Gauchos Den Haag

Oude Molstraat 46 2513 BB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Den Haag

Gauchos Grill-Restaurant in Den Haag is één van onze oudste Nederlandse vestigingen. De Oude Molstraat met zijn authentieke gevels ligt midden in het historische Hofkwartier, vlak naast Paleis Noordeinde. Deze oud-Hollandse omgeving heeft zich ontwikkeld tot een gezellig stadscentrum. Een sfeervolle plek voor een vorstelijk avondje uit met een malse steak of een creatief visgerecht. Ook op ons binnen-terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Den Haag

Vanaf Den Haag CS: trams 16/17, bus 22. Zie ook www.htm.net .
  • Kom je met de auto?
    Centrum, Hofkwartier .
  • : Parkeren: in Prinsestraat. Parkeergarages: Torenstraat (5 min.), Laan (7 min.), Grote Marktstraat (via Prinsegracht - 10 min.)

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Engels gesproken , Terras
wilma K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezellig restaurant, fijne bediening en heerlijk eten!
Wat jammer dat als er een gast bij het gezelschap is die niet van rundvlees houdt de keuze erg beperkt is, alleen pasta of kip.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Voor wie van een lekker en goed stuk vlees houdt kan hier uitstekend eten voor een normale prijs. Uitermate vriendelijk personeel en een goede sfeer.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gezellige omgeving met vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk en goed verzorgd.
Steak zoals ik hem ook in Zuid-Amerika heb gegeten.
Kastanjaa .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten, maar daarmee is ook alles gezegd. Veel groepen, waardoor het luidruchtig was. Eten kwam vrijwel meteen na het breekbrood (we hadden geen voorgerecht). We bestelden meteen een wijntje, maar hebben er na 10 minuten nog maar eens om gevraagd. Met excuses de wijn gekregen, maar we waren al halverwege het diner.
Er werd snel afgeruimd en gevraagd of we nog iets na wilden. Omdat we niet lekker rustig konden zitten besloten niets na te nemen en af te rekenen. We hebben hier eerder gegeten en toen rustig en lang gedineerd. Nu stonden we na een uur weer buiten. Jammer....
Victoria L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Vriendelijk personeel, nette zaak en een ontspannen sfeer. Heerlijk buiten genoten van een lekker mals stuk steak. Fijn dat jezelf bijgerechten kan uitzoeken. Ons favoriet zijn de frietjes met knoflook. Wij komen zeker nog een keer terug.
Van G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Super sfeer en bediening ! En onwijs lekker stukje vlees ! Bedankt team van José en mevr die ons heeft bediend aan de tafel . Heel leuk ,lekker en gezellig gehad op zaterdag avond .Bedankt nogmaals
Dave B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Gauchos zekerheidje
Bediening wat onzeker
Tieneke K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Als je van een goed stuk vlees houdt zit je hier goed! En erg plezierig dat je zelf je bijgerechten kan kiezen. Als toetje de citroentaart: geweldig!
Yaelle D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekkerste steak ooit hier gegeten!
Goede bediening en gezellige sfeer.
Duidelijke uitleg over de soorten steaks.
de steak zelf was groot maar de bijgerechten zijn precies goed qua porties.
Coby T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk eten, maar met voor- en achterdeur open zit je op de tocht. Personeel was niet bereid de achterdeur dicht te houden. Weinig gastvrij.
Carmen K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Super gegeten. Zeer vriendelijk personeel erg klantvriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
De rib-eye is excelent, de frietjes zijn ook lekker en de rest is ook allemaal prima. Als je zin hebt in de beste rib-eye van Den Haag e.o. dan moet je gewoon bij Gauchos eten.
talitha D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten!
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Extra aandacht door gastvrouw werd enorm gewaardeerd door ons.
Marie-Louise V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zeer correcte en vriendelijke bediening. Vlees was heerlijk en precies goed naar wens gegrild. Kortom leuke avond in Den Haag!
jevkampen .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten het was de eerste keer bij Gauchos in Den Haag wel al eerder in Breda en Amsterdam geweest. De bediening was prima.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Eten was goed, zoals (bijna) gebruikelijk. Maar de bediening...... jeetje wat was dat matig: steeds weer kwam iemand vragen of we nog wat wilden bestellen, echter er werd niets geleverd. Op het laatst maar snel afgerekend en weg gegaan. Jammer.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ons eten werd aan de tafel naast ons gegeven. Weer afgepakt en aan ons gegeven. Advies gevraagd over het vlees, dit antwoord was matig en later op de avond zag ik dat er een uitgebreide uitleg kwam met de soorten vlees bij een andere tafel. Koffie en ijs besteld als toetje. Koffie was al op, 2x gevraagd naar het ijs. Excuses gemaakt oorzaak zou de drukte zijn.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten,vlees perfect gegrild en de bediening was zeer vriendelijk.
K K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Mochten wij weer in Den Haag zijn komen wij zeker terug.
De wijn die wij hadden uitgezocht was ook lekker.