Gastrobar Aandacht

Biltstraat 48 3572 BC Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Voor het diner heeft u vrije keuze met een minimale besteding.
      DINER U maakt zelf een keuze van onze a la carte kaart. Minimale besteding totaal is €25,- p.p aan eten waarna 50% korting in rekening wordt gebracht.
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Gastrobar Aandacht

Geniet van het moment

De Biltstraat in Utrecht werd al in de dertiende eeuw aangelegd. Een historische plaats waar ooit de eerste paardentram reed, kermis werd gehouden en heel veel mensen passeerden. Nu is het de plek waar je in Bar Aandacht niet achterom of vooruit kijkt, maar juist geniet van het moment. De Spaanse en Italiaanse gerechten zijn het waard om even bij stil te staan, de goede wijnen kun je alleen koesteren op het moment dat je ze drinkt.

Glas champagne

Joelle J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Maroesja D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig! Wel een beetje rumoerig, maar daar had ik alleen ‘last’ van vanwege slechthorendheid. Fijne avond gehad.
Mieke F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Een erg aangenaam restaurant. Wij waren met 2 veganisten en daar was extra zorg aan besteed omdat wij dit van te voren aan hadden gegeven. De liefde van het bereiden van gerechten is terug te zien. Ook op de bediening was niets aan te merken. Een zeer vriendelijke dame die haar vak verstaat
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Fantastisch concept, heerlijk eten en hele attente bediening! Wij komen binnenkort weer terug.
Paulienvandervegt .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Echt lekker! En ook fijne bediening. De inrichting vd zaak met houten vaten etc gaf veel sfeer, paste goed bij t eten. Dikke aanrader dus. Let op ze hebben zowel Gastrobar aandacht als het restaurant aandacht voor eten, ik stond eerst bij de verkeerde ????
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
* Hele fijne plek om de borrel en diner in elkaar over te laten vloeien. Populair is de plank met tapas en antipasti gerechten waar je van alles wat kunt proeven en wat zich ook makkelijk laat delen door twee à drie personen. Wij waren met een gezelschap van vijf en wij hadden genoeg aan de grote plank en ongeveer tien losse gerechtjes.

* Bediening helpt mee een passende wijn te vinden en heeft ons de hele avond goed verzorgd. Geen merkbare wachttijd ervaren voor (bij)bestellen van eten en meer wijn.

*Als de hele zaak vol zit dan is het vrij lawaaierig binnen, hierdoor niet de beste plek als je een rustig etentje verwacht.

*Ik heb nu twee keer gegeten in Gastrobar Aandacht en niet kunnen ontdekken of de kaart wordt aangepast aan het seizoen.
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Top avond, heerlijk gegeten , plezierig geholpen
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Ruime keuze in gerechten en op de wijnkaart: fijn! Lekker gegeten. Normaal prijsniveau. Service liep niet helemaal goed: een bestelling die deels niet klopte en onlogische wachttijd voor bestelling drankjes.
Jammer dat het heel lawaaierig is; wij vonden dat vermoeiend.
Lydia S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Lekker gegeten, gezellig restaurant met goede bediening.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Deze keer was het eind oordeel goed. Eerder was de ervaring echter beter en was ik veel enthousiaster. De kaart is onlangs aangepast. Sommige gerechten op de kaart zijn qua bereiding aangepast en zijn jammergenoeg niet beter geworden, in tegendeel. Mijn lofzang van meerdere eerdere keren is daarmee voor nu het zwijgen opgelegd :(
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Gezellige sfeer en lekkere tapas
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijk eten, lekkere wijnen.

Hoogtepunt: eend!
Valerie D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Leuke kaart en prima porties, behalve het dessert. Dessert had een hele slechte prijs / kwaliteit / hoeveelheid verhouding.
Verder prima gegeten!
Suzan A.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Super lekker gegeten, leuke kaart met mooie gerechtjes! Bediening was ook heel chill en wist veel te vertellen over wat er op de kaart te vinden was. Aanrader dus
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Fijne plek, heel lekker gegeten .. vriendelijke bediening, omgevingsgeluid zou misschien iets meer gedempt kunnen worden.
Hanny D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Bediening drong er op aan dat we wijnkaart zouden bestuderen. We moesten lang wachten voor ze terugkwam. Eten was geen volwaardige maaltijd omdat de tapas eenzijdig zijn.
Er werd niet gevraagd of we nog dessert wilden. Het was erg gehorig.
Merijn L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Na zeer goede ervaring met Aandacht voor eten nu bij het zusje gegeten en wederom voortreffelijk! Een echte aanrader!
Eric N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijke avond gehad met heerlijk eten en leuke bediening.
Carola T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Erg leuke avond gehad: heerlijk gegeten voor een goede prijs en fijne sfeer en bediening. Bijzonder dat je sjieke wijnen zoals Amarone ook per glas kunt bestellen! Aanrader!