Gauchos aan de Plas

Weissenbruchlaan 149 3054 LM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos aan de Plas

Gauchos Grill Restaurant in Hillegersberg ligt in de groene rand van de Berse Voorplas en heeft een prachtig uitzicht over natuur en water. Hier wordt veel geroeid en gezeild. Aan de horizon zie je de imposante skyline van Rotterdam. Zeer geschikt voor een ontspannen out-of-town-sessie of voor een sfeervol Latijns avondje. De basis van de authentieke Argentijnse formule is de beroemde steak van mals en vakkundig gegrild Argentijns rundvlees. Op de menukaart vind je ook smakelijke visgerechten en gegrilde gemarineerde groenten. Gevestigd achter Gauchos is Wine Bar Mendoza!

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Gauchos aan de Plas

Erik .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Uitstekend gegeten met groep collega’s aan ruime tafel voorin. Heerlijk vlees, goede wijn en vaste ober die ons uitstekend in de gaten hield en precies op tijd bediende, compliment aan hem voor de geduldige en soepele houding die je niet vaak ziet!
Robende .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Jammer dat de voorkeur van de reservering niet is gehonoreerd. Voorgerecht ceviche van sint jakobsschelpen was onvoldoende. (Sausje niet in overeenstemming met de verfijnde smaak van de coquilles) . Hoofdgerecht, bifo de lomo, was werkelijk perfect. De wijnen, chardonnay huiswijn en de apostelle cabernet waren heerlijk. Bij hoofdgerecht wel andere tafel gekregen en dat compenseerde enigzins de eerdere teleurstelling.
joco46 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Het uiterlijk van de opgediende zag er zeer smakelijk uit. EN het was ook smakelijk! De bife de Loma is een heerlijk zacht stukje ossenhaas dat medium klaargemaakt als het ware op de tong smolt. Jammer dat de gepresenteerde Gauchos salade overkwam en smaakte alsof een zakje gemengde sla van AH werd opgediend. Dat viel echt tegen. Voor de rest niets dan lof. De bediening was zeer vriendelijk en aangenaam.
henk.jabaaij .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Wij hebben vaker bij chauchos gegeten en de reden dat wij er weer waren is dat het altijd goed is.
Uitstekend stukj vlees en prima wijn,ook mijn vrienden waren zeer tevreden.
Rardy N.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Prima gegeten leuke bediening en sfeervol restaurant zoals altijd.
Fiona H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Mooie plek, goed stuk vlees, bijgerechten wel erg eenvoudig. Service is ook fijn.
H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk eten en opties tot glutenvrij eten! Ze komen vaak genoeg aan je tafel (maar niet te veel) om te checken of alles in orde is. Heerlijke knoflook friet en zoete aardappel friet. Alles was heerlijk! Er was overal rekening mee gehouden! Zeker een aanrader!
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Ook op de maandagavond zat het weer vol. Zegt genoeg. Het eten en vooral het vlees (Lomo) was weer perfect.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
De vleesgerechten (o.a. rib eye en spare ribs) waren perfect klaargemaakt. De gewone gerechten hebben een bijgerecht, maar bij de argentijnse steaks moeten bijgerechten apart besteld worden. Deze (o.a. champigons, haricot verts, paprika, friet) waren lekker en royaal en kun je ook delen als je geen grote eter bent. Vriendelijke bediening die er is als je ze nodig hebt. De tafels staan wat dicht bij elkaar, dit was voor ons geen probleem, maar de bediening moet zich soms in bochten wringen om je te bereiken.
Gilmoora K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Super zoals altijd!
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Tafel is te klein voor alles mbt het hoofdgerecht . Dit is ook het enige negatieve van een avond heerlijk uit eten!
Ossenhaas was verrukkelijk!
Heerlijk ananas toetje als dessert
We komen graag nog eens terug!
Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Vriendelijke en oplettende bediening, heerlijk eten en een goede sfeer!
Lizette D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Wij zochten een restaurant gespecialiseerd in de bereiding vlees, de mannen van ons gezin zijn hier gek op. Dat bleek ook zeker zo te zijn. Het vlees was heerlijk sappig en mals. Ook de andere gerechten soep, gamba's, salades, muffin en chocolade dessert waren heerlijk. Bediening was zeer vriendelijk en nam alle tijd om de gerechten uit te leggen. Qua inrichting past het prima in het concept, qua sfeer is het geen klein intiem restaurant, het is druk en levendig.
Henri M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Ik kom al heel lang bij Gauchos. Maar deze keer was het toch wel wat minder dan ik gewend ben. Vraag altijd om een geheel doorbakken bife de lomo, maar deze keer ik dikkere homp vlees die niet doorbakken was. Moest dus weer terug, waardoor mijn tafelgenoten wilde wachten met eten totdat mijn stuk vlees weer terug was. Ook de friet was al lauw, ik houw van goed hete patat. Ook het concept is veranderd, normaal bij bife de lomo van 180 gr. kan je kiezen wat je erbij wil eten, nu zit er altijd frites bij, jammer. Ook bij het bestellen van 1 fl. rode wijn krijg je normaal een karaf water, nu werd er gevraagd of ik een fl. water wilde, als ik dat wil zeg ik het wel, maar Ned. heeft prima kraanwater. Hoop dat het de volgende keer weer beter is.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Leuke bediening en uitstekend eten????
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Vrolijke en behulpzame serveerster.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Super gezellig avondje, super vriendelijke bediening. Héérlijk eten.
Bob K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Het personeel was vriendelijk en gezellig. Wij kregen netjes uitleg over het vlees en over het menu van het huis wat ze hadden. Wij vierden onze trouwdag met 2 vrienden. Wij wilde het stil houden maar 1 van de 2 vrienden kon de mond niet dicht houden. Toch werd er nog een leuke verassing bezorgd. Maar de recensies liegen er niet om maar het kwaliteit van het eten was perfect.
En zekers weer een reden om terug te komen.

Dank jullie wel!
K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Helaas is het parkeren van de auto moeilijk, weinig plaatsen.
Heel gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooed
Daan M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Uitstekend gegeten. Eigenlijk zou ik deze recensie niet moeten schrijven, hou dit adres liever voor onszelf. Als je hier eenmaal hebt gegeten, kom je geheid terug.