Gasterij 't Woud

Herenweg 95 1861 PD Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij 't Woud

Aan de rand van het duin, op de weg tussen Bergen en Egmond bevindt zich ons unieke café restaurant Gasterij 't Woud. Binnen in onze gasterij is de sfeer warm en huiselijk, met in het interieur veel maritieme accessoires van oude scheepswrakken en strandvondsten. Een klein museum op zich.

Meer informatie over restaurant Gasterij 't Woud

• : Gratis parkeren aan de overkant op de parkeerplaats

Maandag t/m woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 11:00 - 23:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Gasterij 't Woud

Mirela P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heel leuk,gezellige zaak.Vriendelijk,verzorgt personeel.Lekker eten met fijn afwerking.Zeker aanrader,liefst reserveren,dan bent u zeker van plaats.
Fen R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten de gerechten waren heerlijk van smaak en prachtig opgediend klasse
Service is prima zeer relaxed
Pluim voor de bedienig
S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima gegeten. Fijne sfeer, zeer vriendelijke en attente bediening. 1 aanmerking: onze schoondochter is vegetarisch en drie gerechten met biet (amuse, voorgerecht en hoofdgerecht) is wel wat veel van het goede en ook wat saai. Meer variatie voor de vegetariër die ook uit eten is (en er toch al vaak bekaaid af komt) mag wel.
Rosita R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Ik had aangegeven dat ik jarig was en daar hadden zij leuk op ingespeeld. Ik kreeg een petite grand dessert met vuurwerk
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Super vriendelijk personeel, goede uitleg over het eten. Helaas ging onze eerste keuze van de menukaart (kalfsentrecôte) niet door. Dit werd naar tevredenheid opgelost, de eerste drankjes kregen we van het huis.
Andrea J.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gezeten, heerlijk gegeten! Het is altijd goed bij gasterij te Woud.
Vriendelijk personeel, goede sfeer. Kortom gewoon goed
David E.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten met uitstekende service. Een van ons was glutenvrij. De bediening was goed op de hoogte. Bijna elk gerecht kon gv worden geserveerd. Het gv brood was erg lekker. Een aanrader.
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Aanrader, topAanrader, topAanrader, topAanrader, topAanrader, topAanrader, topAanrader, topAanrader, topAanrader, topAanrader, topAanrader, topAanrader, topAanrader, topAanrader, top
Laszla D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk restaurant in alle opzichten.
keetje D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Vriendelijk huiselijk oplettend
Leuk als er een. verhaaltje over huis en inrichting in menu komt
Prettig dat grote groepen ergens apart zaten.
Genoeg ruimte tussen de tafels
Voor familie en vrienden
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Zeer gezellige sfeer met een comfortabele achtergrond muziek (nooi schreeuwerig). Heerlijk eten wat door aardige mensen wordt opgediend.
De tafel van Denise W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Binnen was gezellig aangekleed.
Bediening was vriendelijk.
Het eten (allemaal hadden we een (of meer) wildgerecht(en)), was goed, maar wel weinig. Voor 8p 2 zakjes friet. Ook jammer dat er geen bijgerechten zoals sla werd geserveerd.
Wouter N.
Bij de reservering gemeld dat 1 persoon glutenvrij diende te eten. Deze melding was keurig bij de bediening doorgekomen en netjes een uitleg wat wel en niet gegeten kon worden.
Wel teleurstellend dat er geen glutenvrij brood geserveerd kon worden bij het voorgerecht en dat de patat niet glutenvrij is. Het is gewoon slecht dat er voor de patat geen alternatief geboden kon worden waardoor het hoofdgerecht dus alleen bestond uit een herten biefstuk met een beetje rode kool en aardappelpuree.
De rest van het eten was niet bijzonder, het toetje (parfait) was wel lekker!
Wanneer je glutenvrij wil eten dan zal ik Gasterij 't Woud overslaan. Geen aanrader.
Freek D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Uitstekend gegeten, het wildmenu wat uitgebreid met volop keuze. Salade van gerookte eend was goed de smaak niet overdreven rokerig, de hazepeper was verfijnd maar het was wel een kleine portie, het zelfde gold voor het kaasplankje. De inrichting is echt oud Hollands gezellig en het personeel uitermate vriendelijk. De rekening verraste mij in positieve zin. De prijs kwaliteit verhouding is echt erg goed. een aanrader als je er in de buurt bent.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Was super. Heerlijk eten en prima bediening
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk wildmenu met fazant, patrijs en hert.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Gasterij t Wou di s een perfecte gelegenheid voor een intiem diner zowel prive als zakelijk. Het eten is erg goed, d wijn heerlijk, de mensen aardig en vlot. Kortom, een gelegenheid waar ik graag weer heen ga en ook anderen zou willen uitnodigen om eens heen te gaan.
Harro W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
We hebben bijzonder lekker gegeten, heerlijke wild gerechten. Ik heb direct geboekt voor een volgende keer in de laatste wild-maand januari. Vriendelijke bediening. Topper!
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Een perfecte plek om heerlijk te eten met zakenrelatie (in dit geval). Prive ook al eerder geweest en altijd perfect. de entourage past helemaal op de plek waar het restaurant staat en je zit er prima op je gemak.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De dame, die ons bediende en adviseerde, is een voorbeeld voor de horeca
Trudy M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gezeten en heerlijk gegeten.
We komen zeker terug.
Het voorafje, bordje met allemaal kleine hapjes, was voortreffelijk.
De parelhoen was weer om te zoenen.