Gauchos Eindhoven

Stationsplein 7 5611 AB Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Gauchos Eindhoven

Gauchos Grill Eindhoven ligt in het Stationskwartier, één van de vijf uitgaansgebieden in het gastvrije centrum van de lichtstad Eindhoven. Theaters en bioscopen zijn voor elke leeftijd eenvoudig te belopen. Een unieke locatie voor een smakelijk en ontspannen avondje uit.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Eindhoven

• Kom je met de auto?
    Nabi station NS Eindhoven, tegenover Pathé bioscoop.
  • : Ja

• Terras
7,2
Claire M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Pawel K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten was erg lekker vriendelijk personeel alleen soms nogal langzaam veder alles inorde zou et nog is gaan eten top restaurant
Julius K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ik ben groot fan van het Gauchos concept. Ben dan ook vaak in Breda, Rotterdam en in Maastricht geweest, waar met genoegen heb genoten van de gastvrijheid, het lekkere vlees en de goede service. Ik moet helaas stellen dat dit laatste toch wat minder was in Eindhoven. Ik ben hier nu meerdere keren geweest op verschillende tijdstippen, maar afgelopen vrijdag avond was wel een beetje een domper:

- Bediening is vriendelijk en behulpzaam, maar Je moet láng wachten voor je geholpen wordt, bediening is niet op goed op de hoogte van de producten (bv de wijnen: 'deze zijn is echt lekker want deze heb ik zelf ook geproefd'...

- Mijn tweede bestel ronde voor het drinken was niet doorgekomen en heb ik nog een keer moeten vragen, terwijl we n.b. bijna een uur lang lege glazen op de tafel hadden staan. Toen ik uiteindelijk mijn rode wijn had, had ik mijn hoofdgerecht al op... Het hoofdgerecht dat overigens uiteindelijk geserveerd werd was nog net niet lauw. Ik vermoed dat mijn bord nog een minuut of 5 in de keuken heeft staan wachten voordat het uitgeserveerd werd... Jammer!

Met bovenstaande punten vind ik de prijs van 50 euro (voor, hoofd en nagerecht) p.p. niet rechtvaardig voor de service die je ervoor terug krijgt
Hugo G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Ondanks de wat lange wachttijd hebben we wederom van een geweldig bereid stukje vlees mogen genieten. En zo'n kwaliteit heeft zijn prijs.
Dannealle G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zo lekker gegeten. De ossenhaas is goddelijk!! Wij komen zeker terug. We hadden geen voorgerecht besteld - wel wat broodjes vooraf. Heerlijk met kruidenboter, olijfolie, zout en tapenade. De meesten van ons hadden de bife de lomo. Superieur! Desserts waren ook lekker vooral de coppa evita perron. Tot gauw! En nog gefeliciteerd met jullie 40 jarig jubileum.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Hier gisteren wezen eten als afsluiting van een heerlijk weekend belgische ardennen en voor de verandering ipv de spareribs waar we normaal gesproken voor komen vanuit Den Helder nu is de ossehaas en de steak geprobeerd en het was echt weer geweldig lekker. dit is zeker onze vaste plek om is heerlijk te genieten van de sfeer en vooral het eten. en omdat ze 40 jaar bestaan kregen we ook nog een presentje, wij zeggen tot snel maar weer.
Rosauw .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijke malse biefstuk (beef de lomo), gastvriendelijk personeel, goede service, fijne sfeer. Het eten komt niet te snel, maar ook niet te langzaam, precies op tijd dus! Heerlijke wijnen, en een heerlijk dessert (dulce de leche). Zelfs de bijgerechten zijn geweldig! Echt een aanrader.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Beste biefstuk ever.. Altijd druk dus soms iets langer op je drinken wachten. Gerechten maken alles goed!
Ss0783 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Goede restaurant, perfecte locatie met heerlijke gerechten. Veel keuze. Het vlees (Ossenhaas) was echt lekker en mals. Het dessert (flensje en muffin) was ook lekker maar is €8,- niet waard.
In ieder geval is Gauchos zeker voor herhaling vatbaar.
Benjamin R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Zeer vriendelijk en beleefd personeel.
Het eten was perfect het vlees was goed gebakken.
Groenten en bij gerechten waren ook top.
Snelle service,zeker voor herhaling vatbaar.
Margot G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Het vlees, bife de lomo, heerlijk mals als altijd.
Brian H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We moesten wachten op alle bijgerechten en de saus die we hadden besteld. Het duurde enkele minuten voordat dit allemaal kwam en daardoor werd ons (overigens overheerlijke) vlees koud. Dat was wel jammer.
Tom L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Lekker eten, vieze vloer en inrichting. Dit maakt het erg onprettig eten...
Kokkielekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Drankjes en mayo vergeten te brengen. Lang wachten op de rekening. Voor de rest prima eten waarbij de lomo steak wederom voortreffelijk was.
Ariewet V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gewoon een goed restaurant met prima eten. Bediening ietwat rommelig en dingetjes vergeten b.v. een sausje of drankje. Vlees was prima gegaard en mals.
Redelijk eenvoudig menu voor 40,- euro Vlees, frietjes en bakje salade. Verder weinig garnituur.
Wel leuke attentie ontvangen vanwege 40 jaar jubileum.
Sjonnie33 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Gisteren met een gezelschap van 5 heerlijk gegeten in Gauchos Eindhoven. Wij komen afzonderlijk van elkaar regelmatig in deze vestiging. Het is voor ons de favoriet in Eindhoven. Prima service, (buiten een borrel, binnen eten en buiten weer koffie het kon allemaal) goede wijnen en bieren en bovenal een prima kwaliteit uit de keuken...(zelf de gerechten delen was voor de keuken geen probleem) wij hebben van elke gang genoten.
Arthur K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het is vele jaren geleden dat we bij Gauchos hebben gegeten. Gisteren was ik er met mijn zoon en we hebben heerlijke spareribs gegeten, die kun je alleen bij hen heerlijk gegrild eten. Het was een gezellige avond waarbij de bediening precies op het juiste moment kwam om op te nemen. Lekkere ambiance, het had alleen wel wat koeler gemogen.
Ivymartens .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Spareribs waren taai en aangebrand. Decor was goed en service was ook goed. Achteraf aangegeven dat Spareribs aangebrand en taai waren, hierdoor 5 euro korting gekregen
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wat een teleurstelling. Wij zijn door Gauchos Amsterdam verwend. Dus op naar Eindhoven. Wat een slechte ervaring was dat. Het decor was knudde, de bediening had alleen tijd voor de vaste gasten en het leuk wel een kinderspeelplaats. Zelfs de lomo was slecht.
KKT .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Lekker gegeten. Goede service en mooie decor. Jammer dat op de eenvoudig witte borden kom het eten niet goed op zijn recht.