Gasterij 't Woud

Herenweg 95 1861 PD Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij 't Woud

Aan de rand van het duin, op de weg tussen Bergen en Egmond bevindt zich ons unieke café restaurant Gasterij 't Woud. Binnen in onze gasterij is de sfeer warm en huiselijk, met in het interieur veel maritieme accessoires van oude scheepswrakken en strandvondsten. Een klein museum op zich.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Gasterij 't Woud

• : Gratis parkeren aan de overkant op de parkeerplaats

Maandag t/m woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 11:00 - 23:30

Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Als vanouds heerlijk relaxed avondje gehad.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Helaas niet lekker gegeten!
Ik en mijn partner hadden beiden het dagmenu besteld.
Het leek allemaal of uit de diepvries te komen of uit een pakje.
Dit restaurant heeft niets met lekker eten te maken.
De kok zou zich moeten schamen!

De bediening was heel aardig.
leonie H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
In 1 week tijd hier 3 keer gegeten, wij logeerden vlakbij, en iedere keer was het goed verzorgd en erg lekker. Erg aardige bediening, goede wijn en overheerlijk zelfgemaakte mayonaise. Complimenten!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Voor herhaling vatbaar
Jeroen Vermeij .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Afgelopen zaterdag met vier mensen gegeten bij 't Woud. In het gezelschap was iemand met een nautische achtergrond, dus de inrichting met allerlei scheepstoebehoren en nautische schilderijen en foto's was een voltreffer. De keuze viel op het maandmenu en de witte huiswijn; de verschillende gerechten waren zeer smakelijk en goed bereid. Water werd steeds bijgevuld, bij de aperitief werd een lekkere amuse (aspergesoepje) geserveerd. De bediening is heel vriendelijk en ongedwongen. Een aanrader!
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten, de parelhoender was weer ouderwets super. Echte hollandese kost voor een redelijke prijs. De bediening is top super aardige meiden heerlijke avond gehad we komen zeker terug.
Wim O.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Fantastisch eten, gezellige, ontspannen sfeer en een mooie maritieme inrichting. Wij hadden de parelhoen en die was echt helemaal zoals je dat zou willen. Een absolute aanrader.
rangerrobo007 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
N zeer gezellige bijzondere locatie. Bediening oa. jonge dames zijn attent en vlot.
Relaxte sfeer waarbij je je snel thuisvoelt. Het keukenpersoneel bereid op eenvoudige heerlijke wild- en andere gerechten. Goede wijnkeus ook. Dus TOP!
Clara V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een heel fijn restaurant met een geweldig goede en aardige (en in ons geval, omdat het een nogal emotionele familie-bijeenkomst was) warme en meelevende bediening. We konden een apart zaaltje krijgen en de muziek werd in dat gedeelte op ons verzoek voor ons uitgezet. We hadden geen betere plek kunnen uitkiezen! Heel erg veel dank aan de mensen van 't Woud!
E.C H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk en gemoedelijk.
Je voelt je er meteen thuis.
De gerechten zijn goed en ambachtelijk klaargemaakt , en daar houden wij van.
ellen B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
heel goed en een top menu kaart en lieve mensen
trudy M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten en gezeten. De parelhoen is zeer zeker een aanrader. Het restaurant geeft je een huiskamergevoel. Bediening goed.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gasterij 't Woud is een regelrechte aanrader voor een romantisch diner voor twee. De sfeer in de voormalige huiskamer is prima met allerhande oude scheepvaart- en zee-attributen aan de muur en het plafond. het eten was erg lekker, wij hadden de hertenbiefstuk en de fazant met zuurkool en de wijnen die ons waren geadviseerd, smaakten daar prima bij.
In de "hoofdzaal" was een besloten feestje aan de gang en bij het "Lang zal ze leven" en andere liedjes werd eenvoudigweg de deur dicht gedaan, zo hoorde je er niets meer van.
Kees P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Goede keuken. Heerlijke proeverij als voorgerecht. Gevolgd door malse parelhoen, met smaak klaargemaakte passende garnituur. Bediening vriendelijk en attent. Water werd per glas gevraagd en ongevraagd bijgeschonken.
Top. Siciliaanse wijn als begeleider, goed en betaalbaar, kan misschien iets koeler. Mooie prijs voor diner, wel donderdag aanbieding van de parelhoen. Gasterij schenkt vertrouwen en straalt kwaliteit uit met een beperkte kaart.
Oedske .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het is er knus ingericht met veel scheepsattributen. Ruim plaats om te zitten, wel een beetje warm. Het zat vrijwel vol en de kaarsjes waren. Heerlijk gegeten en lekkere wijn. Het eten is van prima kwaliteit, heerlijk vlees met bijpassende gerechtjes en ruim voldoende, een beetje zwaar misschien. Straks hebben ze weer wild dan moet je zeker reserveren. De bediening is vriendelijk en informeel, maar ook correct en vlot. Het restaurant is zowel geschikt om met vrienden, als met familie heen te gaan, romantisch is ook goed. Alleen kan, maar er komen vooral mensen samen.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Kom vaak langs dit restaurant maar heb nooit de behoefte gehad het te bezoeken.
Mooi weer en prima terras. Waarom dan niet een keer proberen. Om de keuken
te testen nam ik een Quiche. Een flauwe vrij smakeloze zompige Quiche van groenten
met noten. De "smaak" bleef mij lang negatief bij. Hij leek ook ontdooid in de magnetron. Het diner zal dan kwalitatief niet beter zijn met ik aannemen. Pittige jonge vakantiekrachten in de bediening. Binnen is het allemaal uit de jaren 70. Knus en gezellig vinden veel mensen dat
maar ik vind dat dat niet meer kan. Eenmalig bezoek.

OmaB .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Eten was prima, beperkte lunchkaart.
Niet prettig ervaarden wij de 2 loslopende bedelende honden..

Een aanrader na een duinwandeling.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Als echte uitgebreide lunch liefhebbers vandaag van een heerlijke lunch genoten. Wij kozen voor het driegangen menu met een lekker flesje witte (huis)wijn. De rack van Iberico was om te zuigen en ook de zalm op een bedje van pasta was voortreffelijk . De bediening allervriendelijkst en ook het weer op het terras maakte e.e.a. compleet. Dit was zeker niet de laatste keer dat wij hier lunchen.
Ingeborg Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
wij hebben gekozen voor de Parelhoen. Op donderdag is het Parelhoendag. Het was heerlijk. En zeer verzorgd qua bijgerechten en een mooie saus. Vooraf hadden we een gerecht van het maandmenu, een mooi bord gerookte zalm met heel fijn gesneden ui en goede mayonaise.
Het enige minpuntje was dat we een 2 persoon tafel hadden die stond naar de toegang tot de keuken met de klapdeur die natuurlijk veel wordt gebruikt. het personeel deed wel zijn best om de deur niet de hele tijd maximaal te laten uitzwaaien maar dat voorkom je bijna niet. Zeker als het druk is. Verder was alles prima een zeer vriendelijk en attent personeel. we komen zeker terug
hfolkers .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Voor de tweede keer bij 't Woud gegeten. Deze keer met 5 personen. De parelhoen was weer voortreffelijk. Je wordt hier heel gastvrij ontvangen en de bediening is ronduit goed.
Als oud ijmuidenaar voel je je meteen thuis. Heel sfeervol en gezellig. De gasten die ik meehad zijn ook vol lof en zeggen ook vaker bij 't Woud te gaan eten. Ik kijk al weer uit naar de volgende keer!