Gauchos Den Haag

Oude Molstraat 46 2513 BB Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gauchos Den Haag

Vanaf Den Haag CS: trams 16/17, bus 22. Zie ook www.htm.net .
  • Speciale voorwaarden om te komen
    Centrum, Hofkwartier .
  • : Parkeren: in Prinsestraat. Parkeergarages: Torenstraat (5 min.), Laan (7 min.), Grote Marktstraat (via Prinsegracht - 10 min.)

Eten8,7/10
Service8,2/10
Decor8/10
Fcgbolleboom . Fijnproever (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Wij zijn hier diverse malen geweest, gezellig samen en enkele malen met vrienden. Bij ieder bezoek is het ons bijzonder goed bevallen, zowel de gerechten de bediening en de sfeer in het restaurant maar ook leuk om buiten te eten in de tuin.
Een erg lekker menu voorbeeld: Carpaccio vervolgens Ghurrasco De Cuadril ( knoflook gemarineerd) met bijgerecht gegrilde champions en knoflook friet en als dessert gegrilde ananas of flensje met dulce.
Zeker een aanbeveling waard. ECHT GENIETEN.
Timstuk . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Entrecote was voortreffelijk bij binnenkomst werden we echt welkom geheten en bij de vragen over de menulijst werd goed,duidelijk en op een spontane manier uitleg gegeven wat natuurlijk bijdraagt aan een gezellige avond.Super
Monamaria . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten, uitstekende service en ambiance. Eigenaar nam de tijd om ons in detail de verschillende soorten steak uit te leggen. We zullen zeker terug komen!
Pieter V. Proever (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik kom hier al 28 jaar en ben nog steeds zeer tevreden, als je steak wilt eten ga gewoon hierheen want in al deze jaren heb ik hier nog nooit slecht gegeten, gewoon kwalteit voor een redelijke prijs. Beef de lomo is de steak die je hier moet bestellen, vergeet ook het flensje niet te bestellen als dessert, hier krijg je geen spijt van.
Andrewdavidhardy . Proever (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heerlijk vlees zoals altijd alleen de knoflook frietjes waren opgebakken en erg hard en de chorizo worsten waren niet gaar.
Maar omg de steaks zijn hemels.
Culichristine . Fijnproever (3 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gauchos in de Oude Molstraat is mooi en sfeervol ingericht en heeft een prachtige binnentuin. Het eten, vooral het vlees en daar gaat het om, is van goede kwaliteit, alhoewel de kip aan de droge kant was. Het blijft wel raar dat je bijgerechten los moet bestellen en dus ook apart betaalt. En de prijzen zijn niet laag. Dat maakt eten bij Gauchos een dure aangelegenheid. Tel daarbij op dat de portionering, zeker het voorgerecht, aan de kleine kant is en je verlaat het pand niet geheel voldaan. En...augurken op de carpaccio?
De bediening is vriendelijk, maar een beetje onhandig. En de tijd tussen de gangen is lang. Kortom: dineren bij Gauchos is redelijk. Maar Den Haag biedt zoveel meer restaurants met een betere prijs-/kwaliteitverhouding dat een herhalingsbezoek er niet in zit.
Niels H. Fijnproever (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Het eten bij Gauchos was erg de moeite en van hoge kwaliteit en smaak. Als voorgerecht hadden we drie gamba's, welke een goede aperitief vormden samen met een mooie fles Carménère. Het vlees (Bife de Lomo) als hoofdgerecht was zonder meer lekker, goed gekruid en mooi bereid samen met gegaarde champignons in een wel erg lekker honing-ketjapsaus. Een vriendelijke en professionele bediening welke graag meedenkt over de gerechten. Een leuke sfeer, zeker in de tuin op een warme dag. Ondanks de relatief hoge prijs een aanrader in culinair Den Haag
Bram-brouwer . Proever (1 recensie) 8 /10

In één woord: heerlijk!
Zeker een aanrader
R.abee . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Wij zijn speciaal voor de spareribs naar Gauchos gegaan. Nog nergens hebben wij spareribs gegegeten die zo lekker zijn. Waarschijnlijk de lekkerste van Nederland!
Joostjes . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Met een goede vriendin gegeten bij Gauchos,
het eten was weer lekker daar eht vlees van de gauchos altijd bijzonder mals is en tevens goed bereid is. Daarna lekker in de tuin van een drankje genoten en de hele tijd bijzodner netjes behandeld. Hou je van vlees, dan is de Gauchos nog altijd een aanrader.
Gilchandy . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
De carpacio en de bief de lomo blijven ons favoriet!!
De bediening was goed. Aardige mensen, snelle service!
Het was mooi weer dus zaten we in de tuin. En wat ik erg leuk vond is de foto die we kregen van ins gezin tijdens het eten op vaderdag!
Floris R . Fijnproever (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Goede service, heerlijk eten en fair Trade tafellinnen. Wat kan een mens nog meer verwachten? Een aanrader wat ons betreft.
Angietoonen . Fijnproever (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Geweldig lekker eten,goede sfeer en vriendelijk personeel .Mals vlees,verrukkelijk champignonsaus en meer dan genoeg.Zoals gewoonlijk weer voor herhaling vatbaar
Renootje . Expertproever (7 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Niet mijn eerste bezoek aan Gauchos en waarschijnlijk ook niet mijn laatste. Als je trek hebt in vlees en net een stapje hoger wil dan een burgertje happen is Gauchos jouw place to be. Jammer dat je niet kunt reserveren en achterin het restaurant zit je aan sommige tafeltjes wel erg dichtbij het toilet.
Jtseng64 . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
De sfeer was goed, de bediening aardig en snel en het eten was ongelofelijk goed!! Een aanrader en komen graag terug!!
Mvg,
Jacqueline
Loredanasander . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We eten daar vaker maar deze keer de spareribs gehad. Ze zijn heerlijk zoals altijd. De service uiteraard ook goed maar ik geef een 7 want als je extra spareribs besteld (bij onbeperkt spareribs eten) krijg je het op dezelfde boord die al vol met botten is van de vorige sparerib en je hebt nog nauwelijks ruimte op je boord om netjes te eten. Het oogt ook erg rommelig maar met name de ruimte die op je boord over hebt is erg weinig. Je kunt denk ik uiteraard zelf vragen om een nieuwe boord maar dat zou eigenlijk vanzelf moeten gaan. Voor de rest heerlijk gegeten. Dank jullie wel!
Corne D. Proever (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Eten was op zich prima, maar niet heel bijzonder. Personeel maakt weinig enthousiaste indruk. Inrichting is ook wat donker naar mijn mening.
Daemy V. Fijnproever (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk eten zoals gewoonlijk! Top zaak,top service
En echt lekker eten! Er is ongelooflijk veel keuze en het personeel staat klaar om jou te informeren. Ze hebben zelfs een bord waarop de verschillende stukken vlees te zien zijn en vertellen er daarbij alles over
Bacoschip . Proever (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Prima eten, leuk en speels ingericht. Jammer dat de bestelde soep niet voorradig was. Verder schoon, gezellig en met een open keuken straalde het vertrouwen uit. Biefstuk uiteraard weergaloos.
MDH2104 . Fijnproever (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Gauchos! Goed bereidde steak en lekkere ribs. De bediening was ook goed! Niks op aan te merken!