Gastrobar Anton

Brink 1 1251 KR Laren Nederland Kaart

Over restaurant Gastrobar Anton

Restaurant Mauve en Gastrobar Anton delen het dak -vernoemd naar de gelijknamige kunstschilder. Het decor is rustig en in aardetinten gekleurd zodat de rust gelijk over je heen valt. Bij Anton kun je terecht voor een kop koffie, wijn per glas of een lekkere cocktail. Stel daarbij je eigen lunch of diner samen met de kleine en verfijnde gerechtjes op de kaart. Denk aan steak tartaar, gepofte quinoa en mosterdschuim.

Meer informatie over restaurant Gastrobar Anton

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ital .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Vandaag wezen lunchen, is geen hoog vlieger lekker geluncht maar de bediening mag wat beter opgeleid worden. Lang wachten daa jammer eten eenvoudig maar lekker
Fer V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijke lunch gehad bij Anton. Zit op kruispunt midden in het dorp Laren. Goed belegde broodjes. Vriendelijke bediening. Prima plek om even gezellig te lunchen.
E R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Het is mij niet helemaal duidelijk wat dit restaurant nou precies is. Gastrobar: een drankje met lekkere hapjes dacht ik. Wij hadden geen zin om heel uitgebreid te eten en daarom vonden we de gastrobar een goede keuze. Interieur is trendy maar gezellig. Vooral in de serre zag het er leuk uit, maar alleen 2 persoons tafeltjes. (wij waren met zn 3en) . Nu het eten: veel aantrekkelijks zagen we niet staan op de beperkte kaart staan. Je zou wat spannende en inspirerende gerechtjes verwachten gezien de setting. Daarom kozen we vooraf voor de bitterballen en groenteballen (kan je ook in een bruin cafe krijgen). Daarna een hompje onduidelijke risotto, kleine hamburger (was verder prima) en Flammkuchen. Allemaal niet spannend, niet mooi opgemaakt en heel gewoon. Maar.... ik kreeg een KOUDE kleffe flammkuchen, met wat rookvlees als topping in een pizza doos. Onmogelijk om met bestek te eten, en het zag er echt niet uit. Ik heb heel veel flammkuchen gegeten in Duitsland, maar nog nooit een koude! Wat van gezegd, maar volgens de bediening hoorde dat zo....heel teleurstellend allemaal. Bediening was verder vriendelijk.
Heel jammer dat een leuk idee van "gastrobar" zo slecht wordt uitgevoerd. Wij komen hier niet meer.
MissFijnproever .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Gastrobar Anton

Wat een prettig lunchadres is dit. Hier kun je echt even in een rustige ambiance bijpraten, iets wat in veel horeca bijna onmogelijk is. En je kunt er nog goed eten ook.
De keuze valt op steak tartaar met mosterdschuim en gepofte quinoa en risotto met geitenkaas, rode biet en salie, beiden voortreffelijk bereid. We drinken er een glas pinot Grigio bij en sluiten af met koffie. Een aanrader.
Cengis .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Na de laatste keer waren we wat kritisch en geruime tijd niet geweest. Kaart is sindsdien iets uitgebreider en ook met de wijnkaart kunnen we beter uit de voten maar die mag nog wat gevarieerde in de prijsklasse onder de €6 per glas. Charcuterie was heerlijk en royaal de visgerechten precies goed voor een gastrobar. Bediening prima. Het mag er iets drukker worden. Wij komen in ieder geval weer terug.
Krijn_de_Graaf .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Afgelopen zondag weer een dagje Laren gedaan. Nu voor de derde keer bij Gastrobar Anton geweest. Het interieur is wat ons hier erg aanspreekt. Je kunt leuk zitten in de serre. Wederom was de service weer belabberd! Bijna geen gasten en het duurt erg lang voordat er iemand aan tafel komt, bestellingen worden vergeten en de bitterballen waren koud van binnen. We wilden blijven eten maar dat hebben we elders gedaan. Echt zonde voor zo'n mooie zaak maar na drie keer passen wij voortaan.
Iemkeamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Op een drukke vrijdagavond genoten van de prachtige kleine gerechtjes. Het smaakte zo heerlijk dat we als toetje gewoon nog een keer besteld hebben wat we het lekkerst vonden... de sushi met Albacore Tonijn en de risotto :-)
Maar ook de steak tartaar en de gamba's waren super!
Een aanrader
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Het was weer eens tijd om in Gastrobar Anton neer te strijken en dat was een meer dan plezierige ervaring! Het eten was heerlijk, net als de vorige keren, maar Gastrobar Anton is ook qua look erg mooi, helemaal met het nieuwe interieur en een serre. Yes, lekker ook in de herfst en de winter het gevoel buiten te zitten en toch lekker warm. Een aanrader.
Kriss .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Wauw het was alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest maar wat is Anton een mooi zaakje geworden, het interieur word steeds mooier en krijgt steeds meer sfeer! De nieuwe serre is prachtig om te zitten met uitzicht op de brink en prachtig ingericht.

S ' avonds hier gegeten en de gerechten zijn zo mooi opgemaakt en die risotto is werkelijk om te smullen.

Heerlijke kleine hapjes en zeer vriendelijk personeel!

