Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Nagerecht Gastrobar6 Experience

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Gastrobar 6

Inmiddels is Gastrobar6 alweer bijna 2 jaar open en behoort het Restaurant bij de top van 's-Hertogenbosch. Wil je jezelf een avond culinair laten verwennen, dan ben je hier aan het goede adres! Tevens staat Gastrobar6 in 's -Hertogenbosch inmiddels ook bekend als het adres om de beste Gin-Tonics te drinken aan de bar. Ze hebben er een collectie van maar liefst 24 verschillende Gin-Tonics.

Voor een ontspannen avondje uit of een heerlijk drankje aan de bar voel je je bij Gastrobar6 snel thuis!

Meer informatie over restaurant Gastrobar 6

Goed bereikbaar met OV

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
Vrijdag vanaf 15:00
Zaterdag en Zondag vanaf 14:00
Bar-Food is altijd te bestellen
Keuken is geopend van 18.00 tot 22.30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar 6

Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Gerechten zaten goed in elkaar. Goede wijnen, vriendelijke bediening.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten met mooie wijn combinaties, enthousiaste bediening, met dito uitleg van de gerechten en de bijpassende wijnen..
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Heerlijk gegeten, goede en aardige bediening
R. C.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Smaakvolle en gezellige sinterklaas avond beleefd. De geserveerde gerechten waren bijzonder en mooi geserveerd en natuurlijk zeer smaakvol. De bediening was klantgericht en zeer attent, tempo tussen de gerechten zou iets sneller mogen! zeker de moeite waar om te gaan eten.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Wachttijd was precies goed, behalve het nagerecht dat iets te lang op zich liet wachten.3xvis in het experience 6 gangen menu was iets teveel van het goede! Wel waren alle gerechten van uitstekende kwaliteit. Zelden een zo’n goed wijnarrangement gehad, alle wijnen pasten perfect bij de gerechten, chapeau! 30% Korting zorgde er mede voor dat we een “heerlijk heerlijk avondje” hebben gehad op 5 december!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Lekker eten, gemoedelijke sfeer. Tijd tussen de gerechten wat aan de lange kant. Personeel niet altijd op de hoogte wat er precies op je bord ligt. Echter dit wordt wel opgelost door het na te vragen. Fijne avond gehad!
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Met de AH actie hier heerlijk gegeten! We werden dmv het verassingsmenu, wat bij de AH actie hoort, verrast met heerlijke en originele gerechtjes. Wij hadden voor 4 gangen gekozen en vooraf nog stokbrood met tappenade en boter/olie/zout genomen. Dat gaat gemakkelijk en was voor ons niet teveel, omdat de gerechtjes vrij klein zijn. De smaken zijn echt heerlijk. Vooraf ook nog een amuse gehad in de vorm van een soort drankje, leuk gedaan. De bediening is erg vriendelijk en je merkt dat ze het naar je zin willen maken. Bij elk gerecht krijg je uitleg wat het is en wat erin zit. Ook de vegetarische gerechtjes waren heerlijk. Wij hadden hierbij nog 3 glazen rosé en een fles water en dat koste ongeveer 35 euro pp. Super!
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Mooi opgediend, bijzondere (zeer pittige) smaken, maar te veel verschillende op één bord. Nauwelijks groente. Hoeveelheid/kwaliteit vlees matig omdat ca 1/3 vetrand van paar plakjes. Lekkere wijn. Totaal prijs/performance matig.
Louis H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Briljant! Heerlijk eten. Goed geselecteerde wijnen. We gaan zeker terug...
Sterrin B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Een jaar geleden heb ik hier heerlijk gegeten. Helaas was de tweede keer zeer teleurstellend. Het voorgerecht (Makreel) was heerlijk de andere overige 4 gerechten daarentegen vielen ontzettend tegen. Vlak en soms wat onsamenhangend. Service en bediening was matig. Er was weinig passie of gevoel bij de gerechten en de wijnen die er worden geserveerd.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten, mooie bijpassende wijnen, er genoten van een gezellige avond.
Bediening was vriendelijk en gaf goede uitleg bij de gerechten en wijnen.
Enige minpuntje was dat we toen we aan tafel zaten wel erg lang moesten wachten tot we een drankje en stokbroodje konden bestellen.

We gaan zeker terugkomen!!
Edna N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Lekker eten en leuk restaurant. Mooi ervaring.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten met super bijpassend wijnarrangement
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Leuk restaurant in hartje centrum Den Bosch. Kundige en enthousiaste bediening. We hadden het verrassingsmenu. Verrassende en lekkere gerechten en heerlijke bijpassende wijnen. Bediening doet er echt alles aan om je een geslaagde avond te bezorgen.
Rick E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Bevroren voorgerecht, koud vlees hoofdgerecht, muffe vochtgeur van de kelder, gestresste bediening die zwaar achter de feiten aan liep, brood moest nog na voorgerecht komen. Zonde van je avond
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Goed gegeten! We hebben gekozen voor een 4 gangen experience menu. Het eten is enorm lekker. Bijzondere smaken die in je mond een mooi geheel vormen. Erg lekker, zeker in vergelijking met andere restaurants met deze prijs/kwaliteitverhouding. Voor deze prijsklasse mag de bediening nog wat bijleren qua professionaliteit.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Mooie plaatjes op de borden met redelijk goede smaak. Wel kleine porties en qua prijsverhouding aan de erg hoge kant. Aan service moet echt worden gewerkt. Bediening die met alle goede bedoelingen probeert uit te leggen wat er op het bord wordt geserveerd maar hier niet uitkomt kan echt niet. Wijn besteld bij hoofdgerecht die pas na de betreffende gang wordt geserveerd kan ook echt niet. Bij een dergelijk prijsniveau hoort niet alleen een mooi bord maar moet echt het totale plaatje kloppen.
Hedwig A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij vonden het een heerlijke avond met verrassende gerechten. Wij kozen voor het 5-gangen experience-menu, waarbij we als eerste in kombucha gegaarde makreel kregen met avocado structuren van komkommer met poncomayonaise, daarna soto met rouleau van hoender en frisse groenten, runderstaartstuk met mangochutney, venkel en crème van gerookte amandel met jus van likaam hloa. Echt heel bijzondere smaken, waar we super van hebben genoten. Als ik een minpuntje mag noemen is het wel het brood wat je vooraf kan bestellen, dat is echt een enorme berg brood en niet in verhouding met de rest van de gerechten.
Wij hadden brood besteld met boter en tapenade als klein hapje vooraf, maar toen we zagen hoeveel dat was, gevraagd om minstens de helft. Een klein mini-stokbroodje staat leuker en is een mooiere smaakmaker dan een halfje wit en een halfje bruin. Dat zou ik echt anders doen als ik jullie was
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten, adequate en vriendelijke service, relaxte sfeer, gezellig klein.
John O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Weer eens in DB uit eten dus via Iens kwamen wij hier terecht.

De bediening is iets te veel in your face als ze iets relaxter zouden zijn, de Brabantse sfeer, dan zou dat de totale beleving goed doen. Ook iets te nadrukkelijk bezig met wat ze allemaal niet hebben te vertellen over een wijn. Kortom net iets too much.

Het eten want daar gaat het uiteindelijk om Het is goed het is eerlijk maar niet super verrassend qua smaakpaletten. Alles netjes op het bord geplaatst.

Soms een misser in combinaties, de jus bij het staartstuk, maar ja dat is in mijn smaakbeleving natuurlijk.

Al bij al de moeite waard en in potentie een 8