Glas champagne

Tram 4 halte Bergse Dorpsstraat
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren voor de deur

Linda van Beek V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
De prijs lijkt wat aan de hoge kant, maar je krijgt zeker waar je voor betaald. (H)eerlijke stukken vlees en zeer correcte bediening. Zaak ziet er professioneel, netjes en gezellig uit! Een leuk avondje met vrienden, maar ook prima voor een zakelijk etentje. Goede keus aan wijnen, ook de Huiswijn is echt lekker! Een klein minpuntje zou kunnen zijn dat je bij drukte wat krap kan zitten. Deze laatste keer zaten we met z'n 4en aan een tafel waarvan ik vind dat het een 2 persoonstafel is. De zaak zat dan ook weer goed vol Zodra er echter een grotere tafel vrij kwam, werd ons direct gevraagd of we wilden wisselen (zonder dat we iets hadden gevraagd). Heel netjes!
Almir M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ben eerder geweest en het is en blijft een degelijke retaurant met lekker eten en vriendelijk personeel!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Beetje massaal
Rob Z.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Geweldig restaurant, mooi gelegen langs de plas, prima parkeergelegenheid, eten is als altijd geweldig goed. Bediening keurig en beleefd. Een aanbeveling voor een ieder die graag fantastisch uit eten wil gaan. Mijn vrouw en ik komen al vele jaren in dit restaurant. De kwaliteit is constant, wat zoveel betekent als "je kan rekenen op een heerlijke maaltijd'!
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten. Bediening top.
Sonya E.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Ons eerste bezoek aan Gauchos aan de Plas verliep niet helemaal vlekkeloos. Gelukkig is alles wel naar volle tevredenheid opgelost en zijn we zeker van plan om nog eens terug te gaan voor een herkansing. Het eten was tenslotte heerlijk en de locatie is prachtig!
Kelly L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Was super lekker en heel gezellig!
O. A. G.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Goed aandacht voor de klanten.
Koos M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Mooi gelegen locatie en een goede kaart. Vriendelijke bediening Prij/Kwaliteit redelijk
ron B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
De aankleding was weinig sfeervol. De ossenhaas was redelijk van smaak. Ik heb echter wel beter gehad. Wel goed gebraden. De bijbehorende salade was slecht. Gewoon konijnenvoer in een bakje. De patat was slap, maar ik kreeg wel snel een nieuwe. De presentatie was non-existend. Het ijs was lekker, maar wel triest weinig aardbeien. En de slagroom was nep. Concluderend: Een zeer goede snackbar, maar zeker geen toprestaurant.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten en goede service. Jammer dat het tafeltje wat klein was en de stoelen niet erg comfortabel. We hebben een leuke avond gehad.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Bediening had de bestelling niet helemaal goed opgenomen waardoor eea. door elkaar liep. Werd wel snel opgelost. Drankjes werden ook niet voldoende gevraagd.

Akoestiek mogen ze ook zeker wat aan verbeteren.

Vlees fantastisch!
M.J. D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zoals altijd, heerlijk gegeten en heel prettige en attente bediening.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
wouter V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Fantastisch gegeten, alles was goed bereid en zeer smakelijk en een ruime wijnkeuze. Zeer professionele en gastvrije bediening die snappen dat je een avond uit bent.
Clémens C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Super eten
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Alles was weer prima! Als ik toch nog een verbeterpunt kan noemen dan is het de akoestiek van de ruimte. Wat verticale geluidswerende elementen aan het plafond zouden helpen om elkaar beter te kunnen verstaan ;-)
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, erg snelle service en erg gezellig, niet te rumoerig. Zeker een aanrader voor de echte vleesliefhebber.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Echt super heerlijk gegeten en de bediening was boven verwachting.
HaLI '.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Gisteren mijn man naar Gauchos mee uit eten genomen voor z'n verjaardag. Gestart met broodplankje met dip [kruidenboter mag wat meer zijn, beetje karig]. Vooraf mooie grote en heerlijke garnalen en een mooie serranoham. Als hoofd de BIFE DE LOMO met knoflookfrietjes, verschrikkelijk lekker, mooi zacht vlees en medium gebakken. Als nagerecht de gegrilde ananas en choco choco ... ook dit weer overheerlijk. Alles met heerlijke Chardonnay en Merlot huiswijn.
De locatie is gezellig, de service was uitstekend en het eten was overheerlijk. Top gegeten dus !!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Werden erg vriendelijk ontvangen, bediening was goed, eten goed, uitleg goed, wijn heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.