Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Gastrobar 6

Inmiddels is Gastrobar6 alweer bijna 2 jaar open en behoort het Restaurant bij de top van 's-Hertogenbosch. Wil je jezelf een avond culinair laten verwennen, dan ben je hier aan het goede adres! Tevens staat Gastrobar6 in 's -Hertogenbosch inmiddels ook bekend als het adres om de beste Gin-Tonics te drinken aan de bar. Ze hebben er een collectie van maar liefst 24 verschillende Gin-Tonics.

Voor een ontspannen avondje uit of een heerlijk drankje aan de bar voel je je bij Gastrobar6 snel thuis!

Meer informatie over restaurant Gastrobar 6

Goed bereikbaar met OV

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
Vrijdag vanaf 15:00
Zaterdag en Zondag vanaf 14:00
Bar-Food is altijd te bestellen
Keuken is geopend van 18.00 tot 22.30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar 6

Jeanine T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heel lekker gegeten, vers, puur, verassend seizoensgebonden menu. Glutenvrij menu was geen probleem. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker terug!!
Maike D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Super gegeten en lekkere wijntjes!
Cees P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij Gastrobar6. We kozen het 6 gangen Experience Menu met wijn arrangement. Verrassende gerechtjes met bijpassende wijnen waarbij een uitstekende uitleg werd gegeven. Het duurde wel even voordat de eerste gang doorkwam maar verder prima tempo en mooie hoeveelheden.
Eveline H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Plezierige bediening, verstand van lekker eten en goede wijn, verrassende gerechten. Wij komen zeker terug!
René P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Hartelijke ontvangst, goed eten en advisering over de bijpassende wijnen. Zijn bij diverse sterren restaurants geweest, maar deze zit tegen een ster aan.
Joyce W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wat was het een feestje om hier te eten! Aandacht voor smaak, compositie en combinatie van wijnen bij het gerecht. Attente bediening, vriendelijke gastheer met kennis van zaken. Fijne muziek en prettige stoelen om op te zitten. Dus zeker voor herhaling vatbaar!
Petervandemortel V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Lekker en verrassende smaken geserveerd gekregen . Heerlijke wijn bij de gerechten. Avondvullend
Karel K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Bijzonder smakelijk gegeten en een hele fijne culinaire avond gehad! Een aanrader voor fijnproevers en voor iedereen die fijnproever wil worden ;-)
Rogier H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Goede zitplaatsen. Ca 20 stuks boven. Waardoor je rustig kan dineren. Goed geluid en muziek keuze. Bediening en eten is top. Waar voor je geld. Goede toelichting wijn en eten. Wijn past ook goed bij de gangen. Een fijne eet ervaring van ca 3 tot 4 uur
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Ontdekt dankzij de AH-actie. Super! Zeer gastvrije ontvangst, mooie inrichting, mooie smaakvolle gerechten. Blij dat we dit restaurant ontdekt hebben. Zeker weten dat we nog een keer zullen gaan. Complimenten aan bediening en keuken!
Ruud A.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Top tent, erg goede keuken. Zeker de moeite waard!
Beste Ruud,

Hartelijk dank voor uw review op Iens! Fijn om terug te lezen dat jullie een fijne avond hebben gehad!!

Graag tot een volgende keer bij Gastrobar6!!

Met vriendelijke groet,

Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten en gedronken. De bijpassende wijn was zeker een goede keuze bij het hoofdgerecht. Altijd een feestje als de wijn goed bij het eten past. Bediening deed erg zijn best was vriendelijk.
Beste mevrouw Kraan,

Hartelijk dank voor uw review op Iens. We waarderen het enorm om zo terug te lezen dat jullie een leuke avond hebben gehad!!

Graag tot een volgende keer bij Gastrobar6!!

Met vriendelijke groet,

Aschwin V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het eten was echt erg lekker.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Verrassend lekker, mooi opgemaakte borden en vriendelijke bediening. We hebben een erg fijne avond gehad.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Geert en Freek bedankt voor de topavond gister

Heerlijk gegeten en gezellige ambiance
Altijd fijn om bij jullie te zijn lekker 5 gangen verassings menu op voldeed aan de wensen alles was goed op smaak en leuke combinatie s

Daarbij heerlijk flesje riesling die viel goed in de smaak en bij hoofdgerecht lekker glas rood door de sommelier uitgekozen lekker kopje koffie na

Al met al een topavond gehad en voor herhaling vatbaar

Ziet me weer snel verschijnen heren

Bedankt
Beste Tim!!

Nogmaals dank voor je bezoek, we waarderen het enorm om via deze weg terug te lezen dat we jullie een fijne avond hebben bezorgd!! Graag gedaan en graag tot snel!!

Rob K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Onze eerste keer bij Gastrobar.
Prima gastvrije ontvangst, lekker aperitief op t terras.
Mooie kaart en fraaie bijpassende wijnen. We hebben heerlijk gegeten, erg mooie en zeer smaakvolle gerechten.
De bijpassende wijnen waren inderdaad goed gekozen, lekker in alle rust goed kunnen dineren.
Enige aandachtspunt is het tempo. Ondanks dat het zeer rustig was op zondagavond, moesten we vrij lang wachten op de diverse gangen. In het begin nog niet zo'n punt, geeft de tijd om lekker bij te praten. Maar gaandeweg werd het wat storend. M.n. zo lang wachten op 2 desserts is o.i. niet nodig.
Al met al een lekker avondje, erg lekker gegeten. Verbeterpuntje het tempo.
Beste heer Klaver,

Hartelijk dank voor uw recensie en feedback. We waarderen dit enorm en nemen dit ook zeker ter harte. We zijn blij terug te lezen dat we u een fijne avond hebben bezorgd en dat jullie onze gerechten en wijnkeuzes weten te waarderen! Met betrekking tot het tempo weten we dat dit een aandachtspunt is, waar we zeker aan werken.

Nogmaals dank voor uw bezoek en graag tot ziens!!

Martine H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Super leuk zaakje in hartje Den Bosch. Heerlijk eten, zowel voor het oog als voor de smaakpapillen. De gerechten worden prachtig opgediend en de smaakcombinaties zijn heerlijk en verassend. De porties (5 gangen) waren goed, voor mij wel net ietsje teveel maar voor mijn man perfect.
De service is gezellig, en met goede kennis van hun producten en wijnen.
Goede prijs/kwaliteit verhouding ook! De rekening viel ons alles mee.
Aanrader, wij zullen vaker gaan!
Corhouet .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
kwalitatief zeer mooie en smaakvolle gerechten met werkelijk fantastische wijnen. Ik ben geen wijndrinker maar de gastheer/sommelier wist met zijn wijnkeuze de heerlijke gerechten te complimenteren.
Dit alles geserveerd in een eigentijdse, gastvrije en ongedwongen ambiance. vervolgens nog een bijzonder goede prijs-kwaliteit-verhouding.
Wij gaan hier zeker terug komen en kunnen het iedereen aanraden.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten gisteren bij gastrobar. Spannende gerechten die super zijn opgemaakt. De amuse van komboetja(?) was van hoogwaardig niveau.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wij kozen voor het verassingsmenu en dat was top. Veel smaakexplosies. De bijpassende wijnen waren ondersteunend. Een aanrader.