Gauchos Den Haag

Oude Molstraat 46 2513 BB Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Gauchos Den Haag

Gauchos Grill-Restaurant in Den Haag is één van onze oudste Nederlandse vestigingen. De Oude Molstraat met zijn authentieke gevels ligt midden in het historische Hofkwartier, vlak naast Paleis Noordeinde. Deze oud-Hollandse omgeving heeft zich ontwikkeld tot een gezellig stadscentrum. Een sfeervolle plek voor een vorstelijk avondje uit met een malse steak of een creatief visgerecht. Ook op ons binnen-terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Den Haag

Vanaf Den Haag CS: trams 16/17, bus 22. Zie ook www.htm.net .
  • Kom je met de auto?
    Centrum, Hofkwartier .
  • : Parkeren: in Prinsestraat. Parkeergarages: Torenstraat (5 min.), Laan (7 min.), Grote Marktstraat (via Prinsegracht - 10 min.)

• Engels gesproken , Terras
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Sas W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Rustige lokatie waar je ontspannen en heerlijk kan dineren met leuke en vriendelijk personeel.
Zeker aan te bevelen.
We komen zeker vaker dineren .
Hobbes2010 B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Super lekker vlees. Tafels staan een beetje te dicht bij elkaar en daardoor liggen je oren soms op de tafel naast je. Maar verder goede eetgelgenheid
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Goed. Gauchos Den Haag staat nu bij mij op de tweede plaats van goede Gauchos restaurants, Utrecht blijft met stip op de eerste plaats.
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vriendelijke service, je wordt snel en deskundig geholpen. De plek in Den Haag voor een goed stukje vlees. Gezellige ambiance. Al jaren een begrip.
Vincent W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wachttijd om te kunnen bestellen was heel erg lang, niet alleen bij ons, maar bij onze buren ook. Reden was niet zozeer de drukte, maar dat er te weinig staf op de vloer was. Ook nam de host veel tijd in beslag om gerechten uit te leggen of aan te bevelen, terwijl er een 'wachtrij' was.
Jan Paul T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Eten is prima. Helaas was de verwarming defect. Wellicht volgende keer drankje van de zaak? Bediening niet professioneel. Drankje vergeten, twee keer vragen om rekening vervolgens weer lang wachten om af te rekenen. Voortaan maar weer naar Rotterdam.
Denise R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gezellige en warme sfeer. Mijn man en ik hebben beide een all in Lomo steak van 300 gr. met pepersaus gekozen met bijgerecht frietjes met knoflook/peterselie en verse spinazie met knoflook/citroen en pijnboompitten. Als nagerecht een heerlijke French en Irish coffee. Vlees was echt mals (medium gebakken) en groente heerlijk vers en friet lekker krokant. We wisten dat de prijs wat duurder lag dan andere restaurants, maar je krijgt echt waar voor je geld. We komen zeker een keer terug.
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Meerdere malen hier geweest voor de all you can eats spare ribs maar dit keer voor de steak gegaan. 500 gram puur genieten. Mijn vriendin is voor de kip gegaan en deze viel ook zeer goed in de smaak. De desserts waren ook heerlijk. We hadden de chocolade chocolade. Een combinatie van mousse, ijs en chocolade taart. Overheerlijk! Simpelweg een aanrader voor elke carnivoor!
Naomi H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben eerder bij Gauchos gegeten, maar nog nooit in denhaag. Absoluut de moeite waard zeg. We hebben gekozen voor het Jubileum menu. En alles was voortreffelijk! De bediening, het eten en de champagne! Voor herhaling vatbaar.
A S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Eten zeer goed. Lekkere bife de lomo en spareribs. Wachttijd zeer lang. Ook daarna weer om het nagerecht te kunnen bestellen. Biertap om 18:45 al leeg.
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Fantastische ontvangst. Professioneel en warm welkom, heerlijk eten, gezellig en ter zake kundig personeel. Meerdere mensen aan onze tafel - gastheer en gastvrouw - die onze avond nog meer glans gaven. Wij zijn best kritisch ten aanzien van eten en bediening maar bij Gauchos Den Haag komen wij terug!
Om de hoek bij paleizen en stallen kregen wij een koninklijke behandeling!

Prijs kwaliteit: prima! Niet erg voordelig want is geen goedkoop hamburgertje oid.
Geluidsniveau: rustig want niet stil (en dus saai) maar gewoon goed.
Fcgbolleboom .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Wij zijn hier diverse malen geweest, gezellig samen en enkele malen met vrienden. Bij ieder bezoek is het ons bijzonder goed bevallen, zowel de gerechten de bediening en de sfeer in het restaurant maar ook leuk om buiten te eten in de tuin.
Een erg lekker menu voorbeeld: Carpaccio vervolgens Ghurrasco De Cuadril ( knoflook gemarineerd) met bijgerecht gegrilde champions en knoflook friet en als dessert gegrilde ananas of flensje met dulce.
Zeker een aanbeveling waard. ECHT GENIETEN.
Timstuk .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Entrecote was voortreffelijk bij binnenkomst werden we echt welkom geheten en bij de vragen over de menulijst werd goed,duidelijk en op een spontane manier uitleg gegeven wat natuurlijk bijdraagt aan een gezellige avond.Super
Monamaria .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten, uitstekende service en ambiance. Eigenaar nam de tijd om ons in detail de verschillende soorten steak uit te leggen. We zullen zeker terug komen!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ik kom hier al 28 jaar en ben nog steeds zeer tevreden, als je steak wilt eten ga gewoon hierheen want in al deze jaren heb ik hier nog nooit slecht gegeten, gewoon kwalteit voor een redelijke prijs. Beef de lomo is de steak die je hier moet bestellen, vergeet ook het flensje niet te bestellen als dessert, hier krijg je geen spijt van.
Andrewdavidhardy .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heerlijk vlees zoals altijd alleen de knoflook frietjes waren opgebakken en erg hard en de chorizo worsten waren niet gaar.
Maar omg de steaks zijn hemels.
Culichristine .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gauchos in de Oude Molstraat is mooi en sfeervol ingericht en heeft een prachtige binnentuin. Het eten, vooral het vlees en daar gaat het om, is van goede kwaliteit, alhoewel de kip aan de droge kant was. Het blijft wel raar dat je bijgerechten los moet bestellen en dus ook apart betaalt. En de prijzen zijn niet laag. Dat maakt eten bij Gauchos een dure aangelegenheid. Tel daarbij op dat de portionering, zeker het voorgerecht, aan de kleine kant is en je verlaat het pand niet geheel voldaan. En...augurken op de carpaccio?
De bediening is vriendelijk, maar een beetje onhandig. En de tijd tussen de gangen is lang. Kortom: dineren bij Gauchos is redelijk. Maar Den Haag biedt zoveel meer restaurants met een betere prijs-/kwaliteitverhouding dat een herhalingsbezoek er niet in zit.
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Het eten bij Gauchos was erg de moeite en van hoge kwaliteit en smaak. Als voorgerecht hadden we drie gamba's, welke een goede aperitief vormden samen met een mooie fles Carménère. Het vlees (Bife de Lomo) als hoofdgerecht was zonder meer lekker, goed gekruid en mooi bereid samen met gegaarde champignons in een wel erg lekker honing-ketjapsaus. Een vriendelijke en professionele bediening welke graag meedenkt over de gerechten. Een leuke sfeer, zeker in de tuin op een warme dag. Ondanks de relatief hoge prijs een aanrader in culinair Den Haag
Bram-brouwer .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016