Gauchos Amsterdam (Reguliersbreestraat)

Reguliersbreestraat 18 1017 CN Amsterdam Nederland Kaart
31-206263500

Over restaurant Gauchos Amsterdam (Reguliersbreestraat)

Gauchos in de Reguliersbreestraat, op loopafstand van het Rembrandtplein, is een modern grillrestaurant in het bruisende centrum van Amsterdam. Ongedwongen sfeer, ’Latijnse warmte’ en een uitgebreide menukaart met originele vis- en vleesgerechten van de grill. Voor een avondje uit aan de andere kant van de oceaan.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Amsterdam (Reguliersbreestraat)

Tramlijnen 4, 9, 14, 16, 24, 25. Buslijnen 355, 357, 359, 361 en 363.
  • Kom je met de auto?
    Centrum, nabij Rembrandtplein, Theater Tuschinksy.
  • : Diverse parkeergarages, waaronder de Stopera op het Waterlooplein.

Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
heerlijk gegeten gisteren, zeer vriendelijke bediening, goede uitleg verschillende steaks, veel aandacht voor glutenvrij dieet, zelfs aparte menukaart ????

MaJac .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wederom naar Gauchos en weer heerlijk gegeten. We hadden het jubileum-menu met vooraf een glaasje bubbels. Vriendlief had lekkere bijpassende wijnen met het wijnarrangement.
De ober die ons hielp sprak niet zo goed Nederlands maar bracht het leuk. Dat hij slecht Nederlands sprak, bleek later te meer toen we onze carpaccio kregen met kaas terwijl we expliciet zonder kaas gevraagd hadden. En ook het wijnarrangement was niet doorgekomen. Toen dat rechtgezet was heerlijk gegeten.
De ossenhaas was weer supermals en ook het dessert (met dulche de leche) was overheerlijk.
Blijft altijd lekker om daar te eten!
Imri O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
goede service zowel bij binnenkomst als tijdens het eten. een leuke presentatie over het vlees handig! weet je wat je besteld. zeker een aanrader en een herhaling waard!
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Goede bediening en aardig personeel, de bediende kwam langs met een schaal met vlees en gaf wat informatie over de soorten. De argentijnste steak was super mals groot (400g)
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het restaurant bevindt zich op een top locatie. Tuschinski zit een paar deuren verder, het Rembrandtplein met gezellige kroegen zit om de hoek.

Wij kozen voor het jubileummenu.

Het eten was heerlijk. De bediening top!

Een aanrader!
Max_crombach .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Geweldige steaks, Rib-eye zeker een aanrader. Goede vlotte bediening die interesse toont over de producten. Zeker de moeite waard!
Fluistervaren .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Lokatie is goed, fijn restaurant om te eten, bediening vlot en altijd vriendelijk. Eten is super en stelt nooit teleur. In Amsterdam centrum voor ons het restaurant om een stapavond te starten..
Loraine L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We waren iets eerder voor onze reservering, maar onze tafel stond al netjes klaar.
De bediening was erg vriendelijk en was snel bij onze tafel als we iets nodig hadden.
De gamba's waren erg lekker, vooral met de knoflookmayonaise die er bij zat.
Al om al, weer een goede ervaring
Mikeschuiling .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk gegetwn weer bij gauchos. Altijd heerlijk vlees. Wel wat aan de dure kant maar dan heb je ook wat. Wij waren om 6 uur gegaan toen het nog vollop licht was buiten en toen was de overgang wel heel donker in het restaurant maar als je eenmaal zat juist gezellig.
Johanmeines .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Erg lekker gegeten .
Zeer vriendelijke en goed observerende bediening.
Alleen de acoustic was niet erg prettig ( erg luidruchtige omgeving.)
Maar als je , je daar niet aan stoort en gewoon goed wilt eten dan zeg ik dat dit een dikke aanrader is !!!
Ineke.bouckaert .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Het eten is erg lekker, goed vlees. Personeel is vriendelijk en attent. Een heerlijke huiswijn. Dit is de 2e keer dat wij het restaurant bezoeken.
Helaas plakte de tafels erg, ook de vloer. Wijnglas en stoel bleven regelmatig plakken. Kreeg de indruk dat er teveel sop met schoonmaken wordt gebruikt waardoor alles blijft plakken.
TIP: achtergrondmuziek staat vaak erg luid en geen prettige muziek voor een restaurant omdat de ruimte al snel rumoerig is. Daar is vast iets aan te doen.
Desondanks komen we zeker voor een derde bezoek terug.
Sweetmelodymaker .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Steak was weer subliem... Groenten kakelvers en smaakvol. Blijft in de top drie van beste restaurants in Amsterdam.

