Gauchos Breda

Grote Markt 33 4811 XP Breda Nederland Kaart

Over restaurant Gauchos Breda

De middeleeuwse Grote Markt is een historische plek in het Bourgondische hart van Breda, ooit in handen van de Spaanse bezetter. Gauchos Grill-Restaurant combineert daar Brabantse gemoedelijkheid met professionele gastvrijheid. In onze Latijnse keuken bereiden wij op uw aanwijzing een malse Argentijnse steak of een smakelijk visgerecht van de grill.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Breda

• Kom je met de auto?
    In centrum op loopafstand van het station (5 min.)

• Huisdieren welkom , Terras
Voordelig
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gegarandeerd lekker eten, vriendelijk personeel, fijne ambiance. En bij Gauchos eet je de lekkerste spareribs van Breda. Wij zullen hier nog vaak terug komen!
Alina M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gauchos is simpelweg een heel erg goed restaurant. De sfeer is warm en de bediening vriendelijk en opmerkzaam. Het eten is heerlijk: kwaliteit van de producten en de bereiding is zeer goed. We gaan telkens terug met andere vrienden
Andre G.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Prima gegeten. Prijs/kwaliteit gewoon goed en een goede vriendelijke bediening.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Constante kwaliteit van prima nivo. Wel prijzig; uiteindelijk toch 95 euro met z'n tweetjes incl. een welverdiende fooi
Duncan V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Iedere keer opnieuw een waar genoegen om te eten in dit geweldige restaurant met vriendelijk personeel! Een aanrader! Spare ribs zijn onovertroffen trouwens.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten; prima, vriendelijke bediening die er rekening mee hield dat we enigszins kort tijd hadden om te eten vanwege theaterbezoek om 20 u.
Komen zeker graag terug hier.
Sandy_kries .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Regelmatig bezoeken wij met de familie dit restaurant.

Het eten is altijd lekker en de sfeer is prima. Soms moeten we wel even wachten op het eten of een plekje, maar de service en het lekkere eten maken dat meer dan goed.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Prettige en hulpvolle bediening.
Uitstekend eten, ruime keus, goede kwaliteit.
Leuk dat ze spontaan kwamen met binnen voorwerk voor mijn jarige dochter.
Winny H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Ja wij zijn/ ik ben er al twee maal geweest. Mijn gasten waren allemaal heel enthousiast en dik tevreden. De ambiance was goed, het vlees was lekker gebraden en mals. en alles van salades tot het toetje was lekker en vers. Ook de ontvangst en de service was heel erg goed.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Top kwaliteit, zeer vriendelijke bediening, goede ambiance. Gauchos Breda is een Absolute aanrader voor iedereen! .................................
Roland.naber .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Goed restaurant! Eten is kwalitatief erg goed! Bediening was goed, maar het duurde erg lang voor het eten opgediend werd..
Frankie2902 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
erg lekker gegeten. de bediening is erg vriendelijk en service gericht. het kleine foutje dat ze de boeking naar een dag later hadden verplaatst(per abuis) is ruimschoots goedgemaakt en is ze vergeven.
ik ben geen vleesliefhebber maar het vlees smaakt zoals vlees hoort te smaken. het smaakt naar meer. kortom een gezonde, gezellige en lekkere avond gehad.
Albert-roos .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Goede bereiding en voldoende keuze. Heerlijke wijnen. Wij hadden het wijn arrangement. De bediening was ook fantastisch ! Kotom een top restaurant!
Gekewe .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
een top-restaurant, ik beveel het bij iedereen aan.
Eten en bediening kan niet beter.
Minpuntje: kraanwater is niet te krijgen maar wel de in mijn ogen belachelijk dure flesjes bronwater.
Djazzy .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Vooraf goede uitleg over verschillende soorten vlees. Vriendelijke bediening!
Ondanks de drukte namen ze alle tijd voor je. Top!
Kelly_H .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Het eten was uitstekend! De bediening was proffesioneel, alleen duurde het soms wat langer en werden de broodjes vergeten. Al met al een goede avond gehad bij Gauchos Breda.
Roxannemanz .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Zoals we gewend zijn van Gauchos.. Zeer goed! Met het warme weer is het prettig dat het terras in de avond in de schaduw ligt!
Tkerstens .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Eten meestal goed. Prijzen aan de hoge kant want uiteindelijk valt de rekening altijd een beetje tegen. Vooral het aperatief kan nog al eens op zich laten wachten. Deze keer was de rode wijn aan de late kant alsmede de frietjes aangezien het vlees al enige minuten eerder was geserveerd.
Mijn buitenlandse collega's waarderen echter de steak altijd en vinden het aangenaam verblijven zodat het eindgevoel positief blijft.
Janne_coopmans .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
De bife de lomo was echt heerlijk. We hebben zeker genoten van ons etentje bij Gauchos. Verder een leuke inrichting, goede sfeer, fijne bediening.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Heerlijk gegeten, de ossenhaas was werkelijk verrukkelijk en de gegrilde groenten uitmuntend. Het was gezellig druk en tegelijkertijd was de aandacht van het personeel erg prettig.