Gauchos aan de Plas

Weissenbruchlaan 149 3054 LM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos aan de Plas

Gauchos Grill Restaurant in Hillegersberg ligt in de groene rand van de Berse Voorplas en heeft een prachtig uitzicht over natuur en water. Hier wordt veel geroeid en gezeild. Aan de horizon zie je de imposante skyline van Rotterdam. Zeer geschikt voor een ontspannen out-of-town-sessie of voor een sfeervol Latijns avondje. De basis van de authentieke Argentijnse formule is de beroemde steak van mals en vakkundig gegrild Argentijns rundvlees. Op de menukaart vind je ook smakelijke visgerechten en gegrilde gemarineerde groenten. Gevestigd achter Gauchos is Wine Bar Mendoza!

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Erg goed.
K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Vriendelijke bediening, mooi restaurant. Je wordt goed geholpen en het eten was erg lekker. Pluspunt is dat de vleesliefhebbers de keuze hebben uit verschillende gewichten vlees. Ook de grote , dikkere stukken vlees werden heerlijk medium gebakken. We komen hier zeker nog een keer terug.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heel leuk restaurant. Voor iedereen aan te raden. Zeker als je van vlees houdt. Ik had zelf alleen wat moeite met de tafels, doordat de middenpoot vrij groot is kan je niet heel fijn je benen kwijt. Vooral als je wat langer bent als ik. Inrichting is verder prima en ruim opgezet waardoor je geen overlast hebt van de mede gasten. Ik zeg echt een topper
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening was top. Erg fijn en professioneel dat je dezelfde ober hebt gedurende de avond.
Monika V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Mooie locatie,zeer vriendelijk personeel en het eten was goed.De kleine tafeltjes zijn alleen niet geschikt voor 4personen want dat is veels te klein.
K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Een mooie locatie en vriendelijke bedien.
De maaltijd was heerlijk, alles komt op de preciese tijd.
Was onze tweede keer is deze restaurant en nog een keer wij verliet heel tevreden.
B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met mijn ouders en vriendin, super leuke bediening, attent, oplettend en sfeervol! Hele fijne avond gehad!
Brenda H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Alles goed en heel lekker!
Kijk de bon goed na!!
Corry K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Na een misser werd het ruimschoots goedgemaakt. De muziek was niet onze smaak. Dicht bij de toiletten is ook niet bepaald rustig.
Teresa F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Ardig personeel
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Alleen een beetje sla erbij is wat karig, patat is ok
kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Als vegatarier zijn er momenten dat je behoefte hebt aan vlees, op zo'n moment ben je hier op de goede plek. Mijn drie dochters eten vegatarisch, maar als ze een gauchos zien zijn ze dat snel vergeten. Zo ook gisteravond. Toen we binnen kwamen stond een lekker mandje brood met kruidenboter op ons te wachten. We vroegen de drankenkaart en kregen die ook. Super! Daarna vroeg mijn middelste dochter haar steak rare. En zo kreeg ze hem. Het bloed liep eruit. Maar ja, als je toch een keer zondigt, dan maar zo. We hadden een geweldig uitzicht op de plas, waar de zon ondergaat en de eendjes zwemmen en waar de wilgjes zich treurig over de plas buigen. Kortom als je je een voorstelling moet maken van het paradijs denk dan eens aan gauchos aan de plas.
Carolien W.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Leuke bediening en goed uitgelegd wat de steaks inhouden.
Roger B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Uitstekend gegeten met prima bediening.
joshen M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Dit keer met z'n zessen wezen eten. Eet hierzelf al jaren en de bife de lomo is altijd perfect,behalve deze keer,ik vraag altijd doorbakken zonder bloederig vocht op mijn bord,maar deze keer een nog rood/roze stuk vlees met vet en bloederig vocht op mijn bord. Is mee terug gegaan, maar kwam zwart geblakerd retour,wat zonde. ook de bijbestelde gegrilde asperges van 4 pers. kwamen niet en er moest extra om gevraagd worden. Geen goede bediening zoals wij die al jaren gewend zijn. Bij het kaasplateau een glaasje port besteld met 3 pers., maar er zat een heel klein laagje port in de glaasjes, wat een teleurstelling. Om af te rekenen moest mijn man op staan omdat niemand meer naar je omkijkt als de zaak haast leeg is. Dan is het tafelschikken belangrijker dan de klant. Echt heel jammer. Hoop de vlg.keer weer beter anders komen wij hier niet meer.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten is heerlijk. Het is alleen jammer dat je met 4 man aan een klein tafeltje moet zitten waardoor de tafel helemaal volstaat met eten en je een beetje ongemakkelijk moet eten.
Andrew S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Jammer dat bediening een duurder gerecht serveert dan besteld en dit ook in rekening brengt. Helaas achteraf pas gezien.
Xander P.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Het eten is echt top
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Heerlijk vlees goede service. Kom er al jaren en de kwaliteit is super