Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Gastrobar 6

Inmiddels is Gastrobar6 alweer bijna 2 jaar open en behoort het Restaurant bij de top van 's-Hertogenbosch. Wil je jezelf een avond culinair laten verwennen, dan ben je hier aan het goede adres! Tevens staat Gastrobar6 in 's -Hertogenbosch inmiddels ook bekend als het adres om de beste Gin-Tonics te drinken aan de bar. Ze hebben er een collectie van maar liefst 24 verschillende Gin-Tonics.

Voor een ontspannen avondje uit of een heerlijk drankje aan de bar voel je je bij Gastrobar6 snel thuis!

Meer informatie over restaurant Gastrobar 6

Goed bereikbaar met OV

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
Vrijdag vanaf 15:00
Zaterdag en Zondag vanaf 14:00
Bar-Food is altijd te bestellen
Keuken is geopend van 18.00 tot 22.30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar 6

Richard S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Zeer lekker gegeten!! Altijd top
Jacob R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Goed eten, prima wijn en vriendelijke ontvangst; hadden een fijne avond in Den Bosch, voor herhaling vatbaar.
Nb passend wijnadvies gekregen
Sharon K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
WAUW wat een super resto is dit, gelijk thuis voelen, trendy sfeer, en klasse eten, wij werden zowel door de gastheren en dame verwend als door de kok, professioneel, gezellig en snel, precies goed, de wijnen waren heerlijk, en de gerechten erg mooi, we hadden wat problemen met afrekenen, we mochten het gewoon overboeken via internet...waar kom je dit nog tegen, ik vond het een 10 waard, wij hebben een super avond gehad koffie kregen we nog van het huis toe...echt verwennerij...
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Presentatie was prachtig, eten was lekker en goed op smaak. Bediening was oké , wel groot verschil tussen de kennis van de gastheer en het meisje van de bediening. Hij, zeer kundig, maar wij misten de warmte. Wel voor herhaling vatbaar
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Lekker gegeten. De amuse van annanasbier met schuim van sereh was leuk gepresenteerd maar bleef qua smaak achter. Voorgerecht soto was redelijk maar wat vlak van smaak. Hoofdgerecht staartstuk van het rund. Prima van smaak en voldoende. Tartatin van rode ui ( vegetarisch). Verrassend en zeer smaakvol, mooie presentatie en combinatie van smaken. De begeleidende wijnen zijn goed gekozen en passend bij de gerechten. Luxe bubbel water tegen een redelijke prijs. Door laat aanvangstijdstip 20% korting op de rekening. Leuk restaurant met enthousiaste bediening tegen een zeer redelijke prijs.
Frouke T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, perfect wijnadvies. Zeker een aanrader.
De tafel van Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk eten, leuke bediening, sfeer is knus en losjes. Wij hadden geen betere keus kunnen maken. De wachttijd was wel wat lang maar wij wilden niet snel weer buiten staan, dus voor ons was het prima.
Mariëlle H.
Zéér goed gegeten!!! En bovenal gezellig!
Winnie S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het eten was goed, maar de bediening was een beetje 'overdone'. Iets minder 'in your face' kan ook wel. Niet alle gerechten waren beschikbaar. Tot driemaal aan toe.... Dat is best vaak. Ook geen goedmakertje (borreltje o.i.d.). Jammer. Verder, overall prima.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijik gegeten! Drie gangen van de kaart uitgezocht en het was helemaal top. Mooie gerechten qua smaak en opdiening. Relaxte sfeer, goede gastheer met verstand van wijn en normale prijzen.
Onbegrijpelijk dat wij de enige gasten waren......
Dineke D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Een leuk klein gezellig restaurant met fantastisch eten, prachtige creaties en en persoonlijke bediening.
I. B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Een gezellige sfeer. Een gastheer die uitgebreid toelichting gaf op gerechten en wijn. Smaakvolle gerechten. We komen terug.
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een knusse moderne sfeer met n vriendelijk gastheer.
Karen J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het eten was prima. Wij hadden alleen meer van de kaas en nagerecht verwacht.

