Gauchos Eindhoven

Stationsplein 7 5611 AB Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Eindhoven

Gauchos Grill Eindhoven ligt in het Stationskwartier, één van de vijf uitgaansgebieden in het gastvrije centrum van de lichtstad Eindhoven. Theaters en bioscopen zijn voor elke leeftijd eenvoudig te belopen. Een unieke locatie voor een smakelijk en ontspannen avondje uit.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Eindhoven

• Kom je met de auto?
    Bij station NS Eindhoven, tegenover Pathé bioscoop.
  • : Ja

• Terras
7,2
Rik M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Tegenvallende prijs-kwaliteitsverhouding. Op een drukke zaterdagavond moesten wij 45 minuten wachten tussen gangen helaas echt te lang.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De gerechten valen iets tegen voor die prijs tegen jammer toch
Je verwacht van zo een mooi restaurant iets meer kwaliteit
Aan de ontvangst ligt het niet die is goed

Gerard boonman
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Erg lekker eten en leuk ingericht, het is alleen wel een herrie binnen, wat gesprekken wel wat moeilijker maakt, personeel is vriendelijk dus overal lekker eten in een gezellig restaurant, alleen het is er wel een herrie door muziek en dat de tafels dicht op elkaar staan.
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Aan de ene kant positief dat kleine kinderen mee mogen naar Gauchos, we zouden het ook fijn vinden als ons kindje mee zou mogen naar een restaurant, maar wij wilden net samen uit eten in een wat beter restaurant en aan de website en prijzen had ik niet gezien dat ze zo kindvriendelijk (lees: zeer rumoerig) waren. Wij hadden dus oppas geregeld, maar zaten nog tussen het geschreeuw en geren van kinderen. Het duurde erg lang voor ons eten en de drankjes er waren. Op ons eten een uur moeten wachten en bijbestelde water kwam pas tijdens het hoofdgerecht toen ik al ver was met mijn wijn. Ik vond de wijnen er glas niet goedkoop, maar heb iets meer er graag voor over bij een goed stuk vlees, dat hoort nu eenmaal. Helaas was de Malbec Reserve van 6,50 EUR per glas een niet zo bijzonder slobberwijntje. Het vlees moest medium zijn, maar was gewoon doorbakken en daardoor wat saaier van smaak. De grill smaak komt wel tot zijn recht. De sauzen hebben een erg hoog Maggi-gehalte wat ik ook weer niet bij de prijzen vind passen die Gauchos hanteert. Niet het kwalitatieve steak restaurant waar wij op gehoopt hadden, maar wel een lekkere uitvalsbasis voor als je kinderen hebt en niet weer naar een pannenkoekenhuis wilt.
Machteld K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Prettige bediening. Stoelen zitten matig.
mikey V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
goed eten, chorizo bief is echt heerlijk.
Bediening kijkt goed rond en vraagt genoeg of alles na wens is.
Een klein min puntje is dat de zelfgemaakte huisfriet niet helemaal gaar was. Maar heb geen nieuw friet laten komen. Achteraf betaal je hier wel 4 euro voor. Al met al goed restaurant en een aanrader voor bief liefhebbers.
Claire M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker mals vlees ! De ober gaf uitleg over de soorten vlees en was erg behulpzaam. Snelle serive en het eten was erg lekker!
Pawel K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten was erg lekker vriendelijk personeel alleen soms nogal langzaam veder alles inorde zou et nog is gaan eten top restaurant
Julius K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ik ben groot fan van het Gauchos concept. Ben dan ook vaak in Breda, Rotterdam en in Maastricht geweest, waar met genoegen heb genoten van de gastvrijheid, het lekkere vlees en de goede service. Ik moet helaas stellen dat dit laatste toch wat minder was in Eindhoven. Ik ben hier nu meerdere keren geweest op verschillende tijdstippen, maar afgelopen vrijdag avond was wel een beetje een domper:

- Bediening is vriendelijk en behulpzaam, maar Je moet láng wachten voor je geholpen wordt, bediening is niet op goed op de hoogte van de producten (bv de wijnen: 'deze zijn is echt lekker want deze heb ik zelf ook geproefd'...

- Mijn tweede bestel ronde voor het drinken was niet doorgekomen en heb ik nog een keer moeten vragen, terwijl we n.b. bijna een uur lang lege glazen op de tafel hadden staan. Toen ik uiteindelijk mijn rode wijn had, had ik mijn hoofdgerecht al op... Het hoofdgerecht dat overigens uiteindelijk geserveerd werd was nog net niet lauw. Ik vermoed dat mijn bord nog een minuut of 5 in de keuken heeft staan wachten voordat het uitgeserveerd werd... Jammer!

Met bovenstaande punten vind ik de prijs van 50 euro (voor, hoofd en nagerecht) p.p. niet rechtvaardig voor de service die je ervoor terug krijgt
Hugo G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Ondanks de wat lange wachttijd hebben we wederom van een geweldig bereid stukje vlees mogen genieten. En zo'n kwaliteit heeft zijn prijs.
Dannealle G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zo lekker gegeten. De ossenhaas is goddelijk!! Wij komen zeker terug. We hadden geen voorgerecht besteld - wel wat broodjes vooraf. Heerlijk met kruidenboter, olijfolie, zout en tapenade. De meesten van ons hadden de bife de lomo. Superieur! Desserts waren ook lekker vooral de coppa evita perron. Tot gauw! En nog gefeliciteerd met jullie 40 jarig jubileum.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Hier gisteren wezen eten als afsluiting van een heerlijk weekend belgische ardennen en voor de verandering ipv de spareribs waar we normaal gesproken voor komen vanuit Den Helder nu is de ossehaas en de steak geprobeerd en het was echt weer geweldig lekker. dit is zeker onze vaste plek om is heerlijk te genieten van de sfeer en vooral het eten. en omdat ze 40 jaar bestaan kregen we ook nog een presentje, wij zeggen tot snel maar weer.
Rosauw .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijke malse biefstuk (beef de lomo), gastvriendelijk personeel, goede service, fijne sfeer. Het eten komt niet te snel, maar ook niet te langzaam, precies op tijd dus! Heerlijke wijnen, en een heerlijk dessert (dulce de leche). Zelfs de bijgerechten zijn geweldig! Echt een aanrader.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Beste biefstuk ever.. Altijd druk dus soms iets langer op je drinken wachten. Gerechten maken alles goed!
Benjamin R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Zeer vriendelijk en beleefd personeel.
Het eten was perfect het vlees was goed gebakken.
Groenten en bij gerechten waren ook top.
Snelle service,zeker voor herhaling vatbaar.
ss0783 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Goede restaurant, perfecte locatie met heerlijke gerechten. Veel keuze. Het vlees (Ossenhaas) was echt lekker en mals. Het dessert (flensje en muffin) was ook lekker maar is €8,- niet waard.
In ieder geval is Gauchos zeker voor herhaling vatbaar.
Margot G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Het vlees, bife de lomo, heerlijk mals als altijd.
Brian H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We moesten wachten op alle bijgerechten en de saus die we hadden besteld. Het duurde enkele minuten voordat dit allemaal kwam en daardoor werd ons (overigens overheerlijke) vlees koud. Dat was wel jammer.
Tom L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Lekker eten, vieze vloer en inrichting. Dit maakt het erg onprettig eten...
Kokkielekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Drankjes en mayo vergeten te brengen. Lang wachten op de rekening. Voor de rest prima eten waarbij de lomo steak wederom voortreffelijk was.