Gastrobar Aandacht

Biltstraat 48 3572 BC Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gastrobar Aandacht

Geniet van het moment

De Biltstraat in Utrecht werd al in de dertiende eeuw aangelegd. Een historische plaats waar ooit de eerste paardentram reed, kermis werd gehouden en heel veel mensen passeerden. Nu is het de plek waar je in Bar Aandacht niet achterom of vooruit kijkt, maar juist geniet van het moment. De Spaanse en Italiaanse gerechten zijn het waard om even bij stil te staan, de goede wijnen kun je alleen koesteren op het moment dat je ze drinkt.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gastrobar Aandacht

Coby V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Verzorgd door enthousiaste creatieve koks en geserveerd door betrokken deskundige bediening met veel geduld. Alle wijnen te proeven en per glas te bestellen, uniek!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Met de AH-bon hier gegeten en de gekozen tapas waren alle 4 erg lekker. Als hoofdgerecht Paella, op geheel eigen wijze gemaakt maar met veel vis, vlees en zeevruchten pittig van smaak.
De bediening was erg vriendelijk en goede snelle service in een gezellig restaurant. We komen hier zeker terug!!
John B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten, grote tapasplank besteld. Was meer dan genoeg en zag er heel mooi uit.
Mooie inrichting ook en bediening was vlot en prima.
mjudistira .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten, super lekkere gerechten als lamszwezerik en varkenswang. Met AH restaurantactie goed te betalen. Bediening was heel aardig, alleen raar dat ze de hele bestelling uit het hoofd moest leren ipv het gewoon op te schrijven??? Dat was lastig met al die kleine gerechtjes, het waren er 8 tegelijkertijd.
Anneleen A.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Deze keer hier geluncht. Mooi uitgebalanceerd: vier koude gerechtjes, vier warme en een nagerecht van cheesecake. Vis, vlees en groenten waren vertegenwoordigd. Fijne smaken, goede porties, mooie opgemaakt op schoteltjes. Je deelde samen die schoteltjes. Alle gerechten mochten er zijn. Met name de zalm, bruschetta, garnalen en krokante kip vonden we erg lekker. De prijs van de witte Sauvignon Blanc was met zijn € 7,00 wat hoog, maar de wijn was prima van smaak. We zaten binnen en de openslaande deuren stonden wijd open. Heel comfortabel. Zeer vriendelijke bediening die goed uitleg gaf over wat er werd opgediend; zowel over het eten als over de wijn wist zij leuk te vertellen. Precies genoeg aandacht voor de gasten tijdens de maaltijd en we konden ongestoord lekker lang natafelen.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk relaxed geluncht op hun terrasje op de stoep. Hartelijk ontvangen. Voor het eerst geweest dankzij de AH-restuarant-actie, maar kom hier zeker terug (ook zonder AH). Echte aanbeveling voor als je lekker tapasjes wilt eten.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Aardig personeel met aandacht voor eten, drinken en klanten
Ineke N.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijke ontvangst en bediening en heerlijk gegeten en gedronken ! Boven verwachting daar het een standaard lunch wegens de AH kortingsaktie. Zeker voor herhaling.
a.prins25 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Hoog aanbevolen. Wij gingen voor de proeverij, geen gebruikelijke tapas maar werkelijk verrassende combinaties koude en warme gerechtjes, overheerlijk. Complimenten aan de chef! Warme sfeer, we voelden ons welkom.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Zowel het eten als de wijn waren overheerlijk! De wijn selectie is ook heel uitgebreid. De service helemaal top, echt een aanrader!
Nanna C.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Fijne gastvrouw, dacht goed mee met onze kinderen. Heerlijk eten, allemaal kleine gerechtjes om te proeven en goede wijn!
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Wij waren hier met z'n tweetjes voor de lunch met een bon van de AH-restaurantactie. Bij binnenkomst werden wij zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, ook onze serveerster. Ons driegangenmenu van tapas bestond uit vier warme en vier koude gerechten en een stukje cheesecake achteraf. Al het eten was van zeer hoge kwaliteit en enorm smaakvol. We hebben het ontzettend naar onze zin gehad, een echte aanrader!
Binnenpretje .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Ja, wat een toprestaurant! Ik ben hier met mijn bff wezen eten en het was in 1 woord GEWELDIG. De bediening supervriendelijk en de kwaliteit van het eten erg goed. We hadden een zgn. 'Grote Plank' besteld - glutenvrij - met heerlijke gerechten. Het toetje van Frambozenijs en Sabayon was verrukkelijk. De AH actie was ook top, de rekening viel enorm mee. We komen graag eens terug!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten was goed. Diversiteit op de tappasplank was heel goed. Vega, vlees verhouding uitstekend.
Bediening heel vriendelijk, veel echt uitleg.
Onhandig dat er aan de overkant ook een Aandacht zit. Werkt enigszins verwarrend.
lisavis .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We hebben fantastisch gegeten, de gerechten waren heerlijk. Toen we meldden dat we haast hadden voor de bioscoop werd hier rekenen mee gehouden. Hier zou ik zeker nog wel terug willen komen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
heerlijk gegeten, goede kaart, hele aardige bediening! Interieur is leuk. Tip, bij de nagerechten wellicht ook een keuze uit lichtere gerechtjes.
3269698 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Met de AH-actie gisteren hier gegeten. De bediening is heel kundig en vriendelijk, ze helpen je snel. Het eten was op zich lekker, maar weinig bijzonder. Ik vond de coquilles, de carpaccio en het olijvenbrood het lekkerst. Minder goed waren de tortilla (half koud) en de calamares (vet, weinig smaak). Ook vonden wij het jammer dat er nagenoeg geen frisse gerechtjes of een salade op de kaart staan. Ik had iets meer verwacht, naar aanleiding van de goede recensies hier.
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad. Erg vriendelijke en vlotte bediening. Een allergie was niet een probleem, maar er werd goed meegedacht. Het eten was erg goed. We hadden een grote plank met allemaal verschillende en heerlijke tapa. Daarnaast hebben ze een zeer uitgebreide wijnkaart met erg lekkere en diverse wijnen, per glas verkrijgbaar. Het was een erg leuke avond. Dank!
Brechjexx2 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Met de AH-actie hier gegeten. Eten was erg lekker en ook de bediening was goed. Zou er zeker weer heen gaan, maar niet wanneer ik de volle mep zou moeten betalen. Klinkt ontzettend zuinig, maar de verhouding van prijs/kwaliteit zou zonder de actie echt niet goed zijn. Met de AH-actie (50% korting op het eten) was het trouwens weer absurd goedkoop. Mochten ze iets goedkoper worden, zou ik laaiend enthousiast zijn.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Leuk concept de tapas en de dessert planken. Erg goede variatie.