Gauchos Den Haag

Oude Molstraat 46 2513 BB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Den Haag

Gauchos Grill-Restaurant in Den Haag is één van onze oudste Nederlandse vestigingen. De Oude Molstraat met zijn authentieke gevels ligt midden in het historische Hofkwartier, vlak naast Paleis Noordeinde. Deze oud-Hollandse omgeving heeft zich ontwikkeld tot een gezellig stadscentrum. Een sfeervolle plek voor een vorstelijk avondje uit met een malse steak of een creatief visgerecht. Ook op ons binnen-terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Den Haag

Vanaf Den Haag CS: trams 16/17, bus 22. Zie ook www.htm.net .
  • Kom je met de auto?
    Centrum, Hofkwartier .
  • : Parkeren: in Prinsestraat. Parkeergarages: Torenstraat (5 min.), Laan (7 min.), Grote Marktstraat (via Prinsegracht - 10 min.)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Den Haag

Wim D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Prima ontvangst door vriendelijk personeel. Wij hebben een heel plezierig zakelijk diner gehad. Zowel de vegetarische eter als de vleeseter kon het passende gerecht vinden op de kaart.
Uli T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Vriendelijk ontvangen, prima bediening, lekker gegeten, was erg rustig, de muziek (piano gepingel) mag afgewisseld worden.
Bart F.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Lekker en goed gegeten
Elena V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Komen hier regelmatig en elke keer een feestje ...bijzonder goed stuk vlees,super bediening en gewoon erg gezellig .Dank jullie allemaal(met name Joze ) voor mooi avond !
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prima familie restaurant, al jaren 1e keuze van onze dochters, nu 12 en 15, om hun verjaardag hier te vieren. Met feestelijk toetje????????
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het eten was weer heerlijk zoals altijd. Gelukkig konden we later na aanvraag een ander tafeltje krijgen omdat er een grote luidruchtige groep mannen vlak naast ons kwam zitten. 1 of 5 euro voor een toefje slagroom blijf ik wel belachelijk duur vinden aangezien de desserts al 8 euro kosten. Een karaf kraanwater daarentegen is dan wel weer gratis, al moesten we daar nu wel zelf om vragen.
Nico H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, goed mals vlees, oprechte bediening!
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Zalig steak eten in goed ambiance. Leuke tafel. Was wel wat fris ivm gure koude wind. We hebben een leuke avond gehad met vooral lekker eten.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Super goed eten & aardige bediening . In het restaurant hangt een lichte lucht van grondwater :-(
rene.van.maanen .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten, prima ambiance, aardig personeel. Was wel rumoerig, restaurant zat helemaal vol. Maar we komen hier zeker nog een keer terug.
Daniël M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ik had aangegeven de reden van het etentje, zij hadden een leuke verrassing als reactie daarop. Een extra toetje met vuurwerk!
zeer attent en leuk.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Uitstekend aanrader voor een ieder, vakkundig en vriendelijk correct en behulpzaam.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Goede kwaliteit van de gerechten en een erg prettige bediening
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Smaakvolle gerechten. Sfeervol. Vriendelijke en hulpvaardige bediening. Voor centrum prima ge-prijst; in algemeen iets aan de duurdere kant. Leuke ligging in sfeervol oud straatje.
Michelle L.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Goede service en heerlijk gegeten met vriendinnen, buikje was vol. Enige minpuntje dat het af en toe tochte, verwarming konden ze wat hoger zetten.
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Prima ontvangst, prima gastvrouw en ook de bediening is fijn. Je kan er tot laat in de avond eten, dat is wel fijn.
Bernadette K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
het eten is goed, eten en drank een beetje aan de hoge kant. Dat is de enige positieve opmerking die ik kan bedenken. Ik zal er best nog wel eens komen, het vervelende is dat ik mijn gast niet voor de deur af kan zetten.
Deze is slecht ter been, en dan is het lastig te bereiken. Mogelijk is daar wel een oplossing voor, ik heb er niet naar gevraagd. Maar een taxi nemen en die kosten boven op de restaurantprijs vind ik te duur worden.
Ginny M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
alles was goed, maar moest bij het ene personeelslid Engels praten en dan weer Nederlands, verder geen op of aanmerkingen, een heerlijk restaurant!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Het eten was weer heerlijk. Fijn dat we dit keer aan een grotere tafel konden zitten. Minder leuk was dat er wat later een luidruchtige vent naast ons kwam zitten en ook heel onsmakelijke geluiden maakte tijdens het eten van zijn spareribs. Dat was één van de redenen waarom wij afzagen van het toetje.