Gastrobar Aandacht

Biltstraat 48 3572 BC Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Tijdens de lunch serveren wij een verassings- drie gangen menu van de kaart (€25,-), voor het diner heeft u vrije keuze met een minimale besteding.
      LUNCH Voorgerechten: Een selectie van vier koude gerechtjes van onze kaart
      DINER U maakt zelf een keuze van onze a la carte kaart. Minimale besteding totaal is €25,- p.p aan eten waarna 50% korting in rekening wordt gebracht.
  • Hoofdgerechten
      LUNCH Hoofdgerechten: Een selectie van vier warme gerechten van onze kaart.
  • Nagerecht
      LUNCH: Een lekker dessertje om mee af te sluiten.

Over het restaurant Gastrobar Aandacht

Geniet van het moment

De Biltstraat in Utrecht werd al in de dertiende eeuw aangelegd. Een historische plaats waar ooit de eerste paardentram reed, kermis werd gehouden en heel veel mensen passeerden. Nu is het de plek waar je in Bar Aandacht niet achterom of vooruit kijkt, maar juist geniet van het moment. De Spaanse en Italiaanse gerechten zijn het waard om even bij stil te staan, de goede wijnen kun je alleen koesteren op het moment dat je ze drinkt.

Glas champagne

Tom B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Anne Marije L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Onwijs lekkere, bijzondere gerechtjes!
Vincent U.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Lekker gegeten en goede service.
Sandy Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Kwamen te vroeg, maar was geen probleem. Fijn plekje buiten, goede service en prima prijs/kwaliteit!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heb gebruik gemaakt van de AH-restuarant-actie, maar kom zeker ook buiten deze actie terug. Buiten op het terras/stoep gezeten. Heerlijk genoten van de tapas met bijbehorende wijnen. Een echte aanrader.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Genoten van de gezellige sfeer, goede bediening, lekkere wijnen en heerlijke anti-pasti bord. De cheesecake was een waardige afsluiter.
Guda N.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk buiten gezeten, binnen is het rumoeriger. Leuke enthousiaste italiaanse serveerster, ontzettend lekkere tapas, een aanrader dus!
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Zeer prettige ontvangst. Er werd rekening gehouden met allergieën. Muziek mocht wat ons betreft wel iets zachter maar wij waren dan ook met een grote groep. Het eten was uitzonderlijk lekker. Gemaakt door mensen met passie.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten met een passende wijn en een topbediening!
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Dit is geen tapasrestaurant. Onze avond was een deceptie, geen enkel hapje komt in de buurt van Spaanse tapas. De Spaanse vlag zou verwijderd moeten worden, een Italiaanse vlag komt meer tot zn recht in vergelijking met het eten. 'Mediteraanse gerechtjes' oid is een betere term voor de hapjes; zeker geen tapas.
Patatas bravas als grote hompen aardappel in een dikke droge tomatensaus heeft niets met patatas bravas te maken. Gambas al ajillo horen kokend heet geserveerd te worden, niet lauw met pompoen (...)
Variatie op tapas prima; gebruik alleen niet de term 'tapas' en de Spaanse vlag - er was niet 1 originele Spaanse tapas bij al onze bestellingen. Erg teleurstellend helaas.
Mia D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Leuke ambiance, heerlijk eten en een geweldige bediening!
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Prima tent om samen lekker een vorkje te prikken. Het eten is (h)eerlijk en de service altijd los en correct. De gastrobar beschikt ook over een goede wijnkaart. Aanradertje.
Dionne V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten. Weer fijne ontvangst door enthousiaste en kundige bediening. Standaard klassiekers zoals calamares zijn hier echt lekker en daarnaast ook leuke andere gerechten op de kaart zoals varkensnek of flageolet. Aanrader!
bedankt Dionne! Leuk dat jullie er weer waren en tot de volgende keer hoop ik.
Aleks D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Redelijk,. De beschrijvingen op de kaart zijn mooier dan in de realiteit. Prachtig beschreven en dan bijv. een simpel gefrituurd gerechtje op je bord.. Jammer. De bediening moesten we regelmatig binnen halen, omdat men leek te vergeten dat er ook een terras is.
Helaas Aleks, Soms zijn er andere verwachtingen en maken we dat niet waar.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het personeel zorgt er gewoon ook voor, dat de avond grandioos verloopt! Eten was verrrassend origneel en lekker!
Atze B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk eten... geen standaard tapas, maar heerlijke combinaties. Acoustiek binnen is wel erg lawaaierig...bediening maakt dit door enthousiasme weer goed :-)
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Hele team was onder indruk van de kwaliteit van de gerechtjes. Anders dan "gewone tapas", mooi opgemaakt en veel variatie voor vegetariërs
Sven G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
De tapas waren heerlijk, verzorgd gepresenteerd . Drank, water en wijn te duur!
Henriette W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We hebben erg lekker gegeten, en de service was prima! uitleg en tijd voor de kanten was er zeker, zoals het moet.
Zou zeker terug komen, als ik tapas ga eten in Utrecht, dan is het bij dit restaurant. Een echte aanrader, TOP!
Edwin Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Mooie sfeer, prima bediening en heerlijk eten. Enige puntje van aandacht..,,, de stoelen waarop wij zaten, waren een regelrechte aanslag op de rug. Misschien kunnen jullie daar wat in veranderen en verbeteren?