waren. Daarbij zou een nieuwe menukaart (uiterlijk) ook niet misstaan. Het is jammer dat een zaak die inmiddels 40 jaar bestaat en nog steeds uitstekend eten heeft een beetje smoezelig begint aan te zien
SherMB .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Service was super, vriendelijk personeel en in mijn ogen wisten ze ook waar ze het over hadden. Het decor was gezellig maar iets te knus in mijn ogen. Als je van lekker knus houd zeker een aanrader. En voor het eten Zeker een aanrader!
Geert_Iens .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Prima sfeer en bediening. Het eten is heerlijk. Veel keuze in gerechten. Een aanrader! Ook de huiswijn is van kwaliteit.