Gasthoeve Adrichem

Adrichemlaan 5 1947 KX Beverwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Gasthoeve Adrichem

Ervaar de ambiance van een boerderij

Aan de rand van Beverwijk, in de uit 1857 stammende Hoeve Adrichem, is dit culinaire bolwerk gevestigd. Geniet in deze voormalige boerderij met het hele gezin van smaakmakende gerechten die stuk voor stuk met liefde en passie worden bereid. Het interieur van Restaurant Adrichem ademt een en al warmte en gastvrijheid en ook van de uitgebreide kaart zal menigeen het warm krijgen!

Meer informatie over restaurant Gasthoeve Adrichem

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

a-sijtsma .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Personeel en keuken zeer attent i.v.m. suikerallergie van mijn man!
Gerechten netjes aangepast!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Goed en lekker eten! Ruime porties! Fijne bediening en snelle service. Helemaal voordelig met de AH actie, mocht ook alles kiezen van de kaart. Top!
theo_mattu5 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Na even zoeken naar de ingang werden we vriendelijk ontvangen het eten was goed mooie inrichting zeker voor herhaling vatbaar
W M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We waren hier op een zaterdagavond en het restaurant zat helemaal vol. De bediening is lekker gewoontjes en goed, ondanks de drukte had de bediening prima in de gaten of er glazen bijgevuld moesten worden. Wij aten hier met de AH restaurant actie en we konden gewoon drie gangen van de kaart kiezen. Het eten vonden wij alle vier erg lekker en de borden zagen er mooi opgemaakt uit. Het was voor ons de eerste keer dat we hier aten en we komen zeker nog eens terug!
Bluesbarry .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Mooi restaurant met huiselijke sfeer, ervaren en gastvrij personeel, lekker eten, typisch een kaart waar je zoveel lekkere gerechten treft dat je echt keuzes moet maken. Top avond, komen zeker weer is terug!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heel goed dineren bij Hoeve Adrichem! Gezellige ambiance en het eten was smakelijk, genoeg en vers!
Aardige bediening, komen zeker nog een keer terug!
gilder .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten, alle gerechten waren prima in orde en de bijgerechten waren ook prima en je kan voor dezelfde prijs groente en patat bij bestellen. Gratis kraanwater wordt meteen aangeboden. Zeer vriendelijke bediening waardoor je je meteen thuisvoelt
Wil L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Locatie verraste ons ,bij binnenkomst sfeervol zeer goede bediening
Fantastische diner komen zeker nog eens terug.
robinkrab .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Goede service van zeer vriendelijk personeel in een rustige huiskamerachtige sfeer. Eten is prima, zijn hier al vaker geweest en komen er zeker terug.
janenritadeboer .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
goede vlotte bediening in een wat oubollige sfeer, maar wel gezellig.
Het eten was prima, de keuze is ruim.
Echt een aanrader
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben hier al meerdere keren gegeten. Zowel met de AH actie als zonder de actie. Het feit dat we steeds terugkomen zegt natuurlijk al genoeg!
Alkmaarseweg426 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was voor iedereen lekker alleen had ik de verkeerde keus gemaakt. De sfeer gezellig en de bediening vond ik uitstekend. Ze waren ook erg leuk ook met de kinderen.
henkclazing .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Zowel het voorgerecht Carpaccio als het hoofdgerecht varkenshaasmedaillons waren erg lekker. De bediening was goed en de sfeer gezellig.
zussen6 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten, alles was prima in orde en heel lekker.
Hoeve Adrichem is voor ons nostalgie en heel apart.
rinykanis .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij hebben het echt heel erg naar ons zin gehad bij jullie! Eerst lekker buiten gezeten op het mooie buiten terassen. En dat het wat kouder werd gingen wel naar binnen! Het voorgerecht was heerlijk en mijn schoondochter zei zelfs dat ze nog nooit zo'n lekker kaasfondue had gehad! Als enig minpuntje vond ik de slagroom bij het toetje. Ik ben gek op slagroom maar dan moet ie lekker stevig wezen en niet dat ie als melk eindigd op je bord. Maar eigenlijk is dat een kleinigheidje want de rest was echt super!
t.kwaak1 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Sfeervol restaurant met een uiterst vriendelijke bediening en een uitstekende keuken
en heerlijk wijntje Heb er heerlijk met mijn zoon a la carte kunnen eten
m.vaneekeren .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Prima prijs/kwaliteitverhouding in een sfeervolle inrichting. Bediening is echt 100% top. Je voelt je echt welkom en gezien als gast.
pfj.goormachtig .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Prettige bediening, alleen was onze reservering niet bij hun door gekomen?? Eten is er goed, maar niet echt bijzonder. Niet echt makkelijk te vinden.
ceesschoutsen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Hoeve heeft lange geschiedenis, heb er zelf als kind veel rond gezworven.
Leuke bediening vooral de jongste bediende had een ontwapenende glimlach, eten was ruim voldoende, kwaliteit goed alleen kon de kok niet tellen denk ik qua aantal medallons maar dat terzijde.
Interieur misschien eens wat opfleuren.
kellyheij_91 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam; het eten was ontzettend lekker; de sliptongen zijn zeker aan aanrader!!