Gastmaal café

Griftstraat 2 3572 GV Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gastmaal café

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 12:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Gastmaal café

Mark uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wat is dit toch 'n heerlijke plek om lekker rustig te eten onder het genot van bijzondere wijnen. De bediening is super relaxed. Door de grote ramen is er een fraai uitzicht op de drukte van de stad.

Op de menukaart voldoende keuze uit diverse gerechten. Door de grote van de porties kan je vaker bestellen en meerdere smakelijke gerechten uitproberen. Bij ons o.a. de zeekraal, de in yoghurt gebakken kippendij en de linzenkoekjes.

We sluiten af 'n dessert van aardbei & perzik.
Jelle M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
heerlijk gegeten met gezelschap van 11 mensen. het menu bestaat uit kleine maar zeer smaakvolle hapjes, alles van hoge kwaliteit. prima wijnen erbij, ook uit de naastgelegen wijnhandel als is de kurkprijs aan de hoge kant. Hemelse modder is hemels. een aanrader
Laurens Y.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Wat blijft dit toch een fantastisch plek om te eten. Gezellige sfeer, goede service maar bovenal heel lekker eten. Aandacht en passie voor eten, en dat proef je terug (over de wijn nog niet gesproken). Echt een aanrader, hier neem ik mijn gasten graag naartoe!
Joëlle L.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Een erg leuk en gezellig restaurant. Je kunt verschillende tussengerechten kiezen, maar dit is ruim voldoende (1 gerecht p.p) als je eerst bijvoorbeeld een borrelplank neemt.
Voor ieder wat wils, en het leukste is dat de gerechten overal uit Nederland vandaan komen. Je kunt zelfs je eigen fles wijn uitkiezen. Al met al hebben wij echt genoten, echt een aanrader!
Roders H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Top tent. Als je laagdrempelig, lekker en gezellig wilt eten voor een prettige prijs is dit de perfecte plek. Het woord café zit in de naam dus verwacht geen restaurant. Leuke kaart en vriendelijk personeel. Ook fijn dat je kan kiezen tussen kleine of grote variant van een gerecht. Neem vooral de hemelse modder als toetje :)
yesss .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Lekker eten en een leuke bediening,is niet echt een restaurant maar eetcafe vindt ik,maar dat terzijde overgens,lekkere borrelhapjes en lekkere wijnen,van de zomer ook ff op hun terras maar een borrel gaan doen,leuke ligging trouwens tegenover het Griftpark
Eileen B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
De hoogte van de tafels en de knusse ruimte maakt het een hele fijne plek om te zitten. Ook de doorkijk naar de wijnwinkel maakt het een bijzonder plekje! De gerechten op de kaart zien er veelbelovend uit, veel diversiteit en ook fijn dat je kleine versies kunt bestellen om te delen. De borrelplank is er eentje zoals ik hem het liefste zie! De rauwe bloemkool bij de camembert vond ik geen succes (de rest was wel heel lekker), de appelchutney bij de lekkere pork was aan de zure kant en de zalmtartaar was een beetje flauw. Ik had van de gerechtjes meer verwacht. De wijnkaart is leuk en qua prijzen ook geschikt om van alles wat te proberen! Ook geeft de bediening je graag goede adviezen en tips, al had dat wat mij betreft nog meer aanwezig mogen zijn!
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Leuke locatie voor een borrel. Sfeer is zeer goed en bediening erg vriendelijk. Borrelplank (eur 15,50) had net wat meer mogen zijn, iets te karig. Toch een aanrader om heen te gaan!
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Zondagmiddag om 13.00, volop zon op het terras! Tip ????. Heerlijk geluncht, lekker makreel en salades, en goed brood erbij. We hadden een sauvignon besteld en die was top! Kan ook niet anders met zon fijne wijnwinkel erbij. Echt een aanrader!
Gr Marjan
ErikUtrech .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Ondertussen al 7 keer geweest denk ik.
De slechte recensies kan ik me niet in vinden.
Wij zien dit meer als een goed café dan als een restaurant.
Wat hier mega top is, is dat je in de wijn winkel zelf een fles kan uitzoeken en dat ze daar dan 15 euro bovenop doen.
Zo wordt een fles van 25 maar 40 euro ipv 90 a 100 zoals in bijna elke andere Horeca zaak in NL.
Bestel wat lekkers voor er bij.
Attent personeel.
Altijd een goede avond!
Annecaro .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Heel gezellig café bij het Griftpark, met vrolijk personeel. Erg fijne wijnkaart en lekkere hapjes, oa de lamsburgers en zalm. Alles was goed klaargemaakt. Het is wel wat duur, zeker de borrelplank (weinig van alles), maar toch zeker de moeite waard!
Edgar P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Gisteren, vrijdagavond, heerlijke wijn gedronken met verrassende hapjes. Ondanks de drukte buiten op het terras en binnen was er veel aandacht van het personeel. De kennis van wijn en producten is zoals je van Gastmaal mag verwachten. Net zoals in het restaurant De Keuken van Gastmaal is het personeel van alles goed op de hoogte. De heilbot met creme van dopertwten en ingelegde venkel was zalig alsmede de varkenswang met meiknolletjes. we hebben de avond afgesloten met een fijn kaasplankje en een sublieme chocolademousse. We komen zeker weer terug! Dank voor de fijne avond. Oh ja wat ook heel bijzonder is, is de combinatie met de wijnwinkel van Vleck. Een unieke samenwerking!
ireen1970 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Wij hebben heerlijk op het terras gezeten. Zonnetje kwam lekker door.De bediening was heel vriendelijk. De rosé en droge witte wijn was heerlijk en de eigengemaakte makreel salade en broodplankje waren super. Echt een goede sfeer en prijs kwaliteit verhouding zijn goed!. Leuke gedreven mensen die weten hoe het werkt. Aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Leuke ambiance met een prima vlotte diening. Wel een dikke trui meenemen .
De "hapjes" waren om te eten maar daar is ook alles mee gezegd. Het vishapje voor 8.50 bestond uit vooral puree met na enig gezoek 2 stukjes vis. Schatting inkoopkosten 50 eurocent en dan zit ik nog hoog. Verder hapje erg zouten worstjes en hapje gebakken champions 7.50 euroos stuk. Flesje wijn niet slecht maar voor 27,50 volgens mij 8x de inkoopprijs. Kortom wie een beetje waar voor zijn geld wil een afrader.
IngeHP .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Blijft een feestje om bij Gastmaal cafe te komen! Altijd aardig, attent en zeer deskundig personeel. Fijne ontspannen sfeer en natuurlijke heerlijke wijnen en goede, eerlijke happen!

