Gastrobar Aandacht

Biltstraat 48 3572 BC Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Gastrobar Aandacht

Geniet van het moment

De Biltstraat in Utrecht werd al in de dertiende eeuw aangelegd. Een historische plaats waar ooit de eerste paardentram reed, kermis werd gehouden en heel veel mensen passeerden. Nu is het de plek waar je in Bar Aandacht niet achterom of vooruit kijkt, maar juist geniet van het moment. De Spaanse en Italiaanse gerechten zijn het waard om even bij stil te staan, de goede wijnen kun je alleen koesteren op het moment dat je ze drinkt.

Meer informatie over restaurant Gastrobar Aandacht

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Ralf S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Evandenmanacker .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het eten in Gastrobar Aandacht was vernieuwend en smaakvol. De obers legden de gerechten en verschillende wijnsoorten goed uit en het was geen probleem om even te proeven. Uitstekende kwaliteit, prijs en serviceverhouding!
Jeevie .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben echt genoten en komen zeker terug. Eten was smakelijk en de ambiance relaxed. Combinatie van koud en warm is een aanrader. Bedankt!
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijke gerechten met passie bereid en gepresenteerd.
Bediening zeer vriendelijk met grote kennis van de ingrediënten.
Wij komen hier zeker nog eens terug.
Neeren .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
een originele en goede keuken. met veel zorg en aandacht wordt het eten bereid. Tapas kan soms standaard zijn, maar dit is met veel klasse bereid. En maakt het eten van bijzonder hoge kwaliteit en uniek. complimenten voor chefs!
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het eten was simpelweg verrukkelijk. Alle tapas zijn bijzonder lekker, zei mijn tafelgenoot. Wat een luxe om dit restaurant in de buurt te hebben.
Yvette D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Alles was weer goed. Prima bediening ook. Zelf kiezen met AH bon. Gewoon korting op al het eten dat je kiest. Niet je drinken. Was heerlijk rustig ook op woensdag.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Ik heb nog een kater van de rekening. Na zes tapas, acht wijn een water en twee espresso moesten we bijna honderd euro voor 2 personen afrekenen!!! 6 EUR per glas voor een Pinot Grigio, volgens hen een hele bijzondere wijn. Sorry hoor, maar een huiswijn voor deze prijs a la Pinot Grigio dan voel ik mij bekocht. Geef van te voren duidelijk aan wat de prijzen per glas zijn en reken geen 6 EUR af! Jammer van zo'n gezellige avond met lekkere tapas (ook niet goedkoop), mar de rekening heeft er wel voor gezorgd dat wij niet terugkomen! We hebben ons ongenoegen geuit en als goedmakertje werd er EUR 5 per glas afgerekend. Maar mij krijg je niet meer als gast terug. Erg jammer!
Andrew A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijke gerechten en goede service! Kortom echt genoten
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Met Ah-actie mochten we vrij kiezen uit de kaart, maar moest je wel minimaal 50€ besteden per persoon (en dan was het eten van de 2e persoon gratis). Wat mij betreft helemaal goed geregeld zo. Vriendelijke bediening en goede sfeer.
Eveline H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk uit eten geweest met de AH bon voor een goede prijs! Het restaurant is gezellig ingedeeld en heeft een prettig licht (kaarsjes, licht beetje gedimd). Aardige bediening en het eten was ook goed: je proeft dat er met goede producten wordt gewerkt. Zonder AH bon misschien wel wat aan de dure kant voor een avondje 'tapasbar', maar zo was het helemaal prima (22 euro pp).
H.mulder-kaptein1 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Na ons bezoek aan Aandacht voor Eten nu hier gegeten. Sfeer prima, maar kwaliteit eten en bediening haalt het niet bij de overkant!
Geen garderobe?
Prijs-kwaliteit komt niet overeen. Wijnen erg duur.
Schenk ook even aandacht aan de planten in de bloembakken op de vensterbank.

Peter & Hanneke Mulder
Larissa M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gezellige avond gehad in Gastrobar Aandacht. Wij hadden gebruik gemaakt van de Albert Heijn spaaractie. Wij kregen als eerste gang allemaal koude tapas. De koude tapas vielen erg goed in de smaak. Als tweede gang kregen wij allemaal warme hapjes. De warme hapjes vielen jammer genoeg tegen. Als laatste gang kregen wij het dessert. Het dessert was een crema catalana en het dessert was wel prima. De sfeer en de service maakte de avond goed, maar over het eten waren wij niet heel erg lovend. Na het eten hadden wij eigenlijk nog best wel trek in iets extra's, dus dat was wel jammer. Verder fijne avond gehad!
D K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het eten was erg duur voor wat we kregen, en de kwaliteit was redelijk. Het menu werd niet van te voren besproken, daardoor was het erg warrig. Verder was er geen helderheid over dat het zo duur zou uitvallen, daar zou van te voren duidelijker over gecommunuceerd kunnen worden/
Eline-93 B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Prima ontvangst, het zat niet heel vol maar dat is logisch op een dinsdagavond. Leuke wijnkaart, prima uitleg over het concept met de ah-actie en de gerechten. Eerst een koude tapastafel, waarbij vooral de carpaccio en crostini's overheerlijk waren. Dit werd gevolgd door een warme tapastafel met (wederom) heerlijke cocquilles, garnalen, chorizo, aardappel..). Tot slot een verrukkelijke cheesecake met een bodem van bastogne. Niet te veel maar ruim voldoende.
De wijnkaart is uitgebreid, met spaanse en italiaanse wijnen. De Sauvignon blanc was helaas op, dus gingen we voor een spaanse rode wijn, die heerlijk smaakte bij de verschillende gerechtjes. Echt een aanrader, een plekje om terug te komen!
Julia S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Hier gegeten via de Albert Heijn spaaractie. Tien lekkere, maar vrij simpele tapas gerechtjes. Absoluut niet de 35 euro pp waard. Naast ons kregen tafels de keus voor verschillende toetjes, maar wij kregen deze keuze niet, jammer!
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Aanrader! Sfeervol ingericht restaurant met enthousiaste en vaardige bediening, de gerechten zijn van goede smaak en fijne wijnen op de kaart!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Super! Goede en vriendelijke service. Mochten diverse wijnen proeven alvorens een keuze te maken. Lekker eten in een fijne ambiance. Aanrader!
Brecht V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Wij waren hier met de AH actie, we hebben erg lekker gegeten. Het eten werd snel geserveerd en het personeel was erg vriendelijke en leuk.
Sutucol .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Via de AH actie op dezelfde dag gereserveerd. Helaas ging het niet goed, want mijn vriendin werd naar Aandacht aan de overkant gestuurd. Ik kon gelukkig de bevestiging van reservering laten zien.

De tapas voorgerechten waren heerlijk. Runder en gele bieten carpaccio, koude tomatensoepje, bruschetta en olijven: lekker! De hoofdgerecht tapas waren beduidend minder. Weinig bijzonder en alleen de chorizo kon ons echt behagen. Cheesecake na was daarentegen weer erg smakelijk, maar ook erg machtig.

De wijnen waren heerlijk, maar erg prijzig (€5 & €6 per glas). De service aan tafel was prima. Goede, vlotte dame, die ons goed hielp met de Spaanse (Rioja) wijnen. Alleen bij de ontvangst (reservering) ging het dus even mis.

Verder gezellige inrichting en op dinsdagavond lekker rustig en met z'n tweeën genieten.