Over het restaurant Gastrobar 6

Inmiddels is Gastrobar6 alweer bijna 2 jaar open en behoort het Restaurant bij de top van 's-Hertogenbosch. Wil je jezelf een avond culinair laten verwennen, dan ben je hier aan het goede adres! Tevens staat Gastrobar6 in 's -Hertogenbosch inmiddels ook bekend als het adres om de beste Gin-Tonics te drinken aan de bar. Ze hebben er een collectie van maar liefst 24 verschillende Gin-Tonics.

Voor een ontspannen avondje uit of een heerlijk drankje aan de bar voel je je bij Gastrobar6 snel thuis!

Meer informatie over restaurant Gastrobar 6

Goed bereikbaar met OV

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
Vrijdag vanaf 15:00
Zaterdag en Zondag vanaf 14:00
Bar-Food is altijd te bestellen
Keuken is geopend van 18.00 tot 22.30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar 6

Anne S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijke en speciale gerechten! Het zag er prachtig uit en gezellige sfeer! Top!!
Richard L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ongelofelijk heerlijk gegeten! De voorgerechten echte eye catchers en goed op smaak. Spannende combinaties van ingrediënten en bovendien sterwaardig.

Tip: meer spannende barbites en meer menu gangen.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten bij gastrobar6. Fijne ambiance, heerlijke wijn en top gerechten. Zijn er al vaker geweest en elke keer worden we opnieuw verrast.

De nieuwe kaart is weer een pareltje, klasse jongens!
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
We komen zelf uit Groningen maar komen graag naar Den Bosch om een avond heerlijk uit eten te gaan bij Gastrobar6! Het was wederom fantastisch. We laten ons altijd graag verrassen en ook dit keer werden we weer niet teleurgesteld; wat ons betreft ster-waardig, we komen zeker terug!
Maaike O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk gegeten vanavond bij gastrobar 6. Mooie combinatie van smaken. Een compliment voor het feit dat het menu aangepast kon worden naar halve porties. Ivm een maagverkleining was deze aanpassing geen probleem. Complimenten!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten met mooie bijpassende wijnen. Het slotakkoord het kaasplankje in ons geval was voortreffelijk.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte borden. Een lust voor het oog. Uitleg over bijpassende wijnen. Zeer gastvrij ontvangen. En het smaakte voortreffelijk. De gastheer was perfect.

Kortom een aanrader om hier te eten
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuk restaurant met goede wijn spijs combinaties. De gerechten zijn soms iets teveel en daardoor minder van in smaak. Soms is iets minder net wat beter.
Lenneke B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk culinair gegeten, met fantastische wijnen en verrassende cocktail bij t dessert. Echt een aanrader!
Pauly P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijke avond gehad met mooie gerechten, bijpassende wijnen en tot slot een zalige dessert wijn met een top kaasplankje!
Elselina B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk eten, goede en interessante gerechten. Aangenaam en vriendelijk personeel met uitstekende wijnkennis.
Thea E.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Bijzondere gerechten met bijpassende wijnen. Kaasplankje echt aan te raden.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk klein restaurant. Prachtige borden, goede smaak, verrassende combinaties. Aanrader!
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Een fijne sfeer gezellig niet teveel tafels
Eten goede kwaliteit porties niet te groot zodat er ruimte is voor een dessert.
Wijnen heerlijk
mmschoneveld .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Prima bediening in een geweldig tempo dat precies goed was om te tafelen van 19 tot 22.30 uur. De meeste gerechtjes van het menu vond ik zo lekker, dat ik het jammer vond dat mijn bord snel leeg was.
De cocktail met koffie was verrassend en lekker, maar niet iedereen houdt van koffie en ik zelf slaap erg slecht daarna. Ik kan anderen zeker aanraden hier te eten, super lekker en sfeervolle inrichting.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten heeft geen indruk gemaakt. Scherpe smaken, smakeloze risotto en groente.
Toch jammer zeker als je kijkt naar de forse prijs die je betaald. Wijnarrangement was uitstekend met toelichting en ook de bediening was vriendelijk.
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De gastrobar 6 staat voor een avondje verwennerij. De bediening doet er alles aan om je een mooie avond te bezorgen. Gerechten zien er uit als een feestje en smaken heerlijk en verrassend. Wij hadden een 5 gangen verrassingsmenu helemaal op ons verzoek met vis. Was hele maal top. Het wijn arrangement wat geweldig mooi in combinatie met de gerechten.
De timing van het opdienen van de gangen was goed. Niet te snel zodat je niet de indruk kreeg dat je door moest eten maar met prettige tussenpozen en dan ook weer niet te lang dat je het ideeën kreeg dat je zat te wachten. Enig min puntje: een bordje voor bij het broodplankje zou prettig zijn om te voorkomen dat de kruimels de hele avond op tafel blijven liggen. Maar vergeleken bij al het positieve is dat een futiliteit.
Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijke gegeten, attente bediening. Alleen wachten tot eerste gang duurde erg lang (ca50 min). Beste keuze in DB met restaurantkadobon.
Lanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Welkomst was vrij onvriendelijk nadat we vroegen of de aangewezen plek gewijzigd kon worden (het was namelijk nog vrij leeg in het restaurant) en wat onhandig. Erg koud in het restaurant. Wachttijd tussen gangen was lang. Service was onpersoonlijk.
Milan D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Leuke bar met goed eten en flinke porties. Laat gereserveerd dus plekje aan de bar gekregen. Mooie wijn, lekker eten en vriendelijke bediening.