Gauchos aan de Maas

Holland Amerikakade 900 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos aan de Maas

Gauchos aan de Maas heeft het mooiste terras van Nederland. Uniek uitzicht op een van ‘s werelds drukste havenroutes. En op loopafstand het nieuwe Luxor Theater. De perfecte gelegenheid voor een sfeervol Latijns avondje aan fameus Nederlands water.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos aan de Maas

• Kom je met de auto?
    Kop van Zuid, naast Hotel New York. Terras direct aan de Maas.

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00

peter E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
13 januari verjaardag van mijn zoon gevierd hij werd 17.
wat een top locatie... mooi uitzicht en een heel leuke inrichting.... maar de avond werd toch echt wel gemaakt door de leuke nette goede top bediening!!! eten top.. maar dat weten we al jaren maar deze locatie was voor ons een nieuwe locatie.. maar ik kan je vertellen de leukste...
ik wil ze bedanken voor een waanzinnige top avond... dank jullie wel... en tot heel snel... gr Peter
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Voor het heerlijke eten blijf ik terugkomen naar Gauchos. Maar bij de Gauchos aan de Maas kom ik niet meer. Het personeel heeft het te druk met elkaar en totaal geen oog voor de klant aan tafel. Zowel bij het binnenkomen, het weggaan en als je nog een drankje wilt bestellen. Zeer teleurstellend. Mogelijk kunnen ze in de leer gaan bij Gauchos aan de Plas te Rotterdam, waar ik in het vervolg weer naar toe ga.
René O.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Het was een mooi locatie. Het eten was lekker en netjes op tijd. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Er werd netjes verteld wat je te eten kreeg. Een aanrader dus.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellig restaurant met een schitterende uitzicht op de maas. Goede en zeer vriendelijke service en een prima keuken. Een aanrader om hier eens te gaan eten.
Unclenobhead .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Tempo van het opdienen van de gerechten was goed met genoeg ruimte tussen de gerechten. Een van de bijgerechten was koud opgediend maar dat was vlot gecorrigeerd door een nieuw en lekker warm bijgerecht,
we hebben genoten,
t_en_t .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Geweldig gezellig restaurant, schitterend gelegen aan en vol uitzicht op de Maas.
Reuze attente, aardige bediening.
Gaucho's is een specialiteiten-restaurant en heeft derhalve een beperkte kaart.
Carnivoren zijn daar in de hemel :-)
wim V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten en die ossenhaas
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We zijn hier pas met 12 personen geweest . Het eten is GEWELDIG, maar wat een afgang van de bediening zeg! Het duurde allemaal onwijs lang. Ze hadden zoveel meer kunnen uithalen. We hebben vaak zat een half uur zonder drinken gezeten... Hadden we het eindelijk besteld en dan kregen we na een half uur alsnog geen drinken. Uiteindelijk maar de rekening gevraagd waar wel alle drankjes opstonden... Dit uiteraard aangegeven en als reactie: Ja mevrouw wie zegt dat u dit niet gewoon heeft gehad? Nou sorry, maar dit was echt t toppunt. Is dat het eten onwijs lekker is, maar ik zou nooit meer voor Gauchos aan de maas kiezen! Mevrouw die ons geholpen heeft was ook ongeïnteresseerd en deed er totaal geen moeite voor. 1 keer nooit meer.
Dave K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Prima eten, in een leuke ongedwongen sfeer. Wij waren aan de vroege kant maar de zaak zat al snel gezellig vol. Gezellig restaurant en zeker voor een maandagavond!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De steaks waren weer heerlijk, maar... de borden met de steaks werden neergezet en toen gebeurde er een hele tijd niets. Op het moment dat we eindelijk iemand van de bediening konden aanschieten, zag deze zelf ook dat er nogal wat miste op tafel. Daarna werd er in etappes iedere keer wat geleverd, maar de steaks waren toen al flink afgekoeld. Mayonaise hebben we nooit gezien, stond wel op de bon, maar was niet gerekend. De chimichuri die vroeger standaard geserveerd werd is zo te zien uit het restaurant verdwenen. Ook vreemd: de hoofdgerechten worden geserveerd met saus en garnituur naar keuze, maar als je van de steakkaart kiest, moet je dat apart betalen en ben je flink duurder uit (4 euro voor wat frieten? ik weet dat het niet mag, maar reken het eens om naar guldens...)
