Gastrobar Tof

Meer informatie over restaurant Gastrobar Tof

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar Tof

Wout S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Gastrobar TOF staat garant voor gezellige culinaire avond. Absoluut een aanrader!
Bernadette G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Gezellige eetgelegenheid lekker eten en goede service
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
We zijn hier al vaker geweest en waren erg enthousiast tot nu. Erg prettige bediening, lekker eten, kennis van de verstrekte wijnen en een leuk concept.
Echter gisteravond was het eten érg zout. We hebben 3 verschillende gerechten gegeten en bij alle 3 viel het op dat ze heel erg zout waren. Zo zout zelfs dat we ze niet volledig hebben opgegeten. Ik ga er vanuit, zeker gezien onze eerdere zeer positieve ervaringen dat dit eenmalig was en er gewoon iets niet goed is gegaan.
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
We hadden gekozen voor het “Stress menu”Het waren.4 mooie en heerlijke verrassings gerechtjes.
Samen met de heerlijke huiswijn was het echt genieten! Gezellige sfeer en leuke bediening!
T J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We hebben lekker kunnen borrelen en hapje eten! Echte aanrader. Tonijn viel goed in de smaak. En vriendelijke bediening. Ik kom hier zeker een keer terug!
Gertie M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Lekkere lunch, leuk concept. Vriendelijk personeel.
Gertie M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Lekkere lunch, leuk concept. Je kunt diverse kleine lunchgerechtjes per persoon, die dan gezamenlijk op een houten plank geserveerd worden. En welke je dan op je gemak kunt eten. Kunt zo meerdere dingen proeven. Vriendelijk personeel.
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Mooie zaak met betrokken personeel, het eten werd mooi gepresenteerd maar gerechtjes als tataki van tonijn en kalfszwerik hadden voor het mooie wel meer op smaak mogen zijn. Wisselend aanbod aan rode en witte wijnen die ook per half glas besteld kunnen worden. Ideaal als je meerdere wijnen op een avond wilt drinken. Met het volgende WK bokkenollen komen we de rest van de kaart proeven.
M V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Leuk restaurant, leuk concept en lekker eten voor een acceptabele prijs.
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gezellige ongedwongen sfeer, alle gerechten voldeden aan verwachting,
gerecht met sardientjes was helaas nagenoeg smakeloos
Famke J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Gister avond heerlijk gegeten bij Gastrobar Tof.
Gerechtjes werden snel gereserveerd, en het persoon was erg vriendelijk.

Geslaagde avond!
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Twee heerlijke gerechten gegeten, de poké bowl en paëlla. Grote eters hebben misschien niet genoeg aan deze hoeveelheid en dan kan het wel wat prijzig worden. Voor ons wat het prima zo. Lekkere wijn erbij en hele gezellige avond gehad. In verband met een allergie had ik dit van te voren doorgegeven bij reservering, en hiermee werd uitstekend rekening gehouden. Er lag al een overzicht klaar met alle gerechten die ik wel kon eten. Helemaal top!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Erg leuk en gezellige avond gehad met verrassende gerechten. Er fijn 'Keuzestress....! Geweldig. Tip: Fijn dat we koude en warme gerechten apart kunnen serveren > resultaat gezelliger en iets langer tafelen met elkaar. Tot de volgende keer.
B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten, vind alleen erg rumoerig als je wilt praten.
Een van ons heeft op een bank gezeten en de andere er tegenover met een stoel, het nadeel van de bank is dat je een verkeerde houding hebt met eten.
Het rumoer is wat lastig als je wilt praten....
Verder vriendelijke bediening, lekker eten en drinken ook mooi geserveerd en aparte gerechten!
Kortom een aanrader!
Cindy L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Een aantal gerechten gedeeld met z'n tweeën, de porties zijn dan wel kleiner, maar je kunt veel meer proeven van de fantastische kaart. Wat een mooie gerechten.
Personeel was heel behulpzaam en bracht meteen twee bordjes en klein bestek voor de "proeverij". Mooie wijnen ook.
Mia .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
met z'n vijven en de hondjes hebben we een gezellig uitje gehad, zeer geslaagd. goede bediening en gastvrij.
heerlijk buiten kunnen zitten.
Laurie W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Sfeervol restaurant met lekkere en leuke keuzegerechten. De bediening had een professionele houding en was vriendelijk en klantgericht. Aanrader voor een gezellige avond uit!
Manon L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
hier voor de 3e keer wezen eten. de eerste 2x waren fantastisch. de laatste keer was helaas minder.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Prima restaurant goede sfeer en prima gerechten met een prima gastvrijheid. Tof is Top!,
Ook goed om na een dagje winkelen je bij deze gastrobar te laten verwennen.
Melanie E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eten was erg vet. Concept van combineren van tussengerechten is leuk maar gerechten pasten absoluut niet bij elkaar. Geen aanrader.