Gastrobar 6

Karrenstraat 6 5211 EH Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Gastrobar 6

Net open en nu al een begrip!

Bij Gastrobar 6 kun je zowel genieten van de lekkerste Gin Tonic's aan de bar, fantastische cocktails om het weekend in te luiden of een fijn diner op een rustige doordeweekse dag. Men serveert hier goede, smakelijke wijn-spijs combinaties in een gemoedelijke ambiance.

Tot snel bij Gastrobar 6!

Meer informatie over restaurant Gastrobar 6

Goed bereikbaar met OV

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
Vrijdag vanaf 15:00
Zaterdag en Zondag vanaf 14:00
Bar-Food is altijd te bestellen
Keuken is geopend van 18.00 tot 22.30

arno B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten , leuke en gezellige bediening met ruime product kennis
Geeske B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Weer vreselijk lekker gegeten bij Freek en Geert. Deze keer ons lekker laten verwennen met de Gastrobar 6 experience, een echte aanrader voor iedereen!!!! Bedankt heren voor weer een topavond!!!!!!! Tot snel weer.
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Gekozen voor het 4-gangen verrassingsdiner met bijpassende wijnen. Eigenaar/kelner kent z'n vak en z'n wijnen. Smaken van de diverse gerechten waren zeer divers waarbij complexere smaakcombinaties niet gemeden werden. Heerlijke tafelen in een gastvrije omgeving! Aanrader!
Corina V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Vrijdagavond met 2 personen gegeten bij Gastrobar6. Geweldige avond gehad.
We hebben ons laten verrassen met een meergangenmenu en ieder was een plaatje én erg lekker.
Aanrader!
Maren W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het eten is van hoge kwaliteit. Er is duidelijk aandacht besteed aan elk element op het bord. Bij elk gerecht wordt een bijpassende wijn geadviseerd en die complimenteren de maaltijd. Dessert hebben we niet gebruikt, dat bewaren we voor de volgende keer. Een aanrader!
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
- Zeer goede gastvrijheid, ze wisten precies in te spelen op onze wensen zonder dat we dat expliciet moesten benoemen.
- Maakten erg leuk contact.
- qua eten al onze wensen werden perfect ingewilligd en aangevuld met nog betere suggesties.
- Wijn was voortreffelijk, volgende dag zo fris als een hoentje opgestaan, aanrader zeker met groep vrienden die elkaar lang niet gezien hadden een en ander te bespreken. Over extra wijntje werd bepaald niet moeilijk gedaan.
Kom graag nog een keer terug!!
-Ze zijn gelukkig open met het carnaval
-Ook geschikt voor romantisch diner voor twee
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Genoten van een 4 gangen gastromenu met bijpassende wijnen. Goede smaakcombinaties en bereidingen. Fijne ambiance en sfeervolle plek. Bediening heeft goede kennis maar is prettig informeel.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg lekker gegeten. Goede service en veel kennis over bijpassende wijnen. Het restaurant heeft een prettige ambiance en straalt een ontspannen sfeer uit.
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was onovertroffen! Echt gastronomische hoogstandjes, verrassende smaken, perfecte combinaties. Zelden zo ontzettend lekker gegeten! Dat ik geen vlees eet, was geen enkel probleem, heerlijke vegetarische en vis-gerechten gehad (een vis-mes was bij de Dorade wel handig geweest). Wij waren alleen niet blij met hoe lang alles duurde. We hadden expres om 18.00 uur gereserveerd omdat we het niet te laat wilden maken. We konden pas rond 18.30 aan tafel en toen duurde het nog even voordat we brood kregen. Vervolgens lieten de gerechten echt lang op zich wachten, terwijl er bijna geen eters waren (beneden zat niemand). We vertrokken na ons 4-gangen diner pas rond 22.30. Gelukkig maakte het eten wel veel goed. Als je alle tijd hebt en een hele avond wilt genieten is dit de perfecte plek en kan ik Gastrobar 6 warm aanbevelen. Als je wat minder tijd hebt, is dit niet de beste keuze.
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij hadden het verrassingsmenu 5 gangen en het was echt heerlijk!
Cas C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten, service was top en de gastheer was oprecht geintresseerd. Bij elk gerecht kan er een bijpassende huiswijn worden geschonken, dit zorgt er voor dat je niet elke keer voor een lastige keuze staat. De gerechten zelf waren verrassend en erg lekker, dit zeg ik als een kritische gast. Verder vond ik de uitleg bij iedere wijn en bij ieder gerecht erg goed. Oftewel een verborgen parel in Den Bosch die iedereen een keer zou moeten bezoeken!
