Over het restaurant GastroBras Da Nini

GastroBras oftewel Gastronomische Brasserie Da Nini in Zwolle; culinair verrast worden in een informele sfeer. Je kunt alleen voor een borrelhapje of hoofdgerecht gaan of kiest voor lekker lang tafelen met een heerlijk 5-gangendiner. Bij GastroBras De Nini kan het allemaal. Genieten is de enige must.

In deze GastroBras, laat de keuken zich inspireren door de reis van Marco Polo; van Italië tot Nederlands Indië. De keuken werkt met verse en regionale ingrediënten en heeft oog voor duurzaamheid en originaliteit. Eigentijdse gerechten met een verrassende twist. We dagen culinaire fans, goede eters en ruimdenkende passanten uit om samen te gaan genieten in Zwolle bij GastroBras Da Nini.

Meer informatie over restaurant GastroBras Da Nini

- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant GastroBras Da Nini

Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Leuk en gezellig restaurant aan één van de horecapleinen in de binnenstad van Zwolle. Mooie en effectieve inrichting met klein terrasje voor de deur (en voor de rokers). Sobere ontvangst maar uitermate vriendelijke bediening. Menu van de chef is voortreffelijk en alle drie de gangen smaakten voortreffelijk. Redelijke consumptieprijzen. Zie ons hier nog wel een keer terugkomen.
ingeborg B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Geweldig gegeten! Heerlijke gerechten, heerlijke wijn en gezellige sfeer!
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Gastrobras Da Nini ligt aan een mooi plein in hartje Zwolle, deze locatie nodigt uit voor een gezellige avond uit. Aan dit plein zitten meerdere leuke maar relatief eenvoudige eetgelegenheden. Gastrobras Da Nini is de absolute uitblinker aan dit leuke plein (de nieuwe markt).

