Gasthoeve Adrichem

Adrichemlaan 5 1947 KX Beverwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Gasthoeve Adrichem

Ervaar de ambiance van een boerderij

Aan de rand van Beverwijk, in de uit 1857 stammende Hoeve Adrichem, is dit culinaire bolwerk gevestigd. Geniet in deze voormalige boerderij met het hele gezin van smaakmakende gerechten die stuk voor stuk met liefde en passie worden bereid. Het interieur van Restaurant Adrichem ademt een en al warmte en gastvrijheid en ook van de uitgebreide kaart zal menigeen het warm krijgen!

Meer informatie over restaurant Gasthoeve Adrichem

Maandag t/m dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 17:00

CindyEM .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
De mooiste gerechten op AH restaurantactie stonden niet meer op de kaart. Ook had het personeel het erg druk omdat er een feestje in een zaaltje was. Als wij iets willen drinken moesten wij dat zelfs vragen. Afruimen duurde enorm lang. Het voorgerecht was prima. Het hoofdgerecht redelijk en het nagerecht wel oké. Wij gaan regelmatig naar de door AH geselecteerde restaurants. Dit was de eerste keer dat het niet geheel aan onze verwachting voldeed. Het personeel was wel heel vriendelijk.
Alison V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Een fijne rustige inrichting en sfeer. Vriendelijke bediening en goed eten, mooi opgemaakt en lekker. Alles voor een goede prijs.

Voor herhaling vatbaar!
magda K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De maaltijden zijn uitstekend, uitgebreide menukaart en de prijzen zijn redelijk. Gezellige sfeer in een leuke boerderij. Bediening is heel goed. Toiletten zijn goed. Ik zal hier vaker komen!
W j D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het restaurant is voor herhaling vatbaar
Aad P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Eten was heerlijk en de bediening is super vriendelijk. Echt een aanrader. Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Voor ons zeker niet de laatste keer dat we daar gaan eten. Ook geschikt voor feesten. Wij hebben ons huwelijksfeest daar 3 jaar geleden gevierd en was een groot succes.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
wij hebben weer heerlijk gegeten en komen vast weer terug! het was voor ons alweer de derde keer
ruime keuze en wisselend maandmenu
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goede service ,eten goed , bediening vrolijk.
Alleen moeilijk te vinden als tomtom niet is bijgesteld.
Gehorig vanwege bruiloft.
johanwijngaerd .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We zijn nu voor de tweede keer er te gast geweest, en het was voortreffelijk. Ontvangst, bediening en het eten, waren echt subliem. Hier ben je echt uit. Tot een volgende keer. Mevr. A.J.Wijngaerd
paulterluin .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel.
een lekkere ongedwongen sfeer.
De maaltijden zagen er goed verzorgd uit en het was voldoende.
Wij komen hier vast nog eens terug.
Paul Terluin.
theo V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten op het mooie terras de gezellige en vriendelijke bediening is zeker een 10 waard het is een sfeervol restaurant met heerlijk eten en fijne mensen we hopen er zeker weer terug tekomen.
paula81 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten en bediening was prima. Alles smaakte voortreffelijk. Ze vroegen na voorgerecht of we al hoofdgerecht wilde of nog even wilde wachten. Dat is erg prettig, want vaak vergeet je het zelf aan te geven. Het enige nadeel was dat het restaurant moeilijk te vinden was, wat we al eerder hadden gelezen in recensie van iemand. Dus verstandig om even op site te kijken van restaurant hoe je het beste kunt rijden.
milona Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Helaas was niet alles op de kaart meer bestelbaar, maar daar werden we netjes over ingelicht en konden we een andere keuze maken. Verder prima gegeten, vriendelijke bediening en gezellige sfeer
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Helaas geen echte kennis van bediening en opmaak van de verschillende gerechten (mooie biefstuk midden in een plons saus). Zeer verouderde entourage met slechte bewegwijzering. Vooral geschikt voor families die gezellig willen eten/kletsen en de kinderen willen laten spelen in de speelhoek. Of op de bijbehorende camping logeren. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
W j D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gezellige gelegenheid
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten en bediening was vlot, goed en vriendelijk.
Helaas een rumoerig restaurant en krappe zitruimte aan tafel.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben weer heerlijk genoten van de service en vriendelijk van het personeel. En zalig gegeten. Was echt genieten. We komen zeker terug. Bedankt voor alles!
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten aardige mensen ongedwonge sfeer tempo tussen de gangen mag iets langer maar was dat wij er waren niet zo druk dus wel oke kom zeker terug
johanwijngaerd .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We waren er nog nooit geweest, maar ik moet zeggen voor herhaling vatbaar. Bediening en de kok prima.
Zal dit echt aanbevelen bij vrienden. Kom zelf ook terug.
Het min punt is , voor iemand die de eerste keer komt is het wat lastig om te vinden. De ANWB stuurt je totaal verkeerd.
birgitbos .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wat een heerlijke avond hebben we gehad! We waren verrast door het ontzettend lekkere eten. De bediening is erg vriendelijk en er wordt gevraagd of je even een pauze wilt tussen de gangen door, heel fijn!
We zullen hier zeker terug komen!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben genoten van de ontvangst, de sfeer en de verzorging. Er was gelegenheid om tussen de gerechten door te pauzeren, maar als dat niet hoefde werden de gerechten binnen heel redelijke tijd opgediend. Prima!