Gauchos Eindhoven

Stationsplein 7 5611 AB Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Eindhoven

Gauchos Grill Eindhoven ligt in het Stationskwartier, één van de vijf uitgaansgebieden in het gastvrije centrum van de lichtstad Eindhoven. Theaters en bioscopen zijn voor elke leeftijd eenvoudig te belopen. Een unieke locatie voor een smakelijk en ontspannen avondje uit.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Eindhoven

• Kom je met de auto?
    Bij station NS Eindhoven, tegenover Pathé bioscoop.
  • : Ja

• Amex , MasterCard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Eindhoven

Hans .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We zaten op de eerste etage en moesten erg lang wachten op zowel voorgerecht als hoofdgerecht. Uiteindelijk gaf een aardige serveerster toe dat er problemen in de keuken waren en er eigenlijk teveel gasten waren gezien de capaciteit van de keuken. Je zag ook snel heen en weer rennende obers wat een onrustige indruk gaf. Andere gasten klaagden ook over erg lang wachttijden. Gratis koffie aan het einde was een aardige geste maar wij zagen hierdoor wel af van nagerecht gezien deze problemen. Drie uur en een kwartier binnen gezeten voor twee gangen. Dit zou voor mij reden zijn hier niet meer te komen. Jammer want onze eerdere ervaringen daar waren wel goed.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Super lekker gegeten!
Behulpzame bediening!
Gezellige omgeving!
Dus in één woord Top!
Wilbert J.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Het is hier altijd weer goed toeven. De gerechten zijn kwalitatief goed, de sfeer is gezellig en de bediening is vlot en professioneel.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
We hebben in oktober 2017 in Argentinië minstens 20 keer een Argentijnse steak gegeten. Maar slechts twee keer, bij hetzelfde restaurant (Christopher in Ushuaia) was de steak net zo goed, d.w.z. met net zo weinig vet, als die bij Gauchos. Compliment daarvoor.
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Was heerlijk ! Goede en snelle bediening ! Eten werd goed geserveerd en er hing een goede sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!
Nel S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het eten was -zoals ik gewend ben van Gauchos- goed, maar het was behoorlijk druk in het restaurant waardoor de bediening niet helemaal top was. Zo moest een van ons wel heeel lang wachten op een extra portie spareribs. Toen die eindelijk arriveerde was de rest van ons allang klaar met eten. Beetje jammer. Ook jammer dat de hoofdgerechten voortaan alleen nog geserveerd worden met frietjes; wil je een gepofte aardappel dan moet je die apart bijbestellen. Dat was voorheen niet zo.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Beste biefstuk van de stad, sympathiek personeel
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Vlees was precies goed kwa gaarheid en perfect op smaak! Hier is maar een woord op te zeggen en dat is chapeau! Bediening was daar in tegen erg slecht. Wij zaten op de eerste verdieping waar een oudere dame en jong mannetje met brilletje de bediening verzorgde of ja het kleine mannetje eigenlijk, waardoor Grote respect naar deze kleine man, deze rende heel de avond zijn benen onder zijn lijf vandaan om zijn best te doen, de oudere dame daarentegen liep erbij als een ongeïnteresseerde zak hooi. Er is ons alleen aan het begin van de avond drinken aangeboden de rest van de avond naar een leeg glas kunnen kijken. Waardoor eten een dikke 9 maar bediening een dikke 1
Guido G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prima eten van goede kwaliteit. Was 1 tournedos niet medium, maar echt nagenoeg doorbakken en die werd ook netjes vervangen door een nieuwe. Enige nadeel vond ik de niet verwarmde borden, als je 450g vlees op je bord krijgt is dat nooit op voordat dit al flink afgekoeld is dus zou een verwarmd bord erg fijn zijn. Service was helemaal prima en vriendelijk.
Ezra R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten maar niet goedkoop...
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
De kwaliteit van de gerechten zijn uitstekend. Het is zo'n uitgebreide kaart dat het lastig kiezen is. Kende tot nu toe alleen de locaties in Rotterdam. Absoluut geen spijt dat ik de locatie Eindhoven ook eens geprobeerd heb! Eén punt wat wel verbetering nodig heeft is dat wiebelende tafeltje, Voor de rest een hele geslaagde avond.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten!
Sfeer was fijn.
Wel druk in de zaak, waardoor de bediening zijn handen vol had. En het soms wat langer duurde..
Maar we hadden de tijd, dus geen probleem.
Breg P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het eten was zonder meer TOP. Het vlees was super mals en perfect gegrild. Ook het toetje was om te smullen. Echter kon de bediening wel wat beter. Er werd geen enkele keer gevraagd of het eten smaakte en of we nog wat te drinken zouden willen. Ook was het redelijk lastig om iemand te roepen omdat er niemand onze kant op keek. Ook vroeg ik om een blond biertje, dat hadden ze niet. Maar er werd ook geen alternatief geboden. Ook werden er tafels schoongemaakt en gedekt terwijl wij al minstens 15 minuten klaar waren met eten en onze vuile borden nog op tafel stonden.
Mathijs E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Eten was niet top, maar ook niet heel slecht. Friet was koud en erg weinig en je moest bijbetalen als je er wat friet bij wilde.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Goede keus uit diverse gerechten. Vlees en vis. Industrieel ingericht. Tafeltjes wat dicht op elkaar. Boven is het ruimer. Vriendelijk personeel. Marieke bedankt voor je persoonlijke aandacht! Gesprekje op zijn tijd kunnen klanten altijd waarderen.
Heerlijk gegeten! Komen zekur terug.
Andressa F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heel lekker gegeten, enig minpuntje was de rijst die niet echt smaak had maar de steak was echt perfect!
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een erg rumoerig restaurant.. Tafeltjes staan dicht op elkaar, aparte aankleding en lang wachten op eten.. Mijn bestelde droge wit wijntje begon als een zoete en eindigde in een niet zo lekkere droge.. Het broodje vooraf was met standaard kruidenboter.. En t hoofdgerecht vond ik een niet zo mals stukje steak.. Mijn partner was wel tevreden over de ribeye.. Al met al, helaas maar ik hoef hier niet meer naartoe..
Erik-B .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
prijs/kwaliteit verhouding lag ver uit elkaar. Voor iets meer kun je beter naar de buren gaan, Sopranos.
Voor ons geen Gauchos meer!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Goed gegeten, echter zeer veel omgevingsgeluid. Rustig dineren en bij praten is iig beneden bijna niet te doen. Vriendelijke bediening.
No N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten is redelijk lekker en het kan lekkerder zijn als de vlees wat sappiger gebakt is en wat meer kruiden toegevoegd om wat meer smaak te geven.