Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

Beethovenstraat 55 1077 HN Amsterdam Nederland Kaart
31-206799133

Over het restaurant Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

De Beethovenstraat in Amsterdam-Zuid is een exclusief winkelcentrum met landelijke faam. Het ligt aan de rand van het nieuwe zakenhart van Amsterdam met internationaal befaamde instituten als de RAI en het World Trade Center. Gauchos Grill-Restaurant biedt zijn gasten daar professionele gastvrijheid in een ongedwongen sfeer. Een perfecte gelegenheid voor een smaakvol Latijns avondje uit.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

Tramlijn 5 en 24.
  • Kom je met de auto?
    Oud-Zuid, dicht bij RAI, WTC, HIlton en Concertgebouw.
  • : Betaald parkeren voor de deur/in de buurt

Levendig
Jeroen C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima bife de lomo, precies goed gebakken, knapperige franse frietjes, frisse salade heerlijke Amalaya wijn goede ambiance!
Sandy Y.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Behalve dat het vlees eerder medium well was gebakken terwijl we voor medium vroegen was alles prima.

De koffie was ook een minpuntje.
Thom J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
De fillet de lomo was prima! De te vette franse frietjes omgeruild voor dikke, werd zonder poespas gedaan. Chocoladetaartje toe wat sompig, ijs echt lekker.
Flinke putlucht uit wc's in restaurant, wellicht een rioolprobleem, geeft wel wat rauwe bijsmaak aan alle gerechten. De geurkaarsjes op de trap konden de riek helaas niet verhullen. Staff uitermate vriendelijk, no-nonsense zeg maar. Prijs/kwaliteit redelijk, maar ben misschien tikkie verwend.
Isabelle K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Eten was heerlijk, bediening vriendelijk, maar wel het duurde allemaal wel vrij lang. Ook is de akoestiek is erg slecht.
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
De beste ossehaas
T. V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De gerechten waren prima! Alleen bij het voorgerecht was de kok denk in wat in de war, de deegwaren met rundvlees en blauwe kaas werden verwisselt, kwamen niet bij de juiste persoon op het bord. Bij het hoofdgerecht viel ons op dat we steeds wisselende serveersters en obers hadden, hierdoor kwam de pepersaus die we nabesteld hadden dan ook niet ter tafel en er werd ook niet op teruggekomen of een excuus omdat het vergeten was voor aangeboden. De airco blies zeer koude lucht, waardoor veel dames hun sjaal van de kapstok haalde, waaronder ik zelf. Het personeel was zeer vriendelijk. Misschien een tip: Leg uit welk vlees er beschikbaar is en wat de structuur hiervan is, zodat de gasten een beter beeld van het eten krijgen wat u hen kan aanbieden.
Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was lekker en het restaurant zag er goed uit. Alleen vond ik de bediening erg slecht. In het begin deden ze hun best om onze bestelling op te nemen, maar daarna leken ze ons te zijn vergeten. Ook vond ik het apart dat ze alleen mijn vriend een vroegen of hij nog een biertje wilde. Mijn wijnglas was ook leeg was, maar die hadden ze niet opgemerkt. Ik raad dit restaurant niet aan als je van goede service houdt.
Louise O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Super lekker vlees de groenten mogen wat meer gekookt zijn.
Voorgerechten lekker. Prijs, kwaliteit aan de hoge kant. Personeel ziet niet alles.
Werd wel rekening gehouden met dieet.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Weer eens lekker gegeten. Omdat wij naar een voorstelling moesten alleen een hoofdgerecht en koffie. Alles netjes verzorgd, komen hier zeker nog eens terug.
angela_dankfort .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het personeel is super vriendelijk en zorgt ervoor dat de klanten zich vermaken.
Prettig dat er een openkeuken is en het vlees is enorm goed bereid.
Ik zou mijn familie en vrienden zeker aanraden, er eens te gaan eten.
