Gauchos Aan de Gracht

Oudegracht 150 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Aan de Gracht

Onze authentieke werfkelder aan de Oude Gracht in Utrecht ligt aan een uniek Nederlands stukje stadswater. In een omgeving waar wij de Middeleeuwen herkenbaar in tact hebben gelaten, laten wij u genieten van een rijke variatie aan Zuid-Amerikaanse culinaire topproducten. ’s Zomers ook op ons terras aan de gracht.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Aan de Gracht

Vanaf Centraal Station buslijn 4 naar Het Neude
  • Kom je met de auto?
    Schuin rechts tegenover de Hema, onder bioscoop Camera Studio. Ook bereikbaar per boot.
  • : Parkeergarages in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Per boot te bereiken , Terras
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Svendrianus .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Lekker gegeten aan de gracht. In eerste instantie een tafel gekregen die nogal schuin stond, maar toen er elders plek was, werd door Gauchos voorgesteld naar de andere plek te verhuizen.
Enige minpuntje was een (zwerf?)-kat die over het terras liep. Weet niet of die daar rond zwierf, of van het restaurant zelf was (lijkt me niet)
Liekie B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wel heeel druk en rumeurig en krap om van een 6persoontafel eruit tekomen qua krapheid en ja jamoest extra goed op de drempeltjes letten maargoed het zijn dan ook werfkelders????het heeft iets speciaals zo onder de grond te eten.dat hoort zoveel mogelijk in tact teblijven.en ja de wachtijden waren wel wat aan de lange kant. Voordat je je eten kreeg maar er komen ook aldoor mensen binnen die komen eten.goed teken uiteraard dat t zo geliefd is.
Maurice T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Niet wat ik gewend ben bij Gauchos, Steak was te hard gebakken, te donker aan de buitenkant, en rauw vanbinnen. Niet alle couverts werden tegelijk gebracht, waardoor de jongste pas 10 minuten later kon beginnen met eten. Er werd opknipt gevraagd of er nog behoefte was aan dessert of koffie
Ros E.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het was een hele lekkere maaltijd, en iedereen was vriendelijk en professioneel. Dank jullie wel voor een perfecte avond.
janetta .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
goed eten en prettige sfeer, bediening was m.i. iets te snel met opvolging van de gangen.
misschien door het vroege tijdstip van eten 17.30
Gonnie V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Super gezellige knusse plek om te eten. Het Was heerlijk!
Chrystl R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Super goed eten en de service is top!
Als je van goed steak eten houdt, is dit restaurant een must!
sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Als altijd bij alle Gauchos vestiningen ook hier weer hoge kwaliteit.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Al vaak bij verschillende vestigingen van Gauchos gegeten
Zoals altijd was het eten heerlijk.
Personeel is niet altijd fantastisch. Ze zijn altijd correct, maar niet altijd even handig.
Echter, deze keer was er niets op aan te merken. Goed personeel met kennis van zaken.

Enige kanttekening zou kunnen zijn dat we voor 18:00 kwamen, het restaurant nog redelijk leeg was en het best lang duurde voordat we ons eten hadden.

Verder prima avond gehad.
Larissa B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten alles was helemaal prima! Vriendelijke bediening die regelmatig kwamen vragen of alles naar wens was! Alleen werd er niet gevraagd of we nog wouden drinken,maar door de drukte kan dat er bij inschieten!!
Verder een prima indruk,wij komen zeker terug!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Lange tijd niet geweest, zeker 20 jaar, tijd voor een herontdekking! De ontvangst is prima, strakke pakjes, netjes naar je plaats gebracht.
De ruimte ziet er leuk uit en je zit niet al te dicht op elkaar voor Utrechtse begrippen. Ik bestel de Carpaccio en de Bife de Lomo. De Carpaccio is lekker. Bij het afruimen nemen ze mijn bestek mee. Bij het serveren van het hoofdgerecht, vergeet men nieuw bestek te brengen. Maar goed, de uitstraling van de bediening is prima. De biefstuk vond ik super lekker! Groenten en frietjes bijbestellen.
Ik ken ze nog van de BBQ en de maiskolf op tafel, een eeuwigheid geleden. Nu leuke tent en lekkere biefstuk. Nog wel eens naar toe.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Was er een jaartje niet meer geweest. Sfeer en kwaliteit bleken onveranderd uitstekend. Opnieuw sympathieke bediening. Hulde.
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Prima, paar kleine dingen voldeden niet aan de verwachting (o.a. vlees iets te ver doorgebakken bij very rare bestelling), overall prima!
N L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Eten was goed en de bediening zeer vriendelijk, maar we hebben totaal zo'n 4 uur in het restaurant gezeten omdat de service zo traag was. Tafels die later dan ons arriveerden (soms wel een uur later) werden eerder geserveerd en waren eerder weg. Dat was erg jammer.
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Bijzonder dat alle Argentijnse steaks werden gepresenteerd voordat we gingen bestellen. Gezellig ingericht, goede en snelle service en heerlijk eten. We komen zeker terug.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Wij vierde ons 3-jarig jubileum bij Gauchos na een al eerder goede ervaring. Eten was heerlijk en snel bezorgd. We werden door het personeel gefeliciteerd en kregen een drankje van het huis. Bij het dessert kregen we beiden een vuurwerkje in ons dessert met een glaasje bubbels erbij. Geweldige afsluiting van de dag! Personeel enorm vriendelijk en geïnteresseerd en top eten!
Han A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gauchos Aan de Gracht is apart omdat het onder de straat ligt. Je zit in de gewelven van de gracht. Het is er erg warm, wij waren daar op 18 maart, en er komt een moment waarop je naar buiten wilt voor frisse lucht. Hoewel er ventilatoren draaien zou een airco niet gek zijn. Het eten is van een goede kwaliteit maar het is redelijk aan de prijs. Al met al toch een positieve ervaring.
Cynthia N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben lang gewacht op ons hoofdgerecht (ongeveer een uur). Een verontschuldiging of drankje van het huis was wellicht op zijn plaats geweest. Op de drankkaart was overigens ook geen whiskey te vinden.
Het voorgerecht was heerlijk. De empanada is een aanrader! Het hoofdgerecht (steak en gamba's) was goed, niet uitzonderlijk. Staff was vriendelijk en prijs was redelijk (ongeveer €50 p.p. 2 drankjes met hoofd-, voor- en nagerecht).
Volgende keer in Utrecht proberen we wat anders.