Gauchos Aan de Gracht

Oudegracht 150 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Aan de Gracht

Onze authentieke werfkelder aan de Oude Gracht in Utrecht ligt aan een uniek Nederlands stukje stadswater. In een omgeving waar wij de Middeleeuwen herkenbaar in tact hebben gelaten, laten wij u genieten van een rijke variatie aan Zuid-Amerikaanse culinaire topproducten. ’s Zomers ook op ons terras aan de gracht.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Aan de Gracht

Vanaf Centraal Station buslijn 4 naar Het Neude
  • Kom je met de auto?
    Schuin rechts tegenover de Hema, onder bioscoop Camera Studio. Ook bereikbaar per boot.
  • : Parkeergarages in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Aan de Gracht

Arno V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een heerlijke avond gehad bij Gauchos. Bij de reservering aangegeven dat ik vooraf mijn vriendin ten huwelijk zou vragen. Bij ontvangst kregen we felicitaties, champagne en de tafel was feestelijke aangekleed. Een echte verrassing! Het eten was heel goed, de steak van het huis was uitmuntend. De bediening was heel goed spontaan in de communicatie, goede uitleg van de gerechten, attente service. Kortom, was top!
Augusto V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gezellig tentje , stoelen zatten heerlijk leuke inrichting . Service was uitstekend heerlijk wijn wit zoet,
Echt mijn vrienden deze restaurant aanbevelen.
Komen zeker terug

Top eten was heel erg lekker
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima eten in een leuk restaurant. De bediening was ook ruim voldoende. Al met al een leuke avond uit. Een aanrader voor iedereen die van rund houdt.
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Super lekker gegeten zoals vanouds, snelle bediening, geen enkel probleem als je wat meer marinade wil of een extra grote jus met veel ijs! En de ribs heerlijk groot en grilled en voor een hele schappelijke prijs lekker onbeperkt met frietjes en salade.
Herma A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Zeer goed eten. Hele goede service.
Heel erg gezellig personeel en zeer attent. Vierde mijn verjaardag en verraste ons met een prosecco van het huis en vuurwerk bij het toetje.
Gaan hier zeker weer een keer naar terug (ook al is het 45 minuten rijden)
Hele gezellige avond gehad
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Zeer lekker gegegeten in een gemoedelijker sfeer. Vriendelijke bediening. Ik kom uit deze provincie maar ik woon er niet meer dus het was goed om weer even terug te zijn.
Junior D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Samen met mijn vriendin vierde we een jubileumsdatum. Vol verwachting kwamen we aan bij Gauchos. Beide bestelde we de bife cuadril all in, medium rare. Helaas bleek die van mijn vriendin nog vol met bloed te zitten. Vervolgens terug gestuurd en werd ons verteld dat het nog even op de grill gezet zou worden. Halfuur later nog niets terug en besloten we deze avond die zo gezellig begon te staken. Jammer!
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ze hadden iets vaker langs mogen komen om te vragen of we nog iets wilde drinken. Voor de rest was t echt top!! Goed eten en gezelligheid!
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De locatie van het restaurant is mooi. Zowel binnen als buiten. De bediening is vlot, misschien iets te vlot als je lang wilt zitten. Het eten is goed.
bert B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prima restaurant met heerlijk eten. Wij zaten binnen aan ronde tafel en kregen netjes uitgelegd de diverse soorten vlees. Het vlees maar ook de side dishes waren heerlijk klaar gemaakt. De bediening was vriendelijk
edwin V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Gauchos altijd prima, maar het blijft een tikje jammer dat het vlees toch vaak met zwartgeblakerde stukjes van de grill komt.
Ansje D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker gegeten,aardige bediening.
Bauke4 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Uitstekend vlees, en daar komen we eigenlijk voor. Maar ondanks dat het niet zo druk was zeer trage bediening. Kijk nou eens om je heen! We zijn er vaker geweest, maar vinden het nu toch wel duur worden.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Eten was erg goed, lekkere malse ossenhaas. Leuke sfeer. Wel wat rumoerig toen een groep vlak bij ons kwam zitten. Ijs in ijcoupe was helaas nogal gesmolten.
T.K. T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Bediening was niet attent. Erg lang gewacht voordat de bestelling van ons drankjes werden oogenomen. Daarnaast weinig advies voor de verschillende gerechten en was naar mijn mening de kennis niet op peil. Gelukkig konden we buiten zitten en hing er een gezellig sfeertje maar daar had de bediening niks mee te maken.
Ngein .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vlees erg lekker gegrild. Superleuke dame die ons bediende. Je moet wel de tijd hebben, want wachten op je eten duurt vrij lang.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vaste klant van Gauchos. Nu voor het eerst in Utrecht gegeten.
Totaal niet de kwaliteit die we in andere steden gewend zijn.
We bestellen altijd de Churasco de Quadril. Normaal gesproken heerlijk gemarineerd. Dit keer dus niet. Steak was flauw en voor ons ook te ver doorgebakken.
Melding gedaan bij het personeel. We hebben een nieuwe steak gekregen die veel beter was, maar nog niet de kwaliteit die we elders kregen.
Ook nieuwe bijgerechten gekregen omdat we op de nieuwe steaks moetsen wachten. Deze waren totaal niet warm.
We hebben wel een likeurtje gekegen ter compensatie. Ze hebben hun best gedaan, maar wij gaan niet meer naar deze Gauchos.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Hier op een doordeweekse dag heerlijk gegeten in de laatste zon op het terras aan de Oudegracht. Lekker gezellig voor een woensdag, prima wachttijd en zoals altijd HEERLIJK eten. Hmm m'n favoriet is de ossenhaas, zo mals! Ik blijf hier komen.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Perfecte vlees bereiding
e E.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Leuk gelegen restaurant aan de gracht. De tafeltjes bij het water staan erg schuin waardoor je moet oppassen dat je spullen niet in de gracht verdwijnen. Het overkwam de ober zelf toen het peper- en zoutstel in het water verdween. De steak was heerlijk mals en het personeel vriendelijk. Minpuntje is dat je geen idee hebt waar je voor betaalt. Wat is inbegrepen en wat niet, dat is niet te volgen. Daardoor kan het duurder uitvallen dan je verwacht