Gastrobar De Moor

Grote Markt 29 4611 NT Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Gastrobar De Moor

Van alle markten thuis

Of je nou komt voor de ‘lazy sunday brunch’, een gezellige high-tea of een uitgebreide lunch of diner; hier ben je aan het juiste adres! Bij dit restaurant gaat je culinaire hartje hoe dan ook sneller kloppen. Denk aan een heerlijke bouillabaise, krakend verse gamba’s, de ‘lady- of daddysteak’ of een oer-Hollandse stoofpot. Daarnaast zorgt de bediening ervoor dat jij je helemaal op je gemak voelt en dat al je vragen over de kaart met enthousiasme worden beantwoord.

Meer informatie over restaurant Gastrobar De Moor

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 11:00
- High Tea 12:00 - 16:00
Zaterdag vanaf 11:00
- High Tea 12:00 - 15:00
- High Tea 12:00 - 16:00

Rina V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijke gerechten en een vriendelijke bediening in een gezellig restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.
Wij waren er met de AH-actie.
jan.hille .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Carpaccio en steak perfect, reuzengamba's te gaar en te weinig, veel te weinig groenten, alleen miniroosje broccoli en nauwelijks terug te vinden peentje
jhoudebreuil .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten , keuze uit meerdere menu's . Ons voorgerecht bestond uit een gerookte zalm wrap gevuld met krabsalade op een bedje van jonge sla.
Mijn vrouw had als hoofdgerecht de super scampi's met broccoli en n worteltje.
Ik had zelf de angus steak met wat groente.
Als nagerecht heerlijke cheesecake met rode vruchten.
De fles wijn van het huis (Chileense Marlot 2016) was ook lekker maar wel flink aan de prijs 22,50 en een liter plat water van 5,50 is ook niet echt een koopje.
Leanne L.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Bewust heb ik iets geboekt waar ik nog nooit had gegeten. Bij aankomst viel op dat het restaurant leeg was, er was niemand. Later bleek dat Gastrobar een heel diep smal pand is. Geheel achterin zaten enkele tafeltjes. Mijn advies is: laat je klanten van voor plaats nemen in je zaak, ziet er gezelliger en uitnodigend uit.

Op zich was het eten redelijk smakelijk, maar de bediening was niet super, op een leuke aardige vlotte dame na! Als je vragen had over het eten, wist de mannelijke bediening geen antwoord....Een verbeterpunt.

Ook een verbeterpunt is het opruimen van de borden, als jij nog smakelijk zit te eten heb je zich op alles wat ze in de prullebak gooien en daarna in het transportliftje naar de afwaskeuken gaat.
Tip: zorg er voor dat de gasten daar geen zicht op hebben.

