Gauchos Amsterdam (Spuistraat)

Spuistraat 3E 1012 Amsterdam Nederland Kaart
31-206257272

Over het restaurant Gauchos Amsterdam (Spuistraat)

Gauchos in de Spuistraat is een modern grillrestaurant in het bruisende centrum van Amsterdam. Ongedwongen sfeer, ‘Latijnse warmte’ en een uitgebreide menukaart met originele vis- en vleesgerechten van de grill. Snelle service (indien gewenst) voor uw zakelijk diner maar ook rustig genieten na een dagje winkelen. Zomers’ ook op het terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Amsterdam (Spuistraat)

Tramhalte voor de deur.
  • Kom je met de auto?
    Op loopafstand Centraal Station (3 min.)
  • : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Amsterdam (Spuistraat)

Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten en we zaten ook top
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijke malse ossehaas gegeten. Erg vtiendelijke bediening.
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
helaas lawaaipubliek aanwezig hetgeen een senior in mijn gezelschap geen goed deed (gehoorapp) conversatie vaak onmogelijk; service en bereiding Gauchos uitstekend
Michiel S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
De biefstukken bij Gaucho's zijn altijd al erg lekker, maar deze was echt perfect. Normaal gesproken dineren we altijd bij Gaucho's in Rotterdam. Er is 1 nadeel: als je eenmaal een Lomo (biefstuk) van Gauchos hebt geproefd, valt het ergens anders ALTIJD tegen! De smaak is niet te evenaren. De service was trouwens ook heel erg goed bij dit filiaal.
Kasia K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Personel was te bezig met ons, werdt paar keer gevraagd als alles naar wens was en elke moment was iemand naast ons tafel, geen rust. Eten was geweldig als altijd!
Rachida T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Vind het altijd leuk en gezellig om bij Gauchos te eten kom er al sinds kleins.

Service en bediening was goed en het eten ook.
Stephany M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Knusse en warme sfeer met heerlijk eten en gastvriendelijke bediening. Een warm ontvangst en de maaltijden lieten niet op zich wachten. Leuk dat je de maaltijden bereidt ziet worden. Kwaliteit van het eten is top!
Emilie L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk en supergezellig gegeten met vrienden en ook de vegetariër had een zeer smakelijke pastaschotel. Bediening was uitstekend, attent en oplettend, leuke servicegerichte jonge mensen, kortom zeker voor herhaling vatbaar en aanbevelenswaardig. Ik kom al meer dan 40 jaar bij de verschillende Los Gauchos in Amsterdam vroeger aan het Leidseplein tegenwoordig die in de Spuistraat) en het blijft verrassend hoe zij de kwaliteit al die jaren zo constant weten te houden, heel fijn als een restaurant zo betrouwbaar is en blijft!
René B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Met een paar vrienden hier afgesproken om te eten. Aardige attente bediening, Je wordt snel en goed geholpen. Hoofdgerecht spareribs, lekker gekruid. All you van eat, dus nog een tweede rack besteld. Prima plek voor een goed stuk vlees.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Lekker gegeten, goede service, gezellige sfeer. Precies zoals we gewend zijn bij dit restaurant.
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Wij komen hier vaker, het is ons favoriete adres voor een lekker en gezellig etentje, waar je de beste biefstuk van Amsterdam kunt eten.
Bregje B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Heerlijk gegeten, super steak!
Arjen L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
zoals altijd: prima.
"Je recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten" stel ik evenwel niet op prijs als voorwaarde om feedback achter te laten
Douwe B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Lekker gegeten,vlees lekker mals.
Allan N.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Dit is zonder twijfel het beste steakhouse in Amsterdam!
Camilla P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten de bediening was vriendelijk maar je moet wel wat lang wachten voor een bestelling wordt opgenomen. Lijkt of het personeel je af en toe wat vergeet.
B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
lekker eten , voor herhaling vatbaar , in volle centrum, gemakkelijk te bereiken , alles netjes opgediend, een aanrader aan familie of vrienden
Bertus H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Toppy
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
De carpaccio was waterig en slap van de 2369 die ik er heb gegeten was deze de smerigste, de ossehaas was opzich goed alleen niet medium zoals ik gevraagd had, dus ook niet voldoende, kortom erg slecht zeker als je naar de prijs kijkt
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heel vriendelijke bediening , lekker eten , en propere zaak. Zeker een aanrader. Online reserveren liep perfect en opvolging via e-mail om de reservatie te bevestigen prima in orde.