Gastrobar De Moor

Grote Markt 29 4611 NT Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Gastrobar De Moor

Van alle markten thuis

Of je nou komt voor de ‘lazy sunday brunch’, een gezellige high-tea of een uitgebreide lunch of diner; hier ben je aan het juiste adres! Bij dit restaurant gaat je culinaire hartje hoe dan ook sneller kloppen. Denk aan een heerlijke bouillabaise, krakend verse gamba’s, de ‘lady- of daddysteak’ of een oer-Hollandse stoofpot. Daarnaast zorgt de bediening ervoor dat jij je helemaal op je gemak voelt en dat al je vragen over de kaart met enthousiasme worden beantwoord.

Meer informatie over restaurant Gastrobar De Moor

- High Tea 12:00 - 16:00

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar De Moor

lekkereten1944 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
De ontvangst was vriendelijk en we leverden direct onze SocialDeal vouchers in. Het drinken en de menukaart kwamen vlot. Nadat we onze keus gemaakt hadden kwam de vraag of we tegen bijbetaling een broodschaaltje wilden. Ik had als voorgerecht de bloedworst met appel en mijn partner de gamba's. Beide waren heel lekker. De rumpsteak die mijn partner had besteld was precies goed. Ik had het vispannetje. Deze werd gebracht in een houten kistje dat er wat "gebruikt" uit zag. De vis met groenten zaten in een vrij diep, smal kommetje en dat eet niet zo fijn. De portie was ook niet al te groot maar hier bleken mijn ogen weer groter dan mijn maag want ik ben niet met honger van de tafel opgestaan! De heerlijke frietjes zaten in een soort rond friteusemandje. Ik had mijn eten liever op een gewoon bordje gehad. De Dame Blanche met de chocoladesaus apart in een weckpotje was natuurlijk lekker. Alle gerechten waren prima van temperatuur en kwamen vlot door. De bediening was heel de avond vriendelijk en klantgericht. De toiletten zijn boven maar op de gelijkvloers is een invalidentoilet / babyroom. Ons tafeltje was wat aan de kleine kant Het eten was goed maar de presentatie kan wat mij betreft wat "gewoner". Minder houten plankjes en wat meer aardewerk.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Werd zeer duidelijk onderscheid gemaakt tussenklanten met social deal en gewone klanten. Kwam zeer klantonvriendelijk over. Wilden vis volgens menu maar daar waren er maar enkele van. (alleen voor gewone klanten) terwijl dit wel op het social deal menu stond !!
yess B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Fijne sfeervolle plek, midden in het centrum, gastvrij, goede kaart, heerlijk eten en lekkere wijnen! Prima plek voor zowel zakelijke afspraken als privé gelegenheden.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Personeel vriendelijk en behulpzaam, ook de bediening was goed. In plaats van leiplateau en/of een houten plank, geven we persoonlijk de voorkeur aan voorverwarmde borden bij het hoofdgerecht.
Mientje B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De beperkte menukeuze i.v.m. AH-actie was goed,met uitzondering van de tonijn.
Op zich was de tonijn uitstekend, maar koud , wat nog eens werd benadrukt door de "berg "sla eronder.
Voor- en nagerecht uitstekend.
edenlenny .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij "De Moor".
Ontvangst en bediening was uitermate vriendelijk.
Gebruik gemaakt van de AH actie, voor herhaling vatbaar.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima gegeten. Enige kanttekening: beperkte keuze uit hoofd- en nagerechten. Slechts 4 hoofdgerechten waarvan nog eens 2 met bijbetaling. En 3 nagerechten waarvan 1 met bijbetaling.
Jan En Rina V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
een 3 gangenmenu van de AH restaurantactie.
Het is een aangepast menu speciaal voor deze actie, maar het is voor het geld, goed te noemen.
Daniëlle K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijke gerechten, prima bediening en een gezellige sfeer! We hebben genoten van ons avondje uit bij Gastrobar De Moor!
jan S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een fles kraanwater voor 6,50 is wat erg veel ! Eveneens het brood bij aanvang is aan de dure kant.
Hebben een desondanks het bovenstaande wel goed gegeten.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Tweet heerlijk gegeten bij De Moor! Voor de laatste keer dit jaar op het terras denk ik! Tonijnsashimi was heerlijk! Gewoon goed!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het was heel gezellig. En het eten was prima.
Voor herhaling vatbaar.
De inrichting van het restaurant was heel bijzonder!
Theresia K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Top top top top. Heerlijk gegeten , alles goe van smaak en vers.
Raad het restaurant aan, om gezellig en smakelijk te eten met vrienden , familie,
Alleen of zakelijk.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Alles zag er wel top uit maar de entrecote was al koud voor dat er maar een stukje van was afgesneden, erg slordig.
Te lang op de bar gestaan helaas voor het aan tafel werd geserveerd.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het voorgerecht en het nagerecht waren pirma. Mosselen stonden op het menu, maar waren er niet, daarom kregen we gebakken schol die wat aan de koude kant was.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Bediening vriendelijk en vlot het eten goed en smaakvol geserveerd.
Maakt het tot een gezellig avondje wat zeker voor herhaling vatbaar is.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Bij het voorgerecht was geen rauwe ham en brood. Om brood moesten we vragen. Kwamen 2 te harde broodjes. De aanbevolen rosé was zeer flets, een bodempje in het glas en veel te duur per glas (€5,-). We namen een burger. We hadden gevraagd om het vlees medium te serveren. Was toch rosé/rood. Broodje was klef. De aanbevolen wijn, Zinfandel, had weinig smaak, glas was bodempje gevuld en te duur (€ 6,-). Bediening was vriendelijk maar ondeskundig. Als dessert hadden we ijs met aardbeien. Dit was in elkaar geflanst. U begrijpt, dat wij dit restaurant niet aanbevelen bij onze vrienden en kennissen.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Ontvangst was vriendelijk. De gerechten: voorgerecht carpaccio, hoofdgerecht: schol, nagerecht: kaasplankje waren erg lekker. De porties waren precies goed. We konden op ons gemak eten. Er zat voldoende tijd tussen de gerechten. Een gezellige avond gehad met vrienden.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
De Moor is een gewone eetgelegenheid op een mooie locatie. Het op de site beloofde enthousiasme hebben we maar bij een van de medewerkers kunnen ervaren. Toilet niet toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn.
Over prijzen etc. zijn al genoeg kloppende recensies geschreven.
Sjoerd R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heel slechte ervaring gehad. Gereserveerd voor een lunch met ons team. We hebben een uur moeten wachten op onze lunch, terwijl het niet overdreven druk was. Een bestelling, hamburger was nog half rauw en teruggegeven aan bediening. Even later kwam nieuwe hamburger en deze was ook half rauw. Personeel leek zich niet echt schuldbewust en excuses konden er niet vanaf. Uitleg gevraagd bij de eigenaar. Die verontschuldigde zich uiteindelijk en wilde ons wel een gratis kop koffie aanbieden. Hamburger hoefden we uiteraard niet te betalen. Hebben direct rekening gevraagd. Hier gaan we dus NOOIT meer naar toe.