Gauchos Aan de Gracht

Oudegracht 150 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Aan de Gracht

Onze authentieke werfkelder aan de Oude Gracht in Utrecht ligt aan een uniek Nederlands stukje stadswater. In een omgeving waar wij de Middeleeuwen herkenbaar in tact hebben gelaten, laten wij u genieten van een rijke variatie aan Zuid-Amerikaanse culinaire topproducten. ’s Zomers ook op ons terras aan de gracht.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Aan de Gracht

Vanaf Centraal Station buslijn 4 naar Het Neude
  • Kom je met de auto?
    Schuin rechts tegenover de Hema, onder bioscoop Camera Studio. Ook bereikbaar per boot.
  • : Parkeergarages in de buurt

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Aan de Gracht

Dante V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Voor € 100 met z’n tweeën gegeten, zonder toetje. Vlees is uitstekend maar alles wat daar naast op tafel komt is onder de maat. Uitgedroogde salade, heel klein portie friet. Meubilair mag ook wel eens vervangen worden.
Bauke4 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
We komen hier telkens voor het uitstekende vlees, maar het wordt duur en het is vrij lawaaiig. Maar we komen vast weer terug.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Was weer als vanouds. Gezellig ambiance. Bediening en keuken goed en sympathiek. Prachtlocatie aan de Oude Gracht. Vooraf werden de 'vlees-mogelijkheden' weer goed uitgelegd. en 'aanbevolen'. Wijnkeus weer gevarieerd. Ben altijd blij als zaken 'malbec' in huis hebben, Jaja, die Argentijnen kunnen prima wijn maken.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
De Argentijnse steaks zijn geweldig! De onbeperkte spareribs vielen erg in de smaak en het kindermenu was smullen. De gegrilde groenten en in dit geval de groene asperges van de grill, zijn doorgaans veel lekkerder, dus daar zit het verbeterpunt. Verder fijne service met verrassingen voor de kinderen en een cadeautje voor moederdag, top!
eric V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Vrijdag 11 mei heerlijk gegeten met een collega. Prijs kwaliteitverhouding goed, je krijgt waar voor je geld.
Jewa R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Top restaurant! Goede, snelle bediening en heel erg lekker gegeten.
wita K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heel wat keren hier gegeten en lekker....maar de de laatste 3 keer was het niet optimaal. Duurde lang voordat het eten kwam...( de mensen naast ons hadden het eerder dan wij, hoewel later besteld..)Vlees was lauw tot koud..en mijn steak was aan de taaie kant...
Sorry maar ga even op zoek naar een andere Argentijn..
Gsus V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het eten was lekker.
Heerlijke maalse en lekkere vlees.
Zeker een aanrader voor vlees lieverhebers!
We moesten even wachten omdat onze tafel op het terras nog niet beschikbaar was maar dat was op eindelijk geen propbleem.
Enige min punt is de bediening in het restaurant en achter de bar. Het lijkt soms dat klanten voor hen niet bestaand aangezien zij constant met hun werkproces bezig zijn, terwijl in werkelijkheid is de klant die de omzet aan de restaurant brengt en niet het werkprocess.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Ontvangst was netjes. We moesten een kleine 5 minuutjes wachten. Drankjes en het eten was heerlijk. Ik heb in tijden niet zo'n malse steak gegeten. Het enige kleine minpuntje was de lange wachttijd tot aan ons voorgerecht. Maar ook dat ging daarna een stuk beter.
Anjes D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima uitleg over de mogelijkheden om bepaalde gerechten te delen.
Het is niet goedkoop maar het vlees is van uitmuntende kwaliteit. Bijgerechten moeten in een aantal gevallen los bijbesteld worden.
Dick P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Prima atmosfeer en kwaliteit is helemaal goed. Niet super goedkoop, maar wel erg lekker. Bij zulk heerlijk vlees mag wel iets anders bijzitten dan frietjes. Te eenvoudig. Maar verder wel heel lekker gegeten.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het eten was heel goed, maar de organisatie komt rommelig over. Daarnaast zijn de prijzen aan de hoge kant, daarvoor verwacht je wel een betere service.
ike V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
heerlijk gegeten, blijft een restaurant waar je altijd heen kan en dezelfde kwaliteit gewaarborgd is.
vriendelijk en alle aandacht voor de omgeving
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijke spareribs!! Bediening wel wat langzaam, maar de tent zat ook afgeladen vol! Maar heerlijk gegeten met mijn mannen. Top!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Was als vanouds weer uitstekend. Goed eten, prima en sympathieke bediening. De malbec(wijn) smaakte zo goed dat we een tweede fles hebben laten aanrukken. Hulde! (Don Fredo)
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk onbeperkt spareribs gegeten. Goede kwaliteit vlees en prima gemarineerd. Wel zaten we dicht bij de afwaskeuken en dit rook af en toe onfris!
Rudolf S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Erg warm
Christien H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Eten was perfect! Alleen jammer dat als je aangegeven hebt voor een speciale gelegenheid te komen en je daar zelfs nog een mailtje over krijgt, er vervolgens niks mee gedaan is.
Echt helemaal niks! Terwijl het erg rustig was in het restaurant, dus daar kan het niet aan liggen. En als je dan bij het betalen dat nog even vermeldt, er zelfs dan geen felicitatie af kan. Erg jammer
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Het geluidsniveau als levendig kan ik niemand kwalijk nemen, aangezien je in een werfkelder zit. Verder viel het ons op dat de wachttijd zeer snel was, de bediening erg goed, en prijs -kwalieteitverhouding, we blijven Hollanders, toch? maar we komen zeker wel terug.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het eten bij Gauchos is gewoonweg goed. De locatie in Utrecht is erg rumoerig, waardoor dat je elkaar slecht verstaat en bijna schreeuwend moet spreken, wat tot nog meer lawaai leidt. De bediening is op zich goed, er lopen genoeg mensen rond om je te helpen. Het duurde wel relatief lang voordat wij ons voorgerecht en daarna het hoofdgerecht mochten ontvangen. Overall, als je voor lekker eten wil gaan, zeker doen, maar je moet wel tegen wat herrie kunnen en in staat zijn geduldig te wachten.