Gauchos Den Haag

Oude Molstraat 46 2513 BB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Den Haag

Gauchos Grill-Restaurant in Den Haag is één van onze oudste Nederlandse vestigingen. De Oude Molstraat met zijn authentieke gevels ligt midden in het historische Hofkwartier, vlak naast Paleis Noordeinde. Deze oud-Hollandse omgeving heeft zich ontwikkeld tot een gezellig stadscentrum. Een sfeervolle plek voor een vorstelijk avondje uit met een malse steak of een creatief visgerecht. Ook op ons binnen-terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Den Haag

Vanaf Den Haag CS: trams 16/17, bus 22. Zie ook www.htm.net .
  • Kom je met de auto?
    Centrum, Hofkwartier .
  • : Parkeren: in Prinsestraat. Parkeergarages: Torenstraat (5 min.), Laan (7 min.), Grote Marktstraat (via Prinsegracht - 10 min.)

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Den Haag

Pascal W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Superverzorgd weer, ook met al mijn dieetwensen.. Kom snel weer terug. Pascal
Christos T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Good restaurant
hmgrasshopper5 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Goddelijk gegeten, alles kakelvers, iedere keer weer een treat. Totaal 83 euro inclusief dessert , 1 glas wijn, glas fris, fles water, 2 espresso.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Vanwege mijn 50e verjaardag kreeg ik een ijscoup met vuurwerk van het huis. Zeer attent.
Het hoofdkantoor van Gauchos heeft besloten, dat het onbeperkt spareribs menu niet meer te bestellen is met Vlaamse frieten, maar alleen nog met Franse frieten. Onbegrijpelijk dit. Ik kom al 30 jaar bij Gauchos en bestelde altijd Vlaamse frieten. Het personeel had gelukkig wel een inventieve oplossing door een portie spareribs los te bestellen, waarbij je dan weer wel los Vlaamse frieten kon bestellen. Wel een beetje krom, maar het was een oplossing. Advies is dat het hoofdkantoor goed naar haar personeel in de de restaurants en naar de klant luistert. De klant is toch koning tot op zekere hoogte.
Fijnproever 81 D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was weer heerlijk genieten. Alles was smakelijk, zowel het vlees als de groenten en bijgerechten. Alleen de frites waren dit keer matig. We vonden het wel wat overdreven om slagroom apart erbij te bestellen. Met z'n tweeën kost dat 5 euro en voor 1 persoon 1 euro? De desserts zijn nl al 8 euro per stuk!
Bediening is vriendelijk en vakkundig. De handföhn bij de toiletten is zeer irritant, want die blaast in je gezicht.
Marika G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Mooie zaak, niet al te groot met vriendelijke bediening. De soorten steak worden mooi uitgelegd en het eten was heerlijk. Steak zoals wij ze graag eten.
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, lekker op ons gemak en super bediening! Echt een avondje uit.
Maikel N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vlees zoals vlees moet zijn...gewoon top!
Valerie J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hadden besteld om 19u en hadden eigenlijk al vroeger honger. Ik belde en vroeg of we vroeger langs mochten komen. Dat was geen probleem.
amsterdam4ever S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goede prijs/kwaliteitsverhouding,
heerlijk eten,steaks zijn top, gepofte aardappel is zeer goed van smaak,
salade prima, mag wat origineler,
attente service.
Wekomen graag terug.
Sally J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De eigenaar had aan alles gedacht om mijn vriendin (met rolstoel) een gezellige avond te bezorgen. Mijn vriendin had vantevoren gebeld en de eigenaar had direct maatregelen getroffen om te zorgen dat de stoel naar binnen kon.
Fantastisch.
Fijnproever 81 D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Al het vlees, waar je ook voor kiest, is heerlijk! Ook alle bijbestelde groente was lekker klaargemaakt, in ons geval groene asperges, maiskolf en rode puntpaprika's van de grill. De volgende lading spareribs van mijn man werd telkens goed bijgehouden en geen halve maar netjes een hele sparerib op een nieuw bord geserveerd. De erbij geserveerde zoete ketjapsaus was wel wat aan de dunne kant. Mijn ossenhaas met champignonsaus was heel erg smakelijk en mooi medium rare zoals gewenst.
Franse frietjes waren ook lekker knapperig. De huissalade vonden we allebei wat minder lekker omdat daar de dressing van overheerste. Misschien een tip om de dressing ernaast te serveren i.p.v. erop. Zowel het flensje als de 3x chocolade was ook lekker. Personeel is vriendelijk en vakkundig.
De handdroger bij de toiletten is irritant omdat hij het pas doet wanneer hij in je gezicht blaast, beetje apart.
Soms waaide er een soort zweem van rioolgeur door het restaurant, is dat andere mensen ook opgevallen?
nicokok K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Goede ontvangst, rekening gehouden met het verzoek bij de reservering een plaatsje bij een raam.
Personeel zeer vriendelijk, zelfs bij het dessert rekening gehouden met mij echtgenote haar verjaardag.
dat vierde wij met zijn tweetjes onder het genot van een goed diner in een goede omgeving .
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We zijn hier voor een verjaardag gaan eten. Ontvangst was vrij snel, maar service was niet zo goed. We werden meermalen genegeerd wanneer we wat te drinken wilde bestellen. Ook waren ze ons een keer vergeten. Een van de steaks hebben we moeten terug sturen omdat het vlees van binnen nog koud was. Al met al was het een beetje een teleurstellende ervaring.
Salomé K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Fantastisch! Gastvrij! Vriendelijk! Heerlijke steak gegeten, gepofte aardappel was geweldig zacht, salade een beetje kaal (2 olijfjes, sla, rode ui, 2 partjes tomaat, paar stukjes kokommer) dressing was wel super, bediening top!
De tafel van Marion V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Heerlijk gegeten, prachtig vlees en verrassende patat met knoflook!
hans V.
heerlijke steak. bediening erg vriendelijk maar kon sneller.
aldrin B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Beste steak die je kan eten natuurlijk. Prettige bediening. Gewoon leuk.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
goede kwaliteit !
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heel prettig. Ontvangst was vriendelijk, moesten even wachten ondanks reaervering, maar daarna alleen maar complimenten voor bediening en eten. Aanrader!
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zeker vriendelijk, heerlijk teen, goede sfeer en persoonlijke aandacht!