Glas champagne

Service8,7/10
Decor8,2/10
Peter J. Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Een fijn restaurant. Lekker gegeten. Hartelijke ontvangst. De vaste prijsmenu's zijn een aanrader.
Angelique H. Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
We hebben goed gegeten. Vriendelijk personeel. Prettige locatie. Goede service.
Martin V. Fijnproever (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Om onze trouwdag te vieren hier weer eens gegeten. Het was weer in één woord geweldig. Alles wat ons werd voorgeschoteld was precies zoals wij het wensten. Ook de bediening was snel en bijzonder aardig. We kunnen dit een ieder aanbevelen.
Yieman . Proever (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Leo V. Fijnproever (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Goede bediening. Er was een leuke jonge vrouw als leiding aanwezig die werkelijk alles in de gaten had. De ossehaas was weer heerlijk en precies zoals je besteld. Vooraf witte martini besteld kreeg een pure bacardi, dit werd snel omgewisseld.
Jabo1 . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Ondanks het volledig bezette terras was het eten (menu € 23) prima klaargemaakt. De bediening was ook uitstekend. Een vergeten drankje werd direct alsnog gehaald (kan gebeuren als het erg druk is). Net toen we ons afvroegen of het tijd voor wat licht werd kwam de sfeerverlichting op elke tafel. Vooraf zaten we met een drankje op het terras van de Mendoza bar. Ook daar goede bediening. We hadden een prima avond. Jan B.
Moni Q. Fijnproever (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Constante kwaliteit. Wij konden in de feeërieke tuin plaatsnemen vanwege het mooie weer en buiten eten geeft altijd iets extra's. Vandaar een 10 voor decor. Geslaagde avond dus.
Mitchel0907 . Fijnproever (2 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lekker eten zoals altijd. Nadeel is dat het hoofdgerecht al na 15 min op tafel kwam waardoor het allemaal erg haastig overkwam. Onbeperkt spare ribs genomen en na de eerste ronde wilde de serveerster alles al meenemen in plaats van vragen of er nog een spare rib op tafel mocht komen.

Kwaliteit vlees is goed en de locatie is ook perfect.

Aan het einde duurde het ruim een half uur voordat de vraag kwam of we nog wat drinken wilde hebben.

Samenvattend: leuke avond met lekker eten maar het gaf niet de voldoening die we elders wel hebben ervaren.
Solarx . Fijnproever (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben hier werkelijkwaar heerlijk gegeten het enige nadeel is dat alles karig belegd is en daarom voor mij ook een 9 en geen 10 voor het eten.
Zo had ik de Carpaccio wat heerlijk smaakte maar eigenlijk alleen belegd was met sla 2 mini augurkjes 3 stukjes kaas en een paar pijnboompitjes het maakte het zeker niet minder lekker maar voor de prijs had ik wel een goed belegde carpaccio verwacht.
Als hoofdgerecht had ik de Bife De Lomo (ossenhaas) wat ook alleen het stuk vlees was met 2 stronkjes sla en de bijgerechten zoals patat en groentes allemaal apart besteld moesten worden. (neemt niet weg dat de smaken gewoon heerlijk waren)
Als nagerecht de Coupe de Sorbet 3 bolletjes citroenijs in een glas voor 8 euro wel heel lekker maar zeker niet de 8 euro waard.
De Service was helemaal top met vriendelijk personeel, alleen het decor heeft meer weg van een eetschuur wat ik persoonlijk heel erg jammer vond veel tafeltjes en allemaal op elkaar.
J.W. W. Meesterproever (117 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Een prachtige locatie aan de Bergse Plas. Vanaf het terras ingestapt in een grote sloep en in rustig tempo met z'n tienen (5 kinderen en 5 volwassenen) zo'n twee uur gevaren over de plassen en langs de diverse eilandjes. Aan boord de door Gauchos / Winebar Mendoza voorziene hapjes en drankjes genuttigd. Na twee uur varen weer aangelegd en op het terras nog genoten van wat warme hapjes en een goed glas wijn Malbec uit Argentinië. Een middag waarvan we geen spijt hebben en die zeer zeker voor herhaling vatbaar is.
Patricia V. Fijnproever (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Een mooi restaurant en mijn vooroordeel over Gauchos is weggenomen als zijnde een doorlopende "vreetschuur". De bediening was goed, de diverse biefsoorten werden op een afgedekte schaal getoond en uitleg daarover gegeven. Het tempo tussen de gerechten was ook goed en wij waren allemaal tevreden over de kwaliteit van het hoofdgerecht, een Lomo beef. Het voorgerecht, een variatie van Argentijnse hapjes was niet zo bijzonder en zag er niet echt smakelijk uit vooral omdat er een best wel grote chorizoworst en een soort van bladerdeedhapje op het bord lag naast een overigens heerlijke garnaal maar dat kan persoonlijk zijn. Daardoor zat ik al vrij snel vol en dat vond ik een beetje jammer.
Keesvantoer . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Goed restaurant voor vleeseters.
Voor de echte vis liefhebber is dit restaurant wat minder geschikt.
Ook na 21:30 uur een volledige werkende keuken.
Goed vlees en prima bediening.
Jetlebbing . Fijnproever (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De locatie aan de plas is geweldig. We werden vriendelijk ontvangen. We hebben uitleg gekregen over t vlees. Dus zo maak je altijd een goede keuze.
P.vanalphendeveer . Fijnproever (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Bife di Lomo all-in zeker aan te raden: heerlijk mals vlees. Gegrilde groene asperges erbij smaakten goed. De Chardonnay huiswijn was precies goed.
Jan-Willem V. Meesterproever (54 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het eten bij Gauchos is simpel, maar van zeer goede kwaliteit. Een steekhouse met een topkwaliteit op hout gegrilde steak, precies bereidt als gevraagd.
De bediening springt eruit: betrokken, vriendelijk, terzake kundig, professioneel ! Echt een verademing!
Regyliodenswil . Proever (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vond alle facetten van deze vestiging top. Men zou echter andere borden moeten gebruiken. Deze matchen niet met de chique locatie.
Fleur0325 . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk gegeten en geweldige sfeer en service. We gaan zeker vaker!
Echt een aanrader. Normaal geef je niet zo snel een 9 voor alles maar het is zo als het is.
Info792 . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Mooie unieke landelijke plek aan het water met leuk buiten terras en wijnbar met uitzicht op de sky - line van Rotterdam.
Llderooij . Fijnproever (4 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gister gegeten bij Gauchos aan de plas. Heerlijke Argentijnse steaks en bijpassende wijnen. Daarnaast een super goede service!
Annelies V. Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het vlees was perfect. Helaas waren de dikke erbij geserveerde frieten slecht gebakken en erg vettig. Jammer. De bediening is vriendelijk