Gasterij 't Woud

Herenweg 95 1861 PD Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij 't Woud

Aan de rand van het duin, op de weg tussen Bergen en Egmond bevindt zich ons unieke café restaurant Gasterij 't Woud. Binnen in onze gasterij is de sfeer warm en huiselijk, met in het interieur veel maritieme accessoires van oude scheepswrakken en strandvondsten. Een klein museum op zich.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Gasterij 't Woud

Bart W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De dame, die ons bediende en adviseerde, is een voorbeeld voor de horeca
trudy M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gezeten en heerlijk gegeten.
We komen zeker terug.
Het voorafje, bordje met allemaal kleine hapjes, was voortreffelijk.
De parelhoen was weer om te zoenen.
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
goed eten voor een redelijke prijs in een prettige ambiance.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima locatie, vriendelijke bediening, gemoedelijk (huiskamergevoel). Wildmenu uitstekend, had wat meer groenten en aanverwant (frites of gebakken aardappeltjes) geserveerd kunnen worden. Wellicht eigen schuld door niet bij te bestellen. De volgende keer graag de oude genever uit de vriezer.....voor herhaling vatbaar.
Kees Schothorst S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Prima glas wijn en overheerlijke parelhoen in een fijne ambiance, wat wil je nog meer. De temperatuur mocht wel 2 graden hoger. Een plek om terug te komen.
P.J. T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Fantastische locatie, vriendelijke bejegening en het "wild restaurant" in onze regio ! Maar al enige tijd ook een stukje vis. Voor elk wat wils dus.
Lisanne B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Gestart met een proeverij, daarna de parelhoen (echt een aanrader) en een peren tarte tartin met Yoghurtijs toe. Het was smullen en een echte avond uit!
Gerry M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lieve mensen in een fijne omgeving
Kees & Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Aan te bevelen
Havenees .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Met z'n vijven heerlijk gegeten! Op donderdag heeft het restaurant een speciale aanbieding van parelhoen, was een enorme schaal met parelhoen, groente, puree, saus, cranberry's, heel smakelijk. Twee van ons hadden het voorgerecht van het maandmenu, gerookte forel, een mooi opgemaakt bord met o.a. knolselderie en watermeloenballetjes, verrassend lekker. De eend van het maandmenu was voortreffelijk gegaard, zacht en sappig. De tarte tatin was een waardig besluit van de maaltijd.
Heel leuk, dat er ongevraagd gratis water geserveerd werd bij de maaltijd!
We komen hier zeker terug!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Parelhoen is een topper! Maar de duivenborst was ook perfect gebakken en een mooie combi met de linzen. Hulde aan de chef! Bediening zeer vriendelijk en vakkundig. Aanrader.
pvp1 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Proeverij als voorgerecht is echt aan te raden! Hoofdgerechten van was divers en waren allen zeer smakelijk. Aardige bediening.
henktenbouwhuis .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Prima gegeten en erg gastvrij en behulpzaam. het hoen was werkelijk heerlijk en zaterdag j.l. zijn we weer geweest en ook de tournedos was geweldig, precies goed.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eten bij t Woud is een belevenis,iedere keer weer weet men ons te verrassen met heerlijk eten in een relaxte ambiance met een geweldige bediening.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Als vanouds heerlijk relaxed avondje gehad.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Helaas niet lekker gegeten!
Ik en mijn partner hadden beiden het dagmenu besteld.
Het leek allemaal of uit de diepvries te komen of uit een pakje.
Dit restaurant heeft niets met lekker eten te maken.
De kok zou zich moeten schamen!

De bediening was heel aardig.
Beste Dirk,

Jammer dat ons restaurant niet aan jullie verwachting kon voldoen. Echter wil ik je bedanken voor je telefonische feedback (aangaande onze bolletjes brood en onze dagvis).

Ik wil nog even aan de lezers meegeven dat wij niets uit een pakje serveren en wij 100 procent achter onze chef staan.

Met vriendelijke groet,

Gasterij 't Woud
leonie H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
In 1 week tijd hier 3 keer gegeten, wij logeerden vlakbij, en iedere keer was het goed verzorgd en erg lekker. Erg aardige bediening, goede wijn en overheerlijk zelfgemaakte mayonaise. Complimenten!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Voor herhaling vatbaar
Jeroen Vermeij .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Afgelopen zaterdag met vier mensen gegeten bij 't Woud. In het gezelschap was iemand met een nautische achtergrond, dus de inrichting met allerlei scheepstoebehoren en nautische schilderijen en foto's was een voltreffer. De keuze viel op het maandmenu en de witte huiswijn; de verschillende gerechten waren zeer smakelijk en goed bereid. Water werd steeds bijgevuld, bij de aperitief werd een lekkere amuse (aspergesoepje) geserveerd. De bediening is heel vriendelijk en ongedwongen. Een aanrader!
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten, de parelhoender was weer ouderwets super. Echte hollandese kost voor een redelijke prijs. De bediening is top super aardige meiden heerlijke avond gehad we komen zeker terug.