Gauchos Breda

Grote Markt 33 4811 XP Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Breda

De middeleeuwse Grote Markt is een historische plek in het Bourgondische hart van Breda, ooit in handen van de Spaanse bezetter. Gauchos Grill-Restaurant combineert daar Brabantse gemoedelijkheid met professionele gastvrijheid. In onze Latijnse keuken bereiden wij op uw aanwijzing een malse Argentijnse steak of een smakelijk visgerecht van de grill.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Breda

• Kom je met de auto?
    In centrum op loopafstand van het station (5 min.)

• Huisdieren welkom , Terras
Jordy H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
By far het beste steak restaurant van Breda en omstreken. We komen er al jaren en de ervaring is altijd meer dan goed. Het vlees is heerlijk, altijd goed bereid en de service is top.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten en de locatie waren super! Normaal gesproken ben ik ook zeer te spreken over de service echter was dat deze keer wat slordiger. Ik kreeg de indruk dat een aantal personeelsleden nog maar weinig ervaring hadden, desondanks was iedereen wel zeer vriendelijk. Een aanrader!
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Menu bestelt. Na de soep hebben ruim 3 kwartier moeten wachten op de hoofdmaaltijd. De begeleidende rijst kwam pas nadat we het vlees ophadden. De vorige keer ging het menu ook al niet goed ( verkeerde soep, geen rijst maar friet). Er is wat met het menu.
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Een eerste bezoek aan Los Gauchos Breda met zakelijke relaties. Vanaf binnenkomst tot vertrek een warme deken van gastvrijheid, uiting van liefde voor het vak en veel respect voor de ingrediënten die men in de keuken gebruikt om het heerlijk bereide hoofdgerecht van Argentijnse vlees te omringen met een mooi en pure voor- en nagerecht. Het hoofdgerecht op advies begeleid met een mooie volle rode huiswijn. Een ervaring die ikj nog met velen zal delen en een locatie die ik een ieder wil aanbevelen. Dank aan het team van Los Gauchos en ik wens haar en haar dierbaren een mooie decembermaand toe, een gezellige Jaarwisseling en sprankelend, maar bovenal gezond 2017 toe!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gegarandeerd lekker eten, vriendelijk personeel, fijne ambiance. En bij Gauchos eet je de lekkerste spareribs van Breda. Wij zullen hier nog vaak terug komen!
Alina M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gauchos is simpelweg een heel erg goed restaurant. De sfeer is warm en de bediening vriendelijk en opmerkzaam. Het eten is heerlijk: kwaliteit van de producten en de bereiding is zeer goed. We gaan telkens terug met andere vrienden
Andre G.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Prima gegeten. Prijs/kwaliteit gewoon goed en een goede vriendelijke bediening.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Constante kwaliteit van prima nivo. Wel prijzig; uiteindelijk toch 95 euro met z'n tweetjes incl. een welverdiende fooi
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten; prima, vriendelijke bediening die er rekening mee hield dat we enigszins kort tijd hadden om te eten vanwege theaterbezoek om 20 u.
Komen zeker graag terug hier.
Duncan V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Iedere keer opnieuw een waar genoegen om te eten in dit geweldige restaurant met vriendelijk personeel! Een aanrader! Spare ribs zijn onovertroffen trouwens.
sandy_kries .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Regelmatig bezoeken wij met de familie dit restaurant.

Het eten is altijd lekker en de sfeer is prima. Soms moeten we wel even wachten op het eten of een plekje, maar de service en het lekkere eten maken dat meer dan goed.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Prettige en hulpvolle bediening.
Uitstekend eten, ruime keus, goede kwaliteit.
Leuk dat ze spontaan kwamen met binnen voorwerk voor mijn jarige dochter.
Winny H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Ja wij zijn/ ik ben er al twee maal geweest. Mijn gasten waren allemaal heel enthousiast en dik tevreden. De ambiance was goed, het vlees was lekker gebraden en mals. en alles van salades tot het toetje was lekker en vers. Ook de ontvangst en de service was heel erg goed.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Top kwaliteit, zeer vriendelijke bediening, goede ambiance. Gauchos Breda is een Absolute aanrader voor iedereen! .................................
roland.naber .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Goed restaurant! Eten is kwalitatief erg goed! Bediening was goed, maar het duurde erg lang voor het eten opgediend werd..
frankie2902 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
erg lekker gegeten. de bediening is erg vriendelijk en service gericht. het kleine foutje dat ze de boeking naar een dag later hadden verplaatst(per abuis) is ruimschoots goedgemaakt en is ze vergeven.
ik ben geen vleesliefhebber maar het vlees smaakt zoals vlees hoort te smaken. het smaakt naar meer. kortom een gezonde, gezellige en lekkere avond gehad.
albert-roos .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Goede bereiding en voldoende keuze. Heerlijke wijnen. Wij hadden het wijn arrangement. De bediening was ook fantastisch ! Kotom een top restaurant!
gekewe .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
een top-restaurant, ik beveel het bij iedereen aan.
Eten en bediening kan niet beter.
Minpuntje: kraanwater is niet te krijgen maar wel de in mijn ogen belachelijk dure flesjes bronwater.
Djazzy .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Vooraf goede uitleg over verschillende soorten vlees. Vriendelijke bediening!
Ondanks de drukte namen ze alle tijd voor je. Top!
Kelly_H .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Het eten was uitstekend! De bediening was proffesioneel, alleen duurde het soms wat langer en werden de broodjes vergeten. Al met al een goede avond gehad bij Gauchos Breda.