Gauchos Aan de Gracht

Oudegracht 150 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Aan de Gracht

Onze authentieke werfkelder aan de Oude Gracht in Utrecht ligt aan een uniek Nederlands stukje stadswater. In een omgeving waar wij de Middeleeuwen herkenbaar in tact hebben gelaten, laten wij u genieten van een rijke variatie aan Zuid-Amerikaanse culinaire topproducten. ’s Zomers ook op ons terras aan de gracht.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Aan de Gracht

Vanaf Centraal Station buslijn 4 naar Het Neude
  • Kom je met de auto?
    Schuin rechts tegenover de Hema, onder bioscoop Camera Studio. Ook bereikbaar per boot.
  • : Parkeergarages in de buurt

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Aan de Gracht

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Tafeltjes zijn wel heel erg klein
Het eten is TOP
De bediening is bij Gauchos in Utrecht altijd heel goed!!!
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prijs-kwaliteit voorgerechten bv carpacio: summier en teleurstellende opmaak voor de prijs.
Vlees erg goed maar door extra kosten bijgerechten wordt het otch best prijzig voor wat je krijgt.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
De steaks waren koud en werden op koude borden geserveerd. Marinade/saus heel flauw. Steak eten moet een belevenis zijn. Bijgerechten waren ook nietszeggend en veel te weinig. Vroeger had Gauchos veel meer pit. Jammer.
De tafel van Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Fijne plek. Goede ambiance
Vlees prima. Bijgerechten redelijk. Dessert kon beter.
Reserveren is a must.
Bediening vriendelijk alhoewel er wel dingen fout gingen. Werd wel goed opgelost.
B.
Gezellig restaurant aan de gracht. Fijne ambiance.
Reserveren a must.
Vlees heerlijk. Bijgerechten redelijk. Dessert kon beter.
Bediening wat slordig( foute bestelling) werd wel goed opgelost.
Rocokimi1 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke sfeer. Bediening hield er rekening mee dat wij naar een concert gingen. Hierdoor toch nog op ons gemak 3 gangen gebruikt. Onze complimenten.
Sjaak O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Het was weer gezellig
Goede bediening en top eten
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heel lekker eten. We waren vroeg, misschien kwam het daardoor, maar wij vonden dat het eten wel erg snel werd gebracht. We hadden het broodje vooraf net op, en toen werd het eten al geserveerd.
Diana C.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Wij zijn wederom dik tevreden over Gauchos. We zijn voor de verandering een keer op een donderdag komen eten i.p.v. het weekend. We hadden niet gereserveerd maar dat was geen probleem. Het eten was heerlijk, een lekkere malse bief de lome en mijn vriend had de ancho. De Service was top. Het is leuk dat het vlees word uitgelegd aan tafel. De jongeman die ons bediende was erg vriendelijk. Ps, de latte machiatto was heerlijk. Wederom bedankt Gauchos aan de gracht, jullie hebben ons weer goed weten te verwennen en we komen zeker nog eens terug!
J V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gaan we niet meer naar toe, veel te rumoerig door veel te drukke gezelschappen. De cappouchino was warm water met een melksmaak.
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
We komen al jaren bij diverse Gauchos. Altijd prima kwaliteit. Ook nu weer in Utrecht. Het was wel wat te rustig op deze dinsdagavond. In het weekend swingt het meer. Kortom altijd een prima keuze om hier te gaan eten.
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hebben heerlijk ge eten en komen zeker nog een keer terug. Denk dat als het mooi weer is dat je prachtig zit daar buiten. Al vonden we wij het binnen ook echt sfeer hebben. Al met al een aanrader. Tot de volgende keer.
Karin .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
muziek was niet alles maar ws wel passende muziek bij deze eetgelegenheid, verder was alles prima erg vriendelijk personeel
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Prettige ambiance en een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Prachtig gelegen interessant historisch gebouw aan de grachten. Super vriendelijke ontvangst.

We hebben weer genoten. De persoonlijke benadering, het heerlijke eten en de geweldige ambiance. I.v.m. voedsel allergieen werden de gerechten aangepast in overleg, eigenlijk kon alles van de kaart gekozen worden wat in andere restaurants zeker niet standaard is.

In het mooi opgebouwde dessert van crêpe, ijs en dulche de leche kwamen alle smaken tot hun recht.
Na een goede cappuccino en een Argentijnse likeur naar huis.
Tot snel!
Klasien D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Het eten was heerlijk. Echter wel op kleine koude bordjes. De bediening was traag en vergat steeds wat. De wc's waren vies en verwaarloosd. De ambiance was prachtig. De bediening was wel aardig. Echter prijs niet volgens de service en kwaliteit.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goed stuk vlees gehad. Sfeervolle locatie aan de grachten van Utrecht.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Bediening duidelijk wat studentikoos en niet professioneel (training benodigd). Allervriendelijkst maar onhandig. Bijgerechten karig en kwalitatief minder. Steak en wijn uitstekend!
Yves M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Na een mindere ervaring en dito beoordeling zijn we op uitnodiging van Gauchos teruggekeerd. Dat was op zich al een erg mooi gebaar en ze hebben hun herkansing meer dan waar gemaakt. Prima service en het smaakte weer als van ouds. Dat wil zeggen goed klaargemaakt mals vlees, precies wat je mag verwachten voor die prijs.
Irene O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prima locatie met heerlijk eten. Goed stuk vlees
René V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Erg vriendelijk personeel en heerlijke steaks.

Kortom, een topavond gehad met mijn medewerkers en gasten.
Pim K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Uitstekende ambiance, topkwaliteit diner vlot en goed geregeld. Zeer aan te bevelen voor een ongedwongen plezierige avond,