Gauchos Eindhoven

Stationsplein 7 5611 AB Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Eindhoven

Gauchos Grill Eindhoven ligt in het Stationskwartier, één van de vijf uitgaansgebieden in het gastvrije centrum van de lichtstad Eindhoven. Theaters en bioscopen zijn voor elke leeftijd eenvoudig te belopen. Een unieke locatie voor een smakelijk en ontspannen avondje uit.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Eindhoven

• Kom je met de auto?
    Bij station NS Eindhoven, tegenover Pathé bioscoop.
  • : Ja

• Terras
7,1
amsterdam4ever S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Goede attente service,snel op tafel, zeer goede malse biefstuk lomo, gepofte aardappel precies goed,
evenals de maiskolf.
Echt genoten. Hier komen we zeker terug.
christine L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten
K N.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Super lekker gegeten!
Zeker voor herhaling vatbaar. Service was snel en goed en de kwaliteit was zeer goed. Al met al een super avond gehad.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Hebben lekker gegeten en vonden het erg gezellig.
Alleen erg jammer dat wij bij binnenkomst niet op de lijst stonden,terwijl wij wel hadden gereserveerd en zelfs een bevestiging via de mail hadden gehad.
Werden netjes na een tafel gebracht op de bovenverdieping,persoonlijk vonden wij de tafeltjes wat aan de kleine kant en stonden de tafeltjes vrij kort op elkaar.
Han J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Eten was top...zo moet een biefstuk zijn.. bijna niet meer te verbeteren.
1 minpuntje... ik moest 5 stoelen proberen voordat ik een redelijke stoel had.
Veel stoelen zitten los bij de verbindingen en dan kan de stoel meebewegen
als je erop zit als je zelf een keer beweegt. Ik vond de tussensport of lat aan de voorkant
hinderlijk want je kon je benen niet onder de stoel trekken. Ik zou dus andere stoelen
gekozen hebben voor mijn zaak. Misschien heeft niemand dit ooit nog gemeld maar
ik vind het heel belangrijk als ik in een restaurant zit en meer dan 100 euro afreken voor
het eten en drinken wat wel gerechtvaardigd was. De bediening was ook top maar de stoelen
kunnen echt beter !!!!! Verder niets dan lof en ga zeker weer terug om een echte biefstuk te eten.
Ga zo dor.
Rabaut .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Als wij zin hebben in een heerlijke argentijnse biefstuk komen we toch altijd weer uit bij Gauchos. Gisteren daar weer heerlijk gegeten, ons laten adviseren door het personeel aan de hand van het echte vlees op een schaal. Krijg je een goed beeld van de verschillen, en weer heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, zakelijk, maar toch voel je je op en top gast. Het is er ook altijd druk, gezellig! Een aanrader in Eindhoven.
Brini B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
NIET GOED! De ober was redelijk vriendelijk (maar niet om over naar huis te schrijven) en gaf geen oplossing. Om te beginnen waren ze ons vergeten na ongeveer 40min hebben we maar gevraagd waar ons voorgerecht bleef, Ober; "oh heeft u dat nog niet gehad"? Toen duurde het nog een behoorlijke tijd , de carpaccio was lauw bah en geen dressing. De chorizo worstjes zijn me niet bekomen. Het vlees van het hoofdgerecht was het enige dat smaakte, de frietjes ware lauw de liflafjes erbij was mwha. Toen we de rekening vroegen moesten we daar óók weer ruim een kwartier op wachten toen ben ik zelf maar naar de bar gelopen om af te rekenen. de ober; "ja het is druk meneer" terwijl het beneden maar half vol zat. Nog geen drankje van het huis kon eraf dat was toch wel het minste wat ik verwachtte. Dus helaas NOOIT MEER!! (en niet omdat we geen drankje kregen, maar het eten was gewoon niet lekker, we hebben NIET GENOTEN!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Vorige week met mijn vriend hier gegeten. Was meteen de laatste keer.
