Gastrobar Floor

Meer informatie over restaurant Gastrobar Floor

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
E. V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Vandaag met vrienden in restaurant Floor geweest voor de lunch. De kwaliteit van het eten was oke, echter, de porties waren super klein, zeker in verhouding tot de prijs! Gevolg dat we na de broodjes en salades nog steeds 'honger' hadden en extra gerechten hebben besteld. Om uiteindelijk op 25 euro per persoon uit te komen voor een lunch en nog steeds met trek naar buiten te lopen. Erg lange wachttijd. Leuk ingericht restaurant maar voor ons blijft het bij deze ene keer.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima producten gebruikt, Maar steak tartare kwam uit een gehaktmolen (en was behoorlijk aan de prijs eur17), de bisque was matig en lauw.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was erg lekker. Bediening was vriendelijk. Zeker een aanrader.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijke gezonde pure lunch in een warme ontspannen setting. Koffie was ook voortreffelijk!!!
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bij binnenkomst voelden we ons niet meteen welkom. Het personeel kwam gestresst over. Wij zaten vlak bij de zithoek en het was er erg koud.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De inrichting doet wat kil aan. De gerechten zijn goed al zijn de porties aan de kleine kant. Ik miste bijvoorbeeld echt wat friet bij het hoofdgerecht. De wijn daar in tegen wordt met gulle hand geschonken. Het concept lijkt erg op dat van overbuurman Pinot. En daar zijn zowel eten, wijn en service echt van een hoger niveau.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vooral goede producten en erg lekker
Klaartje S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Een geweldige keuken - heerlijk gegeten. En een hele mooie tent. Maar ik vrees dat wij vonden dat de bediening verre van optimaal was. Met ons gezelschap wat allemaal horeca ervaring heeft kregen wij het idee dat overzicht en sturing op de betreffende avond ontbrak waardoor aan onze tafel ontzettend veel mis ging. En het ergste vonden wij dat we het gevoel hadden dat ze dat zelf niet doorhadden, en ons het gevoel gaven dat wij moeilijk zaten te doen. De bediening was echt heel vriendelijk en uitermate goed bedoelend maar het werkte niet. Misverstanden, veel vergeten dingen, miscommunicaties (de een vertelde ons dat we de wijn mochten proeven omdat we niet zeker wisten of we die lekker vonden omdat het een huiswijn was, de ander die de wijn bracht gaf ons het gevoel dat we moeilijk deden omdat we inderdaad liever een andere wilden), brood wat later kwam omdat het 'vers afgebakken zou zijn', maar toen we er 10 minuten later nog 2x (!) naar moesten vragen toen onze gerechten alweer bijna op waren kwam het niet warm aan - daar gaat je excuus waarom het zo lang moest duren. Ook vonden we het vreemd dat een restaurant dat spreekt over lokaal en duurzaam (bestek tussen de gangen houden) vervolgens wel muntthee in apart ingepakte plastic verpakkingen met 3 takjes munt serveert. Asbak werd niet geleegd tussendoor. Teveel verschillende bediening aan onze tafel waardoor niet 1 iemand zich verantwoordelijk leek te voelen. Jammer dat de hele sterke keuken te lijden heeft onder de in onze ogen goede bedoelende maar veel te onervaren bediening.
Markvanlit .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Erg leuke zaak, mooi ingericht en goed eten. Personeel is vriendelijk en de gerechten zijn met zorg bereid. Floor is een absolute aanrader!
Tjeuvo V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Op een zomerse doordeweekse dag op het terras neergeploft bij deze nieuwe gastrobar. We kozen voor een hoge tafel, zodat we lekker overzicht over de markt hebben. Heerlijke plek! Het concept is allemaal kleinere gerechten waarvan je er dus makkelijk 5 of 6 van op kunt. We kiezen voor 5-gangen en de chef mag van ons kiezen. Daarnaast kiezen we een fles witte wijn. De eerste die we kozen was er niet meer en daarna kwam een fles die helaas niet koud genoeg was. Men had moeilijkheden met de koeling kregen we te horen. Geen probleem! Het werd gelukkig goed opgelost middels een wijnkoeler met ijswater. En eindelijk weer een restaurateur die het snapt; een grote karaf kraanwater op tafel. Het eten was erg smaakvol, origineel samengesteld en met 5 gangen hadden we voldoende. Vriendelijke bediening, open en eerlijke communicatie en een heerlijke zit. Verhouding prijs/kwaliteit in orde.
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Zoals gebruikelijk plan ik een bezoek aan (haast) elke nieuw horecabedrijf in Breda. Ditmaal viel de keuze op Gastrobar Floor, voorheen 't Kabinet, eerlijk is eerlijk de make-over was hard nodig en wat is het goed uit de bus gekomen. Heerlijk frisse uitstraling, mooie gerechten en onderscheidend van de rest. Concept is goed doorgevoerd, gezonde frisdranken, streekgebonden ingrediënten, goede service etc. (that's how we like it). Wij hadden de gepekelde zalm, Canneloni, buffel mozzarella en de limburgse Feta. Mooie voorgerecht porties waar wij een portie frietjes en brood bij hadden en daardoor met 2 gerechtjes p.p. meer dan voldoende hadden. Leuk adres wat zeker i.c.m. een borrel een blijvertje is.
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Inmiddels hebben wij tweemaal prima gegeten bij Gastrobar Floor. Een leuke kaart met pure (kleine) gerechten, goede wijnen en erg lekkere (ook lokale!) bieren.

We hebben inmiddels 8 gerechten van de (kleine) kaart geprobeerd en deze bevielen allemaal perfect. Verse ingrediënten van echt goede kwaliteit en mooi op smaak, waarbij men 'opsmuk' achterwege laat. Als je lekker wat kleine gerechten wilt eten onder het genot van een wijntje en een biertje in een ontspannen sfeer is dit een echt prima plek. Wij waren aangenaam verrast. Gastrobar Floor is in plaats gekomen van Het Kabinet. Bij Het Kabinet kwamen wij eigenlijk nooit, omdat dat ons echt tegen viel. Gastrobar Floor is van andere orde.

Wij gaan hier zeker nog vaker komen. Hopelijk weet men dit niveau vast te houden, dan gaat het helemaal goedkomen met Gastrobar Floor.