Gasterij 't Oaldershoes

Kerkstraat 5 7491 Delden Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij 't Oaldershoes

Een rijk leven onder de ‘Heilige Blasius’

Al generaties lang worden op het adres van Gasterij ’t Oldershoes gasten verzorgd met spijs en drank. Opa Piet den Elzen begon in 1925 met een zuivelwinkel, terwijl zijn zoons de boer op gingen met zelfgemaakt ijs. Onder toeziend oog van de Deldense toren, de Heilige Blasius, veranderde het bedrijf naar een cafetaria gerund door zoon Koos en vrouw Thea. Inmiddels draaien kleinzoon Jeroen en zijn vrouw Karin hier een gezellig en gewaardeerd restaurant.

Meer informatie over restaurant Gasterij 't Oaldershoes

Makkelijk bereikbaar met de trein vanaf Hengelo en Goor

Maandag gesloten
Dinsdag vanaf 17.00 uur
Woensdag t/m zaterdag vanaf 11.00 uur
Zondag vanaf 12.00 uur

Keuken geopend tot circa 20.30 uur

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Na de wijziging van de beheerder hebben Robert en Esther mijn pleit gewonnen. Het is altijd moeilijk om een vorige eigenaar te overtreffen. Maar het is gelukt. Net een nieuwe kaart, veelzijdig en verfijnd. We genoten van de kalfwang met entrecote, de lauwwarme gerookte zalm,de zeeduivel en de varkens sukade. Alle gerechten prima gegaard niet te gaar leuk opgediend en vriendelijk bediend. Al met al verzorgd en lekker. Een kleine opmerking: iets meer groente misschien? Het dessert een feestje om af te sluiten. Een mooie avond waar we onze vrienden en onszelf een plezier mee hebben gedaan dank zij het Oaldershoes.
whbont .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Geen commentaar. Alles was naar wens. We hebben genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Zullen onze kennissen op de hoogte brengen van dit gezellige en goed restaurant.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We zijn zeer tevreden over de gerechten, dat was allemaal prima.
Groot minpunt was het lange wachten op het hoofdgerecht!!!
Na het voorgerecht hebben we 45 minuten moeten wachten op het hoofdgerecht!!!
2 tafels ( 1 van 2 en een van 4 gasten) die na ons gekomen zijn hadden het hoofdgerecht al op,
voordat wij het kregen.
Op onze vraag waar het bleef kregen we als antwoord dat het eraan kwam.
Mooi NIET dus.
Bij 2e navraag werd er gezegd dat de andere gasten eerder klaar waren met voorgerecht en daardoor al eerder het hoofdgerecht kregen. Dit klopt niet, ook al waren de andere gasten misschien eerder klaar, dan is dat hoogstens 5 minuten!!! En niet 45 minuten wachten zoals het bij ons gebeurde.
Misschien lag de fout in de keuken, maar daar had de bediening alert op moeten zijn.
We stonden eigenlijk op het punt om te vertrekken en voor ons was de avond eigenlijk bedorven.
We willen wel vermelden dat het eten prima was.
Misschien idee om dan een drankje of een kop koffie aan te bieden als excuus.
Als dessert hadden we een petit dessert, ook dat was anders van samenstelling dan andere gasten kregen.
Bij navraag werd er gezegd, dat het van de kok afhing wat je geserveerd kreeg.
Wel vreemd dat hetgeen we misten direct geserveerd werd!!
Al met al geen prettige ervaring!!!

