Gasthoeve Adrichem

Adrichemlaan 5 1947 KX Beverwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Gasthoeve Adrichem

Ervaar de ambiance van een boerderij

Aan de rand van Beverwijk, in de uit 1857 stammende Hoeve Adrichem, is dit culinaire bolwerk gevestigd. Geniet in deze voormalige boerderij met het hele gezin van smaakmakende gerechten die stuk voor stuk met liefde en passie worden bereid. Het interieur van Restaurant Adrichem ademt een en al warmte en gastvrijheid en ook van de uitgebreide kaart zal menigeen het warm krijgen!

Meer informatie over restaurant Gasthoeve Adrichem

Maandag t/m dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 17:00

Marion S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hebben weer heerlijk genoten van de service en vriendelijk van het personeel. En zalig gegeten. Was echt genieten. We komen zeker terug. Bedankt voor alles!
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten aardige mensen ongedwonge sfeer tempo tussen de gangen mag iets langer maar was dat wij er waren niet zo druk dus wel oke kom zeker terug
johanwijngaerd .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We waren er nog nooit geweest, maar ik moet zeggen voor herhaling vatbaar. Bediening en de kok prima.
Zal dit echt aanbevelen bij vrienden. Kom zelf ook terug.
Het min punt is , voor iemand die de eerste keer komt is het wat lastig om te vinden. De ANWB stuurt je totaal verkeerd.
birgitbos .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wat een heerlijke avond hebben we gehad! We waren verrast door het ontzettend lekkere eten. De bediening is erg vriendelijk en er wordt gevraagd of je even een pauze wilt tussen de gangen door, heel fijn!
We zullen hier zeker terug komen!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben genoten van de ontvangst, de sfeer en de verzorging. Er was gelegenheid om tussen de gerechten door te pauzeren, maar als dat niet hoefde werden de gerechten binnen heel redelijke tijd opgediend. Prima!
j.g.gleysteen .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Weer een feestje om daar te eten; alles klopt en het eten is heerlijk bereid ! Als we in de buurt zijn weten wij het te vinden.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Verrassend lekker gegeten!
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH-restaurant actie bon, geen verrassingen met andere prijzen. Zeer vriendelijke bediening. We komen zeker weer terug.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Perfecte locatie voor etentje op een wat 'hoger' niveau. Ligging en buitenkant locatie ietwat shabby, maar binnen een goed ingerichte hoeve die sfeer en warmte uitstraalt. Bediening is vlot, netjes en heeft aandacht voor de gast. Menu en gerechten bijzonder goed. Kortom een plek om vaker te bezoeken!
Tabaqui M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We werden heel gezellig welkom geheten.
Eerst een drankje op het zonnige terras gedaan en daarna heerlijk gegeten. Complimenten aan kok Michiel!
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vriendelijke ontvangst , het geheel niet te formeel maar lekker los. Eten was prima en goed op temperatuur en vlot geregeld.
karin D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We hebben lekker gegeten, ook met de kinderen werd goed rekening gehouden. De vitella tonata was heerlijk. Ook de ijssate is een aanrader.
Martina B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij gasthoeve Adrichem. Ook al waren wij de enige twee gasten en kwamen we met de restaurantactie van AH, we werden heel vriendelijk en geduldig geholpen, kregen alle tijd om rustig te eten.
Het eten was heerlijk, mooie porties en zorgvuldig gemaakt.
Dit restaurant is zeker een aanrader!
Cok K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
ik wil even terug op mijn eerdere reactie over2 Deka dinner bonnen ik ben netjes terug gebeld dat er een misverstand was over onze rekening alles is keurig netjes terug gestort op onze rekening keurige service
Gast Hoeve Adrichem
vriendelijke groet C.Klink
Cok K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
beperkte kaart maar gerechten zijn wel smaakvol maar bij het afrekenen wel even schrikken we maakte gebruik van 2 Dekamarkt restaurantbonnen en dit vermeld bij aankomst
dus kon er 2 personen gratis gebruik kon maken van diner !!!! maar bij het afrekenen dat er alleen een korting wordt gegeven van totaal € 16,-- op een rekening van € 170,75
dat is nog geen 10% dat is volgens mij gewoon oplichting dus mijn advies ga daar niet eten want je daar opgelicht
mvg C.Klink
Geachte heer Klink,
Het betreurt ons zeer dat er een fout is gemaakt bij uw nota. Echter is het zo dat wij u op de avond zelf al meerdere malen hebben geprobeerd te bereiken. Dit was helaas niet gelukt. Daags daarna hebben wij u wel gesproken en hebben het teveel betaalde geld aan u teruggeboekt. Nogmaals dit hebben wij uit ons zelf gedaan. U heeft geen contact met ons opgenomen om ons op de fout te wijzen. Dit hebben wijzelf ontdekt en zelf weer gecorrigeerd. Daarom vind ik het zeer ongepast dat u in een openbaar medium ons uitmaakt voor oplichters. Wij noemen u ook geen uitnemers omdat u voor de helft van de prijs komt eten.
Karel Soest
Gasthoeve Adrichem
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Hier gegeten met dekamarkt actiebon. Tweede diner gratis. Erg lastig te vinden midden tussen de voetbalvelden, maar wat een verrassing toen we er eenmaal waren. Zowel de gerookte zalm vooraf als het visplateau en de bouf bourguignon waren uitermate smakelijk. Zeer goed bereid en meer dan voldoende. Leuk met een etagiere met allerhande bijgerechten. Lieve en attente bediening. We rekenden 50 euro af met zn twee en dat vonden wij gezien de actie nog best een pittige prijs. Vooral de nagerechten vonden wij behoorlijk duur. Maar we hadden het graag over voor dit verscholen culinaire knallertje.
wilon60 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Zeer vriendelijke bediening, ruime keuze, prima kwaliteit wij aten met Deka zegels maar wij hadden geen beperking.Wij komen zeker terug
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk gezeten met zijn allen en ook heel lekker gegeten. De bediening is zeer vriendelijk en vlot. Er waren helaas niet veel andere gasten, waarschijnlijk door het slechte weer. Ben benieuwd hoe het is als de tent lekker vol zit. Dat gaan we nog wel een keer proberen.

De route ernaar toe kan wel iets beter: niet goed aangegeven en niet heel duidelijk waar je moet parkeren of waar de ingang is (al was het wel donker en regenachtig toen we aankwamen). Maar, laat je door de buitenkant en ligging niet weerhouden om naar dit restaurant te gaan.
a-sijtsma .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Personeel en keuken zeer attent i.v.m. suikerallergie van mijn man!
Gerechten netjes aangepast!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Goed en lekker eten! Ruime porties! Fijne bediening en snelle service. Helemaal voordelig met de AH actie, mocht ook alles kiezen van de kaart. Top!