Gauchos Maastricht

Service8,3/10
Decor8/10
Famgeurten . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Mooi ingericht restaurant. Genoten van het jubileummenu. Zeer vriendelijk personeel.
Voor ons was dit de 2e keer en gaan zeker nog eens.
Jeroen M. Gastronoom (10 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Carpaccio was niets bijzonders, ossenhaas was goed, erg mals. Je krijgt echter stuk vlees op kaal bord en verder groenten/frieten/aardappels in aparte bakjes. Aankleding gerechten is karig. Verder erg gehorig restaurant.
Cheflinda . Bourgondiër (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij komen net van Gaucho vandaan en in de auto terug naar huis (3,5 uur), heb ik al de behoefte om dit restaurant te recenseren, want het was heerlijk! De bediening was vlot en supervriendelijk.
Wij hebben de steak bij de buren gegeten (3 dunne steaks). Rechtstreeks uit Uruguay, supermals met een heerlijk gegrild korstje. De bijgerechten mochten we zelf kiezen, wij gingen voor de spinazie met knoflook en pijnboompitten en de gegrilde groentes, maar de keuze aan bijgerechten ( je kiest er twee) is ruim. Ook krijg je er salade erbij. Dit gerecht was 16 (!!) euro, was het meer dan waard. We hebben een droge witte wijn erbij gedronken. Fris maar niet bijzonder. Al met al een dikke aanrader dit restaurant!! Als we weer in Maastricht zijn, zijn we er zeker weer.
Lodewijk Van W. Bourgondiër (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
in een perfecte ambiance, op het Vrijthof en op het terras was het sowieso goed toeven. Ik ben en blijf een groot liefhebber van de lamscarre en die was wederom perfect. Ook de andere gasten waren enthousiast over het geserveerde. Kortom, een geslaagde avond met een voortreffelijk maal.
Suze T. Gastronoom (20 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Leuk restaurant
Jammer van de voorbij scheurende taxi's/auto's als je op het terras zit !
De mosterdsoep was subliem !!
Steak prima
Toetje goed
Cin9900 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
decor in de zaak mooi, toilet mocht wat meer aandacht krijgen ivm hygiene.
ETEN IS SUPER, KAN NIET BETER.
Service was oke, niks op aan te merken.
Hier kun je naar toe blijven gaan, is altijd lekker, vergeet wel niet dat het vrij prijzig is.
Lomo is het lekkerste stuk dat op de kaart staat.
R.J.H. G. Bourgondiër (4 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Ondanks voor buiten gereserveerd te hebben stond er vanwege het mindere weer een leuk tafeltje binnen klaar.
De bediening was zoals het hoort veel voorkomend en attent.
Ook de gerechten ( Empanada's ) waren precies goed knapperig en lekker.
Het gegrilde vlees was zeer mals ( Ribeye ) en de wijn ( Privada van Norton ) heerlijk.
Compliment voor de bediening ( Roel ) en wij komen snel weer terug.
Linda B. 1e beoordeling (1 recensie) 2,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Wij hebben geen goede ervaring, de carpaccio was heel karig opgemaakt op een klein bord. Als hoofdgerecht had ik gamba's die waren verbrand. Mijn partner had spareribs die verbrand waren. We hebben het aangegeven aan bij de bediening en haar antwoord was " oh vervelend, ik ga het doorgeven aan de keuken". Bij het betalen van de rekening nog eens aangegeven omdat alles op de rekening stond. Haar antwoord was " oh lullig, spareribs hoort wel een beetje verband te zijn ". Wij gaan hier niet meer eten.
Anouk0989 . 1e beoordeling (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
We geven twee sterren omdat het vlees zo lekker was maar verder was het waardeloos.
Bij het uitserveren van ons eten gaf de medewerker aan dat de frietjes eraan kwamen. 10-15minuten gewacht en toen toch maar eens gevraagd (aan een andere medewerker, die ons geholpen had stond in de keuken) want het vlees was bijna op. Toen werden ze gebracht door een jong, aardig meisje die ook haar excuses aan kwam bieden (waarom komt die kerel die had gezegd dat de friet zo zou komen niet zelf even, hij staat toch in de keuken waar die friet vandaag komt). Vervolgens kwam een andere medewerker met het excuus dat het kwam vanwege de shiftwisseling (die man stobd nog steeds in de keuken). Ik had een rucolasalade als bijgerecht gekozen. Dit was gewoon een handje rucola met 10 stukjes geraspte parmezaanse kaas en 4 zongedroogde tomaatjes. Was een beetje een tegenvaller. Vervolgens besteld met vriend als dessert een ijscoupe met aardbeien waar normaliter ooj chocoladesaus bij zit. Hin vroeg deze zonder de chocoladesaus want hij houd daar niet van. Als hij de coupe krijgt liggen de 5 stukjes aardbei in de chocoladesaus.... ober weer aangesproken dat hij zonder had gevraagd. Kwamen er nieuwe aardbeien zobder saus maar was er van de 5 stukjes aardbei 1 stukje waar het hele kroontje op zat. Werk aan de winkel daar jongens! Dit is geen gastvrijheid
Tgraat . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heel lekker gegeten bij Gauchos. Wie een lekkere steak en een goed glas wijn kan waarderen this is the place to be. De bediening verdient een apparte vermelding deze was erg goed. De persoon die ons hielp was dacht ik Angele en deze doet net dat extra beetje meer Hulde.

