Gasterij 't Oaldershoes

Kerkstraat 5 7491 Delden Nederland Kaart

Over restaurant Gasterij 't Oaldershoes

Een rijk leven onder de ‘Heilige Blasius’

Al generaties lang worden op het adres van Gasterij ’t Oldershoes gasten verzorgd met spijs en drank. Opa Piet den Elzen begon in 1925 met een zuivelwinkel, terwijl zijn zoons de boer op gingen met zelfgemaakt ijs. Onder toeziend oog van de Deldense toren, de Heilige Blasius, veranderde het bedrijf naar een cafetaria gerund door zoon Koos en vrouw Thea. Inmiddels draaien kleinzoon Jeroen en zijn vrouw Karin hier een gezellig en gewaardeerd restaurant.

Meer informatie over restaurant Gasterij 't Oaldershoes

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Barnevelders .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Marlies R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De bediening was vriendelijk en verontschuldigde zich voor het wachten. Het voorgerecht was ietsje prozaïsch , De gepocheerde vis goed en het dessert echt verrukkelijk.
Maudboom .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
De bediening was erg aardig. Hoewel er eigenlijk geen vegetarische variant was op de AH actie maakten ze toch een uitzondering. De serre waar we zaten was vrij koud. Men deed allerlei moeite om dit te verhelpen, maar tenslotte zijn we toch maar in het voor café gaan zitten.
Tella .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Via Ah-actie gegeten van een beperkt menu maar toch kon je een keuze maken. Dit was erg prettig. De gekozen tapas was veelzijdig en verrukkelijk. Vlees: beenham overheerlijk en (te) veel, biefstukje lekker maar niet al te mals. De vis in folie smaakte uitstekend. Gekozen crème brûlee werd nog eens vergezeld met bolletje ijs en slagroom. Kortom een zeer gelaagd avondje uit eten. Aan te bevelen. De student heeft het op persoonlijk vlak nog eens extra aangenaam gemaakt.
Marjon K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De bediening wist van mekaar niet wie wat deed. Kwamen 3 keer met dezelfde vraag, bij alle 3 hadden wij ons glas leeg en werd er niet gevraagd of wij nog wat wouden drinken. Hebben hier zelf om moeten vragen.
Buiten deze gebeurtenis om was het eten om van te smullen! En wij komen hier zeer zeker nog een keer weer!!
Els W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Met 6 vrienden aan een ronde tafel prima en heel gezellig gegeten met de AH actie. Een 3 gangenmenu met bij ieder gerecht twee keuzes. Het tapasplankje als voorafje was origineel en lekker, de gepocheerde schelvis prima en het petit dessert met allerlei lekkernijen ook. De ambiance is erg leuk en een ronde tafel nodigt uit tot gesprek. Bediening vriendelijk en attent.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vanavond gegeten bij het Oaldershoes. Zeer vriendelijke ontvangst. We namen het driegangen verrassingsmenu. Vooraf stokbrood met sausje, daarna goed verzorgd voorgerecht van tonijncarpaccio met gerookte zalm en scampi's in deeg gegarneerd met salade. Erg lekker en prima kwaliteit. Als hoofdgerecht twee vissoorten met heerlijke saus waarin courgettereepjes en paddestoelen verwerkt zijn. Daarbij garnituur van drie soorten groenten, beetgaar, prima bereid en gebakken krieltjes. Als dessert een pannacotta met frambozen rode vruchtensaus, bolletje ijs, slagroom en arretjescake. Voortreffelijk! Alle gerechten echt heerlijk. Toe nog een koffie met daarbij bonbons. Aanrader, heerlijk gegeten, goede kwaliteit, vriendelijk.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst. beperkte keuze bij het AH menu, maar dat was vooraf bekend. Er werd niet aangegeven wat er nu echt op je bord lag, jammer. Op de vraag bij het voorgerecht wat een bepaald soepje was kwam een vaag antwoord in de trend van volgens mij is het ....... Naar mijn mening ligt hier nog een kans.
H.W. L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Uitstekende ambiance met heerlijke maaltijd passend binnen het concept van Albert Heyn. Kortom een genoegen om hier te dineren.
C. R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Voortreffelijk gegeten: de lamshaasjes waren heerlijk gebraden,ook de pannacotta was verrukkelijk!
Wel een aantal jonge medewerkers maar goed daar is het voor ons niet minder om.
We hoefden niet lang te wachten tussen de gangen door.
Inrichting is gezellig,verschillende ruimtes om te eten.
Een prima adres om heerlijk te eten!
Atibrink .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Na een hartelijke ontvangst hier heerlijk gegeten. Vriendelijke en attente bediening. Keuze menu van AH-actie. Gekozen voor Tapas, Beenham en als dessert Proeverijen. En een voortreffelijke fles Franse wijn erbij. Gratis parkeren voor de deur, waar vind je dat nog? In heel Delden trouwens ook in de winkelstraat. Fam. Brink uit Amsterdam
Zantenme1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
fantastische moca creme brulee als onderdeel van het uitgebalanceerde keuie menu met een hoofdgerecht waarbij de combinatie beenham en angus steak perfect was
Marloeslegtenberg .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heel erg lekker gegeten met de AH bon. Keuze uit 2 gerechten per gang, elke gang heeft meer dan prima gesmaakt. Ook de wijn vonden wij erg goed. Het personeel was vriendelijk, wel moesten wij door, ik denk onderbezetting, lang wachten op iedere gang. Wij vonden dat niet erg omdat het een avondje uit is, maar dit is wel een puntje van verbetering.
Maaikerenting .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was op zich prima. Alleen jammer geen uitleg van de gerechten.Geen uitleg welke wijn. Werd gewoon geserveerd. We zijn vaker hier wezen eten maar het is niet meer zo als het was. OOk veel jonge medewerkers. Zonder van deze goede tent.
J.a.mkamphuis1956 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Leuk restaurant, het is hier lekker eten. Een vriendelijke en gastvrije bediening. Een aanrader om daar heerlijk te eten.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij hebben gegeten met de restaurantbon van AH. Een keuze van 2 gerechten per gang. Helemaal prima. En de dame van de bediening was erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Gielion.verdult .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Op 23 augustus jl, tijdens een zwoele avond met 4 personen op het buitenterras in een sfeervol decor een heerlijk 3 gangen diner genuttigd. De kwaliteit van de gerechten, alsmede de service waren uitstekend.
Het restaurant is zondermeer aan te bevelen.

Fam. Verdult en fam. van Seters
Bergen op Zoom

Bennie H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Na een warm onthaal in een erg gezellige ambiance. Werden wij netjes naar onze plaats geleid. De ruime verdeling van de tafels gaf rust en een gevoel dat het bij de Gasterij 't Oaldershoes om het product gaat. Dit was ook erg duidelijk terug te vinden in het eten en de verzorging van de borden. Hier geeft men nog om het vak. Ondanks dat we het AH spaar menu hadden. Hebben wij niet het gevoel gehad daarom minder te zijn behandeld. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug.
Gasterij 't Oaldershoes blijf zo doorgaan.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker gegeten in een mooi en gezellig restaurant. De bediening was nog onwennig maar de motivatie compenseerde genoeg. Een aanrader
Rina1962 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben het AH menu gehad. Je kon kiezen uit 2 voor- hoofd- en nagerechten. Echt lekker gegeten!
Ik had nooit zo veel vertrouwen in die restaurant actie van AH maar zou het zo weer doen! Prima geregeld.