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten, kwalitatief zeer goed. Avondvullend 6 gangen met middelgrote porties. Bijbehorende wijnen waren top. Vriendelijk personeel met veel aandacht voor klanten. Prijzen zeer schappelijk voor deze kwaliteit.
Jasper F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekkere gerechten met mooie wijnen. De bediening was vriendelijk en ontspannen, hoewel niet al het personeel even goed was. Een gezellig avondje uit met goed eten en drinken.
Albert78 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met z'n tweeen lekker gegeten van het 5-gangen verrassingsmenu en toch met een gevoel van; 'we zaten niet echt op ons gemak' weggegaan. Ik denk dat het misschien meer aan ons lag. Want de gerechten waren lekker en met zorg bereid. En de bediening was vriendelijk en attent. Maar toch...
We zaten in de kelder aan de bankzijde tussen andere stelletjes in. Nul gevoel van privacy. Ieder woord van de buren was te horen, andersom ongetwijfeld ook. Daarnaast moest de bediening tussen de tafeltjes komen om de kaart, het gerecht of de wijn toe te lichten, los van het in en uitserveren. Met als gevolg dat je geregeld van behoorlijk dichtbij tegen de achterzijde van deze dame of heer kijkt. Te dichtbij en op ooghoogte. Een beetje ongemakkelijk.
De uitleg van de bediening over het concept, de kaart en de wijnen ging grotendeels aan ons voorbij. Ons inziens werd het een beetje een riedel om de gast te informeren, of deze er nu behoefte aan had of niet. Ik kan me voorstellen dat anderen dit wel prettig vinden. Voor ons was het wijnpraatje overbodig.
Alles bij elkaar was het iets te trendy voor ons en zoeken we volgende keer wat traditionelers.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wederom samen bij de Gastrobar gegeten. Wat een geweldige tent, zeer persoonlijke ontvangst. Heerlijke hapjes aan de bar, lekker wijntje erbij. Altijd verrassende gerechten op de kaart, alles is bijzonder. De wijnen worden uitgebreid omschreven en vormen een eenheid met de gerechten. Dank Gastrobar6 wederom een heerlijke avond. Het leuke is ook dat je hier nu nog redelijk eenvoudig een reservering kunt maken voordat het door het grote publiek ontdekt wordt :)
chetbaker .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zaterdag 15 oktober voor het eerst gaan eten. Bij binnenkomst inderdaad een beetje rioollucht. Moet wel opgelost worden. Eten was uitstekend (zeebaars en schol) en bediening kundig en vriendelijk. Prijs kwaliteit in orde. Wijnsuggestie bij gerecht prima idee voor mensen zoals wij die weinig verstand van wijn hebben.
coremans .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gin tonic is een populair aperitief en daar heeft de Gastrobar een apart kaartje voor. We kozen 3 verschillende optie's. Ze waren lekker. We zaten gezellig in de kelder met een groep van 8. De bediening was attent. Op de bordjes werden iedere keer gecompliceerde gerechtjes geserveerd met een uitje van zus en een chutney van zo maar het kon niet voorkomen dat we het voor- en hoofdgerecht wat vlak van smaak vonden. In het vismenu leek de balans een beetje zoek (iedere keer vrij grote stukken vis), in het vleesmenu waren de portie's kleiner. Wij misten groenten. Groenten voor de smaak, groenten voor de kleur, groenten voor vulling, gewoon een vegetarisch gangetje... En als er maar 2 mensen wijn drinken kunnen de verhaaltjes bij de wijn wel wat korter. De rode mousserende licht zoete "wijn" (6%) bij het dessert was heerlijk.
Nancy W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Top eten, lekkere wijnen. Moeten wel wat doen om de wc deuren automatisch te laten sluiten, nu blijft de deur openstaan en dat ziet er niet uit
Geur is boven een beetje een probleem. Vooral als je net binnenkomt. Nog even puntjes op de i, verder echt heel goed.
monique S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Echt fantastisch gegeten. Mooie gerechten, goede combinaties, vriendelijke bediening en redelijke prijzen. Mochten we ooit weer naar Den Bosch gaan, dan komen we zeker terug.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Het is altijd gezellig bij gastrobar 6. Ze hebben heerlijke wijnen en het eten is uitstekend. Ook als je niet wil eten kun je prima terecht bij gastrobar 6. Naast de wijnen hebben ze ook veel keus aan gin-tonics en andere sterke drank die je niet overal tegen komt.