Gastrobar Aandacht

Biltstraat 48 3572 BC Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gastrobar Aandacht

Geniet van het moment

De Biltstraat in Utrecht werd al in de dertiende eeuw aangelegd. Een historische plaats waar ooit de eerste paardentram reed, kermis werd gehouden en heel veel mensen passeerden. Nu is het de plek waar je in Bar Aandacht niet achterom of vooruit kijkt, maar juist geniet van het moment. De Spaanse en Italiaanse gerechten zijn het waard om even bij stil te staan, de goede wijnen kun je alleen koesteren op het moment dat je ze drinkt.

Meer informatie over restaurant Gastrobar Aandacht

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Blueeyes1 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een gezellig tapasrestaurant met heerlijk eten! Het eten is goed op smaak en met zorg bereid. De bruscetta caprese en de carpaccio van gele biet zijn onze favoriet.
Terry V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijke gegeten bij Gastrobar Aandacht. Lekkere tapas gerechten met veel variaties en verassende smaakcombinaties. Service was uitstekend, erg vriendelijk en behulpzaam. Gaan hier zeker nog een keer terug!
Sytske B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gisteren hebben mijn vriend en ik genoten van een heerlijk diner bij Gasrtobar Aandacht (met de AH restaurant actie). We werden warm ontvangen en kregen uitleg over het concept en de kaart van de Gastrobar. Ze serveren fijne wijn en hebben de keuze uit Spaans- en Italiaanse tapas/antipasti, waarin de keuze vrij is of je de gerechtjes in een keer besteld of in rondes.

Wij kozen er voor om te starten met 3 gerechtjes, bruschetta met mozzarella, kroketjes met ham en truffel mayonaise en rundercarpaccio. Alle 3 mooi gepresenteerd, goede portie grootte, perfect op smaak en net even iets anders dan standaard. We vervolgden ons diner met een kleine plank met verschillende koude en warme gerechtjes. Qua hoeveelheid was dit ruim voldoende voor 2 personen (met al 3 gerechtjes vooraf) en de smaak en presentatie waren wederom perfect.

De wachttijd tussen de rondes was voor ons ook perfect. Niet gejaagd, lekker de tijd om lang te tafelen, maar ook zeker niet te lang tussen de gerechten. De bediening was vlot en vriendelijk (niet te aanwezig) en we kregen uitleg over de gerechtjes.

We sloten ons diner af met een proeverij van de 3 desserts; cheesecake, een noten karameltaartje en crème Catalan met een goede kop cappuccino (verse bonen & melkschuim!). De desserts waren héérlijk en erg mooi gepresenteerd op een plank.

We hebben genoten en komen zeker terug bij Gastrobar Aandacht.
La Dolce Vita!
ans K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was prima, de wijn ook. We kregen een rustige plek- zoals beloofd en we komen zeker nog eens terug
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij gebruikten een lunch (met de AH actie) en waren de enige gasten bij binnenkomst, waarna nog enkele volgden. Het was rustig en we kregen alle aandacht. De gerechtjes waren heerlijk, genoeg en lekker vers en smaakvol. Ben benieuwd naar een dinerbezoek in het weekend. Als ze dat waarmaken is het echt een Toptent!
Fri .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, vooral 'de plank' als voorgerecht is een aanrader.
Er werd goed advies gegeven over de wijnkeuze.
Mariëlle A.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie! Erg goede tapas, heerlijke cheesecake als dessert en enthousiaste bediening. Echt een aanrader! We komen zeker terug, al is het zonder AH-actie wel wat aan de dure kant (net als de wijn).
Louise P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Fijne sfeer, goede wijnen en er zitten zeker lekkere en bijzondere gerechtjes tussen! Planken zien er fantastisch uit en erg lekker. We hadden met z'n vijven de grote plank als voorgerecht en daarna allemaal nog twee gerechtjes uitgekozen, waaronder natuurlijk de favorieten van de plank (carpaccio van gele biet en artisjok met geitenkaas). Service was ook prima in orde.
Larissa E.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk geluncht via de AH restaurantactie. Leuk om op deze manier diverse kleine tapas van de kaart te kunnen proberen. We gaan zeker nog een keer terug.
SimoneB02 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vriendelijke, competente en snelle service. De voorgerechten (koude tapas) waren subliem van kwaliteit en bereiding, hoofdgerechten (warme tapas) en het nagerecht (cheesecake) waten lekker maar konden hier helaas niet aan tippen. Al met al een super tapas bar waar ik vooral de koude tapas kan aanraden
Merel H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben een heerlijke lunch gehad. Het menu had als doel om kennis te maken met de menukaart van Gastrobar en het vraagt absoluut om een herhaling! We gaan hier echt nog een keer eten. Er wordt ook rekening gehouden met allergieën en persoonlijke smaak. Ook de keuze in wijn is zeer uitgebreid en er wordt echt even de tijd genomen om je kennis te laten maken met hun wijnen zodat je een glas wijn hebt wat je echt lekker vind en past bij het gerecht. Een aanrader, en zeker met de AHbon.
udo327 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het eten is echt wel wat beter dan een normale tapas bar. Het zijn bekende tapasgerechten maar dan net iets anders. Ze hebben ook een groot wij assortiment, maar het bier assortiment viel helaas een beetje tegen.
Wij waren er met de AHactie en we kregen geenaaangepast menu maar gewoon 50% op a la carte. super actie dus. Wevonden het het erg leker en komen zeker een keer terug.