Wij eten zeer geregeld bij een Gauchos-restaurant, meestal Rotterdam of Breda. Zoveel malen beter dan hier.
We hebben eerst al een tijdje op de mat moeten wachten totdat we te woord gestaan werden.
Bij het opnemen van de bestelling kwam de eerste teleurstelling. Ik bestelde een Bife de lomo all-in. Hier zit een huissalade bij, maar vroeg of deze vervangen kan worden door de Rucola salade. Bij alle andere Gauchos-restaurants nooit een probleem, hier wel. Kon wel, maar dan moest ik bijbetalen. Erg flauw.
Toen we aangaven dat bij andere vestigingen van deze keten dit nooit een probleem was, kregen we te horen dat zij dan 'stout' waren (?)
Hierna kregen we de Gambas. In de andere restaurants met een heerlijk romige aïoli, hier met een waterige knoflooksaus zoals je die bij een broodje shoarma kunt verwachten. Bij navraag bleek de receptuur veranderd sinds een half jaar. Toen wij aangaven dat dit bij de andere restaurants niet zo was, zei de bedrijfsleidster wederom dat die anderen dan 'stout' waren (?).
Terwijl we nèt twee minuten ons voorgerecht ophadden, stond het hoofdgerecht al op tafel. Bife de lomo was medium besteld, werd raw geserveerd.
We hebben hier maar niks meer over gezegd, aangezien we ons al als 'klagende gasten' voelden die ze zo snel mogelijk de tent uit wilden hebben.
De jonge meisjes in de bediening deden goed hun best, maar voor ons was dit de laatste keer.
Martine N.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Een half uur voordat ik wilde gaan eten even gebeld of er een tafeltje was voor twee, vriendelijk te woord gestaan en er was een plekje vrij. Bij binnenkomst zag ik dat het erg druk was, en bijna vol zat en dat op een doordeweekse dag.
Omdat wij wat eerder waren hebben we aan de bar een drankje gedronken en zijn daarna netjes naar onze tafel begeleid. Waarna er snel iemand met de kaart kwam en uitleg gaf over elk stukje vlees :-)
Het eten was er ondanks de drukte erg snel en het smaakte erg goed, het was mals en precies goed gebakken.
De bediening was vriendelijk en oplettend als mijn glas leeg was kwam ze netjes vragen of ik nog iets wilde drinken.
kortom een goed restaurant wij komen zeker snel weer terug.
Rosalba K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gisteren heb ik hier samen met mijn vriend gegeten zoals wij dat wekelijks bij een ander restaurant doen. Gauchos stond nog op ons lijstje aangezien dit toch wel een restaurant is wat al lang in Eindhoven zit en een restaurant waar je vaak langs loopt, tenminste wij. Nou eenmaal binnen stonden we best wel een lange tijd bij de deur tot iemand ons kwam helpen, terwijl er regelmatig iemand voorbij liep. Toen we door de, ik denk manager, naar de tafel werden gebracht gaven we aan te willen kiezen voor een wijn op de kaart. Daarna duurde het toch wel even voor ze de drank en inmiddels ook het eten opnamen. Beide gekozen voor de Ossenhaas als hoofdgerecht en als bijgerecht de franse frietjes met knoflook en de 'handgesneden' frieten. Zoals in de kaart stond 'bij het hoofdgerecht zit onze salade en een keuze uit een bijgerecht of groenten', dus daar kozen wij ook uit. Het eten was er na 5-10 minuten al, super snel! Wat me direct opviel was de presentatie van het eten, echt heel laag. We hadden super hoge verwachtingen en kregen een standaard wit bord met onze ossenhaas samen met een takje frisee en dan ook nog het groene gedeelte van de frisee wat je eigenlijk niet eens gebruikt. Zonder het vlees aangeraakt te hebben liep het leeg, al gauw hadden wij een cirkel om ons bord met vleessap. Het vlees was ontzettend lekker daar mag ik niet om klagen maar gewoon jammer dat het gewoon leegloopt.. Mijn vriend had medium-well done besteld en ik een medium, maar die van hem was nog 'roder' dan die van mij. Al met al waren onze bijbestelde champignons rauw. Na ons eten de rekening te hebben gevraagd en aangegeven te hebben wat betreft de champignons waren deze van de rekening afgehaald samen met een excuses, wat ik tevens erg netjes vond.

