Gateway of India

Gortstraat 12 2511 AP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Gateway of India

Laat je in de watten leggen

Heerlijke gekruid Indiaas eten zoals de Goa fish curry, knapperige samosa en de lam biryani. Gateway to India zit op een fijne locatie vlakbij de grote kerk van Den Haag en je voelt je hier helemaal in de watten gelegd door de uiterst vriendelijke bediening. Daarbij is het interieur van de Indiase stijl doordrongen. Liever het comfort van eigen huis? Bezorgen en afhalen zijn ook mogelijk.

Meer informatie over restaurant Gateway of India

Tram 1,2,3,4,6,16 Bus 22,24,50,51

6,8
7,1
Kan beter
Connie D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
We zijn na een uur weg gegaan omdat we niet bediend werden en er waren nog meer mensen die meer dan een uur moesten wachten op hun bestelling. Personeel in keuken en bediening hadden onenigheid en we hadden het koud en twee gerechten die we wilden bestellen waren niet verkrijgbaar
Nelly B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Via AH rest.aktie hier gegeten. De maaltijd was zeer smakelijk maar kleine porties die zonder groenten werden geserveerd. Zeer vriendelijke bediening. Restaurant was vrij groot en op zijn 'Indiaas' ingericht. Dit kan veel gezelliger. Wachttijd was vrij lang, mede omdat het nagerecht (ijs) eerst nog uit de vriezer ontdooid moest worden. Hierdoor aten mijn disgenoot en ik afzonderlijk ons nagerecht. Dat was jammer. Wel werd een lekker vol glas wijn geserveerd.
Danique A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We zijn met 4 personen met een AH actie hier gekomen. Aangekomen kregen we een tafel om te zitten en kregen vrij snel het menu. We hebben eerst drinken besteld, mannen bier en de vrouwen port wijn. Mannen kregen hun bier maar dames kregen te horen dat Port wijn was op. We hebben dan beide een sap gekozen, dit was meerdere keren vergeten dus zaten we daar zonder drinken. Daarna zijn we zelf naar de bar gelopen. Onze voorgerecht was hot wings, en die duurde ook eeuwig om te krijgen maar smaak was wel lekker. Gelijk na het krijgen van de voorgerecht hebben we ook de hoofdgerecht besteld. Heren zijn naar de bar gelopen voor sterke drank maar die waren ook helaas op. En na 1,5 uur wachten op onze hoofdgerecht zijn wij weggelopen omdat het zolang duurde. Er waren nog meer mensen die zijn weggelopen voor ons.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
(veeeeeeels) te lang moeten wachten op eten (iedereen in het restaurant, verschillende mensen gingen op gegeven moment weg!), kwam echt mondjesmaat wat uit de keuken ...
eten was verder echt niet smaakvol (flauw, saai, verbrand), onjuiste rekening (uiteindelijk wel goed gekomen maar een goede registratie wat iedereen gegeten had was er niet). dit was geen uitnodiging om nogmaals hierheen te gaan ... jammer!
Anneke1955 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Groupon-actie met keus uit gehele kaart. Erg koude omgeving, maar vriendelijke bediening. Mogelijk zijn we verwend in andere Indiase keukens, maar bijna alle gerechten behalve het naan-brood vielen fors tegen. Bij een verkeerd geleverd voorgerecht kon ik onmiddellijk iets anders krijgen of een drankje van het huis. We hebben maar voor dat laatste gekozen......
Wc-bezoek deed me schrikken !
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met Groupon eigenlijk best lekker gegeten in dit restaurant. Waren door een aantal negatieve recensies wat voorzichtig maar heeft ons in alle opzichten verrast. Lekker kruidige Biryani. Het dessert van ijs was volgens de bediening een nieuw uitprobeersel. Kwam niet helemaal uit de verf maar wel leuk dat men wat nieuwe dingen uitprobeert. Voor de prijs echt prima gegeten.
Locatie; zo in een steeg niet fantastisch.
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Gisteren hebben we met 8 personen heerlijk authentiek Indiaas gegeten met ah actie. We werden heel welkom ontvangen en de sfeer was goed maar het belangrijkste was het lekkere eten. De curry's hadden voor een aantal een tikje pittiger gemogen maar anderen vonden de milde smaak juist prettig. Ook voor mij, als vegetariër, was er ruime keus. Ik heb genoten van saag paneer, een echte aanrader! We komen hier zeker nog een keer genieten!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hebben hier een driegangenmenu gegeten met een Groupon en met deze bon was de prijs-kwaliteitverhouding prima. Geen grote hoeveelheden, maar wel aardige curries. De man in de bediening was erg vriendelijk maar het ging soms wel langzaam omdat hij in zijn eentje het hele restaurant bediende. De inrichting was sober en het was erg koud omdat de verwarming het niet goed deed.
P.C. S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De bediening was vriendelijk en de gerechten waren goed van smaak. De keuze is van de AH-actie tussen vegetarisch of kip / lamsvlees.
Verder is er voor a la carte eten een uitgebreide kaart.
Prijsvriendelijk (2/3 van prijs elders). We gaan zeker nog een keer terug.
Jerney E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Ongezellig restaurant, bedienen erg traag. Drankje zat geen prik meer op, kreeg wel direct een nieuw glas bij het melden hiervan. Soep (linzen) zit weinig smaak aan..behalve veel zout. Mij zie je hier niet meer terug.
vivit .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Met Groupon bij dit restaurant gegeten en dat was geen aanrader. Ik ben goed thuis in de Indiase keuken en dit leek er in de verste verte niet op. Niks a la carte, maar een veel te zout waterig linzensoepje vooraf. Het hoofdgerecht was een homp rijst met een 'salade' van wat gesneden ijsbergsla met 1 plakje tomaat en 2 plakjes komkommer, een waterig goedje met weer wat linzen, een waterig goedje met wat doperwten en een curry die wél lekker was. Plain naan erbij en dat was het. Erg karig, over het algemeen smakeloos en het geld niet waard. Bediening was overigens wel vriendelijk.
carladebrieder .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De chicken tandoori was erg lekker knapperig en goed gekruid, de bijgerechten ook. Mijn man had een heet vindaloo gerecht waar het zweet op het voorhoofd kwam te staan . Het decor is netjes met veel rood, alleen de formica tafels hoorden daar niet echt bij. De bediening is vriendelijk
Miejan .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We zijn met een bon van de AH restaurantactie bij dit restaurant geweest. Blijkbaar komen de meeste gasten via Groupon, want dit werd ons meerdere keren gevraagd. Het restaurant zit in een wat verlaten steegje in het centrum van Den Haag. De aankleding is eenvoudig, wat voor ons geen probleem is bij een goed en authentiek restaurant.

