Gateway Diner

Beatrixpromenade 7 1312 Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gateway Diner

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Irene G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De locatie is geweldig. De diner ligt prachtig aan het water en als het zonnig is zit je op het terras heerlijk in de zon. Jammer alleen dat het terras niet goed is aangelegd en beweegt elke keer als iemand voorbij loopt. De bediening was echter heel erg onervaren en niet professioneel. Een glimlach kost je niks. Ook was er vaak niemand op het terras en moest je maar afwachten of er iemand langs liep om je bestelling op te nemen. Ook de keuken kon 1 simpele bestellingen van 2 burgers niet goed uit elkaar halen (1 met ei, 1 zonder ei). De patat smaakte echter heerlijk en ook de bacon was lekker knapperig. Ik zou echter zelf niet terug gaan.
Ikbenblij .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
De Gateway Diner is sinds zes weken weer open (na 2 jaar dicht te zijn geweest) en in handen van een andere eigenaar. Bediening was zeer slecht en er werd ons al van tevoren verteld dat het eten (2 broodjes hamburger+patat) wel even kon duren (heeft 40 min. geduurd!!). Eerst kwam de burger en 5 min. later de patat. We bestelden 2 cola en daar moesten we ook 15 min. op wachten. Meerdere mensen (ca. 10 pers.) op het terras klaagden over de lange wachttijden en namen alleen een drankje en sommige annuleerde zelfs het eten. Eten was wel redelijk. Wij waren hier rond 14:30 uur. Degene die het eten/drinken serveerde (1 pers.) was ook aan het klagen dat zij nu alles alleen moest doen in de bediening, omdat andere mensen hen in de steek hebben gelaten. Dus geen extra personeeel. Jammer van dit leuke plekje, maar als het zo doorgaat dan is het binnen de kortste tijd weer gesloten.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Deze diner is fantastisch! Lekker foute roodleren krukken en banken, veel chrome, oude posters en helemaal in jaren '50 stijl. Ketchup en diverse sauzen op tafel en ontzettend aardige bediening. Voor ons een burger en shake, voor de kleine man een ijsje .. ;-) Geweldige Las Vegas burger met een lading pepers waar je u tegen zegt en naar ik heb vernomen een heerlijke Crunchy Nacho Cheese met nacho's & verse salsa. Inderdaad vers gemaakt, open keuken en verse ingrediënten.Of zoals een collega zou zeggen "Dit is geen kant-en-klare Patty, maar gewoon vers gemaakt zoals het hoort...."

Echt een aanrader, heel authentiek, attente bediening (kind- en diervriendelijk)
Xander S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Fijne entourage, mooie omgeving. Alleen patat gegeten en die was prima. Door dat het restaurant in een park ligt is het niet direct met de auto te bereiken.