Gauchos aan de Maas

Holland Amerikakade 900 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos aan de Maas

Gauchos aan de Maas heeft het mooiste terras van Nederland. Uniek uitzicht op een van ‘s werelds drukste havenroutes. En op loopafstand het nieuwe Luxor Theater. De perfecte gelegenheid voor een sfeervol Latijns avondje aan fameus Nederlands water.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos aan de Maas

• Kom je met de auto?
    Kop van Zuid, naast Hotel New York. Terras direct aan de Maas.

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00

Chanel K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
martin K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
In één woord SUPER, het eten was overheerlijk , de bediening top en de sfeer gewoon perfect en het terras met uitzicht op de maas was geweldig!!!
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het was weer heerlijk eten met een top bediening echter zijn de prijzen 8 € voor een toetje 2 bolletjes ijs en 1 aarbei met saus echt belachelijk. Het was smullen verder
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Fantastisch gegeten. Biefstuk zoals vanouds uitstekend van smaak en bereid. Zeer attente en vriendelijke bediening. De locatie is prachtig, maar de akoestiek in het restaurant blijft gehorig.
Rina P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Prima gegeten, vriendelijke en keurige bediening. Mooie start voor een schitterende avond met prachtig concert in Luxor !
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Doordat het erg druk was, werd af en toe de bestelling wat laat bezorgd en een gerecht vergeten.
Als compensatie koffie en thee van het huis gekregen. Dat werd zeer gewaardeerd.
m N.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten, was weer helemaal top!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ontzettend lekker gegeten. Eten was heerlijk, bediening uitstekend en de sfeer gezellig. Mooi uitzicht. Een echte aanrader
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We bestelden de drankjes en tevens brood, dat nooit door kwam maar achteraf wel op de rekening stond. Vooraf hadden we o.a. de empanada's met vlees en blauwe kaas. Die met vlees waren lekkerder dan die met kaas; de kaas proefde je eigenlijk niet. De grote garnalen waren prima evenals de worstjes. Als hoofdgerechten hadden we de ossenhaas, uitstekend van smaak en super mals en uitstekende spareribs. Erbij prima frietjes zowel gekruide als ongekruide, lekkere salade en roergebakken spinazie. Op de gerechten is niets aan te merken.
Helaas moesten we lang wachten omdat onze bonnen niet door waren gekomen in de keuken. Hiervoor kregen we wel keurig excuses en koffie/thee of ander laatste drankje aangeboden. Correct opgelost maar toch ga je niet met een tevreden gevoel de deur uit. De bedrijfsleider beloofde dat een volgend bezoek echt beter zal verlopen.
Wij waren hier voor de derde keer en de eerdere keren waren aangename en goed verlopen bezoekjes. Door die ervaring zullen we zeker nog een keer teruggaan.
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten en een goede, vriendelijke service! Aan tafel werden de verschillende vleessoorten op een schaal getoond met daarbij een uitleg over de smaak e.d. Erg handig om te kunnen kiezen tussen de lekkere gerechten op de kaart. Wij komen zeker een keer terug.
Wik J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Lekker gegeten en aardige mensen!
Laila V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wij waren zelf tevroeg, maar werden zeer vriendelijk geholpen, ondanks dat het zeer druk was.
Alles onder controle, en zeker geen chaos.
Bediening zeer vriendelijk, maken een praatje ook weer ondanks de drukte.
Lijkt mij een goed jong team, goed amenwerkend.
Komen zeker terug.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Echt fantastisch gegeten. Nog nooit zo'n lekkere ossenhaas gegeten. Tafel gereserveerd aan het raam en ondanks de drukte hadden ze die voor ons vrij gehouden. uitleg over het vlees gehad aan tafel. Heel vriendelijk personeel. Het was wel druk en rumoerig waardoor we elkaar slecht konden verstaan. We komen zeker terug! Maar dan in de zomer zodat we op het terras kunnen zitten :)
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zeer vriendelijk personeel
Lang moeten wachten op eerste drankje
Later lang moeten wachten op koffie
Eten was er erg snel we zaten nog aan het brood
Duurde lang eer we aandacht kregen om af te rekenen.
Lekker eten maks vlees maar niet bijzonder
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heel goed! Kost niet weinig, maar het is het zeker waard!
Wel redelijk veel "herrie", omdat iedereen op elkaar gepakt zit, maar geeft wel een gezellige sfeer!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Het eten was erg lekker, het vlees zeer mals.
Het restaurant was volledig volgeboekt waardoor het druk was.
Zeker een herhaling waard!
jan W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
alles prima maar wel een menu teveel afgereken in plaats van 4 menus zijn er 5 afgerekend er staan 2 classic menu op de rekening in plaats van 1 dit is het enigste foutje.
Ik hoor wel hoe jullie dit oplossen.
08-04-2017 tafel 21 bij jonathan .
JWielhouwer
Clear66 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Vlees was goed, grote gamba niet lekker (smakeloos). Maiskolf viel tegen. Borden wel voorverwarmd! Bediening vriendelijk, maar kon ons bijna niet verstaan vanwege rumoer in het restaurant.