Gastrobar Tof

9,1

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar Tof

Hugo J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het eten kan ik niet anders benoemen als subliem! Heerlijk. Verder een erg gastvrije en vriendelijke bediening in een bijzonder gezellig interier. En dan heb ik het nog niet over de verkrijgbare dranken gehad. Het is er goed vertoeven. Een echte aanrader voor iedereen.
Esther .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Op zich een leuk concept ware het niet dat de gerechtjes steeds kleiner worden. €11 voor toats met paddestoelen is wat aan de hoge kant.
Stephan M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Aanrader.. Lekker eten, goede wijnen en relaxte sfeer. Porties precies goed. Bediening lekker vlot. Zeker voor herhaling vatbaar.
Marloes A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een mooi ingerichte zaak. Goede prijs en kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader in Venray.
Bregje V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Goede sfeer, mooie inrichting. Goed geholpen, goede en leuke service de hele avond door. Lekker gegeten, het zijn echt op zich staande gerechtjes die mooi opgemaakt zijn. Porties prima voor hoe het concept bedoeld is. Voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wij hebben genoten bij Gastrobar Tof! De combinatie van heerlijk tafelen en gezellig borrelen is perfect!
Het eten was heel verrassend en erg lekker; je krijgt geen alledaagse dingen voorgeschoteld en de keuze is heel gevarieerd. Daardoor is er voor ieder wat wils.
De sfeer is heel gemoedelijk en gezellig, het is er netjes en sfeervol aangekleed tot in de details!
Je voelt je thuis bij Tof, kortom het is tof bij Tof!
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten en de gerechtjes waren kunstwerkjes Het concept van Tof = Tof
Debbie N.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten met vriendinnen. Zij kenden dit concept nog niet, maar waren positief verrast. We komen zeker nog terug!!
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Warm eten erg lekker en mooie smaken. Kaasplank waren 5 kaasjes die met de smaak dicht bij elkaar zaten. En geserveerd zonder uitleg maar met bordjes waarop de naam stond.
Tafels voor twee personen staan heel dicht (stoorend) bij elkaar.
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. 2 maal de keuzestress plank gekozen. De gerechten zijn zeer smaakvol en zeker niet standaard. Het was erg druk, dat maakte dat het rumoerig was. Echter, dat mocht de pret niet drukken.
Maja K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk bijgekomen van de organisatie van de intocht van de Sint in Venray, onder het genot van een heerlijk glas bier, wijn en lekkere "snacks"! Lekker bijgetankt aan de ronde tafel; dankjewel voor de goede verzorging!
Debbie N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk genoten met vrienden. We hebben ons steeds laten verrassen door de kok. Mooi op elkaar afgestemde gerechtjes. Voor de heren mocht het keuze menu uit 5 ipv 4 gerechtjes bestaan. Gezellige ambiance! Top, we komen snel terug!
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Super mooi restaurant. Sfeervol ingericht. Lekker eten, voldoende keus. Leuk concept voor de lunch-tapas. Wisselende kaart. In een woord: geweldig!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Van buiten oogt deze zaak als een café en daarom waren we er regelmatig voorbij gelopen. Het blijkt echter een restaurant te zijn. De inrichting is vlot en eigentijds. Wij hebben voor de zaak aan een van de tafeltjes gedineerd. Menukaart in de vorm van een 'krantje'. Verschillende gerechten allemaal op voorgerecht formaat. Goed gevarieerd en uitstekend van smaak. Neem daarbij nog de vriendelijke, vlotte en attente bediening en je hebt een uitstekend adresje om informeel en lekker te dineren.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met familie, 6 personen, erg leuk, rommelige kaart maar gerechten prima. Bediening wist niet veel van kaart, beetje onnozel als ik t zo mag zeggen. Wel aardig en enthousiast
Niet heel goedkoop voor wat je krijgt
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met familie, 6 personen, veel verschillende gerechten gekozen . Leuk, bediening was vriendelijk maar weinig kennis van zaken .