Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

Beethovenstraat 55 1077 HN Amsterdam Nederland Kaart
31-206799133

Over restaurant Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

De Beethovenstraat in Amsterdam-Zuid is een exclusief winkelcentrum met landelijke faam. Het ligt aan de rand van het nieuwe zakenhart van Amsterdam met internationaal befaamde instituten als de RAI en het World Trade Center. Gauchos Grill-Restaurant biedt zijn gasten daar professionele gastvrijheid in een ongedwongen sfeer. Een perfecte gelegenheid voor een smaakvol Latijns avondje uit.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Amsterdam (Beethovenstraat)

Tramlijn 5 en 24.
  • Kom je met de auto?
    Oud-Zuid, dicht bij RAI, WTC, HIlton en Concertgebouw.
  • : Betaald parkeren voor de deur/in de buurt

Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was lekker en het restaurant zag er goed uit. Alleen vond ik de bediening erg slecht. In het begin deden ze hun best om onze bestelling op te nemen, maar daarna leken ze ons te zijn vergeten. Ook vond ik het apart dat ze alleen mijn vriend een vroegen of hij nog een biertje wilde. Mijn wijnglas was ook leeg was, maar die hadden ze niet opgemerkt. Ik raad dit restaurant niet aan als je van goede service houdt.
Louise O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Super lekker vlees de groenten mogen wat meer gekookt zijn.
Voorgerechten lekker. Prijs, kwaliteit aan de hoge kant. Personeel ziet niet alles.
Werd wel rekening gehouden met dieet.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Weer eens lekker gegeten. Omdat wij naar een voorstelling moesten alleen een hoofdgerecht en koffie. Alles netjes verzorgd, komen hier zeker nog eens terug.
Angela_dankfort .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het personeel is super vriendelijk en zorgt ervoor dat de klanten zich vermaken.
Prettig dat er een openkeuken is en het vlees is enorm goed bereid.
Ik zou mijn familie en vrienden zeker aanraden, er eens te gaan eten.
Rob De W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar wat wij hier gegeten hebben was uitstekend van smaak en bereiding. We namen geen voorgerecht maar begonnen direct met de Argentijnse specialiteit “bife de lomo”, een mooie en heel malse ossenhaas met veel smaak, op ons verzoek “saignant” gegrild. Dit is een van de lekkerste vleesgerechten die ik ken als je van puur vlees houdt. Daarbij voor de één een heerlijke gepofte aardappel met zure room en voor de ander prima Franse frietjes en een bakje verse gemengde sla. Dit alles begeleid door een fles mooie Argentijnse Malbec. Als dessert een flensje met ijs en saus van dulche de leche. Goede koffie tot besluit en we hadden een simpel maar uitstekend diner.
De bediening was heel vriendelijk en efficiënt; op ons verzoek om het dessert en koffie op het terras te gebruiken werd direct voldaan en er werd een tafeltje buiten voor ons klaargezet.
Gkambel .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Ik kom vaak bij gauchos beethovenstraat en altijd heb ben we goede bediening. Maae dit keer was het minder. Onze bediening was minder en het meisje was erg onbeleefd wat ik niet gewend ben bij dit restaurant. Erg jammer!
Rsj .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Vriendelijk en goed personeel. Goede uitleg over het vlees. Een gezellige avond met kwaliteit eten tegen een zeer goede prijs.
Franco C.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Waren in het verleden altijd erg tevreden over Gauchos. Weet niet wat er veranderd is, maar vooral de service was gisterenavond heel slecht. Moesten meerdere keren vragen om gerechten die we wel besteld hadden,maar niet werden geserveerd. Men was arrogant en zeker niet klantvriendelijk.
Hierbij willen wij een uitzondering maken voor Alex; deze jongeman was zoals het hoort.
Het vlees was, zoals gewoonlijk, heel goed. Het voorgerecht ( serranoham met gegrilde asperges) viel tegen. Er was geen brood bij ("omdat de oven stuk was"??!!). Ook moesten wij heel lang wachten op ons hoofdgerecht terwijl de tafels om ons heen, die later binnen kwamen wel geserveerd werden. De enige die zich daarover verontschuldigde was genoemde Alex. Verder was het andere personeel zichtbaar geïrriteerd toen wij hier naar informeerden.
Wij zijn alle vier afkomstig uit de horeca en weten dus best wel hoe het werkt. De houding en de benadering naar de klant was zeer onproffesioneel. Kregen dit trouwens ook mee van de tafels om ons heen. Jammer, want dit houdt ons toch tegen om het nog een keer te proberen bij deze Gauchos.
