Gauchos Eindhoven

Stationsplein 7 5611 AB Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Eindhoven

Gauchos Grill Eindhoven ligt in het Stationskwartier, één van de vijf uitgaansgebieden in het gastvrije centrum van de lichtstad Eindhoven. Theaters en bioscopen zijn voor elke leeftijd eenvoudig te belopen. Een unieke locatie voor een smakelijk en ontspannen avondje uit.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Eindhoven

• Kom je met de auto?
    Bij station NS Eindhoven, tegenover Pathé bioscoop.
  • : Ja

• Terras
7,1
Rosalba .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gisteren heb ik hier samen met mijn vriend gegeten zoals wij dat wekelijks bij een ander restaurant doen. Gauchos stond nog op ons lijstje aangezien dit toch wel een restaurant is wat al lang in Eindhoven zit en een restaurant waar je vaak langs loopt, tenminste wij. Nou eenmaal binnen stonden we best wel een lange tijd bij de deur tot iemand ons kwam helpen, terwijl er regelmatig iemand voorbij liep. Toen we door de, ik denk manager, naar de tafel werden gebracht gaven we aan te willen kiezen voor een wijn op de kaart. Daarna duurde het toch wel even voor ze de drank en inmiddels ook het eten opnamen. Beide gekozen voor de Ossenhaas als hoofdgerecht en als bijgerecht de franse frietjes met knoflook en de 'handgesneden' frieten. Zoals in de kaart stond 'bij het hoofdgerecht zit onze salade en een keuze uit een bijgerecht of groenten', dus daar kozen wij ook uit. Het eten was er na 5-10 minuten al, super snel! Wat me direct opviel was de presentatie van het eten, echt heel laag. We hadden super hoge verwachtingen en kregen een standaard wit bord met onze ossenhaas samen met een takje frisee en dan ook nog het groene gedeelte van de frisee wat je eigenlijk niet eens gebruikt. Zonder het vlees aangeraakt te hebben liep het leeg, al gauw hadden wij een cirkel om ons bord met vleessap. Het vlees was ontzettend lekker daar mag ik niet om klagen maar gewoon jammer dat het gewoon leegloopt.. Mijn vriend had medium-well done besteld en ik een medium, maar die van hem was nog 'roder' dan die van mij. Al met al waren onze bijbestelde champignons rauw. Na ons eten de rekening te hebben gevraagd en aangegeven te hebben wat betreft de champignons waren deze van de rekening afgehaald samen met een excuses, wat ik tevens erg netjes vond.

Wat ik wil zeggen met deze recensie, het vlees is goed maar neem er de tijd voor om het te bereiden en misschien ook iets om wat aan de presentatie te doen? Dat zou een hoop goedmaken voor het oog.

We vinden het erg jammer, maar zullen het over een poosje nog een keer proberen!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Bij binnenkomst niet vriendelijk ontvangen. Eenmaal aan tafel duurde het erg lang voordat we geholpen zijn. Na het voorgerecht bij 45 min gewacht op het hoofdgerecht. We kregen spare ribs zoals besteld. De eerste was erg goed bereid. Bij de tweede leek of deze uit de diepvries kwam het was waterig. We hebben deze terug gestuurd en nog een keer extra laten grillen. We konden echter deze niet op dus wilde we deze in laten pakken. Dit mocht echter niet. De ober vertelde dat dit wel eens gedaan wordt. Wij waren echter hier niet van gediend. Daarom hebben we besloten hier niet meer te komen.
Bente L.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wij vonden het restaurant, de benedenverdieping in ieder geval, veel te krap op elkaar gezet. De tafels waren allemaal bezet, het is dan een crime om even naar het toilet te gaan, een gesprek te voeren zonder dat je buren ervan mee kunnen genieten, en voor de bediening om op een normale manier je tafel te bereiken, wat voor ons dan ook soms redelijk lang duurde. Het eten op zich dan... Daar was in principe niets op aan te merken, ware het niet dat ik in eerste (en in mindere mate ook in tweede) instantie, koud vlees kreeg. Toegegeven, ik had 500 gram besteld, rare gebakken, dus niet echt gemakkelijk voor een kok. Het werd mee terug genomen en nogmaals wat aangebakken, maar echt warm was het daarna nog steeds niet. Al met al beviel het ons dus maar redelijk, misschien dat het op minder drukke momenten (veel) beter is.
Eli P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Om 19:00 uur gereserveerd, gelukkig want er stonden vele gasten te wachten. De tafels staan erg dicht op elkaar en je zat letterlijk aan tafel bij je buurman. Na een half uur en 2x vragen kregen we een menukaart en de welgemeende excuses en dat het niet meer voor zou komen. Na een uur kregen we de carpaccio die er niet vers en standaard uitzag en ook zo smaakte. Na een uur en kwartier wachten eens gevraagd of het hoofdgerecht nog geschoten moest worden? Oh sorry deze heb je over een aantal minuten. Hierna toch maar een dessert besteld en een dessertwijn. Helaas dessertwijn op en een coupe met 1,5 bolletje en 1 aardbei! Kortom een zit van 3 uur waar de prijs, kwaliteit en service ver beneden maat zijn.
Rik M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Tegenvallende prijs-kwaliteitsverhouding. Op een drukke zaterdagavond moesten wij 45 minuten wachten tussen gangen helaas echt te lang.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De gerechten valen iets tegen voor die prijs tegen jammer toch
Je verwacht van zo een mooi restaurant iets meer kwaliteit
Aan de ontvangst ligt het niet die is goed

