Gastrobar De Moor

Grote Markt 29 4611 NT Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Gastrobar De Moor

Van alle markten thuis

Of je nou komt voor de ‘lazy sunday brunch’, een gezellige high-tea of een uitgebreide lunch of diner; hier ben je aan het juiste adres! Bij dit restaurant gaat je culinaire hartje hoe dan ook sneller kloppen. Denk aan een heerlijke bouillabaise, krakend verse gamba’s, de ‘lady- of daddysteak’ of een oer-Hollandse stoofpot. Daarnaast zorgt de bediening ervoor dat jij je helemaal op je gemak voelt en dat al je vragen over de kaart met enthousiasme worden beantwoord.

Meer informatie over restaurant Gastrobar De Moor

- High Tea 12:00 - 16:00

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar De Moor

jjvanschilt .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
een 3 gangenmenu van de AH restaurantactie.
Het is een aangepast menu speciaal voor deze actie, maar het is voor het geld, goed te noemen.
Daniëlle K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijke gerechten, prima bediening en een gezellige sfeer! We hebben genoten van ons avondje uit bij Gastrobar De Moor!
jan S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een fles kraanwater voor 6,50 is wat erg veel ! Eveneens het brood bij aanvang is aan de dure kant.
Hebben een desondanks het bovenstaande wel goed gegeten.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Tweet heerlijk gegeten bij De Moor! Voor de laatste keer dit jaar op het terras denk ik! Tonijnsashimi was heerlijk! Gewoon goed!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het was heel gezellig. En het eten was prima.
Voor herhaling vatbaar.
De inrichting van het restaurant was heel bijzonder!
tfklaassen .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Top top top top. Heerlijk gegeten , alles goe van smaak en vers.
Raad het restaurant aan, om gezellig en smakelijk te eten met vrienden , familie,
Alleen of zakelijk.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Alles zag er wel top uit maar de entrecote was al koud voor dat er maar een stukje van was afgesneden, erg slordig.
Te lang op de bar gestaan helaas voor het aan tafel werd geserveerd.
zuidlaren .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het voorgerecht en het nagerecht waren pirma. Mosselen stonden op het menu, maar waren er niet, daarom kregen we gebakken schol die wat aan de koude kant was.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Bediening vriendelijk en vlot het eten goed en smaakvol geserveerd.
Maakt het tot een gezellig avondje wat zeker voor herhaling vatbaar is.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Bij het voorgerecht was geen rauwe ham en brood. Om brood moesten we vragen. Kwamen 2 te harde broodjes. De aanbevolen rosé was zeer flets, een bodempje in het glas en veel te duur per glas (€5,-). We namen een burger. We hadden gevraagd om het vlees medium te serveren. Was toch rosé/rood. Broodje was klef. De aanbevolen wijn, Zinfandel, had weinig smaak, glas was bodempje gevuld en te duur (€ 6,-). Bediening was vriendelijk maar ondeskundig. Als dessert hadden we ijs met aardbeien. Dit was in elkaar geflanst. U begrijpt, dat wij dit restaurant niet aanbevelen bij onze vrienden en kennissen.
r.peper .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Ontvangst was vriendelijk. De gerechten: voorgerecht carpaccio, hoofdgerecht: schol, nagerecht: kaasplankje waren erg lekker. De porties waren precies goed. We konden op ons gemak eten. Er zat voldoende tijd tussen de gerechten. Een gezellige avond gehad met vrienden.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
De Moor is een gewone eetgelegenheid op een mooie locatie. Het op de site beloofde enthousiasme hebben we maar bij een van de medewerkers kunnen ervaren. Toilet niet toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn.
Over prijzen etc. zijn al genoeg kloppende recensies geschreven.
Sjoerd R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heel slechte ervaring gehad. Gereserveerd voor een lunch met ons team. We hebben een uur moeten wachten op onze lunch, terwijl het niet overdreven druk was. Een bestelling, hamburger was nog half rauw en teruggegeven aan bediening. Even later kwam nieuwe hamburger en deze was ook half rauw. Personeel leek zich niet echt schuldbewust en excuses konden er niet vanaf. Uitleg gevraagd bij de eigenaar. Die verontschuldigde zich uiteindelijk en wilde ons wel een gratis kop koffie aanbieden. Hamburger hoefden we uiteraard niet te betalen. Hebben direct rekening gevraagd. Hier gaan we dus NOOIT meer naar toe.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Verse zeetong,nu nog een kok die hem goed kan bakken.Ik ben een echte visliefhebber,maar de tong die ik bij jullie gegeten heb,die had wel wat langer in de olie mogen liggen.Misschien een tip voor de kok;doe eens wat peper en zout op de tong en een flinke klont boter in je bakpan.
lennekehagenaars .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Eten voortreffelijk. Bediening wat onervaren en vergeetachtig. Glazen wijn nog niet eens halfvol en dan zijn ze wel heel duur.
lieskeg .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Met AH bonnen gegeten. Voor bijna alles moest je bijbetalen. 2 mandjes brood voor € 9,00! Half glaasje wijn voor € 5,00. Huiswijn was er niet alleen dure flessen en ook geen halve flessen. Jammer, hier gaan we niet meer naar terug.
Birgit B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Hoge kwaliteit gerechten. We werden als volwaardige gasten behandeld (we hebben ons elders weleens als tweederangsgasten gevoeld). Dit moeten we vaker doen..... ook zonder AH-restaurantactie!! Bedankt en tot gauw.
Alize P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Alles was prefect! Mooi ingericht, gezellige sfeer, eten heerlijk.
Vriendelijk personeel, alles was netjes schoon. Aanrader!!
Mia L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gastrobar De Moor: Gezellig terras, goede bediening, eten goed, alleen : het is een A.H. actie, waar veel restaurants aan deelnemen en dan vind ik het vreemd dat op het speciale actie menu, bij diversen gerechten vermeld staat : + € 4,50 , b.v. voorgerecht o.a. Asperges en voor de zalm, die er bij ligt, moet je dan extra betalen, bij de Entrecote moest ik ook € 4,50 extra betalen, boven op de prijs van het A.H.Menu van € 32,50 , toch een beetje jammer.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
We hebben heerlijk, relaxt gegeten bij De Moor! We konden fijn buiten zitten en een heerlijk, rustig tempo kwamen achtereenvolgens de gerechten! We waren met het AH boekje maar aan de service was dit echt niet te merken! Kortom aanrader!