Gastrobar Floor

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar Floor

Laura V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Al diverse malen heerlijk gedineerd. Moderne, chique maar toch rustige en sfeervolle inrichting. Gerechten zijn van goede kwaliteit, lekkere bijpassende wijnen. Wordt gebruik gemaakt vsn streekproducten.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wat een heerlijke avond! Echt geweldig genoten van het 5-gangen verrassingsmenu van de chef. Ook de vegetarische variant van het menu was heerlijk en met originele ingrediënten. 1 puntje van kritiek: de gerechtjes hadden met iets meer aandacht en enthousiasme uitgeserveerd mogen worden. Het zijn prachtige bordjes waar je ook (juist!) in de bediening 100% achter mag/moet staan. Verder helemaal geweldig!
Rian K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
wijn over de top van prijs teleurstellend
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Veel te duur, het is een verrassende smaakcombinaties maar veel te weinig. Je moet er nodig een bijgerecht bijvoegen om iets vullen in de maag te hebben. In verhouding is het veel te duur.
Iloon V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Onverwachte top ervaring! Op de bonnefooi binnengelopen.
Interieur matcht niet met de bordjes, want dit is echt Van goed niveau!
De chef weet wel wat hij doet! En ook de wijnen waren mooi afgestemd op het eten
Kijk ook onze recensie op eet.nu

Wij gaan zeker nog eens terug!
Lisa T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Een leuke en gezellige plek om weer eens wat anders te eten. Lekker verrassend doordat je niet weet wat je krijgt. Daarnaast is er ruimte om aan te geven waar je allergisch voor bent of voor wat je niet lust. Een leuke ervaring!
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prijs kwaliteit niet in overeenstemming 125 euro voor twee gangen fles wijn 30 cava 13 koffie 9 plus wate5.5
Voor een recht toe recht aan restaurant in centrum breda zonder bv 1 amuse tja nooit meer .kijk goed op Iens veel betere restaurants voor deze prijs.
Brigitte P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk en eerlijk eten! Het fijne is ook dat er telkens wat anders op het menu staat. En als vegetariër wordt je ook echt verwend met heerlijke creatieve gangen.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, porties zijn keurig en dat terwijl ik geen grote eter ben! Was hier al eerder geweest en het was weer heerlijk!
Rowena D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Na het winkelen hier geëindigd. Hebben fantastisch gegeten. 6 gangen verassing gekozen, neemt de keuzestress lekker weg. Genoten van zeebaars, rog, coquille, fazant, duroc varken, proeverij van rund, mandarijn. Heerlijk wijnarrangement erbij, geschonken door kundig en zeer vriendelijk personeel! Komen hier zeker vaker terug.
Lieke H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Bij binnenkomst waren wij de enige gasten in het restaurant. We waren wat vroeg en het regende hard, dus ik dacht dat de drukte misschien nog moest komen. Het bleek echter de hele avond ontzettend rustig, wat me enorm verbaasde! Ik vond Gastrobar Floor namelijk ontzettend fijn. We kozen voor het 3-gangen keuzemenu. Verfijnd, smaakvol, mooie combinaties en lekkere wijnen. De bediening was vriendelijk, maar wat zenuwachtig, waardoor de uitleg er hortend en stotend uitkwam. Het decor is prachtig modern.
margot V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het restaurant heeft geen kaart en serveert alleen maar verrassingsmenus. Je weet dus niet wat je krijgt en kan zelf ook geen bijpassend drankje bestellen. De porties zijn minimaal. Geen amuses. Geen stukje brood bij een gerecht. Je kan frites bij gang 3 bestellen maar weet niet waar deze gang uit bestaat. De prijs is relatief hoog voor goedkope ingrediënten in de diverse gangen.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eigenlijk kwamen we toevallig terecht bij Gastrobar Floor. We namen het 4-gangen chefsmenu. Dat was verrassend goed, mooi uitgebalanceerd met spannende gerechten, van voor- tot nagerecht. (Het aanbieden van frietjes bij het hoofdgerecht doet eigenlijk het gerecht tekort, niet nodig.) De bediening was zeer behulpzaam, relaxed en vriendelijk. Een aanrader!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke gerechten met fijn wijnarrangement. Daarnaast was de service erg attent en vriendelijk. De inrichting is sfeervol en origineel. Veruit het beste restaurant in het centrum van Breda!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Goede bediening
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, mooie porties. Ontzettend vriendelijk en kundig personeel. We komen hier terug en zullen het anderen zeker aanbevelen.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Topzaak! Zelfs de vegetarische gerechten zijn super smaakvol... zeg ik al echte vis- en vleesliefhebber. Aanwinst voor Breda!
Lou L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het vijfgangenmenu bestond uit heerlijke, prachtig opgemaakte hapjes. We hebben hiervan volop genoten in een ongedwongen, gezellige sfeer met een uiterst vriendelijke bediening. Beslist een restaurant om vaker te bezoeken!
Etwin G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wát een prachtig mediterraan aandoend avondje op de Grote Markt in Breda. Floor = schilderijtjes op het bord met perfect bij elkaar komende smaken, enthousiaste en spontane, goedlachse en behulpzame bediening, tegen een perfecte prijs-kwaliteit verhouding. HULDE!
Kesley B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Een lunch genuttigd op het terras buiten (een salade). De bediening was vlot aanwezig, al straalde de persoon wel uit dat ze nogal moe was. De salade zelf was erg lekker, al was de portie wat aan de kleine kant.