Gauchos Den Haag

Oude Molstraat 46 2513 BB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Den Haag

Gauchos Grill-Restaurant in Den Haag is één van onze oudste Nederlandse vestigingen. De Oude Molstraat met zijn authentieke gevels ligt midden in het historische Hofkwartier, vlak naast Paleis Noordeinde. Deze oud-Hollandse omgeving heeft zich ontwikkeld tot een gezellig stadscentrum. Een sfeervolle plek voor een vorstelijk avondje uit met een malse steak of een creatief visgerecht. Ook op ons binnen-terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Den Haag

Vanaf Den Haag CS: trams 16/17, bus 22. Zie ook www.htm.net .
  • Kom je met de auto?
    Centrum, Hofkwartier .
  • : Parkeren: in Prinsestraat. Parkeergarages: Torenstraat (5 min.), Laan (7 min.), Grote Marktstraat (via Prinsegracht - 10 min.)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Den Haag

Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Terwijl wij lekker romantisch met elkaar aan het dineren waren, legden wij de lege borden zowaar op het tafeltje naast ons, wegens ruimtegebrek. Een serveerster zei er wat van dat dat niet de bedoeling was, op een nogal hooghartige onvriendelijke manier. Sorry?? Zo ga je niet met tafelgasten om, de boodschap had ze ook op een andere manier duidelijk kunnen maken. Dit resulteerde dat we totaal geen belangstelling meer hadden om een nagerecht te bestellen. Sfeer was meteen verpest, jammer. De rest van het personeel was wel vriendelijk tegen ons.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gauchos, ooit het topadres in Den Haag voor echt goede Argentijnse steak en leuke bediening. Nu zaten we 20 minuten aan onze tafel te wachten na aankomst zonder opgemerkt te worden door de serveerster. Die had het veel te druk, onder andere met een dikdoenerige klant die beslist 3 verschillende rode wijnen wilde voorproeven. We zagen het al helemaal gebeuren: dit gaat een hele, hele lange avond worden.. Bij de receptie maar weer onze jassen opgehaald, onder begeleiding van een stamelend excuus van de receptionist. Adios Gauchos, het waren mooie tijden.
H.P. B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
De beste biefstuk, beef de lomo!!! En heerlijke bijgerechten te bestellen. Zoete aardappels is een aanrader
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Zeer vriendelijke bediening, eten is heel goed en het zit in een leuk stukje Den Haag
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij restaurant Gauchos. Het is gezellig ingericht en de bediening is erg vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Dit is wel prima, heb niet te hoge verwachtingen. De grill gerechten waren prima. De rest (friet, salades) niet zo zeer.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
We werden hartelijk ontvangen. Bedienend personeel erg aardig. Heerlijk gegeten, voor liefhebbers van vlees is dit het juiste adres! Het enige minpuntje is dat we erg lang moesten wachten op onze drankjes.
Bettina V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Ontvangst en service van de gastvrouw (mooie dame met donkere haren) in Den Haag waren bijzonder hartelijk. We vierde onze huwelijksdag en hier werd echt aandacht aan besteed, we kregen de mooiste tafel aan het raam en bij weggaan een heerlijk potje karamelsaus. Gezellig restaurant goede sfeer en lekker eten.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Zeer correcte en vriendelijke bediening. Wij hebben lekker gegeten. De avond was gezellig en heeft bijgedragen aan ons zakelijke contact.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Sfeervolle ambiance, vriendelijke en attente bediening, topkwaliteit vlees, maar ook de gamba's waren heerlijk, lekkere wijn, kortom, weer een geslaagde avond.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prima gegeten, mooi restaurant, goede service. Eén ding was vreemd: in het herentoilet ontbreken schaamschotjes tussen de urinoirs, waardoor je bij binnenkomst op een ander soort vlees getrakteerd wordt. Tamelijk genant.
Cello G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Echt heerlijk als je van een lekker goed stuk vlees houdt en dan helemaal im combinatie met een goede rode wijn, toppie !!
Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het is te donker en ouderwets binnen
Asha R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Altijd wel een goed stuk vlees. De gemiddelde prijs mag wel wat opgeschroefd worden aangezien de bijgerechten apart erbij besteld moeten worden. Jammer dat er een groot gezelschap kwam wat het praten onmogelijk maakte. We hebben op ons verzoek een tafeltje vooraan gekregen voor het toetje.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Lekker gegeten, alleen de rode wijn was wat te warm. Tip: een wijnkoelkast
Nando L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Eten was subliem, bediening was echter heel traag. Na 10 minuten was onze tafel not niet opgeruimd bijvoorbeeld. Ook duurde het minimaal 10 minuten voor zij onze bestelling kwamen opnemen en dat deden ze pas toen ik met mijn hand ging zwaaien. Het was nou ook niet dat het druk was.
Ruby H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
We eten hier vaak, bevalt ons uitstekend..................................................................................................................................................................l
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Plezierig restaurant waar wij een zakelijk diner met een Amerikaanse collega hebben gehad. Het Engels van het bedienend personeel was prima.
Kelvin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Geweldig vlees en super fijne service! Lekker buiten gezeten en het eten was snel bereid! Heerlijk malse argentijnse steak.

Tot snel
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heel vriendelijke bediening; prachtig plekje in de tuin. Keurige uitleg over de verschillende soorten Argentijnse steaks. Eten was heerlijk en meer dan genoeg. Conclusie: value for money met een geweldige service!!