Gauchos Aan de Gracht

Oudegracht 150 3511 AZ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gauchos Aan de Gracht

Onze authentieke werfkelder aan de Oude Gracht in Utrecht ligt aan een uniek Nederlands stukje stadswater. In een omgeving waar wij de Middeleeuwen herkenbaar in tact hebben gelaten, laten wij u genieten van een rijke variatie aan Zuid-Amerikaanse culinaire topproducten. ’s Zomers ook op ons terras aan de gracht.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gauchos Aan de Gracht

Vanaf Centraal Station buslijn 4 naar Het Neude
  • Kom je met de auto?
    Schuin rechts tegenover de Hema, onder bioscoop Camera Studio. Ook bereikbaar per boot.
  • : Parkeergarages in de buurt

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Gauchos Aan de Gracht

Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten en fantastisch ontvangen en gedurende de avond bediend!
B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Uitleg menukaart met de vleessoorten is erg leuk. Prima bediening, prima keuken. Interieur wat sober/ gedateerd.maar dat is een mening. Woon 140 km van Utrecht , maar kom zeker weer als ik in de buurt ben.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Top!
We hebben heerlijk gegeten, echt goed vlees.
Bediening was erg vriendelijk, doen echt hun best om de extra service te verlenen.
Olivier L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Eten is goed, wel erg karig voor de prijs. Personeel is redelijk vriendelijk.............................................
Kareen V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Zeer vriendelijke bediening, lekker eten. We kregen een uitleg over de soorten Argentijnse steaks alvorens te kiezen. Zeer leuke lokaties aan de Oude gracht. Prijs-kwaliteit uitstekend.
Yurena P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Hartelijk bedankt voor de feestelijke attentheden ter ere van ons huwelijk. Wij komen zeker nog een keertje terug! Namens ons allen bedankt.
Herma A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Prima, gezellig restaurant. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten.
Tafeltjes hadden iets groter mogen zijn. Maar kom hier zeker weer!!
ATPJ S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
heerlijk afgelopen zaterdag buiten kunnen eten. bediening was prima eten erg goed. we aten spare ribs en brochette met heerlijke zoete aardappel friet...hmmmm
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Goede kwaliteit vlees. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, die mij zelfs vooraf aan het bestellen van een fles wijn van de Malbec druif het verschil liet proeven tussen verschillende gebieden rondom Mendosa. Top.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Lekkere spareribs.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
prima gegeten en gezeten
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Vriendelijke bediening. Salade was te standaard; echt niets bijzonders, jammer. Vlees en frites lekker zoals gebruikelijk!
Joshen M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Wij zaten met z'n vieren aan een tafel met bank en 2 losse stoelen, maar omdat het hier opgehoogd is zitten er bij de stoelen een hek, begrijpelijk voor de veiligheid. Toch kun je daardoor minder vrij bewegen en is het krap.Er werd al gelijk bij gezegd niet te ver achteraan een plaats uit te zoeken, moest de ober te ver lopen, geen gastvrijheid dus.
Het eten is zoals altijd zeer goed. Alleen bij het vragen naar een 2e glas rode wijn, wilde de ober het in mijn glas bijschenken waar nog wijn in zat, dit kan echt niet. Voor de rest alles perfect.
Helenevanrijswijk .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Een kwartier nadat we besteld hadden kwam de serverrster vertellen dat de bestelde gepofte aardappel niet door kon komen omdat de kok deze was vergeten in de oven te doen. Dit proces zou 3 kwartier gaan duren. Vervolgens kwam al het vlees zonder bijgerechten en bord. Omdat het al even stond zijn we maar vast van 1 bord gaan eten en dus alleen vlees. Omdat het al begon af te koelen. Er was geen serveerster in de buurt om dit te melden .We hadden al ruim een kwart op voordat de bijgerechten kwamen. Heel slecht van Gautios dat zijn wij ook absoluut niet gewend. We hebbeb deze keer dan ook geen nagerecht en koffie meer gebruikt. Het is een duur restaurant waar dit toch niet gebeuren mag. Voorlopig gaan wij hier dus niet meer eten.
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Fantastische avond! Er gingen wat kleine dingen mis, maar die werden snel en goed opgelost door het personeel. Aanrader!
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Super geholpen door de eigenaresse. Moesten binnen 1 uur eten vanwege een voorstelling en dat was geen enkel probleem. Ook niet met mijn dieet wensen. Top!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Fantastische ambiance, super locatie met zeer vriendelijk personeel, snelle service en natuurlijk geweldig eten! Tot de volgende!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijk!
Steven H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Fantastisch eten op een schitterende locatie aan de gracht. Personeel weet verrassend veel van de gerechten. Al met al (wederom) een uitstekende ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
R.J. T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Hoofdmaaltijd uitstekend.
Desserts vrij goed. Zijn niet zo dol op dulce de leche.