Gauchos Den Haag

Oude Molstraat 46 2513 BB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Den Haag

Gauchos Grill-Restaurant in Den Haag is één van onze oudste Nederlandse vestigingen. De Oude Molstraat met zijn authentieke gevels ligt midden in het historische Hofkwartier, vlak naast Paleis Noordeinde. Deze oud-Hollandse omgeving heeft zich ontwikkeld tot een gezellig stadscentrum. Een sfeervolle plek voor een vorstelijk avondje uit met een malse steak of een creatief visgerecht. Ook op ons binnen-terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Den Haag

Vanaf Den Haag CS: trams 16/17, bus 22. Zie ook www.htm.net .
  • Kom je met de auto?
    Centrum, Hofkwartier .
  • : Parkeren: in Prinsestraat. Parkeergarages: Torenstraat (5 min.), Laan (7 min.), Grote Marktstraat (via Prinsegracht - 10 min.)

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Den Haag

rene.van.maanen .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten, prima ambiance, aardig personeel. Was wel rumoerig, restaurant zat helemaal vol. Maar we komen hier zeker nog een keer terug.
Daniël M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ik had aangegeven de reden van het etentje, zij hadden een leuke verrassing als reactie daarop. Een extra toetje met vuurwerk!
zeer attent en leuk.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Uitstekend aanrader voor een ieder, vakkundig en vriendelijk correct en behulpzaam.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Goede kwaliteit van de gerechten en een erg prettige bediening
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Smaakvolle gerechten. Sfeervol. Vriendelijke en hulpvaardige bediening. Voor centrum prima ge-prijst; in algemeen iets aan de duurdere kant. Leuke ligging in sfeervol oud straatje.
Michelle L.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Goede service en heerlijk gegeten met vriendinnen, buikje was vol. Enige minpuntje dat het af en toe tochte, verwarming konden ze wat hoger zetten.
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Prima ontvangst, prima gastvrouw en ook de bediening is fijn. Je kan er tot laat in de avond eten, dat is wel fijn.
Bernadette K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
het eten is goed, eten en drank een beetje aan de hoge kant. Dat is de enige positieve opmerking die ik kan bedenken. Ik zal er best nog wel eens komen, het vervelende is dat ik mijn gast niet voor de deur af kan zetten.
Deze is slecht ter been, en dan is het lastig te bereiken. Mogelijk is daar wel een oplossing voor, ik heb er niet naar gevraagd. Maar een taxi nemen en die kosten boven op de restaurantprijs vind ik te duur worden.
Ginny M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
alles was goed, maar moest bij het ene personeelslid Engels praten en dan weer Nederlands, verder geen op of aanmerkingen, een heerlijk restaurant!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Het eten was weer heerlijk. Fijn dat we dit keer aan een grotere tafel konden zitten. Minder leuk was dat er wat later een luidruchtige vent naast ons kwam zitten en ook heel onsmakelijke geluiden maakte tijdens het eten van zijn spareribs. Dat was één van de redenen waarom wij afzagen van het toetje.
Pieter .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Ik kom hier al bijna 30 jaar en altijd tevreden weggegaan, voor mij de beste steak in Den Haag. Echt een aanrader zijn de Chorizo worstjes vooraf en als hoofd gerecht beef de lomo.
angietoonen .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Als de manager minder chaotisch en gehaast zou zijn geweest had het perfect geweest.Bediening was minder gehaast,er is ons geen 1x gevraagd of we een tweede drankje wilde bestellen
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Wij komen hier altijd met plezier, zo'n 20 jaar inmiddels. Het eten is fantastisch en de kwaliteit constant. Echt een aanrader!
Johanna T.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Daar kom ik al jaren & nog steeds tevreden . Een Top steak restaurant.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Personeel was erg vriendelijk en het eten erg lekker! Zeker een aanrader.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ik vind de frietjes wat jammer bij het mooie stukje vlees.

De indeling van het restaurant vind ik echt onhandig. Als je met zij tweetjes bent dan zit je vaak in een raar hoekje.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Eten was zoals altijd Top!!! Maar de bediening was deze keer teleurstellend. Onze glazen waren leeg en de serveerster loopt tot wel 4 keer langs zonder te vragen of iemand nog iets wil drinken. Naar mijn mening begrijp je dan niets van de horeca.
De helft van onze groep had zijn dessert al op en de andere helft van de toetjes moesten nog gemaakt worden. Al met al was het eten goed en dat verzacht de pijn maar ben dit niet gewend bij een restaurant als Gauchos
Nanda G.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Eten was heerlijk, maar moesten erg lang wachten op tafel.
Deze moest eerst gedekt worden, had ook gekund als we al zaten.
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
De gegrilde grote garnalen hadden iets korter gekund, waren een beetje te droog. Maar de ontvangst en het personeel waren prima, erg vriendelijk en attent!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Als je gewend bent om naar Gauchos aan de Plas te gaan is dit een teleurstellende ervaring. Geen gezellige ambiance (klein, hokkerig), minder excellent personeel (wel vriendelijk) en vlees en vis die niet de juiste garing hadden (zalm was nog helemaal rauw van binnen). Vervolgens 15 min. wachten op nieuwe zalm, in de tussentijd heeft partner haar steak al op. Kwaliteit van vlees was wel gelijkwaardig, al was medium hier rare. Wij gaan volgende keer weer lekker naar Hilligersberg!