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar wat wij hier gegeten hebben was uitstekend van smaak en bereiding. We namen geen voorgerecht maar begonnen direct met de Argentijnse specialiteit “bife de lomo”, een mooie en heel malse ossenhaas met veel smaak, op ons verzoek “saignant” gegrild. Dit is een van de lekkerste vleesgerechten die ik ken als je van puur vlees houdt. Daarbij voor de één een heerlijke gepofte aardappel met zure room en voor de ander prima Franse frietjes en een bakje verse gemengde sla. Dit alles begeleid door een fles mooie Argentijnse Malbec. Als dessert een flensje met ijs en saus van dulche de leche. Goede koffie tot besluit en we hadden een simpel maar uitstekend diner.
De bediening was heel vriendelijk en efficiënt; op ons verzoek om het dessert en koffie op het terras te gebruiken werd direct voldaan en er werd een tafeltje buiten voor ons klaargezet.
gkambel .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Ik kom vaak bij gauchos beethovenstraat en altijd heb ben we goede bediening. Maae dit keer was het minder. Onze bediening was minder en het meisje was erg onbeleefd wat ik niet gewend ben bij dit restaurant. Erg jammer!
rsj .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Vriendelijk en goed personeel. Goede uitleg over het vlees. Een gezellige avond met kwaliteit eten tegen een zeer goede prijs.
Franco C.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Waren in het verleden altijd erg tevreden over Gauchos. Weet niet wat er veranderd is, maar vooral de service was gisterenavond heel slecht. Moesten meerdere keren vragen om gerechten die we wel besteld hadden,maar niet werden geserveerd. Men was arrogant en zeker niet klantvriendelijk.
Hierbij willen wij een uitzondering maken voor Alex; deze jongeman was zoals het hoort.
Het vlees was, zoals gewoonlijk, heel goed. Het voorgerecht ( serranoham met gegrilde asperges) viel tegen. Er was geen brood bij ("omdat de oven stuk was"??!!). Ook moesten wij heel lang wachten op ons hoofdgerecht terwijl de tafels om ons heen, die later binnen kwamen wel geserveerd werden. De enige die zich daarover verontschuldigde was genoemde Alex. Verder was het andere personeel zichtbaar geïrriteerd toen wij hier naar informeerden.
Wij zijn alle vier afkomstig uit de horeca en weten dus best wel hoe het werkt. De houding en de benadering naar de klant was zeer onproffesioneel. Kregen dit trouwens ook mee van de tafels om ons heen. Jammer, want dit houdt ons toch tegen om het nog een keer te proberen bij deze Gauchos.
Arjo M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Met vriendin die bekend was hier wezen eten en dat was een verrassing. Argentijns restaurant met een gevarieerd menu, niet te veel keus zodat het overzichtelijk blijft. Keuze uit diverse soorten vlees met naar keuze samen te stellen bijgerechten. Gekozen voor ossehaas medium met verse salade en een gepofte aardappel met roomboter (die zie je niet zo vaak op het menu). Alles van goede kwaliteit en prima klaargemaakt. De inrichting is gezellig maar geeft geen Argentijns gevoel. Bediening volgens mij deels door studenten en af en toe wat knullig. Wel beleefd en keurig gekleed. Conclusie: een aanrader met heel goede prijs/kwaliteits verhouding.
elsy262 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Heerlijk gegeten, personeel zeer vriendelijk. Korte wachttijden. Ik heb gekozen voor de ossenhaas met salade. Heerlijk mals en de frites perfect gebakken. Beetje koeienbont hier en daar maar niet echt een Argentijnse sfeer. Op zn Beethovenstraats zeg maar...maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Een absolute aanrader!!!
Robert1964 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Bediening was erg vriendelijk.
De gamba's waren erg lekker,zowel als voorgerecht en als hoofdgerecht.
De ossenhaas was ook niet te versmaden.Al met al een prettig diner.
h.sybesma3 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Héérlijk eten,jammer dat de bediening wat traag was.Wel vind ik dat het geluid erg overgedragen wordt.Misschien is een geluid dempend plafond een oplossing.
Beemweetje .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Zelfs een knoflookbol kunnen bestellen die niet (meer) op de kaart stond. En naast een heerlijk wijntje gewoon een karafje water. Top!
mcdiepenbroek .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Het eten was heerlijk. Onze reservering via de website was niet genoteerd maar we kregen gelukkig wel een tafel. Bij het opnemen van de bestelling was niet alles goed genoteerd waardoor het niet helemaal klopte wat we op tafel kregen.