Gauchos aan de Maas

Holland Amerikakade 900 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos aan de Maas

Gauchos aan de Maas heeft het mooiste terras van Nederland. Uniek uitzicht op een van ‘s werelds drukste havenroutes. En op loopafstand het nieuwe Luxor Theater. De perfecte gelegenheid voor een sfeervol Latijns avondje aan fameus Nederlands water.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos aan de Maas

• Kom je met de auto?
    Kop van Zuid, naast Hotel New York. Terras direct aan de Maas.

Maandag t/m Zaterdag 17.00 - 23.00 uur
Zondag: 16.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Gauchos aan de Maas

Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Ik ben iemand die niet snel uit eten gaat dit is een van de weinige restaurants waar ik graag naar toe gaat want ik weet dat het eten goed is
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Ik vond de bediening niet top en lastig te verstaan en het eten was niet zoals ik altijd van Gauchos gewend ben. Locatie maakt het helemaal goed want met mooi weer buiten gegeten en wat een top uitzicht zo langs die haven.
Nancy K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Zeker een aanrader dit restaurant! Bij binnenkomst een vriendelijk ontvangst en ook over de bediening complimenten. Goede uitleg als je iets over het menu wilde weten en tussendoor keurig vragen of alles in orde was. Ook het eten was prima verzorgd. Wij komen hier zeker terug.
Bullys .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Naar mijn mening en smaak, de beste spareribs van Nederland. Heb ze nog nooit ergens beter gegeten dan bij Gauchos. Nette bediening en super terras aan de Maas met uitzicht op de Euromast, skyline van Rotterdam en de Erasmusbrug. Een prima plek om buiten te eten.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
We zaten buiten op het terras met geweldig uitzicht! En heerlijk in het zonnetje. Om het terras echt een topper! Qua bediening helaas niet zo'n bijzondere ervaring. Ze waren wat traag en leken de drukte niet aan te kunnen, terwijl het niet eens extreem druk was vonden wij. De bediening keek wat 'down' en waren niet echt spontaan. Helaas ging er ook het een en ander fout. Het brood dat we hadden besteld, kregen we niet, kwamen we achter toen het hoofdgerecht al werd bezorgd en we kregen dunne patat ipv een paar porties dikke. Gelukkig kregen we die laatste er alsnog bij en hadden ze het brood niet alsnog op de bon gezet. We hadden allemaal spareribs en die smaakten in principe goed! Had iets malser gemogen, dat wel, maar de marinade was prima. Er was geen keus in marinade, maar dat was voor ons geen probleem. De patat was, zowel dun als ik, lekker knapperig en niet vet o.i.d. Precies goed! De toetjes smaakten ook heel goed! Dus dat zijn pluspunten. Puur om het terras, als we buiten willen zitten, zouden we hier wel terugkomen.
Jbenph B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Argentijnse selectie vooraf, empanada flauw tot smakeloos, de gamba was prut van binnen het worstje tevens zeer weinig smaak. Steak was goed alhoewel de picanha rare geserveerd zou worden was deze redelijk "done". Frites volgens speciaal recept met knoflook en peterselie, geen knoflook kunnen ontdekken. Tip aan personeel als glazen leeg zijn vraag eens aan de gast of ze misschien nog wat willen drinken , wij moesten zelf steeds vragen om nog een drankje. Met de klacht over de gamba heeft men verder niets gedaan, jammer dan geen cent fooi.
Arja R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Niets meer aan doen heerlijk gegeten op een perfecte locatie.
Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Goed restaurant op een geweldige locatie. Vlees is altijd top.
Berry R.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Bediening met beter luisteren en/of het beter doorgeven aan de keuken bij opnemen van de bestelling.
tot twee maal is dit niet goed uitgevoerd.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Zoals gebruikelijk weer heerlijk gegeten.
Ilse J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten fijn personeel. 1 min puntje. Gang naar het toilet heeft een onaangename geur. Het Antilliaanse meisje die ons vanavond heeft geholpen is onze favoriet. Ze heeft een hele goede timing en een fijne energie
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het eten is voortreffelijk bediening aardig wij kregen een uitleg over de diversen soorten vlees wat mij hielp met het maken van mijn keus. Als alle tafels bezet zijn is het er erg rumoerig binnen. Vorige keer buiten op het terras een heel stuk aangenamer wat lawaai betreft. Maar al met al een echte aanrader gaan zeker nog een keer.
Ursila G.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Was weer heerlijk ! Echt een aanrader.
Harriet A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Onpersoonlijke bediening. Kortaf, gehaast (weinig aandacht), onkundig. Wist niet wat hij uitserveerde en kon geen info geven over de gerechten op de kaart. Bij het verlaten liepen er versch obers vlak langs ons en niemand die gedag zei. Heel naar en onprettig gevoel. Toiletten onfris. Zeer kleine tafel voor 4 pers. Erg rumoerig. Konden de serveerster slecht verstaan. Prijs-kwaliteit verhouding niet goed. Hele hoge prijzen voor hetgeen wat je krijgt. Klein bordje carpaccio 12 euro. Spareribs erg droog. Knoflooksaus 3 x om gevraagd...na half uur pas gekregen. Sorbet besteld, kregen we een schaaltje met 3 bolletjes ijs. We vroegen of dit een sorbet was? "Ja, wij verkopen dit als een sorbet" werd er gezegd. Speciale koffie (met tia maria) in een klein glas gekregen maar wel met een belachelijk hoog bedrag. Kortom, wij gaan hier niet meer heen. Totaal 230 euro voor 4 personen. Dan zijn er wel andere (betere) restaurants waar je heen kan gaan.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het eten was ok. Het is echter zeer rumoerig, zodat je moet schreeuwen om je verstaanbaar te maken zowel om te bestellen (wat ook mis ging, omdat ze het niet goed verstaan hadden) als om met je tafelgenoten te kunnen praten tijdens het diner. We gaan hier NOOIT meer naar toe!!!
Atie H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wij vinden het een teleurstelling , het kaasplankje wat voor 2 personen moest doorgaan was een aanfluiting zo weinig wat erop lag
We vroegen het de bediening en deze zei heel eerlijk dat ze het moesten afwegen per gram????wij gaan hier niet meer eten .
Brenda J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Vanavond samen met mijn zoon onbeperkt spare ribs wezen eten. Nog nooit zulke slechte droge en aangebrande spare ribs gegeten! Bah het lijkt meer op onbeperkt kooltjes eten! Uiteraard dit ook gemeld bij de bediening; echter niets met mijn kritiek gedaan. Mij zien ze daar niet meer.
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Jammer dat er niet werd gevraagd of alles naar wens was. Zo kan je je gasten op een betere manier behandelen. Want mijn friet was lauw toen het op tafel kwam helaas niets over kunnen zeggen. Achteraf klagen is niet zo mijn ding ..
Senad K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Airco werkt blijkbaar niet, het is erg benauwd binnen en het is erg rumoerig. Eten was top, vlees was goed ,erg lekker, precies zo als het hoort.
Wat betreft bediening , mijn tip aan de jongen met geblondeerd haar : je mag af en toe vriendelijk lachen hoor !!!!