Gauchos Breda

Grote Markt 33 4811 XP Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Breda

De middeleeuwse Grote Markt is een historische plek in het Bourgondische hart van Breda, ooit in handen van de Spaanse bezetter. Gauchos Grill-Restaurant combineert daar Brabantse gemoedelijkheid met professionele gastvrijheid. In onze Latijnse keuken bereiden wij op uw aanwijzing een malse Argentijnse steak of een smakelijk visgerecht van de grill.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Breda

• Kom je met de auto?
    In centrum op loopafstand van het station (5 min.)

• Huisdieren welkom , Terras
Serena W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijke vrijdagavond diner. Het restaurant was vol met gasten. Gezellige sfeer. Erg lekker eten! Malse biefstuk. Prima, smaakvolle Churrasco. De dulce de leche toetjes waren lekker, ideaal voor mensen met een zoete tand.
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Geweldige service en heerlijk eten!
Alleen jammer dat je niet 'standaard' bijv. wat groente erbij krijgt. Je krijgt echt alleen een stuk vlees op een bord (de rest moet je bijbestellen).
Desallniettemin een aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer attent en oplettend personeel. Top
Will S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Een geweldige service en heel vriendelijke personeel ook de eigenaar is super gastvrij en weet wat de klant wil
Het eten was ook heerlijk en een gezellige avond uit.
Cristine V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Hele leuke avond gehad bij Gauchos Breda. Goede sfeer, goede bediening, korte wachttijd en heerlijk eten. Mijn vriend en ik zijn voor een Argentijnse steak gegaan waar het restaurant om bekend staat, smaakte top! Na het hoofdrecht wilde we nog een kopje koffie drinken op het terras, dit was allemaal geen probleem. Ik kom zeker nog een keer terug.
Marco M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personee, leuke avond gehadl. Herman den Blijker zou hier in zijn vrije tijd graag komen :-)
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het was echt een geweldige avond! Goede atmosfeer, zeer goede service, precies goed qua wachttijd en het eten was echt geweldig. Heerlijk, een echte aanrader!
Ina G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Uitstekend gegeten, in een prettige ambiance. Vooraf gebeld voor een rustige plaats, ivm gehoorproblemen. Hieraan werd prima meegewerkt. Er was reeds bij de indeling van de tafels rekening gehouden met ons verzoek, maar we kregen evengoed de gelegenheid om zelf nog even te kijken of we de tafel passend vonden, of de voorkeur gaven aan een andere (nog onbezette) tafel, terwijl alle tafels gereserveerd waren. Al met al een hele fijne avond gehad. Heerlijk gegeten, in een prettige omgeving, en goed kunnen bijpraten met onze vrienden.
Jeroennn ..
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Derde keer dat ik en mijn familie terugkwamen bij Gauchos Breda, zoals alle voorgaande keren een top avond gehad. Sfeer en personeel blijft top en over de gerechten is niets negatiefs te verzinnen. Heerlijk zoals altijd!
miranda H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wij hebben super lekker gegeten!!! De sirvice was top en hebben kennis van alle producten... ik had vooraf de steaktaartar daar kom ik ook zeker voor terug
patrick L.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
bediening laat continu bestek en dergelijke uit handen vallen wat een enorm kabaal veroorzaakt. Zeer vervelend.
het vlees is zeer slecht gebakken en
heeft een lever smaak (teken van goedkoop en slechte biefstuk) maar wel de ossenhaas besteld! Dit was eens maar nooit meer, prijzen zijn veel te hoog voor de kwaliteit. mensen, dit is absoluut geen 8 waard. eerder een 4tje
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
waanzinnig lekker gegeten. Vlees perfect klaargemaakt, service top, heerijke wijnen. We komen zeker terug! Aanrader!!!!!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Voortreffelijk! Ik kom zelf uit Rdam, maar reis altijd speciaal naar Breda omdat deze Gauchos gek genoeg de lekkerste van heel NL is. Je proeft echt verschil.. Top!
Mar L.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Ik ben gevoelig voor rumoer en ik vond de akoestiek tegenvallen. Ik vond het eten heel goed, ik vond het alleen jammer dat mijn ossenhaas de eerste keer koud mijn tafel arriveerde. Ik had het leuk gevonden als ze aan mijn vriend hadden gevraagd of hij dan ook zijn eten nog later wilde krijgen, omdat ik nu met een vriend zat die het asociaal vond om te eten als ik mijn eten nog niet had. Er werd meegedacht door de kelners, er werd ons een gratis glas wijn aangeboden. Dit sloegen wij niet af: helaas kregen we de wijn pas na het dessert, i.v.m. drukte; wat jammer was daar het dessert wijn was. Het tafeltje waaraan wij zaten was fijn, niet te dicht op elkaar. De wijn was super, enige puntje van kritiek nog is dat de olijven in de salade niet heel lekker zijn.
Jordy H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
By far het beste steak restaurant van Breda en omstreken. We komen er al jaren en de ervaring is altijd meer dan goed. Het vlees is heerlijk, altijd goed bereid en de service is top.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten en de locatie waren super! Normaal gesproken ben ik ook zeer te spreken over de service echter was dat deze keer wat slordiger. Ik kreeg de indruk dat een aantal personeelsleden nog maar weinig ervaring hadden, desondanks was iedereen wel zeer vriendelijk. Een aanrader!
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Menu bestelt. Na de soep hebben ruim 3 kwartier moeten wachten op de hoofdmaaltijd. De begeleidende rijst kwam pas nadat we het vlees ophadden. De vorige keer ging het menu ook al niet goed ( verkeerde soep, geen rijst maar friet). Er is wat met het menu.