Gauchos Den Haag

Oude Molstraat 46 2513 BB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Den Haag

Gauchos Grill-Restaurant in Den Haag is één van onze oudste Nederlandse vestigingen. De Oude Molstraat met zijn authentieke gevels ligt midden in het historische Hofkwartier, vlak naast Paleis Noordeinde. Deze oud-Hollandse omgeving heeft zich ontwikkeld tot een gezellig stadscentrum. Een sfeervolle plek voor een vorstelijk avondje uit met een malse steak of een creatief visgerecht. Ook op ons binnen-terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Den Haag

Vanaf Den Haag CS: trams 16/17, bus 22. Zie ook www.htm.net .
  • Kom je met de auto?
    Centrum, Hofkwartier .
  • : Parkeren: in Prinsestraat. Parkeergarages: Torenstraat (5 min.), Laan (7 min.), Grote Marktstraat (via Prinsegracht - 10 min.)

• Engels gesproken , Terras
Coby T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk eten, maar met voor- en achterdeur open zit je op de tocht. Personeel was niet bereid de achterdeur dicht te houden. Weinig gastvrij.
Carmen K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
De rib-eye is excelent, de frietjes zijn ook lekker en de rest is ook allemaal prima. Als je zin hebt in de beste rib-eye van Den Haag e.o. dan moet je gewoon bij Gauchos eten.
talitha D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten!
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Extra aandacht door gastvrouw werd enorm gewaardeerd door ons.
Marie-Louise V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zeer correcte en vriendelijke bediening. Vlees was heerlijk en precies goed naar wens gegrild. Kortom leuke avond in Den Haag!
jevkampen .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten het was de eerste keer bij Gauchos in Den Haag wel al eerder in Breda en Amsterdam geweest. De bediening was prima.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Eten was goed, zoals (bijna) gebruikelijk. Maar de bediening...... jeetje wat was dat matig: steeds weer kwam iemand vragen of we nog wat wilden bestellen, echter er werd niets geleverd. Op het laatst maar snel afgerekend en weg gegaan. Jammer.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ons eten werd aan de tafel naast ons gegeven. Weer afgepakt en aan ons gegeven. Advies gevraagd over het vlees, dit antwoord was matig en later op de avond zag ik dat er een uitgebreide uitleg kwam met de soorten vlees bij een andere tafel. Koffie en ijs besteld als toetje. Koffie was al op, 2x gevraagd naar het ijs. Excuses gemaakt oorzaak zou de drukte zijn.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten,vlees perfect gegrild en de bediening was zeer vriendelijk.
K K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Mochten wij weer in Den Haag zijn komen wij zeker terug.
De wijn die wij hadden uitgezocht was ook lekker.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Leuke sfeer, met vriendelijke en interessante uitleg van het eten aan tafel. Aanrader!
NadelleS .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
lekker gegeten. Een van de beste steak die ik ooit heb gegeten. verrukelijk. het was goed gebakken. mijn vriend nam de ossenhaas, die was ook erg lekker. personeel is erg aardig. leuke sfeertje. Zeker een aanrader.
Karel W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. De steak was perfect gebakken. Het personeel was erg vriendelijk en prettig dat er een gratis karaffen kraanwater werd geserveerd.
Fabian L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gezellig, goede service, vriendelijk. Het eren is van zeer goede kwaliteit. Ik ben al meerdere malen geweest en het was zeker niet de laatste keer!
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben gisteren met z'n tweeen bij Gauchos gegeten. Wij vinden het altijd heerlijk om de ossenhaas (bife de lomo) te eten en ook deze keer was het weer erg lekker! Lekkere grofgesneden frietjes en eenvoudige salade. Dessert Dulce de Leche is ook erg lekker. De inrichting is gezellig en netjes (geen koeienhuiden over de banken). Qua prijzen zit dit restaurant misschien iets boven het gebruikelijke gemiddelde, maar de kwaliteit van het vlees is hier ook naar.
Jeromy H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Heerlijk eten veel keus .ook voor vegetariérs leuk personeel ❤️‼️ .. stijlvolle inrichtingg & makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.
hmgrasshopper5 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijke vers eten en klaargemaakt waar je bij zit: open keuken.
De Gamba's, de bife de Lomo en zalm zeer goed bereid; verse salade, knaller toetje flensje met ijs en caramelsaus; goede bediening attent en niet opdringerig met drankjes verkoop. Heerlijk gegeten op Oudejaarsavond 2016

Davy L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heel lekker gegeten met vriendelijke en behulpzame bediening. Wel prijzig.
rayh71 H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Goede service en lekker voorbereid eten. we waren met 7 personen en het eten werd lekker snel na het opnemen van de bestelling opgediend. Vlees was zeer mals. Zeker een reden om op korte termijn weer een keer terug te komen