Gauchos Amsterdam (Spuistraat)

Spuistraat 3E 1012 Amsterdam Nederland Kaart
31-206257272

Over restaurant Gauchos Amsterdam (Spuistraat)

Gauchos in de Spuistraat is een modern grillrestaurant in het bruisende centrum van Amsterdam. Ongedwongen sfeer, ‘Latijnse warmte’ en een uitgebreide menukaart met originele vis- en vleesgerechten van de grill. Snelle service (indien gewenst) voor uw zakelijk diner maar ook rustig genieten na een dagje winkelen. Zomers’ ook op het terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Amsterdam (Spuistraat)

Tramhalte voor de deur.
  • Kom je met de auto?
    Op loopafstand Centraal Station (3 min.)
  • : Parkeerplaats

Voordelig
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zeer onvriendelijke bedrijfsleider / gastvrouw. Wij komen er vaker en waren altijd heel tevreden. Het personeel dat er eerst werkte was veel vriendelijker.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Alles wat super. We kregen aan tafel nog even uitgelegd wat voor vlees er te bestellen viel en wat voor vlees dat dan precies is. De service was super!
Saul J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De ossenhaas is altijd top! Ook heel veel keuze in toetjes zoals de Crêpes en soorten ijs. Vriendelijke bediening in een relaxte omgeving. Vaste klant!
René B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Voor de lekkerste spareribs (onbeperkt) gaan wij altijd naar Gauchos. Altijd heerlijk! Het personeel was erg vriendelijk en bleef spareribs aanvullen totdat we helemaal vol zaten
Elcama07 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het eten was lekker, maar te snel geserveerd, we waren net met een wijntje bezig toen het eten al gebracht werd.
De service is prima.
Het interieur is mooi en modern, maar voor mensen ( zoals ik ) met slechte ogen te donker ingericht.
Buiten aan de kant van de Spuistraat is het prima vertoeven.
Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Bediening was zeer snel, maar ook te opdringerig qua bestellen en afruimen. Betere interne communicatie had wel gemogen.
Lisalaut .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wij hebben onbeperkt spare ribs gegeten, de ribs waren erg lekker en ze kwamen snel op tafel. De bediening was aardig, maakte een praatje met ons en moedigde ons aan om toch nog dat extra bord te nemen. Al met al was het een hele leuke en lekkere ervaring.
Peter.blokland .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Als je een lekker stuk vlees wenst te eten is dit "the place to be" Wij hebben er in ieder geval heerlijk gegeten! Ook de garnituur en de frietjes waren voortreffelijk.
Dmvanrennes .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Ik had al eerder bij Gauchos gegeten en toen was het ook geweldig! Heerlijk eten, vriendelijke bediening, gewoon top! Ga zo door!
Sastoop .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Vriendelijke bediening, snelle service. Eten was zeer lekker. Zeer positief ook dat de bijgerechten los bij te bestellen zijn (mogelijkheid tot 1 bakje friet bestellen ipv direct 2 waarvan 1 niet gebruikt wordt). Zo wordt voedselverspilling voorkomen en ben ik nog goedkoper uit ook :-)
Explorer .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
De bediening ging supersnel. Na een kwartiertje wachten kreeg ik mijn heerlijke ossenhaas op tafel. Hoewel ik om medium vroeg was het vlees langer op het vuur gebleven. Maar buiten dat was alles heel goed. Bediening was vriendelijk en het decor was uitnodigend.
Karel3112 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Top bediening, heerlijk vlees en goede salade, de man die de wijn kwam brengen was super netjes. Ossenhaas van 300 gram met pepersaus is mij favoriete gerecht
Kemishalake .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
M'n partner en ik waren zo'n 5min laat, maar we hadden toch genoten van het eten, sfeer en prima dienst. De waiters waren attent, en het sfeer was cozy.
Bronkhorstboeken .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het diner , de standaard biefstuk hadden wij gekozen was best lekker. Wat ons soms stoorde dat er wat baldadig personeel was, dit is niet gepast in een restaurant. Tot twee maal toe werd vergeten ons drinken te serveren, en moesten wij erom vragen !
Mjnoppert N.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Sfeervol niet te groot restaurant waardoor voldoende aandacht van het personeel.
Wij hebben heerlijk gegeten. niets op aan te merken, BRAVO !!
iedereen erg vriendelijk.
Gaan gauw weer eens terug.
Llllau .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Ik heb hier gegeten met een vriendin. Bij binnenkomst was het al heel druk. Gelukkig wel een tafeltje vrij ondanks dat we niet hadden gereserveerd. Het interieur past bij het eten wat geserveerd wordt, een cowboy-achtig thema. De bediening was snel en aardig, je kunt ook merken dat ze verstand hebben van steaks wat ik heel professioneel vond. Ik heb goed gegeten, de hoeveelheid was zeker voldoende. Ondanks de drukte werden we goed bedient en gingen we tevreden weer naar huis.
Avdspan .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Ik vond het eten vrij duur voor wat je kreeg,had nog trek toen ik wegging. En echt kindvriendelijke vond ik het niet.zou hier niet nogeens heen gaan.

Erik.nibbering .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
uitstekend gegeten met gezin. Reservering gedaan via internet, maar opties waren slechts vanaf 20.30 uur. Mogelijk door late reservering onzerzijds, maar eenmaal aangekomen was het restaurant verre van vol, dus info volgens reserveringswebsite was nmm enigszins misleidend.
Max B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Lekker gegeten, een heerlijk biefstukje op. Het was er gezellig en de bediening was vriendelijk. Niks op aan te merken. Super!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Vlotte bediening, prima vlees en garnituren. Had zelf empanadas vooraf en de Bife de Chorizo 300 g als hoofdgerecht. Parner had de Bife de Cuadril. Heerlijk gegeten. Gold ook voor de rest van het gezelschap. Tomatensoep met Bife de Cuadril en carpaccio met Bife de Lomo waren naar verluid ook heerlijk. Helaas geen ruimte meer over voor dessert daarna.