Gastrobar De Moor

Grote Markt 29 4611 NT Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Gastrobar De Moor

Van alle markten thuis

Of je nou komt voor de ‘lazy sunday brunch’, een gezellige high-tea of een uitgebreide lunch of diner; hier ben je aan het juiste adres! Bij dit restaurant gaat je culinaire hartje hoe dan ook sneller kloppen. Denk aan een heerlijke bouillabaise, krakend verse gamba’s, de ‘lady- of daddysteak’ of een oer-Hollandse stoofpot. Daarnaast zorgt de bediening ervoor dat jij je helemaal op je gemak voelt en dat al je vragen over de kaart met enthousiasme worden beantwoord.

Meer informatie over restaurant Gastrobar De Moor

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 11:00
- High Tea 12:00 - 16:00
Zaterdag vanaf 11:00
- High Tea 12:00 - 15:00
- High Tea 12:00 - 16:00

Dick H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
De Moor is een gewone eetgelegenheid op een mooie locatie. Het op de site beloofde enthousiasme hebben we maar bij een van de medewerkers kunnen ervaren. Toilet niet toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn.
Over prijzen etc. zijn al genoeg kloppende recensies geschreven.
Sjoerd R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heel slechte ervaring gehad. Gereserveerd voor een lunch met ons team. We hebben een uur moeten wachten op onze lunch, terwijl het niet overdreven druk was. Een bestelling, hamburger was nog half rauw en teruggegeven aan bediening. Even later kwam nieuwe hamburger en deze was ook half rauw. Personeel leek zich niet echt schuldbewust en excuses konden er niet vanaf. Uitleg gevraagd bij de eigenaar. Die verontschuldigde zich uiteindelijk en wilde ons wel een gratis kop koffie aanbieden. Hamburger hoefden we uiteraard niet te betalen. Hebben direct rekening gevraagd. Hier gaan we dus NOOIT meer naar toe.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Verse zeetong,nu nog een kok die hem goed kan bakken.Ik ben een echte visliefhebber,maar de tong die ik bij jullie gegeten heb,die had wel wat langer in de olie mogen liggen.Misschien een tip voor de kok;doe eens wat peper en zout op de tong en een flinke klont boter in je bakpan.
lennekehagenaars .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Eten voortreffelijk. Bediening wat onervaren en vergeetachtig. Glazen wijn nog niet eens halfvol en dan zijn ze wel heel duur.
lieskeg .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Met AH bonnen gegeten. Voor bijna alles moest je bijbetalen. 2 mandjes brood voor € 9,00! Half glaasje wijn voor € 5,00. Huiswijn was er niet alleen dure flessen en ook geen halve flessen. Jammer, hier gaan we niet meer naar terug.
Birgit B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Hoge kwaliteit gerechten. We werden als volwaardige gasten behandeld (we hebben ons elders weleens als tweederangsgasten gevoeld). Dit moeten we vaker doen..... ook zonder AH-restaurantactie!! Bedankt en tot gauw.
Alize P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Alles was prefect! Mooi ingericht, gezellige sfeer, eten heerlijk.
Vriendelijk personeel, alles was netjes schoon. Aanrader!!
Mia L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gastrobar De Moor: Gezellig terras, goede bediening, eten goed, alleen : het is een A.H. actie, waar veel restaurants aan deelnemen en dan vind ik het vreemd dat op het speciale actie menu, bij diversen gerechten vermeld staat : + € 4,50 , b.v. voorgerecht o.a. Asperges en voor de zalm, die er bij ligt, moet je dan extra betalen, bij de Entrecote moest ik ook € 4,50 extra betalen, boven op de prijs van het A.H.Menu van € 32,50 , toch een beetje jammer.
CdSBoZ .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
We hebben heerlijk, relaxt gegeten bij De Moor! We konden fijn buiten zitten en een heerlijk, rustig tempo kwamen achtereenvolgens de gerechten! We waren met het AH boekje maar aan de service was dit echt niet te merken! Kortom aanrader!
sstolwerk .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Zondagavond met vrienden gaan eten bij “de Moor”, waarbij we gebruik maakten van de AH restaurant bonnen. Hiervoor krijg je een special samengesteld menu waarbij je voor de meeste simpele voor- hoofd en nagerechten gerechten €4,50 moet bij betalen op een 3 gangen menu dat geprijsd staat voor €32,50. Dat wisten we want dat staat netjes op de site vermeld. Maar dan mag je toch wel iets meer verwachten als bijv. een kleine entrecote met een beetje saus en wat zeekraal . Voor vier personen werd er een klein schaaltje friet bij geserveerd. 2 x bijgevraagd maar niet gekregen. Het dessert, aardbeien met gesmolten ijs en slagroom(?).