Tip: bestel de grote plank met verschillende kleine hapjes.
Andre P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk eten en fantastische bediening. We moesten op tijd weer weg voor het theater en werden perfect bediend en zelfs op tijd " de deur uitgezet":). We zijn al een paar keer geweest en komen zeker terug.
OBrouwer .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijke tapas gegeten. Gelukkig kon er rekening gehouden worden dat er geen vis bij zat. Dus heerlijke gehaktballen en quiche gehad. Interieur is wel leuk gedaan alleen jammer dat de serveerster nog alles moest klaarzetten toen we al zaten. Daarnaast was de verwarming kapot, dus was het super koud.
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Dit is de tweede keer dat ik hier ben gaan eten, dit keer samen met mijn vriend. Het was een redelijk rumoerige avond, al kwam dat wellicht door de kerstvakantie: er was een lange tafel met alleen maar kinderen die behoorlijk aanwezig waren. We hadden nog een bon van de AH-restaurantactie en konden daarmee alles van de kaart kiezen. Bij een minimumbedrag van 25,- p/p aan eten kreeg je dan de helft van de kosten aan eten gratis. Een nette oplossing voor een restaurant wat geen standaard 3-gangenmenu heeft! De kwaliteit van het eten is op zich prima, maar bij sommige dingen vind ik dat het net even te duur is voor wat je krijgt. Bijvoorbeeld de serranoham-kroketjes. Best lekker, maar het lijkt wel of de serranoham er even overheen gevlogen is. Daar mag best wat meer van terug te vinden zijn dan links en rechts een mini-snippertje. De wijnen zijn heerlijk, maar aan de prijs. Al met al hebben we een leuke en gezellige avond gehad, maar ik zou hier zonder de AH-restaurantactie niet meer zo snel naartoe terug gaan, simpelweg omdat ik dan van mening ben dat de prijs-kwaliteitverhouding scheef is.
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Als redelijk grote eter helemaal voldaan. Kwaliteit van de gerechten was uitmuntend. Vooraf met z'n viertjes een grote plank met allerlei hapjes genomen en daarna twee tapas. Bediening was vriendelijk. Al met al een adres om te onthouden.
Maud P.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
De aankleding kan net wat beter (en de stoel zit ook niet heel erg lekker) en het is een beetje gehorig, maar na ontvangst van de gerechten denk je daar niet meer aan want het eten is perfect, tegen een goede prijs.
MyriamE .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Fijne plek om gezellig te eten en drinken. Heerlijke gerechten, de plank doet het goed als voorgerecht. En daarna nog de lekkerste happen van de kaart bestellen! Ik ben zelf vegetarier maar kom hier zeer goed aan mijn trekken.
Uitstekende bediening, zeer vriendelijk en met kennis van de gerechten en de wijn. Ongedwongen maar wel met het gevoel heel erg verwend te worden!
5555 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Bij binnenkomst word je meteen gezien en welkom geheten, Daarna komt de bediening wat traag op gang terwijl het niet erg druk is bij deze lunch. We krijgen duidelijke uitleg over het AH 3-gangen menu en de vraag of er dieet wensen zijn. Het menu bestaat uit koude tapas als voorgerecht. Deze zijn niet erg aantrekkelijk gepresenteerd (qua bord opmaak en kleur van de gerechten) maar de artisjok met truffelcrème, carpaccio van gele biet en de zalm met mierikswortel en zoetzuur van komkommer, smaken echt voortreffelijk. Als hoofdgerecht worden warme tapas geserveerd weer die kleine bordjes nu met grote crostini (platte tosti boterham schuin doormidden gesneden) belegd met ham, mozzarella en semi zon gedroogde tomaatjes dan garnalen met blokjes gestoofde pompoen (heerlijk iets pittig), 2 kroketjes van ham (deze waren laf van smaak) en een 1 bitterbal (ter grootte van een kleine gehaktbal) met vulling van risotto met kaas (Taleggio?). Het was allemaal voldoende en met uitzondering van de kroketjes mooi op smaak. We dronken er een glas Chardonnay van Enate. Het huis Enate maakt mooie wijn, maar ik vond de prijs van € 7,00 echt overdone mede gezien de hoeveelheid geschonken wijn. Als dessert kozen wij een stukje home made cheesecake, Deze keer met een zachte bodem en een toffee hazelnoot "taart" maar het was eigenlijk meer een punt nougat. Beiden erg lekker. We zaten knus in een hoekje met leuk uitzicht op de altijd levendige Biltstraat.