Wat een stoorpunt was door de hele avond heen, was de wachttijd. Wij waren om 18.00 uur binnen en hadden om 20.00 uur nog maar één gang op. Een foutje in de keuken. Alleen een sorry, voor de rest geen drankje voor het ongemak of wat dan ook aangeboden gekregen. Zeer slecht.

De prijzen van de wijnen zijn erg duur voor de hoeveelheid die je krijgt. Een heel glas €6,00 en een half glaasje €3,75. Ook voor een kleine dessert wijn betaalde je ook €6,00.

Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie, maar desondanks moesten wij nog €133,00 voor twee personen afrekenen. We hadden een 4 gangen keuze menu genomen, maar aangezien wij nog niet voldoende vol zaten na het hoofdgerecht, hebben wij een kaasplankje tussen laten zetten, waar wij €30 voor betaald hebben. Sorry, maar dit is niet in verhouding met de kwaliteit.

Jammer, ik ben helaas met een teleurgesteld gevoel naar huis gegaan. Een vervolg bezoek zit er niet in.
Joyce W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Wederom heerlijk gegeten!
Av D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Op vrijdagavond uit gaan in Den bosch, het was de eerste keer voor ons bij de Gastrobar 6 en wij zijn helemaal dol op ! Het ontvangste is aangenaam, advies over kaart en wijn uitgebreid en deskundig, het eten is fantastisch! Hoe jij van verrassing? Neemt het Experience menu ! Wij hadden een 4 gangen menu en het was zeker voldoende.
Magda V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Verrassend gegeten met de ah aktie in een gemoedelijke sfeer.
Annouska V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Door de Albert Heijn actie zijn wij op zoek gegaan naar een leuk restaurant waar we nog niet eerder waren geweest. De mooie inrichting en goede reviews deden ons besluiten om Gastrobar 6 te bezoeken. Daar hebben wij geen spijt van gehad! We waren een half uur te vroeg, maar gastheer Geert gaf aan dat dit totaal geen probleem was. We mochten vervolgens zelf een tafeltje uitzoeken. We hadden gekozen voor de Gastrobar Experience 3 gangen. Als we in de bioscoop niet zoveel snacks op hadden waren we zeker voor meer gangen gegaan. Als je de Experience volledig wilt beleven dan ga je ook voor de bijbehorende wijnen. Mijn vriendin is zwanger, kon niet meedrinken en had dus bepaalde dieetwensen, hier is door Geert en Freek (chef) zeer goed rekening mee gehouden. De Experience begon met een amuse van Komboecha. Een onverwachte binnenkomer met een onverwacht lekkere smaak. En nog gezond ook! De 3 gerechten die volgden waren erg lekker, en zagen er zo wat nog mooier uit. Wij komen hier zeker terug!
Siri N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Goede service en vriendelijk personeel . Bij elk gerecht een bijpassende wijn, waarbij ook meer over de wijn wordt verteld. Het eten is lekker, anders dan anders.
Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Hier gegeten met het 3-gangen menu van albert heijn. Ontvangt en uitleg was was chaotisch, we begrepen vaak niet goed wat de bedoeling was. We zouden een verassingsmenu krijgen, kregen toen toch een menukaart. Verassingsmenu begon met een vloeibare amuse, deze vonden wij allebei niet lekker. Voorgerecht was een tartaar van zeebaars met komkommer, hoofdgerecht witvis uit de oven met doperwt en het dessert was met o.a. frambozensorbet. De gerechten waren erg lekker en mooi opgemaakt op het bod, echter qua porties veel te klein. We zijn hierna ergens anders nog wat kleine gerechtjes gaan eten. Dit zou wat mij betreft niet nodig moeten zijn na een 3 gangen menu, we zijn ook nog eens geen grote eters. Er werden wel weer erg goede wijnen bij het eten geschonken. Voor mij geen aanrader i.v.m. de grootte van de porties.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Gezellig restaurant met heerlijk eten. Subtiele goed bij elkaar passende smaken, heerlijke bijpassende wijn en een uitgebreide toelichting hierop.