GastroBras Da Nini

Nieuwe Markt 21 8011 PG Zwolle Nederland Kaart

Over restaurant GastroBras Da Nini

GastroBras oftewel Gastronomische Brasserie Da Nini in Zwolle; culinair verrast worden in een informele sfeer. Je kunt alleen voor een borrelhapje of hoofdgerecht gaan of kiest voor lekker lang tafelen met een heerlijk 5-gangendiner. Bij GastroBras De Nini kan het allemaal.

In deze GastroBras, laat de keuken zich inspireren door Italië en werken ze met verse en regionale ingrediënten met oog voor duurzaamheid en originaliteit. Eigentijdse gerechten met een verrassende twist. We dagen culinaire fans, goede eters en ruimdenkende passanten uit om samen te gaan genieten in Zwolle bij GastroBras Da Nini.

Meer informatie over restaurant GastroBras Da Nini

- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Fantastische buikspek als voorgerecht. Niet te veel poespas en keurige portionering van de gerechten. Vriendelijke bediening en prima wijn. Italiaans, maar dan zonder ordinaire pasta en pizza. Beknopte maar goede kaart. Een echte aanrader.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Al een paar keer heerlijk geheten hier. De bediening weet wat er geserveerd wordt en ze vertellen dit netjes. Goed wijn advies. De keuken tovert heerlijk verse gerechten op tafel. Een prima kaart. Informeel, maar zeer correct. Mijn favoriet in Zwolle!
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hadden een heerlijk 3 gangen menu van de chef. Bij het hoofdgerecht hadden we een passende wijn die op een leuke manier gepresenteerd werd. De bediening was erg vriendelijk. We zaten redelijk dichtbij de ingang en wat ver weg van de overige gasten, waardoor het wat fris was. Toen we weg gingen moesten we helaas zelf onze jas zoeken in de garderobe, omdat het personeel het even te druk had met de andere gasten.
Debbie P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten in dit gezellige en sfeervolle restaurant. We hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu van de chef en dat was geweldig! De borden worden prachtig opgemaakt en de gerechten zijn origineel en verrassend. Ondanks de drukte was de bediening erg vriendelijk en correct. Zeker een aanrader voor mensen welke wel eens iets anders willen eten als standaard gerechten bij de Italiaan. Wij komen absoluut snel nog eens eten!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellig, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening
Robin T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Afgelopen zaterdag een heerlijk 3 gangen menu van de chef gegeten!
Lekkere verse en smaakvolle gerechten met prima wijn. Bediening een klein beetje chaotisch maar een prima avond beleefd!
Martha N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Drie gangen verrassingsmenu van de chef gekozen. Voorgerecht en nagerecht kwamen gewoon van de kaart, dus niet echt verrassend. Voorgerecht carpaccio was rommelig met te veel sla, te veel mayonaise en te veel geraspte parmezaans( uit een zakje). Was geen succes. Hoofdgerecht runderwang was top en het dessert met sinaasappel, eiwitschuim en nootjes was lekker. Bediening traag, terwijl het niet druk was. Goed gegeten, maar wel te duur voor wat geleverd werd. (€90, voor 2 personen)
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hadden verassing van de chef, we vonden het voorgerecht aan de vette kant. Evenals de stukjes vlees in de soep. De linzen en het steranijs waren wel goed van smaak. Bij het hoofdgerecht,was vleesgerecht, vond ik ook het vlees te vet, waardoor ik last van mijn maag kreeg. Jammer voor ons, bediening was eg goed!
John B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
mooi verlichte en rustige entourage, waar je je tafelgenoten kunt verstaan. Bediening vriendelijk en voorkomend zonder te 'kruipen'. Kaart niet te uitgebreid, maar met mooie gerechten en wijnen.
Erik412 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijke zomerse avond op het terras gezeten, lekker gegeten.
Het verrassingsmenu is erg goed bevallen. Combinatie van gerechten van de kaart en een hoofdgerecht buiten de kaart om.
Prima bediening.
Anne-Fleur W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wat een fijn Italiaans restaurant met heerlijke gerechten. Als je net iets beter wilt eten dan bij de standaard Italiaan, moet je hier gaan eten. De prijs is dan ook wat hoger, maar dat vonden wij het zeker waard.