Kortom, een teleurstellende ervaring. Dit is geen reclame voor de zaak. !!!!!
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Hier gister heerlijk gegeten en gedronken! Goede producten die echt geweldig waren klaargemaakt. (Tonijn en bavette) Verder een heel uitgebreide drankenkaart met likeuren (en andere dranken) die ik nog niet eerder ben tegengekomen. Echt leuk! Goede sfeer en goede service.
Emiel R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Porties zijn veel te klein. Ben na het eten nog maar even ergens een broodje wezen eten. Tweemaal melding gemaakt dat het onvoldoende was, niet op geacteerd door de bediening. Sterker nog, hij vond een broodje eten na restaurantbezoek wel een goed idee. Voor de duidelijkheid, ik ben geen grote eter, maar ik heb wel iets meer nodig dan een kindermenuutje.
kooymak .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Wederom prima gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening en uitstekende gerechten. Niet te groot, goed op smaak en kwalitatief goed in relatie tot prijs.
F S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Een aantal malen bij de moor geweest.
De zaak is erg leuk aangekleed, sfeervol. Eten is prima. De service echter is ronduit slecht. Veel en lang wachten op de opname van de bestelling, lang wachten tot er iemand komt voor opname drankjes, lang wachten op ons eten. Daarnaast lopen er mederwerkers rond die uitstralen dat ze h werk verschrikkelijk vinden.
Super zonde, want de zaak is een leuke plek om te zijn, maar dit weerhoud mij ervan om terug te komen.
F S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Het eten was prima, keuze is wat beperkt.
Hebben veel moeten wachten, op zowel eten als drinken.
Bedienend personeel, kan veel beter
Het eten was oké.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het eten was super; niks op aan te merken. Op de bediening daarentegen wel het een en ander; het is een vrij groot restaurant en alle plaatsen waren bezet. De drie mensen in de bediening konden het waarschijnlijk niet bijbenen; het duurde al erg lang voordat we de menukaarten kregen, voordat de drankjes opgenomen etc. Verder werd er gedurende de maaltijd maar een keer gevraagd of we nog iets wilden drinken. Dit is vanuit het restaurant gezien niet erg handig; tenslotte wordt op de drank het meest verdiend, maar ook vanuit ons als gast niet, we lustten erg graag nog iets te drinken, maar aangezien de bediening voortdurend aan de andere kant van het restaurant was, kregen we ook niemand te pakken om onze bestelling op te nemen. Tenslotte werden we direct bij de deur gezet waardoor we de hele avond steeds een koude windvlaag langs ons heen kregen als de deur geopend werd. We hadden drie weken van te voren gereserveerd dus daar kan het niet aan gelegen hebben. Hoop niet dat het te maken had met het feit dat we via de AH restaurantactie hadden gereserveerd?
johnvandenbergh53 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Voor de tweede keer geweest .De keuze uit de kaart was nu veranderd in een drie gangenmenu speciaal voor de AHeyn actie .Maar ook hier keuze uit 3 voor en 3 hoofdgerechten dessert 2 keuzes.Maar het eten blijft goed.Jammer dat je voor de mayo (vingerhoedje)een euro moet betalen.Ook kun je beter vermelden dat je tijd hebt want het word best vlug op tafel gezet,maar het blijft een bezoek waard.
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijke gerechten en een vriendelijke bediening in een gezellig restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.
Wij waren er met de AH-actie.
Fransje H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Carpaccio en steak perfect, reuzengamba's te gaar en te weinig, veel te weinig groenten, alleen miniroosje broccoli en nauwelijks terug te vinden peentje
jhoudebreuil .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten , keuze uit meerdere menu's . Ons voorgerecht bestond uit een gerookte zalm wrap gevuld met krabsalade op een bedje van jonge sla.
Mijn vrouw had als hoofdgerecht de super scampi's met broccoli en n worteltje.
Ik had zelf de angus steak met wat groente.
Als nagerecht heerlijke cheesecake met rode vruchten.
De fles wijn van het huis (Chileense Marlot 2016) was ook lekker maar wel flink aan de prijs 22,50 en een liter plat water van 5,50 is ook niet echt een koopje.