Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

Beethovenstraat 55 1077 HN Amsterdam Nederland Kaart
31-206799133

Over het restaurant Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

De Beethovenstraat in Amsterdam-Zuid is een exclusief winkelcentrum met landelijke faam. Het ligt aan de rand van het nieuwe zakenhart van Amsterdam met internationaal befaamde instituten als de RAI en het World Trade Center. Gauchos Grill-Restaurant biedt zijn gasten daar professionele gastvrijheid in een ongedwongen sfeer. Een perfecte gelegenheid voor een smaakvol Latijns avondje uit.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

Tramlijn 5 en 24.
  • Kom je met de auto?
    Oud-Zuid, dicht bij RAI, WTC, HIlton en Concertgebouw.
  • : Betaald parkeren voor de deur/in de buurt

debby B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Vorige week was ik in het zelfde restaurant. Het personeel was toen bijzonder leuk en servicegericht.
Dit keer was er een botte boer die een cursus communicatie nodig heeft.
Erg jammer, ik denk nu wel 2x na voor ik weer reserveer.
LexD D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker eten, maar de tafels zijn veel te klein (vier man aan een tafeltje van ong. 80x80 is gewoon te krap, er is geen plaats voor alle gerechtjes, drankjes, en bijbehoren), en het was er veel te luid. Wij konden elkaar totaal niet verstaan.
Helaas.
debby B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker eten, goed, vlot en vrolijke bediending. Uitstekende service
Echt een aanrader. Tot snel.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Ik bezoek dit restaurant al meer dan 20 jaar, meerdere malen per jaar. Ik heb reeds 'n band opgebouwd met 'n deel van het personeel, dat altijd vriendelijk en behulpzaam is. Ook voor speciale wensen staan ze open. De koks doen hun werk zeer goed, zij bakken je Lomo exact zoals je hem hebben wilt. Altijd 'n constante kwaliteit wat ik aan dit restaurant waardeer.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
heerlijk gegeten, maar erg kleine tafeltjes voor 4 personen. Niet alles paste op tafel waardoor je niet erg comfortabel eet. Wel heerlijk gegeten.
P.a. B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Prettige avond.
Gaëlle D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heel lekkere bife de lomo grove frietjes iets te veel doorbakken. Dessert , trio van chocolade is overheerlijk! Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Even snel voor de voorstelling een biefstukje eten; was weer prima verzorgd. Biefstuk van mijn vrouw was echter te 'Well done' maar het werd snel en adequaat opgelost (zoals het hoort!).
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wij eten hier regelmatig als we naar een voorstelling in Amsterdam gaan. Vriendelijke bediening, goed eten en als je 'op tijd' moet zijn wordt daar rekening mee gehouden.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gewoon lekker gegeten, genoten van een prima steak en een lekker wijntje. Als we in Amsterdam zijn voor een theater voorstelling en geen 'avondvullend' programma in een restaurant willen afwerken gaan we vaak naar Gaucho's.
Joris K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Gaucho's is een mooi restaurant met mooie producten. Mijn entrecote (medium - rare besteld) was tegen well done aan, ik begrijp wel dat het lastig is met een stuk van 400 gram. Desondanks was de kwaliteit zo goed dat ik deze heerlijk heb genoten. De bestelde garnituren waren prima, de frietjes waren prima gebakken, maar het frituurvet mag vervangen. We hadden twee tafeldames waarvan de ene heel vriendelijk was, maar de andere dame was oké qua gastvriendelijkheid. Tenslotte was de koffie erg goed.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We komen regelmatig bij Gauchos vanwege de uitstekende steak en frites. Prijs-kwaliteit is hier precies goed en de service is gewoon netjes. Ook geschikt als je wat later wilt eten.
Jeroen C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima bife de lomo, precies goed gebakken, knapperige franse frietjes, frisse salade heerlijke Amalaya wijn goede ambiance!
Sandy Y.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Behalve dat het vlees eerder medium well was gebakken terwijl we voor medium vroegen was alles prima.

De koffie was ook een minpuntje.
Thom J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
De fillet de lomo was prima! De te vette franse frietjes omgeruild voor dikke, werd zonder poespas gedaan. Chocoladetaartje toe wat sompig, ijs echt lekker.
Flinke putlucht uit wc's in restaurant, wellicht een rioolprobleem, geeft wel wat rauwe bijsmaak aan alle gerechten. De geurkaarsjes op de trap konden de riek helaas niet verhullen. Staff uitermate vriendelijk, no-nonsense zeg maar. Prijs/kwaliteit redelijk, maar ben misschien tikkie verwend.
Isabelle K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Eten was heerlijk, bediening vriendelijk, maar wel het duurde allemaal wel vrij lang. Ook is de akoestiek is erg slecht.
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
De beste ossehaas
T. V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De gerechten waren prima! Alleen bij het voorgerecht was de kok denk in wat in de war, de deegwaren met rundvlees en blauwe kaas werden verwisselt, kwamen niet bij de juiste persoon op het bord. Bij het hoofdgerecht viel ons op dat we steeds wisselende serveersters en obers hadden, hierdoor kwam de pepersaus die we nabesteld hadden dan ook niet ter tafel en er werd ook niet op teruggekomen of een excuus omdat het vergeten was voor aangeboden. De airco blies zeer koude lucht, waardoor veel dames hun sjaal van de kapstok haalde, waaronder ik zelf. Het personeel was zeer vriendelijk. Misschien een tip: Leg uit welk vlees er beschikbaar is en wat de structuur hiervan is, zodat de gasten een beter beeld van het eten krijgen wat u hen kan aanbieden.
Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was lekker en het restaurant zag er goed uit. Alleen vond ik de bediening erg slecht. In het begin deden ze hun best om onze bestelling op te nemen, maar daarna leken ze ons te zijn vergeten. Ook vond ik het apart dat ze alleen mijn vriend een vroegen of hij nog een biertje wilde. Mijn wijnglas was ook leeg was, maar die hadden ze niet opgemerkt. Ik raad dit restaurant niet aan als je van goede service houdt.
Louise O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Super lekker vlees de groenten mogen wat meer gekookt zijn.
Voorgerechten lekker. Prijs, kwaliteit aan de hoge kant. Personeel ziet niet alles.
Werd wel rekening gehouden met dieet.