Gauchos aan de Maas

Holland Amerikakade 900 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos aan de Maas

Gauchos aan de Maas heeft het mooiste terras van Nederland. Uniek uitzicht op een van ‘s werelds drukste havenroutes. En op loopafstand het nieuwe Luxor Theater. De perfecte gelegenheid voor een sfeervol Latijns avondje aan fameus Nederlands water.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos aan de Maas

• Kom je met de auto?
    Kop van Zuid, naast Hotel New York. Terras direct aan de Maas.

Maandag t/m Zaterdag 17.00 - 23.00 uur
Zondag: 16.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Gauchos aan de Maas

Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Eten was goed kon alleen de opmerking bij binnenkomst niet waarderen. We hadden 18.15 gereserveerd maar door problemen in het verkeer waren we er om 18.25 en toen kregen we te horen dat ze de tafel al wilde weggeven. Jammer die opmerking.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Goede en snelle service met verrukkelijke eten
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten op naar de volgende keer.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Zola’s bij elke Gauchos, zeer smakelijk en van constante kwaliteit. Bediening vlot. Temperatuur binnen erg warm bij volle zaak!!
Remon S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Een van de tween bife de lomo's was overgaar, asperges waren karig. Maar dat is wel t.o.v. het hoge Gauchos-niveau dat we gewend zijn.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
De ossenhaas was heerlijk. Lekkere frietjes en heerlijke gegrilde paprika. Vriendelijk personeel. Top.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
In dit restaurant wordt je prima bedient. Leuk personeel en goed eten.
Het toilet laat te wensen over. Was niet schoon. Het kan niet zijn dat er al veel mensen gebruik hadden gemaakt van het toilet want wij waren er op zaterdag om 5 uur.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Prima gegeten. Heerlijk mals en goed gebakken vlees. Waar voor je geld.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Bediening zeer vriendelijk en snel. Het eten is heerlijk.
Agnes D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Er gingen heel veel dingen verkeerd. Breekbrood bij aanvang besteld, kregen we uiteindelijk bij het voorgerecht (Bij navraag). 1 steak werd aangebrand geserveerd. Teruggestuurd. Champignons die extra besteld waren moest om gevraagd worden. 2e fles wijn moest ook 2 keer om gevraagd worden. Wij waren dan ook zeer teleurgesteld in de bediening. De borden worden opgediend met een stukje vlees met totaal geen beleving erin of er op.
June V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten goede vriendelijke bediening jammer dat de tafels erg klein zijn.
Noor V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heerlijk genoten van het heerlijke vlees en het mooie uitzicht
Nick P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Perfect eten en zeer goede service! Zelfs nog een leuke verrassing met vuurwerk op het einde vanwege het vieren van een jubileum, ondanks het overslaan van het toetje!
Julien G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Was super gezellig en eten perfect klein min puntje tussen het eten extra drankje bestellen duurde iets te lang maar voor de rest super goec
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het was druk! Heerlijk gegeten. Geen zaak die je weg bedient (als in weinig tijd tussen de gangen) mooi uitzicht. Kom graag keer terug.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Gauchos, is al jaren één van mijn favoriete restaurants. Het vlees is echt perfect en hier aan de Maas heb je misschien wel het beste uitzicht van de wereld (is wat subjectief maar toch....)
De locaties van Gauchos zijn vaak wel compact (in ieder geval deze locatie en die in Rotterdam centrum) waardoor er een klein beetje hutje-mutje sfeer ontstaat. Hierdoor valt dan weer op dat de kracht ligt in het vlees en de patatjes, het beeld in de zaak is veel tafels zij aan zij met vlees en veel patat (voor mij overigens een prima combinatie). Ik zou adviseren om tafels wat eerder te ontruimen en er eens over na te denken om de bijgerechten zoals salades wat te vernieuwen (deze hebben momenteel niet de uitstraling die past bij de kwaliteit van het vlees). Ik snap dat de keuze voor wel of geen saladebar sterk afhankelijk is van de locatie en het aantal plaatsen wat je kunt creëren, maar er moeten oplossingen zijn. Het concept is nog goed, maar hoelang nog?
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Eten was als vanouds zeer goed, bediening was vriendelijk, maar vergat soms een opgenomen bestelling aan onze tafel te brengen.
Len K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Jammer dat bij ons voorgerecht de carpaccio was vergeten voor twee gasten en dat het gevraagde extra brood niet werd geserveerd. Verder werd de rode wijn ingeschonken in het eerder voor de witte wijn gebruikte wijnglas geschonken. tevens waren de glazen voor het water warm van de vaatwasser toen deze op tafel warden gezet. Al met al wat schoonheidsfoutjes die met wat meer accuratheid simple kunnen worden opgelost. Ik was met franse gasten die zich hier aan hebben gestoord.
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Je zit met 4 personen best wel aan een kleine tafel.
Als je best veel besteld is geen plaats om alles op tafel te krijgen.