Gauchos aan de Maas

Holland Amerikakade 900 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos aan de Maas

Gauchos aan de Maas heeft het mooiste terras van Nederland. Uniek uitzicht op een van ‘s werelds drukste havenroutes. En op loopafstand het nieuwe Luxor Theater. De perfecte gelegenheid voor een sfeervol Latijns avondje aan fameus Nederlands water.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos aan de Maas

• Kom je met de auto?
    Kop van Zuid, naast Hotel New York. Terras direct aan de Maas.

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00

Elly K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Gerecht van mijn partner was uitstekend, maar mijn steak tartaar was veel te grof met zelfs een groot stuk vlees erin. Jammer!
Corrie Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Ontvangst (bij de deur) was uitstekend. Het eten is van goede kwaliteit. Erg jammer dat de ober onze klacht over de erg bittere jus d'orange (was echt niet te drinken) wegwimpelde met de opmerking dat deze s' morgens vers geperst was (waarmee wij de indruk kregen: "Wat zeur je nou"). En daar moesten we ook nog 4 euro per glaasje voor afrekenen. Gemiste kans!!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Goed en vriendelijk personeel. Rolstoel toegankelijk, behalve het toilet. Ik had hierover gebeld, dus wij wisten het. Wij hadden ossehaas, en deze was voortreffelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Remy F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Eten was Ok maar niet bijzonder. Opmaak van het eten kon beter. We hadden een week van tevoren gereserveerd en kregen tafeltje in verdomhoekje met uitzicht op toiletten. Beetje teleurstellende ervaring.
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
lekker eten, vriendelijke bediening, gezellig locatie.
Kom zeker weer terug.
Prima locatie voor een dinertje voorafgaande voor een voorstelling van Luxor
Nadia W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Goede service en hier ben ik altijd kritisch over. Alleen mogen de kuipstoeltjes zijn niet echt geschikt voor mensen met rugproblemen. Hierdoor zit je te ver van de tafel.
michael M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Bediening was een beetje traag, wij hadden een reservering om 17:00 en het was erg rustig. Geen aanprijzing of info over de gerechten, dat kan stukken beter!
DanielleK91 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Gezellig restaurant met lekker eten. Mijn frietjes waren alleen iets te hard, dat was jammer. Het zou wel iets goedkoper mogen; €80 voor 2 hoofdgerechten, 2 desserts en 2 drankjes.
Mr. Sebastyan B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Mijn vriendin en ik kwamen voor ons jubileum en werden vriendelijk ontvangen, bij de tafel kregen we heel leuk felicitaties van de manager. Het eten was geweldig, het personeel vriendelijk en zeer bekwaam en het uitzicht fantastisch. Kortom helemaal perfect, we kregen zelfs een kleine verrassing voor ons jubileum.
Sanne C.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Geholpen door Chanice. Prima service en erg vriendelijk.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Was een leuke en goede avond, waarbij het eten zeer goed was, ik miste alleen voor na het eten een mooie sigaar van Cigar on the Bar. www.cigaronthebar.nl
Simon C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De service was zo slecht dat ik voor het eerst een feedback maak. Het eten was gewoon wat men van Gauchos gewend is, dat is dus prima. Maar de bediening die ik vanavond heb ervaren is zo buitengewoon slecht. Traag, onattent, onprofessioneel en onvriendelijk zijn de woorden die in mij opkomen. Dit alles had natuurlijk goed kunnen aflopen als de manager die mij vroeg of alles naar wens was, mij enig zins het gevoel kon geven dat ik serieus werd genomen toen ik mijn eerlijke mening gaf. Op het eind 15min gewacht totdat ik iemand om de rekening kon vragen. Ja natuurlijk stond iedereen op een zondagavond wanneer het restaurant 3/4 gevuld was achter de bar te kletsen. De manager stond in het donkerste hoekje van het restaurant een beetje voor zich uit te staren.. nooit meer Gauchos.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
gauchos . daar ga je heen voor het heerlijke vlees.
bijgerechten erg simpel.
nagerecht ook simpel.en dan toch best prijzig.
hoop geld. maar het vlees zeker wel waard .
bediening vriendelijk maar erg * gemaakt* rap tempo.
eten en weg ( gevoel)

Chantal1234 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Top eten. Top service. Top wijn. Top locatie. Wij komen hier graag en vaak!! We rijden hiervoor graag vanuit het Westland.
peter E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
13 januari verjaardag van mijn zoon gevierd hij werd 17.
wat een top locatie... mooi uitzicht en een heel leuke inrichting.... maar de avond werd toch echt wel gemaakt door de leuke nette goede top bediening!!! eten top.. maar dat weten we al jaren maar deze locatie was voor ons een nieuwe locatie.. maar ik kan je vertellen de leukste...
ik wil ze bedanken voor een waanzinnige top avond... dank jullie wel... en tot heel snel... gr Peter
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Slechte akoestiek, klink als een kippehok waardoor een goed gesprek bijna niet mogelijk is. Tafels staan wel dicht op elkaar. Verder goed en lekker gegeten op mooie locatie
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Voor het heerlijke eten blijf ik terugkomen naar Gauchos. Maar bij de Gauchos aan de Maas kom ik niet meer. Het personeel heeft het te druk met elkaar en totaal geen oog voor de klant aan tafel. Zowel bij het binnenkomen, het weggaan en als je nog een drankje wilt bestellen. Zeer teleurstellend. Mogelijk kunnen ze in de leer gaan bij Gauchos aan de Plas te Rotterdam, waar ik in het vervolg weer naar toe ga.
René O.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Het was een mooi locatie. Het eten was lekker en netjes op tijd. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Er werd netjes verteld wat je te eten kreeg. Een aanrader dus.
JHa01 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Hier gegeten op een zondagavond met 5 personen. Prachtig terras (voor de zomer) met geweldig uitzicht. Ook van binnenuit, maar dan moet je wel bij het raam kunnen zitten.
Het eten was aardig, lekker vlees natuurlijk. De bijgerechten waren niet bijzonder. Klein tafeltje, bediening slecht/ongeinteresseerd, lang wachten, weinig info over het eten etc door onbekwaam personeel.
Voor een eetcafe zou je dat nog accepteren, maar Gauchos is dat niet, althans dat pretenderen ze.
Rekening van 240 euro. Nog een tientje fooi gegeven (waarom eigenlijk?) en zelf de jassen bij elkaar moeten scharrelen en zonder enige uitgeleide het pand verlaten.
Nogmaals: het ligt prachtig, maar dan heb je ook wel het beste gehad.