De service was prima. Nette bediening, ze serveren netjes en vriendelijk. We konden kiezen uit een paar eenvoudige menu's.

Het voorgerecht was klein en erg hard gebakken. Als hoofdgerecht namen we beiden iets anders zodat we konden delen. We kregen een redelijk grote schaal rijst, welke niet heel smaakvol was. Daarbij kip tandori, 4 stukken kip op een hete plaat, welke echter zo hard en zelfs gebakken was, dat de poot van het kippenpootje vol roet en verkoold was. De kip curry was een klein schaaltje wat voor 1 persoon echt weinig is. Gezien de hoeveelheid die andere bezoekers kregen die niet met een actie binnenkwamen, was dit een bijzonder klein beetje. De kip curry smaakte wel goed. Er werd naan geserveerd en nog een groentecurry, welke minder smaakvol was en bestond uit doperwten uit blik en aardappel in een smaakloze saus.

Aan het eind van ons bezoek ging ik even naar het aan het toilet. In eerste instantie was ik verbaast over de ruime opzet van de toiletten en de (naar zo lijkt het) redelijk recente restaurantie daarvan. Maar bij een betere blik was alles vies en slecht onderhouden. Kranen die loszitten, papier wat op is, wasbakjes die echt heel vies zijn, overal vieze vingers in de toiletten. Echt jammer, want dit zou een dik pluspunt geweest zijn als het schoon en fris zou zijn. En dat zegt ook wat over de hygiene van een bedrijf. Als het zo in de toiletten is, hoe is het dan in de keuken.

