Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

Beethovenstraat 55 1077 HN Amsterdam Nederland Kaart
31-206799133

Over het restaurant Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

De Beethovenstraat in Amsterdam-Zuid is een exclusief winkelcentrum met landelijke faam. Het ligt aan de rand van het nieuwe zakenhart van Amsterdam met internationaal befaamde instituten als de RAI en het World Trade Center. Gauchos Grill-Restaurant biedt zijn gasten daar professionele gastvrijheid in een ongedwongen sfeer. Een perfecte gelegenheid voor een smaakvol Latijns avondje uit.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

Tramlijn 5 en 24.
  • Kom je met de auto?
    Oud-Zuid, dicht bij RAI, WTC, HIlton en Concertgebouw.
  • : Betaald parkeren voor de deur/in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

Internetinfo .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, tweede (onbeperkt) sparerib duurde erg lang (20 min) terwijl het niet extreem druk was, vervolgens was (varkens)vlees nog rood van binnen. Tweede drankje werd nooit bezorgd. Manager heeft het "opgelost" met een gratis kopje koffie maar vervolgens stond tweede drankje toch op rekening. Ook dat is gecorrigeerd. We kwamen niet verder dan een bescheiden fooi.
Gerald F.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten met uitstekende bediening in een mooi ingericht restaurant in Zuid Amerikaanse sfeer, zeker voor herhaling vatbaar.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zoals altijd een geweldig stuk vlees, met vriendelijke bediening. Echter wat deze keer zeer storend was en de eetlust negatief beinvloedde was.... dat het herentoilet niet doorspoelde en daardoor de drollen bijna over de pot spoelde, wij zaten dicht bij de trap richting de toiletten en gedurende ons bezoek de stront lucht steeds heftiger werd. Uiteraard melding gemaakt over het probleem van het toilet, de reactie was ja dat weten wij... maar vervolgens werd daar dus niets aan gedaan. Jammer
Suzy F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker eten .attent service.
Maurice65 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening, gezellige sfeer. Wederom een geslaagde avond bij Gauchos.
Wel waren de empanadas wat gekrompen ten opzichte van de laatste keer. Die mogen best wel weer wat groter.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Super gegeten , gezelligheid en perfecte service ????
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Ik vond het een gemengde avond. Het mag een Argentijns vleesrestaurant genoemd worden en dit gedeelte hebben ze dan ook prima onder de knie. Echter, al het andere laat te wensen over. De bediening die met hele andere dingen bezig is een vrolijk een kopje thee achter de bar drinkt. De garnering die bestaat uit een stuk sla in de vorm van een koraalrif. De onverwachte uitvoering van bepaalde gerechten. Het toetje, aangegeven als "Flense met dulce de leche-ijs- en dulce de leche", was alles behalve dat. Het betrof hier een opwarmpannekoek met een gekke niet zelfgemaakte caramel creme. Kortom, veelbelovend, maar de uitvoering liet te wensen over.
Meike O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk eten! Goed vlees en heeel goed toetje !
Daarnaast een prettige en gezellige sfeer, personeel heel vriendelijk en behulpzaam en komen precies op het juiste moment als je iets wil bestellen! Aanrader dus!
Tamara L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Lekkere steak voor een betaalbare prijs
debby B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Vorige week was ik in het zelfde restaurant. Het personeel was toen bijzonder leuk en servicegericht.
Dit keer was er een botte boer die een cursus communicatie nodig heeft.
Erg jammer, ik denk nu wel 2x na voor ik weer reserveer.
LexD D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker eten, maar de tafels zijn veel te klein (vier man aan een tafeltje van ong. 80x80 is gewoon te krap, er is geen plaats voor alle gerechtjes, drankjes, en bijbehoren), en het was er veel te luid. Wij konden elkaar totaal niet verstaan.
Helaas.
debby B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker eten, goed, vlot en vrolijke bediending. Uitstekende service
Echt een aanrader. Tot snel.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Ik bezoek dit restaurant al meer dan 20 jaar, meerdere malen per jaar. Ik heb reeds 'n band opgebouwd met 'n deel van het personeel, dat altijd vriendelijk en behulpzaam is. Ook voor speciale wensen staan ze open. De koks doen hun werk zeer goed, zij bakken je Lomo exact zoals je hem hebben wilt. Altijd 'n constante kwaliteit wat ik aan dit restaurant waardeer.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
heerlijk gegeten, maar erg kleine tafeltjes voor 4 personen. Niet alles paste op tafel waardoor je niet erg comfortabel eet. Wel heerlijk gegeten.
P.a. B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Prettige avond.
Gaëlle D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heel lekkere bife de lomo grove frietjes iets te veel doorbakken. Dessert , trio van chocolade is overheerlijk! Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Even snel voor de voorstelling een biefstukje eten; was weer prima verzorgd. Biefstuk van mijn vrouw was echter te 'Well done' maar het werd snel en adequaat opgelost (zoals het hoort!).
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wij eten hier regelmatig als we naar een voorstelling in Amsterdam gaan. Vriendelijke bediening, goed eten en als je 'op tijd' moet zijn wordt daar rekening mee gehouden.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gewoon lekker gegeten, genoten van een prima steak en een lekker wijntje. Als we in Amsterdam zijn voor een theater voorstelling en geen 'avondvullend' programma in een restaurant willen afwerken gaan we vaak naar Gaucho's.
Joris K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Gaucho's is een mooi restaurant met mooie producten. Mijn entrecote (medium - rare besteld) was tegen well done aan, ik begrijp wel dat het lastig is met een stuk van 400 gram. Desondanks was de kwaliteit zo goed dat ik deze heerlijk heb genoten. De bestelde garnituren waren prima, de frietjes waren prima gebakken, maar het frituurvet mag vervangen. We hadden twee tafeldames waarvan de ene heel vriendelijk was, maar de andere dame was oké qua gastvriendelijkheid. Tenslotte was de koffie erg goed.