De akoestiek is erg slecht; we zijn al vaker geweest en het kan zijn dat ons gehoor slechter wordt, maar wij verstaan het personeel nooit! Het jubileummenu is wat mij betreft (niet zo'n grote eter) een blijvertje.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De reden dat we naar Gauchos (blijven) gaan is dat de kinderen niet heel veel meer lusten dan een goed stuk vlees met friet. En dat vlees is inderdaad erg goed dus het was jammer dat we dit keer niet een 2e spare rib op konden. Maar nog meer jammer vonden we het dat we pas bij het afrekenen, toen we vroegen waarom sommige tafels wel en andere niet een potje dolce de leche kregen, geïnformeerd werden over het lekkere en redelijk betaalbare jubileummenu! Als goedmaker kregen we toch ook het potje, maar liever hadden 2 van de vier voor het menu gekozen! Op dat punt scoort de service voor deze keer dus een redelijk ipv goed.
Verder positief: binnen is het sfeervol en buiten is een geweldig uitzicht en de bediening is vriendelijk.
Verbeterpunten: bediening mag echt wel wat vlotter, de tafels zijn klein en staan erg dicht op elkaar, het is bijzonder rumoerig, waardoor praten met elkaar niet altijd meevalt.
Migiel V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was goed zoals je van Gauchos gewend bent. De bediening en dan met name Dennis was super. Eindelijk weer eens een echte gastheer in een restaurant in plaats van een werkstudent die van gastheerschap en service geen bal snapt. Gauchos laat deze jonge man een voorbeeld zijn voor uw overig personeel om de service naar een hoger niveau te brengen. De Horeca en uw keten dus ook kan vele echte gastheren meer dan goed gebruiken zodat de gast zich weer echt gast kan voelen en weer tot in detail verwend wordt.
Karin-91 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Goede en vriendelijke service, gezellige en knusse locatie. Eten was lekker, salade was erg nat. Wat mij betreft mag het iets minder duur zijn als je kijkt naar de prijs-kwaliteit verhouding
a.jong3428 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ik kan er heel kort over zijn Fijne locatie aan de maas uitzicht over het water en de lichten van Rotterdam net gekleed personeel deskundige chef mooie eerlijke gerechten what you see is what you get en dat alles vers van de grill stomend op tafel service met n smile en we zijn er niets te kort gekomen ..vlotte bediening ondanks dat de zaak vol zat . Leuk hoe de ober met n reuze Pepermolen je vlees desgewenst voor je pepert .. Geen kwart bord vol garnering die je toch niet op eet geen overbodige liflafjes dus .. je kan zelf door bijgerechten te bestellen je eten zo uitgebreid maken als je zelf wil .,.we zaten dicht bij de open keuken wat ons een life schouwspel gaf op de chef die er alles stond te bereiden elk stukje vlees nou stukje zeg maar gerust stuk vlees ( gewicht kun je ook elf kiezen ) ! naliep op pezen vel en andere onregelmatigheden t vlees was exact bereid zoals we m gevraagd hadden .. een mes tja die heb je eigenlijk niet nodig want het vlees was boterzacht en mals en smolt op de tong .. dit was onze eerste kennismaking met dit restaurant maar we komen er zeker terug "Zeker een aanrader als je net als ons van een lekker stuk vlees houdt wat goed bereid is en van kwaliteit ... Gr Ellen en Alex Gauchos Fan !
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Stijlvol ingericht,vriendelijk personeel,wel veel rumoer zodat je het personeel niet goed kon verstaan.
Beef lomo heerlijk!!
Aanrader,trouwens dit was aan de Maas maar Utrecht ik ook prima en goed
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
we hebben met de familie 7 pers heerlijk gegeten heerlijk mals vlees. komen zeker nog terug.
Cg D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Prima restaurant, heerlijk gegeten, goede service , mooie ambiance, goede bereikbaarheid
Als je van een goed bereid en mals stuk vlees houdt ben je hier aan het juiste adres.
Elzo H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het eten was super! Elk gerecht van begin tot eind smaakte heerlijk! Ook de wijn uit het menu was uitstekend!
Prettige, vriendelijke en servicegerichte bediening!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Bediening te opdringerig en zeker niet meer van het niveau wat het voorheen was. Jammer gemiste kans..
Afgezakt van favoriet restaurant om met klanten naar toe te gaan tot 2 x bedenken om klanten mee uit eten te nemen.

Bestelde 'LOMO" was goed ,helaas pas 10 minuten later nadat het vlees op tafel stond kwam de veel te ver door gebakken frites en salade.
Getracht 3x biertje te bestellen helaas maar 1 keer gekregen.