We zijn gewend aan Indiaas eten en dit was zeker geen aanrader, in ieder geval niet met de AH restaurantactie, je betaalt de helft, en je krijgt ook de helft.
TeamAl .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gegeten via groupon, 25 euro voor 2 personen. "a la carte" bleek niet helemaal a la carte te zijn maar het eten was erg smakelijk. De soep was iets te zout maar dat mocht de pret niet drukken.
Het hoofdgerecht bestond uit rijst, naan en verschillende schaaltjes met kleine gerechtjes zodat je verschillende smaken mee krijgt. Perfect! Het nagerecht was ook erg lekker, een soort kokoskoekje in kokossap. Na de 3 gangen zit je zeker vol.
Was het geld ook meer dan waard.
Enige minpuntje was dat de eigenaar de bediening in zijn 1tje doet waardoor het een beetje lang duurt voordat je je eten krijgt.
ledentacoma .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wat een leuke verrassing! Eindelijk een restaurant waar geen keiharde muziek wordt gedraaid en waar je vriendelijk wordt ontvangen. Prima eten en een goede aangename sfeer. We komen zeker terug!
Toevalstreffer .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Een prima keus voor iedereen die gezellig - pretentieloos - uit eten wil gaan. Een hartelijk persoonlijk getinte ontvangst door de patron en prima bediening, eenvoudige smakelijke gerechten en geen opdringerige achtergrondmuziek. En dat midden in het centrum van Den Haag in de Gortstraat, achter de Veenestraat. Een naam om niet te vergeten: Gateway of India!
I C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Als je hier binnenloopt met de groupon actie dan kom je tot de conclusie dat je niet a la carte van t menu mag bestellen. Aangegeven maar de eigenaar probeert te vertellen dat t een miscommunicatie is met groupon. Uiteindelijk maar laten gaan en het hoofdmenu bleek uit hele kleine schaaltjes te bestaan. De keuze was alleen uit t kip of t landassortiment van de non vlees menu. Maar je krijgt vervolgens maar 2 kleine stukjes vlees . Vond het 3 gangen menu totaal niet het geld waard van 25 euro voor 2 personen.
nellekemetz .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
vanavond heerlijk gegeten, met groupon bon.
vooraf linzensoep, goede start, daarna een proeverij van kleine Indiase gerechtjes, met chicken tikki masala en naan brood. was allemaal vd groupon bon. Als toetje 2 bolletjes ijs, vanille en mango.
Bediening uitstekend, heel aardige attente man( eigenaar).
Leuke kennismaking met authentieke Indiase smaken. Inrichting hoort er echt bij.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Oneetbare zoute soep. Kregen nieuwe, iets minder zout, maar nog steeds vies. Vervangende bahji waren eetbaar.
Namen 2 driegangenmenu's met AH punten. Een menu bleek achteraf 25 euro te kosten. Veel te duur voor de kwaliteit.
Meneerhallo .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Via Groupon hier gereserveerd voor een driegangenmenu á la carte.

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, mochten een tafel kiezen en kregen al snel een menukaart en onze drankjes werden opgenomen. De Cola werd geschonken uit een grote fles, wat de smaak niet ten goede kwam. Daarnaast kregen we als enige geen Papadums.

Echter op het moment van bestellen kwam de eigenaar naar ons toe en kwam met de mededeling dat er een fout was gemaakt en dat er sprake was van een vast menu. Hier gingen wij niet mee akkoord en na enige discussie mocht er toch van de kaart worden besteld. Dit was netjes aangezien het zo stond aangegeven in de Groupon.

Onze voorgerechten bestonden uit de "pakora paneer" en de "chiken chat". Beide goed, maar vooral de laatste was erg lekker gekruid. Echter kregen wij halve porties geserveerd wat een beetje jammer was.

Hoofdgerechten waren wel normaal van grote en erg lekker(Chicken korma & Chicken Madras). Ook het geserveerde nan was goed. Echter kregen we geen salade erbij zoals vermeldt in het menu.

Bij de nagerechten begon het gedoe opnieuw, er was slechts keuze uit 2 opties waaronder een dame blanche (In een Indiaas restaurant..). Na enig aandringen was er blijkbaar toch Kulfi die eerst op bleek te zijn. Ook de Kulfi smaakte goed.

Al met al waren de smaken erg goed, echter is het een beetje flauw om een deal te sluiten en deze vervolgens niet na te komen. De eigenaar repte van een miscommunicatie met Groupon, maar laat de klanten daar niet de dupe van worden. Jammer, want het eten is erg goed.