Gastrobar Aandacht

Biltstraat 48 3572 BC Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gastrobar Aandacht

Geniet van het moment

De Biltstraat in Utrecht werd al in de dertiende eeuw aangelegd. Een historische plaats waar ooit de eerste paardentram reed, kermis werd gehouden en heel veel mensen passeerden. Nu is het de plek waar je in Bar Aandacht niet achterom of vooruit kijkt, maar juist geniet van het moment. De Spaanse en Italiaanse gerechten zijn het waard om even bij stil te staan, de goede wijnen kun je alleen koesteren op het moment dat je ze drinkt.

Glas champagne

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar Aandacht

Marion V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Een heerlijke avond. Goede warme sfeer. Ontzettend lekkere rosé Enate Rosado. En verrukkelijke tapas. Vriendelijke bediening met een gulle lach. Wat wil een mens nog meer. We komen graag weer terug.
Jacqie V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gezellige informele sfeer, prima eten en goede wijn. Alleen over dat laatste ontstonden wat misverstanden want we hadden een fles besteld maar kregen eerst drie glazen.
Maar verder fijne avond gehad, en zeker voor herhaling vatbaar.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Lekker eten, leuke kaart en zeer goede wijnkaart.
Veel wisseling qua bediening aan tafel, 4 verschillende gezichten
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Pluspunten: Gezellig knus ogend restaurantje, vriendelijke ontvangst door gastheer. Minpunten: Eten was veel te zout en vet! Na melding gemaakt te hebben bij serveerster werd hier niks mee gedaan. Ook apart dat men wel kraanwater kreeg bij bestelling van een glas wijn, maar bij een fles wijn moesten we toch voor het mineraalwater gaan. Wijnkennis van de serveerster die wij hadden was 0.0, wellicht dat de lovende recensies hieronder door iemand anders werden bediend ;) Wij gaan hier nooit meer terug.
Sander W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Prima en met aandacht gemaakte tapas. Gezellige tent, je waant je een beetje in het zuiden!
FreekM .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Fijn restaurant waar je ook je hondje mee kan nemen en waar het personeel alle aandacht voor je hebt. wij hadden specialiteit van de chef en ipv de verwachte, zoals je wel eens tapas krijgt die alleen gefrituurd zijn, waren dit allemaal kleine heel erg smakelijke en prachtig uitziende gerechtjes. We gaan hier zeker terug om nog eens te eten, ook zonder Iens aktie, als we weer in Utrecht zijn.
Hi Freek, wat leuk dat het goed bevallen is! We zien jullie graag nog eens terug.
Sara C.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het eten was heerlijk Spaans met een leuke twist! De bediening was heel vriendelijk en de vrouwelijke kok kwam het eten persoonlijk brengen.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Vriendelijke ontvangst, prettige sfeer. Personeel weet veel te vertellen over de eet en drankkaart. Gerechtjes zien er heerlijk uit en zo smaken ze ook. Er wordt specifiek gevraagd naar dieetwensen. Aanrader!
Dankjewel Linda!
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gerechtjes zijn zeer smaakvol, uitgebalanceerd en van goede kwaliteit!
Wijn uitstekend en er wordt een goed glas geschonken.
Akoestiek is helaas niet ideaal, maar de sfeer is ongedwongen
ingridipenburg I.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gezellige inrichting en lekkere tapas in een ontspannen sfeer. tempo kun je zelf aangeven bediening prima.
Voor herhaling vatbaar
ShirleyJK K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Er wordt goed rekening gehouden met allergien.
Fantastische actie waardoor we nu voor een gunstige prijs konden lunchen. Anders denk redelijk aan de prijzige kant
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Lekker eten en goede wijnen. Bediening gaf goede uitleg over de wijnen en er was voldoende keuze.
emvanravestijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijk gegeten van de lekkere tapa's! Met de IENS-actie prima geprijsd. Kan me echter voorstellen, dat het zonder IENS-actie best een beetje prijzig kan worden. Vijf Euro voor een glas wijn vind ik zelf best aan de hoge kant. De bediening was erg vriendelijk en er hing een prettige sfeer in het restaurant. Heel fijne avond gehad...
Anne C.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Samen met mijn partner (en ons hondje mocht ook mee) heerlijk gegeten in dit sfeervolle, gezellige tapas restaurant. Dit is tapas op niveau !! Alle gerechtjes waren stuk voor stuk gemaakt met verse ingredienten, smaakten verukkelijk en zagen er zeer verzorgd uit. De bediening is uitermate vriendelijk en behulpzaam. We hadden gereserveerd met een Iens aanbieding en de uiteindelijke prijs was eigenlijk absurd laag voor wat we kregen. We hebben dan ook maar een flinke tip gegeven ;-). Een aanrader voor iedereen, ook zonder aanbieding. Meer dan de moeite waard !!
Hallo Anne, gezellig dat jullie waren en bedankt voor de lovende woorden! Onze chef ziet jullie graag nog eens terug en wij ook natuurlijk:)
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten met een
goed glas wijn.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We kregen goede tapas, lekker klaargemaakt. Prijs-kwaliteit is aan de hoge kant. Eén empanada voor € 5,50.
De gefrituurde spierings in blikje geserveerd waren erg lekker. Goede wijnkaart. Het duurde wel even voordat er aandacht was na onze aankomst. Daarna ging het vlotter. Misser: geen nagerechten op een kaart, maar mondeling meegedeeld.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Met 50% iens deal gegeten. Hierdoor was de prijs heel gunstig. Anders aan de hoge kant. Kwaliteit van het eten is echt goed. Lekkere wijnen.
Annika B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heel lekker gegeten, vriendelijke bediening, leuk ingericht restaurant!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Bijzondere, lekkere gerechtjes. Al meerdere keren hier gegeten en het blijft goed. Het concept van meerdere kleine gerechten die je samen kunt delen is ideaal.
Alleen jammer van de tocht in het restaurant. Dat komt vanwege het open houden van de buitendeur, begrijpelijk voor het personeel dat ook de tafeltjes buiten bedient maar daardoor is het kil in het restaurant, tenminste in deze tijd van het jaar. Met de rekening ging het niet goed. We hadden gebruik gemaakt van de 50% korting via Iens maar bij het betalen werd daar geen rekening mee gehouden ondanks dat we het hadden aangegeven. Er werd heel snel een nieuwe correcte rekening gebracht.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Grote plank van 45 euro was bijna hetzelfde als die van 25. Erg jammer... service was niet top, duurde erg lang voordat we geholpen werden