Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

Beethovenstraat 55 1077 HN Amsterdam Nederland Kaart
31-206799133

Over het restaurant Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

De Beethovenstraat in Amsterdam-Zuid is een exclusief winkelcentrum met landelijke faam. Het ligt aan de rand van het nieuwe zakenhart van Amsterdam met internationaal befaamde instituten als de RAI en het World Trade Center. Gauchos Grill-Restaurant biedt zijn gasten daar professionele gastvrijheid in een ongedwongen sfeer. Een perfecte gelegenheid voor een smaakvol Latijns avondje uit.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

Tramlijn 5 en 24.
  • Kom je met de auto?
    Oud-Zuid, dicht bij RAI, WTC, HIlton en Concertgebouw.
  • : Betaald parkeren voor de deur/in de buurt

Paul T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Ik bezoek dit restaurant al meer dan 20 jaar, meerdere malen per jaar. Ik heb reeds 'n band opgebouwd met 'n deel van het personeel, dat altijd vriendelijk en behulpzaam is. Ook voor speciale wensen staan ze open. De koks doen hun werk zeer goed, zij bakken je Lomo exact zoals je hem hebben wilt. Altijd 'n constante kwaliteit wat ik aan dit restaurant waardeer.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
heerlijk gegeten, maar erg kleine tafeltjes voor 4 personen. Niet alles paste op tafel waardoor je niet erg comfortabel eet. Wel heerlijk gegeten.
P.a. B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Prettige avond.
Gaëlle D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heel lekkere bife de lomo grove frietjes iets te veel doorbakken. Dessert , trio van chocolade is overheerlijk! Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Even snel voor de voorstelling een biefstukje eten; was weer prima verzorgd. Biefstuk van mijn vrouw was echter te 'Well done' maar het werd snel en adequaat opgelost (zoals het hoort!).
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wij eten hier regelmatig als we naar een voorstelling in Amsterdam gaan. Vriendelijke bediening, goed eten en als je 'op tijd' moet zijn wordt daar rekening mee gehouden.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gewoon lekker gegeten, genoten van een prima steak en een lekker wijntje. Als we in Amsterdam zijn voor een theater voorstelling en geen 'avondvullend' programma in een restaurant willen afwerken gaan we vaak naar Gaucho's.
Joris K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Gaucho's is een mooi restaurant met mooie producten. Mijn entrecote (medium - rare besteld) was tegen well done aan, ik begrijp wel dat het lastig is met een stuk van 400 gram. Desondanks was de kwaliteit zo goed dat ik deze heerlijk heb genoten. De bestelde garnituren waren prima, de frietjes waren prima gebakken, maar het frituurvet mag vervangen. We hadden twee tafeldames waarvan de ene heel vriendelijk was, maar de andere dame was oké qua gastvriendelijkheid. Tenslotte was de koffie erg goed.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We komen regelmatig bij Gauchos vanwege de uitstekende steak en frites. Prijs-kwaliteit is hier precies goed en de service is gewoon netjes. Ook geschikt als je wat later wilt eten.
Jeroen C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima bife de lomo, precies goed gebakken, knapperige franse frietjes, frisse salade heerlijke Amalaya wijn goede ambiance!
Sandy Y.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Behalve dat het vlees eerder medium well was gebakken terwijl we voor medium vroegen was alles prima.

De koffie was ook een minpuntje.
Thom J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
De fillet de lomo was prima! De te vette franse frietjes omgeruild voor dikke, werd zonder poespas gedaan. Chocoladetaartje toe wat sompig, ijs echt lekker.
Flinke putlucht uit wc's in restaurant, wellicht een rioolprobleem, geeft wel wat rauwe bijsmaak aan alle gerechten. De geurkaarsjes op de trap konden de riek helaas niet verhullen. Staff uitermate vriendelijk, no-nonsense zeg maar. Prijs/kwaliteit redelijk, maar ben misschien tikkie verwend.
Isabelle K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Eten was heerlijk, bediening vriendelijk, maar wel het duurde allemaal wel vrij lang. Ook is de akoestiek is erg slecht.
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
De beste ossehaas
T. V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De gerechten waren prima! Alleen bij het voorgerecht was de kok denk in wat in de war, de deegwaren met rundvlees en blauwe kaas werden verwisselt, kwamen niet bij de juiste persoon op het bord. Bij het hoofdgerecht viel ons op dat we steeds wisselende serveersters en obers hadden, hierdoor kwam de pepersaus die we nabesteld hadden dan ook niet ter tafel en er werd ook niet op teruggekomen of een excuus omdat het vergeten was voor aangeboden. De airco blies zeer koude lucht, waardoor veel dames hun sjaal van de kapstok haalde, waaronder ik zelf. Het personeel was zeer vriendelijk. Misschien een tip: Leg uit welk vlees er beschikbaar is en wat de structuur hiervan is, zodat de gasten een beter beeld van het eten krijgen wat u hen kan aanbieden.
Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was lekker en het restaurant zag er goed uit. Alleen vond ik de bediening erg slecht. In het begin deden ze hun best om onze bestelling op te nemen, maar daarna leken ze ons te zijn vergeten. Ook vond ik het apart dat ze alleen mijn vriend een vroegen of hij nog een biertje wilde. Mijn wijnglas was ook leeg was, maar die hadden ze niet opgemerkt. Ik raad dit restaurant niet aan als je van goede service houdt.
Louise O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Super lekker vlees de groenten mogen wat meer gekookt zijn.
Voorgerechten lekker. Prijs, kwaliteit aan de hoge kant. Personeel ziet niet alles.
Werd wel rekening gehouden met dieet.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Weer eens lekker gegeten. Omdat wij naar een voorstelling moesten alleen een hoofdgerecht en koffie. Alles netjes verzorgd, komen hier zeker nog eens terug.
angela_dankfort .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het personeel is super vriendelijk en zorgt ervoor dat de klanten zich vermaken.
Prettig dat er een openkeuken is en het vlees is enorm goed bereid.
Ik zou mijn familie en vrienden zeker aanraden, er eens te gaan eten.
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar wat wij hier gegeten hebben was uitstekend van smaak en bereiding. We namen geen voorgerecht maar begonnen direct met de Argentijnse specialiteit “bife de lomo”, een mooie en heel malse ossenhaas met veel smaak, op ons verzoek “saignant” gegrild. Dit is een van de lekkerste vleesgerechten die ik ken als je van puur vlees houdt. Daarbij voor de één een heerlijke gepofte aardappel met zure room en voor de ander prima Franse frietjes en een bakje verse gemengde sla. Dit alles begeleid door een fles mooie Argentijnse Malbec. Als dessert een flensje met ijs en saus van dulche de leche. Goede koffie tot besluit en we hadden een simpel maar uitstekend diner.
De bediening was heel vriendelijk en efficiënt; op ons verzoek om het dessert en koffie op het terras te gebruiken werd direct voldaan en er werd een tafeltje buiten voor ons klaargezet.