Gauchos Maastricht

Vrijthof 52 6211 LE Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Maastricht

Het Vrijthof in Maastricht is op de eerste plaats het warm kloppend hart van een prachtige en gastvrije stad. Op deze historische plek combineren wij Limburgse gemoedelijkheid met professionele gastvrijheid en een Latijnse keuken. Dat is warmte plus vrolijkheid en op je wenken bediend worden. Hartelijk welkom! Ook op ons terras aan het plein.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Maastricht

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Maastricht

Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
het was een doordeweekse avond dus niet zo druk maar erg gezellig en enthousiast en goed geïnstrueerd personeel.
Noud F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben samen heel heerlijk gegeten . Het is al wel een paar jaar geleden dat ik er kwam , de kwaliteit en de bediening waren nog steeds even goed .
Carlo J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Personeel vriendelijk maar toch fouten gemaakt! Ze kwamen ons na meende dat wij maar een tegoed bon hadden ingeleverd! En de prijs staat niet i verhouding met de uitstraling van de zaak
marcel S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
vlees moest opnieuw gebakken, daardoor andere stuk vlees koud, frietjes bij brengen al koud en sladressing alleen azijnsmaak, glazen werden afgeruimd terwijl we nog zaten te eten
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prijsniveau vrij stevig in vergelijk met niet zo lang geleden.
Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De bediening is echt perfect. Snel, ondanks een vol restaurant! Met name het voorgerecht, de champignonsoep en de empanada's waren van zeer goede kwaliteit!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Voor een echt stukje vlees moet je hier zijn, bediening erg netjes maar vooral gezellig. Echt een aanrader.????????
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Geen commentaar,was super lekker, gezellig, en werden zeer verrast met een gezang uit volle borst van de ober die het lied in zette door van harte gefeliciteerd te zingen. Top avond gehad.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Zeer teleurstellend , mijn medium bestelde bief was rauw evenals de zalm van mijn zoon , tevens prijzen veranderd komt nu totaal niet meer overeen met de kwaliteit.
Heel jammer dit , Gauchos was altijd 1 van mijn favorite restaurants.
Niet meer .
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een zeer goede sfeer! Tempo bediening prima.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Bijzondere kaart, vriendelijke bediening, sfeervol ingericht, zeer nette keuken. Goede kwaliteit van het eten en drinken.
Een klein puntje is dat men geen verwarmd terras hadden.
Hettie U.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
de eerste dag , aangekomen in Maastricht, gaan we altijd eten bij Gauchos....het is er altijd gezellig, de bediening herkent je en doet er alles aan om het naar je zin te maken.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
gelegen an een van de mooiste pleinen van Maastricht, ligt gauchos, bij binnenkomst ontvangen door de manager. Het ziet er luxer uit dan een steakhouse wat ik gewend ben. erg gezellig ingericht! tafels netjes ingedekt mat glazen en echte servetten, dat is klasse! het drankje komt snel. de aandacht is prima en voldoende. het eten volgt ook snel genog, het is heerlijk. het toetje van mijn dochter wordt zonder moeite al eerder gebracht. gewoon nette top locatie!
Sebastian B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk onbeperkt spare ribs gegeten bij Gauchos. Leuk terras, gezellige en fijne sfeer en lekkere cocktails! Personeel is vriendelijk en bekwaam. Aanrader!
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lekker gegeten, personeel zorgt goed voor de klant.
Ralf G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Ik ga voor het vlees dus daar wordt hoofdzakelijk op beoordeeld. Maar de bediening is ook altijd leuk en ongedwongen en de locatie prima.
Harrie U.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Het was zoals weer verwacht, heeeeeeerlijk, tot de volgende keer.
peggy V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Het restaurant ligt aan het Vrijthof dus wij hebben buiten gegeten op het terras. Heerlijke gerechten, een echte aanrader!
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk eten in een leuk restaurant. De bediening was vriendelijke en snel. De steaks waren perfect gebakken. Een echte aanrader voor iedereen.
RemonDebby V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We vonden het eten weer overheerlijk,
Personeel super vriendelijk en een hele gezellige sfeer. Steeds als we in Maastricht zijn is Gauchos onze plek waar wij eten.