Gauchos Amsterdam (Reguliersbreestraat)

Reguliersbreestraat 18 1017 CN Amsterdam Nederland Kaart
31-206263500

Over het restaurant Gauchos Amsterdam (Reguliersbreestraat)

Gauchos in de Reguliersbreestraat, op loopafstand van het Rembrandtplein, is een modern grillrestaurant in het bruisende centrum van Amsterdam. Ongedwongen sfeer, ’Latijnse warmte’ en een uitgebreide menukaart met originele vis- en vleesgerechten van de grill. Voor een avondje uit aan de andere kant van de oceaan.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Amsterdam (Reguliersbreestraat)

Tramlijnen 4, 9, 14, 16, 24, 25. Buslijnen 355, 357, 359, 361 en 363.
  • Kom je met de auto?
    Centrum, nabij Rembrandtplein, Theater Tuschinksy.
  • : Diverse parkeergarages, waaronder de Stopera op het Waterlooplein.

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Amsterdam (Reguliersbreestraat)

Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Bij de Argentijn een goed stuk Uruguayaans vlees gegeten. Mooie grote zaak met flink wat design. Wel erg druk waardoor de bediening soms wat onrustig over komt. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Stap er gerust eens binnen!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Dit restaurant staat voor kwaliteit en snelle goede service. Wij zijn al diverse malen wezen eten en altijd de zelfde goede kwaliteit
Lucas .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Lekker gegeten. Gauchos blijft met stip de beste qua Steaks en Spareribs! Ik vond het wel wat donker binnen en de inrichting is ook wat oubollig maar los daarvan kan ik iedereen aanraden daar te gaan eten.
tomvl .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijke biefstuk gegeten bij Gauchos. Supermals vlees, duidelijke uitleg over de verschillende soorten vlees ook. Aardige bediening.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
T eten was weer heerlijk zoals altijd,we komen overal bij Gauchos in Amsterdam ,zijn ook in Breda,Utrecht en Maastricht geweest,top top top gr Paul en Robin
jurgen D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk. We hoefden niet lang te wachten op de verschillende gerechten. De sfeer is ook goed!
m D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Bij binnenkomst geen ontvangst. Zeer chagrijnige blonde dame als enige in een zwart pakje keek ons eigenlijk gewoon weg. Ondanks de zeer ruim aanwezige bediening duurde het even voordat we naar de tafel werden gebracht. Tent was halfleeg Wij komen vaker bij andere filialen van Gauchos maar dit is toch wel overduidelijk een mindere. Althans op deze avond. Eten is echt heerlijk, bediening goed , maar de leidinggevende.......hier komen wij helaas niet meer terug. Liever naar mensen die je als gast echt waarderen.
Jennifer T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goeie service en vriendelijk personeel.
Zeker een aanrader
h.j.hengeveld .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wij eten vaak bij Gauchos Utrecht. Nu n keer in Amsterdam. Zelfde prima kwaliteit. Alleen Utrecht heeft meer sfeer. En een wat angstige bediening vanwege bedillerig optredende manager
Ian V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten! De bediening kon niet heel goed Nederlands praten, maar verder was de service prima.
Nergens heb ik een lekkerdere steak op!!
Lars O.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gauchos Amsterdam(de reguliersbreestraat) is een fantastische tent. Je hebt er de dynamiek van de binnenstad maar ook de kwaliteit van gauchos. We gaan regelmatig en het eten valt nooit tegen.
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Eten en service uitstekend - blijft altijd een vast adres voor een mooie lekkere steak bijgerechten waren perfect
Juliët B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Toen wij binnenkwamen kwam er niemand naar ons toe dus zijn wij na een tijdje zelf naar de gastvrouw gelopen. Dit was ook het geval bij gasten na ons. De gastvrouw was ook niet erg enthousiast/kwam niet zo vriendelijk over als dat wij gewend zijn van een gastvrouw. Het eten was erg lekker en kwam goed getimed op tafel en de bediening was vriendelijk dus alleen de binnenkomst stoorde ons een beetje.
Kamu M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De kwaliteit van het vlees is van een hoog niveau. Het is erg handig dat je van tevoren het vlees kunt bekijken om tot een goede keuze te komen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
heerlijk gegeten gisteren, zeer vriendelijke bediening, goede uitleg verschillende steaks, veel aandacht voor glutenvrij dieet, zelfs aparte menukaart ????

MaJac .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wederom naar Gauchos en weer heerlijk gegeten. We hadden het jubileum-menu met vooraf een glaasje bubbels. Vriendlief had lekkere bijpassende wijnen met het wijnarrangement.
De ober die ons hielp sprak niet zo goed Nederlands maar bracht het leuk. Dat hij slecht Nederlands sprak, bleek later te meer toen we onze carpaccio kregen met kaas terwijl we expliciet zonder kaas gevraagd hadden. En ook het wijnarrangement was niet doorgekomen. Toen dat rechtgezet was heerlijk gegeten.
De ossenhaas was weer supermals en ook het dessert (met dulche de leche) was overheerlijk.
Blijft altijd lekker om daar te eten!
imri O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
goede service zowel bij binnenkomst als tijdens het eten. een leuke presentatie over het vlees handig! weet je wat je besteld. zeker een aanrader en een herhaling waard!
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Goede bediening en aardig personeel, de bediende kwam langs met een schaal met vlees en gaf wat informatie over de soorten. De argentijnste steak was super mals groot (400g)
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het restaurant bevindt zich op een top locatie. Tuschinski zit een paar deuren verder, het Rembrandtplein met gezellige kroegen zit om de hoek.

Wij kozen voor het jubileummenu.

Het eten was heerlijk. De bediening top!

Een aanrader!
max_crombach .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Geweldige steaks, Rib-eye zeker een aanrader. Goede vlotte bediening die interesse toont over de producten. Zeker de moeite waard!