Gerard boonman
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Erg lekker eten en leuk ingericht, het is alleen wel een herrie binnen, wat gesprekken wel wat moeilijker maakt, personeel is vriendelijk dus overal lekker eten in een gezellig restaurant, alleen het is er wel een herrie door muziek en dat de tafels dicht op elkaar staan.
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Aan de ene kant positief dat kleine kinderen mee mogen naar Gauchos, we zouden het ook fijn vinden als ons kindje mee zou mogen naar een restaurant, maar wij wilden net samen uit eten in een wat beter restaurant en aan de website en prijzen had ik niet gezien dat ze zo kindvriendelijk (lees: zeer rumoerig) waren. Wij hadden dus oppas geregeld, maar zaten nog tussen het geschreeuw en geren van kinderen. Het duurde erg lang voor ons eten en de drankjes er waren. Op ons eten een uur moeten wachten en bijbestelde water kwam pas tijdens het hoofdgerecht toen ik al ver was met mijn wijn. Ik vond de wijnen er glas niet goedkoop, maar heb iets meer er graag voor over bij een goed stuk vlees, dat hoort nu eenmaal. Helaas was de Malbec Reserve van 6,50 EUR per glas een niet zo bijzonder slobberwijntje. Het vlees moest medium zijn, maar was gewoon doorbakken en daardoor wat saaier van smaak. De grill smaak komt wel tot zijn recht. De sauzen hebben een erg hoog Maggi-gehalte wat ik ook weer niet bij de prijzen vind passen die Gauchos hanteert. Niet het kwalitatieve steak restaurant waar wij op gehoopt hadden, maar wel een lekkere uitvalsbasis voor als je kinderen hebt en niet weer naar een pannenkoekenhuis wilt.
Machteld K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Prettige bediening. Stoelen zitten matig.
mikey V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
goed eten, chorizo bief is echt heerlijk.
Bediening kijkt goed rond en vraagt genoeg of alles na wens is.
Een klein min puntje is dat de zelfgemaakte huisfriet niet helemaal gaar was. Maar heb geen nieuw friet laten komen. Achteraf betaal je hier wel 4 euro voor. Al met al goed restaurant en een aanrader voor bief liefhebbers.
Claire M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker mals vlees ! De ober gaf uitleg over de soorten vlees en was erg behulpzaam. Snelle serive en het eten was erg lekker!
Pawel K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten was erg lekker vriendelijk personeel alleen soms nogal langzaam veder alles inorde zou et nog is gaan eten top restaurant
Julius K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ik ben groot fan van het Gauchos concept. Ben dan ook vaak in Breda, Rotterdam en in Maastricht geweest, waar met genoegen heb genoten van de gastvrijheid, het lekkere vlees en de goede service. Ik moet helaas stellen dat dit laatste toch wat minder was in Eindhoven. Ik ben hier nu meerdere keren geweest op verschillende tijdstippen, maar afgelopen vrijdag avond was wel een beetje een domper:

- Bediening is vriendelijk en behulpzaam, maar Je moet láng wachten voor je geholpen wordt, bediening is niet op goed op de hoogte van de producten (bv de wijnen: 'deze zijn is echt lekker want deze heb ik zelf ook geproefd'...

- Mijn tweede bestel ronde voor het drinken was niet doorgekomen en heb ik nog een keer moeten vragen, terwijl we n.b. bijna een uur lang lege glazen op de tafel hadden staan. Toen ik uiteindelijk mijn rode wijn had, had ik mijn hoofdgerecht al op... Het hoofdgerecht dat overigens uiteindelijk geserveerd werd was nog net niet lauw. Ik vermoed dat mijn bord nog een minuut of 5 in de keuken heeft staan wachten voordat het uitgeserveerd werd... Jammer!

Met bovenstaande punten vind ik de prijs van 50 euro (voor, hoofd en nagerecht) p.p. niet rechtvaardig voor de service die je ervoor terug krijgt
Hugo G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Ondanks de wat lange wachttijd hebben we wederom van een geweldig bereid stukje vlees mogen genieten. En zo'n kwaliteit heeft zijn prijs.
Dannealle G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zo lekker gegeten. De ossenhaas is goddelijk!! Wij komen zeker terug. We hadden geen voorgerecht besteld - wel wat broodjes vooraf. Heerlijk met kruidenboter, olijfolie, zout en tapenade. De meesten van ons hadden de bife de lomo. Superieur! Desserts waren ook lekker vooral de coppa evita perron. Tot gauw! En nog gefeliciteerd met jullie 40 jarig jubileum.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Hier gisteren wezen eten als afsluiting van een heerlijk weekend belgische ardennen en voor de verandering ipv de spareribs waar we normaal gesproken voor komen vanuit Den Helder nu is de ossehaas en de steak geprobeerd en het was echt weer geweldig lekker. dit is zeker onze vaste plek om is heerlijk te genieten van de sfeer en vooral het eten. en omdat ze 40 jaar bestaan kregen we ook nog een presentje, wij zeggen tot snel maar weer.
Rosauw .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijke malse biefstuk (beef de lomo), gastvriendelijk personeel, goede service, fijne sfeer. Het eten komt niet te snel, maar ook niet te langzaam, precies op tijd dus! Heerlijke wijnen, en een heerlijk dessert (dulce de leche). Zelfs de bijgerechten zijn geweldig! Echt een aanrader.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Beste biefstuk ever.. Altijd druk dus soms iets langer op je drinken wachten. Gerechten maken alles goed!
Benjamin R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Zeer vriendelijk en beleefd personeel.
Het eten was perfect het vlees was goed gebakken.
Groenten en bij gerechten waren ook top.
Snelle service,zeker voor herhaling vatbaar.