Gauchos Maastricht

Vrijthof 52 6211 LE Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Maastricht

Het Vrijthof in Maastricht is op de eerste plaats het warm kloppend hart van een prachtige en gastvrije stad. Op deze historische plek combineren wij Limburgse gemoedelijkheid met professionele gastvrijheid en een Latijnse keuken. Dat is warmte plus vrolijkheid en op je wenken bediend worden. Hartelijk welkom! Ook op ons terras aan het plein.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Maastricht

Danny W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Jur L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Het vlees is altijd geweldig goed bij Gauchos !! Duidelijk is het al jaren dat andere gerechten ''bijzaak'' vormen. Dus minder goed. Jammer dat de afzuiging minder presteert.
B H.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Het eten was wederom perfect. Alleen erg jammer dat de bediening te wensen over liet. Ik vind het geen service als het dessert-bestek voor mijn neus gehouden wordt omdat de serveerster het niet op tafel kan leggen. Blijkbaar waren haar armen te kort maar vraag dan of je het aan mag geven. Ze gooide ook nogal nonchalant met de bierviltjes rond. Kortom niet wat we hier gewend zijn
Smeets G.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Zeer lekker Spare-ribs gegeten, en er was voldoende. Het personeel was ook heel vriendelijk, een aanrader.
We zullen de zaak nog dikwijls bezoeken.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
We hadden een gerecht besteld met ossenhaas, rib-eye en steak. In eerste instantie kregen we dit lauw geserveerd. (vermoedelijk te kort gegrild en/of te lang gewacht met uitserveren? het was overigens redelijk druk..)
Toen we dit aangaven werd het direct opgelost en was alles perfect naar wens! Vriendelijk personeel, mooi om te zien dat de manager gewoon op de werkvloer meewerkt met de rest van het personeel. We zijn erg tevreden en hebben een nieuwe favoriet :)
carlo B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gezellig restaurant met een goede bediening en veel keuze in vleesgerechten. Vooral dat je kan kiezen voor verschillend gewicht van het vlees om de kleine en grote eter te voorzien is een pré ten opzichte van andere restaurants. Gauchos is al aantal jaren onze vaste afsluiting van een dagje Maastricht en ze zien ons zeker terug.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
De ossenhaas was weer super van kwaliteit, alleen de spareribs waren iets minder van kwaliteit t.o.v. ons vorig bezoek. Neemt niet weg dat wij bij ons volgend bezoek aan Maastricht zeker Gauchos weer zullen bezoeken.
Smeets G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
1 ste keer geweest, maar de ribben waren super lekker, en je krijgt zoveel je wil, top zaak.

We gaan nog dikwijls terug.
Stefan T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
we hebben heerlijk genoten van de spare ribs, de rib eye enz.
we hoefden maar wat te vragen en we werden op onze wenken bediend.
top service, zeer vriendelijk en lekker eten. wat wil je op je verjaardag meer.
Boya S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het eten was lekker. We hadden wat beter verwacht door vrienden, maar smaken verschillen!
Wat we echt top vonden was het personeel!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Prima tent om lekkere sparebis te eten. Goed en aardige bediening die informeel is en een goede service levert. Kortom prima eettentje
Bram K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Huis rose erg duur
Kaart onduidelijk

De steak van 400gr. rood besteld, dat kunnen ze helaas niet. Was wel rood maar ook koud. Teruggestuurd en kwam opgebakken terug, op de helft helaas weer koud. Voor een steakrestaurant een afknapper.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
- Ik had tomatensap besteld. Kreeg daar netjes tobasco en peper bij, maar geen roerstokje...
- De spareribs (all-in, dus met frites en salade) was 3/4e ok, 1/4 verbrand. Het tweede rekje was verkoold. "U vindt hem te donker?" Ja, beste meneer, verkoold vind ik te donker. Het volgende rekje was beter, maar gevoelsmatig was dat weer net niet gaar. Ook was het vlees vrij droog. Had eigenlijk beter verwacht.

De salade die er bij zat was voornamelijke rode ui met hier en daar een verdwaald blaadje. Geen tomaatje te bekennen bijvoorbeeld.
Nouksterr .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Allereerst bij binnenkomst (we hadden gereserveerd) werden we neergezet op een plek waar we vol in de spotlights zaten. Na ene half uur wachten kwam er een tafel vrij waar we meer verdekt opgesteld konden zitten en waar iets meer sfeer was. Wij komen vaak bij de andere Gaucho's vestigingen en gingen uit van een goede service.. Helaas.. de serveerster onaardig, beter gezegd niet aardig. Voorgerecht carpaccio klef en nat, toen ik hier wat van zei moest ik dit maar eerder zeggen en toen liep ze weer weg. Hoofdgerecht had ik een beef de lomo besteld, medium rare.. Echter was dit een plat aangebrand stuk vlees wat eerder doorkon voor een gebakken schoenzool. Dit gezegd te hebben werd mij verteld door het onaardige meisje dat dit toch echt een beef de lomo was. Hierna gezegd tegen de chef en een half uur later kwam er een beter stuk. KORTOM, niet voor herhaling vatbaar op deze locatie, je betaalt genoeg voor goed vlees EN service..
Alita B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Wederom super lekker gegeten! Vlees is echt top hier! Gezellig en vriendelijk personeel!
TweedeHans .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De kwaliteit van het eten was prima. Bediening was vriendelijk, je moest soms wat langer wachten (maar nog niet op het niveau dat het echt storend was). Geluidsniveau was relatief hoog, muziek stond vrij hard zodat je het nog kon horen bovenop de stemmen.

Je komt voor lekker eten, en daar stelt Gauchos Maastricht zeker niet teleur. Het vlees was uitstekend, net als de rest van het eten. In totaal voor 35 euro p.p. gegeten zonder voorgerecht en dat is toch goed aan de prijs.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De ossenstaart van mijn vrouw was niet goed, gelijk werd er actie ondernomen en ze had binnen enkele minuten een heerlijk stuk ossenhaas gekregen. Voor het ongemak kregen we koffie aangeboden. Supere service.
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het eten was goed en lekker. De service gedeeltelijk om te huilen. Serveerster gooide onze wijn omver en over ons heen, nam de verkeerde bestelling en bleef klungelig staan toen we dit zeiden en moesten meer betalen voor het duurdere gerecht. Haar collega schoot wel snel te hulp met schoonmaken. Verder was het achtergrond muziekje te ver op de achtergrond en was pas te horen toen het restaurant bijna leeg was. Kregen als troost wel een potje dulce de leche mee, echter kon dat er toch niet helemaal voor zorgen dat het een top etentje was.
S. T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten

Vriendelijk bedienend personeel

Goede prijs-kwaliteit verhouding
barbara B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten!
We hadden een nieuwe serveerster, zij had een beetje moeite met de tafels in de gaten houden dus het wachten duurde iets langer dan normaal!
Super drukke dag!