Gauchos Den Haag

Oude Molstraat 46 2513 BB Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Den Haag

Gauchos Grill-Restaurant in Den Haag is één van onze oudste Nederlandse vestigingen. De Oude Molstraat met zijn authentieke gevels ligt midden in het historische Hofkwartier, vlak naast Paleis Noordeinde. Deze oud-Hollandse omgeving heeft zich ontwikkeld tot een gezellig stadscentrum. Een sfeervolle plek voor een vorstelijk avondje uit met een malse steak of een creatief visgerecht. Ook op ons binnen-terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Den Haag

Vanaf Den Haag CS: trams 16/17, bus 22. Zie ook www.htm.net .
  • Kom je met de auto?
    Centrum, Hofkwartier .
  • : Parkeren: in Prinsestraat. Parkeergarages: Torenstraat (5 min.), Laan (7 min.), Grote Marktstraat (via Prinsegracht - 10 min.)

• Engels gesproken , Terras
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten,vlees perfect gegrild en de bediening was zeer vriendelijk.
K K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Mochten wij weer in Den Haag zijn komen wij zeker terug.
De wijn die wij hadden uitgezocht was ook lekker.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Leuke sfeer, met vriendelijke en interessante uitleg van het eten aan tafel. Aanrader!
NadelleS .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
lekker gegeten. Een van de beste steak die ik ooit heb gegeten. verrukelijk. het was goed gebakken. mijn vriend nam de ossenhaas, die was ook erg lekker. personeel is erg aardig. leuke sfeertje. Zeker een aanrader.
Karel W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. De steak was perfect gebakken. Het personeel was erg vriendelijk en prettig dat er een gratis karaffen kraanwater werd geserveerd.
Fabian L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gezellig, goede service, vriendelijk. Het eren is van zeer goede kwaliteit. Ik ben al meerdere malen geweest en het was zeker niet de laatste keer!
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben gisteren met z'n tweeen bij Gauchos gegeten. Wij vinden het altijd heerlijk om de ossenhaas (bife de lomo) te eten en ook deze keer was het weer erg lekker! Lekkere grofgesneden frietjes en eenvoudige salade. Dessert Dulce de Leche is ook erg lekker. De inrichting is gezellig en netjes (geen koeienhuiden over de banken). Qua prijzen zit dit restaurant misschien iets boven het gebruikelijke gemiddelde, maar de kwaliteit van het vlees is hier ook naar.
Jeromy H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Heerlijk eten veel keus .ook voor vegetariérs leuk personeel ❤️‼️ .. stijlvolle inrichtingg & makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.
hmgrasshopper5 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijke vers eten en klaargemaakt waar je bij zit: open keuken.
De Gamba's, de bife de Lomo en zalm zeer goed bereid; verse salade, knaller toetje flensje met ijs en caramelsaus; goede bediening attent en niet opdringerig met drankjes verkoop. Heerlijk gegeten op Oudejaarsavond 2016

Davy L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heel lekker gegeten met vriendelijke en behulpzame bediening. Wel prijzig.
rayh71 H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Goede service en lekker voorbereid eten. we waren met 7 personen en het eten werd lekker snel na het opnemen van de bestelling opgediend. Vlees was zeer mals. Zeker een reden om op korte termijn weer een keer terug te komen
Kitty P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Er hing een beetje kerststress in de lucht, maar we werden verder prima geholpen. Vriendelijk personeel en het eten was heerlijk. Het was een beetje aan de dure kant, waarschijnlijk omdat je alles apart besteld.
Jaap-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het blijft een toptent voor een goede biefstuk. Echt lekker.
Ed J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Bediening was super! Zeer vriendelijk en het eten was geweldig! Zeker een aanrader voor een heerlijke relaxte avond..
Dank jullie wel dames..
renske D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben een gezellige avond gehad met lekker eten. De bediening was niet helemaal op elkaar afgestemd. Er kwam eerst een hele tijd niemand, daarna plotseling 3 man tegelijk. Eten kwam erg snel na elkaar. In 2u tijd hebben we (inclusief stokbrood vooraf en koffie achteraf) een 3-gangen menu gekregen. Nadeel is dat er veel tafels staan waardoor je erg meeluistert met het verhaal van de buren. Eten was top!
Gerlof V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Broodje vooraf. Als hoofdgerecht hadden we beiden de ossenhaas. Als bijgerechten: frietjes, gepofte aardappel met zure room, gemende salade en gemende warme groenten. Lekker wijntje erbij maakte het compleet.
Goede bediening, vriendelijk, humor en toch zakelijk.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Lekker gegeten maar slechte bediening. Drankjes vergeten tot 3 keer toe en tafel werd al afgeruimd terwijl er nog een persoon aan het eten was... jammer
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Personeel had aandacht voor ons en gaf desgevraagd een tip. Vlees was goed klaargemaakt (daarvoor ga je toch naar Gauchos). Ik kom hier zeker nog eens terug.
Sas W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Rustige lokatie waar je ontspannen en heerlijk kan dineren met leuke en vriendelijk personeel.
Zeker aan te bevelen.
We komen zeker vaker dineren .