Glas champagne

Tram 4 halte Bergse Dorpsstraat
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren voor de deur

Roger B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Na een aantal keren heel erg goed te hebben gegeten viel het deze keer erg tegen. De bestelling liep volledig in de soep. Twee van de vijf mensen kregen wat ze besteld hadden. Alles maar teruggegeven en toen opnieuw de bestelling gekregen. Het vlees (bife de lomo) was ook stukken minder dan normaal. De serveerster maakte overigens wel tot drie keer toe haar excuses, maar dan is de avond toch al een stuk minder. Voorlopig kom ik hier niet meer en ga ik ergens anders eten.
chesacoon1 V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Prima restaurant, heerlijk gegeten, goede bediening, maar het restaurant is wel erg rumoerig.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Alles draait hier om het Argentijnse vlees en dat is van top kwaliteit. De sfeer is nogal zakelijk met een zeer gastvrije en professionele bediening.
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Prima service. Vlees bereid volgens verzoek (belangrijkste). Alleen de asperges waren iets te donker en daardoor niet echt lekker. Frietjes waren snel afgekoeld.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ik heb mijn vriendin bij Gauchos mee uiteten genomen voor Valentijnsdag. En ze was behoorlijk onder de indruk.
De locatie was prachtig, de service was uitstekend. En het eten was overheerlijk. Het was de perfecte Valentijns avond voor ons. En we gaan echt vaker naar Gauchos!!!
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Voor valentijnsdag ben ik samen met mijn vrouw bij Gauchos gaan eten. Na even te moeten zoeken in het donker hadden we het gevonden. Over hete eten was geen slecht woord te zeggen, wow, het vlees was perfect gegaard en echt heel erg lekker. De stukken waren erg groot, maar omdat deze zo lekker waren kregen we deze met gemak op. De bediening hielp ons goed met adviseren over wijnen en gerechten. Wij komen 100% terug bij dit gezellige Gauchos en wij raden iedereen Gauchos aan!
Alexander H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gekozen voor Gauchos valentijnsdiner. Viel tegen qua 'uitstraling'. Hoge kwaliteit vlees, maar bereiding kan beter. Verder vriendelijke bediening.
Etienne R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Was hier met een college uit Oostenrijk, we hebben genoten van de Lomo steak, hartelijk aan te bevelen. Bediening was heel goed. Kan dit restaurant aanraden. Mijn college uit Oostenrijk gaat zeker nog eens naar dit restaurant wanneer hij weer in Nederland is.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Gauchos aan de Plas. De bife de lomo is en blijft een aanrader. Heerlijk mals! Het is zeker geen goedkoop restaurant, maar kwaliteit heeft nu eenmaal z'n prijs.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Zoals altijd constante kwaliteit en prima service.
Dennis-Ramona V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten, het is erg prijzig maar voor een keer moet het kunnen. Leuke verrassing gehad tijden het toetje. Voor ons 18 jarig samen zijn een vuurwerkje in het ijsje. Erg leuk!
Gjalt D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten
Goede service
Arno D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Goede bediening, snelle service ondanks drukte. Goed eten. Een deel van de biefstuk was iets te rauw, moest nog twee keer op de grill waardoor het wel weer droger werd.
Wilko V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Biefstuk zoals hoort te smaken. Bediening ook heel vriendelijk.
j.key .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Als je na een tijdje weer een bezoek brengt aan dit restaurant, dan hoop je dat dit net zo goed en gezellig is als de vorige keren. Hulde, want het was weer uitstekend.
Mooie Kerstdagen.

Jan Key
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Goed ontvangst, vriendelijke bediening, en heerlijk gegeten! Zo hoort het! Komen hier zeker nog een keer terug om te genieten.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Een welkome ontvangst, vlotte accurate bediening, goede uitleg van de vele vleesmogelijkheden, op verzoek stond de champagne met felicitatie klaar en prima gerechten en goed advies over de wijn. Kortom, een gezellige avond en alle reden om nog eens terug te komen.
Sherlly V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk eten. Goede kwaliteit vlees en goed bereid.
JWEN K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Prima restaurant met uitstekende steaks en zeer attente bediening. We zullen er zeker vaker heengaan en hebben gelijk voor tweede kerstdag geboekt.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wat een gezellige drukke zaak, prima bediening, super eten en heerlijke Malbec huiswijn: ook deze keer was het weer een feestje hier !