Glas champagne

JWEN K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wat een gezellige drukke zaak, prima bediening, super eten en heerlijke Malbec huiswijn: ook deze keer was het weer een feestje hier !
Suzanne En Diederik D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
dit restaurant is echt een topper met geweldig gemotiveerd personeel. de wijn is super en de gerechten zijn overheerlijk. aan te bevelen.!
Yuri D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Leuk restaurant met een gezellige inrichting en goede bediening.

Het eten is altijd heerlijk! elke keer weer genieten!
Swaleman .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Op zondag 13 november 2016 met een gezelschap van 20 personen gegeten. Vooraf geborreld bij de aan Gauchos grenzende wijnbar Mendoza en voor het diner bij Gauchos een boottochtje over de plassen gemaakt. Bij terugkomst aan tafel en werkelijk heerlijk gegeten. Alles was tot in de puntjes verzorgd en behalve dat de bediening uitstekend was, hebben we genoten van de echt geweldige Argentijnse steaks van de grill met bijbehorende salades, diverse verse groentes en frites. Ook het nagerecht mocht er zijn. Het was werkelijk af. Met van de gasten opmerkingen als: "Ik heb werkelijk nog nooit in een restaurant zo'n goed stuk vlees gegeten." Kortom, in z'n geheel subliem en zeer aanbevelingswaardig. TOP!
F S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Weer heerlijk gedineerd en genoten van de ossenhaas,komen zeker terug
An B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
super lekker gegeten echt de moeite waard!
onze zoon van 8 had nog nooit echt steak gegeten en dan is dit de ultieme mogelijkheid om eens echt goed te proeve.
we hadden 850 gram vlees en dan nog wat andere gerechtjes allemaal heerlijk.
zijn reactie toen de mevrouw kwam vragen of alles naar wens was geweest.
Doe ons nog maar zo'n schaal met vlees .
dat is genoeg om te weten dat dus ook hij liefhebber is hij raakte er niet over uit gepraat.
leuke locatie ook vooral in de zomer.
wij komen zeker terug!
Kruikie68 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima restaurant. Vriendelijk en attent personeel. Vlees is heel goed. Vooraf of naborrelen kan in naast gelegen wijnbar met leuk zicht op de plas. Gewoon gaan!
Wesley S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Het eten en de sfeer was geweldig. Het personeel was heel erg behulpzaam en beleefd. Een hele leuke avond met de familie gehad!
Sjors M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Perfecte setting met goede bediening. Het jubileummenu dat ze op dit moment hebben is een echte aanrader!
Mario S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Ik ben brazilians en houd van goed vlees. Op Gauchos kunnen we echt lekker Argentijn vlees eten. Dat is een uitstekend keus dicht bij een mooi plas.
Victor W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Jammer dat er 3 (kleine) honden in de nabijheid van onze tafel aanwezig waren
Fred G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
mooie zaak het eten is fantastisch de bediening goed al met al een leuke en vooral een lekkere avond uit een mooie plek aan het water een aanrader voor in de zomer
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Inmiddels voor de tweede keer hier gegeten met een zakelijke groep. Voor de steak zit je hier altijd goed - mijn favoriet is de Churrasco - een heerlijke gemarineerde steak van 300 gram die boterzacht is. De gegrilde ananas als nagerecht is echt een aanrader. Vriendelijke bediening maar het wachten op de gerechten was wel wat lang.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Geweldig gegeten. Super service. Wel fijn als je met familie goed wil eten en je kan een normaal gesprek voeren omdat de muziek niet knoerthard aan staat.
Mj N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten , gezellige bediening en altijd dezelfde prima kwaliteit !
Rinus W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wat een fijne zaak is dit ! Zeer vriendelijk en deskundig personeel, attent maar niet opdringerig. Gisteren hier met vier personen gegeten en we waren het helemaal eens over de kwaliteit van de vleesgerechten ; absoluut top en precies bereidt zoals gevraagd. Ook de desserts zijn heerlijk en mooi gepresenteerd.We hadden een topavond, waaraan onze ober ook een zeer grote bijdrage aan heeft geleverd. Bedankt, Gauchos !
Songa D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Het us een goed ontvangst Nette bediening Goed uitleg over het vlees (vond ik erg leuk) Geen lange wachttijden leuk restaurant
Henriëtte H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gezellig druk restaurant. Vriendelijk personeel. Ossenhaas is botermals.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk gegeten met vriendlief voor mijn verjaardag. Werden van tevoren geïnformeerd wat welk vlees was en dit was leuk gepresenteerd. Komen hier zeker nog vaker terug.