Gauchos aan de Maas

Holland Amerikakade 900 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos aan de Maas

Gauchos aan de Maas heeft het mooiste terras van Nederland. Uniek uitzicht op een van ‘s werelds drukste havenroutes. En op loopafstand het nieuwe Luxor Theater. De perfecte gelegenheid voor een sfeervol Latijns avondje aan fameus Nederlands water.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos aan de Maas

• Kom je met de auto?
    Kop van Zuid, naast Hotel New York. Terras direct aan de Maas.

Maandag t/m Zaterdag 17.00 - 23.00 uur
Zondag: 16.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Gauchos aan de Maas

Jeanine D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Loek R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Goede kwaliteit nette service; werden ook netjes ontvangen en gerechten waren ook goed warm ; laatste is niet altijd overal het geval
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prachtige locatie, fijne bediening en goede uitleg. Heerlijk eten. Wij komen terug!
Age A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Ik heb er met mijn vrouw en zoon prima gegeten. Dit in een prima sfeer met een bijna volledig bezet restaurant. Ik ervoer in het restaurant een gezellige nering met een goed te verdragen gepraat van de overige gasten. De bediening door het personeel was ter zaken en vriendelijk, er werd tijdig geïnformeerd of er nog iets gewenst werd. Ik ben nog van het type klant dat er de pest in krijgt wanneer je de bediening steeds aan moet spreken in plaats van dat de bediening je als klant in de gaten houdt .
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Komen niet vragen of je wat wilt drinken
info476 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Helaas een veel te kleine tafel, een 2 persoons tafel voor 4 personen, er was geen cm meer vrij op de tafel. Verder ging het allemaal heel snel, ik denk dat ze onze tafel nodig hadden voor een 2e zitting.
Riena W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Tafel naast deur is niet fijn met alle rokers etc. Elke keer de kou langs je heen waarna je weer opwarmde tot de volgende naar buiten stapte. Gordijn houdt dit niet tegen.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
prima eten, een mooie locatie, en vriendelijk personeel, zonde dat de muziek het niet deed, dit was uitgevallen, had de sfeer afgemaakt.
deshevan .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker gegeten. Bediening was goed. Goede binnentemperatuur Fijn dat een ieder gelijktijdig bediend werd.. Kom zeker nog een keer.
Britt D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was heel lekker en de locatie mooi. Helaas was het een beetje roemeurig en kon ik de bediening niet zo goed verstaan soms.
Arthur K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker stukje zalm op. Salade had wel wat dressing gemogen. De carrot cake was goed. Brand bier op de tap natuurlijk prima. En het uitzicht op de verlichte brug was top.
Silvester B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Bediening erg goed en behulpzaam, hele aardige jongen ! Wijn werd bijgeschonken en vooraf een uitleg gegeven over de soorten vlees die werden gediend, erg goed ! En het vlees was vervolgens heerlijk gemaakt ! Het restaurant is zeker een aanrader !
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Restaurant was super. Absoluut de nummer 1 Gauchos in Rotterdam. (Nummer 2 is aan de plas en nummer 3 is het centrum, maar die staat onderaan alle Gauchos restaurants wat ons betreft (Utrecht is nog steeds onze nummer 1, maar Gauchos aan de Maas staat nu wel gedeeld met Den Haag op nummer 2)).
Restaurant is trouwens wel slecht te vinden. Aan de zijde van hotel New York is niet duidelijk te zien waar het restaurant zich bevindt, dus ik zou adviseren om bijvoorbeeld een "om de hoek" bord te plaatsen, of iets dergelijks. Wij waren namelijk van hotel New York de straat helemaal uitgelopen en bij aankomst bij de brug, hadden we het restaurant nog niet gezien. We zijn vervolgens langs het water weer richting hotel New York gelopen en vonden het uiteindelijk aan de linkerzijde (pal naast hotel New York, bleek later). Jammer dat dat voor de deur van hotel NY al niet duidelijk bleek, had een behoorlijke wandeling in de kou gescheeld.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Prima gegeten onder goede omstandighede
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
gaat met sprongen achteruit, zeer chaotisch, friet vergeten, komen later vlles was op, dan maar aan de friet, veel personeelswisselingen.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Op een mooie locatie gelegen, met prachtig uitzicht. Goed eten en keurige bediening. Alleen jammer van de akoestiek. Het is haast niet te doen om een gesprek te voeren. Daarvoor is het veel te rumoerig. Dat doet echt afbreuk aan deze verdere hele fijne zaak.
Alex O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De eerste serveerster had er naar ons idee niet zo'n zin in. Later kregen we een hele enthousiaste jonge man die een hoop goed heeft gemaakt! Het eten is geweldig! Wel wat aan de dure kant.. Maar zo af en toe moet je je zelf even verwennen!
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Mijn tafelgenootjes die voornamelijk vlees bestelde hebben prima gegeten. Ik daar in tegen was echt niet te spreken over wat ik kreeg. Een argentijnse proeverij: Een vette worst, taaie garnaal en flauwe empadinha op een veelste groot bord gegooid zonder opmaak. Vervolgens de pasta zalm, wat betekende droge pasta met zalm en stukjes tomaat, heel saai.
Letty V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een normaal gesprek aan tafel is niet te doen, heel erg rumoerig.
Drankjes bestellen ging erg moeizaam, telkens niet compleet. Soep serveren zonder lepel.
Smaak van eten bijzonder lekker.