Glas champagne

Tram 4 halte Bergse Dorpsstraat
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren voor de deur

HaLI '.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Gisteren mijn man naar Gauchos mee uit eten genomen voor z'n verjaardag. Gestart met broodplankje met dip [kruidenboter mag wat meer zijn, beetje karig]. Vooraf mooie grote en heerlijke garnalen en een mooie serranoham. Als hoofd de BIFE DE LOMO met knoflookfrietjes, verschrikkelijk lekker, mooi zacht vlees en medium gebakken. Als nagerecht de gegrilde ananas en choco choco ... ook dit weer overheerlijk. Alles met heerlijke Chardonnay en Merlot huiswijn.
De locatie is gezellig, de service was uitstekend en het eten was overheerlijk. Top gegeten dus !!
Ferdy F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Gezellige ambience, simpel weg; heerlijk gegeten, goede wijn, vriendelijk personeel en geweldig uitzicht! Mooie locatie een aanrader!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Werden erg vriendelijk ontvangen, bediening was goed, eten goed, uitleg goed, wijn heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Wij gaan meestal voor de gemarineerde churasco steak, lekker sappig en mooi gegrild. Bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam, een fijn restauant.
Ursula D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Altijd heerlijke Bife de lomo all in. Genieten! Bediening is heel goed. Entourage ook.
Ted B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Na meer dan een jaar weer eens "aan de plas" gegeten, met familie. Heerlijk gegeten na een leuke ontvangst en presentatie van de diverse soorten vlees. Fijne bediening met continu aandacht voor de klant. Was top!!
Lily-Ann K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Kipfilet was aan de droge kant. Voor de prijs had ik meer filet verwacht, het was niet bijzonder. De steak was goed en de spareribs ook. Jammer dat je bij de steaks nog een bijgerecht apart moet bestellen. Vriendelijke bediening. De tafel was wel klein voor vier personen. De borden en glazen paste er net op. Er stond al veel op de tafel bij binnenkomst; wijn, 4 wijnglazen, 4 waterglazen, een kaars peper en zout. Toen we besloren geen wijn te drinken hebben we gevraagd of de wijn en de wijnglazen weg konden. Het daardoor paste net.
max V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
De carpaccio was minimaal; was al over duidelijk eerder klaar gemaakt en niet lekker opgemaakt. En dat voor 12 euro. Vlees redelijk (na twee keer terug sturen). Menu voor 31 euro is zeer karig. Grove caprese vooraf, minimaal stukje vlees en een in caramel verdronken flensje, dit alles voor 31 euro. Mooie plek, moi terras aan het water, aardig en behulpzaam personeel, maar geen goede prijs-kwaliteit-kwantiteit-verhouding.
Geachte heer Van den Burg,
Het spijt ons te lezen dat uw diner niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij hebben er alles aan gedaan om het u en uw vrouw naar de zin te maken.
Onze carpaccio wordt a la minute klaargemaakt, maar is sober van opmaak vergeleken met sommige andere restaurants. Uw 300 gram biefstuk hebben wij ingesneden geserveerd en op verzoek opnieuw gegrild. Uiteindelijk heeft u een geheel nieuw stuk van ons ontvangen. Het vlees van ons menu is 200 gram, maar na well done gegrild te zijn, lijkt dat misschien minder. Het flensje is al jaren ons meest populaire dessert. Veel gasten komen er speciaal voor naar het restaurant, maar misschien is het niet uw smaak. Tenslotte hebben wij u als gebaar twee glazen reserva wijn aangeboden.
Het spijt ons nogmaals dat dit blijkbaar niet voldoende is geweest.
chesacoon1 V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Prima restaurant, heerlijk gegeten, goede bediening, maar het restaurant is wel erg rumoerig.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Alles draait hier om het Argentijnse vlees en dat is van top kwaliteit. De sfeer is nogal zakelijk met een zeer gastvrije en professionele bediening.
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Prima service. Vlees bereid volgens verzoek (belangrijkste). Alleen de asperges waren iets te donker en daardoor niet echt lekker. Frietjes waren snel afgekoeld.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ik heb mijn vriendin bij Gauchos mee uiteten genomen voor Valentijnsdag. En ze was behoorlijk onder de indruk.
De locatie was prachtig, de service was uitstekend. En het eten was overheerlijk. Het was de perfecte Valentijns avond voor ons. En we gaan echt vaker naar Gauchos!!!
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Voor valentijnsdag ben ik samen met mijn vrouw bij Gauchos gaan eten. Na even te moeten zoeken in het donker hadden we het gevonden. Over hete eten was geen slecht woord te zeggen, wow, het vlees was perfect gegaard en echt heel erg lekker. De stukken waren erg groot, maar omdat deze zo lekker waren kregen we deze met gemak op. De bediening hielp ons goed met adviseren over wijnen en gerechten. Wij komen 100% terug bij dit gezellige Gauchos en wij raden iedereen Gauchos aan!
Alexander H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gekozen voor Gauchos valentijnsdiner. Viel tegen qua 'uitstraling'. Hoge kwaliteit vlees, maar bereiding kan beter. Verder vriendelijke bediening.
Etienne R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Was hier met een college uit Oostenrijk, we hebben genoten van de Lomo steak, hartelijk aan te bevelen. Bediening was heel goed. Kan dit restaurant aanraden. Mijn college uit Oostenrijk gaat zeker nog eens naar dit restaurant wanneer hij weer in Nederland is.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Gauchos aan de Plas. De bife de lomo is en blijft een aanrader. Heerlijk mals! Het is zeker geen goedkoop restaurant, maar kwaliteit heeft nu eenmaal z'n prijs.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Zoals altijd constante kwaliteit en prima service.
Dennis-Ramona V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten, het is erg prijzig maar voor een keer moet het kunnen. Leuke verrassing gehad tijden het toetje. Voor ons 18 jarig samen zijn een vuurwerkje in het ijsje. Erg leuk!
Gjalt D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten
Goede service
Arno D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Goede bediening, snelle service ondanks drukte. Goed eten. Een deel van de biefstuk was iets te rauw, moest nog twee keer op de grill waardoor het wel weer droger werd.