Gastrobar Aandacht

Biltstraat 48 3572 BC Utrecht Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Gastrobar Aandacht

Geniet van het moment

De Biltstraat in Utrecht werd al in de dertiende eeuw aangelegd. Een historische plaats waar ooit de eerste paardentram reed, kermis werd gehouden en heel veel mensen passeerden. Nu is het de plek waar je in Bar Aandacht niet achterom of vooruit kijkt, maar juist geniet van het moment. De Spaanse en Italiaanse gerechten zijn het waard om even bij stil te staan, de goede wijnen kun je alleen koesteren op het moment dat je ze drinkt.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gastrobar Aandacht

Krisztinahorvath H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk eten, vooral de artisjok, en top wijnen!
Corinne D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Gewoon heerlijk eten en bediening met aandacht. Prima plek om aangenaam bij te praten. We komen terug!
Jelle Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Lekker eten, goede bediening. Leuke kaart met lekkere tapas. Prima wijnkaart ook, erg fijn dat je van elke wijn die ze hebben ook één glas kan proberen.
Femke O.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Een fijne plek om even lekker bij te kletsen en te eten. De bediening is kundig en op een prettige manier aanwezig. Er is heel veel keus in wijn die ze per glas schenken. De plank met allerlei heerlijkheden daarop is een echte aanrader!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Op vrijdagavond tapas gegeten. Wijn en spijs goed en met aandacht gemaakt. Tapas op een grote plank, erg lekker. Enige minpunt was de acoustiek. Erg lawaaiig, moeite elkaar te verstaan. Maar het was ook helemaal vol.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Gezellig restaurant. Ruim opgezet. Hoewel het restaurant helemaal vol zat, konden we prima gesprekken voeren aan onze tafel van 6. Het eten is goed bereid. Uitstekende tapa's, de Tournedos is boterzacht, en de oesters ontzettend vers. Een aanrader.
monique K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Leuk, lekker en gezellig! Heerlijke plek om samen bij te kletsen onder het genot van lekker wijn en goede gerechten!
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wat een heerlijke tent is dit toch geworden. Goede wijn, goede bediening en heerlijke hapjes. Nadat we een glas Valpolicella en een biertje hadden besteld begonnen we met brood, serranoham kroketjes en de Arancini. Die laatste zijn enorme risottoballen, heerlijk maar mogen best iets kleiner. Nadat er nog twee gasten aanschoven hebben we nog een kleine plank met verschillende hapjes besteld. Helaas hadden we geen tijd voor desert, daar kom ik graag een keer voor terug.
vmkroese .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was een heerlijke maaltijd. Alle bestelde tapasgerechten waren verrukkelijk. Jammer dat er geen warme vlees-tapas op het menu stonden.
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heel erg lekker geluncht (AH-actie). Het was een vooraf vastgesteld driegangen menu; koude voorafjes, warm hoofdgerecht en een nagerecht. Alle drie gangen waren heerlijk.
De bediening was ook heel prettig en de aanbevolen wijnen van zeer goede kwaliteit en goed passend bij de gerechten.
Naar aanleiding van deze lunch zijn we zeker ook van plan om er een keer het diner te gaan proberen.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Verrast door een heerlijk tapas 3-gangenlunch. Leuke en spannende gerechtjes met een leuke mix van Italiaanse en Spaanse invloeden. Ook een prima wijnadvies met veel wijnen per glas.
Rengin T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zijn hier met de AH Restaurantactie geweest. Bediening was vriendelijk, eten was heerlijk, we waren zeer voldaan na afloop. Enige opmerking is dat ons niet vaak werd gevraagd of we nog iets wilde drinken als de glazen leeg waren, of dat juist glazen waar nog wat in zat werden meegenomen.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Verrassende gerechtjes, zeer smakelijk. Alle wijnen per glas, dat is erg prettig. Attente bediening. We komen zeker nog een keer terug.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De tapas gerechten zagen er heel mooi opgemaakt uit en het was super lekker allemaal. Mijn vriendin en ik hebben er van genoten. Ook de bediening was goed en vriendelijk.
Jeannet
Blueeyes1 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een gezellig tapasrestaurant met heerlijk eten! Het eten is goed op smaak en met zorg bereid. De bruscetta caprese en de carpaccio van gele biet zijn onze favoriet.
Terry V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijke gegeten bij Gastrobar Aandacht. Lekkere tapas gerechten met veel variaties en verassende smaakcombinaties. Service was uitstekend, erg vriendelijk en behulpzaam. Gaan hier zeker nog een keer terug!
Sytske B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gisteren hebben mijn vriend en ik genoten van een heerlijk diner bij Gasrtobar Aandacht (met de AH restaurant actie). We werden warm ontvangen en kregen uitleg over het concept en de kaart van de Gastrobar. Ze serveren fijne wijn en hebben de keuze uit Spaans- en Italiaanse tapas/antipasti, waarin de keuze vrij is of je de gerechtjes in een keer besteld of in rondes.

Wij kozen er voor om te starten met 3 gerechtjes, bruschetta met mozzarella, kroketjes met ham en truffel mayonaise en rundercarpaccio. Alle 3 mooi gepresenteerd, goede portie grootte, perfect op smaak en net even iets anders dan standaard. We vervolgden ons diner met een kleine plank met verschillende koude en warme gerechtjes. Qua hoeveelheid was dit ruim voldoende voor 2 personen (met al 3 gerechtjes vooraf) en de smaak en presentatie waren wederom perfect.

De wachttijd tussen de rondes was voor ons ook perfect. Niet gejaagd, lekker de tijd om lang te tafelen, maar ook zeker niet te lang tussen de gerechten. De bediening was vlot en vriendelijk (niet te aanwezig) en we kregen uitleg over de gerechtjes.

We sloten ons diner af met een proeverij van de 3 desserts; cheesecake, een noten karameltaartje en crème Catalan met een goede kop cappuccino (verse bonen & melkschuim!). De desserts waren héérlijk en erg mooi gepresenteerd op een plank.

We hebben genoten en komen zeker terug bij Gastrobar Aandacht.
La Dolce Vita!
ans K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was prima, de wijn ook. We kregen een rustige plek- zoals beloofd en we komen zeker nog eens terug
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij gebruikten een lunch (met de AH actie) en waren de enige gasten bij binnenkomst, waarna nog enkele volgden. Het was rustig en we kregen alle aandacht. De gerechtjes waren heerlijk, genoeg en lekker vers en smaakvol. Ben benieuwd naar een dinerbezoek in het weekend. Als ze dat waarmaken is het echt een Toptent!
Fri .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, vooral 'de plank' als voorgerecht is een aanrader.
Er werd goed advies gegeven over de wijnkeuze.