Wellicht een idee om met naderende zonnige zomer vast over terrasuitbreiding na te denken?
dieuwerbak .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Wij zijn verbaasd over de positieve recensies. Gastmaal café is niet slecht, maar zeker niet goed, gewoon net voldoende. De lunchgerechten zijn smakelijk, maar karig. De wijn idem dito. De prijs/kwaliteit verhouding is onvoldoende. De bediening is aardig, maar traag. Het meubilair is bij elkaar geraapt en te versleten om naar de Kringloop te brengen. De ruimte is wel mooi, evenals de locatie.
Annemarije B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Wat een aanwinst voor de wijk Wittevrouwen is deze wijnbar waar je ook nog heerlijk wat kan eten. De oude auto showroom is omgebouwd tot hip café. Cosy inrichting, vriendelijk personeel, lekkere wijntjes, betaalbare menukaart, prijs-kwaliteit is prima. Verheug me nu al op de eerste zonnestralen om daar op het terras te kunnen zitten.
Christiaan P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Inmiddels tweemaal bij Gastmaal Café geluncht. Een heel gezellig café met goede wijnen, goede gerechten en een (erg) leuke inrichting. De bediening is plezierig en weet goed waar ze het over hebben.

Vlakbij het Griftpark lijkt het een populaire plek voor de fijnproevers. Beide keren dat ik er was zat het helemaal vol. Toch zal je ervaren dat je rustig bediend wordt en niet te lang hoeft te wachten.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
een erg laagdrempelige, gezellige plek waar je voor m.n. een uitgebreidere borrelhap vooral terecht kan. Ik vond de bediening erg servicegericht maar wel een beetje te opdringerig v.w.b. nieuwe drankjes/bijvullen etc. Verder vind ik de akoestiek echt slecht. Ze zouden iets moeten doen aan hard op de vloer, harde wand, en hard plafond want het geluid weerkaatst door de ruimte en wij moesten ons best doen elkaar te verstaan.
sarah P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Echt wat een aanwinst is deze derde zaak van Gastmaal. Ok, Ik was al een fan van gastmaal. Mensen met passie en aandacht voor gastvrijheid en kwaliteit. Het cafe is een fijne plek voor een hapje eten met heerlijke wijnen van de ernaast gelegen wijnwinkel. Heel erg leuk! Heb er een heerlijk daggerecht gegeten met 2 glaasjes wijn voor 25 euro! Prijs kwaliteit dik in orde. De inrichting heeft iets grootstedelijks maar heel eigen. Fijne bediening ook met kennis van de producten! Top!