Gasterij 't Woud

Herenweg 95 1861 PD Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij 't Woud

Aan de rand van het duin, op de weg tussen Bergen en Egmond bevindt zich ons unieke café restaurant Gasterij 't Woud. Binnen in onze gasterij is de sfeer warm en huiselijk, met in het interieur veel maritieme accessoires van oude scheepswrakken en strandvondsten. Een klein museum op zich.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Gasterij 't Woud

Havenees .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Met z'n vijven heerlijk gegeten! Op donderdag heeft het restaurant een speciale aanbieding van parelhoen, was een enorme schaal met parelhoen, groente, puree, saus, cranberry's, heel smakelijk. Twee van ons hadden het voorgerecht van het maandmenu, gerookte forel, een mooi opgemaakt bord met o.a. knolselderie en watermeloenballetjes, verrassend lekker. De eend van het maandmenu was voortreffelijk gegaard, zacht en sappig. De tarte tatin was een waardig besluit van de maaltijd.
Heel leuk, dat er ongevraagd gratis water geserveerd werd bij de maaltijd!
We komen hier zeker terug!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Parelhoen is een topper! Maar de duivenborst was ook perfect gebakken en een mooie combi met de linzen. Hulde aan de chef! Bediening zeer vriendelijk en vakkundig. Aanrader.
pvp1 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Proeverij als voorgerecht is echt aan te raden! Hoofdgerechten van was divers en waren allen zeer smakelijk. Aardige bediening.
henktenbouwhuis .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Prima gegeten en erg gastvrij en behulpzaam. het hoen was werkelijk heerlijk en zaterdag j.l. zijn we weer geweest en ook de tournedos was geweldig, precies goed.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eten bij t Woud is een belevenis,iedere keer weer weet men ons te verrassen met heerlijk eten in een relaxte ambiance met een geweldige bediening.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Als vanouds heerlijk relaxed avondje gehad.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Helaas niet lekker gegeten!
Ik en mijn partner hadden beiden het dagmenu besteld.
Het leek allemaal of uit de diepvries te komen of uit een pakje.
Dit restaurant heeft niets met lekker eten te maken.
De kok zou zich moeten schamen!

De bediening was heel aardig.
Beste Dirk,

Jammer dat ons restaurant niet aan jullie verwachting kon voldoen. Echter wil ik je bedanken voor je telefonische feedback (aangaande onze bolletjes brood en onze dagvis).

Ik wil nog even aan de lezers meegeven dat wij niets uit een pakje serveren en wij 100 procent achter onze chef staan.

Met vriendelijke groet,

Gasterij 't Woud
leonie H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
In 1 week tijd hier 3 keer gegeten, wij logeerden vlakbij, en iedere keer was het goed verzorgd en erg lekker. Erg aardige bediening, goede wijn en overheerlijk zelfgemaakte mayonaise. Complimenten!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Voor herhaling vatbaar
Jeroen Vermeij .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Afgelopen zaterdag met vier mensen gegeten bij 't Woud. In het gezelschap was iemand met een nautische achtergrond, dus de inrichting met allerlei scheepstoebehoren en nautische schilderijen en foto's was een voltreffer. De keuze viel op het maandmenu en de witte huiswijn; de verschillende gerechten waren zeer smakelijk en goed bereid. Water werd steeds bijgevuld, bij de aperitief werd een lekkere amuse (aspergesoepje) geserveerd. De bediening is heel vriendelijk en ongedwongen. Een aanrader!
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten, de parelhoender was weer ouderwets super. Echte hollandese kost voor een redelijke prijs. De bediening is top super aardige meiden heerlijke avond gehad we komen zeker terug.
Wim O.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Fantastisch eten, gezellige, ontspannen sfeer en een mooie maritieme inrichting. Wij hadden de parelhoen en die was echt helemaal zoals je dat zou willen. Een absolute aanrader.
rangerrobo007 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
N zeer gezellige bijzondere locatie. Bediening oa. jonge dames zijn attent en vlot.
Relaxte sfeer waarbij je je snel thuisvoelt. Het keukenpersoneel bereid op eenvoudige heerlijke wild- en andere gerechten. Goede wijnkeus ook. Dus TOP!
Clara V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een heel fijn restaurant met een geweldig goede en aardige (en in ons geval, omdat het een nogal emotionele familie-bijeenkomst was) warme en meelevende bediening. We konden een apart zaaltje krijgen en de muziek werd in dat gedeelte op ons verzoek voor ons uitgezet. We hadden geen betere plek kunnen uitkiezen! Heel erg veel dank aan de mensen van 't Woud!
E.C H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk en gemoedelijk.
Je voelt je er meteen thuis.
De gerechten zijn goed en ambachtelijk klaargemaakt , en daar houden wij van.
ellen B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
heel goed en een top menu kaart en lieve mensen
trudy M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten en gezeten. De parelhoen is zeer zeker een aanrader. Het restaurant geeft je een huiskamergevoel. Bediening goed.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gasterij 't Woud is een regelrechte aanrader voor een romantisch diner voor twee. De sfeer in de voormalige huiskamer is prima met allerhande oude scheepvaart- en zee-attributen aan de muur en het plafond. het eten was erg lekker, wij hadden de hertenbiefstuk en de fazant met zuurkool en de wijnen die ons waren geadviseerd, smaakten daar prima bij.
In de "hoofdzaal" was een besloten feestje aan de gang en bij het "Lang zal ze leven" en andere liedjes werd eenvoudigweg de deur dicht gedaan, zo hoorde je er niets meer van.
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Goede keuken. Heerlijke proeverij als voorgerecht. Gevolgd door malse parelhoen, met smaak klaargemaakte passende garnituur. Bediening vriendelijk en attent. Water werd per glas gevraagd en ongevraagd bijgeschonken.
Top. Siciliaanse wijn als begeleider, goed en betaalbaar, kan misschien iets koeler. Mooie prijs voor diner, wel donderdag aanbieding van de parelhoen. Gasterij schenkt vertrouwen en straalt kwaliteit uit met een beperkte kaart.
Oedske .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het is er knus ingericht met veel scheepsattributen. Ruim plaats om te zitten, wel een beetje warm. Het zat vrijwel vol en de kaarsjes waren. Heerlijk gegeten en lekkere wijn. Het eten is van prima kwaliteit, heerlijk vlees met bijpassende gerechtjes en ruim voldoende, een beetje zwaar misschien. Straks hebben ze weer wild dan moet je zeker reserveren. De bediening is vriendelijk en informeel, maar ook correct en vlot. Het restaurant is zowel geschikt om met vrienden, als met familie heen te gaan, romantisch is ook goed. Alleen kan, maar er komen vooral mensen samen.