Gauchos Amsterdam (Spuistraat)

Spuistraat 3E 1012 Amsterdam Nederland Kaart
31-206257272

Over het restaurant Gauchos Amsterdam (Spuistraat)

Gauchos in de Spuistraat is een modern grillrestaurant in het bruisende centrum van Amsterdam. Ongedwongen sfeer, ‘Latijnse warmte’ en een uitgebreide menukaart met originele vis- en vleesgerechten van de grill. Snelle service (indien gewenst) voor uw zakelijk diner maar ook rustig genieten na een dagje winkelen. Zomers’ ook op het terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Amsterdam (Spuistraat)

Tramhalte voor de deur.
  • Kom je met de auto?
    Op loopafstand Centraal Station (3 min.)
  • : Parkeerplaats

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
het duurde wat lang voordat we de drankjes geserveerd kregen en men zou dan kunnen vragen of de klant er ook een broodje bij zou willen hebben. Dit als tip. Verder hadden we uiteindelijk toch de bank met 4 personen gekregen waar men aangaf dat deze niet geschikt zou zijn voor 4 personen. Nou dit ging prima.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vreselijk. De spare-ribs smaakte naar schoenzool en waren zo hard als een blok beton, onze friet was veel te lang doorbakken, de bediening stuitend slecht en sfeerverlichting zo fel als in een turkse snackbar. De ober gaf zichzelf nog abuis een 10tje fooi, zonder dat iemand daar aanleiding toe had gegeven, in tegenstelling zelfs. Ga.hier.niet.heen
Puck L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We kregen een mooie plek in het restaurant het vlees was het lekkerste en malste die we ooit hebben gegeten.
De gepofte aardappel was heerlijk de patatjes een beetje lauw niet slecht maar geen toppatat voor dat geld.
Een beetje slordig dat de sauzen die besteld waren niet werden geserveerd en wel zo lekker bij het vlees.
De bediening was zeer sympathiek maar duurde het erg lang om contact te maken blijkbaar te druk!
Uiteindelijk liepen we even naar de bar toe en gevraagd naar de sauzen voor bij het vlees en mayonaise voorbij de patat. Uiteindelijk werden er twee kleine bakjes knoflooksaus gebracht voor mijn zoon en geliefde maar werd mijn champignonsaus die ik had besteld voor bij het vlees nooit bezorgd.
Uiteraard was het Kerst met veel drukte maar vindt dat geen excuus om de sauzen bij het hoofdgerecht te vergeten!
Het toetje was overheerlijk de wijn rolde over de tong de Muntthee van hoog niveau.

152, 50 met tip zeker niet goedkoop maar met de Kerst op een toplocatie mag dat best.

Conclusie topeten maar meer aandacht tijdens het eten zou het helemaal compleet hebben gemaakt en toch jammer!

Zeker een aanrader!
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De bediening was typisch Amsterdams: direct en onvriendelijk. De sfeer was goed. De biefstuk lomo was uitstekend De wijn malbec was shebby, veel te veel fruit.
Nora Z.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk eten, vriendelijke bediening met tijd voor een grapje ( behalve het meisje dat achter de bar stond was ronduit chagrijnig, kon geen lachje vanaf) toiletten waren erg verouderd en niet schoon. Echt een opknapbeurt nodig !
Arnofrens .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben in een gezellige atmosfeer heerlijk gegeten.
De bediening was heel vriendelijk en meedenkend.
Wij gaan hier terugkomen.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zeer onvriendelijke bedrijfsleider / gastvrouw. Wij komen er vaker en waren altijd heel tevreden. Het personeel dat er eerst werkte was veel vriendelijker.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Alles wat super. We kregen aan tafel nog even uitgelegd wat voor vlees er te bestellen viel en wat voor vlees dat dan precies is. De service was super!
Saul J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De ossenhaas is altijd top! Ook heel veel keuze in toetjes zoals de Crêpes en soorten ijs. Vriendelijke bediening in een relaxte omgeving. Vaste klant!
René B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Voor de lekkerste spareribs (onbeperkt) gaan wij altijd naar Gauchos. Altijd heerlijk! Het personeel was erg vriendelijk en bleef spareribs aanvullen totdat we helemaal vol zaten
elcama07 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het eten was lekker, maar te snel geserveerd, we waren net met een wijntje bezig toen het eten al gebracht werd.
De service is prima.
Het interieur is mooi en modern, maar voor mensen ( zoals ik ) met slechte ogen te donker ingericht.
Buiten aan de kant van de Spuistraat is het prima vertoeven.
Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Bediening was zeer snel, maar ook te opdringerig qua bestellen en afruimen. Betere interne communicatie had wel gemogen.
lisalaut .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wij hebben onbeperkt spare ribs gegeten, de ribs waren erg lekker en ze kwamen snel op tafel. De bediening was aardig, maakte een praatje met ons en moedigde ons aan om toch nog dat extra bord te nemen. Al met al was het een hele leuke en lekkere ervaring.
peter.blokland .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Als je een lekker stuk vlees wenst te eten is dit "the place to be" Wij hebben er in ieder geval heerlijk gegeten! Ook de garnituur en de frietjes waren voortreffelijk.
dmvanrennes .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Ik had al eerder bij Gauchos gegeten en toen was het ook geweldig! Heerlijk eten, vriendelijke bediening, gewoon top! Ga zo door!
sastoop .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Vriendelijke bediening, snelle service. Eten was zeer lekker. Zeer positief ook dat de bijgerechten los bij te bestellen zijn (mogelijkheid tot 1 bakje friet bestellen ipv direct 2 waarvan 1 niet gebruikt wordt). Zo wordt voedselverspilling voorkomen en ben ik nog goedkoper uit ook :-)
Explorer .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
De bediening ging supersnel. Na een kwartiertje wachten kreeg ik mijn heerlijke ossenhaas op tafel. Hoewel ik om medium vroeg was het vlees langer op het vuur gebleven. Maar buiten dat was alles heel goed. Bediening was vriendelijk en het decor was uitnodigend.
karel3112 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Top bediening, heerlijk vlees en goede salade, de man die de wijn kwam brengen was super netjes. Ossenhaas van 300 gram met pepersaus is mij favoriete gerecht
kemishalake .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
M'n partner en ik waren zo'n 5min laat, maar we hadden toch genoten van het eten, sfeer en prima dienst. De waiters waren attent, en het sfeer was cozy.
bronkhorstboeken .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het diner , de standaard biefstuk hadden wij gekozen was best lekker. Wat ons soms stoorde dat er wat baldadig personeel was, dit is niet gepast in een restaurant. Tot twee maal toe werd vergeten ons drinken te serveren, en moesten wij erom vragen !