Gasterij Zondag

Woensdag t/m Vrijdag 10:00 - 20:30
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:00

Henk B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Nu het wildseizoen is aangebroken is dit restaurant echt een aanrader. We hebben een heerlijke carparcio van hert lekker combi met rode biet en eendenlever, en als hoofdgerecht hadden we wildzwijnsmedaillions met een zoete uiensaus Heerlijk! Wij komen graag terug.
Ericronald .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten,borden mooi opgemaakt en zeer aardige bediening,TOP.Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug en geven het door.
SmulPapendrecht .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Gastvrij Zondag ligt op een mooie locatie en is een gezellig en sfeervol restaurant. we hebben genoten van een carpaccio en veluwnaar met sinaasappel dressing. Prima gerechten, mooi opgemaakt en vol van smaak en vooral bij carpaccio is dat nog wel eens anders. Hoofdgerechten waren eendenborst met saus van rood fruit. Goed bereid en de de eendenborst was mooi van garing. Tweede hoofdgerecht was de dagschotel van vis in kruidenkast en ook die was gewoon goed. Gerechten waren mooi opgemaakt en hierbij verschillende bijlagen maar niet te overdadig. De fles Veluwse Vreugde maakte ons diner volledig geslaagd. Bediening was verder uitstekend, vlot met veel aandacht voor de gasten en nam de tijd om gerechten toe te lichten. Jammer dat het wel wat stil was want de Gasterij verdient meer gasten, ook op een door de weekse dag.
Bartenmirjam .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Bij Gasterij Zondag weten ze wat gastvrijheid is! Lunchen of dineren in zeer ontspannen sfeer. De pianist op zaterdagavond is echt een toevoeging! Het eten is goed, wordt met veel zorg en liefde bereid. Duidelijke uitleg over de gerechten. Zelfs bij de koffie krijg je er huisgemaakte lekkernijen bij. Wij wonen in Zuid Holland maar rijden hiervoor graag naar Gelderland. Absoluut een aanrader!
Gaia14 R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij hebben met 2 personen hier gegeten. De porties zijn klein maar wel smaakvol. Getracht wordt door de opmaak van het bord een bepaalde klasse uit te stralen. Dat lukt helaas niet helemaal. Je betaald er echter wel voor.... Het dessert was daarin iets te ver door geschoten. Wij bestelden kokos ijs met mango puree en waren een beetje teleurgesteld. De 2 mini ijs bolletjes waren lekker en de in 2 stukjes gesneden aardbei ook. De mango puree smaakte niet naar mango en verder wat snippertjes vrucht voor je 8,50.... Dit even als voorbeeld.
Dus samenvattend niet slecht maar om nou zo met de borst vooruit te lopen hoeft echt niet ;)
Sandervdsluijs .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We hebben hier op zaterdagavond gegeten met een grote groep bestaande uit 13 volwassenen en 12 kinderen. We zaten in een apart gedeelte wat vooral voor de andere gasten wel prettig was, gezien het enthousiasme van de kids. We begonnen met een drankje en zijn aan tafel gegaan toen de diverse voorgerechten werden opgediend. Gezien de grootte van de groep hadden we allemaal een proever, maar konden nog wel vlees of vis kiezen bij het hoofdgerecht. Voor mezelf sprekend: voorgerechten waren verrassend, leuk om te zien en bovenal erg lekker. Het hoofdgerecht (ik had vis) was smakelijk, maar de vis vond ik wat droog. Het nagerecht was als het begin: mooi om naar te kijken, gevarieerd maar vooral heerlijk van smaak. Voor de kinderen was er een (keuze) kindermenu. De bediening was vriendelijk en voelde de groep heel goed aan en daar werd het tempo op aangepast. Het blijft knap om voor 25 personen in een korte tijd alles tegelijk op tafel te hebben. Van de kinderen nog teruggehoord dat ze een speelhoekje misten. Verder helemaal prima!
Ilsevlier .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Gegeten in een totaal leeg restaurant. Er was geen vegetarische keuze, alleen een salade. Na afloop aangegeven dat het heerlijk was, maar wel jammer dat dit de enige keus is. De ober vertelde dat een kok geen kok is geworden om vegetarische gerechten te maken...
Eens, maar nooit weer!
Jstappen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Verse broodjes, goede prijs en kwaliteit verhouding en een vriendelijk gezicht aan tafel dat is het belangrijkste wat de gastronomie moet bieden. En dat hebben jullie, we hebben heerlijk gezeten op zaterdagmiddag in de bistro. Bedankt en tot snel!
Hermien V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij dit restaurant. Wildzwijn en kalfssucade waren zeer goed bereid en lekkere begeleidende garnituur van diverse groentes. De tortilla van spruitjes was verrassend en goed. Een pianist zorgde voor de sfeermuziek. Dit restaurant is een aanrader!!!!
Iovj ..
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
We kwamen hier door een tip van een medewerker van een hotel even verderop waar we overnachtten. We werden niet teleurgesteld, het was in één woord Super.

In wat meer woorden: je kan hier kiezen tussen eten in de bistro of wat uitgebreider in het restaurant. We hadden niet zo veel tijd en de kinderen bij ons, dus kozen wij voor de bistro. We hebben wel even een blik geworpen op de kaart van het restaurant en dat zag er fantastisch uit, daar komen we zeker nog een keer voor terug. De bistrogerechten waren gelukkig ook uitstekend. Iedereen kon een goede keuze maken, zelfs de kinderen die doorgaans erg kieskeurig zijn, en het werd ook precies zo klaargemaakt als iedereen wilde. We hebben allemaal gesmuld.

