Gastrobar 6

Karrenstraat 6 5211 EH Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Gastrobar 6

Net open en nu al een begrip!

Bij Gastrobar 6 kun je zowel genieten van de lekkerste Gin Tonic's aan de bar, fantastische cocktails om het weekend in te luiden of een fijn diner op een rustige doordeweekse dag. Men serveert hier goede, smakelijke wijn-spijs combinaties in een gemoedelijke ambiance.

Tot snel bij Gastrobar 6!

Meer informatie over restaurant Gastrobar 6

Goed bereikbaar met OV

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
Vrijdag vanaf 15:00
Zaterdag en Zondag vanaf 14:00
Bar-Food is altijd te bestellen
Keuken is geopend van 18.00 tot 22.30

Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was onovertroffen! Echt gastronomische hoogstandjes, verrassende smaken, perfecte combinaties. Zelden zo ontzettend lekker gegeten! Dat ik geen vlees eet, was geen enkel probleem, heerlijke vegetarische en vis-gerechten gehad (een vis-mes was bij de Dorade wel handig geweest). Wij waren alleen niet blij met hoe lang alles duurde. We hadden expres om 18.00 uur gereserveerd omdat we het niet te laat wilden maken. We konden pas rond 18.30 aan tafel en toen duurde het nog even voordat we brood kregen. Vervolgens lieten de gerechten echt lang op zich wachten, terwijl er bijna geen eters waren (beneden zat niemand). We vertrokken na ons 4-gangen diner pas rond 22.30. Gelukkig maakte het eten wel veel goed. Als je alle tijd hebt en een hele avond wilt genieten is dit de perfecte plek en kan ik Gastrobar 6 warm aanbevelen. Als je wat minder tijd hebt, is dit niet de beste keuze.
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij hadden het verrassingsmenu 5 gangen en het was echt heerlijk!
Cas C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten, service was top en de gastheer was oprecht geintresseerd. Bij elk gerecht kan er een bijpassende huiswijn worden geschonken, dit zorgt er voor dat je niet elke keer voor een lastige keuze staat. De gerechten zelf waren verrassend en erg lekker, dit zeg ik als een kritische gast. Verder vond ik de uitleg bij iedere wijn en bij ieder gerecht erg goed. Oftewel een verborgen parel in Den Bosch die iedereen een keer zou moeten bezoeken!
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten, kwalitatief zeer goed. Avondvullend 6 gangen met middelgrote porties. Bijbehorende wijnen waren top. Vriendelijk personeel met veel aandacht voor klanten. Prijzen zeer schappelijk voor deze kwaliteit.
Jasper F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekkere gerechten met mooie wijnen. De bediening was vriendelijk en ontspannen, hoewel niet al het personeel even goed was. Een gezellig avondje uit met goed eten en drinken.
Albert78 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met z'n tweeen lekker gegeten van het 5-gangen verrassingsmenu en toch met een gevoel van; 'we zaten niet echt op ons gemak' weggegaan. Ik denk dat het misschien meer aan ons lag. Want de gerechten waren lekker en met zorg bereid. En de bediening was vriendelijk en attent. Maar toch...
We zaten in de kelder aan de bankzijde tussen andere stelletjes in. Nul gevoel van privacy. Ieder woord van de buren was te horen, andersom ongetwijfeld ook. Daarnaast moest de bediening tussen de tafeltjes komen om de kaart, het gerecht of de wijn toe te lichten, los van het in en uitserveren. Met als gevolg dat je geregeld van behoorlijk dichtbij tegen de achterzijde van deze dame of heer kijkt. Te dichtbij en op ooghoogte. Een beetje ongemakkelijk.
De uitleg van de bediening over het concept, de kaart en de wijnen ging grotendeels aan ons voorbij. Ons inziens werd het een beetje een riedel om de gast te informeren, of deze er nu behoefte aan had of niet. Ik kan me voorstellen dat anderen dit wel prettig vinden. Voor ons was het wijnpraatje overbodig.
