Gastrobar Aandacht

Biltstraat 48 3572 BC Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gastrobar Aandacht

Geniet van het moment

De Biltstraat in Utrecht werd al in de dertiende eeuw aangelegd. Een historische plaats waar ooit de eerste paardentram reed, kermis werd gehouden en heel veel mensen passeerden. Nu is het de plek waar je in Bar Aandacht niet achterom of vooruit kijkt, maar juist geniet van het moment. De Spaanse en Italiaanse gerechten zijn het waard om even bij stil te staan, de goede wijnen kun je alleen koesteren op het moment dat je ze drinkt.

Glas champagne

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar Aandacht

Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijke wijnen en zeer goede kwaliteit Tapas en Antipasti.
Gert H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wijn iets te hoog geprijst
Emma J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Super gezellig tapasrestaurant met leuke bediening, fijne sfeer en heerlijk eten! Leuke verhalen bij de wijnen die geserveerd worden, omdat ze zelf contact hebben met de wijnboeren. Nu voor de 3e keer gegeten en zeker niet de laatste keer!
mariannevanbakel .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We waren er al eerder, en komen nog weer terug, kijken of de bediening weer onthoudt welke wijn bij ons favoriet is,
en verder ga ik niets zeggen stomme regel dat je recensie meer dan 120 tekens moet bevatten
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijke gerechten en wijnen, vriendelijke bediening die door de drukte wel eens wat over het hoofd ziet. Daardoor af en toe lang gewacht op drankjes en de rekening, terwijl het eten wel erg snel op tafel staat. Dat was het enige minpuntje wat ons betreft, verder komen we hier graag terug!
Lian H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
het duurde even voor we opgemerkt werden toen we binnenkwamen. de bediening bestond aan het begin van de avond dan ook maar uit twee personen. de jongeman deed erg zijn best om alles in goede banen te leiden, maar zijn collega vergat ons meermalen. de prijsverhouding eten (normaal) / drank (duur) was nogal uit balans. pas toen er meer personeel kwam, ging de bediening beter. maar het meeste kwam nog steeds neer op de (onafgebroken attente) jongeman. meer goed personeel aannemen dus, en de kwaliteit van het eten iets meer in de richting van de kwaliteit van de wijn brengen.
Han O.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Fijne zaak waar ik al vaker een tafel reserveerde. Smakelijke mix van meer traditionele tapas, zoals de ‘patatas bravas’ en de kaaskroketjes, en iets meer avontuurlijke tapas als de coquilles in een weckpotje. Lekkere wijnen er bij. Sympathieke zaak.
Al vraag ik me af waarom ze hier Engelstalig personeel in de bediening aan het werk hebben. We zijn hier toch gewoon aan de Biltstraat?
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het was weer heerlijk en genieten bij Gastrobar Aandacht! Zij doen hun naam eer aan!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Leuk restaurant, lekker gegeten, vriendelijk personeel. Kortom een aanrader!
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Goede porties, vriendelijke bediening, lekker eten en een fijne sfeer! Wij komen hier zeker een keer terug. We vonden de wijn aan de prijzige kant, maar als je de wijnen proeft snap je ook waarom!
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijke kleine gerechten/tapas en een uitgebreide wijnkaart. De bediening is heel vriendelijk. Leuke zaak!
Robina Z.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Fijne bediening!
Pim R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Vooral de plank met hapjes is ideaal als je met z'n vieren bent. Jammer van de saaie afscheidsreden van de een KNVB-bobo op de achtergrond.
Derk H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Hele lekkere kleine hapjes. Service was ook erg goed. Eten was er snel maar niet te snel. Aanrader als je snel even lekker wilt eten.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijke hapjes, vrolijke vriendelijke bediening. Er werd toelichting op de wijnen gegeven, erg leuk. Zeker een restaurant om naar terug te gaan.
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Leuk restaurant met heerlijke kleine hapjes
Roelofje J.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Precies wat we zochten,heerlijke gerechtjes met mooie wijnen !
Norma J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Lekker gegeten. Heerlijke tapas en prima prijs/kwaliteit verhouding. Gaan zeker terug. Vriendelijke uitleg over de wijnen en gratis fles kraanwater op elke tafel. Aanrader!!
Ginette R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gezellig gezeten, sfeervol ingericht en lekker gegeten. De gerechten kun je heel gemakkelijk samen delen, zodat je veel verschillende dingen kunt proeven. Hele leuke attente bediening. Komen zeker terug
Lian H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
smakelijk gegeten. de gerechten zijn leuk opgemaakt (vooral het "plankje" in twee formaten is een origineel idee). veel vega-keus. wel ietwat aan de rumoerige kant (door laag plafond?)