Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

Beethovenstraat 55 1077 HN Amsterdam Nederland Kaart
31-206799133

Over het restaurant Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

De Beethovenstraat in Amsterdam-Zuid is een exclusief winkelcentrum met landelijke faam. Het ligt aan de rand van het nieuwe zakenhart van Amsterdam met internationaal befaamde instituten als de RAI en het World Trade Center. Gauchos Grill-Restaurant biedt zijn gasten daar professionele gastvrijheid in een ongedwongen sfeer. Een perfecte gelegenheid voor een smaakvol Latijns avondje uit.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

Tramlijn 5 en 24.
  • Kom je met de auto?
    Oud-Zuid, dicht bij RAI, WTC, HIlton en Concertgebouw.
  • : Betaald parkeren voor de deur/in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

Phil B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het eten was verrukkelijk. Vlees precies goed. Wederom erg tevreden.
Navarro A.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het was te heerlijk vooral de ossenhaas 400gr natuurlijk
Trudelies V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Altijd als we in Nederland zijn gaan we naar de Gauchos in de Beethovenstraat. Voor de kwaliteit, de service en de gezelligheid. Verander alsjeblieft nooit het interieur!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Mijn verwachtingen waren niet hooggespannen, maar een uur op het voorgerecht wachten is echt veel te lang! Als het eten maar goed is. Dat kan veel goed maken. Bij de cheviche van st Jacobsschelpen verwachtte ik een fris-zuur gerecht. Het was echter een vlak en ongeïnspireerd smakend gerecht. Het maakte in ieder geval geen indruk op mij. De ossenhaas was heel goed. Een mals en sappig stuk vlees en precies gebakken zoals besteld. De frietjes waren wat bleekjes en saai. De salade was wel lekker fris. De bediening was aardig, maar leek het erg druk te hebben terwijl het naar mijn idee niet heel druk was. De inrichting was sfeerloos en leek zijn beste tijd gehad te hebben. Wij zaten vlakbij de keuken en dat was enigszins storend qua geluid en warmte. Ik denk niet dat ik hier terug kom.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Al voor het 2e jaar op rij kort voor openingstijd bij Gouchos aangeklopt of we met een mannetje of 10 alvast konden eten i.v.m. enige haast omdat onze zoon deelneemt aan het NK Boulder in de buurt en stipt op tijd zich moet melden. Allebei de jaren heel sympathiek ontvangen, tafels werden buiten direct aan elkaar geschoven en we zijn vlot en super vriendelijk geholpen. Volgend jaar komen we zeker weer terug!
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
alles klopte, service, attentie, smaak, textuur, prijs, tevredenheid gasten, kortom we komen nog een keer.alles klopte, service, attentie, smaak, textuur, prijs, tevredenheid gasten, kortom we komen nog een keer.
Kimberley J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het was heerlijk, het eten kwam snel en de bediening was zeer vriendelijk.
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Lekker gegeten en hele goede bediening.
John B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten
M.C. K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
De reservering via internet gemaakt en ook de wijziging is goed doorgekomen. Netjes ontvangen. Helaas werd bij de wijn het gevraagde water vergeten. Het vlees was van zeer goed kwaliteit, evenals de frietjes met knoflook (lekker!). Met de sausjes en salades erbij was onze tafel meer dan vol en voor 4 personen was onze tafel echt te klein. De flensjes met caramelsaus na afloop waren om je vingers bij af te likken. Toiletten ok, wel erg donker en oubollig, hier zou een opfrisbeurt geen kwaad kunnen. We komen zeker nog een keer terug.
Paola L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Ambiente tranquillo, carne ottima!
sandranld .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Wij komen hier al vele jaren tot grote tevredenheid. Soms is het wel behoorlijk rumoerig in de zaak, maar dat ligt dan aan de gasten. Even vragen of het wat rustiger kan helpt meestal wel.
Carolien R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Decor wat gedateerd maar prima. De stoelen maken wel een verschrikkelijk geluid als je ze verplaatst. Bediening buitengewoon vriendelijk. Eten heerlijk.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Gisteren heerlijk gegeten bij Los Gauchos in de Beethovenstraat. Vriendelijke bediening, gezellige inrichting, prima eten. Zeker van plan er terug te keren.
ericaenfrits .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Fijn restaurant met fantastische biefstuk. Ook geschikt voor groepen. Wij waren met familie. Personeel was heel kindvriendelijk. Kindermenu kost 10 euro.
kelly H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Zeer vriendelijk en gastvrij personeel.
B J R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Prima service, goed eten.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Zoals altijd erg lekker.Leuk restaurant en goede parkeer gelegenheid in de straat. Vlees tot in perfectie gebakken. Goede sfeer en ambiance.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
De tafels zijn te klein voor personen. De gerechten passen er nauwelijks op als je losse gerechten bijbesteld. Eén tafel staat veel te dicht bij de kapstok. Personeel is vriendelijk, maar te weinig voor een drukke zaterdagavond. Goed bereikbaar met OV en voldoende parkeergelegenheid.