Gastrobar Aandacht

Biltstraat 48 3572 BC Utrecht Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Gastrobar Aandacht

Geniet van het moment

De Biltstraat in Utrecht werd al in de dertiende eeuw aangelegd. Een historische plaats waar ooit de eerste paardentram reed, kermis werd gehouden en heel veel mensen passeerden. Nu is het de plek waar je in Bar Aandacht niet achterom of vooruit kijkt, maar juist geniet van het moment. De Spaanse en Italiaanse gerechten zijn het waard om even bij stil te staan, de goede wijnen kun je alleen koesteren op het moment dat je ze drinkt.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gastrobar Aandacht

Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Hendriksen I.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Perfekte bediening. Enthousiast en je kunt n goed advies krijgen over de wijnen die je wilt drinken bij het eten.
De tapas zijn overheerlijk en er worden verse en biologische produkten gebruikt, dat proef je !!
Complimenten aan de kok!
Grietje145 V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Leuk restaurantje in Wittevrouwen. Informele sfeer, lekkere gerechten , voldoende keuze op de kaart en vlotte bediening. Prijs en kwaliteit in balans.
p. O.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Hadden tafel binnen gereserveerd. Fijn dat we gezien het mooie zonnige weer toch mochten beginnen op het terras. Toen het frisser werd geen probleem om binnen verder te eten. Prima avond gehad.
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Op vrijdagmiddag wezen lunchen in de gastrobar. Het was erg rustig, meestal geen goed teken. Maar in dit geval zat het "publiek" er helemaal naast. Wij hebben heel erg goed en sfeervol zitten lunchen. We hmadden een menu met 3 gangen: gang 1: vier koude tapas; gang 2: 4 warme tapas en, gang 3, een toetje. Lang verhal kort: allemaal (erg) lekker. De octopus met krokante rijst zal ik niet gauw vergeten. Mijn ega werd erg blij van de crostini met mozarella en tomaat. Maar alle andere gerechten waren smakelijk en subtiel. We zaten lekker buiten met uitzicht op de Biltstraat. Lawaaig, maar altijd leuk om te kijken. Utrecht mist de sterren; maar je kunt er wel lekker eten!
Ard H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en een leuke serveerster aan tafel. De aankleding was leuk maar had niet echt bijzonder. Houdt er rekening mee dat je niet met al te veel honger er heen moet gaan. Als je dat wel doet zul je diep in de ducatenbuidel moeten graaien maar kwalitatief gezien is het eten de prijs meer dan waard.
Krisztinahorvath H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk eten, vooral de artisjok, en top wijnen!
Corinne D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Gewoon heerlijk eten en bediening met aandacht. Prima plek om aangenaam bij te praten. We komen terug!
Jelle Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Lekker eten, goede bediening. Leuke kaart met lekkere tapas. Prima wijnkaart ook, erg fijn dat je van elke wijn die ze hebben ook één glas kan proberen.
Bedankt voor de leuke recensie!
Graag tot ziens.
Femke O.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Een fijne plek om even lekker bij te kletsen en te eten. De bediening is kundig en op een prettige manier aanwezig. Er is heel veel keus in wijn die ze per glas schenken. De plank met allerlei heerlijkheden daarop is een echte aanrader!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Op vrijdagavond tapas gegeten. Wijn en spijs goed en met aandacht gemaakt. Tapas op een grote plank, erg lekker. Enige minpunt was de acoustiek. Erg lawaaiig, moeite elkaar te verstaan. Maar het was ook helemaal vol.
Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad! De akoestiek gaan we mee aan de slag, het kan soms inderdaad rumoerig zijn.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gezellig restaurant. Ruim opgezet. Hoewel het restaurant helemaal vol zat, konden we prima gesprekken voeren aan onze tafel van 6. Het eten is goed bereid. Uitstekende tapa's, de Tournedos is boterzacht, en de oesters ontzettend vers. Een aanrader.
Daar doen we het voor! Hartstikke leuk dat jullie er waren en dan alles naar wens was. Tot de volgende!
monique K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Leuk, lekker en gezellig! Heerlijke plek om samen bij te kletsen onder het genot van lekker wijn en goede gerechten!
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wat een heerlijke tent is dit toch geworden. Goede wijn, goede bediening en heerlijke hapjes. Nadat we een glas Valpolicella en een biertje hadden besteld begonnen we met brood, serranoham kroketjes en de Arancini. Die laatste zijn enorme risottoballen, heerlijk maar mogen best iets kleiner. Nadat er nog twee gasten aanschoven hebben we nog een kleine plank met verschillende hapjes besteld. Helaas hadden we geen tijd voor desert, daar kom ik graag een keer voor terug.
Absoluut een aanrader om de cheesecake van witte chcolade met een bodem van bastogne, de notencarameltaart of de flan te komen proberen! Gezellig dat jullie er waren en graag tot snel!
vmkroese .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was een heerlijke maaltijd. Alle bestelde tapasgerechten waren verrukkelijk. Jammer dat er geen warme vlees-tapas op het menu stonden.
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heel erg lekker geluncht (AH-actie). Het was een vooraf vastgesteld driegangen menu; koude voorafjes, warm hoofdgerecht en een nagerecht. Alle drie gangen waren heerlijk.
De bediening was ook heel prettig en de aanbevolen wijnen van zeer goede kwaliteit en goed passend bij de gerechten.
Naar aanleiding van deze lunch zijn we zeker ook van plan om er een keer het diner te gaan proberen.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Verrast door een heerlijk tapas 3-gangenlunch. Leuke en spannende gerechtjes met een leuke mix van Italiaanse en Spaanse invloeden. Ook een prima wijnadvies met veel wijnen per glas.
Rengin T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zijn hier met de AH Restaurantactie geweest. Bediening was vriendelijk, eten was heerlijk, we waren zeer voldaan na afloop. Enige opmerking is dat ons niet vaak werd gevraagd of we nog iets wilde drinken als de glazen leeg waren, of dat juist glazen waar nog wat in zat werden meegenomen.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Verrassende gerechtjes, zeer smakelijk. Alle wijnen per glas, dat is erg prettig. Attente bediening. We komen zeker nog een keer terug.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De tapas gerechten zagen er heel mooi opgemaakt uit en het was super lekker allemaal. Mijn vriendin en ik hebben er van genoten. Ook de bediening was goed en vriendelijk.
Jeannet