De Gastrobras kent een aantal klassieke Italiaanse gerechten zoals Carpaccio en Vitello Tonnato dit neemt echter niet weg dat de gerechten smaken als die van de 'doorsnee' italiaan. Bij Gastrobras da Nini wordt met zorg gekookt en dat is terug te proeven in de gerechten. Dit fijne restaurant verdient meer aandacht en is een absolute aanrader.
Nina D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wat een leuke tent is dit ! Perfect kleine kaart , dus een keus is snel gemaakt . Reden hiervan is dat ze gewoon weg niet teveel overgebleven eten willen weggooien; kijk , daar worden we blij van. Een leuke attente bediening. Mooi ingericht , sfeervol pand. Tja over smaak valt te twisten maar een ander muziekje zou echt beter zijn. Ik wil hier wel elke dag een hapje eten. ( en dat vanuit Wassenaar ;)Heerlijke witte wijn uit Sicilië, heerlijke risotto en voor een buitengewoon fatsoenlijke prijs. Wat een feest dat er nog mensen zijn die met zoveel passie en plezier werk maken van een restaurant.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten was heerlijk!
Wel vonden wij de porties wat te groot.
Na de zalige carpaccio konden wij nog maar de helft van de(ook zalige)pasta met kippendijtjes op.
Keurige bediening!
Voor herhaling vatbaar.
Suzanne A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Enige minpunt is muziekkeuze. Dit kan beter aansluiten bij de restaurantsfeer. Lekkere lounge bijvoorbeeld.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Da Nini. De keuze van de chef is een aanrader! Goede service en vriendelijk personeel. Tafel aan het raam is zeker aan te raden. Dat zit gezellig dan midden in het pand!
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een 3 gangen verrassingsmenu gehad met bijpassende wijnen. Gerechten erg mooi. Voor een mooi stukje varkensnek, als hoofd eend en als afsluiting een fris dessert met ijs en fruit. Hele aardige gastheer. De muziek zou wat mij betreft wel wat zachter kunnen en iets meer afgestemd op de uitstraling van het restaurant en de wijnen waren niet helemaal goed in combinatie met het eten. Een leuke avond. Goede prijs-kwaliteit!
Eelco M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten was heerlijk, mooie borden en alles goed op smaak. Van mij hoeven die extra zoutkorreltjes dan ook niet, bracht het soms uit balans. Al met al erg lekker!
Wieb B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Voor ons is de Nieuwe Markt in Zwolle aan het einde van het 'even naar de stad' the place to be. Aan de rand van de straat, wanneer mensen weer naar huis fietsen en de avond valt. Altijd wel herkenning. De een na laatste keer dat we bij Da Nini aten liepen er wat gevaarlijke mannen rond. Ze schreven, beraadslaagden en lieten er geen twijfel over bestaan. Het oude Da Nini was over. Er gloorde iets nieuws. We aten vorige zomer bij dat 'nieuws' en constateerden dat het anders was. En nu weer een beetje anders. Het was vandaageen mooie voorjaarsdag. Lekker gegeten aan de rand van de straat in een goede sfeer. We aten allebei pasta, elk een eigen. Allebei goed.
Adelien V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Ontzettend lekker gegeten, 4 gangen menu! De risotto was ronduit voortreffelijk!
Fam_Dekker .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Waren hier een paar keer geweest om te lunchen, viel zo in de smaak dat we er ook eens wilden dineren.
Een vier gangen verrassingsmenu, super lekker gegeten, ruime porties, mooi opgemaakte borden en hele leuke vriendelijke bediening. Zeker een AANRADER
Annelies N.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prima eten, mooi opgemaakte borden. Gegrilde tonijn als voorgerecht was heerlijk. Hoofdgerecht van eendenborst was aan de zoute kant met net iets te veel saus, maar wel goed klaargemaakt. Bediening was zeer attent en accuraat. Een heel gezellige avond gehad!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Fantastische buikspek als voorgerecht. Niet te veel poespas en keurige portionering van de gerechten. Vriendelijke bediening en prima wijn. Italiaans, maar dan zonder ordinaire pasta en pizza. Beknopte maar goede kaart. Een echte aanrader.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Al een paar keer heerlijk geheten hier. De bediening weet wat er geserveerd wordt en ze vertellen dit netjes. Goed wijn advies. De keuken tovert heerlijk verse gerechten op tafel. Een prima kaart. Informeel, maar zeer correct. Mijn favoriet in Zwolle!
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hadden een heerlijk 3 gangen menu van de chef. Bij het hoofdgerecht hadden we een passende wijn die op een leuke manier gepresenteerd werd. De bediening was erg vriendelijk. We zaten redelijk dichtbij de ingang en wat ver weg van de overige gasten, waardoor het wat fris was. Toen we weg gingen moesten we helaas zelf onze jas zoeken in de garderobe, omdat het personeel het even te druk had met de andere gasten.
Debbie P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten in dit gezellige en sfeervolle restaurant. We hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu van de chef en dat was geweldig! De borden worden prachtig opgemaakt en de gerechten zijn origineel en verrassend. Ondanks de drukte was de bediening erg vriendelijk en correct. Zeker een aanrader voor mensen welke wel eens iets anders willen eten als standaard gerechten bij de Italiaan. Wij komen absoluut snel nog eens eten!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellig, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening
Robin T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Afgelopen zaterdag een heerlijk 3 gangen menu van de chef gegeten!
Lekkere verse en smaakvolle gerechten met prima wijn. Bediening een klein beetje chaotisch maar een prima avond beleefd!
Martha N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Drie gangen verrassingsmenu van de chef gekozen. Voorgerecht en nagerecht kwamen gewoon van de kaart, dus niet echt verrassend. Voorgerecht carpaccio was rommelig met te veel sla, te veel mayonaise en te veel geraspte parmezaans( uit een zakje). Was geen succes. Hoofdgerecht runderwang was top en het dessert met sinaasappel, eiwitschuim en nootjes was lekker. Bediening traag, terwijl het niet druk was. Goed gegeten, maar wel te duur voor wat geleverd werd. (€90, voor 2 personen)