Groet
AIRwinS . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Het voorgerecht , het gegrilde vlees en de zalm waren in orde, de salade (helaas) erg eenvoudig. Het nagerecht daarentegen was héél goed en vergezeld door een dubbele esspresso maakte dit ons Argentijns uitstapje in Maastricht weer goed.
Wijnglas . Gastronoom (12 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Erg lekker gegeten. We hadden de entrecote en de rib-eye. De bediening is erg vriendelijk en attent. Het is goed bereikbaar en makkelijker te vinden tussen de vele restaurants.
Jose H. 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
We komen hier al jaren.
De bediening is vriendelijk en het eten is top.
Minpuntje: de salade is kwalitatief echt achteruit gegaan.
Van verfijnd en gevarieerd naar saaie ijsbergsla met wat zwarte olijven
Ook missen we de ossenhaas met een gewicht van 120 gram.
Senioren krijgen 18o gram vlees meestal niet
Verwerkt en laten de rest staan. Zonde.
Tip : senioren menu of portie
Apnieuwelink . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het was weer geweldig, het eten en de bediening was geweldig. We komen zeker weer terug. Het jubileum menu is zeker een aanrader!
Japanfreak86 . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Van af het begin was het personeel ontzettend aardig en correct . Het was redelijk druk en ons eten kwam blijkbaar wat later aan . En kregen hier voor 2 maal een gratis drankje aangeboden . Het eten was heerlijk en als het aan mij licht kom ik hier graag nog eens terug .
Chris W. 1e beoordeling (1 recensie) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Erg duur. 9€ voor een hamburger die klein, droog en smakeloos was. De gambasalade was wel erg lekker met goeie verse gambas. De kok moet maar eens gaan oefenen bij de buren, of stoppen met hamburgers bakken. Het duurde ook erg lang allemaal
Jh.nanning . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Eindelijk ons familieweekend naar Maastricht aangebroken.. Zeker vijf weken voor dit weekend een tafel voor 6 personen besproken met de voorkeur een tafel in het voorgedeelte vanwege de leuke ambiance. Aangekomen is er een tafel voor ons ingericht in de achterzaal. Een kleine tegenvaller maar we zijn niet zo moeilijk en je moet de avond toch zelf maken. De bediening was keurig en hadden wel het gevoel als gast te worden behandeld. Het voorgerecht was prima maar het hoofdgerechten drukte uiteindelijk toch wel een stempel op de leuke avond. Drie van de zes stukken vlees waren niet op de gewenste gaarheid klaargemaakt. Uiteindelijk is dit wel gedeeltelijk opgelost. Maar een medium bereide Entrecote van 300 gram kan niet Rare worden gemaakt en kan ook niet worden gewisseld met een opgediende Entrocote van 400 gram (€35) welke Rare op tafel is gezet ipv medium. Deze laatste is wel opnieuw de grill opgegaan maar de groente is hierdoor afgekoeld en separaat van het vlees opgegeten. Verder was er een ossenhaas (bij de buren) die Bleu werd geserveerd ipv de medium. Deze is ook weer de bakplaat opgegaan. Misschien hadden de koks de bestelling niet goed gelezen of iets dergelijks maar fijn was het niet en de avond is toch wel iets anders verlopen als wij ons hadden voorgesteld. Het is uiteindelijk wel door de bedrijfsleider netjes en discreet 'opgelost' maar dat was voor ons niet het doel van de avond. We sluiten het niet uit dat we hier ooit nog eens gaan eten maar vooralsnog heb ik geen trek...
Deborah L. Fijnproever (7 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Wij komen uit Rotterdam waar we nooit op terras hebben gezeten, dit was hier echt een pluspunt ! Gezellig buiten gezeten en heerlijk genoten van gamba's en gegrilde champignons, heerlijk! En daarnaast ook hele goede bediening!
Info717 . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Super gegeten alleen jammer dat er kermis was zodat het uitzicht belemmerd was.....maar de steak was als vanouds weer geweldig !
Buurman62 . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heerlijke spare-ribs, prima ambiance en vriendelijk en behulpzaam personeel. Aanrader! En goed bereikbaar parking vrijthof voor de deur