Gasterij 't Oaldershoes

Kerkstraat 5 7491 Delden Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij 't Oaldershoes

Gasterij's Oaldershoes dateert uit 1882, uit de tijd dat paard en wagen hier door de straat reden om melkbussen te bezorgen bij de destijds tegenover gelegen melkfabriek. In deze tijd vestigde zich aan de Kerkstraat een zuivelwinkel met zijn alom bekende eigengemaakte ijs. Het bedrijf is door de jaren heen, ondertoeziend oog van de statige 'Oude Blasius' kerk, uitgegroeid tot een sfeerfol bedrijf waar iedere gast zich thuis voelt. Zuivel en ijs hebben plaats gemaakt voor culinaire verwennerijen. Tijden zijn veranderd maar de gastvrijheid en gezelligheid is steeds bewaard gebleven. Drie generaties hebben hier hun steentje aan bijgedragen tot iets waar ze trots op mogen zijn,vandaar de naam voor Gasterij's Oaldershoes. Sinds december 2016 mogen Robert en Esther Gerritsjans zich de trotse eigenaren noemen en hopen op een mooie voortzetting van dit bedrijf.

Meer informatie over restaurant Gasterij 't Oaldershoes

Makkelijk bereikbaar met de trein vanaf Hengelo en Goor

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag vanaf 11.00 uur
Zondag vanaf 12.00 uur

Keuken geopend tot circa 20.30 uur

Kees S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
wij hebben hier geluncht prima broodjes: tonijn, flink belegd en een prima tosti. Aardige vlotte bediening en een mooie locatie bij de kerk in Delden.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
De carpazzio van runder rib-eye was echt lekker. Gazpazio was niet goed. De kabeljauw miste de knapperige kruidenkorst en was taai en droog. De creme brulée was oké, de scropino was ook wel goed.
friedhuigens .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Leuke ontvangst, gezellige accommodatie, prettige bediening en de gerechten waren lekker en zagen er mooi uit. Kortom een aanrader, en wij komen terug.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker gegeten, hadden rustig tafeltje gevraagd en gekregen. Prettige bediening.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gastvrij en vriendelijk ontvangst. Eten boven verwachting. Gerechten werden geserveerd alsof je in een sterrenrestaurant zit te dineren. Goede kok. Attente bediening.
ajmtimmermans T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Goed verzorgd, aangename sfeer, attente bediening. Alleen jammer dat in afwachting van de bestelling een lekker stukje brood er niet in zit, "u kunt wel een broodplankje bestellen". Toch een afbreuk aan de gastvrijheid!!
vdbv01 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Vriendelijke bediening, uitstekend eten. Fijne gelegenheid, smaakvol ingericht. We komen hier zeker terug. Fiijn dat we dit restaurant ontdekt hebben.
H. R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Leuk gelegen in het centrum. Parkeren op loopafstand geen probleem. Buitengewoon schoon en fris herentoilet. Prettige reactie als de keuze van een gerecht moeilijk is. Culinair verbeterpuntje: krokant en gebakken kan krokanter.
Alies L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
alles was er goed. we hebben er heerlijk gegeten. en soms ook alleen maar koffie gedronken maar altijd gezellig en vriendelijk ontvangen zodat je je thuis voelt.
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekker gegeten,goede service.Gezellig restaurant .
brigit M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Met zorg samengesteld menu en gebruik gemaakt van de streekproducten. bediening was goed en vriendelijk, jammer dat de AH actie niet voor 5 personen te gebruiken is.
De locatie is leuk om buiten te eten.
Beste Brigit, bedankt voor uw positieve reactie. Echter bij de AH actie geldt dat elk 2e 3-gangen menu gratis is. Dus bij 5 personen moeten 3x een 3-gangen van ons vooraf aangegeven keuze menu a € 34,- afgerekend worden en 2 zijn er gratis. Dus omgerekend is dat voor 5 personen € 102,- exclusief dranken. De actie was wel degelijk te gebruiken. Misschien is het een en ander verkeerd begrepen of uitgelegd, maar vinden het in ieder geval fijn dat u het naar uw zin had in ons restaurant. We hopen u graag een volgende keer weer te mogen begroeten in ons restaurant. Team 't Oaldershoes
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
AH menu: voorgerecht zeer matig, smaak was goed, maar geen caprese, meer sla dan tomaat/ mozzarella.
Hoofdgerecht en dessert prima
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
ah-menu bevat gerechten die normaal niet op de kaart staan. Voorgerecht met niet eetbare mozarella. varkenshaas te droog. Keuze hoofdgerecht alleen vis of varkensvlees......! Niet voor herhaling vatbaar, zeker niet tegen normale prijs.
Geachte heer / mevrouw Otten,

Normaal ben ik geen voorstander om openbaar te reageren, maar hierbij wel een keer. U heeft gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie waarvoor u een 2 x 3-gangen diner voor in totaal € 34,- krijgt. Naar onze mening hebben wij een prima aanbod voor deze prijs en we wisselen ook nog eens elke maand van menu. Deze is te vinden op onze site en op de site van de actie (zie kaart), dus u kon weten waar u uit kon kiezen. Waarom zouden deze gerechten op de normale a la carte kaart moeten staan? Wij proberen elke gast te voorzien van een perfect diner waar ze van mogen genieten en helaas is dat bij u niet gelukt. Ja, de mozzarella was te dik gesneden en hebben dit besproken in de keuken. Van de varkenshaas hebben we geen klacht mogen ontvangen, het was allemaal perfect en het bord was helemaal leeg. De dames hebben diverse keren gevraagd of alles naar wens was en dat was het.... Wij betreuren natuurlijk de gang van zaken, maar afsluiten met een fooi geven.... viel het hopelijk nog mee
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk eten en een gezellige sfeer. Aanrader, zowel via de AH Restaurantactie als a la carte. Ik heb er inmiddels al vijf keer gegeten.
mjbspoler .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Lekker gegeten, goede prijs-kwaliteit verhouding. Minpuntje was het aan het einde van de avond vragen of we nog iets wilden drinken
7772faber .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We hebben genoten van het maandmenu, het zag er zeer verzorgd uit en de smaak was voortreffelijk.
Gezellige ambiance en vriendelijke medewerkers, echte Twentse gastvrijheid!. Voor herhaling vatbaar.
Diny R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wij hadden dit restaurant al een paar keer eerder bezocht en vonden het leuk om onze vrienden ook te laten kennismaken met dit gezellige, huiselijke en uitstekend verzorgde restaurant.
S. V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het was een gezellige indeling en aangelegenheid, bediening is perfect , niet opdringerig precies zoals wij dat wensen. Eten is niets op aan op aanmerken, hoeveelheid is goed.
Wij komen zeker terug!
S. van Aken
Dineke W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het broodplankje als zijnde voorgerecht voor 1 persoon was wat erg veel . Dit kwam echter wel goed uit daar er bij de kom soep geen stokbroodjes geserveerd werd. Voor ons waren de porties groot genoeg. 1 schaaltje aardappelen voor 4 personen, maar beter wat bij vragen dan wat na afloop weg moeten gooien.
reefman .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Ons etentje is geregeld via AH kaart. het eten was goed en de prijs ook. Om een etentje in elkaar te zetten en er weinig aan verdienen is een moeilijke zaak en het is de kok gelukt.
De bediening was allervriendelijkst en we komen zeker weer terug.
1,5jaar geleden zijn we er met 18 dames geweest en toen was iedereen ook tevreden. Wij wensen allen veel succes.