Gastrobar Aandacht

Biltstraat 48 3572 BC Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gastrobar Aandacht

Geniet van het moment

De Biltstraat in Utrecht werd al in de dertiende eeuw aangelegd. Een historische plaats waar ooit de eerste paardentram reed, kermis werd gehouden en heel veel mensen passeerden. Nu is het de plek waar je in Bar Aandacht niet achterom of vooruit kijkt, maar juist geniet van het moment. De Spaanse en Italiaanse gerechten zijn het waard om even bij stil te staan, de goede wijnen kun je alleen koesteren op het moment dat je ze drinkt.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gastrobar Aandacht

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar Aandacht

khassine1 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Een echte aanrader.
We vonden alle tapas die we hadden besteld erg lekker.
We zagen dit restaurant bij de AH aktie staan anders hadden we het waarschijniijk nooit geprobeerd maar komen nu zeker terug
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Met ons gezin tapas gegeten. Altijd zeer populair bij de jongens om de verschillende gerechten te kunnen proeven. Heerlijk gegeten, gezellig restaurant, vriendelijke bediening, goede prijs. We komen hier zeker nog eens terug.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ontzettend lekker eten, alles was heerlijk. Zou er zeker nog een keer terugkomen! Werden af en toe over het hoofd gezien omdat we in een hoekje zaten. Maar verder heerlijk gegeten!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Met de AH actie geweest.
Ruime keuze aan tapas, heerlijk gegeten.
Tevens ruim assortiment aan wijn. Sfeervol ingericht restaurant.
Ginette R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Leuke vlotte bediening en kwaliteit van de gerechten is gewoon goed. Precies wat je verwacht.
Wij komen graag terug.
Enige tip: Geef op de kaart aan wat warme en wat koude tapas zijn.
Arianne O.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Hartelijk ontvangen door de bediening. Duidelijke uitleg over het concept en goede aanraders. We hebben verschillende gerechtjes van de kaart gekozen om te delen; deze kwamen snel naar ons toe.

Het eten zelf was heerlijk; alles was goed op smaak en de variatie in gerechten was erg leuk.

We komen zeker nog een keer terug!
H S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Grote plank voor 2 personen met heerlijke tapas gegeten. Het zag er super uit en smaakte geweldig.
Lekkere wijn erbij (goed geadviseerd). Met AH-actie, wat gelijk goed werd uitgelegd. Kortom top en zeker voor herhaling vatbaar.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk eten, geweldige service. De stoel zat alleen niet echt comfortabel. Verder is dit restaurant een echte aanrader.
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wat een ontzettend leuk restaurant met personeel die veel weet te vertellen over de gerechten evenals de wijnen. Beiden van erg goede kwaliteit!
Christel K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Goede lunch gehad. Veel variatie doordat we kleine hapjes kregen die we mochten proeven. Kortom we komen zeker nog eens terug om meer te proeven. Ps: super uitgebreide wijnkaart met diverse prijzen
Laurens D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Eten was top, grote tapasplank gehad. Er waren wat gerechtjes die veranderd waren ten opzichte van de vorige keer, top! De bediening was alleen wat klungelig en niet scherp. Biertje vergeten te brengen en knoeien met wijn bij het inschenken van het glas.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Ik had helaas weinig tijd. De paella smaakt naar meer! Wordt vervolgd!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Leuke ambience, prima eten en zeer vriendelijk en kundig personeel. Heb een Tapasplank groot gegeten (had even door moeten geven dat ik geen Pulpo/inktvis lust...vergeten dom!) Mooie tapas, ook aan lekker groenvoer gedacht...kortom top! ook het toetje: Cheesecake en Vanillemousse om te smullen. Alles precies goed..... de knop kon dicht blijven en toch zat ik lekker vol en was voldaan!
Moniek T.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Alles was prima in orde, alleen de akoestiek is slecht, aan het einde van de avond waren we schor van het harde praten om elkaar te kunnen verstaan.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met de ah restaurantactie hier op een zaterdagmiddag geluncht. Zeer prettige bediening met uitleg over de wijnen en de gerechtjes. Beiden smaakten ook nog eens zeer goed. Kortom een heerlijke middag hier gehad. Aanrader!
Femmeke R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
heerlijke gerechtjes, lekkere wijn en goede bediening
Gottfrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Prima restaurant, uitstekende tapas. Behalve de klassieke tapas die kwalitatief heel goed waren en geen opgewarmde kost bevatten (zoals ik wel es meemaakte), waren er ook speciale, ongewone tapas. Gefrituurde risottoballetjes met truffel, carpaccio van gele biet. Heel smaakvol. Echt een aanrader om hier te gaan eten.
janheijm .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
We waren er voor het eerst. Leuk adres, weer eens wat anders. We hebben heerlijk gegeten van 'de plank'. Met een vlotte en attente service. Aanrader.
Tenastalie B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We zaten lekker op het terras. Enige nadeel was de drukke weg waaraan het restaurant ligt. Verder lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel.
faniccarm .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ik ben hier samen met een vriend gaan lunchen. We kregen smaakvolle, creatieve gerechten vlot opgediend door vriendelijke bediening. Zeker een aanrader! Vooral de arancini en de stoofpeer met vanillesaus sprongen eruit. Zeker een aanrader!