W.Velthuis
Thea Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Geen commentaar alles was perfect, zeker de moeite waard om daar te eten,dus voor herhaling vatbaar.
We gaan er zeker nog wel weer reserveren.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij kwamen voor een AH-diner.
Konden niet van de kaart kiezen; keuze was voor dit diner beperkt.
Onze plaats aan het raam was (enkelwandig glas) niet echt comfortabel; later is - op verzoek - de verwarming iets aangezet.
laurien06 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst. We zaten in de serre. Binnen twee groepen, absoluut niet hinderlijk (hoewel je er altijd mensen bij hebt zitten die menen dat iedereen hen moet horen). Voor het AH diner bij voor- hoofd- en nagerecht keuze uit twee. Is wat ons betreft altijd goed. Tapasgerechtjes lekker, te spreken over vis- en vlees gerecht en ook
toetjes palet prima.
Waren hier nog nooit geweest maar zullen vast en zeker nog wel eens terugkomen in dit restaurant en leuke stadje Delden.
Barnevelders .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We zijn met vrienden geweest en hebben gebruik gemaakt van het AH menu.
Het eten was goed, de lokatie gezellig, al zaten we wel in een soort van voor-café voor de ingang, waar veel heen en weer gelopen werd.
Toch al met al een geslaagde avond met vriendelijke bediening.
Marlies R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De bediening was vriendelijk en verontschuldigde zich voor het wachten. Het voorgerecht was ietsje prozaïsch , De gepocheerde vis goed en het dessert echt verrukkelijk.
maudboom .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
De bediening was erg aardig. Hoewel er eigenlijk geen vegetarische variant was op de AH actie maakten ze toch een uitzondering. De serre waar we zaten was vrij koud. Men deed allerlei moeite om dit te verhelpen, maar tenslotte zijn we toch maar in het voor café gaan zitten.
Tella .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Via Ah-actie gegeten van een beperkt menu maar toch kon je een keuze maken. Dit was erg prettig. De gekozen tapas was veelzijdig en verrukkelijk. Vlees: beenham overheerlijk en (te) veel, biefstukje lekker maar niet al te mals. De vis in folie smaakte uitstekend. Gekozen crème brûlee werd nog eens vergezeld met bolletje ijs en slagroom. Kortom een zeer gelaagd avondje uit eten. Aan te bevelen. De student heeft het op persoonlijk vlak nog eens extra aangenaam gemaakt.
Marjon K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De bediening wist van mekaar niet wie wat deed. Kwamen 3 keer met dezelfde vraag, bij alle 3 hadden wij ons glas leeg en werd er niet gevraagd of wij nog wat wouden drinken. Hebben hier zelf om moeten vragen.
Buiten deze gebeurtenis om was het eten om van te smullen! En wij komen hier zeer zeker nog een keer weer!!
Els W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Met 6 vrienden aan een ronde tafel prima en heel gezellig gegeten met de AH actie. Een 3 gangenmenu met bij ieder gerecht twee keuzes. Het tapasplankje als voorafje was origineel en lekker, de gepocheerde schelvis prima en het petit dessert met allerlei lekkernijen ook. De ambiance is erg leuk en een ronde tafel nodigt uit tot gesprek. Bediening vriendelijk en attent.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vanavond gegeten bij het Oaldershoes. Zeer vriendelijke ontvangst. We namen het driegangen verrassingsmenu. Vooraf stokbrood met sausje, daarna goed verzorgd voorgerecht van tonijncarpaccio met gerookte zalm en scampi's in deeg gegarneerd met salade. Erg lekker en prima kwaliteit. Als hoofdgerecht twee vissoorten met heerlijke saus waarin courgettereepjes en paddestoelen verwerkt zijn. Daarbij garnituur van drie soorten groenten, beetgaar, prima bereid en gebakken krieltjes. Als dessert een pannacotta met frambozen rode vruchtensaus, bolletje ijs, slagroom en arretjescake. Voortreffelijk! Alle gerechten echt heerlijk. Toe nog een koffie met daarbij bonbons. Aanrader, heerlijk gegeten, goede kwaliteit, vriendelijk.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst. beperkte keuze bij het AH menu, maar dat was vooraf bekend. Er werd niet aangegeven wat er nu echt op je bord lag, jammer. Op de vraag bij het voorgerecht wat een bepaald soepje was kwam een vaag antwoord in de trend van volgens mij is het ....... Naar mijn mening ligt hier nog een kans.
H.W. L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Uitstekende ambiance met heerlijke maaltijd passend binnen het concept van Albert Heyn. Kortom een genoegen om hier te dineren.
C. R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Voortreffelijk gegeten: de lamshaasjes waren heerlijk gebraden,ook de pannacotta was verrukkelijk!
Wel een aantal jonge medewerkers maar goed daar is het voor ons niet minder om.
We hoefden niet lang te wachten tussen de gangen door.
Inrichting is gezellig,verschillende ruimtes om te eten.
Een prima adres om heerlijk te eten!
atibrink .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Na een hartelijke ontvangst hier heerlijk gegeten. Vriendelijke en attente bediening. Keuze menu van AH-actie. Gekozen voor Tapas, Beenham en als dessert Proeverijen. En een voortreffelijke fles Franse wijn erbij. Gratis parkeren voor de deur, waar vind je dat nog? In heel Delden trouwens ook in de winkelstraat. Fam. Brink uit Amsterdam
zantenme1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
fantastische moca creme brulee als onderdeel van het uitgebalanceerde keuie menu met een hoofdgerecht waarbij de combinatie beenham en angus steak perfect was
marloeslegtenberg .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heel erg lekker gegeten met de AH bon. Keuze uit 2 gerechten per gang, elke gang heeft meer dan prima gesmaakt. Ook de wijn vonden wij erg goed. Het personeel was vriendelijk, wel moesten wij door, ik denk onderbezetting, lang wachten op iedere gang. Wij vonden dat niet erg omdat het een avondje uit is, maar dit is wel een puntje van verbetering.
maaikerenting .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was op zich prima. Alleen jammer geen uitleg van de gerechten.Geen uitleg welke wijn. Werd gewoon geserveerd. We zijn vaker hier wezen eten maar het is niet meer zo als het was. OOk veel jonge medewerkers. Zonder van deze goede tent.