Gastrobar Floor

Meer informatie over restaurant Gastrobar Floor

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Nagenoeg géén achtergrond muziek. Héérlijk want vaak is dat voor ons het storende element.
Kathleen G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Erg lekker gegeten, klantgerichte bediening,, gezellige ambiance. We komen terug!
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Floor, de gerechten waren erg smaakvol en goede kwaliteit.
Voor de prijs vind ik dat brood vooraf en friet bij de gerechten erbij hoort te zitten en niet nog apart gerekend moet worden.
Het eten was echt erg lekker!
Badrea R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Eten was lekker, duurde wel lang voor dat je je eten kreeg. Wij zijn geen grote eters maar porties waren wel heel klein. Geen dessert voor de kinderen omdat er in alle desserts alcohol zat.
Tjeuvo V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Op een zondagmiddag voor deze Gastrobar gekozen om uitgebreid te lunchen. Het 2-gangen menu gekozen waarvan er 1 gerecht vegetarisch was. Erg smakelijk! Een afgeprijsde fles wijn van de "restanten-kaart" gekozen en ook dat was een succes. Alhoewel voor ons de oorspronkelijke prijs teveel was geweest ten opzichte van de kwaliteit van de wijn. Je zit er heerlijk, gerechten zijn mooi, smaakvol en het tempo is prima. We hebben heerlijk relaxed gegeten.
Prijs/kwaliteit is in orde.
Olivier C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Telkens enorm smakelijk gegeten en heel vriendelijk bediend. Prijs kwaliteit super !
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer! De service is erg vriendelijk.. zeker de moeite om nog eens terug te komen!
Micha R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Uitstekend gegeten, goede bijpassende wijn. Akoestiek is slecht maar de eigenaar heeft verbeteringen hiervoor in de planning. Als deze gerealiseerd zijn komen wij zeker terug.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Op donderdagavond hebben we hier genoten van het verrassingsmenu van de chef. Dat kon je kiezen in 4, 5 of 6 gangen, wij kozen voor 4. We hebben heerlijk gegeten met verrassende gerechten, allemaal goed van smaak. Het eerste gerecht was een carpaccio van flinterdun gesneden coquilles die smolten op je tong. Daarna schelvis en als derde Holstein rund. Als 4e gerecht werd een heerlijk dessert met ijs van steranijs opgediend. We eindigden met aangeklede koffie en thee. Alle gerechten waren omringd met heerlijk extra's zoals bijvoorbeeld een schuim van krab, zwarte truffel-knoflook, mousse van peren etc. Al deze verschillende smaken combineerden prima wat de gerechten af maakte.
We hebben heerlijk gegeten in een leuke ambiance met vriendelijke bediening. Ook de prijs-kwaliteit vond ik oké voor het gebodene.
We hebben een leuke, gezellige avond gehad en komen graag nog eens terug.
karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eerst geborreld in de loungehoek. Bank zit onhandig maar leuke ruimte. Daarna werden we in een tafel in het midden van de zaak gezet. Deze is te breed om goed te kunnen kletsen en we vonden de ruimte erg rumoerig. Op ons verzoek zijn we in aparte ruimte voor de keuken gaan zitten PRIMA. Prive kamertje, erg fijn als je met vrienden uit eten bent. Zeer lekker gegeten maar prijs wat te hoog voor de hoeveelheid van het 5 gangen verrassings . Wel een top avond gehadmenu
marie C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
4 gangen menu gekozen met een wijn arrangement.
De gerechten waren heerlijk en bijzonder. niet heel groot.
bij iedere gerecht hadden wij een passende wijn. Uiteindelijk iets te veel wijn voor de klein gerechten. Ik zal zeker nog een keer gaan, maar zonder wijn arrangement.
Bedankt voor de goede zorg.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was heel verfijnd en lekker, leuke inrichting en goede service.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima 4 gangen diner maar helaas liet de service zeer te wensen over. Het hield niet op. Verkeerde gerechten geserveerd, Mensen die vis wilden kregen vlees, lang op eten moeten wachten en bediening was eigenlijk gewoon chaotisch en ongeïnteresseerd. James want het eten is wel van goede kwaliteit.
Jkluit .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Mooie smaken die goed zijn gecombineerd. Over de inrichting en het concept is goed nagedacht! Zeker een aanrader
Anne-Marie Z.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Niveau sterrenrestaurant, maar dan lekker casual gepresenteerd. We hadden een verrassingsmenu met vier gangen, dat is wel minimaal wat je moet nemen om voldoende te eten. Maar man man wat was het lekker! Zeker een aanrader.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Vandaag met vrienden in restaurant Floor geweest voor de lunch. De kwaliteit van het eten was oke, echter, de porties waren super klein, zeker in verhouding tot de prijs! Gevolg dat we na de broodjes en salades nog steeds 'honger' hadden en extra gerechten hebben besteld. Om uiteindelijk op 25 euro per persoon uit te komen voor een lunch en nog steeds met trek naar buiten te lopen. Erg lange wachttijd. Leuk ingericht restaurant maar voor ons blijft het bij deze ene keer.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima producten gebruikt, Maar steak tartare kwam uit een gehaktmolen (en was behoorlijk aan de prijs eur17), de bisque was matig en lauw.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was erg lekker. Bediening was vriendelijk. Zeker een aanrader.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijke gezonde pure lunch in een warme ontspannen setting. Koffie was ook voortreffelijk!!!
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bij binnenkomst voelden we ons niet meteen welkom. Het personeel kwam gestresst over. Wij zaten vlak bij de zithoek en het was er erg koud.