Gastrobar Floor

Meer informatie over restaurant Gastrobar Floor

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar Floor

Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eigenlijk kwamen we toevallig terecht bij Gastrobar Floor. We namen het 4-gangen chefsmenu. Dat was verrassend goed, mooi uitgebalanceerd met spannende gerechten, van voor- tot nagerecht. (Het aanbieden van frietjes bij het hoofdgerecht doet eigenlijk het gerecht tekort, niet nodig.) De bediening was zeer behulpzaam, relaxed en vriendelijk. Een aanrader!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke gerechten met fijn wijnarrangement. Daarnaast was de service erg attent en vriendelijk. De inrichting is sfeervol en origineel. Veruit het beste restaurant in het centrum van Breda!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Goede bediening
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, mooie porties. Ontzettend vriendelijk en kundig personeel. We komen hier terug en zullen het anderen zeker aanbevelen.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Topzaak! Zelfs de vegetarische gerechten zijn super smaakvol... zeg ik al echte vis- en vleesliefhebber. Aanwinst voor Breda!
Lou L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het vijfgangenmenu bestond uit heerlijke, prachtig opgemaakte hapjes. We hebben hiervan volop genoten in een ongedwongen, gezellige sfeer met een uiterst vriendelijke bediening. Beslist een restaurant om vaker te bezoeken!
Etwin G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wát een prachtig mediterraan aandoend avondje op de Grote Markt in Breda. Floor = schilderijtjes op het bord met perfect bij elkaar komende smaken, enthousiaste en spontane, goedlachse en behulpzame bediening, tegen een perfecte prijs-kwaliteit verhouding. HULDE!
Kesley B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Een lunch genuttigd op het terras buiten (een salade). De bediening was vlot aanwezig, al straalde de persoon wel uit dat ze nogal moe was. De salade zelf was erg lekker, al was de portie wat aan de kleine kant.
Kelly B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit producten, heerlijke wijn en erg goede service.
Jeanne T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Een fijn restaurant om met een groter gezelschap naar toe te gaan.
Leuke bediening, verrassingsmenu was goed.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijke smaakcombinaties (ik kreeg eten dat ik normaal niet lust, maar was lekker!) , goed bereid en mooi gepresenteerd. Leuke ambiance en prima gezeten.
Evelien09 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijk gegeten op een dinsdagavond bij Gastrobar Floor. Hele fijne porties bij het 5-gangen menu waarbij de verschillende ingrediënten een smaak explosie zijn in je mond; echt een aanrader! Bediening is zeer vriendelijk en goed in staat het concept uit te leggen. Goede keuzes van de wijnen beschikbaar, ook leuk om een wijnadvies te krijgen. Ik kom zeker terug!
dejong.mesch D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Zeer goed gegeten, gekozen voor een 4 en 5 gangen menu. Geweldig goede , maar ook zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk verfrissende gerechten, vriendelijke bediening in een mooi interieur en ongedwongen sfeer.
Een aanrader voor alle gelegenheden!
Dimphy V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
heerlijk gegeten (4 gangen verrassingsmenu), vriendelijke bediening. leuke sfeer! voor herhaling vatbaar.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Nagenoeg géén achtergrond muziek. Héérlijk want vaak is dat voor ons het storende element.
Kathleen G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Erg lekker gegeten, klantgerichte bediening,, gezellige ambiance. We komen terug!
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Floor, de gerechten waren erg smaakvol en goede kwaliteit.
Voor de prijs vind ik dat brood vooraf en friet bij de gerechten erbij hoort te zitten en niet nog apart gerekend moet worden.
Het eten was echt erg lekker!
Badrea R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Eten was lekker, duurde wel lang voor dat je je eten kreeg. Wij zijn geen grote eters maar porties waren wel heel klein. Geen dessert voor de kinderen omdat er in alle desserts alcohol zat.
Tjeuvo V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Op een zondagmiddag voor deze Gastrobar gekozen om uitgebreid te lunchen. Het 2-gangen menu gekozen waarvan er 1 gerecht vegetarisch was. Erg smakelijk! Een afgeprijsde fles wijn van de "restanten-kaart" gekozen en ook dat was een succes. Alhoewel voor ons de oorspronkelijke prijs teveel was geweest ten opzichte van de kwaliteit van de wijn. Je zit er heerlijk, gerechten zijn mooi, smaakvol en het tempo is prima. We hebben heerlijk relaxed gegeten.
Prijs/kwaliteit is in orde.