Over het restaurant Gauchos aan de Plas

Gauchos Grill Restaurant in Hillegersberg ligt in de groene rand van de Berse Voorplas en heeft een prachtig uitzicht over natuur en water. Hier wordt veel geroeid en gezeild. Aan de horizon zie je de imposante skyline van Rotterdam. Zeer geschikt voor een ontspannen out-of-town-sessie of voor een sfeervol Latijns avondje. De basis van de authentieke Argentijnse formule is de beroemde steak van mals en vakkundig gegrild Argentijns rundvlees. Op de menukaart vind je ook smakelijke visgerechten en gegrilde gemarineerde groenten. Gevestigd achter Gauchos is Wine Bar Mendoza!

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Gauchos aan de Plas

Bob K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heel erg leuk dat we uitleg kregen over het vlees en de verschillen. ook voor dat je aan tafel gaat kun je nog in de wijn bar even voor drinken
Lindsey12 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
zaterdag geweest. We werden keurig ontvangen aan de deur. Bediening heel attent, uitleg over het vlees gehad, erg enthousiast! Eten was echt voortreffelijk, perfect gegrild, jammer dat er geen spinazie was. Verder erg top!
Aimé W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Direct keurig ontvangen aan de deur. Uitleg gehad over het vlees wat er op het menu staat, erg leuk! Drankjes en eten kwamen optijd op tafel en was heel lekker. Echt een aanrader om een of meerdere keren naartoe te gaan. Ik kom zeker nog een keer terug!
John V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Zeer goed restaurant en heerlijk eten. Bediening top
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
De pauzes tussen de gerechten was iets te lang kan wel wat sneller.
Furman .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
We werden vriendelijke ontvangen, alles ging vlot. Voldoende tijd om het menu te bekijken en de drankjes te kiezen. Een karaf gewoon water geen probleem. Heerlijk vlees en uitstekende bediening!
Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We eten altijd heerlijk bij Gauchos maar gisteravond viel het helaas een beetje tegen. De carpaccio was erg koud, die kwam waarschijnlijk al op het bord voorbereid uit de koelkast en was te kort op kamertemperatuur. Het vlees was heerlijk maar zo koud is niet lekker. De tartaar was veel te grof. Het waren te grote brokjes vlees. Jammer. De Bife de Lomo was zoals altijd heerlijk. Prachtig mals vlees, super!

Al met al wisselend dus deze keer dus we hopen op weer een betere ervaring de volgende keer!
Hartelijk dank voor uw opbouwende recensie. We gaan met uw aanbevelingen aan de slag zodat de volgende keer weer zal zijn zoals vanouds.
Team Gauchos aan de Plas
aisaatje B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heeerlijk gegeten weer alles was perfect dus een 10 van ons.
W.j. M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
goede steaks, prettige bediening, akoestiek niet zo best, prima gegeten, lekkere huiswijn, niet goedkoop, maar het vlees maakt het goed
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Prima gegeten als vleesliefhebben en service was van een hoog niveau.
Arnoud D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Het eten is fantastisch lekker vlees, En het ligt op een super plek. Bediening is goed. We komen zeker weer terug. ????????????
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Zeer geslaagde avond. De Argentijnse selectie als voorgerecht en daarna samen de Churrasco de Cuadril gedeeld met extra groenten en andere bijgerechten. Lekkere Norton Privado erbij. Topwijn!
Ingrid F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijke avond gehad. Vriendelijke en alerte bediening.
Wachttijd vonden wij prima: niet te snel, waardoor rustig eten en praten.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Mijn favoriete. Fijne, mooie locatie en service is top. Kom hier regelmatig en altijd genieten
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het was heerlijk en we komen vrijdag weer
L M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben er 2e kerstdag heerlijk gegeten met een fantastisch stuk vlees. Het personeel is zeer vriendelijk en je wordt snel geholpen. Kortom een leuke avond gehad die voor herhaling vatbaar is. Een aanrader!
Gabrielle V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hebben met onze zoons van 18 en 20, en met onze moeder van 83 gegeten bij Goucho’s aan de plas in Rotterdam- Hillegersberg op eerste kerstdag. Nu komen wij hier graag vanwege de fantastische kwaliteit van het argentijnse vlees, de rustige setting en de uitstekende bediening... en dat was nu ook weer zo; maar dan met gezellige kerstsfeer, een uitstekend driegangenmenu met voldoende keus voor iedereen. Kortom: iedereen werkelijk heerlijk gegeten, reuze fijne familieavond gehad, ontzettend geslaagd kerstdiner!
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk op eerste Kerstdag gegeten, de Lomo was weer voortreffelijk. Goede sfeer, fijne bediening, goed zelf de ruimte tussen de gerechten te bepalen!
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ons bezoek. Werd gekenmerkt zoals in de afgelopen jaren door uw gastvrouw Kim. Het spijt ons dat ze er volgend jaar niet meer zal zijn maar wensen haar het allerbest. Kitty Scheuer
Cobie V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Het was echt een geweldige ervaring. Fijne ontvangst.. het viel gewoon op.
Gezellig en toch ook chique ingericht. En super lekker gegeten. Het was echt smullen.
Ook heel tevreden over de bediening. Ik heb degene zelfs persoonlijk bedankt voor dat we naar huis gingen...ik heb dat nog nooit eerder gedaan dus dat zegt wel iets.
Dit is echt een aanrader!!!