Gastrobar 6

Karrenstraat 6 5211 EH Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Gastrobar 6

Net open en nu al een begrip!

Bij Gastrobar 6 kun je zowel genieten van de lekkerste Gin Tonic's aan de bar, fantastische cocktails om het weekend in te luiden of een fijn diner op een rustige doordeweekse dag. Men serveert hier goede, smakelijke wijn-spijs combinaties in een gemoedelijke ambiance.

Tot snel bij Gastrobar 6!

Meer informatie over restaurant Gastrobar 6

Goed bereikbaar met OV

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
Vrijdag vanaf 15:00
Zaterdag en Zondag vanaf 14:00
Bar-Food is altijd te bestellen
Keuken is geopend van 18.00 tot 22.30

Jos H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Civiche van makreel naast een haring iets teveel van het goede. Keuken erg traag. Meer dan drie uur gedaan over 4 kleine gerechtjes. Bediening sympathiek, maar al met al een onvoldoende.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Erg goed gegeten! Er werd goed rekening gehouden met gluten intolerantie en smaakvoorkeuren. Het eten was erg lekker en chic aangeboden. Ook de Gin Tonic specials zijn aaanbevolen.
Bjorn T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Een ontzettend leuk restaurant met zeer vriendelijk personeel. Naast een uitgebreide keuze aan Gin Tonics een kleine maar verrassende kaart. Een ware smaaksensatie met heerlijke bijpassende wijnen. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug. Een echte aanrader!
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, bijpassende wijntjes ietwat prijzig maar verder top! Aanrader!
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Onverwachts goed. Persoonlijke bediening met aandacht en goede uitleg over wijn en spijs combinaties. Eten was meer dan prima
EmmyMarjan .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Kleinere gerechten met bijzondere combinaties. Leuk tentje, je kunt ook gezellig aan de bar eten. Aanrader.
Thomas H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het duurde erg lang voordat we eten kregen, ook qua eten hadden we er veel meer van verwacht. Veel te kleine porties niet genoeg eten. We kwam om lang te tafelen maar om 4,5 uur er te zitten.

Daarnaast vind ik het erg prijzig om voor een mandje brood €6,- te rekenen en een fles water €5,-. De wijnen waren heerlijk maar qua prijs laten wij dit voor de volgende keer zitten. €200,- vond ik het zeker niet waard (het bedrag wat we moesten afrekenen)
Harold D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
helemaal top,verwen jezelf ,of met vrienden , Happy live omdat je het verdiend.ervaar dit zelf en je begrijpt wat ik bedoel.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten bij de gastrbar 6 was voortreffelijk. Heerlijke makreelrillette vooraf die we gedeeld hebben. Hoofdgerecht op de huid gebakken schelvis en kwartelpootjes. Beide zeer goed gegaard en de combinatie met de verse groente was perfect. Goede wijn erbij geadviseerd gekregen. Tot slot was de de prijs van dit heerlijks zeer aanvaardbaar. Dus ben je in Den Bosch, ga naar Gastrobar 6. Een echte aanrader!
Jacomijn S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het het 4 gangen gastromenu gekozen dus ons laten verrassen. Het was heerlijk. Mooi opgemaakt, bijzondere gerechtjes echt genoten. Bijpassende wijnen bij de gerechten, goede combinaties en leuk dta het geen alledaagse wijnen waren. Erg fijn dat we halve glazen konden krijgen zodat we toch konden genieten van verschillende wijnen bij het eten en ook nog naar huis konden rijden. Voor een bijzondere eetbeleving kun je hier terecht!
Christel K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Super lekker gegeten. Wij hebben gekozen voor het 5-gangen verrassingsdiner. Erg lekker vooral ook met de bijpassende wijnen erbij. Super bediening, kortom ben je in Den Bosch kom zeker eens een keertje hier eten met familie, vrienden of je partner.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
De sfeer in het restaurant was goed, vooraf een lekkere gin tonic gedronken, heerlijk! Voorgerecht zag er veelbelovend uit, smaken waren echter ver te zoeken. Vreemde combinatie van asperge met karnemelk en een gegrilde avocado. Groente was niet apart gekruid. Hoofdgerecht was een tikkie beter, sukade was lekker, wel pittig gepeperd. Lekkere saus erbij. Wederom de groente niet gekruid tuinbonen waar niks mee gedaan is, Huiswijn was lekker.
William V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
heerlijk gegeten met een meer dan ruime aandacht voor de wijn spijs combinaties. vooral leuk en lekker genieten in een ongedwongen sfeer. gold zowel voor de vegetariër als niet vegetariër
Wouter A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Super-avond gehad bij Gastrobar 6. De gerechten zijn stuk voor stuk prachtige creaties. Mooie combinaties van verrassende smaken. Service was goed en tempo waarin geserveerd werd vonden we helemaal prima. Fijne sfeer in het restaurant. Kortom, aanrader!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Super avond gehad op mijn verjaardag. Waren hier de eerste keer maar we komen zeker nog een keer terug. Zeer goede wijn-spijs combinaties, net een tikkeltje anders en echt een avondje uit.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke service, gezellige setting
Remon V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Leuke zaak met goed eten en gezellige sfeer. Twee jonge eigenaren die zelf voor de gasten zorgen. Afgetrapt met 1 van de 16 Gin-tonic cocktails. Voorgerecht prima. Klein probleem met het hoofdgerecht maar dit werd snel en met excuses opgelost. Zo hoort het! Ongedwongen sfeer. Aanrader!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Fantastische avond gehad! Gastvrij, vriendelijk en heerlijk gegeten!
Joris G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heel erg lekker gegeten, mooie gerechten, mooie ingredienten en erg lekkere wijnen.
Aanrader!
William V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prima ontvangst, leuke uitleg bij de uitstekende wijnen, gezellig en goed. 1x vegetarisch en 1x alles eter. De vegetariër laten ze zeker niet in de kou staan! Leuke gerechten, over na gedacht en niet iets wat je overal krijgt. Top avond gehad voor een nette prijs!