Alles bij elkaar was het iets te trendy voor ons en zoeken we volgende keer wat traditionelers.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wederom samen bij de Gastrobar gegeten. Wat een geweldige tent, zeer persoonlijke ontvangst. Heerlijke hapjes aan de bar, lekker wijntje erbij. Altijd verrassende gerechten op de kaart, alles is bijzonder. De wijnen worden uitgebreid omschreven en vormen een eenheid met de gerechten. Dank Gastrobar6 wederom een heerlijke avond. Het leuke is ook dat je hier nu nog redelijk eenvoudig een reservering kunt maken voordat het door het grote publiek ontdekt wordt :)
chetbaker .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zaterdag 15 oktober voor het eerst gaan eten. Bij binnenkomst inderdaad een beetje rioollucht. Moet wel opgelost worden. Eten was uitstekend (zeebaars en schol) en bediening kundig en vriendelijk. Prijs kwaliteit in orde. Wijnsuggestie bij gerecht prima idee voor mensen zoals wij die weinig verstand van wijn hebben.
coremans .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gin tonic is een populair aperitief en daar heeft de Gastrobar een apart kaartje voor. We kozen 3 verschillende optie's. Ze waren lekker. We zaten gezellig in de kelder met een groep van 8. De bediening was attent. Op de bordjes werden iedere keer gecompliceerde gerechtjes geserveerd met een uitje van zus en een chutney van zo maar het kon niet voorkomen dat we het voor- en hoofdgerecht wat vlak van smaak vonden. In het vismenu leek de balans een beetje zoek (iedere keer vrij grote stukken vis), in het vleesmenu waren de portie's kleiner. Wij misten groenten. Groenten voor de smaak, groenten voor de kleur, groenten voor vulling, gewoon een vegetarisch gangetje... En als er maar 2 mensen wijn drinken kunnen de verhaaltjes bij de wijn wel wat korter. De rode mousserende licht zoete "wijn" (6%) bij het dessert was heerlijk.
Nancy W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Top eten, lekkere wijnen. Moeten wel wat doen om de wc deuren automatisch te laten sluiten, nu blijft de deur openstaan en dat ziet er niet uit
Geur is boven een beetje een probleem. Vooral als je net binnenkomt. Nog even puntjes op de i, verder echt heel goed.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Echt fantastisch gegeten. Mooie gerechten, goede combinaties, vriendelijke bediening en redelijke prijzen. Mochten we ooit weer naar Den Bosch gaan, dan komen we zeker terug.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Het is altijd gezellig bij gastrobar 6. Ze hebben heerlijke wijnen en het eten is uitstekend. Ook als je niet wil eten kun je prima terecht bij gastrobar 6. Naast de wijnen hebben ze ook veel keus aan gin-tonics en andere sterke drank die je niet overal tegen komt.
Doke77 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Fantastische gerechten met dito wijnen. Ervaringen opgedaan bij Sense lonen overduidelijk. Het was moeilijk kiezen tussen alle lekkere gerechten. De wijnsuggesties bij elk afzonderlijk gerecht zijn een bijzonder waardevolle aanvulling. Echter aanrader voor liefhebbers van wijn en lekker eten!
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hadden het 4-gangen experience menu genomen, aangegeven waar we niet van hielden en daar is perfect rekening mee gehouden. Elke gang was heerlijk en ook de bijpassende wijnen perfect. Kortom een heel fijne avond, we hebben heerlijk genoten en komen hier zeker terug! Een aanrader!
Tvanvelzen .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Afgelopen zondag hebben wij voor het eerst bij gastrobar 6 gegeten ivm ons jubileum. Met toeval zijn we op hun site gekomen en eerste indruk van de kaart was positief. Het is altijd afwachten of de verwachtingen waar gemaakt kunnen worden. Maar wat is dit een fijn restaurant!

