Gauchos Breda

Grote Markt 33 4811 XP Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Breda

De middeleeuwse Grote Markt is een historische plek in het Bourgondische hart van Breda, ooit in handen van de Spaanse bezetter. Gauchos Grill-Restaurant combineert daar Brabantse gemoedelijkheid met professionele gastvrijheid. In onze Latijnse keuken bereiden wij op uw aanwijzing een malse Argentijnse steak of een smakelijk visgerecht van de grill.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Breda

• Kom je met de auto?
    In centrum op loopafstand van het station (5 min.)

• Huisdieren welkom , Terras
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Werner B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Erg lekker gegeten en het personeel had alles goed in de gaten.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Super avond gehad! Heerlijk gegeten met mijn ouders en vriend! Super geholpen door Suzie, ze voert haar vak goed uit en gaf ons uitgebreide informatie over de diverse soorten vlees die op de kaart staan en liet ons deze ook zien aan tafel. Suzie is echt een topper! Perfecte locatie voor een lekker stukje vlees en bourgondische, of nou ja eigenlijk Argentijnse gezelligheid!
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We komen graag bij Gauchos. Zelfs als het druk is weten ze alles in goede banen te leiden. Perfecte service. Altijd even vriendelijk!
Complimenten ook voor de koks die boven de warme grill continu het meest smaakvolle gegrilde vlees bereiden.
Hier hebben ze de lekkerste Franse frietjes van Breda.
????????
Fréderic L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
+ Heerlijke tournedos met heerlijke pepersaus! Dikke aanrader en heb het nog niet eerder zo lekker geserveerd gekregen.
+ Gepofte aardappel met zure room was ook heel lekker!
+ Grote pepermolen voegt waarde toe aan de beleving, alleen daarom al wilde ik nog (extra) peper op mijn gerechten
+ Personeel kon goed adviseren welke wijn bij de gerechten past
- Mozzarella met pesto en tomaat (voorgerecht) viel tegen, smaakte te flauw
- Nagerecht met pannenkoek was net iets te zoet en daardoor ook in zijn geheel iets te machtig i.c.m. eerdere twee gangen van dat menu
- Net iets te weinig menu's om je voordeel te halen uit een menu ipv 3 losse gerechten
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Top!
Cynthia M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten
jan H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
erg leuk, prima gegeten, en geweldig leuke bediening, doen we zeker nog een keer het was op 4 mei, en om 20.00 was het hele restaurant stil erg indrukwekkend.
Jessy V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Ontzettend lekker gegeten en service was ook goed alleen werden we soms iets te veel op de vingers gekeken, en stond er te snel alweer iemand bij onze tafel om te vragen of we een nieuw drankje wilden. We vonden jullie vele malen beter dan Gauchos in Rotterdam.
Amarone .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Ik had op koningsdag geen zin om te koken en ik houd van Biefstuk, dus dat leek dik voorelkaar. Helaas was het toch niet helemaal een succes. Ik was er met mijn vriendin en vooraf hadden we carpaccio en het breekbrood. Het breekbrood was lekker maar niet heel veel. De carpaccio was elaas echt smaakloos, weinig creatief... geen enkele smaamaker. Als hoofdgerecht hadden we een tournadous en een ribeye. Het vlees was van goede kwaliteit en goed bereid maar.... Beide op een koud bord en ik had mijn steak rear en mijn vriendin medium. Kortom die van mij was lauw tot koud dus. Als bijgerechten hadden we de gepofte aardappel, champignons en asperges. Alledrie heerlijk!!! Een beetje gemengde gevoelens dus bij dit bezoek. Als ze investeren in een borenwarmer dan kom ik misschien terug!
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Supervriendelijke en vlotte bediening.
Ian V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijke ossenhaas!
Serena W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijke vrijdagavond diner. Het restaurant was vol met gasten. Gezellige sfeer. Erg lekker eten! Malse biefstuk. Prima, smaakvolle Churrasco. De dulce de leche toetjes waren lekker, ideaal voor mensen met een zoete tand.
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Mooi restaurant, gelegen op een toplocatie in Breda op de grote markt. Ontvangst en service zeer betrokken en bekwaam. Ossenhaas biefstuk was werkelijk geweldig!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
We hadden hier al jaren niet gegeten, op basis van de beoordeling bij Iens wilden we dit nog een keer een try geven. De dames in de bediening waren vriendelijk, toch duurde het erg lang voordat r opgenmomen werd. Het breekbrood en de olie was karig. De vleesgerechten waren goed. De bearnaise saus was erg scherp. De spareribs waren lekker, maar jammer dat er maar één soort saus wordt bijgeserveerd. De salade was niet bijzonder, de gegrilde puntpprika zat nog vol zaden. De frieten waren ruimschoots. Het vlees is in het algemeen het sterkste punt, maar je komt toch voor de totaal beleving. Het is dan jammer dat niet alles in balans is.
bianca P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Geweldige service en heerlijk eten!
Alleen jammer dat je niet 'standaard' bijv. wat groente erbij krijgt. Je krijgt echt alleen een stuk vlees op een bord (de rest moet je bijbestellen).
Desallniettemin een aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer attent en oplettend personeel. Top
Will S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Een geweldige service en heel vriendelijke personeel ook de eigenaar is super gastvrij en weet wat de klant wil
Het eten was ook heerlijk en een gezellige avond uit.
Cristine V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Hele leuke avond gehad bij Gauchos Breda. Goede sfeer, goede bediening, korte wachttijd en heerlijk eten. Mijn vriend en ik zijn voor een Argentijnse steak gegaan waar het restaurant om bekend staat, smaakte top! Na het hoofdrecht wilde we nog een kopje koffie drinken op het terras, dit was allemaal geen probleem. Ik kom zeker nog een keer terug.