Gastrobar Aandacht

Biltstraat 48 3572 BC Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Gastrobar Aandacht

Geniet van het moment

De Biltstraat in Utrecht werd al in de dertiende eeuw aangelegd. Een historische plaats waar ooit de eerste paardentram reed, kermis werd gehouden en heel veel mensen passeerden. Nu is het de plek waar je in Bar Aandacht niet achterom of vooruit kijkt, maar juist geniet van het moment. De Spaanse en Italiaanse gerechten zijn het waard om even bij stil te staan, de goede wijnen kun je alleen koesteren op het moment dat je ze drinkt.

Glas champagne

FrankAnouk .
Gijsbert B.
Susanne L.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijke tapas, zeer gevarieerd, niet vet, grote complimenten voor de chef! Zeker een aanrader, met maar ook zonder de AH actie
Sonja R.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Prima ontvangst, duidelijke uitleg over de AH actie, uitstekende, vriendelijke bediening, uitgebreide wijnkaart. Men had en nam alle tijd en gaf ons ook alle tijd om meerdere malen te kiezen van de kaart. We vonden de prijzen van de gerechten, voor een tapas-restaurant, wel aan de hoge kant. De kwaliteit was prima.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Mooi restaurant, met ´normale´, maar ook wat meer luxe tapas voor een goede prijs. De zwezerik met maiscréme was heerlijk. Bediening was vriendelijk en we hoefde niet lang te wachten op ons eten. Ook de huiswijn smaakte goed. Al met al waren wij zeer tevreden over ons etentje.
Jitte A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuke plek om te eten, prijs kwaliteit verhouding zeer goed, de paella en beef gerechten waren genoeg vullend.
Malou D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijke koude en warme tapas lunch gehad met een vriendin, buiten op het terras in het zonnetje. Heerlijke smaken, perfecte hoeveelheden, goede variatie van gerechten en een vriendelijke service. Aanrader!
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Dit was een hele prettige kennismaking met Gastrobar Aandacht. De basis, gerechtjes en wijnen waren goed verzorgd. Alle door ons gekozen wijnen mochten we voorproeven. De gerechtjes smaakten prima. Een extra vermelding moet ik geven voort de bediening. Deze was uitstekend. Zeer vriendelijke jonge dames die met aandacht oplettend hun werk deden. Op onze melding vooraf dat wij om 8 uur in de schouwburg moesten zijn werd door de verschillende dames prima ingespeeld (goede onderlinge communicatie dus). Mijn complimenten, wij komen zeker nog eens terug.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een uitgebreide wijnkaart, die er erg goed uitziet. Wij gingen vandaag voor de losse tapas en die waren op zich goed van smaak, alleen bestonden de kaaskroketten wel meer uit roux dan uit kaas, een hele bloemige smaak. De kippendijen waren heerlijk en het kaasplankje was ook top. We komen hier zeker nog eens terug, want er zijn nog genoeg tapas die we moeten proeven hier.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
We aten met vier personen en zo genoemde lunch plank. Zeer gevarieerde gerechten: vlees, vis en vegetarisch. De gerechten zijn goed klaargemaakt en mooi opgediend. Uitstekende bediening.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Lekker eten
carolien81 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Met een vriendin hier gegeten voor de lunch. Prettige ontvangst en uitleg over de kaart en daarna heerlijk gegeten.
Werden verse producten gebruikt, alles werd in de keuken vers gesneden zagen we. Aanrader!
Gezellig dat jullie kwamen lunchen. Wij hechten inderdaad veel waarde aan verse en goede producten. Tot de volgende!
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Smakelijke tapas, ontspannen bediening.
Jordy R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Gezellige plek met een goede bediening. Het eten was erg lekker en ze hebben fantastische wijnen.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Al meerdere keren gaan eten. Altijd goed. Wel iets wisselende bereiding van het eten iedere keer. (Pepertjes deze keer goed doorbakken, vorige keer duidelijk minder)
Scarlett B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk gegeten, aanrader! Bediening is ook erg aardig en behulpzaam. We werden direct geholpen en hoefden niet lang te wachten.
Kies de grote plank. Erg lekker en veelzijdig.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Het was heerlijk, ook voor de vegetariërs onder ons! Heel gevarieerd en alles even smakelijk.
Hendriksen I.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Perfekte bediening. Enthousiast en je kunt n goed advies krijgen over de wijnen die je wilt drinken bij het eten.
De tapas zijn overheerlijk en er worden verse en biologische produkten gebruikt, dat proef je !!
Complimenten aan de kok!
Perfectie bediening', bedankt! Daar worden we blij van. Tot snel!