Eten was heerlijk en borden mooi opgemaakt. Wij vinden het altijd leuk om te weten wat er precies op ons bord ligt en dit wordt ook aan tafel verteld. Er wordt met veel passie en kennis over de wijnen verteld. Naast wijnen ook verschillende gin-tonics en cocktails op de kaart. Dat laatste vinden wij altijd wel lekker.

Aanraders zijn de ceviche/tartaar van makreel, twee bereidingen van hert en de eendenborst.
Ook het Luikse wafel met o.a. botercreme en bacon is verrassend. Combinatie van smaken werkt erg goed!

Kortom: een fijne aanwinst voor Den Bosch en prijs/kwaliteit is zeker oke! Lekker eten in een ongedwongen sfeer. Wij komen zeker terug.
Wil-van-Alphen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik heb niet alle gerechten geproefd, een driegangenmenu volstaat voor mij, maar goed was het zeker. Bediening bijna perfect, de toelichting was erg uitgebreid, kan bondiger, minder uitwijden/details die niet nodig zijn. Getuigd wel van een enorm enthousiasme, vandaar 9 ipv 10.
We komen zeker vaker terug, wijnkeuze en -collectie is geweldig.
Gelukkig geen amuses !!!!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het was een mooie zomeravond toen wij bij toeval langs de Gastrobar liepen en zo kwamen we buiten aan een tafeltje te zitten. Wat gelijk opviel, was de gastvrijheid van Geert, één van de twee eigenaren. De menukaart was nieuw, zo nieuw dat 'ie ook nog niet op de site staat.
We startten met een heerlijke witte huiswijn. Mijn tafelgenote nam vooraf de klassieke oesters, ik het boerenbrood. Lekker met olie, tomaten tapenade en basilicumdip en zelf te bepalen of je wit, bruin of allebei wilt.
Als hoofdgerecht namen we de Ceviche van makreel en de dahl met falafel. Vooral de dahl maakte indruk. Onze ervaring in India is toch net even wat anders met dit gerecht dan hier. Het was absoluut een heerlijk en verrassend gerecht met bijv. ook kouseband en tomaatjes. De borden zijn mooi opgemaakt en ook goed voorverwarmd.
Ondanks dat de toetjes heerlijk leken, hebben we die ronde overgeslagen. En extra wijntje plus koffie ter afsluiting en wij waren absoluut zeer tevreden.
Prima locatie, een meer dan prima gastheer en een verrassende kaart. Dat is erg fijn aangezien de carpaccio's - hoe lekker ze soms ook zijn - toch erg weinig vernieuwend zijn. Dit restaurant is een aanrader, de combinatie van de menukaart en bijbehorende wijnkaart maakt dat wij hier graag nog eens terugkomen.
Hoedinida .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijke gerechten en sommige zelfs een ware smaakexplosie. Wij hadden gekozen voor 3 gangen (voor, tussen, hoofd) en waren ook ruim voldaan. Perfect passende wijnen geserveerd met een mooi verhaal door de sommelier. Onbegrijpelijk dat het restaurant nog niet half gevuld was op zaterdagavond. Mogelijk is dat door de lokatie in een straat waar veelal kroegen gehuisvest zijn. Wij komen hier zeker terug
VanLarenStorm .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Alle gerechten waren met liefde bereid en ook erg origineel. De beide eigenaren/gastheren blonken uit in kennis van de gerechten en zeker ook van de heerlijke bijpassende wijnen. Daar was goed over nagedacht en daar is vast heel wat proeven aan voorafgegaan....We hebben genoten en komen beslist weer terug.
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
we hebben een driegangen diner bij de Gastrobargehad en dat was vrijwel perfect. Verrassend eten, mooie en spannende smaakcombinaties en de wijn die men erbij schonk versterkte de smaaksensatie. We waren aangenaam verrast, prettige deskundige bediening, een heel vriendelijke sfeer en zoals gezegd: heerlijk eten!