Gastrobar De Moor

Grote Markt 29 4611 NT Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over restaurant Gastrobar De Moor

Van alle markten thuis

Of je nou komt voor de ‘lazy sunday brunch’, een gezellige high-tea of een uitgebreide lunch of diner; hier ben je aan het juiste adres! Bij dit restaurant gaat je culinaire hartje hoe dan ook sneller kloppen. Denk aan een heerlijke bouillabaise, krakend verse gamba’s, de ‘lady- of daddysteak’ of een oer-Hollandse stoofpot. Daarnaast zorgt de bediening ervoor dat jij je helemaal op je gemak voelt en dat al je vragen over de kaart met enthousiasme worden beantwoord.

Meer informatie over restaurant Gastrobar De Moor

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 11:00
- High Tea 12:00 - 16:00
Zaterdag vanaf 11:00
- High Tea 12:00 - 15:00
- High Tea 12:00 - 16:00

Danelly .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Met Albert Heijn bonnen kun je kiezen van de gehele kaart, op een paar uitzonderingen na. Ruime porties. Gezellige bediening en een voortreffelijke wijn gedronken. Kortom, een geslaagd etentje.
Ladylily11 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prettige bediening, gerechten waren goed. Blijft teleurstellend dat het meer en meer gewoon wordt om een stukje brood als een betalend gerecht op het menu te zetten.
4615jh2 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het eten was heerlijk alleen zaten we dicht bij de deur en die ging nogal veel open en dicht dus daar kwam wel een flinke trek door ,dat is wel jammer
Am V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
ontvangst goed
wachttijden tussen gerechten erg lang
diner was niet echt warm [lauw]
personeel zeer vriendelijk en attent
afgelopen jaar waren de gerechten beter van smaak
Rickzaan .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, maar tot 2 x toe een niet-besteld gerecht gekregen. Muziek naar ons gevoel te hard en de temperatuur iets te laag. Zeer beperkte kaart dus weinig keuzemogelijkheden. Wij hadden een AH-arrangement, daardoor prijs-kwaliteitverhouding goed, maar normaal zouden we het iets te duur hebben gevonden. Het AH-arrangement gaf vrije keuze, maar bij enkele gerechten kwam er een (nogal hoge) meerprijs bij. Maar - en daar gaat het uiteindelijk vooral om - het eten (in ons geval diamanthaas) was uitstekend.
Dinavanoverveld .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij De Moor. Beetje lange wachttijden tussen de gangen. Gezellig restaurant, alleen het voorste gedeelte was wat kil met de deur die steeds open ging.
Nim J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten, fijne sfeer en goede service
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Vriendelijke bediening en goed van eten fijne ambiance echter de wachttijd tussen de gangen zou iets korter mogen zijn. Verder een heel goed alternatief om een gezellige fijne avond te hebben.
Chrwil .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
vriendelijke/vlotte bediening, ruime gezellige inrichting. eten is goed.mooie locatie op de grote markt. prijskwaliteit is redelijk tot goed.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk eten , en ruim voldoende eten ,zelfs teveel !
Wij wRen met de AH kaarten, maar we konden gewoon van de kaart kiezen ! Keuze genoeg !
Croquebolle .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Prettige ontvangst en bediening, en prettige jazzmuziek. Duidelijke uitleg welke gerechten uitgesloten waren van de AH-restaurantactie. Goed overleg met de klant: "Wilt u nog even wachten, of kunnen we het hoofdgerecht serveren? Informatief praatje over de wijn. Prima entrecote gegeten, die op verzoek ook echt medium was bereid, en gelukkig niet 'bedolven' onder saus, zoals je weleens tegenkomt. Salade, saus en goede friet werden apart geserveerd. Heerlijke gegeten, goede wijn gedronken, kortom een hele leuke avond.
Fransschipper .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Goed gesprek gehad met de "baas"
Gebruik gemaakt van AH-zegeltjes. Is voor herhaling vatbaar.
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gezellige, mooi ingerichte ruimte met voldoende privacy. Eten was niet veel bijzonders, kleine porties voor een middelmatige eter. Gezien de kwaliteit en hoeveel van het eten erg duur.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Jammer, Oke het is een AH actie het mag niet te veel kosten en moet nog wat opleveren aan het einde . Ik kan het allemaal begrijpen. Maar een stukje vlees een klein bakje saus en een beetje sla in een bakje dat vind ik jammer. Geen groente, te weinig saus het was allemaal wat karig te noemen.
Andere keren was het vele malen beter. Bij het naar huis gaan kwamen we nog kennissen tegen en zeiden het ook het is niet veel wat op je bord ligt.
Als je mee doet met de AH actie als bedrijf om in de rustigste maanden van het jaar toch nog mensen over de vloer te hebben moet je dezelfde kwaliteit leveren als dat je anders doet niet minder omdat het anders geld koste maar juist meer omdat je de mensen terug wilt zien in de maanden dat je op ze kan verdienen. Dat heel je restaurant vol zit met AH klanten is dan maar jammer verdien je misschien minder maar je naam blijft gelinkt aan een kwaliteit zaak. We gaan het nog een keer proberen met de AH bonnen om te kijken of het verbeterd, wordt vervolgd.
Silviavanbeek18 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Echt boven verwachting goed gegeten. Zowel de Entrecôte als de Diamanthaas waren heel erg mals. De wijn die er bij aangeraden werd was ook heerlijk en passend voor de tijd van het jaar. Voor- en nagerecht kregen we erg vlot en waren ook lekker.
Jschraven6 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en zijn perfect bediend.
Overal werd aan gedacht en omdat mijn vrouw slecht ter been was werd zelfs hiervoor een oplossing geboden.
Dit is klantvriendelijkheid ten top. ????
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Werkelijk heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening. Gezellige zaak. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Leuke ah actie, konden kiezen van de kaart en eten was heerlijk wat wij gekozen hadden. Leuke bediening, op terras wat minder ruimte, tafels dicht bij elkaar maar binnen genoeg ruimte. Zal er zeker nog een keer gaan eten!!
Xoxomoosxoxo .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Was erg lekker! Goede bediening en erg snel ons eten. Ik zou er zeker vaker gaan eten. En natuurlijk super fijn in combinatie met de ah kaarten