Gauchos Maastricht

Vrijthof 52 6211 LE Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Maastricht

Het Vrijthof in Maastricht is op de eerste plaats het warm kloppend hart van een prachtige en gastvrije stad. Op deze historische plek combineren wij Limburgse gemoedelijkheid met professionele gastvrijheid en een Latijnse keuken. Dat is warmte plus vrolijkheid en op je wenken bediend worden. Hartelijk welkom! Ook op ons terras aan het plein.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Maastricht

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten! Alleen duurde het wel erg lang voordat we ons eten kregen.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
In Maastricht zijn er veel goede restaurants. Over het algemeen ben ik daarnaast geen fan van restaurants uit een keten, maar voor Gauchos Maastricht maak ik al jaren een uitzondering. Een feest voor mensen die met name van een goed stuk vlees houden. Aan onze tafel (5 personen) waren ook 3 spare-ribs liefhebbers. Hun oordeel was eensluidend: Top! . Gecombineerd met een gastvrij ontvangst en een plezierige en vlotte bediening maakte Gauchos onze fantastische dag in Maastricht helemaal af.
Gijsbert H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij Chauchos Maastricht, eten is top vooral de Lomo steak blijft een genot om te proeven.

We hebben 3 gangen op en elke gang was echt top.

Enige kleine minpuntje was het personeel, wel zeer vriendelijk maar niet geheel de kennis die je verwacht. Klein voorbeeld, ze geven je een wijnkaart met wat welke druif en wijn is. We bestelde de Cabernet-Saugvignon en de serveerster kwam met de Witte Saugvignon aan, nadat we aangaven dat we de Rode wijn wenste, gaf ze aan maar Saugvignon is een witte wijn hoor?

Nadat ze de wijnkaart meenam kwam ze met de "rode"Cabernet-Saugvignon en deze smaakte heerlijk. tevens wilde ze mijn wijn in het glas schenken waar een roze wijn in had gezeten.

Dit is echt een klein puntje min-puntje van een verder voortreffelijke avond. Maar voor het geld wat je betaald verwacht je wel de juiste kennis aan tafel.

Verder is Maastricht sowieso een aanbeveling top stad.

Verder heeft het personeel een zeer vriendelijke aanpak, h
K J.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Goede ontvangst, prima gegeten, en leuke bediening.
Michel F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten . Binnen Sfeervol en mooie locatie .
Danny W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
De bediening was erg goed. Klantvriendelijk en snel. Over de kwaliteit van het eten zijn de meningen verdeeld.
Een deel van onze groep had een van de steaks. Deze waren prima van smaak. De spareribs daarentegen waren aangebrand en droog en soms zelfs nog rauw.
Jur L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Het vlees is altijd geweldig goed bij Gauchos !! Duidelijk is het al jaren dat andere gerechten ''bijzaak'' vormen. Dus minder goed. Jammer dat de afzuiging minder presteert.
B H.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Het eten was wederom perfect. Alleen erg jammer dat de bediening te wensen over liet. Ik vind het geen service als het dessert-bestek voor mijn neus gehouden wordt omdat de serveerster het niet op tafel kan leggen. Blijkbaar waren haar armen te kort maar vraag dan of je het aan mag geven. Ze gooide ook nogal nonchalant met de bierviltjes rond. Kortom niet wat we hier gewend zijn
Smeets G.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Zeer lekker Spare-ribs gegeten, en er was voldoende. Het personeel was ook heel vriendelijk, een aanrader.
We zullen de zaak nog dikwijls bezoeken.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
We hadden een gerecht besteld met ossenhaas, rib-eye en steak. In eerste instantie kregen we dit lauw geserveerd. (vermoedelijk te kort gegrild en/of te lang gewacht met uitserveren? het was overigens redelijk druk..)
Toen we dit aangaven werd het direct opgelost en was alles perfect naar wens! Vriendelijk personeel, mooi om te zien dat de manager gewoon op de werkvloer meewerkt met de rest van het personeel. We zijn erg tevreden en hebben een nieuwe favoriet :)
carlo B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gezellig restaurant met een goede bediening en veel keuze in vleesgerechten. Vooral dat je kan kiezen voor verschillend gewicht van het vlees om de kleine en grote eter te voorzien is een pré ten opzichte van andere restaurants. Gauchos is al aantal jaren onze vaste afsluiting van een dagje Maastricht en ze zien ons zeker terug.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
De ossenhaas was weer super van kwaliteit, alleen de spareribs waren iets minder van kwaliteit t.o.v. ons vorig bezoek. Neemt niet weg dat wij bij ons volgend bezoek aan Maastricht zeker Gauchos weer zullen bezoeken.
Smeets G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
1 ste keer geweest, maar de ribben waren super lekker, en je krijgt zoveel je wil, top zaak.

We gaan nog dikwijls terug.
Stefan T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
we hebben heerlijk genoten van de spare ribs, de rib eye enz.
we hoefden maar wat te vragen en we werden op onze wenken bediend.
top service, zeer vriendelijk en lekker eten. wat wil je op je verjaardag meer.
Boya S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het eten was lekker. We hadden wat beter verwacht door vrienden, maar smaken verschillen!
Wat we echt top vonden was het personeel!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Prima tent om lekkere sparebis te eten. Goed en aardige bediening die informeel is en een goede service levert. Kortom prima eettentje
Bram K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Huis rose erg duur
Kaart onduidelijk

De steak van 400gr. rood besteld, dat kunnen ze helaas niet. Was wel rood maar ook koud. Teruggestuurd en kwam opgebakken terug, op de helft helaas weer koud. Voor een steakrestaurant een afknapper.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
- Ik had tomatensap besteld. Kreeg daar netjes tobasco en peper bij, maar geen roerstokje...
- De spareribs (all-in, dus met frites en salade) was 3/4e ok, 1/4 verbrand. Het tweede rekje was verkoold. "U vindt hem te donker?" Ja, beste meneer, verkoold vind ik te donker. Het volgende rekje was beter, maar gevoelsmatig was dat weer net niet gaar. Ook was het vlees vrij droog. Had eigenlijk beter verwacht.

De salade die er bij zat was voornamelijke rode ui met hier en daar een verdwaald blaadje. Geen tomaatje te bekennen bijvoorbeeld.
Nouksterr .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Allereerst bij binnenkomst (we hadden gereserveerd) werden we neergezet op een plek waar we vol in de spotlights zaten. Na ene half uur wachten kwam er een tafel vrij waar we meer verdekt opgesteld konden zitten en waar iets meer sfeer was. Wij komen vaak bij de andere Gaucho's vestigingen en gingen uit van een goede service.. Helaas.. de serveerster onaardig, beter gezegd niet aardig. Voorgerecht carpaccio klef en nat, toen ik hier wat van zei moest ik dit maar eerder zeggen en toen liep ze weer weg. Hoofdgerecht had ik een beef de lomo besteld, medium rare.. Echter was dit een plat aangebrand stuk vlees wat eerder doorkon voor een gebakken schoenzool. Dit gezegd te hebben werd mij verteld door het onaardige meisje dat dit toch echt een beef de lomo was. Hierna gezegd tegen de chef en een half uur later kwam er een beter stuk. KORTOM, niet voor herhaling vatbaar op deze locatie, je betaalt genoeg voor goed vlees EN service..