Gauchos Eindhoven

Stationsplein 7 5611 AB Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Eindhoven

Gauchos Grill Eindhoven ligt in het Stationskwartier, één van de vijf uitgaansgebieden in het gastvrije centrum van de lichtstad Eindhoven. Theaters en bioscopen zijn voor elke leeftijd eenvoudig te belopen. Een unieke locatie voor een smakelijk en ontspannen avondje uit.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Eindhoven

• Kom je met de auto?
    Bij station NS Eindhoven, tegenover Pathé bioscoop.
  • : Ja

• Amex , Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Eindhoven

Marc P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Het eten is uitstekend. Erg lekker. De bediening vriendelijk en attent.
Dirk K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Vriendelijke bediening, lekker eten, zijn wat veel tafels voor de beschikbare ruimte. Prijs-kwaliteit is redelijk, al vind ik het zonde dat ze alles losgekoppeld hebben (vlees, groente, bijgerechten, saus, etc). Ik geef er de voorkeur aan om te weten waar ik aan toe ben en niet zelf alles te moeten optellen om te weten wat mijn hoofdgerecht werkelijk gaat kosten.
Ss0783 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Het eten is erg lekker! Bediening is helaas minder goed... Traag en geen aandacht voor de gasten. We moesten steeds zelf iemand roepen als we iets (drinken etc) wilden bestellen en het brengen daarvan duurde steeds behoorlijk lang.
Peter-Paul H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
2 x soep niet gekregen
Daarna soep wel op de rekening maar zag ik pas thuis !
Andere keren altijd goed geweest.
Eten wat wel geserveerd werd was koud.
Dannealle G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Kwaliteit super. Het was zo druk ivm glow- het personeel bleed kalm en hiekd zich goed staande. Komen hier 1x per jaar- nooit teleurgesteld.
Mario J. V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het vlees was goed, maar dat was ook het enigste, je moet voor alles extra betalen, en dan krijg je ook nog verlepte rucola op je bord.
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Paar schoonheidsfoutjes , was druk vanwege Glow. Eén toetje eten met zijn tweeën was geen enkel probleem. We gaan zeker weer eens terug.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Lekker gegeten.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Jammer dat de borden niet voor verwarmd waren. De steak koelde hierdooor snel af.
Stepjan T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Aangekomen daar was de reservering niet bekend. Door glow Eindhoven was her super druk. Netjes opgelost door de gastvrouw want regelde wel een tafel. Top was het eten niet. Gewoon goed/redelijk...
Nina S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten en goede service, een leuke avond gehad.
Tip: het hoekje recht van de trap is wat kaal, hier mag wat meer sfeer!
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wij zaten aan een tafel vlak naast de deur. Dit zorgde voor een tochtige en rumoerige plaats, omdat veel klanten hier aan het wachten waren. Wij konden hierdoor niet rustig genieten van het eten en dat was zonde. De zitplaats was onpraktisch en ongezellig.
Ik had nog gevraagd of wij aan een andere tafel konden zitten (welke vrij was), maar dit was niet mogelijk.
M V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Eten had totaal geen smaak, geen mooi opgemaakte borden, droog en taai vlees en vis.
Simpel zakje salade uit de supermarkt. Erg slechte kwaliteit van alle gerechten.
Absoluut geen aanrader.
Kitty A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
goed eten, gezellige sfeer. Alleen was het te fris in de zaak met een koudere luchtstroom vanaf de trap.
C T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het vlees was goed, Alleen bij voorgerecht Rucola Spinazie salade, waren de groene asperges vlug op de grillplaat gelegd en meteen eraf gehaald. Deze waren nog gewoon rauw. De opmaak van vleesgerecht kan ook wel wat beter. Vlees met een stengeltje rucola is nou niet echt uitnodigend
Rian D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Helaas was het er vanavond erg druk en was er te weinig personeel aanwezig. Het duurde meer dan 40 minuten voor ons hoofdgerecht geserveerd werd, We hadden geen voorgerecht en voor de menukaart met het dessert moesten we 10 minuten wachten. Beneden gekomen om te vertrekken moesten we door een groep jonge mensen lopen die voor de deur stonden te roken en werd de deur dicht gedaan waarbij de elleboog van mijn zoon geraakt werd. Al met al geen prettige ervaring en denk ik ook niet dat wij voorlopig daar nog terug komen.
Rafaëlla S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wat een schok ! In Amsterdam ga ik regelmatig naar dit restaurant. En wordt je behandeld zoals het hoort. Maar de locatie in Eindhoven was de eerste x wat een slechte bediening ! Van gastvrouw tot serveersters totaal niet vriendelijk. Ten eerste niet de tafel gekregen die wij wenste. Moesten we ook nov 15 min wachten tot we eindelijk drinken kregen. De serveersters zochten totaal geen oogcontact. Eigenlijk best wel een schande voor zo een goed restaurant. Want het eten is verrukkelijk !
Allard P.
Echt snelle service, heerlijk eten. Mals vlees. Iedereen voldaan
Hannie J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervol en geweldig restaurant. Onze complimenten voor GAUCHOS!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
De tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was zeer lang (ongeveer 1,5 uur). Ondanks de lange wachttijd was het eten van goede kwaliteit en was het personeel zeer vriendelijk.