De bediening was vlot, vriendelijk en luisterde goed naar wat we wilden. Dit bleef zo, ondanks dat er iemand van het personeel uitviel en ze het met een persoon minder moesten doen. Nadat het eten was geserveerd ging er iets mis met het zoutvaatje waardoor een maaltijd bijna volledig was bedorven. De bediening kwam meteen aangesneld en we kregen gewoon een nieuw bordje met groenten en ook het stoofpotje werd weer aangevuld. Dat alles zonder extra kosten.

De locatie is natuurlijk super, zo tussen de bomen, de pianist speelde prachtig en de aankleding was mooi. Al met al dus een topervaring zoals we die niet vaak meemaken. Het is jammer dat we niet in de buurt wonen, maar we komen hier zeker nog een keer terug.
-Unknown .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
We hebben hier lekker gegeten en er was genoeg om uit te kiezen, helaas zijn we tot de mening gekomen dat de kindvriendelijk en service uiterst teleurstellend is. De eigenares, wie ons ook bediende, was zeer ongehumeurd en geïrriteerd waardoor onze ervaringen minder leuk zijn. Ook werd het eten van verscheidene van ons koud geserveerd. De kinderen, ook volwassenen, werden totaal genegeerd zodra deze iets wilde bestellen. Jammer, we hebben gezelligere diners gehad.
Mhendriksen .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Gegeten op 31 oktober met het halloween weekend! Ik zeg het was super geslaagd 5 gangen zowel binnen in de keuken als buiten op een heksenvuurtje klaargemaakt. Super leuk concept. Ook hadden wij een wijnarrangement bij het menu echt mijn complimenten aan de sommelier! Goede wijn en spijs combinaties kortom echt gezellig en goed gegeten.
Deweed .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Hier gegeten met twee personen. Zeer opdringerige gastvrouw welke een bepaald menu probeerde op te dringen. Toen dat niet lukte liet ze ons verder links liggen, op het onbeschofte af. Het eten was op zich redelijk. Vlees wat medium had moeten zijn was van mijn disgenoot rare. Broodjes moeten apart worden besteld en deze worden ook in rekening gebracht. Nagerecht stond ons niet aan dus we wilden alleen nog koffie bestellen. Dit lukte niet omdat wij totaal genegeerd werden. We hebben afgerekend en zullen hier nooit meer terug komen. De zaak zat niet eens halfvol op een zaterdag avond. Dat zegt ook wel genoeg.
Marnix T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten bij Gasterij Zondag. De carpacio was erg lekker met de eendenlever. Klein minpuntje misschien dat deze wel wat te koud werd geserveerd. Als hoofdgerecht tournedos. Niets op aan te merken: prima medium gebakken en met een heerlijke rode wijnsaus. Hierbij goede bijpassende wijnen gedronken. Al met al erg goed en we komen vast nog wel terug.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We werden hartelijk ontvangen. Het restaurant zat vol, dus er werd gevraagd of we even bij de haard wilden wachten. Hier hebben we een half uurtje gezeten, waarna we een tafeltje kregen. Dit was een tafeltje die wat meer in de loop zat. Zodra een andere tafel vrij kwam werd ons gevraagd of we hier zouden willen plaatsnemen. Dit hebben we gedaan. Heel fijn! Onze gerechten waren beide erg smakelijk en qua kwantiteit ook ruim voldoende. We hadden in elk geval geen ruimte meer voor een dessert. We hebben hier lekker gegeten, gedronken en nagetafeld. De bediening is klantgericht en erg vriendelijk. Zeker een aanrader om een hapje te gaan eten!
HeleneTC .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Aan 3 gezellig gedekte tafels met echte tafellakens en echte servetten hebben wij genoten van het eten. Ook aan de mensen met specifieke dieetwensen is goed gedacht. De keuken en de bediening had er goed de vaart in en brachten het met humor.
Kortom, ik heb samen met mijn familie (23 personen) een zeer geslaagd familiediner gehad in Gasterij Zondag!!! Een aanrader, maar reserveer op tijd. Hélène Taudin Chabot
Mpieter .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Vorige week zaterdag heerlijk genoten van het 3 gangen verrassingsmenu. Super vriendelijke bediening. Mooie locatie en lekkere wijnen kortom een passende slogan voor dit bedrijf. ''Gastvrijheid is een kunstvorm'' Blijf zo doorgaan!
ArrisjaJan .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Gezellig restaurant met heerlijk terras. Iverigens is het hele restaurant perfect verzorgd. Onze sate met een mooie witte wijn en fris biertje smaakte heerlijk! We zijn niet van de toetjes, het kopje koffie was een prima afsluiting van ons gezellige etentje.
Benno V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
We werden bijzonder vriendelijk ontvangen en kozen voor de drie maandmenu's.
De kwaliteit van het de gerechten vergeleken met de prijs was geweldig goed.
Wij waren een mobiele telefoon kwijt en het personeel heeft er de volgende dag alles aan gedaan om het te achterhalen. Als wij in de buurt zijn van Garderen zullen we zeker dit restaurant weer bezoeken.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
vandaag met 4 personen heerlijk asperges gegeten ze waren lekker mals zo ook de krieltjes.
De gastvrouw was zeer vriendelijk naar ons toe zo ook het andere personeel. Kortom een aanrader als je lekker wilt eten,
jan