Gauchos aan de Plas

Weissenbruchlaan 149 3054 LM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos aan de Plas

Gauchos Grill Restaurant in Hillegersberg ligt in de groene rand van de Berse Voorplas en heeft een prachtig uitzicht over natuur en water. Hier wordt veel geroeid en gezeild. Aan de horizon zie je de imposante skyline van Rotterdam. Zeer geschikt voor een ontspannen out-of-town-sessie of voor een sfeervol Latijns avondje. De basis van de authentieke Argentijnse formule is de beroemde steak van mals en vakkundig gegrild Argentijns rundvlees. Op de menukaart vind je ook smakelijke visgerechten en gegrilde gemarineerde groenten. Gevestigd achter Gauchos is Wine Bar Mendoza!

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Gauchos aan de Plas

Robert-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
We zochten een mooie locatie om even bij te praten met wat familie; dit was in de buurt en zag er online goed uit. De locatie was inderdaad mooi, aan het water, en het restaurant is sfeervol ingericht. We hebben uiteraard allemaal steak genomen, en die was perfect bereid, en smaakte bijzonder goed. Er zit wel wat verschil in de kwaliteit van het vlees, en het ene stukje smaakte dan ook wat beter dan het andere (entrecote en rib-eye smaakten bv stuk minder lekker dan de 'reguliere' steak; wat droger. de ossenhaas/tournedos was perfect). Maar wij waren erg tevreden, heerlijk gegeten (aanrader is ook de 'sweet potatoe fries'). De prijs is wel fors, zeker als je voor een al prijzig stukje vlees gaat; patat en andere zaken komen daar nog bovenop. Dat was overigens duidelijk vooraf, maar uiteindelijk is de rekening dan toch hoog.
DaantjeDribbel D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten, wij komen hier met enige regelmaat. Ditmaal binnen gezeten vanwege het weer, dit is comfortabeler dan buiten, maar iets minder sfeervol. De jongedame die ons bediende, Carola, was erg vriendelijk en behulpzaam. Compliment voor haar! Ook voor de chef, o.a. voor het 'butterfly' grillen van de Bife de Lomo. Hij was perfect "medium-well'. We waren blij verrast nog een tafeltje te kunnen bemachtigen op dezelfde dag; meestal zit het hier vol.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Bij mooi weer lekker buiten op het terras en heerlijk eten. Goede service.
M T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
heerlijk gegeten, leuke en prettige uitleg over de gerechten, fijne bediening en in alle rust kunnen genieten van het lekkere eten! Aanrader!
Chittra M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Top restaurant goed gegeten
Maciba H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Lekker vlees en goede service. Mooie uitzicht op het terras.
Esha D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Het voldeed aan de verwachting; iedere keer dat weer opschrijven in een review is ergerlijk. Nu nog 120 karakters vullennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.
R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Ontzettend aardige, attente bediening met super goede manieren. Eten werd steeds snel gebracht en was bovendien erg lekker. Toen ik de bon kreeg was ik eigenlijk positief verrast; de prijs viel me enorm mee voor zoveel kwaliteit.
Elwin W.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Het was weer een heerlijk uitje naar Gauchos aan de Plas.
De enige reden dat ik dit maal de kwaliteit van de gerechten een goed geef, ipv zeer goed, is dat mijn hoofdgerecht (400g bife de lomo) in de kern koud was.
Vervolgens is het perfect afgehandeld. Ik heb een nieuwe bife gekregen zonder dat hier op enige manier lastig over gedaan werd, de excuses van onze gastheer en vervolgens heerlijk ons bezoek vervolgt.
Een klein smetje op een verder geweldige avond.
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Lekker
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Gastvrij ontvangen en erg lekker gegeten, misschien niet trendy en niet nieuw, maar Gauchos verdient absoluut een bezoek, Grill masters met hoofdletters!
L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Zeer goede en snelle bediening.
Eten (met name het vlees) van hoge kwaliteit.
Voldoende mogelijkheden om zowel binnen als buiten te zitten.
Mara M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Super goede service, heerlijk gegeten! Ik had aangegeven dat mijn vriend jarig was en we een mooi plekje wilden. Toen hebben ze op eigen initiatief bij het toetje iets leuks gedaan, super lief!
Cle C.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Constante goede kwaliteit en service! ????
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Zoals altijd weer een heerlijke avond gehad hier. Gauchos aan de plas is altijd zeer consistent in kwaliteit, zowel qua eten als qua service.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Uiterst vriendelijke bediening en uitstekend vlees.
en omdat de recensie minimaal 120 tekens moet bevatten nogmaal:
Uiterst vriendelijke bediening en uitstekend vlees.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Lekker terras aan de plas. Gauchos aan de plas is voor mij nog nooit teleurstellend geweest. Mensen die binnen niet mogen roken gaat automatisch wel een sigaar naast je opsteken als ze op een terras zitten. Maar dit is niet specifiek voor Gauchos.
Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
prima zaak lekker buiten gezeten, alleen voor 2 personen soep en een steak 105 euries is best duur! :-)
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk gegeten bij Gauchos. Het vlees is geweldig, zo goed eet je het weinig. Wij hadden de ossehaas genomen. Het terras was gezellig druk en de temperatuur prima.