Gastrobar 6

Karrenstraat 6 5211 EH Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Gastrobar 6

Net open en nu al een begrip!

Bij Gastrobar 6 kun je zowel genieten van de lekkerste Gin Tonic's aan de bar, fantastische cocktails om het weekend in te luiden of een fijn diner op een rustige doordeweekse dag. Men serveert hier goede, smakelijke wijn-spijs combinaties in een gemoedelijke ambiance.

Tot snel bij Gastrobar 6!

Meer informatie over restaurant Gastrobar 6

Goed bereikbaar met OV

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
Vrijdag vanaf 15:00
Zaterdag en Zondag vanaf 14:00
Bar-Food is altijd te bestellen
Keuken is geopend van 18.00 tot 22.30

Christel K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Super lekker gegeten. Wij hebben gekozen voor het 5-gangen verrassingsdiner. Erg lekker vooral ook met de bijpassende wijnen erbij. Super bediening, kortom ben je in Den Bosch kom zeker eens een keertje hier eten met familie, vrienden of je partner.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
De sfeer in het restaurant was goed, vooraf een lekkere gin tonic gedronken, heerlijk! Voorgerecht zag er veelbelovend uit, smaken waren echter ver te zoeken. Vreemde combinatie van asperge met karnemelk en een gegrilde avocado. Groente was niet apart gekruid. Hoofdgerecht was een tikkie beter, sukade was lekker, wel pittig gepeperd. Lekkere saus erbij. Wederom de groente niet gekruid tuinbonen waar niks mee gedaan is, Huiswijn was lekker.
William V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
heerlijk gegeten met een meer dan ruime aandacht voor de wijn spijs combinaties. vooral leuk en lekker genieten in een ongedwongen sfeer. gold zowel voor de vegetariër als niet vegetariër
Wouter A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Super-avond gehad bij Gastrobar 6. De gerechten zijn stuk voor stuk prachtige creaties. Mooie combinaties van verrassende smaken. Service was goed en tempo waarin geserveerd werd vonden we helemaal prima. Fijne sfeer in het restaurant. Kortom, aanrader!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Super avond gehad op mijn verjaardag. Waren hier de eerste keer maar we komen zeker nog een keer terug. Zeer goede wijn-spijs combinaties, net een tikkeltje anders en echt een avondje uit.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke service, gezellige setting
Remon V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Leuke zaak met goed eten en gezellige sfeer. Twee jonge eigenaren die zelf voor de gasten zorgen. Afgetrapt met 1 van de 16 Gin-tonic cocktails. Voorgerecht prima. Klein probleem met het hoofdgerecht maar dit werd snel en met excuses opgelost. Zo hoort het! Ongedwongen sfeer. Aanrader!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Fantastische avond gehad! Gastvrij, vriendelijk en heerlijk gegeten!
Joris G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heel erg lekker gegeten, mooie gerechten, mooie ingredienten en erg lekkere wijnen.
Aanrader!
William V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prima ontvangst, leuke uitleg bij de uitstekende wijnen, gezellig en goed. 1x vegetarisch en 1x alles eter. De vegetariër laten ze zeker niet in de kou staan! Leuke gerechten, over na gedacht en niet iets wat je overal krijgt. Top avond gehad voor een nette prijs!
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten, mooi om te zien en heerlijk op smaak, mooie wijnen gedronken en niet te vergeten begonnen met een heerlijke Gin-Tonic. tot de volgende keer.
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Geweldig lekker en super goede bediening en hele fijne en kundige uitleg over de wijnen. Echt een feestje, we komen gauw terug!
m O.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Erg leuk gegeten super bediening , leuke wijnen goed passsend bij verrassindmenu. Tip stel gratis kan water ter beschikking
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
De gerechten waren stuk voor stuk, van voor tot na, heel erg lekker.

Erg gastvrije bediening en bij elk gerecht een wijntip & uitleg over de wijn.

Ik hoop hier zeker binnenkort terug te komen om nog meer gerechten te proeven.
arno B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten , leuke en gezellige bediening met ruime product kennis
Geeske B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Weer vreselijk lekker gegeten bij Freek en Geert. Deze keer ons lekker laten verwennen met de Gastrobar 6 experience, een echte aanrader voor iedereen!!!! Bedankt heren voor weer een topavond!!!!!!! Tot snel weer.
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Gekozen voor het 4-gangen verrassingsdiner met bijpassende wijnen. Eigenaar/kelner kent z'n vak en z'n wijnen. Smaken van de diverse gerechten waren zeer divers waarbij complexere smaakcombinaties niet gemeden werden. Heerlijke tafelen in een gastvrije omgeving! Aanrader!
Corina V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Vrijdagavond met 2 personen gegeten bij Gastrobar6. Geweldige avond gehad.
We hebben ons laten verrassen met een meergangenmenu en ieder was een plaatje én erg lekker.
Aanrader!
Maren W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het eten is van hoge kwaliteit. Er is duidelijk aandacht besteed aan elk element op het bord. Bij elk gerecht wordt een bijpassende wijn geadviseerd en die complimenteren de maaltijd. Dessert hebben we niet gebruikt, dat bewaren we voor de volgende keer. Een aanrader!
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
- Zeer goede gastvrijheid, ze wisten precies in te spelen op onze wensen zonder dat we dat expliciet moesten benoemen.
- Maakten erg leuk contact.
- qua eten al onze wensen werden perfect ingewilligd en aangevuld met nog betere suggesties.
- Wijn was voortreffelijk, volgende dag zo fris als een hoentje opgestaan, aanrader zeker met groep vrienden die elkaar lang niet gezien hadden een en ander te bespreken. Over extra wijntje werd bepaald niet moeilijk gedaan.
Kom graag nog een keer terug!!
-Ze zijn gelukkig open met het carnaval
-Ook geschikt voor romantisch diner voor twee