Gate of India

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

6,8
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Heerlijk authentiek Indiaas gegeten. De kaart is erg uitgebreid (vind ik persoonlijk nooit nodig, en nodeloos ingewikkeld om te kiezen) Echt schattig klein familie restaurantje, de aankleding is zoals je die verwacht bij een afhaal, weinig sfeer, drinken uit blikjes en plastic tafellakens, maar de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.
Voor goed Indiaas eten zou ik dit restaurantje zeker aanbevelen. Als ze nog iets aan het interieur zouden veranderen dan zou er een hele hoop publiek bijkomen.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Zeer onverwacht smakelijk restaurant. Zeer vriendelijke bediening waarbij de prijzen acceptabel zijn. Eigenlijk waren alle gerechten prima, dus wie van Indiaas houdt.
Afood_lover .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Dit leuke kleine familie restaurantje heeft een zeer ruime menu keuze. Van vega tot vlees/vis, weet je niet precies wat je wilt eten dan krijg je oprecht advies. Wacht tijden voor het afhalen kan wat lang zijn maar je proeft zeker dat de chef tijd aan jouw gerecht en wensen heeft besteed! De bediening is zeer attent en oplettend, zij proberen alles zo aangenaam mogelijk te maken. Ik zeg snel langsgaan of iets laten bezorgen voor een sensatie voor je smaakpapillen!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
In dit eenvoudige restaurant kan je vele Indiase gerechten eten. Het is klein en ook afhaalrestaurant. Ik heb hier een mild gekruid lamsgerecht gegeten. Vriendelijk personeel en vlottebediening. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Fanofeten .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
hey people, hoe ik de recensies lees zijn de meeste net als ik heel erg tevreden over gate of india! heerlijk eten, het is een nadeel dat je niet kan pinnen maar dat is een bijzaakje joh. de bediening was ook top! aardige mensen daar, je krijgt ook eerlijke tips. als je niet weet wat je wilt eten vullen zij jou aan! er is van alles daar van zoet naar pittig helemaal top restaurant! ik raad echt alle mensen aan om daar te gaan eten!
ps hou er rekening mee dat ze dinsdag zijn gesloten!
Freddy S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2014
typisch afhaalrestaurantje, om er te eten lijkt me wat minder gezellig. Men geeft wel gratis pappadums en sausjes bij de bestelling, dat is leuk! We hadden lamb tawa en butter chicken genomen en een peshwari nan, het was allemaal lekker! We hadden het afgehaald maar we wonen niet echt in de buurt, we wilden het een keer proberen vanwege de recensies, maar het eten was al wel iets afgekoeld. Volgende keer laten we het bezorgen.
Nico02 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Ongelofelijk lekker en prima geadviseerd bij het maken van een keuze uit de uitgebreide menukaart. De twee specialiteiten en het groentegerecht dat wij bestelden waren heerlijk van smaak. Ook het lamsvlees was zeer mals. Enig minpuntje: afhalen duurt vrij lang, dus de volgende keer bellen we de bestelling eerst door.
TD W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Verscholen aan de Beukelsdijk in Rotterdam dit kleine Indiase eethuis. Gevonden via Iens en er gaan eten omdat de recensies hier eigenlijk allemaal positief zijn én omdat ik een groot liefhebber van de Indiase keuken ben. Inrichting eenvoudig maar netjes. Genoeg aanloop om te laten zien dat meer mensen Gate of India ontdekt hebben. Zeer vriendelijke eigenaren; er moest rekening gehouden worden met enkele allergieën en dat werd secuur geregeld en dubbel gecheckt. Hulde hiervoor! Bij deze is Gate of India wat mij betreft coeliakie-proof.
En dan het eten, want daar gaat het in hoofdzaak toch om. Wat kan die kok koken zeg! Heerlijk lamsvlees (Lams Dopiaza) en een nog betere Murgh Tindaloo. Goede okra's als bijgerecht besteld. Van het huis kregen we spontaan nog een erg lekkere groentencurry met o.a. aubergine en doperwtjes en een salade. Drankjes uit blik, maar dat maakt eigenlijk helemaal niets uit; als je een paar keer naar dit soort kleine eetgelegenheden gaat dan weet je wat je kunt verwachten. Ga niet voor de 'chique', ga niet voor luxe inrichting maar ga voor écht lekker Indiaas eten. Rotterdam telt steeds meer Indiase restaurants en de kwaliteit gaat met sprongen omhoog. Gate of India hoort hier zeker bij en als je dan tot slot de rekening ziet (39,50 Euro voor 2 personen) dan is Rotterdam weer een restaurant rijker waar je nog echt met plezier uit eten gaat. Dus... graag weer!
Jimmiejammie .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2013
Ik ben eigenlijk niet zo'n liefhebber van Indiaas eten. Maar toch met mijn partner hier geprobeerd. We hebben echt super gegeten! De curry's zijn zo goed van smaak! Het vlees is heerlijk gekruid. De bediening was heel vriendelijk. We komen zeker terug!
RoelandFotograaf .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
We hadden met 4 man eten besteld bij Gate. Fantastisch Indiaas gegeten. Bezorgtijd was aangekondigd als 5 kwartier, maar werd 3 kwartier, dus dat is klassieke 'underpromise; overdeliver' tactiek. Maar uiteraard beter dan andersom.

