Gauchos Maastricht

Vrijthof 52 6211 LE Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Maastricht

Het Vrijthof in Maastricht is op de eerste plaats het warm kloppend hart van een prachtige en gastvrije stad. Op deze historische plek combineren wij Limburgse gemoedelijkheid met professionele gastvrijheid en een Latijnse keuken. Dat is warmte plus vrolijkheid en op je wenken bediend worden. Hartelijk welkom! Ook op ons terras aan het plein.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Maastricht

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Maastricht

Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Ze zijn niet in staat om een biefstuk medium te bakken. Als je het vlees terug geeft duurt het 15 minuten voordat je het terug krijgt. Partner is al klaar met eten en de rest is koud. We zijn vertrokken zonder de maaltijd voort te zetten.
Wat n drama.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Ontzettend aardig personeel.
De hond mocht ook mee en daardoor konden wij heerlijk genieten van het heerlijke eten,
Dank jullie wel!!!!
Annet G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Wel jammer dat ik via de AH restaurant actie pagina inlog, Vervolgens datum/tijd in geef, dan komen een aantal suggesties, w.o Gauchos. Die klik ik aan en krijg een bevestiging. Dus ik ga er dan van uit dat ik nog steeds via de AH restaurant actie heb geboekt. Nergens ben ik iets tegen gekomen dat ik niet meer op die site zit.
Zitten we vanavond in t restaurant, kan ik de bonnen niet inleveren... want 'ze doen niet mee met die actie'.
Tja ik jeb toch echt via die AH site geboekt.
Colin F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Ons 10 jarig jubileum met vrienden heerlijk gevierd bij de laatste Gauchos vestiging die we nog niet hadden bezocht. Altijd goed eten!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Goede en vriendelijke service, leuke sfeer, wordt snel en gastvrij geholpen en erg lekker eten. Indien je van een goed en lekker stukje vlees houdt, is dit het perfecte restaurant!
Stephanie B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goed bediend en een leuke sfeer.
Luuk M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Zeer goed ontvangen, goede uitleg over de soorten staek en erg lekker ge eten het onbreekte ons aan niets zelfs een vaas met water voor de bloemen die ik mem vrouw had gegeven werd direct geregeld zonder dat ik er om hoefde te vraage
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Goed eten.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Carpaccio was TE koud!
De wijn zat nog in de glazen en in het karaf toen er reeds gevraagd werd of wij een dessert en/of koffie wilden bestellen!
De steak messen bij het vlees lagen aan de andere kant van de tafel. Jammer dat deze niet bij het bord werden neergelegd.
Het afrekenen duurde wel heel erg lang! Wij probeerden meerdere malen aandacht te trekken van het personeel wat liever met elkaar aan het praten was dan dat er werd opgelet.
Henriet J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Goed eten. Alles was goed vers en goed gaar.
Tevens was alles op de juiste smaak en wij hadden spareribs onbeperkt en men kwam keurig vragen of we meer wilden hebben
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Lang wachten maar verder lekker eten!
Pascale D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening, lekker eten. Voorgerechten waren allemaal lekker en de bief was heerlijk. Alleen vonden wij de vaste tafels erg krap.. vlgd x dus vragen om tafel met losse stoelen!
Gertie K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Maaltijdsalade,schaaltje ter grootte van ontbijtbord,2 asperges, halve tomaat, kontje van een rode ui, handje vol, voornamelijk rucolasla en klein stukje zalm. Teleurstellend.Ossehaas was uitstekend, maar vergezeld van sausje uit flesje, bakje sla, en dunne frietjes. Had anders gekund.
Koffie was goed. Glas Drambuie erbij plakte rondom aan alle kanten. Bij naar buitengaan werden we kompleet genegeerd. Jammer....kans laten liggen. Om alleen voor steak terug te komen....nee.Absoluut niet meer.
Stijn V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Super lekker. Aangename ontvangst. Alle vrienden waren opgetogen met de keuze voor dit restaurant. Parking aan het Vrijthof zelf.
Jojanneke V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel. Ik had gevraagd of er iets speciaals geregeld kon worden omdat t een cadeautje voor mn vriend zijn verjaardag was, en dat hebben ze ook heel leuk gedaan met vuurwerk in het toetje!
Nick W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Wij hebben afgelopen woensdag met 10 personen gegeten. Het is belachelijk, dat je voor een bijgerecht apart moet betalen. Voor een frietje van bedenkelijke kwaliteit € 4,--, voor een enkel gegrilde champion en ook voor een sausje moest apart betaald worden. Te gek voor woorden. Er zijn beter en goedkopere restaurants aan het Vrijthof.
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Superrrrr, we komen er altijd graag terug
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Zeer vriendelijk personeel en voortreffelijk eten. Ontvangst tevens zeer vriendelijk en snelle reactie op vragen en verdere bestellingen. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Een aanrader.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Eten is lekker, maar het gaat allemaal véél te snel: amper aan het aperitief begonnen, en daar is het hoofdgerecht al