Gasthoeve Adrichem

Adrichemlaan 5 1947 KX Beverwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Gasthoeve Adrichem

Ervaar de ambiance van een boerderij

Aan de rand van Beverwijk, in de uit 1857 stammende Hoeve Adrichem, is dit culinaire bolwerk gevestigd. Geniet in deze voormalige boerderij met het hele gezin van smaakmakende gerechten die stuk voor stuk met liefde en passie worden bereid. Het interieur van Restaurant Adrichem ademt een en al warmte en gastvrijheid en ook van de uitgebreide kaart zal menigeen het warm krijgen!

Meer informatie over restaurant Gasthoeve Adrichem

Maandag t/m dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Gasthoeve Adrichem

Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
k.appel .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
sfeervol restaurant, hele fijne bediening, alle gerechten waren heerlijk van smaak.
Het was een heerlijk avondje uit met het gezin alles klopte gewoon.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Fantastisch restaurant, zeker een aanrader voor anderen.
Heb er ook talloze feestjes meegemaakt, was ook geweldig.
Het eten was super lekker, een compliment voor de kok.
Wij waren er 07-10-2017.
Heel veel keuze aan voorgerechten hoofdgerechten en desserts.
In 1 woord fantastisch.

Getekend Huib en Ingrid van Os
karinpels .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We waren met z'n vieren. We namen als voorgerecht de zalm, de carpaccio en de salade. Als hoofdgerecht allemaal de diamanthaas. De nagerechten waren de kersenparfait, de panna cotta en amarenenijs van het maandmenu. Van dit laatste waren de kersen iets te koud, maar dat was het enige. Verder was het prima. We hebben genoten!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik was hier samen met mijn dochter ,ontvangst was zeer vriendelijk werden tot in de puntjes verzorgd ,het twee gangen diner was erg lekker .We komen hier zeker nog een keer terug .
bob L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
heerlijke gerechten , op de juiste smaak, enthousiaste en vlotte bediening, gezellige ambiance. Een aanrader om weer terug te komen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Zoals altijd, heerlijk gegeten! Vandaar dat we hier meerdere keren per jaar komen eten! Wij waarderen het ook dat onze hond hier welkom is!
leny T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
3-gangen menu genomen, goede keuzemogelijkheden.
Heerlijk gegeten in fijne ambiance, zeer vriendelijk personeel! Weinig keus in wijn, maar die ze hebben, is prima!
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Aanrader! Prima bediening, erg vriendelijk. Ze vroeg zelfs of we meer tijd tussen de gerechten wilden of gewoon tempo.

Fijne, warme sfeer!
marjan N.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
het was heerlijk, fijne sfeer en geen raar menu omdat je met ah bonnen eet. gewoon zeer geslaagd en erg lekker en goed eten.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima gegeten met de ah restaurant actie. Geen aparte ah-menu. Je mocht zelf kiezer uit de gerechten op de kaart. Goeie sfeer, prettig personeel. Tijd tussen de gerechten was ook prima.
Rachèl V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heel gastvrij en gezellig.We hebben heerlijk gegeten. Een uitgebreide menukaart. Een goede kwaliteit/prijs verhouding. We willen hier zeker weer terugkomen.
040861 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een super gezellige bediening !!! Was de eerste keer dat we er waren maar komen zeker nog een keer terug
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Na eventjes zoeken toh gevonden. QQua oigging denk je in eerste instantie aan een camping-restauratie, maar bij binnenkomst vergeet je dit snel. Zoals de naam hoeve doet vermoeden betreft dit een omgebouwdeboerderij en die lijn is in het interieur doorgettrokken. Leuk!

Bediening is erg vriendelijk. Kleine opmerkingen worden onthouden en men neemt de tijd om een praatje te maken. Bijgerechten worden opgediend op een etagère. In slimme vondst want dan hou je de tafels vrij van alle losse bordjes.

Leuke setting met leuke bediening en lekker eten. Niets pretensieus.....
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH aktie. Veel keus en lekkere gerechten. De bediening was heel aardig en attent. Het interieur wat oubollig.
Willie S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Goede bediening, en we hebben heerlijk gegeten.
W j D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij komen hier graag
Zorah_Hooijdonk .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Voor mijn schoonmoeder der verjaardag gegeten bij gasthoeve andriechem. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen.
Snelle service en top bediening!
Het eten was heerlijk! Wij zijn rollend naar huis gegaan haha!
Aankleding kan iets beter maar was verder echt prima!
Ik kom hier graag terug!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance met zeer attente bediening. Portobello echte aanrader. We komen hier graag weer terug.
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Voor het eerst heb ik samen met een vriendin bij Adrichem gegeten. Wat mij opviel was de enthousiaste en gastvrije ontvangst, zonder overdrijving! We aten met de AH zegelkaart en mochten uit alle gerechten van de kaart een 3 gangenmenue samenstellen zonder bijbetaling. Heel prettig. Alle gerechten smaakten prima en waren met zorg bereid kon ik merken en proeven.
Een restaurant om te onthouden en om naar terug te gaan.