Over het restaurant Gastrobar Dock Five

Kwaliteit in een laagdrempelige sfeer

Hoe kun je de term ‘gastrobar’ het beste uitleggen? Het is de Nederlandse benaming voor de Engelse term ‘gastropub’, waar kwalitatieve gerechten worden geserveerd in een informele en laagdrempelige sfeer. Hier staan eerlijke en veelal huisgemaakte gerechten op de kaart die ook nog eens aantrekkelijk geprijsd zijn. Bij Dock Five ligt de focus op specialiteiten uit het Middellandse Zeegebied. Een heerlijk avondje weg in een gezellige setting!

Meer informatie over restaurant Gastrobar Dock Five

Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar Dock Five

Jan J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heel lekker gegeten. Vers en mooi eenvoudig bereid waardoor de smaken tot hun recht komen. Een aanrader. Leuk buurtje ook
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en lekkere cocktails!
Arno D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Smaakvolle originele gerechten voor een goede prijs. Heerlijk gegeten. Goede wijn.
jamo7 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Sfeer, bediening en eten waren prima ! Leuke ambiance. Alleen jammer dat één van ons zevenen 10 minuten langer moest wachten op hoofdgerecht dan de andere.... en flessen kraanwater werden niet geschonken.
Mariet V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, zeer goede bediening! Aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Leuke sfeer...lekkere wijnen....goed eten.
Job G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Prachtige locatie, lekker eten en goede bediening.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
We hebben een hele fijne avond gehad in DockFive. Hoeveelheid van gerechten was prima. Wijn heeft goed gesmaakt en de bediening was uitermate goed.
J. P.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Op oudjaarsavond hebben we hier heerlijk gegeten. De bediening deed het voortreffelijk met aandacht voor ons als klanten: een pluim! Wat we het leuke aan het concept vinden is het delen van kleine gerechtjes. Op oudjaarsmenu stonden diverse minder standaard gerechten. Alles wat we hebben geproefd was goed op smaak. De lam en de kreeftensoep zijn ons het meest bijgebleven, evenals het dessert (3X chocolade). Wat ons betreft een aanrader!
Maddy W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Leuke locatie en gezellige inrichting. Eten was goed en een leuk concept dat je verschillende gerechten kunt proeven.
Astrid C.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Mooie plek, lekker eten en zeer vriendelijke bediening. Aanrader voor een avondje lekker tafelen in Maastricht.
emmanuel S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Super eten, service en sfeer in heerlijke omgeving op steenworp afstand van stadscentrum. Mijnvoorkeur spareribs , om je vingers bij af te likken .Goede ambiance, goede wijn en charmante bediening .!!
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het restaurant ligt een klein stukje wandelen uit het centrum aan een haventje. Het is de moeite waard om 10 minuutjes te wandelen, want de gerechten zijn ontzettend lekker. Wij hebben genoten van de gerechtjes, de sfeer en de vriendelijkheid van de bediening. Een echte aanrader.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten, menu van de chef was divers, veel verschillende gerechten met van alles wat. Goede bij passende wijnen door de gastheer aanbevolen en hebben een gezellig avond gehad
carla D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk eten. Gezellig. Goede bediening. In de zomer top locatie op het terras aan het water maar binnen ook gezellig. Nu met de 50% deal hetzelfde eten gekregen. Gewoon van de kaart dus niet een of ander uitgekleed menu. Compliment!! Wij komen hier zeker terug!
Rudolf M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Mooie plek om af te meren voor een fijn diner, dat wordt dan ook waar gemaakt door de kok, heerlijke gerechten, en ook een in het huis gemaakt dessert. kortom een plek om naar terug te keren.
I.H O.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten!
fridja E.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Vriendelijke bediening leuke menukaart prettige omgeving
yvonne G.
Gewoon goed!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het eten was echt heel goed van smaak en mooi opgediend. De porties vond ik helemaal oké in verhouding tot de zeer toegankelijke prijs. Daardoor is dit restaurant echt een plek voor iedere beurs. We werden prettig ontvangen en bediend. We waren er om 18:30 uur en toen was de zaak vrij aardig gevuld. Helaas liep die al snel leeg en waren wij nog de enigste. Aangezien wij graag lang en rustig tafelen leek het op enig moment erop dat men erop zat te wachten dat het volgende gerecht opgediend kon worden. Dat voelde iets minder. Toen we even vóór 22 uur vroegen voor de dessertkaart werd aangegeven dat er niemand meer in de keuken was dus dat er even gekeken moest worden wat nog mogelijk was. Op mijn vraag hoe laat de keuken dan dicht gaat op zondag werd 21 uur aangegeven, terwijl op de webpagina 22 uur staat. Dat was minder. Maar doet voor ons niks af aan de beleving van onze maaltijd. Die was echt prima!