Gasterij 't Oaldershoes

Kerkstraat 5 7491 Delden Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij 't Oaldershoes

Gasterij's Oaldershoes dateert uit 1882, uit de tijd dat paard en wagen hier door de straat reden om melkbussen te bezorgen bij de destijds tegenover gelegen melkfabriek. In deze tijd vestigde zich aan de Kerkstraat een zuivelwinkel met zijn alom bekende eigengemaakte ijs. Het bedrijf is door de jaren heen, ondertoeziend oog van de statige 'Oude Blasius' kerk, uitgegroeid tot een sfeerfol bedrijf waar iedere gast zich thuis voelt. Zuivel en ijs hebben plaats gemaakt voor culinaire verwennerijen. Tijden zijn veranderd maar de gastvrijheid en gezelligheid is steeds bewaard gebleven. Drie generaties hebben hier hun steentje aan bijgedragen tot iets waar ze trots op mogen zijn,vandaar de naam voor Gasterij's Oaldershoes. Sinds december 2016 mogen Robert en Esther Gerritsjans zich de trotse eigenaren noemen en hopen op een mooie voortzetting van dit bedrijf.

Meer informatie over restaurant Gasterij 't Oaldershoes

Makkelijk bereikbaar met de trein vanaf Hengelo en Goor

Maandag t/m zaterdag vanaf 11.00 uur
Zondag vanaf 12.00 uur

We zijn gesloten op dinsdag

Keuken geopend tot circa 20.30 uur

1e en 2e Pinksterdag geopend vanaf 12.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Gasterij 't Oaldershoes

Aafke T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heel erg aan te raden
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het eten was prima, ook genoeg keus op de kaart voor iedereen. De entourage en sfeer is echter oubollig, echt niet meer van deze tijd. Je waant je wel 30 ja terug in de tijd en niet op een positieve manier.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
De kaart geeft een keuze tussen een twee of drie gangenmenu, menu van de chef of maandmenu. Er staan geen prijzen bij de afzonderlijke hoofd- en voorgerechten. dat vonden wij vreemd omdat we eigenlijk alleen een hoofdmenu wilden nemen. We hebben overigens niet gevraagd of het wel zou kunnen. We hebben gekozen voor het maandmenu. De gerechten kwamen erg snel na elkaar en ook het afruimen ging erg snel. In 1,5 uur stonden we weer buiten na een 3-gangen menu. het hoofdgerecht was vlees met een sausje van gekaramelliseerde gecondenseerde melk. dat was niet echt smakelijk en bevatte korrels suiker. Het toetje , Romanoff aardbeien met ijs was heerlijk.
Al met al vonden we het eten prima bereidt (op de saus na) maar verder niet bijzonder. We hadden er meer van verwacht.
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hebben heel lekker gegeten, in een gezellig ingerichte kamer. Bediening was prima. En Delden was gezellig.
Dorenda B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten is echt goed, geen standaard gerechten dus dit is ècht uit eten. Sfeervol restaurant, goed verzorgd. Bedoening heel vriendelijk en correct. Kortom, voor een fijne avond uit eten een absolute aanrader!
H. Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De laatste dag van de AH restaurantactie. We werden keurig ontvangen. Reservering op naam klopte. Eerst aan een tafeltje naast een groot gezelschap. Het was moeilijk om samen te praten, kregen een andere tafel in de serre waar het zeer aangenaam was. Verrassende gerechten. Een leuk adres om te onthouden.
wendy P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
het was stop en niet duur en het was ook nog gezellig knus zitten daar ik zeker keer terug aandrader voor iedereen bij komt eten
Nimrodthea .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een mooi restaurant,mooi plaatsje aan het raam.
Bediening was heel vriendelijk. Komen hier beslist nog eens weer eten.
Waanders B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Lekker voorgerecht en hoofdgerecht. Mooi opgemaakt met gevarieerde groeten. Nagerecht wat te overdadig en zwaar.
mieke P.
gewoon goed
Joop G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle rustige omgeving. Prima bediening, correct en vlot. We komen hier zeker nog eens terug!
Helma D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was zó rustig, dat we woordelijk konden verstaan wat er aan het tafeltje naast ons werd gezegd. Misschien is het mogelijk om een (zacht) achtergrond muziekje aan te zetten.
Margareth J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wat was het een "heerlijke" avond met een geweldig menu, alles tot in de puntjes verzorgd. Echt in tijden niet zo goed en smaakvol gegeten, deze kok houdt van zijn werk dat kun je proeven en zien. En dan de bediening uitstekend, met liefde voor het vak en dat is voor ons zeker zo belangrijk dat je het gevoel hebt dat je welkom bent. Daarom is 't Oaldershoes een echte aanrader het is een sfeervol en warm restaurant en krijgt van ons dan ook een dikke 10. Wij komen zeker terug. Fam. Jansen
c.lammersen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hebben met vier personen gedineerd bij restaurant Gasterij 't Oaldershoes. De sfeer was aangenaam, het personeel vriendelijk. Ik miste bij het voorgerecht wel de keuze voor soep en er werd niet standaard als voorafje stokbrood geserveerd. Ik had bij het hoofdgerecht gekozen voor de vis, maar had beter de sukade kunnen nemen. Heb ik een klein stukje van geproefd en deze was heerlijk! Aanrader. Als nagerecht gekozen voor crème brulée. Heerlijk.
j.gelen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
de lunch (via ah/restaurantactie) die we hebben gehad was prima verzorgt en ook de bediening was goed, we hoeften niet lang te wachten
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Maandmenu oktober, tevens AH restaurantaktie, was van heel goede kwaliteit en werd goed opgemaakt op warme borden geserveerd. Voor ons een adres om te onthouden voor een volgend bezoek.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuk en warm restaurant. Uitstekende bediening. Eten was van goede kwaliteit. Zal dit restaurant zeker aan anderen aanraden.
jdroste .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Dit was voor ons d kennismaking met een nieuw restaurantje. 2 leden van ons gezelschap aten het AH menu.warbij we het dessert mochten vervangen door koffie. Correcte en vriendelijke bediening en ook de kok was erg bereid zijn keuzes uit te leggen. ( er zijn blijbaar weinig vegetariers in het oosten van het land. )

Prima ( vegetarisch ) voorgerecht. Met iets teveel appelstroop. , hoofdgerecht vis ook heerlijk . De quiches met siroop waren wat gewoontjes ...en meer keuze was er niet voor de vegetariers.
Marit F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima restaurant in het centrum van Delden. Jonge enthousiaste bediening. Mooi opgemaakte gerechten die ook heel lekker zijn. Een aanrader!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ik vond het vreemd dat ik (allergisch voor toetje) geen kopje koffie mocht ipv toetje, moest dan de koffie betalen.
koffie zat niet in menu toetje wel. Nog nooit gebeurd!