Over het restaurant Gastrobar 6

Inmiddels is Gastrobar6 alweer bijna 2 jaar open en behoort het Restaurant bij de top van 's-Hertogenbosch. Wil je jezelf een avond culinair laten verwennen, dan ben je hier aan het goede adres! Tevens staat Gastrobar6 in 's -Hertogenbosch inmiddels ook bekend als het adres om de beste Gin-Tonics te drinken aan de bar. Ze hebben er een collectie van maar liefst 24 verschillende Gin-Tonics.

Voor een ontspannen avondje uit of een heerlijk drankje aan de bar voel je je bij Gastrobar6 snel thuis!

Meer informatie over restaurant Gastrobar 6

Goed bereikbaar met OV

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
Vrijdag vanaf 15:00
Zaterdag en Zondag vanaf 14:00
Bar-Food is altijd te bestellen
Keuken is geopend van 18.00 tot 22.30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar 6

Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De gastrobar 6 staat voor een avondje verwennerij. De bediening doet er alles aan om je een mooie avond te bezorgen. Gerechten zien er uit als een feestje en smaken heerlijk en verrassend. Wij hadden een 5 gangen verrassingsmenu helemaal op ons verzoek met vis. Was hele maal top. Het wijn arrangement wat geweldig mooi in combinatie met de gerechten.
De timing van het opdienen van de gangen was goed. Niet te snel zodat je niet de indruk kreeg dat je door moest eten maar met prettige tussenpozen en dan ook weer niet te lang dat je het ideeën kreeg dat je zat te wachten. Enig min puntje: een bordje voor bij het broodplankje zou prettig zijn om te voorkomen dat de kruimels de hele avond op tafel blijven liggen. Maar vergeleken bij al het positieve is dat een futiliteit.
Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijke gegeten, attente bediening. Alleen wachten tot eerste gang duurde erg lang (ca50 min). Beste keuze in DB met restaurantkadobon.
Lanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Welkomst was vrij onvriendelijk nadat we vroegen of de aangewezen plek gewijzigd kon worden (het was namelijk nog vrij leeg in het restaurant) en wat onhandig. Erg koud in het restaurant. Wachttijd tussen gangen was lang. Service was onpersoonlijk.
Milan D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Leuke bar met goed eten en flinke porties. Laat gereserveerd dus plekje aan de bar gekregen. Mooie wijn, lekker eten en vriendelijke bediening.
G.C. T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Vier gangen menu was heerlijk en met een goed glas wijn.
we hadden een fijne en gezellige avond.
komen zeker nog terug om de bar-food te proeven.
Yde E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Erg goed, we komen zeker een keer teru
lieke B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Veel persoonlijke aandacht, verrassend lekkere gerechtjes en de Carmenere was top! Echt genoten.
We gaan zeker terugkomen.
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heel vriendelijk personeel, en een gastheer die kennis van zaken heeft. Heerlijk gegeten en genoten van goeie bijpassende wijnen. Goede sfeer in het restaurant en perfecte service.

Enige kleine minpuntje: Er was bij aankomst alleen plek aan de bar vrij voor ons. Gelukkig konden we na het eerste gerecht wel verhuizen naar een tafeltje, want ik vind het persoonlijk niet fijn om de hele avond op een barkruk te zitten.

We komen hier absoluut nog eens terug!
Lisanne B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wij hebben vanavond met een groep van 10 personen genoten van een top avond. De bediening was super, het eten was heerlijk en het interieur is stijlvol. Het eten is van hoogwaardige kwaliteit en de wijnen zijn ook erg lekker. Zeker een aanrader!
Aletta V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten: alles gerechten waren van hoge kwaliteit en met zorg klaargemaakt. Enige minpuntje was dat we vrij lang moesten wachten. Werd goed opgepakt toen wij dit aangaven door een gratis drankje te serveren. Verdere vriendelijke bediening.
Richard J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Erg lekker, leuke inrichting en persoonlijke bediening. Heerlijk avondje uit. Komen zeker nog een keer terug.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Erg goede wijn spijs combinaties met goede service en fijne sfeer. Was voor ons nog onbekend in den bosch maar wij komen nog een keer terug.
Olav V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Extra veel aandacht voor eten en drinken. Volle focus op eten met juiste drinken.
Waanzinnig mooi opgemaakt, maar de smaak en hoeveelheid was ook goed! Een kaart waar je trek van krijgt, niet kan kiezen.
Rusige maar zeer gezellige omgeving.
Heerlijk verzorgd, je betaald iets meer dan gemiddeld, maar krijgt er nog heel veel meer voor terug. Diner waar je lang fijn gevoel aan over houdt door de mooie smaken en prettige ervaring.
kiapdx .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Zeer kundige en betrokken bediening. De geselecteerde wijnen passen bijzonder goed bij de voortreffelijke gerechten. Echt een ervaring met hoeveel passie de gerechten worden bereid.
Ook de kok zelf komt een gang presenteren, erg leuk.
We hebben genoten en komen zeker nog eens terug.
jessica V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een van de drie gerechten was echt lekker. Maar er gebeurde teveel qua smaken op het bord. Te ingewikkelde gerechtjes naar onze smaak. Moesten te lang wachten omdat het druk was. Bediening ondermaats voor de prijs verhouding en creëerden geen bijzondere klantervaring.
Chev C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat een top tent! We hebben hier zaterdag gegeten en kregen prachtige bordjes voor onze neus. Het wachten was aan de lange kant, maar toen we de koks bezig zagen wisten we waarom!! Wat een complexe gerechten met een hoop handelingen, de moeite waard om te wachten. Wij komen zeker terug
Giel H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
prima restaurant. Voor prettige informele sfeer. Dankzij actie IENS kennisgemaakt met aanwinst voor Den Bosch.
Helaas viel wijn tegen (te oude Beaujoulais).
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten, duurde tussen de gerechten wat lang, leuke suggesties bij de gerechten, online korting automatisch verrekend (erg netjes) ????
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker eten voor passende prijs. Naar onze smaak iets te veel pretentie bij de uitleg. de ruimte op begane grond is nogal lawaaierig.
Rianne L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Gastrobar 6. Verfijnde gerechten met heerlijke wijnen die, voor de kleinere drinkers, ook per half glas worden geserveerd.
Gastheer die zijn wijnkennis graag deelt. Hij zou alleen iets meer aandacht kunnen besteden aan het moment waarop hij ons gesprek onderbreekt om te vertellen over de wijn. Kaasplankje was ook
top!