Gastrobar Floor

Meer informatie over restaurant Gastrobar Floor

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar Floor

Lisa T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Een leuke en gezellige plek om weer eens wat anders te eten. Lekker verrassend doordat je niet weet wat je krijgt. Daarnaast is er ruimte om aan te geven waar je allergisch voor bent of voor wat je niet lust. Een leuke ervaring!
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prijs kwaliteit niet in overeenstemming 125 euro voor twee gangen fles wijn 30 cava 13 koffie 9 plus wate5.5
Voor een recht toe recht aan restaurant in centrum breda zonder bv 1 amuse tja nooit meer .kijk goed op Iens veel betere restaurants voor deze prijs.
Brigitte P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk en eerlijk eten! Het fijne is ook dat er telkens wat anders op het menu staat. En als vegetariër wordt je ook echt verwend met heerlijke creatieve gangen.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, porties zijn keurig en dat terwijl ik geen grote eter ben! Was hier al eerder geweest en het was weer heerlijk!
Rowena D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Na het winkelen hier geëindigd. Hebben fantastisch gegeten. 6 gangen verassing gekozen, neemt de keuzestress lekker weg. Genoten van zeebaars, rog, coquille, fazant, duroc varken, proeverij van rund, mandarijn. Heerlijk wijnarrangement erbij, geschonken door kundig en zeer vriendelijk personeel! Komen hier zeker vaker terug.
Lieke H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Bij binnenkomst waren wij de enige gasten in het restaurant. We waren wat vroeg en het regende hard, dus ik dacht dat de drukte misschien nog moest komen. Het bleek echter de hele avond ontzettend rustig, wat me enorm verbaasde! Ik vond Gastrobar Floor namelijk ontzettend fijn. We kozen voor het 3-gangen keuzemenu. Verfijnd, smaakvol, mooie combinaties en lekkere wijnen. De bediening was vriendelijk, maar wat zenuwachtig, waardoor de uitleg er hortend en stotend uitkwam. Het decor is prachtig modern.
margot V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het restaurant heeft geen kaart en serveert alleen maar verrassingsmenus. Je weet dus niet wat je krijgt en kan zelf ook geen bijpassend drankje bestellen. De porties zijn minimaal. Geen amuses. Geen stukje brood bij een gerecht. Je kan frites bij gang 3 bestellen maar weet niet waar deze gang uit bestaat. De prijs is relatief hoog voor goedkope ingrediënten in de diverse gangen.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eigenlijk kwamen we toevallig terecht bij Gastrobar Floor. We namen het 4-gangen chefsmenu. Dat was verrassend goed, mooi uitgebalanceerd met spannende gerechten, van voor- tot nagerecht. (Het aanbieden van frietjes bij het hoofdgerecht doet eigenlijk het gerecht tekort, niet nodig.) De bediening was zeer behulpzaam, relaxed en vriendelijk. Een aanrader!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke gerechten met fijn wijnarrangement. Daarnaast was de service erg attent en vriendelijk. De inrichting is sfeervol en origineel. Veruit het beste restaurant in het centrum van Breda!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Goede bediening
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, mooie porties. Ontzettend vriendelijk en kundig personeel. We komen hier terug en zullen het anderen zeker aanbevelen.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Topzaak! Zelfs de vegetarische gerechten zijn super smaakvol... zeg ik al echte vis- en vleesliefhebber. Aanwinst voor Breda!
Lou L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het vijfgangenmenu bestond uit heerlijke, prachtig opgemaakte hapjes. We hebben hiervan volop genoten in een ongedwongen, gezellige sfeer met een uiterst vriendelijke bediening. Beslist een restaurant om vaker te bezoeken!
Etwin G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wát een prachtig mediterraan aandoend avondje op de Grote Markt in Breda. Floor = schilderijtjes op het bord met perfect bij elkaar komende smaken, enthousiaste en spontane, goedlachse en behulpzame bediening, tegen een perfecte prijs-kwaliteit verhouding. HULDE!
Kesley B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Een lunch genuttigd op het terras buiten (een salade). De bediening was vlot aanwezig, al straalde de persoon wel uit dat ze nogal moe was. De salade zelf was erg lekker, al was de portie wat aan de kleine kant.
Kelly B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit producten, heerlijke wijn en erg goede service.
Jeanne T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Een fijn restaurant om met een groter gezelschap naar toe te gaan.
Leuke bediening, verrassingsmenu was goed.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijke smaakcombinaties (ik kreeg eten dat ik normaal niet lust, maar was lekker!) , goed bereid en mooi gepresenteerd. Leuke ambiance en prima gezeten.
Evelien09 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijk gegeten op een dinsdagavond bij Gastrobar Floor. Hele fijne porties bij het 5-gangen menu waarbij de verschillende ingrediënten een smaak explosie zijn in je mond; echt een aanrader! Bediening is zeer vriendelijk en goed in staat het concept uit te leggen. Goede keuzes van de wijnen beschikbaar, ook leuk om een wijnadvies te krijgen. Ik kom zeker terug!
dejong.mesch D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Zeer goed gegeten, gekozen voor een 4 en 5 gangen menu. Geweldig goede , maar ook zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!