Gauchos Aan de Gracht

Oudegracht 150 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Aan de Gracht

Onze authentieke werfkelder aan de Oude Gracht in Utrecht ligt aan een uniek Nederlands stukje stadswater. In een omgeving waar wij de Middeleeuwen herkenbaar in tact hebben gelaten, laten wij u genieten van een rijke variatie aan Zuid-Amerikaanse culinaire topproducten. ’s Zomers ook op ons terras aan de gracht.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Aan de Gracht

Vanaf Centraal Station buslijn 4 naar Het Neude
  • Kom je met de auto?
    Schuin rechts tegenover de Hema, onder bioscoop Camera Studio. Ook bereikbaar per boot.
  • : Parkeergarages in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Per boot te bereiken , Terras
edwin V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Gauchos altijd prima, maar het blijft een tikje jammer dat het vlees toch vaak met zwartgeblakerde stukjes van de grill komt.
Ansje D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker gegeten,aardige bediening.
Bauke4 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Uitstekend vlees, en daar komen we eigenlijk voor. Maar ondanks dat het niet zo druk was zeer trage bediening. Kijk nou eens om je heen! We zijn er vaker geweest, maar vinden het nu toch wel duur worden.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Eten was erg goed, lekkere malse ossenhaas. Leuke sfeer. Wel wat rumoerig toen een groep vlak bij ons kwam zitten. Ijs in ijcoupe was helaas nogal gesmolten.
T.K. T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Bediening was niet attent. Erg lang gewacht voordat de bestelling van ons drankjes werden oogenomen. Daarnaast weinig advies voor de verschillende gerechten en was naar mijn mening de kennis niet op peil. Gelukkig konden we buiten zitten en hing er een gezellig sfeertje maar daar had de bediening niks mee te maken.
Ngein .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vlees erg lekker gegrild. Superleuke dame die ons bediende. Je moet wel de tijd hebben, want wachten op je eten duurt vrij lang.
c. L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vaste klant van Gauchos. Nu voor het eerst in Utrecht gegeten.
Totaal niet de kwaliteit die we in andere steden gewend zijn.
We bestellen altijd de Churasco de Quadril. Normaal gesproken heerlijk gemarineerd. Dit keer dus niet. Steak was flauw en voor ons ook te ver doorgebakken.
Melding gedaan bij het personeel. We hebben een nieuwe steak gekregen die veel beter was, maar nog niet de kwaliteit die we elders kregen.
Ook nieuwe bijgerechten gekregen omdat we op de nieuwe steaks moetsen wachten. Deze waren totaal niet warm.
We hebben wel een likeurtje gekegen ter compensatie. Ze hebben hun best gedaan, maar wij gaan niet meer naar deze Gauchos.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Hier op een doordeweekse dag heerlijk gegeten in de laatste zon op het terras aan de Oudegracht. Lekker gezellig voor een woensdag, prima wachttijd en zoals altijd HEERLIJK eten. Hmm m'n favoriet is de ossenhaas, zo mals! Ik blijf hier komen.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Perfecte vlees bereiding
e E.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Leuk gelegen restaurant aan de gracht. De tafeltjes bij het water staan erg schuin waardoor je moet oppassen dat je spullen niet in de gracht verdwijnen. Het overkwam de ober zelf toen het peper- en zoutstel in het water verdween. De steak was heerlijk mals en het personeel vriendelijk. Minpuntje is dat je geen idee hebt waar je voor betaalt. Wat is inbegrepen en wat niet, dat is niet te volgen. Daardoor kan het duurder uitvallen dan je verwacht
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het eten was zeer smakelijk, het vlees van goede kwaliteit en de bediening snel en zeer vriendelijk ondanks de drukte.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima restaurant. Ossenhaas om te zuigen. Leuke sfeer in het restaurant en zeer vriendelijk personeel. Zeker een plek om nog eens terug te komen.
Svendrianus .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Lekker gegeten aan de gracht. In eerste instantie een tafel gekregen die nogal schuin stond, maar toen er elders plek was, werd door Gauchos voorgesteld naar de andere plek te verhuizen.
Enige minpuntje was een (zwerf?)-kat die over het terras liep. Weet niet of die daar rond zwierf, of van het restaurant zelf was (lijkt me niet)
Liekie B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wel heeel druk en rumeurig en krap om van een 6persoontafel eruit tekomen qua krapheid en ja jamoest extra goed op de drempeltjes letten maargoed het zijn dan ook werfkelders????het heeft iets speciaals zo onder de grond te eten.dat hoort zoveel mogelijk in tact teblijven.en ja de wachtijden waren wel wat aan de lange kant. Voordat je je eten kreeg maar er komen ook aldoor mensen binnen die komen eten.goed teken uiteraard dat t zo geliefd is.
Maurice T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het stonk naar riool binnen, de spareribs waren taai en verbrand. Tafels erg krap. Duurde lang voordat je iets kon bestellen en was redelijk duur. 1 keer en niet nog eens.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Niet wat ik gewend ben bij Gauchos, Steak was te hard gebakken, te donker aan de buitenkant, en rauw vanbinnen. Niet alle couverts werden tegelijk gebracht, waardoor de jongste pas 10 minuten later kon beginnen met eten. Er werd opknipt gevraagd of er nog behoefte was aan dessert of koffie
Ros E.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het was een hele lekkere maaltijd, en iedereen was vriendelijk en professioneel. Dank jullie wel voor een perfecte avond.
janetta .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
goed eten en prettige sfeer, bediening was m.i. iets te snel met opvolging van de gangen.
misschien door het vroege tijdstip van eten 17.30
Gonnie V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Super gezellige knusse plek om te eten. Het Was heerlijk!
Chrystl R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Super goed eten en de service is top!
Als je van goed steak eten houdt, is dit restaurant een must!