Gauchos Breda

Grote Markt 33 4811 XP Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Breda

De middeleeuwse Grote Markt is een historische plek in het Bourgondische hart van Breda, ooit in handen van de Spaanse bezetter. Gauchos Grill-Restaurant combineert daar Brabantse gemoedelijkheid met professionele gastvrijheid. In onze Latijnse keuken bereiden wij op uw aanwijzing een malse Argentijnse steak of een smakelijk visgerecht van de grill.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Breda

• Kom je met de auto?
    In centrum op loopafstand van het station (5 min.)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Huisdieren welkom
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Breda

Moniek D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Echt super lekker gegeten, erg geslaagde avond!!
Tot snel maar weer
jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Wij hebben het prima naar onze zin gehad! De kwaliteit was uitstekend en de bediening ook, een reden om nog eens terug te gaan
jose R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Hier voor de eerste keer Geweldig gegeten
Zeker een aanrader
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Onze reservering was niet doorgekomen waardoor er geen tafel voor ons gereserveerd was. We moesten daardoor bij de deur zitten die elke keer als die open ging een koude windvlaag veroorzaakte. Eten was wederom prima!
Helga H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Als eerste een enorm compliment aan de bediening. Zelden zo vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan in een restaurant. Een warm ontvangst. We hadden het menu voor 24, 95 euro. Mosterdsoep vooraf smaakte heerlijk. De steak van 180 gram was lekker en voor ons ruim voldoende. De bijgerechten waren goed afgestemd, salade en Franse frietjes. Als nagerecht een stuk citroentaart met rode vruchten, een feestelijke afsluiting. We komen zeker terug als we nog een keer in Breda zijn. Tip: wel van te voren reserveren.
Dave S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Zeer lekker
En goede service
H. L.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
De op 1 na lekkerste biefstuk van mijn leven gegeten, super! Voorgerecht (gamba's) was minder, niet vers... Gemeld maar daar werd niets mee gedaan. Voor de rest heerlijk gegeten tegen redelijke prijs
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Eten en drinken was prima alleen wij vonden het enigszins rumoerig. Niet een reden om niet terug te komen want voor de rest was het prima.
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Eten was top! Erg van genoten. Alleen de ruimte was klein waardoor je elkaar niet goed kon verstaan. Buiten dat, zeker aan te raden!
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Min puntje dat er geen opscheplepels bij de salade, de friet, de saus en mayo zaten. Toen we er om vroegen kregen we die wel. Bij de tafel naast ons was dit ook zo. Dus dit zal bij Gauchos wel gebruikelijk zijn.
Wat we heel leuk en goed vonden, je kreeg aan tafel een goede uitleg over het Argentijnse vlees. Dit werd uitgelegd d.m.v. het tonen van rauwe stukken vlees in een schaal met glazen deksel.
Wij komen zeker nog eens terug!
Helene S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk! Wij gaan altijd naar Gauchos als we iets te vieren hebben! Wel erg jammer dat de dame die voorin verantwoordelijk was ons diverse malen over het hoofd heeft gezien... maaar over algemeen is Gauchos fantastisch!
Nick P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Zakelijk dinertje met 3. Prima ontvangst en zeer uitgebreide uitleg over de keuze aan vleessoorten. Enorm lekker gegeten. Gauchos is en blijft voor mij de nummer 1, niet alleen qua prijs/kwaliteit maar ook de aandacht en professionaliteit van het personeel.
Kirsten R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Geweldig gegeten echt heerlijk!! super bediening heel vriendelijk en meedenkend , alleen geluid in t restaurant beetje veel waardoor je elkaar moeilijker verstaat
Leendert M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Het eten was erg lekker en de bediening was erg vriendelijk. Er hing een goede sfeer, zeker voor herhaling vatbaar! Een aanrader :)
Kirsten E.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Het eten en de service was super goed. Hebben heerlijk gegeten en het eten kwam ook precies op het goede moment. Niet snel en niet te langzaam!
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Fantastisch personeel. Zijn heel goed geholpen door hun. Hadden een reservering om 18.00 uur. Een van ons was veel te laat door een ongeluk op de weg. Zij kwam pas om 18.40 aan. Wij hadden die avond een voorstelling in het chasse theater om 20.09 uut. Het was een race tegen de klok of we nog konden eten. Mede dankzij het personeel hebben wij het niet gehaald, maar ook super lekker gegeten. Dikke duim!!
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Kwaliteitsvlees met correcte bereiding. Heerlijk gegeten in een mooi ingericht restaurant en vlotte bediening. We komen zeker terug. Top!!!
Dev L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gisteren met een groep van 10 personen gereserveerd. We kregen 2 maal achter elkaar een karig broodplankje en moesten vrij lang wachten voordat onze bestellingen werden opgenomen. Een man kwam aan tafel om uitleg te geven over de verschillende soorten steak die we konden kiezen. Prettig dat ze de tijd voor ons nemen dacht ik. Toen we uiteindelijk onze hoofdgerechten smakelijk hadden genuttigd en onze nagerechten konden bestellen kregen we te horen dat de gegrilde ananas te lang ging duren. Onze tafel was dubbel gereserveerd en de volgende groep stond al klaar. We zijn dus zonder nagerechten vertrokken! Geweldige service... wij komen nooit meer terug!!! We voelde ons echt van tafel afgekeken!
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het blijft een redelijk duur restaurant. Eten is goed, sfeer is goed, service is goed. Maar qua prijs in vergelijking tot vergelijkbare restaurant en misschien zelfs nog iets betere blijft het redelijk duur.
Barbu L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018