Gauchos Maastricht

Vrijthof 52 6211 LE Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Gauchos Maastricht

Het Vrijthof in Maastricht is op de eerste plaats het warm kloppend hart van een prachtige en gastvrije stad. Op deze historische plek combineren wij Limburgse gemoedelijkheid met professionele gastvrijheid en een Latijnse keuken. Dat is warmte plus vrolijkheid en op je wenken bediend worden. Hartelijk welkom! Ook op ons terras aan het plein.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Maastricht

Anita V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
De wachttijden voor onthaal en opnemen van bestelling waren naar onze mening vrij lang. Voor het eten daarentegen waren de wachttijden normaal. Voor ons geen probleem, maar je komt binnen en daar zit je dan hé. Niks.... ze kunnen misschien beter de menukaarten onmiddellijk geven dan heb je tenminste iets.
Verder perfect eten en goeie service. Was voor ons de 4de keer en we gaan zeker nog terug!!
LouisSullot .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben weer lekker gegeten bij Gauchos Maastricht. Echt een feest, ze vierden deze week trouwens een feestje wegens 40 jarig bestaan.
De lomo was weer botermals, de "bij de buren" steak ook super, met lekkere gegrilde groene asperges, maiskolf en een gepofte aardappel.
Het personeel was zoals altijd weer heel erg vriendelijk en behulpzaam.
Echt een aanrader voor iedere vleesliefhebber.
Chapeau!
Ps proficiat met jullie jubileum en bedankt voor de potjes o zo heerlijk zoete dulce de leche....
Ivy L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was heel lekker!
Ook de bediening was heel goed, vriendelijke mensen.
We komen zeker nog eens terug!
Kim&Ivy - België.
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij gauchos Maastricht! Een echte aanrader voor liefhebbers van vlees. Perfect gebakken en heerlijk mals. Bediening was vriendelijk en het restaurant zag er leuk uit!
Renee_9249 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben ontzettend genoten. Zeeeer vriendelijk personeel, heerlijk eten en geen lange wachttijd ondanks dat het heel druk was.
Absolute aanrader. Toppers
Ann N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
In een gezellig kader genieten van het supermalse vlees.
Perfecte bediening en topservice.Maastricht en gauchos perfect match.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Voor een dagje of weekend is dit the place to be!!! We hebben hier samen heerlijk gegeten, de bife de lomo was weer verrukkelijk. Een aanrader is het jubileum menu evenals het vooraf teserveren wat overigens ook online kan. Na je diner kan je nog gezellig even het Vrijthof op.
Lex P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Hebben samen voor de ossenhaas gekozen van 225 gr met de nodige bijgerechten. Het vlees was perfect net zoals de andere gerechten. Gaan hier zeker nog een keer naar terug als we weer in Maastricht zijn. Aanbevelenswaardig.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Benieuwd of de steaks net zo mals waren dan in het prachtige Argentinie....nou, het vlees was geweldig mals !! Goede, relaxte bediening. Mooi ingericht restaurant en goede service. Kortom,een echte aanrader voor liefhebbers van een mooi stuk vlees van de grill !!
Bjornd A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Gisteren avond hier met open armen ontvangen door een jonge spontane vent met kort baardje die ons een hele leuke avond bezorgde. Een heel goed stuk bife de lomo met een uitstekende Hey Malbec op zijn aanraden.... nou dat ging er in als zoete koek... Jonge dame op het terras was ook perfect bezig en dat aan Vrijthof om 22:15 !!!!