Wat ik wil zeggen met deze recensie, het vlees is goed maar neem er de tijd voor om het te bereiden en misschien ook iets om wat aan de presentatie te doen? Dat zou een hoop goedmaken voor het oog.

We vinden het erg jammer, maar zullen het over een poosje nog een keer proberen!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Bij binnenkomst niet vriendelijk ontvangen. Eenmaal aan tafel duurde het erg lang voordat we geholpen zijn. Na het voorgerecht bij 45 min gewacht op het hoofdgerecht. We kregen spare ribs zoals besteld. De eerste was erg goed bereid. Bij de tweede leek of deze uit de diepvries kwam het was waterig. We hebben deze terug gestuurd en nog een keer extra laten grillen. We konden echter deze niet op dus wilde we deze in laten pakken. Dit mocht echter niet. De ober vertelde dat dit wel eens gedaan wordt. Wij waren echter hier niet van gediend. Daarom hebben we besloten hier niet meer te komen.
Gauchos Grill heeft al geruime tijd met veel succes ‘onbeperkt spareribs eten’ op de kaart.
Ook bieden wij na een diner onze gasten desgewenst de service van een ‘doggy bag’, zodat na een rijk gevulde maaltijd geen eten verloren hoeft te gaan. Die service hebben wij tot onze spijt bij bestellingen voor spareribs moeten beëindigen. Onze ervaring is, dat bij maaltijden die kennelijk aan hun eind zijn gekomen in een groeiend aantal gevallen op zo’n moment toch nog werd bijbesteld. ‘Onbeperkt eten’ werd op deze wijze ‘onbeperkt meenemen’ en dat was niet de bedoeling. In dit geval is dat onvoldoende gecommuniceerd. Vanzelfsprekend betreuren wij dat.
Bente L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wat een leuke avond moest worden bleek helaas een domper. De chagrijnige dames in de bediening verpestten de sfeer, waar de jongeren in de bediening hun best doen en vriendelijk zijn. Na 45 minuten op eten wachten (en na een half uur op een tafel wachten terwijl we gereserveerd hadden vroegen we netjes wanneer onze gerechten klaar waren. Een snauw van een van de dames: het gaat nu op de grill ja?! Toen ik vroeg hoe lang het dan nog duurde zei ze snel: 5 minuten en liep weg. Het duurde vervolgens nog een kwartier. Bij betaling werd de bon op tafel gegooid, geen woord werd gewisseld. Geen bedankt, geen fijne avond. Ook toen we naar de deur liepen stond de chagrijnige vrouw bij de deur, strak voor zich uit kijkend. Ook hier werd geen gedag gezegd. We liepen met een raar gevoel naar buiten. Steaks waren prima, prijs/kwaliteit verhouding is een tikje scheef. Helaas, nooit meer voor ons.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wij vonden het restaurant, de benedenverdieping in ieder geval, veel te krap op elkaar gezet. De tafels waren allemaal bezet, het is dan een crime om even naar het toilet te gaan, een gesprek te voeren zonder dat je buren ervan mee kunnen genieten, en voor de bediening om op een normale manier je tafel te bereiken, wat voor ons dan ook soms redelijk lang duurde. Het eten op zich dan... Daar was in principe niets op aan te merken, ware het niet dat ik in eerste (en in mindere mate ook in tweede) instantie, koud vlees kreeg. Toegegeven, ik had 500 gram besteld, rare gebakken, dus niet echt gemakkelijk voor een kok. Het werd mee terug genomen en nogmaals wat aangebakken, maar echt warm was het daarna nog steeds niet. Al met al beviel het ons dus maar redelijk, misschien dat het op minder drukke momenten (veel) beter is.
Eli P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Om 19:00 uur gereserveerd, gelukkig want er stonden vele gasten te wachten. De tafels staan erg dicht op elkaar en je zat letterlijk aan tafel bij je buurman. Na een half uur en 2x vragen kregen we een menukaart en de welgemeende excuses en dat het niet meer voor zou komen. Na een uur kregen we de carpaccio die er niet vers en standaard uitzag en ook zo smaakte. Na een uur en kwartier wachten eens gevraagd of het hoofdgerecht nog geschoten moest worden? Oh sorry deze heb je over een aantal minuten. Hierna toch maar een dessert besteld en een dessertwijn. Helaas dessertwijn op en een coupe met 1,5 bolletje en 1 aardbei! Kortom een zit van 3 uur waar de prijs, kwaliteit en service ver beneden maat zijn.
Rik M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Tegenvallende prijs-kwaliteitsverhouding. Op een drukke zaterdagavond moesten wij 45 minuten wachten tussen gangen helaas echt te lang.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De gerechten valen iets tegen voor die prijs tegen jammer toch
Je verwacht van zo een mooi restaurant iets meer kwaliteit
Aan de ontvangst ligt het niet die is goed

Gerard boonman
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Erg lekker eten en leuk ingericht, het is alleen wel een herrie binnen, wat gesprekken wel wat moeilijker maakt, personeel is vriendelijk dus overal lekker eten in een gezellig restaurant, alleen het is er wel een herrie door muziek en dat de tafels dicht op elkaar staan.
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Aan de ene kant positief dat kleine kinderen mee mogen naar Gauchos, we zouden het ook fijn vinden als ons kindje mee zou mogen naar een restaurant, maar wij wilden net samen uit eten in een wat beter restaurant en aan de website en prijzen had ik niet gezien dat ze zo kindvriendelijk (lees: zeer rumoerig) waren. Wij hadden dus oppas geregeld, maar zaten nog tussen het geschreeuw en geren van kinderen. Het duurde erg lang voor ons eten en de drankjes er waren. Op ons eten een uur moeten wachten en bijbestelde water kwam pas tijdens het hoofdgerecht toen ik al ver was met mijn wijn. Ik vond de wijnen er glas niet goedkoop, maar heb iets meer er graag voor over bij een goed stuk vlees, dat hoort nu eenmaal. Helaas was de Malbec Reserve van 6,50 EUR per glas een niet zo bijzonder slobberwijntje. Het vlees moest medium zijn, maar was gewoon doorbakken en daardoor wat saaier van smaak. De grill smaak komt wel tot zijn recht. De sauzen hebben een erg hoog Maggi-gehalte wat ik ook weer niet bij de prijzen vind passen die Gauchos hanteert. Niet het kwalitatieve steak restaurant waar wij op gehoopt hadden, maar wel een lekkere uitvalsbasis voor als je kinderen hebt en niet weer naar een pannenkoekenhuis wilt.
Machteld K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Prettige bediening. Stoelen zitten matig.
mikey V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
goed eten, chorizo bief is echt heerlijk.
Bediening kijkt goed rond en vraagt genoeg of alles na wens is.
Een klein min puntje is dat de zelfgemaakte huisfriet niet helemaal gaar was. Maar heb geen nieuw friet laten komen. Achteraf betaal je hier wel 4 euro voor. Al met al goed restaurant en een aanrader voor bief liefhebbers.