Gastrobar Aandacht

Biltstraat 48 3572 BC Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Voor het diner heeft u vrije keuze met een minimale besteding.
      DINER U maakt zelf een keuze van onze a la carte kaart. Minimale besteding totaal is €25,- p.p aan eten waarna 50% korting in rekening wordt gebracht.
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Gastrobar Aandacht

Geniet van het moment

De Biltstraat in Utrecht werd al in de dertiende eeuw aangelegd. Een historische plaats waar ooit de eerste paardentram reed, kermis werd gehouden en heel veel mensen passeerden. Nu is het de plek waar je in Bar Aandacht niet achterom of vooruit kijkt, maar juist geniet van het moment. De Spaanse en Italiaanse gerechten zijn het waard om even bij stil te staan, de goede wijnen kun je alleen koesteren op het moment dat je ze drinkt.

Glas champagne

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar Aandacht

Milou V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Erg teleurgesteld!
Bij binnenkomst vertelden we dat we met de AH bon wilden eten, we hadden ook gereserveerd via AH, dus dit was helder. De Engelssprekende bediende vertelde ons dat we konden kiezen uit een plankje of losse gerechten. We kozen de plank. Deze was heerlijk, maar was niet genoeg, daarom bestelden we nog twee extra gerechtjes. Na het eten vroegen we de rekening en toen vertelde de bediende dat we géén gebruik konden maken van de AH kaart. Dit kwam volgens haar, omdat we nog niet genoeg geld hadden uitgegeven aan het eten! We kregen uitleg van een Nederlands talige collega en zij kon hier helaas niets aan veranderen, het was een communicatiefout geweest. We konden nog drie desserts gratis bestellen, maar hier hadden we na de koffie natuurlijk geen trek meer in met z'n tweeën... Er kwam geen passende oplossing en konden de gehele rekening betalen en de kaart bewaren voor een volgende keer... Hier komen wij dus echt niet meer terug, en dat alleen maar door de bediening en de zeer slechte communicatie. Erg jammer! We gingen hier heen vanwege de bon en dan hoor je achteraf dat hij niet gebruikt mag worden,,, Ik vind dit te bizar voor woorden!
Celine T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Fantastische prijs-kwaliteit! Goed eten en lekkere wijn.
Dine L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Zeer vriendelijke en gezellige bediening. Lekkere tapas , goed bier en goede wijn.
Sabina D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Lekker ouderwets lang tafelen met kleine hapjes. Bediening zeer gastvrij en behulpzaam. Hier al regelmatig gegeten en elke keer weer blij verrast.
Trudy R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Wij komen niet terug.het eten was goed,maar veel te veel herrie,je kunt degene met wie je aan tafel zit niet eens verstaan
Christi M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Erg lekker gegeten, aardig personeel, flessen wijn wat duur, het duurde lang voordat we de tweede ronde konden bestelling. Wel was die tweede ronde ook weer erg lekker. Fijne avond gehad.
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk gegeten en AH actie was goed geregeld: zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen!
Marita V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Prima service, er kwam onverwacht een derde persoon bij en we kregen een grotere tafel en de AH restaurant actie voucher werd ingezet op 33 % voor 3 personen.
Ruime vegetarische keuze, de 'plank' (met keuzes van de kok) a € 25,- was voor 1 persoon zelfs teveel, daar had de bediening ook al voor gewaarschuwd.
Als nagerecht cheese-cake maar die heb ik vaak heel veel lekkerder gegeten, de bediening reageerde daarop heel correct door een afsluitende kop thee/koffie van het huis aan te bieden.
Zeker een restaurant om nog een keer te bezoeken.
Fleur S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Gezellig en warm. Heerlijk met een wijntje genieten van verschillende gerechtjes. Perfect voor een borrelavond om het weekend in te luiden.
Elles I.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
heerlijk gegeten!
Stan M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Lekker eten, goede porties en prima service.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Leuke en vriendelijke bediening, wij werden zelfs herkent door een medewerker, omdat wij enkele weken geleden daar ook hebben gegeten. Dat geeft ons een goed gevoel. Hij kwam ons speciaal begroeten, maar werkte in een andere wijk.
Kim L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
eten was erg lekker. Absoluut aan te raden. Alleen de cocktail was het geld niet waard (Italiaanse sangria voor 9 euro, maar het leek gewoon rode wijn met een sinaasappel schijf)
Natasja S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Prima tapasbar, leuke inrichting en lekkere wijn.
J.A.M. M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Erg lekker en verfijnd eten.
Veerle V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Goed eten, ook aantal leuke groente/ vega opties. Aardige bediening, mooie wijnkaart. Las veel terug in de andere recensies dat de wijn duur zou zijn, maar er staan ook gewoon 3 per kleur op voor huiswijn prijzen, daarnaast nog iets van 7/8 duurdere wijnen per glas te krijgen. Voor de zwangeren onder ons, kon eindelijk een keer een kaasplank bestellen want alles was gepasturiseerd, super fijn!
Wesley H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Het eten was kwalitatief goed maar qua presentatie erg simpel. Er zat weinig verrassends tussen en je hebt niet het idee dat het werkelijk zelf bedacht is. Stiekem soms kant en klaar gevoel.
Nogmaals, eten was verder goed qua smaak e.d.
Bediening was vriendelijk en servicegericht.

We schrokken wel van de afrekening van de Tinto de verano. Een drankje die we erg goed kennen vanuit Spanje en waar je daar nog geen 3 euro voor betaald. Dit drankje werd hier verkocht als een cocktail met een uiteindelijke prijs van 9 euro per glas. Dit voelt stiekem wel als oplichting aangezien het niets meer is als rode wijn met Sprite en wat fruit .. echt enorm buiten proporties
Olgert K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten. We vonden de drank iets aan de prijzige kant. De bediening was vriendelijk en ondanks de drukte was de wachttijd voor het eten precies goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
lekker eten, akoestiek slecht en stoelen spartaans
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Alle gerechten waren een beetje vlak en soms vrij zout. De aioli en andere sauzen had geen uitgesproken smaak. Bij de artisjok zou hazelnoot in de saus zitten en die proefden we ook niet; het gerecht was verder lekker. Het brood was niet super, en de helft van het bakje garnalen was opgevuld met pompoenstukjes en pompoenmousse. De olie die erbij zat had ook niet de verwachte uitgesproken smaak. De gefrituurde visjes waren wel lekker en de chorizo was heerlijk. We waren vrij snel klaar in dit restaurant. De service was uitstekend en het was gezellig zitten, alleen jammer dat het eten niet zo uniek was als de recensies deden geloven.