Gauchos Maastricht

Vrijthof 52 6211 LE Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Maastricht

Het Vrijthof in Maastricht is op de eerste plaats het warm kloppend hart van een prachtige en gastvrije stad. Op deze historische plek combineren wij Limburgse gemoedelijkheid met professionele gastvrijheid en een Latijnse keuken. Dat is warmte plus vrolijkheid en op je wenken bediend worden. Hartelijk welkom! Ook op ons terras aan het plein.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Maastricht

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Maastricht

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Bijzondere kaart, vriendelijke bediening, sfeervol ingericht, zeer nette keuken. Goede kwaliteit van het eten en drinken.
Een klein puntje is dat men geen verwarmd terras hadden.
Hettie U.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
de eerste dag , aangekomen in Maastricht, gaan we altijd eten bij Gauchos....het is er altijd gezellig, de bediening herkent je en doet er alles aan om het naar je zin te maken.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
gelegen an een van de mooiste pleinen van Maastricht, ligt gauchos, bij binnenkomst ontvangen door de manager. Het ziet er luxer uit dan een steakhouse wat ik gewend ben. erg gezellig ingericht! tafels netjes ingedekt mat glazen en echte servetten, dat is klasse! het drankje komt snel. de aandacht is prima en voldoende. het eten volgt ook snel genog, het is heerlijk. het toetje van mijn dochter wordt zonder moeite al eerder gebracht. gewoon nette top locatie!
Sebastian B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk onbeperkt spare ribs gegeten bij Gauchos. Leuk terras, gezellige en fijne sfeer en lekkere cocktails! Personeel is vriendelijk en bekwaam. Aanrader!
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lekker gegeten, personeel zorgt goed voor de klant.
Ralf G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Ik ga voor het vlees dus daar wordt hoofdzakelijk op beoordeeld. Maar de bediening is ook altijd leuk en ongedwongen en de locatie prima.
Harrie U.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Het was zoals weer verwacht, heeeeeeerlijk, tot de volgende keer.
peggy71 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Het restaurant ligt aan het Vrijthof dus wij hebben buiten gegeten op het terras. Heerlijke gerechten, een echte aanrader!
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk eten in een leuk restaurant. De bediening was vriendelijke en snel. De steaks waren perfect gebakken. Een echte aanrader voor iedereen.
RemonDebby V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We vonden het eten weer overheerlijk,
Personeel super vriendelijk en een hele gezellige sfeer. Steeds als we in Maastricht zijn is Gauchos onze plek waar wij eten.
Gaby M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We werden door de gastvrouw naat onze plaats gewezen. Maar pas na 15 minuten kwam er pas iemand vragen of we iets te drinken wilden. Maar uiteindelijk hebben we echt super lekker gegeten! Dus zeker voor herhaling vatbaar!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
De kwaliteit van een aantal jaren geleden wordt bij lange na niet meer gehaald. Het vlees was tegen de verwachting in niet bijzonder en voor het geheel van de het menu was de verhouding prijs kwaliteit niet meer dan matig. De kwaliteit leek meer op een la place achtig restaurant dan een restaurant wat zich presenteert als vleesrestaurant met bijzonder Argentijns vlees
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten! Alleen duurde het wel erg lang voordat we ons eten kregen.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
In Maastricht zijn er veel goede restaurants. Over het algemeen ben ik daarnaast geen fan van restaurants uit een keten, maar voor Gauchos Maastricht maak ik al jaren een uitzondering. Een feest voor mensen die met name van een goed stuk vlees houden. Aan onze tafel (5 personen) waren ook 3 spare-ribs liefhebbers. Hun oordeel was eensluidend: Top! . Gecombineerd met een gastvrij ontvangst en een plezierige en vlotte bediening maakte Gauchos onze fantastische dag in Maastricht helemaal af.
Gijsbert H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij Chauchos Maastricht, eten is top vooral de Lomo steak blijft een genot om te proeven.

We hebben 3 gangen op en elke gang was echt top.

Enige kleine minpuntje was het personeel, wel zeer vriendelijk maar niet geheel de kennis die je verwacht. Klein voorbeeld, ze geven je een wijnkaart met wat welke druif en wijn is. We bestelde de Cabernet-Saugvignon en de serveerster kwam met de Witte Saugvignon aan, nadat we aangaven dat we de Rode wijn wenste, gaf ze aan maar Saugvignon is een witte wijn hoor?

Nadat ze de wijnkaart meenam kwam ze met de "rode"Cabernet-Saugvignon en deze smaakte heerlijk. tevens wilde ze mijn wijn in het glas schenken waar een roze wijn in had gezeten.

Dit is echt een klein puntje min-puntje van een verder voortreffelijke avond. Maar voor het geld wat je betaald verwacht je wel de juiste kennis aan tafel.

Verder is Maastricht sowieso een aanbeveling top stad.

Verder heeft het personeel een zeer vriendelijke aanpak, h
K J.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Goede ontvangst, prima gegeten, en leuke bediening.
Michel F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten . Binnen Sfeervol en mooie locatie .
Danny W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
De bediening was erg goed. Klantvriendelijk en snel. Over de kwaliteit van het eten zijn de meningen verdeeld.
Een deel van onze groep had een van de steaks. Deze waren prima van smaak. De spareribs daarentegen waren aangebrand en droog en soms zelfs nog rauw.
Jur L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Het vlees is altijd geweldig goed bij Gauchos !! Duidelijk is het al jaren dat andere gerechten ''bijzaak'' vormen. Dus minder goed. Jammer dat de afzuiging minder presteert.