Over het restaurant Gastrobar 6

Inmiddels is Gastrobar6 alweer bijna 2 jaar open en behoort het Restaurant bij de top van & 's-Hertogenbosch. Wil je jezelf een avond culinair laten verwennen ben je hier aan het goede adres! Tevens staat Gastrobar6 in 's -Hertogenbosch inmiddels ook bekend als het adres om de beste Gin-Tonic's te drinken aan de bar. Ze hebben er een collectie van maar liefst 24 verschillende Gin'.

Voor een ontspannen avondje uit of een heerlijk drankje aan de bar voel je je bij Gastrobar6 snel thuis!

Meer informatie over restaurant Gastrobar 6

Goed bereikbaar met OV

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
Vrijdag vanaf 15:00
Zaterdag en Zondag vanaf 14:00
Bar-Food is altijd te bestellen
Keuken is geopend van 18.00 tot 22.30

Jouw recensie over het restaurant Gastrobar 6

B D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wat een top zaak! Op zaterdag 9 september hier gegeten samen gegeten met mijn vriendin. We hoorde van de gastheer dat de nieuwe menukaart net was ingegaan. Geen experience menu besteld maar wel a la carte. Elk gerecht oogstrelend, goed op smaak en alles vers! De uitschieter was toch wel het iberico rack, nog nooit zo'n mals stuk vlees op. Mooie garnituren en prachtige saus.

Mocht je in Den Bosch zijn, ga langs Gastrobar 6 je gaat met een glimlach de deur uit!
Louis B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten met een 4-gangen surprise menu.
Goede wijn erbij, deskundige voorlichting over de wijn.
Jammer van het beetje rumoerige (vrijgezellen?-)groepje vooraan in de zaak.
Zeker een volgende keer weer..!
S V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prima eten en bediening. We waren vroeg dus de eigenaar had voldoende tijd om zaken uit te leggen en toe te lichten. 4-gangen verrassingsmenu gekozen en dat was een schot in de roos. elke gang was perfect bereid en bijzonder smaakvol. Goede prijs- kwaliteit verhouding voor het eten. Alleen de gin-tonics vonden we erg aan de prijs. Ze waren wel smaakvol en zaten zeker ook niet alledaagse gin's bij.
Jeffrey K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Briljante wijn/spijs combinaties, meerdere keren hier gegeten en elke keer was het top! Gastheerschap was ook uitmuntend, onze gastheer Geert snapt het helemaal :)
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hadden op Iens gezien dat dit een goed restaurant was, maar toen we binnenkwamen vanuit het gezellige centrum van Den Bosch leek het nog erg donker en leeg. Later stroomde het vol en bleek de ralatief donkere verlichting sfeermakend. Het eten was heerlijk, allerlei spannende combinaties die verrassend lekker bleken te zijn. Het perzikensorbetijs was een perfecte afsluiter. De bediening was gezellig en attent, alleen duurde het net iets te lang voordat we ons voorgerecht kregen. Het tempo lag daarna weer goed en we hebben een heerlijke avond gehad.
Frederique V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Fantastisch!!
M J B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie wijn spijs combinaties, op een smaakvolle manier gepresenteerd. Een aanrader om eens heen te gaan. Een aandachtspuntje is dat we in het begin vrij lang moesten wachten. Verder hadden we een fijne avond.
Jakko V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima ontvangst, zeer vriendelijke gastheer en de gerechten en service zijn van hoog niveau. Een aanrader en wij gaan zeker nog eens terug.
L. E.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De Experience 4 of 5 gangen menu's zijn een échte traktatie! De gastheer is naast vriendelijk en uitnodigend ook erg kundig op het gebied van de gerechten en bijbehorende wijnen uitleggen. Mooie en lekkere gerechten, snelle service en een plek om toch ook je tijd te kunnen nemen voor het diner. Zeker een aanrader!
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Civiche van makreel naast een haring iets teveel van het goede. Keuken erg traag. Meer dan drie uur gedaan over 4 kleine gerechtjes. Bediening sympathiek, maar al met al een onvoldoende.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Erg goed gegeten! Er werd goed rekening gehouden met gluten intolerantie en smaakvoorkeuren. Het eten was erg lekker en chic aangeboden. Ook de Gin Tonic specials zijn aaanbevolen.
Bjorn T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Een ontzettend leuk restaurant met zeer vriendelijk personeel. Naast een uitgebreide keuze aan Gin Tonics een kleine maar verrassende kaart. Een ware smaaksensatie met heerlijke bijpassende wijnen. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug. Een echte aanrader!
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, bijpassende wijntjes ietwat prijzig maar verder top! Aanrader!
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Onverwachts goed. Persoonlijke bediening met aandacht en goede uitleg over wijn en spijs combinaties. Eten was meer dan prima
EmmyMarjan .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Kleinere gerechten met bijzondere combinaties. Leuk tentje, je kunt ook gezellig aan de bar eten. Aanrader.
Thomas H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het duurde erg lang voordat we eten kregen, ook qua eten hadden we er veel meer van verwacht. Veel te kleine porties niet genoeg eten. We kwam om lang te tafelen maar om 4,5 uur er te zitten.

Daarnaast vind ik het erg prijzig om voor een mandje brood €6,- te rekenen en een fles water €5,-. De wijnen waren heerlijk maar qua prijs laten wij dit voor de volgende keer zitten. €200,- vond ik het zeker niet waard (het bedrag wat we moesten afrekenen)
Harold D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
helemaal top,verwen jezelf ,of met vrienden , Happy live omdat je het verdiend.ervaar dit zelf en je begrijpt wat ik bedoel.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten bij de gastrbar 6 was voortreffelijk. Heerlijke makreelrillette vooraf die we gedeeld hebben. Hoofdgerecht op de huid gebakken schelvis en kwartelpootjes. Beide zeer goed gegaard en de combinatie met de verse groente was perfect. Goede wijn erbij geadviseerd gekregen. Tot slot was de de prijs van dit heerlijks zeer aanvaardbaar. Dus ben je in Den Bosch, ga naar Gastrobar 6. Een echte aanrader!
Jacomijn S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het het 4 gangen gastromenu gekozen dus ons laten verrassen. Het was heerlijk. Mooi opgemaakt, bijzondere gerechtjes echt genoten. Bijpassende wijnen bij de gerechten, goede combinaties en leuk dta het geen alledaagse wijnen waren. Erg fijn dat we halve glazen konden krijgen zodat we toch konden genieten van verschillende wijnen bij het eten en ook nog naar huis konden rijden. Voor een bijzondere eetbeleving kun je hier terecht!
Christel K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Super lekker gegeten. Wij hebben gekozen voor het 5-gangen verrassingsdiner. Erg lekker vooral ook met de bijpassende wijnen erbij. Super bediening, kortom ben je in Den Bosch kom zeker eens een keertje hier eten met familie, vrienden of je partner.