Gastrobar Blitz

Woensdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
EW01 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Afgelopen weekend weer heerlijk gegeten bij Blitz. Van een vernieuwde kaart met weer enkele toppers. De rendang en de buikspek zijn gelukkig gebleven en aangevuld met onder meer een sublieme Bavette Tataki (chimichurie) en een verrassende, frisse Gravad Lax (zalm met gin tonic granité en rode kool). Heerlijke combinaties weer en top bereid door een kok met passie voor het vak.
Wij komen zeker snel terug om ons weer te laten verrassen.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Ben het volledig niet eens met de kritiek van Roy105.
Zijn er nu verschillende keren geweest en steeds nieuwe gerechten op de kaart. Dat is de kracht van Blitz. Niet jarenlang van hetzelfde. Ieder bezoek weer nieuwe dingen op de kaart.
Eten is heel goed en voldoende. En komt het dan aan op een aardappeltje meer of minder dan bestel bij je en krijg je het ook. De vergelijking met gossimijne slaat nergens op. Dat is een vleesrestaurant en dit is culinair genieten. Daar ga aan wij toch meer voor.
Ga zo door.
Anne .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Mooie ambiance, intieme sfeer en heerlijk gegeten! Alles is vers en huisgemaakt en dit proef je direct. Ook gezellig om te borrelen met een lekkere hap. Een aanwinst voor Uden en absolute aanrader. Ons zie je zeker terug!
Rvdenakker .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Hebben er heerlijk gegeten! Originele gerechten op de kaart die je ergens anders niet zo snel tegenkomt. Wij hebben gekozen om met 4 personen alle voorgerechten te proberen/delen ipv 1 voorgerecht, 1 hoofdgerecht en 1 nagerecht. Vooral de kokos massalasoep, rendang en de buikspek waren toppers. Alles uiteraard lekker vers gemaakt inclusief de frisse sausjes die op tafel kwamen. Smaakte allemaal voortreffelijk. Daarna nog aan de bar blijven hangen omdat de sfeer zo gemoedelijk en gezellig was. Iets wat we normaal nooit doen. Komen snel terug om de rest van de kaart te proberen.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Nieuwe tent in uden, mooie gelegenheid, maar minpunten:

De kaart is zeeeer beperkt.
Prijs is te hoog voor wat je op je bord krijgt.
Het eten was goed, maar ik ga er niet meer terug, omdat wij na het eten nog honger hadden, en als als ik er van alles bij moet bestellen, vind ik dat niet echt klant vriendelijk met de prijzen die ze hanteren. ( tournedous € 23.50,- als voorbeeld) je krijgt er aardappeltjes bij, maar twee borden met 7 aardappeltjes, dat zal toch niet de bedoeling zijn.

Tip voor de eigenaars: Als je langs een vleesrestaurant zit als Gossiemijne, waar je alle keus van eten hebt, moet je toch een heel goed concept hebben waardoor mensen terug komen. Ik vond de eerste indruk daar in tegen vallen.
Maar nogmaals, eten was prima, ambiance zag er gezellig uit.

Groet,
Roy