Gastrobar Floor

Tjeuvo V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Olivier C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Telkens enorm smakelijk gegeten en heel vriendelijk bediend. Prijs kwaliteit super !
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer! De service is erg vriendelijk.. zeker de moeite om nog eens terug te komen!
Micha R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Uitstekend gegeten, goede bijpassende wijn. Akoestiek is slecht maar de eigenaar heeft verbeteringen hiervoor in de planning. Als deze gerealiseerd zijn komen wij zeker terug.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Op donderdagavond hebben we hier genoten van het verrassingsmenu van de chef. Dat kon je kiezen in 4, 5 of 6 gangen, wij kozen voor 4. We hebben heerlijk gegeten met verrassende gerechten, allemaal goed van smaak. Het eerste gerecht was een carpaccio van flinterdun gesneden coquilles die smolten op je tong. Daarna schelvis en als derde Holstein rund. Als 4e gerecht werd een heerlijk dessert met ijs van steranijs opgediend. We eindigden met aangeklede koffie en thee. Alle gerechten waren omringd met heerlijk extra's zoals bijvoorbeeld een schuim van krab, zwarte truffel-knoflook, mousse van peren etc. Al deze verschillende smaken combineerden prima wat de gerechten af maakte.
We hebben heerlijk gegeten in een leuke ambiance met vriendelijke bediening. Ook de prijs-kwaliteit vond ik oké voor het gebodene.
We hebben een leuke, gezellige avond gehad en komen graag nog eens terug.
karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eerst geborreld in de loungehoek. Bank zit onhandig maar leuke ruimte. Daarna werden we in een tafel in het midden van de zaak gezet. Deze is te breed om goed te kunnen kletsen en we vonden de ruimte erg rumoerig. Op ons verzoek zijn we in aparte ruimte voor de keuken gaan zitten PRIMA. Prive kamertje, erg fijn als je met vrienden uit eten bent. Zeer lekker gegeten maar prijs wat te hoog voor de hoeveelheid van het 5 gangen verrassings . Wel een top avond gehadmenu
marie C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
4 gangen menu gekozen met een wijn arrangement.
De gerechten waren heerlijk en bijzonder. niet heel groot.
bij iedere gerecht hadden wij een passende wijn. Uiteindelijk iets te veel wijn voor de klein gerechten. Ik zal zeker nog een keer gaan, maar zonder wijn arrangement.
Bedankt voor de goede zorg.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was heel verfijnd en lekker, leuke inrichting en goede service.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima 4 gangen diner maar helaas liet de service zeer te wensen over. Het hield niet op. Verkeerde gerechten geserveerd, Mensen die vis wilden kregen vlees, lang op eten moeten wachten en bediening was eigenlijk gewoon chaotisch en ongeïnteresseerd. James want het eten is wel van goede kwaliteit.
Jkluit .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Mooie smaken die goed zijn gecombineerd. Over de inrichting en het concept is goed nagedacht! Zeker een aanrader
Anne-Marie Z.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Niveau sterrenrestaurant, maar dan lekker casual gepresenteerd. We hadden een verrassingsmenu met vier gangen, dat is wel minimaal wat je moet nemen om voldoende te eten. Maar man man wat was het lekker! Zeker een aanrader.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Vandaag met vrienden in restaurant Floor geweest voor de lunch. De kwaliteit van het eten was oke, echter, de porties waren super klein, zeker in verhouding tot de prijs! Gevolg dat we na de broodjes en salades nog steeds 'honger' hadden en extra gerechten hebben besteld. Om uiteindelijk op 25 euro per persoon uit te komen voor een lunch en nog steeds met trek naar buiten te lopen. Erg lange wachttijd. Leuk ingericht restaurant maar voor ons blijft het bij deze ene keer.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima producten gebruikt, Maar steak tartare kwam uit een gehaktmolen (en was behoorlijk aan de prijs eur17), de bisque was matig en lauw.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was erg lekker. Bediening was vriendelijk. Zeker een aanrader.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijke gezonde pure lunch in een warme ontspannen setting. Koffie was ook voortreffelijk!!!
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bij binnenkomst voelden we ons niet meteen welkom. Het personeel kwam gestresst over. Wij zaten vlak bij de zithoek en het was er erg koud.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De inrichting doet wat kil aan. De gerechten zijn goed al zijn de porties aan de kleine kant. Ik miste bijvoorbeeld echt wat friet bij het hoofdgerecht. De wijn daar in tegen wordt met gulle hand geschonken. Het concept lijkt erg op dat van overbuurman Pinot. En daar zijn zowel eten, wijn en service echt van een hoger niveau.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vooral goede producten en erg lekker
Klaartje S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Een geweldige keuken - heerlijk gegeten. En een hele mooie tent. Maar ik vrees dat wij vonden dat de bediening verre van optimaal was. Met ons gezelschap wat allemaal horeca ervaring heeft kregen wij het idee dat overzicht en sturing op de betreffende avond ontbrak waardoor aan onze tafel ontzettend veel mis ging. En het ergste vonden wij dat we het gevoel hadden dat ze dat zelf niet doorhadden, en ons het gevoel gaven dat wij moeilijk zaten te doen. De bediening was echt heel vriendelijk en uitermate goed bedoelend maar het werkte niet. Misverstanden, veel vergeten dingen, miscommunicaties (de een vertelde ons dat we de wijn mochten proeven omdat we niet zeker wisten of we die lekker vonden omdat het een huiswijn was, de ander die de wijn bracht gaf ons het gevoel dat we moeilijk deden omdat we inderdaad liever een andere wilden), brood wat later kwam omdat het 'vers afgebakken zou zijn', maar toen we er 10 minuten later nog 2x (!) naar moesten vragen toen onze gerechten alweer bijna op waren kwam het niet warm aan - daar gaat je excuus waarom het zo lang moest duren. Ook vonden we het vreemd dat een restaurant dat spreekt over lokaal en duurzaam (bestek tussen de gangen houden) vervolgens wel muntthee in apart ingepakte plastic verpakkingen met 3 takjes munt serveert. Asbak werd niet geleegd tussendoor. Teveel verschillende bediening aan onze tafel waardoor niet 1 iemand zich verantwoordelijk leek te voelen. Jammer dat de hele sterke keuken te lijden heeft onder de in onze ogen goede bedoelende maar veel te onervaren bediening.
markvanlit .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Erg leuke zaak, mooi ingericht en goed eten. Personeel is vriendelijk en de gerechten zijn met zorg bereid. Floor is een absolute aanrader!