Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

Beethovenstraat 55 1077 HN Amsterdam Nederland Kaart
31-206799133

Over het restaurant Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

De Beethovenstraat in Amsterdam-Zuid is een exclusief winkelcentrum met landelijke faam. Het ligt aan de rand van het nieuwe zakenhart van Amsterdam met internationaal befaamde instituten als de RAI en het World Trade Center. Gauchos Grill-Restaurant biedt zijn gasten daar professionele gastvrijheid in een ongedwongen sfeer. Een perfecte gelegenheid voor een smaakvol Latijns avondje uit.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

Tramlijn 5 en 24.
  • Kom je met de auto?
    Oud-Zuid, dicht bij RAI, WTC, HIlton en Concertgebouw.
  • : Betaald parkeren voor de deur/in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

John B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten
M.C. K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
De reservering via internet gemaakt en ook de wijziging is goed doorgekomen. Netjes ontvangen. Helaas werd bij de wijn het gevraagde water vergeten. Het vlees was van zeer goed kwaliteit, evenals de frietjes met knoflook (lekker!). Met de sausjes en salades erbij was onze tafel meer dan vol en voor 4 personen was onze tafel echt te klein. De flensjes met caramelsaus na afloop waren om je vingers bij af te likken. Toiletten ok, wel erg donker en oubollig, hier zou een opfrisbeurt geen kwaad kunnen. We komen zeker nog een keer terug.
Paola L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Ambiente tranquillo, carne ottima!
sandranld .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Wij komen hier al vele jaren tot grote tevredenheid. Soms is het wel behoorlijk rumoerig in de zaak, maar dat ligt dan aan de gasten. Even vragen of het wat rustiger kan helpt meestal wel.
Carolien R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Decor wat gedateerd maar prima. De stoelen maken wel een verschrikkelijk geluid als je ze verplaatst. Bediening buitengewoon vriendelijk. Eten heerlijk.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Gisteren heerlijk gegeten bij Los Gauchos in de Beethovenstraat. Vriendelijke bediening, gezellige inrichting, prima eten. Zeker van plan er terug te keren.
ericaenfrits .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Fijn restaurant met fantastische biefstuk. Ook geschikt voor groepen. Wij waren met familie. Personeel was heel kindvriendelijk. Kindermenu kost 10 euro.
kelly H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Zeer vriendelijk en gastvrij personeel.
B J R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Prima service, goed eten.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Zoals altijd erg lekker.Leuk restaurant en goede parkeer gelegenheid in de straat. Vlees tot in perfectie gebakken. Goede sfeer en ambiance.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
De tafels zijn te klein voor personen. De gerechten passen er nauwelijks op als je losse gerechten bijbesteld. Eén tafel staat veel te dicht bij de kapstok. Personeel is vriendelijk, maar te weinig voor een drukke zaterdagavond. Goed bereikbaar met OV en voldoende parkeergelegenheid.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Vreselijke toiletfris geur. Spuitbussen. Alle vroege gasten werden rond de trap naar beneden, waar de geur vandaan komt, geplaatst. Ik denk dat t achter in de zaak, bij de keuken beter zou zijn geweest. Had dat moeten vragen.. steak ok, al was medium-rare veel meer rare dan dat.
Aten vroeger vaak en met veel plezier bij Gauchos, ik zou er, na de ervaring van gisteren, niet meer naar toe gaan????
N. U.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Zeer goed vlees.
wendy W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
eten was heerlijk en de bedoeling erg behulpzaam. niets was teveel gevraagd. kortom een prima restaurant die ik zeker zou aanraden !
angie M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
een gezellige zaak vriendelijk personeel.
Dannealle G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijke bife de lomo. De zaak is rumoerig. Zeer mooi ingericht. Personeel is correct. Al met al tevreden en voor herhaling vatbaar.
Armin V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Prima eten, maar verschrikkelijke service.
Positief: de manager stond open voor de feedback en heeft ook direct actie genomen.
Dick N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het eten was perfect, de bediening een ramp.
Personeel was niet opgeleid om goed zijn werk te doen zo leek het.
De tijd tussen de gerechten was veel te lang. Personeel had geen oog voor de klanten heel erg jammer, etwnvwas goed maar daar is alles mee gezegd!
Menno D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ik kom regelmatig bij Gauchos in de Beethovenstraat en deze keer was het erg druk waardoor het onrustig was, wachttijden langer dan normaal en kwaliteit ook minder dan we gewend zijn. Blijft een feit dat de tafeltjes voor 4 personen ongeschikt zijn, passen en meten om alles op tafel te krijgen en de sommige dingen attributen op de grond zetten zoals de waterkaraf. Overigens deed het personeel erg zijn best het iedereen naar de zin te maken en goed te bedienen maar ze waren met te weinig en keuken kon het niet aan. Hopelijk volgende keer weer beter!
Internetinfo .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, tweede (onbeperkt) sparerib duurde erg lang (20 min) terwijl het niet extreem druk was, vervolgens was (varkens)vlees nog rood van binnen. Tweede drankje werd nooit bezorgd. Manager heeft het "opgelost" met een gratis kopje koffie maar vervolgens stond tweede drankje toch op rekening. Ook dat is gecorrigeerd. We kwamen niet verder dan een bescheiden fooi.