Gastrobar Floor

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
Jeanne T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Een fijn restaurant om met een groter gezelschap naar toe te gaan.
Leuke bediening, verrassingsmenu was goed.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijke smaakcombinaties (ik kreeg eten dat ik normaal niet lust, maar was lekker!) , goed bereid en mooi gepresenteerd. Leuke ambiance en prima gezeten.
Evelien09 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijk gegeten op een dinsdagavond bij Gastrobar Floor. Hele fijne porties bij het 5-gangen menu waarbij de verschillende ingrediënten een smaak explosie zijn in je mond; echt een aanrader! Bediening is zeer vriendelijk en goed in staat het concept uit te leggen. Goede keuzes van de wijnen beschikbaar, ook leuk om een wijnadvies te krijgen. Ik kom zeker terug!
dejong.mesch D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Zeer goed gegeten, gekozen voor een 4 en 5 gangen menu. Geweldig goede , maar ook zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk verfrissende gerechten, vriendelijke bediening in een mooi interieur en ongedwongen sfeer.
Een aanrader voor alle gelegenheden!
Dimphy V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
heerlijk gegeten (4 gangen verrassingsmenu), vriendelijke bediening. leuke sfeer! voor herhaling vatbaar.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Nagenoeg géén achtergrond muziek. Héérlijk want vaak is dat voor ons het storende element.
Kathleen G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Erg lekker gegeten, klantgerichte bediening,, gezellige ambiance. We komen terug!
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Floor, de gerechten waren erg smaakvol en goede kwaliteit.
Voor de prijs vind ik dat brood vooraf en friet bij de gerechten erbij hoort te zitten en niet nog apart gerekend moet worden.
Het eten was echt erg lekker!
Badrea R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Eten was lekker, duurde wel lang voor dat je je eten kreeg. Wij zijn geen grote eters maar porties waren wel heel klein. Geen dessert voor de kinderen omdat er in alle desserts alcohol zat.
Tjeuvo V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Op een zondagmiddag voor deze Gastrobar gekozen om uitgebreid te lunchen. Het 2-gangen menu gekozen waarvan er 1 gerecht vegetarisch was. Erg smakelijk! Een afgeprijsde fles wijn van de "restanten-kaart" gekozen en ook dat was een succes. Alhoewel voor ons de oorspronkelijke prijs teveel was geweest ten opzichte van de kwaliteit van de wijn. Je zit er heerlijk, gerechten zijn mooi, smaakvol en het tempo is prima. We hebben heerlijk relaxed gegeten.
Prijs/kwaliteit is in orde.
Olivier C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Telkens enorm smakelijk gegeten en heel vriendelijk bediend. Prijs kwaliteit super !
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer! De service is erg vriendelijk.. zeker de moeite om nog eens terug te komen!
Micha R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Uitstekend gegeten, goede bijpassende wijn. Akoestiek is slecht maar de eigenaar heeft verbeteringen hiervoor in de planning. Als deze gerealiseerd zijn komen wij zeker terug.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Op donderdagavond hebben we hier genoten van het verrassingsmenu van de chef. Dat kon je kiezen in 4, 5 of 6 gangen, wij kozen voor 4. We hebben heerlijk gegeten met verrassende gerechten, allemaal goed van smaak. Het eerste gerecht was een carpaccio van flinterdun gesneden coquilles die smolten op je tong. Daarna schelvis en als derde Holstein rund. Als 4e gerecht werd een heerlijk dessert met ijs van steranijs opgediend. We eindigden met aangeklede koffie en thee. Alle gerechten waren omringd met heerlijk extra's zoals bijvoorbeeld een schuim van krab, zwarte truffel-knoflook, mousse van peren etc. Al deze verschillende smaken combineerden prima wat de gerechten af maakte.
We hebben heerlijk gegeten in een leuke ambiance met vriendelijke bediening. Ook de prijs-kwaliteit vond ik oké voor het gebodene.
We hebben een leuke, gezellige avond gehad en komen graag nog eens terug.
karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eerst geborreld in de loungehoek. Bank zit onhandig maar leuke ruimte. Daarna werden we in een tafel in het midden van de zaak gezet. Deze is te breed om goed te kunnen kletsen en we vonden de ruimte erg rumoerig. Op ons verzoek zijn we in aparte ruimte voor de keuken gaan zitten PRIMA. Prive kamertje, erg fijn als je met vrienden uit eten bent. Zeer lekker gegeten maar prijs wat te hoog voor de hoeveelheid van het 5 gangen verrassings . Wel een top avond gehadmenu
marie C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
4 gangen menu gekozen met een wijn arrangement.
De gerechten waren heerlijk en bijzonder. niet heel groot.
bij iedere gerecht hadden wij een passende wijn. Uiteindelijk iets te veel wijn voor de klein gerechten. Ik zal zeker nog een keer gaan, maar zonder wijn arrangement.
Bedankt voor de goede zorg.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was heel verfijnd en lekker, leuke inrichting en goede service.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima 4 gangen diner maar helaas liet de service zeer te wensen over. Het hield niet op. Verkeerde gerechten geserveerd, Mensen die vis wilden kregen vlees, lang op eten moeten wachten en bediening was eigenlijk gewoon chaotisch en ongeïnteresseerd. James want het eten is wel van goede kwaliteit.
Jkluit .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Mooie smaken die goed zijn gecombineerd. Over de inrichting en het concept is goed nagedacht! Zeker een aanrader