Gauchos Aan de Gracht

Oudegracht 150 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Aan de Gracht

Onze authentieke werfkelder aan de Oude Gracht in Utrecht ligt aan een uniek Nederlands stukje stadswater. In een omgeving waar wij de Middeleeuwen herkenbaar in tact hebben gelaten, laten wij u genieten van een rijke variatie aan Zuid-Amerikaanse culinaire topproducten. ’s Zomers ook op ons terras aan de gracht.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Aan de Gracht

Vanaf Centraal Station buslijn 4 naar Het Neude
  • Kom je met de auto?
    Schuin rechts tegenover de Hema, onder bioscoop Camera Studio. Ook bereikbaar per boot.
  • : Parkeergarages in de buurt

• Per boot te bereiken , Terras
smullie123 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Erg gezellig restaurant met een goede sfeer. Bediening was niet altijd even snel, maar al met al heerlijk gegeten, vooral erg goed vlees!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Met mijn dochter bij Gauchos gegeten. Kwaliteit is absoluut prima, met name van het vlees zoals je mag verwachten, maar ook mijn voorgerecht, gamba's, was top. Restaurant was redelijk bezet, en sfeer en geluidsniveau is alleszins prima. Zeer attente en vriendelijk bediening. Niet heel goedkoop, maar goed in verhouding met geboden service en kwaliteit.
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekkere, verse producten die heerlijk smaakten. Afgezien van de asperges, die smaakten te veel naar bbq (aangebrand) en waren wat hard. Vlees, salade en friet super. Wijn ook lekker en vriendelijke aandacht en goed rekening gehouden met mijn allergieen.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker eten en goede prijs kwaliteit verhouding
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Lekker gegeten. Alleen jammer dat bij 3 personen de spareribs niet tegelijk kwam. Voor 2 personen vergeten.En drinken besteld en waren ze vergeten.. En of we een dessert wilde werd helemaal niet gevraagd. Altijd fijn bij gauchos, maar nu echt een tegenvaller.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
De spareribs hier zijn geweldig !!
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Deze Gauchos voelde echt als een vreetschuur waar ze je zo snel mogelijk weg willen hebben. We waren letterlijk nog niet halverwege ons voorgerecht toen ons hoofdgerecht al kwam. Het vlees was lekker, maar zowel de frietjes als de mais waren koud.
Het duurde nogal even voor we iemand konden vragen voor warm eten.
We hadden het hoofdgerecht nog niet helemaal op, toen er iemand begon af te ruimen. Die konden we nog net tegenhouden. Het nagerecht en de koffie hebben we ergens anders gehad

Niet voor herhaling vatbaar. .
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Tja, Los Gauchos pretendeert het beste Argentijnse vlees te hebben. Spareribs waren totaal niet mals, jonge bediening die werken voor hun geld en geen plezier uitstralen. Heel jammer. Ik kom hier niet gauw weer. Uiteten is voor mij een beleving en dat miste ik hier totaal.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Voor de tweede maal hier gegeten, en het was de tweede maal dat het hoofdgerecht werd geserveerd terwijl we nog met het voorafje (broodjes) bezig waren. Eten teruggestuurd, dit vonden we niet echt netjes, Dan komt het natuurlijk gewoon onder een warmte lamp, mensen wat meer de tijd geven is hier natuurlijk beter.
De spareribs waren redelijk, maar niet bijzonder, wat ik wel verwacht van zo'n vlees gespecialiseerd restaurant. Bot komt vaak los en moet je uit je mond vissen. Overig vlees is overigens wel heerlijk.
Borden werden weggehaald terwijl nog niet iedereen klaar was met eten. Je krijgt het idee dat ze je snel weg willen hebben om de tafel nog een keer te vullen. Vind ik niet bij de prijzen van het restaurant passen.
Kortom, wij gaan voorlopig niet meer naar Gauchos.
M V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was prima. Carpaccio was alleen behoorlijk bedekt met rucola, naar mijn mening teveel. Ossenhaas was lekker! Daarnaast vind ik wel de prijs behoorlijk aan de hoge kant. Jammer. We waren samen 94 euro kwijt zonder dessert.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Was onze eerste keer,en zeker niet onze laatste!!! Ontzettend vriendelijk personeel,ook een pre dat de floor-manager rond loopt het ontbreekt je aan niets!!!en het eten 1 woord TOP.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De spareribs waren matig, je zit er slecht en men vergeet steeds een deel van je bestelling. Al met al geen aanrader.
Jammer van de avond.
Ivonne M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, personeel werkt keihard. Wat jammer was, was dat we ons voor- en hoofdgerecht tegelijk kregen. Op dat moment hadden we ons eerste drankje nog niet eens.
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten maar tafels zijn erg klein en krap.
Nina118 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We waren een dagje in Utrecht en hebben heerlijk gegeten bij Gauchos.
Vriendelijke bediening die de gasten goed in de gaten houden en op tijd met vraag komen of je bijvoorbeeld nog wat wil drinken.
De voor het restaurant bekende spare ribs gegeten. Deze waren goed op smaak. Niet te vet en genoeg vlees aan het bot.
Het tafeltje was eigenlijk wat te klein voor alle spullen op tafel.
Het restaurant is gelegen in de werfkelders. Dit heeft een mooie uitstraling, maar de tafeltjes staan wel wat dicht op elkaar.
We kregen nog een cadeautje mee, omdat ze 40 jaar bestaan. Dankjewel Gauchos
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten, mooie uitleg over verschillende steaks gekregen, vriendelijk personeel.Jammer dat we een spuitdop van de frisdrank in ons drinken vonden en we wel heel lang moesten wachten op 1 ijsje... De thee was al lang op.
Primula1 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gezellig restaurant in een werfkekder met vriendelijk personeel en lekker eten. Bediening soms onhandig (bestek vergeten, glazen meenemen terwijl je nog een drankje wilt etc.). Heerlijk vlees, beetje simpele en grofgesneden salades en lekkere friet. Toetje bestaande uit gefrituurde ananas lekker, maar wel heel karig. Erg warm binnen, maar al met al een leuk restaurant.
M K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het is leuk om met je vrienden te zitten.

Eten was top

Service was totaal niet verkeerd.

Het is wel knust en benauwd, maar daar moet je ervan houden.
T V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Lekker gegeten, de wachttijd was kort. Prima restaurant, alleen de prijzen zijn naar mijn mening fors voor wat je er voor krijgt. Meer dan 6 euro voor een glas huiswijn vind ik duur.
Thony V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Na een eerdere goede ervaring bleek ook deze avond een schot in de roos. De carpaccio bleek wat minder in de smaak te vallen, de empanadas waren erg lekker en de steak tartaar een bouwpakket waar je zelf mee aan de slag kon. De hoofdgerechten waren uitstekend. Van de malse Bife Ancho tot de lekker gekruide kipfilet (beetje aan de droge kant) en de goede lamscarre's. De extra schaaltjes groenten bleken te bestaan uit boontjes en champigons met paprika. Erg smakelijk. De salade was goed op smaak maar leek een beetje nonchalant in grote brokken gesneden. We moesten redelijk lang op het hoofdgerecht wachten. Er liep genoeg vriendelijk bedienend personeel maar het was een drukke zondagavond dus dat zal wellicht tot wat vertraging in de keuken geleid hebben. Onze tweede goede ervaring dus en voor herhaling vatbaar.