Ga zo door!
Cengis .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Wij hebben al diverse malen gegeten bij Anton en vonden het aanvankelijk een heel leuke formule met uitbouw mogelijkheden. De keuze uit de verschillende tapa achtige gerechten was al beperkt maar de kwaliteit goed. Recent zij er dingen op de kaart veranderd, waardoor de rekening oploopt terwijl de keuzevariatie afneemt, de porties duurder worden maar niet groter en dat is jammer en zelfs dusdanig dat wij overwegen niet meer te gaan komen. De wijnen zijn goed , maar er is een idioot verschil tussen de standaard wijnen en de iets betere categorie. Prijzen per toch niet al te ruime glazen van € 6-8 zijn buiten proportie en niet uit nodigend. Volgens mij doen ze zichzelf daar mee te kort. Deze formule kan een succes worden door meer variatie in gerechten en een prijs per gerecht tussen de €7 en 12 en en prijs per glas tussen € 3.75 en € 5.75 en dan is het handig meer wijnen aan te bieden van iets bijzondere kwaliteit van € 4.50.
Kortom erger jammer. Ze gaan het zo niet trekken met de opkomende concurrentie.
Aan de bediening ligt het niet die is vriendelijk en prettig.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Een lekker hapje gegeten met een vriendin na een middag winkelen in Laren. Het was toen (17.30 op een zaterdag) helemaal niet druk, later liep het iets voller. Wij kregen volledige aandacht, bediening was top en het eten smaakte heerlijk. Mini gerechtjes om te delen, prima porties vooral voor vrouwen!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Lunch bij Anton. Ontvangst waardeloos. Bediening was druk met opbouw van de lounge/podium en zag ons daarom niet staan dan wel zitten. Voor mijn gasten uiterst vervelend.. Lunchkaart niet al te groot. Bijzondere lunchgerechten?. Nee dat niet. Wel klein en prijzig . Prijs/prestatieverhouding is enigszins zoek. Interieur? Meer doorsnee eetcafé. Niets bijzonders.Wij hebben betere gezien. Alles bijelkaar maakt Gastrobar Anton het in Laren N.H.niet waar.
Ik had beter verwacht in Laren. Zeer ontevreden.Geen herhaling.
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Een leuk concept als je niet zo goed kunt kiezen van de menukaart. De gerechtjes zijn klein, zodat je meerdere dingen kunt nemen. Wij kozen de pizza met tonijn, de tartaar met mosterdschuim en gepofte quinoa (geweldig lekker trouwens!), de risotto en een hamburgertje.
Alles leuk gepresenteerd en smakelijk. Leuke entourage en aardige bediening.
Corrine4u .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Vorige week met vriendinnen gegeten en gezeten bij Anton! Wij wonen door het hele land heen en hadden, op aanraden van iemand, gekozen voor Anton. Gelukkig was het helemaal top! We hebben lekker zitten kletsen, heerlijk gegeten en zijn prima bediend. De zaak is heel warm en stijlvol ingericht en ook hadden ze later op de avond een DJ. Kei leuk! Zeker een aanrader!
Kdantuma .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Super goed eten, vriendelijk en gezellig personeel, het is gezellig! Top om even wat kleine hapjes te eten en iets te drinken
Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Na positieve berichten van onze kennissen zijn wij gaan lunchen bij gastrobar Anton, naast Mauve.
Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en mochten we een plekje uitzoeken. De bediening is vlot en accuraat in tegenstelling tot onderstaande reacties. Het eten was voortreffelijk, je merkt dat er aandacht aan is besteed. Vooral de steak tartaar met mosterdschuim, complimenten! Wij komen zeker terug!
Kriss .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Lekker gegeten bij de hippe buuf van Mauve.
Heerlijke smaakvolle gerechtjes, en de opmaak is prachtig.
Het interieur is mooi en erg hip en het word steeds sfeervoller aangekleed.
De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.

Komen snel weer!
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Heerlijk gegeten! Gastrobar Anton heeft een mooie en warme uitstraling. De ambiance en sfeer zijn goed en het eten is verrukkelijk. Een tip dus!
Karea .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Onverwacht bij gastrobar Anton binnengestapt. We hadden eigenlijk het voornemen om bij Mauve te eten, maar restaurant was gesloten. Het geheel is nieuw ingericht maar niet echt gezellig. De bediening is matig, we moesten na wachten tot tweemaal toe de aandacht vragen van de bediening voor de kaart en het opnemen van de bestelling. Mijn partner en ik namen allebei een Risotto, geen hoofd- en voorgerecht omdat die ons niet aanspraken. Klein porti, smaakte redelijk. Werd geserveerd in een soort van kleine dekschaal met een hoge rand, niet makkelijk eten. Een gebakken eidooier (het wit was weggesneden, kennelijk in de vuilnisbak) met een geringe garnering maakte het gerecht af. Harde muziek, weinig privacy ten opzichte van de buren(of spraken ze gewoon op luide toon?) althans zo werd het door ons ervaren. Niet voor herhaling vatbaar.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Vol verwachting gingen wij naar het nieuwe Anton Gastrobar. Het eerste dat opvalt is de kleine bar waar je nauwelijks aan kunt zitten. Je verwacht dat niet met zo'n naam. De manager zat gezellig met gasten aan de wijn en er was een DJ. Genoeg ingrediënten voor een gezellige avond. Er was alleen te weinig (oplettend) personeel. Het duurde erg lang voordat we een glas wijn en een kaart kregen. Je vraagt je dan af waarom de manager dan niet even bij springt in zo'n nieuwe zaak.
De muziek was veel te luid. De zaak heeft veel last van galm waardoor praten aan tafel vrijwel onmogelijk wordt. Iedereen zit naast een lege open ruimte (de lege 'dansvloer'). Na de eerste ronde 'bites' (die niet eens slecht van smaak waren) hebben we de rekening gevraagd en hebben we elders de avond voortgezet.
Jammer! We hopen dat het nog goed komt.