Gastrobar Tof

Meer informatie over restaurant Gastrobar Tof

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar Tof

Maja K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk bijgekomen van de organisatie van de intocht van de Sint in Venray, onder het genot van een heerlijk glas bier, wijn en lekkere "snacks"! Lekker bijgetankt aan de ronde tafel; dankjewel voor de goede verzorging!
Debbie N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk genoten met vrienden. We hebben ons steeds laten verrassen door de kok. Mooi op elkaar afgestemde gerechtjes. Voor de heren mocht het keuze menu uit 5 ipv 4 gerechtjes bestaan. Gezellige ambiance! Top, we komen snel terug!
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Super mooi restaurant. Sfeervol ingericht. Lekker eten, voldoende keus. Leuk concept voor de lunch-tapas. Wisselende kaart. In een woord: geweldig!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Van buiten oogt deze zaak als een café en daarom waren we er regelmatig voorbij gelopen. Het blijkt echter een restaurant te zijn. De inrichting is vlot en eigentijds. Wij hebben voor de zaak aan een van de tafeltjes gedineerd. Menukaart in de vorm van een 'krantje'. Verschillende gerechten allemaal op voorgerecht formaat. Goed gevarieerd en uitstekend van smaak. Neem daarbij nog de vriendelijke, vlotte en attente bediening en je hebt een uitstekend adresje om informeel en lekker te dineren.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met familie, 6 personen, erg leuk, rommelige kaart maar gerechten prima. Bediening wist niet veel van kaart, beetje onnozel als ik t zo mag zeggen. Wel aardig en enthousiast
Niet heel goedkoop voor wat je krijgt
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met familie, 6 personen, veel verschillende gerechten gekozen . Leuk, bediening was vriendelijk maar weinig kennis van zaken .