Gasthof Euverem

- Ontbijt 08:30 - 10:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Wico V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We verbleven hier op 7 en 8 december. We hebben genoten van het wildmenu. Vers en met liefde klaargemaakt. Ook de 2e dag heeft mijn vrouw een aantal wilgerechten nogmaals gegeten. Vriendelijke medewerkers completeren het geheel. Wij komen graag nog eens terug.
Nanja G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vorige week hebben wij tijdens onze vakantie in Gulpen heerlijk gegeten bij Gasthof Euverem. We reden er elke dag langs omdat ons vakantieadres er om de hoek was en we dachten, laten we het eens uitproberen. We hebben buiten op het terras gegeten omdat het zo ontzettend warm was. Het personeel was ontzettend aardig, heel gastvrij en behulpzaam en lief tegen onze peuter dochter. Het eten was heerlijk, mijn man genoot van een Argentijnse steak, mijn dochter het kindermenu met vissticks en ik had een mixed grill. Dat was genieten, het vlees was ontzettend mals en smakelijk. Daarna als dessert gelato kokos met Rafaello praline en een Malibu likeurtje. Onze dochter kreeg een heerlijk chocolade ijsje en een leuk potlood met een poppetje erop. We komen zeker nog eens terug!
Rikkie71 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Met pinksteren gegrilde lamsrack uit de houtskooloven gegeten. Het vlees was mals en heerlijk van smaak. De asperges bij dit gerecht waren ook prima. Het was erg druk, maar kregen voor het diner brood met kruidenboter en een huisgemaakt kleine loempia. Het personeel was vriendelijk en het interieur is niet al te modern, maar doet gezellig aan.
Gponstein .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Dinsdag 19 april daar gegeten tijdens onze vakantie.konden zelf van Josper Grill Menu 3 gangen menu samenstellen voor 31.50 maar zagen dit helaas niet terug op de rekening hebben gewoon 37.65 betaald.Service was prima,maar dat Josper Menu......Snel schrappen,de Argentijnse steak smaakte chemisch.
U heeft tijdens en na het diner aangegeven heerlijk gegeten te hebben. Spijtig dat u de in uw ogen mindere zaken niet hebt aangegeven. Over de Argentijnse steak krijgen we in het algemeen goede reactie's. Wellicht bent u niet helemaal bekend met de smaak van deze steak. We doen in ieder geval onze uiterste best om iedereen tevreden te stellen.
Pekael .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Heel vriendelijke ontvangst , konden kiezen uit een aantal tafels.
Vlotte bediening en heerlijk gegeten!
Vooraf eendenborstcarpaccio met salade en frambozendressing ! Smaakte zeer goed. Als hoofdgerecht hadden we een forel met champignons, smaakte ook heerlijk en wat veel ! We kregen de vis niet helemaal op. Als dessert hebben we maar french koffie genomen , wat erg lekker was na een maaltijd als deze.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
We hadden ons ingesteld op een topper in Gulpen, maar die had helaas geen plaats. Na beetje zoeken op de Iens-site deze gevonden. Het restaurant is onderdeel van het Gasthof en gedeeltelijk gesitueerd op de veranda. Aardig uitzicht. Vrij traditionele kaart, aan de dure kant. Bediening redelijk vlot maar nogal afstandelijk. Het eten? Tournedos was goed, maar met saus die uit een pakje leek te komen (altijd jammer). De uiensoep was lekker, de carpaccio echter was te royaal voorzien van allerlei trits als sla, pitjes, kaas en bevatte nog geen ons rundvlees. Echt te weinig. Bij mijn opmerking daarover kwam "tja het is een voorgerecht...." Ja is een onsje vlees dan teveel gevraagd? Kortom we waren niet blij en besloten voor het nagerecht ons heil elders te zoeken.
Dank voor uw reactie. We staan helaas niet achter uw recensie. Wij serveren geen sauzen uit pakjes, deze worden net als de overige gerechten vers bereid.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Tijdens een logeerpartij bij de buren hier op aanraden van de verhuurder van het vakantiehuisje gegeten en daar geen spijt van gekregen. Prima gegeten voor een nette prijs. Sommige voorgerechten (champignons in bladerdeeg) waren wel érg groot. Jammer, want het hoofdgerecht viel daardoor een beetje in duigen. Alles prima bereid en flinke porties. Lekkere hele Gulpforel met champignons, mooie hertencarpaccio, heerlijke haas: stuk voor stuk lekker en ruim voldoende. Wel grappig dat het personeel geen idee had wat voor soort likeur er in een 'speciale' koffies gingen. Els La Vera? Het zei ons niets, maar het personeel net zo min. Verder zeer vriendelijk en attent.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Halverwege een flinke wandeling hier even uitrusten met echte Limburgse vlaaien, zowel de Kersen- als de Appelvlaai waren verrukkelijk. Ook een goed aanbod van toeristische informatie en wandelkaarten en vooral een vriendelijke bediening. Ook diverse bieren op de tap, maar omdat er nog een flink stuk gewandeld moest worden die maar gelaten voor wat het was, een volgende keer misschien.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2014
Met 2 personen kozen we het dagmenu. Vriendelijke bediening. Vooraf stokbrood met tapenade. Heel aardig. Als voorgerecht groentesoep. Smakelijk. Hoofdgerecht varkenshaas met garnituur. Wat droog maar best lekker. Als dessert crème brûlée wat vlak van smaak.
Huiswijn redelijk. Entourage ouderwets, niet ongezellig.
Al met al redelijk gegeten voor een schappelijke prijs.
S S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Hier geluncht, in het verleden al vaker gedineerd. We waren met drie personen. De omelet met champignons was precies zoals je hem wenst, met flinke stukken champignon en ernaast nog een beetje salade. Een boterhammetje extra had me wel fijn geleken. De salade val dieu was groter dan verwacht en heerlijk vers, werd met stokbrood geserveerd. De derde persoon nam brood met kroketten. Goed en niet duur. Uitgebreide lunchkaart, nette bediening.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Prettig restaurant met vriendelijke bediening. Kaart niet heel spannend maar wel prima gerechten en goed klaargemaakt, roante porrties. De zalm was iets te gaar, maar mijn partner had lamsfilet en die was perfect rose van binnen.