Chapeau beste mensen echt bedankt top gedaan !
Christel R.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Zeker een aanrader !!!! Steak was super lekker , na een 300 gr was het zo lekker dat ik er 150 bij gevraagd heb :0) ... Heel vriendelijk personeel ... Je ziet ons zeker nog terug !
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Carpaccio was niets bijzonders, ossenhaas was goed, erg mals. Je krijgt echter stuk vlees op kaal bord en verder groenten/frieten/aardappels in aparte bakjes. Aankleding gerechten is karig. Verder erg gehorig restaurant.
Cheflinda .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij komen net van Gaucho vandaan en in de auto terug naar huis (3,5 uur), heb ik al de behoefte om dit restaurant te recenseren, want het was heerlijk! De bediening was vlot en supervriendelijk.
Wij hebben de steak bij de buren gegeten (3 dunne steaks). Rechtstreeks uit Uruguay, supermals met een heerlijk gegrild korstje. De bijgerechten mochten we zelf kiezen, wij gingen voor de spinazie met knoflook en pijnboompitten en de gegrilde groentes, maar de keuze aan bijgerechten ( je kiest er twee) is ruim. Ook krijg je er salade erbij. Dit gerecht was 16 (!!) euro, was het meer dan waard. We hebben een droge witte wijn erbij gedronken. Fris maar niet bijzonder. Al met al een dikke aanrader dit restaurant!! Als we weer in Maastricht zijn, zijn we er zeker weer.
Lodewijk Van W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
in een perfecte ambiance, op het Vrijthof en op het terras was het sowieso goed toeven. Ik ben en blijf een groot liefhebber van de lamscarre en die was wederom perfect. Ook de andere gasten waren enthousiast over het geserveerde. Kortom, een geslaagde avond met een voortreffelijk maal.
Suze T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Leuk restaurant
Jammer van de voorbij scheurende taxi's/auto's als je op het terras zit !
De mosterdsoep was subliem !!
Steak prima
Toetje goed
Cin9900 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
decor in de zaak mooi, toilet mocht wat meer aandacht krijgen ivm hygiene.
ETEN IS SUPER, KAN NIET BETER.
Service was oke, niks op aan te merken.
Hier kun je naar toe blijven gaan, is altijd lekker, vergeet wel niet dat het vrij prijzig is.
Lomo is het lekkerste stuk dat op de kaart staat.
R.J.H. G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Ondanks voor buiten gereserveerd te hebben stond er vanwege het mindere weer een leuk tafeltje binnen klaar.
De bediening was zoals het hoort veel voorkomend en attent.
Ook de gerechten ( Empanada's ) waren precies goed knapperig en lekker.
Het gegrilde vlees was zeer mals ( Ribeye ) en de wijn ( Privada van Norton ) heerlijk.
Compliment voor de bediening ( Roel ) en wij komen snel weer terug.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Wij hebben geen goede ervaring, de carpaccio was heel karig opgemaakt op een klein bord. Als hoofdgerecht had ik gamba's die waren verbrand. Mijn partner had spareribs die verbrand waren. We hebben het aangegeven aan bij de bediening en haar antwoord was " oh vervelend, ik ga het doorgeven aan de keuken". Bij het betalen van de rekening nog eens aangegeven omdat alles op de rekening stond. Haar antwoord was " oh lullig, spareribs hoort wel een beetje verband te zijn ". Wij gaan hier niet meer eten.
Anouk0989 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
We geven twee sterren omdat het vlees zo lekker was maar verder was het waardeloos.
Bij het uitserveren van ons eten gaf de medewerker aan dat de frietjes eraan kwamen. 10-15minuten gewacht en toen toch maar eens gevraagd (aan een andere medewerker, die ons geholpen had stond in de keuken) want het vlees was bijna op. Toen werden ze gebracht door een jong, aardig meisje die ook haar excuses aan kwam bieden (waarom komt die kerel die had gezegd dat de friet zo zou komen niet zelf even, hij staat toch in de keuken waar die friet vandaag komt). Vervolgens kwam een andere medewerker met het excuus dat het kwam vanwege de shiftwisseling (die man stobd nog steeds in de keuken). Ik had een rucolasalade als bijgerecht gekozen. Dit was gewoon een handje rucola met 10 stukjes geraspte parmezaanse kaas en 4 zongedroogde tomaatjes. Was een beetje een tegenvaller. Vervolgens besteld met vriend als dessert een ijscoupe met aardbeien waar normaliter ooj chocoladesaus bij zit. Hin vroeg deze zonder de chocoladesaus want hij houd daar niet van. Als hij de coupe krijgt liggen de 5 stukjes aardbei in de chocoladesaus.... ober weer aangesproken dat hij zonder had gevraagd. Kwamen er nieuwe aardbeien zobder saus maar was er van de 5 stukjes aardbei 1 stukje waar het hele kroontje op zat. Werk aan de winkel daar jongens! Dit is geen gastvrijheid
Tgraat .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heel lekker gegeten bij Gauchos. Wie een lekkere steak en een goed glas wijn kan waarderen this is the place to be. De bediening verdient een apparte vermelding deze was erg goed. De persoon die ons hielp was dacht ik Angele en deze doet net dat extra beetje meer Hulde.

Groet