Gastrobar Meneer De Groot

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 02:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Ferry K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wat een gastrobar behoort te zijn. Prima gerechten die je heel goed kunt delen.
Vooraf de charcuterie en de carpaccio. Beide waren prima.
Hierna voor mijn vrouw de truffel risotto die zij uitstekend vond en ik de snoekbaars, uitstekend bereid. "Hugo"koffie toe.
Als er een minpuntje is dan net even te laat aangeven dat er oesters zijn met een bijbehorend gin tonic. De volgende keer g ik dit zeker uitproberen.
Met dit mooie weer op het terras kunnen zitten
Francoise P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Vriendelijke bediening, heerlijke gerechten. Voor € 12,50 per stuk kun je gerechten bestellen die iets groter zijn dan een voorgerecht. Qua hoofdgerechten niet heel veel keus maar de "voorgerechten" maken dat meer dan goed. Eten is van hele goede kwaliteit.
Annette051155 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Weer heerlijk gegeten. Prettige sfeer. Personeel getuigt van vakmanschap. De nieuwe kaart is weer veelbelovend. Genoten van de Truffelrisotto en de Kapsalon Kreeft. Hoewel kapsalon anders doet vermoeden is het een culinaire verrassing. Wederom vergezeld door de juiste wijn. Geadviseerd door het personeel. Het champagne dessert met dessertwijn was een topper. De espresso was natuurlijk een zalige afsluiter. Maar dat zijn we wel gewend bij " broertje " Hugo. We gaan snel weer. Zeker zondagmiddag met de livemuziek. Aanwinst voor Gorinchem en omstreken!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Aanwinst voor Gorcum! De charcuterie is een prima voorgerecht om te delen. Het draadjesvlees was goed, de pikante eend is ook een aanrader. En de kleine gerechtjes vinden we leuk. Alleen het assortiment toetjes had wel wat groter gemogen, en voor €12,50 had het kaasplankje, dat wel heel lekker was, ook best iets meer mogen worden aangekleed. Dat 'ze' de compote die daarbij hoorde pas kwamen brengen nadat we daarnaar gevraagd hadden, beschouwen we maar als een beginnersfout. Evenals de uitleg over de port, die nooit gekomen is. Maar je zit hier prima, voor goed eten zonder gedoe. De kleinere gerechten à €12,50 zijn heel redelijk geprijsd, uiteindelijk moesten we toch €80 afrekenen, maar dat is dan incl een glas grimbergen van de tap, 2 glazen rode wijn, 2 glazen port en een fles water. We komen zeker terug!
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Leuk weer wat nieuws in Gorinchem. Tent is van dezelfde eigenaar als Hugo espressobar.
Heerlijk eten, weer wat anders dan normaal. 12 gerechten allen voor 12.50 EUR. Je kunt bijv. 3 stuks bestellen en ze op tafel zetten. Erg leuk & ook leuk voor een vrijdag middag borrel bijv! Bediening was goed. Trendy tent. Top.
Becky1982 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Aantal weken geleden gegeten bij Meneer de Groot. Ik vond de kaart helaas niet echt spannend, uiteindelijk gekozen voor de eend en de Buratta. Eend was erg lekker maar de Buratta was ik minder enthousiast over. De gehele bol werd geserveerd, wat ik een beetje teveel van het goede vind. Bediening was vriendelijk maar erg jong. Decor is trendy, nadeel is wel dat om 22:00 de muziek harder gaat en het 'restaurant' veranderd in een bar dancing. Vind ik persoonlijk wat vroeg als je om 20:00 pas aan tafel gaat.