Gastrobar Aandacht

Biltstraat 48 3572 BC Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gastrobar Aandacht

Geniet van het moment

De Biltstraat in Utrecht werd al in de dertiende eeuw aangelegd. Een historische plaats waar ooit de eerste paardentram reed, kermis werd gehouden en heel veel mensen passeerden. Nu is het de plek waar je in Bar Aandacht niet achterom of vooruit kijkt, maar juist geniet van het moment. De Spaanse en Italiaanse gerechten zijn het waard om even bij stil te staan, de goede wijnen kun je alleen koesteren op het moment dat je ze drinkt.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gastrobar Aandacht

Maandag t/m Donderdag 15:00 - 00:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar Aandacht

Coby V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk eten en fijne bediening.
Maar wat jammer toch van de akoestiek.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening zeer prettig. De tapas waren van een heel goede kwaliteit, origineel en verfijnder dan in doorsnee tapas restaurants.
JP V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima gegeten, prettige locatie. Leuke formule met de tapasplanken. Op dieetvoorkeuren wordt goed ingespeeld.
Detail: huiswijnen alleen in Italiaanse wijnsoorten; liever ook in Spaanse varianten.
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg lekkere tapas gerechten met mooie wijn. Veel volk en daardoor wat veel geluid. Erg nette en attente bediening. Top restaurant!
ivonne D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijke en bijzonder tapas gerechten met super lekkere wijnen. Ook de huiswijn.
Met stevige gordijnen zou de aucoustiek beter zijn wat ten gunste is voor het restaurant.
M S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten met onze zoons. Ieder gerecht een smaakfeestje.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Van de AH/Iens actie gebruik gemaakt voor de lunch. Zeer uitgebreide lunch, veel lekkere gerechten. Het menu werd gekozen door het restaurant maar wij konden aangeven dat we geen visliefhebbers waren. Daar werd helemaal rekening mee gehouden. Eerst kregen we een aantal koude en daarna een aantal warme tapasgerechten. Als toetje een heerlijke cheesecake. In het begin was het vrij koud in het restaurant doordat de buitendeuren open stonden en het maar 12 graden buiten was. Later werd 1 deur gesloten en werd het snel aangenaam van temperatuur. Wachttijden waren vrij lang maar we hadden geen plannen verder dus dat was in dit geval geen probleem. Gezellig restaurant met heerlijke bijzondere gerechten en vriendelijke bediening.
A. K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Aandacht biedt verrassende gerechten in een prettige sfeer
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Helaas kan ik geen constructieve feedback geven.
Dat is nl. niet nodig, Wij waren uitermate tevreden over alles.
Het kon niet beter.
Bruno K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hadden de grote plank en die was master m'n moeder vond hem ook lekker. De bediening was heel aardig en gaf goed advies over de wijnen en het eten. Het eten was er ook moeilijk snel terwijl het best druk was binnen. Zeker een aanradertje!
Otto S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima restaurant met een ruime keuze uit moderne tapas waar een geheel eigen draai aan is gegeven. Ongeveer de helft van de opties is vegetarisch. Een pluspunt is ook de ruime collectie lekkere wijnen die allemaal per glas te bestellen zijn.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was gezellig en we hebben allemaal lekker gegeten. Wel waren we wat in verwarring gebracht door de menukaart. We dachten 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten besteld te hebben, maar de indeling was naar een verdeling van klassieke en andere gerechten. We kregen dus alle 4 gerechten tegelijkertijd! Zelf had ik het meest uitgekeken naar de lamsnek. Behalve dat deze al niet meer op temperatuur was toen ik het kreeg, serveerde men mijn ruim van tevoren bestelde Rioja reserva, dat ik speciaal voor dit gerecht had uitgekozen, pas nadat mijn andere 3 gerechten reeds genuttigd waren. Gerecht was nu helemaal koud. Ik ben dan ook niet te spreken over de timing. Nog zo'n voorbeeld van slechte timing: ik informeerde tussendoor naar de soorten koffie die men had en gaf aan wel een Cortado te lusten, maar als ik geweten had dat ik die voor mijn dessert zou krijgen, had ik mijn mond wel gehouden. Maar het was wel gezellig.
smuldersmarjolijn S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijke tapas in gezellige omgeving met super vriendelijke en attente bediening!
Wij waren met AH-spaarbon en kregen een verrassingsmenu.
WE gaan zeker weer, ook zonder AH-bon!
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ik vond het een prettige ervaring bij Aandacht. De bediening was zeer vriendelijk en omdat het rustig was, was de bediening ook zeer vlot. Ik weet niet hoe dat zal zijn op een drukke dag. De tapas waren erg lekker. De albondigas verrassend omdat ze van wild zwijn waren gemaakt en erg lekker. Een minpuntje vind ik de prijs van de wijn, 5 euro per glas. Dat kan echt goedkoper.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten, dit keer met hele gezin en aanhang. Fijne avond, top gerechtjes en gezellige dames in de bediening ????
nan.vandenbroek .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en werden heel vriendelijk ontvangen. De plank voor 2 personen was zalig. Ook het bordje met de eendenlever. We vonden het gezellig maar ook rumoerig. Maar ja, wij zijn oud en er waren natuurlijk veel jongere mensen. Het kwam de gezellige sfeer natuurlijk wel ten goede.
Eline-93 B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Bij ontvangst erg lang moeten wachten tot er iemand bij ons kwam. Begrijpelijk dat het soms even druk is (en waarschijnlijk niet geheel verwacht op een maandag), maar het was fijn geweest als we tenminste de (wijn)kaart kregen en alvast een drankje konden bestellen. Ook het wachten op het eerste gerecht duurde redelijk lang, terwijl het daarna juist vlot ging. Kwaliteit van het eten was heel goed, de tapasplank en cheesecake heerlijk en de service was de rest van de avond ook prima. Uitgebreide wijnkaart met ruime keuze uit smaak en prijs. Al met al een hele gezellige avond gehad en heerlijk gegeten (net zoals de vorige keer).
Sajia R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Samen met mijn man gegeten bij Aandacht, de gerechten zijn heerlijk, kleine porties waardoor je meerdere rondes moet bestellen. De prijs aan de hoge kant ( bv glas wijn 6-9 euro en 9 euro voor vier stengels groene asperges en een kwartel ei) maar het was heerlijk en we hebben een leuke avond gehad.
Eva A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Erg lawaaierig. Bediening die geen Nederlands spreekt vindt ik wel storend.
Eten was erg lekker, vooral de vulling van de artisjok was verrassend!
Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017