Goede bediening, schoon, punctueel, vriendelijke service en een prima entourage.

Spicegv .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Prima restaurant. De bediening liet wel twee keer het drinken vallen over sommige tafels. Voor de rest was het eten en het decor zoals verwachting.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Trek in een steak: Gauchos dus. Goede recensies. Why not?
Leuke ontvangst. Goede uitleg over de menukaart. Het was nog niet heel druk in de zaak (voor zessen). Ook leuk dat men het vlees (ongebakken) laat zien, wat men te bieden heeft.
Steak (Rib-Eye/Ossenhaas) was meer dan uitstekend. Goede bijgerechten, smaakvol. Wijn (per glas) mochten we proeven. Redelijk prijs/kwaliteit. Glaasje water kwam wat moeizaam op tafel. Kom op met die kan!
Bediening is attent en vriendelijk. Maar onpersoonlijk. Leuke zaak. Prima gegeten.
Internetinfo .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Prima eten in leuke sfeer. Vlees was voortreffelijk.Goede en vlotte bediening. Telefoon werd opgeladen terwijl we zaten te eten.
Sarge01 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Ik ben een echte sparerib eter. Deze waren hier goed. Nog niet de beste die ik heb gegeten, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Voor service krijgen ze echt een dikke 10. De dames en heer doen alles voor je. Rennen de hele tijd van tafel naar tafel. Je hoeft niet te vragen om hulp of te wenken. Mag de eigenaar blij mee zijn!
Abigail I.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Vanavond met 7 man gegeten.
We hebben allemaal heerlijk gegeten!! Vlees van topkwaliteit en service ook super!!
Zo zie je het niet meer vaak. Wij komen van Limburg maar komen zeker weten weer terug wanneer wij in Amsterdam zijn.
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We zijn zaterdag 12 maart met 4 personen uit eten geweest na een theaterbezoek aan de musical Pippin. We hadden gereserveerd. De steaks waren van goede kwaliteit maar absoluut niet het beloofde gewicht van resp. 300 gram en 225 gram. Daarnaast konden we garnituren bijbestellen. Die waren van zeer middelmatige kwaliteit en duur. Vijf champignons op een stokje: 4 Euro. Een schaaltje (diepvries) frietjes: ook 4 Euro. We vonden al met al de prijs wel erg hoog voor de kwaliteit van het totaal. Jammer...... Totaal hebben we 160 Euro betaald, voor 4 personen, zonder voorgerecht en met voor 3 personen een nagerecht. Jammer......
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Zeer professioneel en vriendelijke bediening, eten van zeer hoge kwaliteit.

Prijs kwaliteit verhouding zeer uitstekend
Marel_slaghekke .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Een leuk, gezellig restaurant waar service hoog in het vaandel staat. Zelf waren we een weekendje weg en hadden zowel mijn partner als ik, beiden de telefoon leeg. We konden deze weer opladen in het restaurant! Super service. Allebei genoten van het onbeperkt spareribs eten. De bediening doet goed zijn best om het na je zin te maken.

Tip: We zaten achter het scherm tegenover de ingang. Aangezien de deur open stond en er alleen een glazen deur voor zat, tochtte het hier. Dit was merkbaar bij meerdere gasten. De verwarming mag wel iets hoger om lekker warm te zitten eten.
We komen hier zeker nog eens terug als we in de buurt van Amsterdam zijn!