Gauchos Maastricht

Vrijthof 52 6211 LE Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Maastricht

Het Vrijthof in Maastricht is op de eerste plaats het warm kloppend hart van een prachtige en gastvrije stad. Op deze historische plek combineren wij Limburgse gemoedelijkheid met professionele gastvrijheid en een Latijnse keuken. Dat is warmte plus vrolijkheid en op je wenken bediend worden. Hartelijk welkom! Ook op ons terras aan het plein.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Maastricht

Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
- Ik had tomatensap besteld. Kreeg daar netjes tobasco en peper bij, maar geen roerstokje...
- De spareribs (all-in, dus met frites en salade) was 3/4e ok, 1/4 verbrand. Het tweede rekje was verkoold. "U vindt hem te donker?" Ja, beste meneer, verkoold vind ik te donker. Het volgende rekje was beter, maar gevoelsmatig was dat weer net niet gaar. Ook was het vlees vrij droog. Had eigenlijk beter verwacht.

De salade die er bij zat was voornamelijke rode ui met hier en daar een verdwaald blaadje. Geen tomaatje te bekennen bijvoorbeeld.
Nouksterr .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Allereerst bij binnenkomst (we hadden gereserveerd) werden we neergezet op een plek waar we vol in de spotlights zaten. Na ene half uur wachten kwam er een tafel vrij waar we meer verdekt opgesteld konden zitten en waar iets meer sfeer was. Wij komen vaak bij de andere Gaucho's vestigingen en gingen uit van een goede service.. Helaas.. de serveerster onaardig, beter gezegd niet aardig. Voorgerecht carpaccio klef en nat, toen ik hier wat van zei moest ik dit maar eerder zeggen en toen liep ze weer weg. Hoofdgerecht had ik een beef de lomo besteld, medium rare.. Echter was dit een plat aangebrand stuk vlees wat eerder doorkon voor een gebakken schoenzool. Dit gezegd te hebben werd mij verteld door het onaardige meisje dat dit toch echt een beef de lomo was. Hierna gezegd tegen de chef en een half uur later kwam er een beter stuk. KORTOM, niet voor herhaling vatbaar op deze locatie, je betaalt genoeg voor goed vlees EN service..
Alita B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Wederom super lekker gegeten! Vlees is echt top hier! Gezellig en vriendelijk personeel!
TweedeHans .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De kwaliteit van het eten was prima. Bediening was vriendelijk, je moest soms wat langer wachten (maar nog niet op het niveau dat het echt storend was). Geluidsniveau was relatief hoog, muziek stond vrij hard zodat je het nog kon horen bovenop de stemmen.

Je komt voor lekker eten, en daar stelt Gauchos Maastricht zeker niet teleur. Het vlees was uitstekend, net als de rest van het eten. In totaal voor 35 euro p.p. gegeten zonder voorgerecht en dat is toch goed aan de prijs.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De ossenstaart van mijn vrouw was niet goed, gelijk werd er actie ondernomen en ze had binnen enkele minuten een heerlijk stuk ossenhaas gekregen. Voor het ongemak kregen we koffie aangeboden. Supere service.
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het eten was goed en lekker. De service gedeeltelijk om te huilen. Serveerster gooide onze wijn omver en over ons heen, nam de verkeerde bestelling en bleef klungelig staan toen we dit zeiden en moesten meer betalen voor het duurdere gerecht. Haar collega schoot wel snel te hulp met schoonmaken. Verder was het achtergrond muziekje te ver op de achtergrond en was pas te horen toen het restaurant bijna leeg was. Kregen als troost wel een potje dulce de leche mee, echter kon dat er toch niet helemaal voor zorgen dat het een top etentje was.
S. T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten

Vriendelijk bedienend personeel

Goede prijs-kwaliteit verhouding
barbara B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten!
We hadden een nieuwe serveerster, zij had een beetje moeite met de tafels in de gaten houden dus het wachten duurde iets langer dan normaal!
Super drukke dag!
Rachel H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Hier wordt super mals vlees geserveerd. Frites, groenten en broodjes met tapenade etc het smaakt allemaal even heerlijk!!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wat een top restaurant. Personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Super lekker gegeten. Heerlijk rundvlees dat smelt op je tong. Personeel zorgt ervoor dat je echt niets tekort komt. Je bent ECHT een gast. Klasse!
Alita B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten! Altijd goed en sfeervol!
Alleen een kapstok zou het nog sfeervoller maken, nu zit iedereen met een dikke winterjas achter op z'n stoel.
Misschien is er wel een kapstok maar wij hadden geen idee waar en hoe!?
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima restaurant waar je echt als gast wordt behandeld. Zodra je glas dreigt leeg te raken komt de ober direct vragen of je nog iets te drinken wenst. Kwaliteit van het diner was super. Dit was onze eerste ervaring met Gauchos maar zeer zeker niet de laatste.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
De wachttijden voor onthaal en opnemen van bestelling waren naar onze mening vrij lang. Voor het eten daarentegen waren de wachttijden normaal. Voor ons geen probleem, maar je komt binnen en daar zit je dan hé. Niks.... ze kunnen misschien beter de menukaarten onmiddellijk geven dan heb je tenminste iets.
Verder perfect eten en goeie service. Was voor ons de 4de keer en we gaan zeker nog terug!!
LouisSullot .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben weer lekker gegeten bij Gauchos Maastricht. Echt een feest, ze vierden deze week trouwens een feestje wegens 40 jarig bestaan.
De lomo was weer botermals, de "bij de buren" steak ook super, met lekkere gegrilde groene asperges, maiskolf en een gepofte aardappel.
Het personeel was zoals altijd weer heel erg vriendelijk en behulpzaam.
Echt een aanrader voor iedere vleesliefhebber.
Chapeau!
Ps proficiat met jullie jubileum en bedankt voor de potjes o zo heerlijk zoete dulce de leche....
Ivy L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was heel lekker!
Ook de bediening was heel goed, vriendelijke mensen.
We komen zeker nog eens terug!
Kim&Ivy - België.
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij gauchos Maastricht! Een echte aanrader voor liefhebbers van vlees. Perfect gebakken en heerlijk mals. Bediening was vriendelijk en het restaurant zag er leuk uit!
renee_9249 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben ontzettend genoten. Zeeeer vriendelijk personeel, heerlijk eten en geen lange wachttijd ondanks dat het heel druk was.
Absolute aanrader. Toppers
Ann N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
In een gezellig kader genieten van het supermalse vlees.
Perfecte bediening en topservice.Maastricht en gauchos perfect match.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Voor een dagje of weekend is dit the place to be!!! We hebben hier samen heerlijk gegeten, de bife de lomo was weer verrukkelijk. Een aanrader is het jubileum menu evenals het vooraf teserveren wat overigens ook online kan. Na je diner kan je nog gezellig even het Vrijthof op.
Lex P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Hebben samen voor de ossenhaas gekozen van 225 gr met de nodige bijgerechten. Het vlees was perfect net zoals de andere gerechten. Gaan hier zeker nog een keer naar terug als we weer in Maastricht zijn. Aanbevelenswaardig.