De kwaliteit van het eten was geweldig. Heerlijke smaken, waarin je ook nog individuele smaken kan herkennen, wat volgens mij de echte kunde van een kok toont.

Meer dan genoeg, het was zoveel dat ik de volgende dag pas bij de lunch begon te denken aan eten.

Een aanrader!
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Wat een geweldig restaurant! Daar word ik helemaal gelukkig van. Top curry's, niet te versmaden. Heel authentiek en lekker. Leuke bediening, goede prijs-prestatieverhouding. Over decor valt te twisten, maar eigenlijk is het ook wel passend.
Oira .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Gate of India, altijd een genot om hier te eten. Bijna altijd laten we bezorgen of halen we af, want voor ons is het meer een afhaal dan een restaurant, hoewel je er wel kan zitten.
De smaken zijn vol, echte smaaksensaties, en je krijgt goed waar voor je geld. Volgens ons het beste Indiase restaurant van Rotterdam.
Wij bestellen graag de vegetarische gerechten, die zijn niet te versmaden. Aanrader!

Nadelen: zijn er niet.
Voordelen: constante kwaliteit, heerlijk eten, goed geprijsd, vriendelijk personeel.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
De chicken tika massala is echt koning! Overtreft wat mij betreft de beste Indiase restaurants in Londen en durf nauwelijks iets anders te bestellen uit angst dat het dat recept niet evenaart ;)
Proevers77 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Bij Gate of India halen we meestel eten af. De laatste keer hebben we in het restaurant gegeten. De bediening is zeer attent, vriendelijk en verre van opdringerig. Het eten wordt snel opgediend. We hebben één keer het Tandoori Tikka Chicken menu besteld en één maal het Tandoori Sheek Kebab. De hoeveelheid is meer dan voldoende.

Naast het vlees wordt er standaard groentecurry, rijst, nanbrood en salade bij geserveerd. Voor een prijs van net iets meer dan E 10 per menu is dat heel positief. Bij andere Indiase restaurants krijg je dat niet.

De kwaliteit van het vlees van een uitstekend niveau. Goed gekruid: rijke, smaakvol, zonder dat je de chili's overheersen. Het vlees heeft precies lang genoeg in de oven gezeten. Het proefde vers met de echte gerookte smaak van de tandoor (oven), zonder dat het vlees zwart geblakerd was. Vooral de sheek kebab was van een uitstekend niveau.

Met het vlees wordt ook diverse groente zoals paprika, tomaat, champignons en uit in de tandoor gedaan en bij het vlees geserveerd. Ook dat is zeldzaam bij de meeste indiase restaurants!

Als drinken hadden wij mango lassi, wat vers voor ons bereid werd. Dat smaakte uitstekend bij de tandoori gerechten.

Het interieur was eenvoudig, maar gezellig ingericht.