Gauchos aan de Plas

Weissenbruchlaan 149 3054 LM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos aan de Plas

Gauchos Grill Restaurant in Hillegersberg ligt in de groene rand van de Berse Voorplas en heeft een prachtig uitzicht over natuur en water. Hier wordt veel geroeid en gezeild. Aan de horizon zie je de imposante skyline van Rotterdam. Zeer geschikt voor een ontspannen out-of-town-sessie of voor een sfeervol Latijns avondje. De basis van de authentieke Argentijnse formule is de beroemde steak van mals en vakkundig gegrild Argentijns rundvlees. Op de menukaart vind je ook smakelijke visgerechten en gegrilde gemarineerde groenten. Gevestigd achter Gauchos is Wine Bar Mendoza!

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Gauchos aan de Plas

Therese V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
personeel is altijd heel vriendelijk en de service is heel goed
Cypress S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Was alleen wat aan de frisse kant vooral als de deur open ging.
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Super gegeten! Alleen de bediening had iets sneller gekund. (Bv drankjes en het opruimen vd tafel) personeel wel erg vriendelijk ????????
Sardha J.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We rijden uit Den Haag naar Gaucos aan de plas omdat het hier altijd een plezierige ervaring met heerlijk eten, en uistekende bediening is.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Heerljk mals vlees. En zeer attente bediening. Misschien wat prijzig maar zeker de moeite waard !!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten bediening met kennis van hun producten
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Geweldige ervaring, hele fijne bediening en een gezellige sfeer. Hebben niet lang hoeven wachten en er werd aan alle kanten gezorgd dat we een superavond hebben gehad!
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Kom hier wel eens vaker maar deze keer was het iets minder. De service was anders als we gewend waren, onpersoonlijk en te gehaast. Ik had voor de Bife de Lomo 300gr gekozen met daarbij de franse frietjes met knoflook en peterselie. Mijn partner had de Ribeye 400gr, gevraagd of deze medium kon worden gebakken. De Ribeye was jammer genoeg rare gebakken en zat er meer vet aan dan normaal. Mijn Bife de Lomo was daarintegen goed gebakken maar wel minder krokant als de andere keren. Wat ik ook jammer vond was dat er amper knoflook in de patat zat. Als terugkerende gast kom ik hier natuurlijk voor de kwaliteit die consistent is maar dat was gisteren wel even een kleine teleurstelling. Gelukkig waren de desserts wel perfect en dat maakt een hoop goed. Hoop dat het de volgende keer beter zal zijn.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Was volle bak, maakt het geheel rumoerig. Too service personeel zelfs voor onze hulphond. Genoten van heerlijk mals vlees. Iedere keer weer volop genieten!
Leen .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
het was weer heerlijk we komen snel terug personeel zeer relax en zeer vriendelijk.
parkeren wel een probleem onvoldoende plaatsen...
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Je voelt je hier gast, vriendelijke snelle bediening, goede rode huiswijn werd er voor me uitgezocht en het eten is zalig.
Ben G.
Uitstekend
Henri M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Deze keer een zitpllaats aan de voorkant, richting het raam aangeboden gekregen. Je zit hier wel in een uithoek, niet gezellig. De ober heeft het spotje wat op ons gericht was, naar een andere kant gedraaid,zodat wij niet in de spotlights zaten. Ossehaas als vanouds, zeer lekker. Ober vriendelijk en kwam regelmatig even kijken, prima.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Mals vlees en bediening staat altijd klaar. Daarnaast was de wachttijd tussen de gerechten was perfect.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Altijd geweldig geweest, eten bediening, sfeer
Odette S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Verrukkelijk en heel gezellig!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Wezen eten met 3 vrienden en het was een geslaagde avond. Heerlijk gegeten en sfeer binnen was fantastisch. Bediening was top! Mevrouw dat ons bestelling opnam had een onwijs goed geheugen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Heerlijk eten, uitstekende kwaliteit vlees en bijpassende wijnen. Kwaliteit is altijd constant, Gauchos is al jarenlang een toprestaurant. Inrichting en entourage zijn iets minder, maar het voedsel maakt dat ruimschoots goed.
B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Ik heb geen opmerking de service is goed eten eten goed het personeel is heel vriendelijk

De sfeer is uitstekend wij komen minstens een keer per maand
Rehaneh D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018