Gasterij 't Woud

Herenweg 95 1861 PD Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij 't Woud

Aan de rand van het duin, op de weg tussen Bergen en Egmond bevindt zich ons unieke café restaurant Gasterij 't Woud. Binnen in onze gasterij is de sfeer warm en huiselijk, met in het interieur veel maritieme accessoires van oude scheepswrakken en strandvondsten. Een klein museum op zich.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Gasterij 't Woud

Laszla D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk restaurant in alle opzichten.
keetje D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Vriendelijk huiselijk oplettend
Leuk als er een. verhaaltje over huis en inrichting in menu komt
Prettig dat grote groepen ergens apart zaten.
Genoeg ruimte tussen de tafels
Voor familie en vrienden
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Zeer gezellige sfeer met een comfortabele achtergrond muziek (nooi schreeuwerig). Heerlijk eten wat door aardige mensen wordt opgediend.
De tafel van Wouter N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Bij de reservering gemeld dat 1 persoon glutenvrij diende te eten. Deze melding was keurig bij de bediening doorgekomen en netjes een uitleg wat wel en niet gegeten kon worden.
Wel teleurstellend dat er geen glutenvrij brood geserveerd kon worden bij het voorgerecht en dat de patat niet glutenvrij is. Het is gewoon slecht dat er voor de patat geen alternatief geboden kon worden waardoor het hoofdgerecht dus alleen bestond uit een herten biefstuk met een beetje rode kool en aardappelpuree.
De rest van het eten was niet bijzonder, het toetje (parfait) was wel lekker!
Wanneer je glutenvrij wil eten dan zal ik Gasterij 't Woud overslaan. Geen aanrader.
Denise W.
Binnen was gezellig aangekleed.
Bediening was vriendelijk.
Het eten (allemaal hadden we een (of meer) wildgerecht(en)), was goed, maar wel weinig. Voor 8p 2 zakjes friet. Ook jammer dat er geen bijgerechten zoals sla werd geserveerd.
Freek D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Uitstekend gegeten, het wildmenu wat uitgebreid met volop keuze. Salade van gerookte eend was goed de smaak niet overdreven rokerig, de hazepeper was verfijnd maar het was wel een kleine portie, het zelfde gold voor het kaasplankje. De inrichting is echt oud Hollands gezellig en het personeel uitermate vriendelijk. De rekening verraste mij in positieve zin. De prijs kwaliteit verhouding is echt erg goed. een aanrader als je er in de buurt bent.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Was super. Heerlijk eten en prima bediening
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk wildmenu met fazant, patrijs en hert.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Gasterij t Wou di s een perfecte gelegenheid voor een intiem diner zowel prive als zakelijk. Het eten is erg goed, d wijn heerlijk, de mensen aardig en vlot. Kortom, een gelegenheid waar ik graag weer heen ga en ook anderen zou willen uitnodigen om eens heen te gaan.
Harro W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
We hebben bijzonder lekker gegeten, heerlijke wild gerechten. Ik heb direct geboekt voor een volgende keer in de laatste wild-maand januari. Vriendelijke bediening. Topper!
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Een perfecte plek om heerlijk te eten met zakenrelatie (in dit geval). Prive ook al eerder geweest en altijd perfect. de entourage past helemaal op de plek waar het restaurant staat en je zit er prima op je gemak.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De dame, die ons bediende en adviseerde, is een voorbeeld voor de horeca
trudy M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gezeten en heerlijk gegeten.
We komen zeker terug.
Het voorafje, bordje met allemaal kleine hapjes, was voortreffelijk.
De parelhoen was weer om te zoenen.
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
goed eten voor een redelijke prijs in een prettige ambiance.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima locatie, vriendelijke bediening, gemoedelijk (huiskamergevoel). Wildmenu uitstekend, had wat meer groenten en aanverwant (frites of gebakken aardappeltjes) geserveerd kunnen worden. Wellicht eigen schuld door niet bij te bestellen. De volgende keer graag de oude genever uit de vriezer.....voor herhaling vatbaar.
Kees Schothorst S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Prima glas wijn en overheerlijke parelhoen in een fijne ambiance, wat wil je nog meer. De temperatuur mocht wel 2 graden hoger. Een plek om terug te komen.
P.J. T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Fantastische locatie, vriendelijke bejegening en het "wild restaurant" in onze regio ! Maar al enige tijd ook een stukje vis. Voor elk wat wils dus.
Lisanne B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Gestart met een proeverij, daarna de parelhoen (echt een aanrader) en een peren tarte tartin met Yoghurtijs toe. Het was smullen en een echte avond uit!
Gerry M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lieve mensen in een fijne omgeving
Kees & Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Aan te bevelen
Havenees .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Met z'n vijven heerlijk gegeten! Op donderdag heeft het restaurant een speciale aanbieding van parelhoen, was een enorme schaal met parelhoen, groente, puree, saus, cranberry's, heel smakelijk. Twee van ons hadden het voorgerecht van het maandmenu, gerookte forel, een mooi opgemaakt bord met o.a. knolselderie en watermeloenballetjes, verrassend lekker. De eend van het maandmenu was voortreffelijk gegaard, zacht en sappig. De tarte tatin was een waardig besluit van de maaltijd.
Heel leuk, dat er ongevraagd gratis water geserveerd werd bij de maaltijd!
We komen hier zeker terug!