Gauchos aan de Maas

Holland Amerikakade 900 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos aan de Maas

Gauchos aan de Maas heeft het mooiste terras van Nederland. Uniek uitzicht op een van ‘s werelds drukste havenroutes. En op loopafstand het nieuwe Luxor Theater. De perfecte gelegenheid voor een sfeervol Latijns avondje aan fameus Nederlands water.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos aan de Maas

• Kom je met de auto?
    Kop van Zuid, naast Hotel New York. Terras direct aan de Maas.

Maandag t/m Zaterdag 17.00 - 23.00 uur
Zondag: 16.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Gauchos aan de Maas

D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
1 minpuntje de wc.Niet schoon tegels waren vies randjes zwart en de lamp die hing bij de Spiegel zo fel dat je niks kon zien in de Spiegel.
Hockeykeeper .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Mooi uitzicht, goed parkeren, super skyline, leuke dames in de bediening vlot en lief . Goed vlees en koud bier net alsof je in New York bent daro.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Prima gegeten, hoofdgerecht had iets te lang op de grill gelegen. Desalniettemin toch smakelijk. Nagerecht was erg lekker.
Jade V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Het eten was echt heerlijk ! De ossenhaas was supermals, en de rest was ook tot in de puntjes verzorgd. Wij komen zeker weten nog een keer terug :-)
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening was goed.
r.c D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Voor de verjaardag van mijn man heb ik met met mijn man en zoon van 8 jaar heerlijk gegeten in een gezellig en sfeervol restaurant.
arjandominicus .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Goed kwaliteit eten voor een eerlijke prims. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Locatie is lastig te vinden, aangezien het niet zichtbaar is van de openbare weg, maar het is wel een hele mooie locatie. Zal zeker in de zomer nog eens terug komen, wanneer het terras open is.
apmuis .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Zaterdagavond 18:15 diner gehad. Was niet best. Naar niets smakende salade. Frietjes veel te weinig. een onbestemd bakje met iets erin > weet nu nog niet wat dat moest voorstellen. En als je verzoekt om wel-done loopt het bloed nog over je boord. Hier kom ik nooit meer!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het eten is wat je in een grill restaurant verwacht. Goede stukken lekker vlees en gamba’s. Het restaurant is leuk sfeervol ingericht, maar de banken zijn niet echt comfortabel. De service is keurig en op tijd.
Yuenyee W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Mooie locatie. Enige minpunt was dat we lang moesten wachten totdat iemand bij ons aan tafel kwam om te vragen wat we wilden drinken en menu te geven.
Willem E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
De ontvangst was zeer goed. Jassen aanpakken en ophangen en ons naar een tafeltje loodsen. Drankjes bestellen allemaal goed. Dan komen er drie obers met een bord met vlees soorten om uit te kiezen. Aangezien mijn ervaring in Argentina, weet ik dat men daar ook graag een "bife de lomo a caballo" besteld. Uitgelegd wat het betekend: een "haas biefstuk te paard", of te wel een lekker stuk vlees met een spiegelei er op wat het vlees nog zachter maakt.
De chorizo was prima, de empanada. klein en niet met de echte ingrediënten gevuld. Met kent daar empanadas con carne, gevuld met kalfsgehakt en verschillende kruiden, en empanadas con queso.
De erbij gegeven chimichurri was weinig voor 2 personen.
Kortom, lekker gegeten en voor herhaling vatbaar.
Groet,
Wim Eijgelaar uit Gorinchem.
R.L. J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Geweldig gegeten, in ons geval vlees (Lomo steak): heerlijk. Vriendelijk personeel niet opdringerig. Alleen tafels zijn wat aan de kleine kant met harde ijzer waar je snel je knie tegen stoot
O.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
We werden vriendelijk ontvangen. Alles had een vlotte doorloop. Het mandje brood kwam redelijk snel. Maar daarna ging het in een mooi tempo door. Niet te snel maar ook niet te lang wachten. Heerlijk vlees!
Vivian W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Ik had een ossenhaas van 225 gram met gekruide frietjes gegeten. Het was erg lekker en mals (medium rare). De bediening was erg vriendelijk en de inrichting zag er netjes uit.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prima gegeten,o.a. carpaccio van ribey, gamba’s met knoflook, uitstekende biefstuk. Diverse verse groenten erbij. Vlotte bediening door een gezellige jonge dame.
Prima rode wijn erbij gedronken, de Norton die reeds op tafel stond.
Min puntje is dat de akoestiek slecht is. Het is er erg lawaaierig als het vol zit. Het restaurant is qua inrichting wel gezellig en de ligging is ook leuk.
Jennifer N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten met een uitstekende service. Een niet al te groot restaurant waardoor je redelijk dichtbij grote gezelschappen zit.
Loek W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Goede bediening, vriendelijk en professioneel. Lekker en goed eten. De locatie is ook geweldig. Sfeervol bij de Maas. Wel prijzig.
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het eten was uitstekend. Bediening goed. Alleen de wc’s kunnen wel een opknap beurt krijgen. Zo ie zo de teksten van de deur halen.
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten. Het vlees was als altijd goed bereid en de bijgerechten waren ook lekker.
We hadden de empanada als voorgerecht (pasteitje met chorizoworstje), de lomo en de ribeye steak, samen met patatjes, haricots verts en een sausje bij het vlees. Alles was voldoende voor met z’n twee! Als toetje de caramel muffin (aanrader) en de carrotcake. Vol en zoet zijn we vertrokken!
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Ik had een bife de lomo besteld was erg mals echter was niet warm maar lauw en daardoor minder.