Arjo M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Met vriendin die bekend was hier wezen eten en dat was een verrassing. Argentijns restaurant met een gevarieerd menu, niet te veel keus zodat het overzichtelijk blijft. Keuze uit diverse soorten vlees met naar keuze samen te stellen bijgerechten. Gekozen voor ossehaas medium met verse salade en een gepofte aardappel met roomboter (die zie je niet zo vaak op het menu). Alles van goede kwaliteit en prima klaargemaakt. De inrichting is gezellig maar geeft geen Argentijns gevoel. Bediening volgens mij deels door studenten en af en toe wat knullig. Wel beleefd en keurig gekleed. Conclusie: een aanrader met heel goede prijs/kwaliteits verhouding.
Elsy262 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Heerlijk gegeten, personeel zeer vriendelijk. Korte wachttijden. Ik heb gekozen voor de ossenhaas met salade. Heerlijk mals en de frites perfect gebakken. Beetje koeienbont hier en daar maar niet echt een Argentijnse sfeer. Op zn Beethovenstraats zeg maar...maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Een absolute aanrader!!!
Robert1964 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Bediening was erg vriendelijk.
De gamba's waren erg lekker,zowel als voorgerecht en als hoofdgerecht.
De ossenhaas was ook niet te versmaden.Al met al een prettig diner.
H.sybesma3 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Héérlijk eten,jammer dat de bediening wat traag was.Wel vind ik dat het geluid erg overgedragen wordt.Misschien is een geluid dempend plafond een oplossing.
Beemweetje .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Zelfs een knoflookbol kunnen bestellen die niet (meer) op de kaart stond. En naast een heerlijk wijntje gewoon een karafje water. Top!
Mcdiepenbroek .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Het eten was heerlijk. Onze reservering via de website was niet genoteerd maar we kregen gelukkig wel een tafel. Bij het opnemen van de bestelling was niet alles goed genoteerd waardoor het niet helemaal klopte wat we op tafel kregen.
Sandranld .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Bediening laat vaak te wensen over. Dit heeft alles te maken met het feit dat er in dit restaurant veel mensen in opleiding zijn. Aan de managers de schone taak om hier meer toezicht op te houden. Of het aantal opleidingsplaatsen wat naar beneden bijstellen.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Wij gaan altijd naar Gauchos op de Beethovenstraat in Amsterdam, omdat de beef de lomo daar heerlijk mals is. En ja hoor, het was weer helemaal top!
Jpdejong86 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Prima eten, goede ambiance, vriendelijk personeel naar de klanten toe. Doordat het een open keuken is kun je ook het personeel aldaar zien/volgen, hier werd nog wel eens onderling geruzied. Erg goed vlees en goede (peper)saus die ook echt een beetje pittig is.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Kwalitatief erg goed en lekker eten.3 ons ribeye bleu was bleu. Bediening goed, vriendelijk en attent.
We hadden gereserveerd om 18.00 uur en er was keurig een tafel voor ons in het volle restaurant. Een goed teken. Helaas, na het voorgerecht hebben we 5 kwartier moeten wachten op ons hoofdgerecht. De keuken kon de grote drukte duidelijk niet aan. Ons eerste drankje hoefden we niet te betalen, maar ik heb toch liever mijn eten op tijd. Gezien de goede kwaliteit kan ik Gauchos toch aanbevelen.
Krystje .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Zoals altijd hele lekkere steak gegeten. Goede bediening. Restaurant zit ook op een goede locatie. Verder geen andere opmerkingen.
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Het is altijd prettig als je zeker weet dat de kwaliteit van het eten goed is, de bediening attent is en de omgeving is zoals die hoort te zijn. Dat kun je al jaren verwachten van Gauchos in de Beethovenstraat. Mooi, lekker en fris eten. Dat laatste is ook niet onbelangrijk.
Het leuke is dat je vanuit een eigenlijk simpel basismenu je je bestelling helemaal op maat kunt maken. Van type bief tot gewicht, tot hoe het wordt bereid tot de garnituur. Je kunt het dus ook net zo duur (of goedkoop) maken als je zelf wilt.
Gauchos blijft voor ons een topper als we snel even goed willen eten. Blij mee.