Gauchos Aan de Gracht

Oudegracht 150 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Aan de Gracht

Onze authentieke werfkelder aan de Oude Gracht in Utrecht ligt aan een uniek Nederlands stukje stadswater. In een omgeving waar wij de Middeleeuwen herkenbaar in tact hebben gelaten, laten wij u genieten van een rijke variatie aan Zuid-Amerikaanse culinaire topproducten. ’s Zomers ook op ons terras aan de gracht.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Aan de Gracht

Vanaf Centraal Station buslijn 4 naar Het Neude
  • Kom je met de auto?
    Schuin rechts tegenover de Hema, onder bioscoop Camera Studio. Ook bereikbaar per boot.
  • : Parkeergarages in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Aan de Gracht

Mark W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Steaks waren weer erg goed en ook de zoete aardappel frietjes waren lekker.
De sidedishes zijn letterlijk wat er op de kaart staat (niet meer of minder), dat is wellicht nog wat te verbeteren.
jos S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
ga zo door
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
De zithoek die we kregen toegewezen was zeer krap en niet te verschuiven waardoor je uiteindelijk ongemakkelijk zit met je neus boven je bord. De bediening was vriendelijk, maar wel te hoog tempo (waarschijnlijk omdat het restaurant nagenoeg leeg was). Voorgerechten: ribeye carpaccio; vlees goed maar te duur, de grote portie rucola had wel achterwege kunnen blijven. Steak tartaar was uitstekend. Hoofdgerecht goed vlees en prima klaargemaakt. Echter voor de bijgerechten, het servies, en (ontbrekende) bestek mag meer aandacht zijn (summier, oubollig en niet volledig). Maiskolf was koud.
Kwaliteit totaal stond niet in verhouding tot de prijs. Niet Gauchos waardig.
Wilke P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijke steak gegeten, goede service, vriendelijk personeel!
Fabienne Z.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Jammer alleen dat de tafels heel kort op elkaar staan. Er is weinig bewegingsruimte. Op zich geen last van gehad bij het eten, maar een iets ruimere opstelling zou prettig zijn.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Gauchos.
Als je een vlees eter bent dan is dit 1 van de beste restaurants in Utrecht.
Goede wijnkaart en bijzonder lekker vlees...van de grill.
Bediening was goed en vlot en bezorgde ons een gezellige avond.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten! De bediening ving op dat het ter ere van een verjaardag was en kwam met een kleine ijscoype met sterretjes. Terwijl we geen dessert hadden besteld. Super attent!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De spareribs waren verbrand en droog. En dat terwijl Gauchos om de spareribs bekend staat. Brood met smeersels werd pas na de voorgerechten gereserveerd, nadat we er om gevraagd hadden.
De ober was aardig, maar vergat van alles. De drankjes werden in onze hand aangegeven. Dat is niet echt netjes.
Voor ons aanleiding om de volgende keer voor een ander restaurant te kiezen.
Jarno S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Meestal is de bife de lomo erg goed. Deze keer matig. Ook het dessert smaakte meer naar frituur dan naar chocolade!! Gemiste kans
Chalana S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Lekker vlees! Sausjes zoals knoflook en BBQ te soft, te zachte smaken, proefde knoflook nauwelijks. En bbq saus mocht sterker
John B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Spareribs vond ik tegenvallen
AJ V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was lekker en kwalitatief goed vlees. Jammer dat de opmaak gewoon niet goed is. Goedkope en te kleine borden die wegglijden van tafel bij het aansnijden van vlees. Hierover een gesprek aangegaan met de serveerster. Haar inzet was overigens uitstekend. Ze gaf aan het met ons eens te zijn, dit weleens vaker gehoord te hebben en hierover meermaals met keukenvloer en hoofdkantoor gehad te hebben. Men vond dit echter geen belangrijk aandachtspunt.
Jens G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Afgelopen zaterdag met mijn vriendin hier wezen eten. Een warme ontvangst, een vol restaurant, super service en heerlijke steak! Ik ga vaak steak eten bij Gauchos, maar Utrecht is nu mijn favoriet.
Marcellus D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben hier aangenaam en lekker gegeten. Personeel was heel aardig en behulpzaam. Zelfs met het bellen van de taxi. Punt van kritiek: de herenwc was ronduit goor en onverzorgd in schril contrast met het restaurant zelf.
Leanne M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heeeeeeerlijke biefstuk!
Geoff V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekkerste runderspearibs ooit!
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een heerlijke avond gehad bij Gauchos. Bij de reservering aangegeven dat ik vooraf mijn vriendin ten huwelijk zou vragen. Bij ontvangst kregen we felicitaties, champagne en de tafel was feestelijke aangekleed. Een echte verrassing! Het eten was heel goed, de steak van het huis was uitmuntend. De bediening was heel goed spontaan in de communicatie, goede uitleg van de gerechten, attente service. Kortom, was top!
Augusto V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gezellig tentje , stoelen zatten heerlijk leuke inrichting . Service was uitstekend heerlijk wijn wit zoet,
Echt mijn vrienden deze restaurant aanbevelen.
Komen zeker terug

Top eten was heel erg lekker
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima eten in een leuk restaurant. De bediening was ook ruim voldoende. Al met al een leuke avond uit. Een aanrader voor iedereen die van rund houdt.
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Super lekker gegeten zoals vanouds, snelle bediening, geen enkel probleem als je wat meer marinade wil of een extra grote jus met veel ijs! En de ribs heerlijk groot en grilled en voor een hele schappelijke prijs lekker onbeperkt met frietjes en salade.