Over het restaurant Gastrobar 6

Inmiddels is Gastrobar6 alweer bijna 2 jaar open en behoort het Restaurant bij de top van & 's-Hertogenbosch. Wil je jezelf een avond culinair laten verwennen ben je hier aan het goede adres! Tevens staat Gastrobar6 in 's -Hertogenbosch inmiddels ook bekend als het adres om de beste Gin-Tonic's te drinken aan de bar. Ze hebben er een collectie van maar liefst 24 verschillende Gin'.

Voor een ontspannen avondje uit of een heerlijk drankje aan de bar voel je je bij Gastrobar6 snel thuis!

Meer informatie over restaurant Gastrobar 6

Goed bereikbaar met OV

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
Vrijdag vanaf 15:00
Zaterdag en Zondag vanaf 14:00
Bar-Food is altijd te bestellen
Keuken is geopend van 18.00 tot 22.30

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar 6

Richard J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Erg lekker, leuke inrichting en persoonlijke bediening. Heerlijk avondje uit. Komen zeker nog een keer terug.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Erg goede wijn spijs combinaties met goede service en fijne sfeer. Was voor ons nog onbekend in den bosch maar wij komen nog een keer terug.
Olav V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Extra veel aandacht voor eten en drinken. Volle focus op eten met juiste drinken.
Waanzinnig mooi opgemaakt, maar de smaak en hoeveelheid was ook goed! Een kaart waar je trek van krijgt, niet kan kiezen.
Rusige maar zeer gezellige omgeving.
Heerlijk verzorgd, je betaald iets meer dan gemiddeld, maar krijgt er nog heel veel meer voor terug. Diner waar je lang fijn gevoel aan over houdt door de mooie smaken en prettige ervaring.
kiapdx .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Zeer kundige en betrokken bediening. De geselecteerde wijnen passen bijzonder goed bij de voortreffelijke gerechten. Echt een ervaring met hoeveel passie de gerechten worden bereid.
Ook de kok zelf komt een gang presenteren, erg leuk.
We hebben genoten en komen zeker nog eens terug.
jessica V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een van de drie gerechten was echt lekker. Maar er gebeurde teveel qua smaken op het bord. Te ingewikkelde gerechtjes naar onze smaak. Moesten te lang wachten omdat het druk was. Bediening ondermaats voor de prijs verhouding en creëerden geen bijzondere klantervaring.
Chev C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat een top tent! We hebben hier zaterdag gegeten en kregen prachtige bordjes voor onze neus. Het wachten was aan de lange kant, maar toen we de koks bezig zagen wisten we waarom!! Wat een complexe gerechten met een hoop handelingen, de moeite waard om te wachten. Wij komen zeker terug
Giel H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
prima restaurant. Voor prettige informele sfeer. Dankzij actie IENS kennisgemaakt met aanwinst voor Den Bosch.
Helaas viel wijn tegen (te oude Beaujoulais).
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten, duurde tussen de gerechten wat lang, leuke suggesties bij de gerechten, online korting automatisch verrekend (erg netjes) ????
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker eten voor passende prijs. Naar onze smaak iets te veel pretentie bij de uitleg. de ruimte op begane grond is nogal lawaaierig.
Rianne L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Gastrobar 6. Verfijnde gerechten met heerlijke wijnen die, voor de kleinere drinkers, ook per half glas worden geserveerd.
Gastheer die zijn wijnkennis graag deelt. Hij zou alleen iets meer aandacht kunnen besteden aan het moment waarop hij ons gesprek onderbreekt om te vertellen over de wijn. Kaasplankje was ook
top!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Genoten vanavond van een heerlijke combinatie van smaken, mooie bijpassende wijn en gezellige service. Een topavond!
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten, mooie wijnen en kundige uitleg. Wachttijden tussen de gangen kon beter, terwijl het toch niet druk was. Wij komen zeker nog eens terug
kim V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Hartelijk ontvangst en geweldig eten. Bijzondere, gebalanceerde smaken en ingredienten met elegante, begeleidende wijnen. En een goed verhaal van de gastheer. Deze heeft duidelijk passie voor zijn vak. Het enige minpuntje is dat naar mijn smaak de muziek wat te hard stond. Maar wil je een avond genieten van eten en wijn in een leuke ambiance ben je hier op het juiste adres.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Hier wordt echt met liefde & aandacht gekookt, ons Mystery menu was op sterrenniveau! Mooie wijn pairing en de gastheer wist enorm veel details bij iedere wijnsuggestie. De inrichting is wat donker / eenvoudig, maar wat op het bord ligt is fris/creatief en bijzonder!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We namen met ons vieren de Gastrobar6 Experience met bijpassend wijnen. Alles was heerlijk. Onze jarige dochter kreeg een dessert met vuurwerk en ook als je 22 wordt, is dat een leuke verrassing. We bevelen dit restaurant van harte aan.
Ibolya V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Voortreffelijk gegeten, muziek stond te hard en mag wel wat passelijke voor een restaurant! Mannelijke sommelier waren we redelijk over te spreken helaas konden we dat van de vrouwelijke bediening minder zeggen .
B D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wat een top zaak! Op zaterdag 9 september hier gegeten samen gegeten met mijn vriendin. We hoorde van de gastheer dat de nieuwe menukaart net was ingegaan. Geen experience menu besteld maar wel a la carte. Elk gerecht oogstrelend, goed op smaak en alles vers! De uitschieter was toch wel het iberico rack, nog nooit zo'n mals stuk vlees op. Mooie garnituren en prachtige saus.

Mocht je in Den Bosch zijn, ga langs Gastrobar 6 je gaat met een glimlach de deur uit!
Louis B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten met een 4-gangen surprise menu.
Goede wijn erbij, deskundige voorlichting over de wijn.
Jammer van het beetje rumoerige (vrijgezellen?-)groepje vooraan in de zaak.
Zeker een volgende keer weer..!
S V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prima eten en bediening. We waren vroeg dus de eigenaar had voldoende tijd om zaken uit te leggen en toe te lichten. 4-gangen verrassingsmenu gekozen en dat was een schot in de roos. elke gang was perfect bereid en bijzonder smaakvol. Goede prijs- kwaliteit verhouding voor het eten. Alleen de gin-tonics vonden we erg aan de prijs. Ze waren wel smaakvol en zaten zeker ook niet alledaagse gin's bij.
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Briljante wijn/spijs combinaties, meerdere keren hier gegeten en elke keer was het top! Gastheerschap was ook uitmuntend, onze gastheer Geert snapt het helemaal :)