Gauchos Amsterdam (Spuistraat)

Spuistraat 3E 1012 Amsterdam Nederland Kaart
31-206257272

Over het restaurant Gauchos Amsterdam (Spuistraat)

Gauchos in de Spuistraat is een modern grillrestaurant in het bruisende centrum van Amsterdam. Ongedwongen sfeer, ‘Latijnse warmte’ en een uitgebreide menukaart met originele vis- en vleesgerechten van de grill. Snelle service (indien gewenst) voor uw zakelijk diner maar ook rustig genieten na een dagje winkelen. Zomers’ ook op het terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Amsterdam (Spuistraat)

Tramhalte voor de deur.
  • Kom je met de auto?
    Op loopafstand Centraal Station (3 min.)
  • : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Amsterdam (Spuistraat)

kelly H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten, echter mijn gamba's waren nog rauw. Als excuus werd gezegd dat ze voor een andere tafel waren en dus nog niet klaar waren? Beetje goedkoop excuus want alle voorgerechten worden toch tegelijk gemaakt? Mijn gamba's waren dus blijkbaar helemaal niet gebakken.
Wel keurig opgelost door een gratis drakenrondje, maar was wel jammer omdat we geen tijd hadden om nogmaals mijn gamba's te laten bakken ivm een geboekte rondvaart.
Ümit D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Beste Sharon, vriendelijk bedankt voor het regelen van de rode roos op tafel! Mijn vriendin was hier erg blij mee al had ze het niet in de gaten dat ik de roos voor haar op tafel heb laten zetten. Na enkele subtiele hints had ze hem door haha. Het eten was super zoals altijd!

Met vriendelijke groet,

Ümit & Priscilla
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De steak was top bereid. Mals vlees en mooi rare gebakken, zoals gevraagd. Echter, de sprareribs waren taai en de friet zacht en maar net warm. Erg jammer.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zeer goed restaurant wij komen hier regelmatig en nooit wat te klagen gehad. Het vlees is van uitstekende kwaliteit en de hapjes en drankjes. Bediening ook erg snel en leuke mensen. Tot de volgende keer..
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Ik heb heerlijk gegeten de lamsrack wel aan de prijs vind ik. Manlief had spareribs, geen aanrader, droog en smakeloos! Vlees is van goede kwaliteit maar vielen niet van het bot en opeten was een hele klus. Wat ik jammer vond was dat ik naar de huiswijn vroeg en ze toch probeerden een duurdere wijn aan te smeren. Terwijl diverse recensies juist de huiswijn adviseerden en ik daarom deze bestelde!
Jimmy L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Perfect
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten en goede bediening die meedachten voor glutenvrije gerechten.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker gegeten. De steaks waren weer top... wij komen hier altijd met plezier. Heerlijk restaurant in Amsterdam wij komen zeker weer terug
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Een aanrader voor een malse steak.
Håkan D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Great experience!
Jeffry S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Beef de lomo is uitstekend goed klaargemaakt naar je wens.
Bediening is vriendelijk n correct.
fluistervaren .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
De kwaliteit van het eten is ontzettend goed. De bereiding van het vlees is geweldig, altijd weer een genot om er te eten. Eten bij Gauchos voor we de stad ingaan is TOP! nooit een tereurstelling. Personeel is vriendelijk en denken mee met de wensen.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wij borrelen/dineren/lunchen al jaren vaak bij Gauchos & Mendoza aan de Plas in Rotterdam. Dit keer Gauchos Amsterdam eens gedaan, omdat we een Amerikaanse vriend over hadden in een hotel vlakbij. Herkenning. Dezelfde vriendelijke, snelle en correcte bediening, ondanks de volgens hun onverwacht volle zaak. Dezelfde uitstekende steaks, mooie huiswijn. Aanrader.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Geweldige omgeving waar het goed en gezellig dineren is. Goede bediening echter jammer dat eerste dame geen Nederlands spreekt / verstaat . Tweede dame wel. Mooi vooraf keuze presentatie van alle mogelijke vleessoorten. Snelle bediening zonder hinderlijke onderbrekingen .
Aanrader .
soraya R.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Hele leuke, intieme sfeer en goede en snelle service!
Stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Eten was heerlijk. Bediening was waardeloos. Ondanks dat het niet druk was steeds verschillende mensen aan de tafel. Men vergat drinken te brengen (bv fles tafelbestek), men vergat welke wijn er gedronken werd, hoofdgerechten werden 2x omgewisseld en bij een verkeerd iemand voor de neus gezet (1x had bediening het we door,2e keer gebeurde het pas toen de gasten het doorsneden dat ze zagen dat het niet klopte). Bij dessert ook voor 3 personen vergeten de koffie te brengen.
Als je er nogmaals om vraagt gebeurt het wel. Omdat er best we wat bediening rondloopt (geloof 4-6 dames) op een avond dat voor mijn gevoel 6 tafels bezet waren vond ik deze service onder de maat.
Het eten zelf was wel heerlijk.
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prima, alleen ietwat trage bediening op deze avond. Vlees was perfect bereid, frietjes hadden iets knapperiger gemogen en waren erg snel afgekoeld.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
het duurde wat lang voordat we de drankjes geserveerd kregen en men zou dan kunnen vragen of de klant er ook een broodje bij zou willen hebben. Dit als tip. Verder hadden we uiteindelijk toch de bank met 4 personen gekregen waar men aangaf dat deze niet geschikt zou zijn voor 4 personen. Nou dit ging prima.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vreselijk. De spare-ribs smaakte naar schoenzool en waren zo hard als een blok beton, onze friet was veel te lang doorbakken, de bediening stuitend slecht en sfeerverlichting zo fel als in een turkse snackbar. De ober gaf zichzelf nog abuis een 10tje fooi, zonder dat iemand daar aanleiding toe had gegeven, in tegenstelling zelfs. Ga.hier.niet.heen