Vooral de pappardelle gorgonzola en de dolci Torta vonden wij eruit springen wat betreft smaakvol. Deze gerechten waren echt smaakvol en je merkt dat de smaak aandacht heeft gekregen ipv makkelijk een gerecht maken. Geen enkel gerecht heeft ons teleurgesteld. De service was goed en er was ook een goede wijnkaart. Het decor is prima en de tafels waren mooi gedekt.

Wij zijn blij dat we een goede Italiaan met kwaliteitsgerechten in Zwolle hebben gevonden en kom zeker terug!
Jgmulder .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wij hebben het voorgerecht binnen gegeten maar toen het begon te regenen werd er meteen een mooi plekje voor ons binnen gezocht.
Het eten was erg zout, zowel de soep als de pasta. Het vegetarisch hoofdgerecht was helaas al op. wij waren er om 19.15. Wij hebben toen een voorgerecht als hoofdgerecht gekozen.
De pasta was met gorgonzola en spinazie was lekker, maar waarom er rucola over heen was gestrooid ontging me, niet echt een verbetering.
Judith C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Vanwege het mooie weer op het terras gegeten aan een heel gezellig plein. We hebben ons laten verrassen door de chef met een 4 gangen diner incl bijpassende wijn. Omdat we halve glazen dronken, werd er 1 glas per keer in rekening gebracht.
Heerlijk gegeten, zelfs de spaghetti bolognese overtrof onze verwachtingen. Een echte aanrader! Ik kom zeker weer eens terug.
Guus M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Gisteren gegeten. Alle gerechten waren prima. Goed Italiaans eten in Nederland is nog best lastig. Hier lukt het best goed.
Catharine C.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Alle gerechten waren zeer goed. Vooral de carpaccio was heerlijk! Service was prima. Echt een aanrader. Goede prijs kwaliteitverhouding.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Gisteravond gegeten bij DaNini. We zijn al vele malen in Italïe geweest en dit is een van die restaurants die de smaak aardig weet te benaderen. Vooraf een proeverij gehad van antipasti, welke op verzoek iets was aangepast. De porties waren wat bescheiden en mogen van mij best iets groter. De prijs was ook niet hoog (€ 9,75 p.p.) dus misschien iets meer vragen voor een grotere portie. Als hoofdgerecht de zwaardvis en de pappardelle gorgonzola. Allebei prima van smaak en hier wel een goede portie. De citroensmaak in de saus van de zwaardvis was voor mij iets te overheersend bij de vis maar bij de aardappeltjes was dit weer juist erg lekker. Kortom lekker gegeten en voor herhaling vatbaar.
Cordula.paques .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wij waren er met vier vriendinnen en hebben een heerlijke avond gehad. De voorgerechten waren uitstekend en ook de risotto was super lekker. Zeker een aanrader.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Vorige week voor het eerst bij DaNini gegeten. Mooie locatie en net even iets anders dan andere restaurantjes. Heerlijke Italiaanse specialiteiten, verrast door de kok en zeker een aanrader!
PHAS4 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Eerst in het zonnetje op het terras gezeten en daarna binnen gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu. Echt heerlijk gegeten, vooral het hoofdgerecht (vis) en het dessert panna cotta absoluut top. Prima wijnen en heerlijke cappuchino. Absolute aanrader.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Da Nini is een echte aanrader! Wij hadden als voorgerechten de carpaccio en de caprese. Was heerlijk! Vervolgens erg lekkere pasta's gegeten en daarna een fantantisch toetje! Daar wilden we er nog wel eentje van! Goede service, vriendelijk personeel en mooie entourage.