Nog een tip: haal je keuken naar beneden, dan krijg je een klein intiem restaurant met een mooie sfeer (dat is er al!), Nu is het leeg doordat het zo groot is en te weinig mensen zitten, daardoor gaat de sfeer verloren!
Jess91 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wij hebben erg lekker gegeten met zijn vieren. De hoeveelheid eten was precies goed. We zaten vol, maar niet té. Het eten zelf was heerlijk, de steak was boteracht en de schelvis was vers. De bediening was ook uitermate vriendelijk en behulpzaam.
Danelly .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Met Albert Heijn bonnen kun je kiezen van de gehele kaart, op een paar uitzonderingen na. Ruime porties. Gezellige bediening en een voortreffelijke wijn gedronken. Kortom, een geslaagd etentje.
ladylily11 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Op zondagavond met 4 personen voor een diner gereserveerd op basis van de AH restaurant actie. De keuze voor het menu was prima, de uitvoering niet. We hebben bij een uur moeten wachten op het voorgerecht. In die tijd had een mandje brood met kruidenboter o.i.d. welkom geweest. De wijn die geserveerd werd was smakelijk, maar lauw is niet goed voor rode wijn.
De presentatie van het voorgerecht gerookte zalm was bedroevend. Een stuk gerookte zalmfilet met een enkel blaadje krulsla en een paar drupjes mayonaise. De toast die op de kaart wel vermeld stond werd niet geserveerd. Ook niet na een opmerking aan de bediening.
De carpaccio was prima, en van het voorgerecht bloedworst, was de bloedworst zelf erg smakelijk, maar het harde droge bruine brood waarop het geserveerd werd, was geen succes.
Bij de vier hoofdgerechten werd 1 (dessert)schaaltje salade geserveerd, en 2 schaaltjes frites.
Het hoofdgerecht van Chili Scampi werd op de kaart aangeduid als geserveerd met linguini. Echter er kwam een bord met alleen een aantal scampi's vergezeld van een stoofpeertje (!). Geen pasta, geen salade, geen groente.
Het gerecht van gegrilde tonijn was goed, maar jammer dat er niet vermeld werd dat dit een koud gerecht is.
De entrecote was van goede kwaliteit. Echter 1 van de 2 gasten vroeg dit zonder de vermelde Grana Pardano. Dit bleek op de salade geserveerd te worden. Aangezien er slechts 1 schaaltje salade werd geserveerd, kreeg de andere gast daar geen keuze in.
Alle vier kozen we het dessert Tarte Tartin van peer, geserveerd met kaneelijs. Nog nooit zo'n zielloos en fantasieloos dessert gezien ! 2 halve plakjes bladerdeeg, met daarin enkele schijfjes (stoof)peer. Geserveerd op een groot bord met wat gesuikerde kruimels, en ZONDER ijs. Dat werd nadat we erom vroegen alsnog gebracht. 1 bolletje in een schaaltje.
Advies aan deze restaurateur: je kunt beter niet aan een AH-actie meedoen, dan je gerechten zo uitkleden. Wij komen nooit meer terug.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prettige bediening, gerechten waren goed. Blijft teleurstellend dat het meer en meer gewoon wordt om een stukje brood als een betalend gerecht op het menu te zetten.
4615jh2 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het eten was heerlijk alleen zaten we dicht bij de deur en die ging nogal veel open en dicht dus daar kwam wel een flinke trek door ,dat is wel jammer
Am V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
ontvangst goed
wachttijden tussen gerechten erg lang
diner was niet echt warm [lauw]
personeel zeer vriendelijk en attent
afgelopen jaar waren de gerechten beter van smaak
rickzaan .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, maar tot 2 x toe een niet-besteld gerecht gekregen. Muziek naar ons gevoel te hard en de temperatuur iets te laag. Zeer beperkte kaart dus weinig keuzemogelijkheden. Wij hadden een AH-arrangement, daardoor prijs-kwaliteitverhouding goed, maar normaal zouden we het iets te duur hebben gevonden. Het AH-arrangement gaf vrije keuze, maar bij enkele gerechten kwam er een (nogal hoge) meerprijs bij. Maar - en daar gaat het uiteindelijk vooral om - het eten (in ons geval diamanthaas) was uitstekend.
Dinavanoverveld .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij De Moor. Beetje lange wachttijden tussen de gangen. Gezellig restaurant, alleen het voorste gedeelte was wat kil met de deur die steeds open ging.
Nim J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten, fijne sfeer en goede service
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Vriendelijke bediening en goed van eten fijne ambiance echter de wachttijd tussen de gangen zou iets korter mogen zijn. Verder een heel goed alternatief om een gezellige fijne avond te hebben.
chrwil .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
vriendelijke/vlotte bediening, ruime gezellige inrichting. eten is goed.mooie locatie op de grote markt. prijskwaliteit is redelijk tot goed.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk eten , en ruim voldoende eten ,zelfs teveel !
Wij wRen met de AH kaarten, maar we konden gewoon van de kaart kiezen ! Keuze genoeg !
Croquebolle .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Prettige ontvangst en bediening, en prettige jazzmuziek. Duidelijke uitleg welke gerechten uitgesloten waren van de AH-restaurantactie. Goed overleg met de klant: "Wilt u nog even wachten, of kunnen we het hoofdgerecht serveren? Informatief praatje over de wijn. Prima entrecote gegeten, die op verzoek ook echt medium was bereid, en gelukkig niet 'bedolven' onder saus, zoals je weleens tegenkomt. Salade, saus en goede friet werden apart geserveerd. Heerlijke gegeten, goede wijn gedronken, kortom een hele leuke avond.
fransschipper .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Goed gesprek gehad met de "baas"
Gebruik gemaakt van AH-zegeltjes. Is voor herhaling vatbaar.
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gezellige, mooi ingerichte ruimte met voldoende privacy. Eten was niet veel bijzonders, kleine porties voor een middelmatige eter. Gezien de kwaliteit en hoeveel van het eten erg duur.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Jammer, Oke het is een AH actie het mag niet te veel kosten en moet nog wat opleveren aan het einde . Ik kan het allemaal begrijpen. Maar een stukje vlees een klein bakje saus en een beetje sla in een bakje dat vind ik jammer. Geen groente, te weinig saus het was allemaal wat karig te noemen.
Andere keren was het vele malen beter. Bij het naar huis gaan kwamen we nog kennissen tegen en zeiden het ook het is niet veel wat op je bord ligt.
Als je mee doet met de AH actie als bedrijf om in de rustigste maanden van het jaar toch nog mensen over de vloer te hebben moet je dezelfde kwaliteit leveren als dat je anders doet niet minder omdat het anders geld koste maar juist meer omdat je de mensen terug wilt zien in de maanden dat je op ze kan verdienen. Dat heel je restaurant vol zit met AH klanten is dan maar jammer verdien je misschien minder maar je naam blijft gelinkt aan een kwaliteit zaak. We gaan het nog een keer proberen met de AH bonnen om te kijken of het verbeterd, wordt vervolgd.