Gauchos Maastricht

Vrijthof 52 6211 LE Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Maastricht

Het Vrijthof in Maastricht is op de eerste plaats het warm kloppend hart van een prachtige en gastvrije stad. Op deze historische plek combineren wij Limburgse gemoedelijkheid met professionele gastvrijheid en een Latijnse keuken. Dat is warmte plus vrolijkheid en op je wenken bediend worden. Hartelijk welkom! Ook op ons terras aan het plein.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Maastricht

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Maastricht

Marja V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Eten was goed, bediening was gemiddeld
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We waren zeer tevreden en hebben echt lekker gegeten. Ondanks het lange wachten.
Aan het eind van de avond krijgen collega's meer aandacht dan de gasten. Om de beleving net wat beter te krijgen, zal het prettig zijn als ook de laatste gasten net zo bediend worden als de eerste gasten.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Biefstuk heerlijk mals.
Mais perfect. gepofte aardappel goed klaargemaakt. fijne sfeer, aardige bediening. Een verbeterpuntje biefstuk cuadril was meer rare dan gevraagde medium maar toch bijzonder mals en lekker. Komen zeker terug.
Max B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Gezellig, en goede bediening
B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Zeer tevreden en heerlijk gegeten !! Vriendelijk personeel konden ook heerlijk buiten zitten.
Wij komen zeker nog een keer terug
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Bediening was vriendelijk
Bonny L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Al vaak eerder naar volle tevredenheid bij Gauchoz gegeten en altijd naar volle tevredenheid. Echter deze keer was het echt minder dan anders. De service was matig, alles duurde vrij lang en de sausjes & bijgerechten bij het eten werden ca 10 minuten later geserveerd dan het eten, waardoor dit redelijk koud was geworden. Normaliter vind ik de prijs-kwaliteit prima, maar voor deze matige service vond ik de prijs te duur. Hopelijk was het eenmalig!
Nico T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Tournedos medium rare werd te koud geserveerd; bord te lang in de keuken gestaan. Capaciteit bediening onder de maat; moet teveel collecteren voor bediening.
Nee N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Ik vond het personeel niet heel erg persoonlijk, en de wc was een beetje vies. Het eten was wel lekker en de ambiance was gezellig.
Jo M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Onze vaste waarde in Maastricht als we eens lekker vlees willen eten. Vriendelijke bediening, leuke zaak. Kortom the place to be for meat (ing) Maastricht.
H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk gegeten, wel prijzig met 4 personen. ook al weet je wat voor soort restaurant het is, toch jammer dat er maar weinig vegetarische gerechten op de kaart staan.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Perfecte locatie en service.
Eten was buiten gewoon goed.
Nita G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Het eten was weer heerlijk. Dit zijn wij niet anders gewend van Gauchos. De bediening was erg vriendelijk en alles is goed verlopen.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Zou alleen de koeienhuid beklede muur beter schoonhouden (erg stoffig), of vervangen door een ander soort bekleding
Rosalie D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Mooi vlees en goed bereid, lekkere bijgerechten.
Voldoende keus.
Vriendelijke bediening en servicegericht.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Super gegeten
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Kwaliteit van het eten is zonder meer goed te noemen. Kwaliteit van bediening gisteren was vreselijk slecht. Heel lang wachten en er ging gigantisch veel fout. Hoofdgerecht werd geserveerd toen voorgerecht nog afgeruimd moet worden, dan moet je zelf maar even de boel aan de kant zetten en aangeven. Bij hoofdgerecht waren ze diverse dingen vergeten (tot 2x toe). Bij nagerecht bestelde koffie ook niet gekregen. Hebben het qua personele bezetting echt helemaal niet voor elkaar op het moment. Drukte was zoals normaal, dus daar lag het niet aan.
Cindy W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij zijn me ons gezin met drie kinderen onder de 12 gaan eten. Het personeel is heel kindvriendelijk, ieder kind krijgt een kleurplaat en een verrassing achteraf.
De helft van ons gezin moet glutenvrij eten en daar werd goed rekening mee gehouden. Er is een lijst waarop de bediening kan nakijken of een gerecht, af een onderdeel daarvan, glutenvrij is.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een van de rib-eyes werd van binnen koud opgediend. En dat bij nou net onze hoofdgast. Hij kreeg wel een nieuwe, maar toch.... Mogelijk is de rib-eye uit de dieprvries gekomen of had dezeniet goed of lang genoeg boven het vuur gelegen. . Verder was het een zeer geslaagde maaltijd.
Marc splint S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Zeer slechte prijs/kwaliteits verhouding. Een aangeprezen ribeye carpaccio, was gewoon een dv produkt van de groothandel van 0,90 per stuk (15,00 verkoop), 4 groene asperges 4,00!, stukje brood 4,00, klein tipje zure(!) bearnaise uit een pakje 2,00 etc etc