Gauchos aan de Maas

Holland Amerikakade 900 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Gauchos aan de Maas

Gauchos aan de Maas heeft het mooiste terras van Nederland. Uniek uitzicht op een van ‘s werelds drukste havenroutes. En op loopafstand het nieuwe Luxor Theater. De perfecte gelegenheid voor een sfeervol Latijns avondje aan fameus Nederlands water.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos aan de Maas

• Kom je met de auto?
    Kop van Zuid, naast Hotel New York. Terras direct aan de Maas.

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
S V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heb nog nooit zo slecht gegeten! En dan nog niet eens over de bediening begonnen.
Begon al met het drinken, er werd geen wijnkaart aangeboden.
2x medium ossenhaas besteld veel en veels te rauw aan de binnenkant! Pepersaus was een en al peper veel te veel was gewoon niet lekker meer.
Als toetje een sorbet ijsje besteld met citroen, komt ze aan met 3bollen cassis. Wij komen nooit meer terug en zou ook niemand dit restaurant aanraden!
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We waren in gezelschap met 2 kinderen. Voor hen spare ribs en drumsticks besteld, wat door de serveerster aan tafel voor ze werd gesneden. Wat een service!
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Weer overheerlijk gegeten bij Gauchos ad Maas!Bij deze tent krijg je wat je vraagt: dus medium rare gegrilde bief = medium rare gegrilde bief!Heel goede voorkomende ontvangst en zeer accurate bediening: werkelijk TOP!En bij de gedachte alleen al van het overheerlijke, perfekt gegrilde vlees van Gauchos a.d. Maas loopt bij mij het water in de mond!
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Perfecte ossenhaas met prachtig uitzicht op de maas. Zo zien we het graag
Jasna E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Helaas een slechte avond bij Gaucho's.
Veel te kleine tafel voor vier personen.
Te veel tafels voor de opervlakte van het restaurant.
Te weinig personeel voor zoveel gasten.
Mijn bijgerecht kreeg ik tegelijk met mijn overige tafelgenoten, die ook hun hoofdgerecht daarbij kregen. Ik kreeg mijn hoofdgerecht toen iedereen klaar was met eten en toen was het ook nog eens aangebrand!!
Excuses natuurlijk maar echt Gaucho's onwaardig. Jammer dat ze gaan voor kwantiteit aan gasten in plaats van kwaliteit voor gasten
Ik zal hier niet meer komen.
Spek-pasveer .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Mooie ligging aan de Maas. Uiterst vriendelijke bediening. Geen goedkope rekening, maar daar krijg je dan ook een prima kwaliteit vlees voor. We gaan zeker een keer terug!
Silke J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten met mijn oma. Eten is bij Gauchos altijd heerlijk! 1 meisje in de bediening was iets minder, denk dat ze nog een hoop moet leren qua vriendelijkheid. Verder perfecte avond.
Marjoleinvdw .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heel duur, maar het is het waard! Wij waren met 2 personen 142 euro kwijt en dat was alleen voor een hoofdgerecht, nagerecht, aperitief en een fles wijn. Maar zoiets doe je niet iedere week dus prima.
A.de.rade .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
als je gewoon een goed stuk vlees voor een acceptabele prijs wilt eten ben je hier aan het juiste adres. Als het niet waait zit je op het terras prima, en als er dan ook nog een cruiseboot aan de kade ligt, heb je alle ingrediënten voor een sfeervol en goed etentje
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Vanwege het 20 harig jubileum van Lastotaal hier gegeten met collega's en partners. Bij aankomst was het schrikken omdat er een enorm cruiseschip aan de kade lag dat veel van het uitzicht wegnam. Na even wennen bleek het resterende uitzicht geweldig genoeg voor een erg geslaagde avond met fantastisch eten en verfrissend eerlijke en ontspannen bediening.
We zijn gestart met een frisse prosecco op het terras waar het menu werd voorgelegd en toegelicht. Daarna naar binnen om aan een mooie tafel verder te eten.
Over zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten jan ik kort zijn. De presentatie, smaak en bijgerechten waren van hoog niveau. Omdat wij met 11 personen a la carte wilden eten, waar een menu eenvoudiger is, was de enige vraag "kies voor een selectie bijgerechten en wij zorgen dat alles goed komt" en dat was ook zo. Iedereen kreeg tegelijk het eten waarbij met alle dieetwensen rekening werd gehouden. Na afloop hebben we de heerlijke desserts en koffie weer op het terras laten serveren. Ondanks het late uur bleef iedereen vriendelijk en geduldig.
Het was een heerlijke avond en dat kwam door het heerlijke eten, het betrokken personeel, de geweldige ambiance en het ontspannen gezelschap.
Bedankt daarvoor.
Wij komen zeker terug.
Njashanti .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Verschillende biefstuk aangeboden gekregen. Het menu is duidelijk en de service/ bediening is perfect. Ik zal zeker weer een reservering plaatsen!!!
Emvandrielvis .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Al meerdere malen wezen eten daar en qua kwaliteit en gezelligheid en de zeer vriendelijke bediening is het nog net zo goed als het eerste bezoek.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Ik vind het een gezellig knus restaurant veel mensen vriendelijk personeel en het gerecht ossenhaas met salade en frietjes was zeker wel te doen is een aanrader voor volgende keer
88mca88tr .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het is een schitterende locatie. Met collega's heerlijk buiten gegeten. Het eten was heerlijk. Spareribs en biefstuk gegeten, ontzettend goed van smaak. Als nagerecht ijs en gebakken ananas, was ook heerlijk. Kortom voor herhaling vatbaar.
Fredbertsch .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Kan geen enkele opmerking over het eten maken. Is gewoon uitstekend.
Decor is geen verdienste maar een gegeven. Op het terras zijn de Maas en skyline van Rotterdam indrukwekkend. De service van de bedienende medewerkers vriendelijk en professioneel. De domper vond plaats tegen het einde van ons bezoek. Sommigen van ons
vonden het buiten door de wind niet meer aangenaam en wilden aan de bar nog een kop koffie drinken. Dat was niet mogelijk. Je kon alleen een volledige maaltijd bestellen! Om 21:15 uur! Niet een van de tafels was bezet en alle bar krukken waren onbezet.
Argument: Anders komt iedereen naar binnen en hebben we niet genoeg zitplaatsen!
Cynie .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Eten zoals altijd weer top. Personeel kon alleen die dag niet zo goed functioneren omdat het 30 graden was en ze veel te warme jasjes droegen met lange mouwen... Mooi maar niet functioneel. Ze deden wel hun best overigens :). Hiervoor wordt dus naar de directie gewezen :p.
LaurensDop .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Hier nu voor de 4de keer gegeten en het was echt weer uitstekend, een aanrader als je van vlees houd. Zelf had ik de gemarineerde steak en deze was zalig, een aanrader!