Gasterij 't Oaldershoes

Kerkstraat 5 7491 Delden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • LET OP:
      2 x 3 gangen diner kost in totaal € 39,50
      U kunt uw keuze maken uit de "a la carte" kaart
      Het kan voorkomen dat u online niet kunt reserveren. Bel ons dan 074-3761428
  • Hoofdgerechten
    • Keuze van de a la carte kaart
  • Nagerecht
    • Keuze van de a la carte kaart

Over het restaurant Gasterij 't Oaldershoes

Gasterij's Oaldershoes dateert uit 1882, uit de tijd dat paard en wagen hier door de straat reden om melkbussen te bezorgen bij de destijds tegenover gelegen melkfabriek. In deze tijd vestigde zich aan de Kerkstraat een zuivelwinkel met zijn alom bekende eigengemaakte ijs. Het bedrijf is door de jaren heen, ondertoeziend oog van de statige 'Oude Blasius' kerk, uitgegroeid tot een sfeerfol bedrijf waar iedere gast zich thuis voelt. Zuivel en ijs hebben plaats gemaakt voor culinaire verwennerijen. Tijden zijn veranderd maar de gastvrijheid en gezelligheid is steeds bewaard gebleven. Drie generaties hebben hier hun steentje aan bijgedragen tot iets waar ze trots op mogen zijn,vandaar de naam voor Gasterij's Oaldershoes. Sinds december 2016 mogen Robert en Esther Gerritsjans zich de trotse eigenaren noemen en hopen op een mooie voortzetting van dit bedrijf.

Meer informatie over restaurant Gasterij 't Oaldershoes

Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
J D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het was heerlijk eten en ruime keuze!!!
Sophie J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Voorgerecht echt heel lekker, hoofdgerecht prima de tongetjes waren iets te vet, de nagerechten waren ook heerlijk.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Carpaccio heerlijk, zeebaars kleine portie, proeverij erg lekker. Goed dus
Niek M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk gegeten via de AH actie, hartstikke leuk dat je van het hele menu mag kiezen!

Eten was echt super goed, netjes op warme borden geserveerd. Heerlijk op smaak!

Enige minpuntje was dat waar wij zaten redelijk wat herrie uit de keuken kwam.
Verron M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Personeel wel vriendelijk maar tot 2 x toe foutje gemaakt met drankje (gewone cola ipv cola zero)
We hadden 3 gangen en van te voren aangegeven wat we wilden. Kwam toch de vraag zal ik de dessert kaart brengen ? Terwijl nagerecht al doorgegeven was.

Laat ik positief eindigen. Eten was absoluut goed, sfeer was leuk. Mooie inrichting.
Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Met onze kleindochter gegeten 4 aug eten was heerlijk en meer dan voldoende. Als je iets bij wilt aan aard of salade dan is dat geen probleem. Super leuke en vlotte bediening. Komen hier zeker weer!!
H.W. L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Gewoon heerlijk gegeten voor een zeer acceptabele prijs
Harrie L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Vele malen geweest en nog nooit misgekleund. Altijd geweldig goed
Gert H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk eten, vriendelijk en vlot personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
R.W P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten.
Vriendelijk personeel
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Voorgerecht,goed en smakelijk, zeetongetjes niet kersvers,tournedos beslist niet males.
Johan En Inge L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Mijn gerecht stond op de kaart met gebakken aardappelen, dus vroeg ik of de aardappeltjes wat meer door gebakken konden worden omdat ik van een krokant korstje houd. Toen mijn gerecht kwam waren er grote, gefrituurde, ronde aardappelen bij. Ze dachten dat ik dat liever had(?) Na nog eens gevraagd te hebben of ik er gebakken aardappelen bij kon krijgen kwamen er grote, gebakken ronde aardappelen bij (?) , die er uit zagen als kleine gekookte aardappelen, dat vond ik erg jammer. Voor en nagerecht was wel erg lekker. En de rauwkost was voor 2 personen erg weinig. We waren er met de ah korting maar had ik de volle prijs moeten betalen dan is het wel heel erg veel geld. Ons nagerecht werd ook nog eens verpest door een man die een sigaar ging roken....vind ik niet kunnen op een overdekt terras! Wij komen in elk geval niet terug.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Goed eten, ruime keuze uit gerechten en deze worden op een aantrekkelijke manier geserveerd. Vriendelijke en vlotte bediening.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prima avond op het terras.
F W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk rustig gegeten op het terras. Een beetje reuring op straat maar zeker niet storend. Mooi uitzicht op de kerk. Bediening was aardig en goed. Het eten prima. We kwamen voor het AH menu. Dit is éénmaal €39,50 voor 2 x een 3-gangenmenu. Mostersoep heel lekker en niet te zout wat vaak gebeurd. Champignons Dordogne ook heerlijk. Hoofdgerecht allebei parelhoen, prima. Als toetje chocolademousse en de proeverij. Heel smakelijk. Delden is een leuk stadje om doorheen te lopen en dus ook om te eten.
D.onna W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
lekker eten, leuke bediening. voor elkaar dus !
Mariëtte P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Fijn terras heerlijk buiten gegeten.
Lous B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten, uiterst vriendelijke bediening!
Dorinda L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten op een mooi ingericht terras met zicht op prachtige gebouwen in Delden. Top ervaring !