Gauchos Den Haag

Oude Molstraat 46 2513 BB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Den Haag

Gauchos Grill-Restaurant in Den Haag is één van onze oudste Nederlandse vestigingen. De Oude Molstraat met zijn authentieke gevels ligt midden in het historische Hofkwartier, vlak naast Paleis Noordeinde. Deze oud-Hollandse omgeving heeft zich ontwikkeld tot een gezellig stadscentrum. Een sfeervolle plek voor een vorstelijk avondje uit met een malse steak of een creatief visgerecht. Ook op ons binnen-terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Den Haag

Vanaf Den Haag CS: trams 16/17, bus 22. Zie ook www.htm.net .
  • Kom je met de auto?
    Centrum, Hofkwartier .
  • : Parkeren: in Prinsestraat. Parkeergarages: Torenstraat (5 min.), Laan (7 min.), Grote Marktstraat (via Prinsegracht - 10 min.)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Den Haag

Wim D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Zeer correcte en vriendelijke bediening. Wij hebben lekker gegeten. De avond was gezellig en heeft bijgedragen aan ons zakelijke contact.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Sfeervolle ambiance, vriendelijke en attente bediening, topkwaliteit vlees, maar ook de gamba's waren heerlijk, lekkere wijn, kortom, weer een geslaagde avond.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prima gegeten, mooi restaurant, goede service. Eén ding was vreemd: in het herentoilet ontbreken schaamschotjes tussen de urinoirs, waardoor je bij binnenkomst op een ander soort vlees getrakteerd wordt. Tamelijk genant.
Cello G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Echt heerlijk als je van een lekker goed stuk vlees houdt en dan helemaal im combinatie met een goede rode wijn, toppie !!
Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het is te donker en ouderwets binnen
Asha R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Altijd wel een goed stuk vlees. De gemiddelde prijs mag wel wat opgeschroefd worden aangezien de bijgerechten apart erbij besteld moeten worden. Jammer dat er een groot gezelschap kwam wat het praten onmogelijk maakte. We hebben op ons verzoek een tafeltje vooraan gekregen voor het toetje.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Lekker gegeten, alleen de rode wijn was wat te warm. Tip: een wijnkoelkast
Nando L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Eten was subliem, bediening was echter heel traag. Na 10 minuten was onze tafel not niet opgeruimd bijvoorbeeld. Ook duurde het minimaal 10 minuten voor zij onze bestelling kwamen opnemen en dat deden ze pas toen ik met mijn hand ging zwaaien. Het was nou ook niet dat het druk was.
Ruby H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
We eten hier vaak, bevalt ons uitstekend..................................................................................................................................................................l
Kelvin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Geweldig vlees en super fijne service! Lekker buiten gezeten en het eten was snel bereid! Heerlijk malse argentijnse steak.

Tot snel
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Plezierig restaurant waar wij een zakelijk diner met een Amerikaanse collega hebben gehad. Het Engels van het bedienend personeel was prima.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heel vriendelijke bediening; prachtig plekje in de tuin. Keurige uitleg over de verschillende soorten Argentijnse steaks. Eten was heerlijk en meer dan genoeg. Conclusie: value for money met een geweldige service!!
Vicky C.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Vriend erg genoten van steak, respecteerden ook 'niet zingen' wens van zijn verjaardag, maar we kregen wel gratis ijsje voor hem! Per ongeluk extra wijntje op de bon, aanvankelijk zei ze dat het klopte maar bij nagaan toch gecorrigeerd. Voor vegetariërs niet aan te bevelen, maar zeker wel voor de vleesliefhebbers. Uitstekende bediening, we komen zeker terug.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Het eten was weer smakelijk hoor en leuk dat we in de tuin konden zitten. Wel slordig dat we tot twee keer toe de rekening niet klopte. Ik had bife cuadrill all in besteld, maar dat werd verward met lomo all in, scheelt bijna een tientje. Er werd ook nog een losse portie grove friet getekend á €4,- terwijl mijn tafelgenoot voor spareribs all in had gekozen. We kregen wel ons teveel betaalde geld, in totaal €13,- terug zonder gezeur. Er ging wel meer mis met dubbele bestellingen bij andere tafelgenoten.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Altijd weer een feest als je een keer zin hebt in een mals stuk vlees! Na een aperitief (een rode Merlot huiswijn en een Campari) gingen de grote gamba’s en de Serrano ham met geitenkaas en gegrilde asperges er goed in. Daarna natuurlijk heerlijke malse Bife de Lomo en Bife de Cuadril met Chimichurri op tafel (heerlijk vers!) en lekkere pepersaus en champignon/truffelsaus met heerlijke krokante frietjes en lekkere salade. De rode Merlot (huiswijn) dronken we door als fles en dat beviel uitstekend. In Mendoza weten ze natuurlijk ook wel wat wijn maken is. We sloten af met met Irish Coffee en de slagroom (en de rest ook!) was zo lekker dat we er nog eentje namen! Tot de volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Een leuke Vaderdag bij Gauchos gevierd, prettige sfeer, mooie achtergrondmuziek, lekker eten en als aandenken een familiefoto bij Gauchos!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Goede ontvangst, heerlijk gegeten. Als je van een goed stuk vlees houdt is Gauchos absoluut een aanrader!
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
De bediening was uitstekend, het eten was erg lekker. Voor herhaling vatbaar !
H.P. B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heel erg mooi restaurant. Lekker vlees. De beef de lomo is echt een aanrader!! Bijgerechten passen goed bij het hoofdgerecht. Een echte aanrader!!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Enigszins verstopt in een zijstraatje van de Molenstraat, je gaat er in ieder geval makkelijk aan voorbij. Maar je komt hier natuurlijk voor het vlees (ondanks de poging om ook wat vega- en visgerechten in de menukaart op te nemen).

Puntje van aanpassing (maar dat is ongetwijfeld het concept): bij de stukken vlees die je op gewicht besteld, krijg je niets dan het vlees. De rest dient apart besteld te worden.