Gasterij 't Oaldershoes

Kerkstraat 5 7491 Delden Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij 't Oaldershoes

Gasterij's Oaldershoes dateert uit 1882, uit de tijd dat paard en wagen hier door de straat reden om melkbussen te bezorgen bij de destijds tegenover gelegen melkfabriek. In deze tijd vestigde zich aan de Kerkstraat een zuivelwinkel met zijn alom bekende eigengemaakte ijs. Het bedrijf is door de jaren heen, ondertoeziend oog van de statige 'Oude Blasius' kerk, uitgegroeid tot een sfeerfol bedrijf waar iedere gast zich thuis voelt. Zuivel en ijs hebben plaats gemaakt voor culinaire verwennerijen. Tijden zijn veranderd maar de gastvrijheid en gezelligheid is steeds bewaard gebleven. Drie generaties hebben hier hun steentje aan bijgedragen tot iets waar ze trots op mogen zijn,vandaar de naam voor Gasterij's Oaldershoes. Sinds december 2016 mogen Robert en Esther Gerritsjans zich de trotse eigenaren noemen en hopen op een mooie voortzetting van dit bedrijf.

Meer informatie over restaurant Gasterij 't Oaldershoes

Makkelijk bereikbaar met de trein vanaf Hengelo en Goor

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag vanaf 11.00 uur
Zondag vanaf 12.00 uur

Keuken geopend tot circa 20.30 uur

• MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
S. V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het was een gezellige indeling en aangelegenheid, bediening is perfect , niet opdringerig precies zoals wij dat wensen. Eten is niets op aan op aanmerken, hoeveelheid is goed.
Wij komen zeker terug!
S. van Aken
Dineke W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het broodplankje als zijnde voorgerecht voor 1 persoon was wat erg veel . Dit kwam echter wel goed uit daar er bij de kom soep geen stokbroodjes geserveerd werd. Voor ons waren de porties groot genoeg. 1 schaaltje aardappelen voor 4 personen, maar beter wat bij vragen dan wat na afloop weg moeten gooien.
reefman .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Ons etentje is geregeld via AH kaart. het eten was goed en de prijs ook. Om een etentje in elkaar te zetten en er weinig aan verdienen is een moeilijke zaak en het is de kok gelukt.
De bediening was allervriendelijkst en we komen zeker weer terug.
1,5jaar geleden zijn we er met 18 dames geweest en toen was iedereen ook tevreden. Wij wensen allen veel succes.
Siny M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We hebben er samen ter gelegenheid van onze huwelijksdag heerlijk gegeten,
Waar veel zorg aan besteedt is. Ook de ontvangst was erg vriendelijk .onze complimenten voor dit leuke restaurant.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Samen met mijn man heerlijk gegeten hier. Gezellige leuke plek en vriendelijke bediening. Ruime keuze en heerlijk eten. We komen hier graag nog een keer terug
Willeke B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij kwamen via de AH actie en het maandmenu sprak ons niet zo aan, maar dat is wellicht het risico van de actie.
Prijs-kwaliteitsverhouding was goed.
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het was een heerlijke zomerse avond in mei. Buiten op het gezellige terras waande je je op vakantie, Mooie presentatie van heerlijke gerechten.
W.G. V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Rustige avond, waardoor we goed werden geholpen en niet langer dan nodig hoefden te wachten op de gerechten. De bediening was jong, maar professioneel en prettig in omgang met de gasten. Het eten was lekker, maar niet heel verfijnd. Ook hadden de porties hadden wat kleiner gemogen en daarmee ook de prijs wat lager mogen zijn. Alhoewel we op korte termijn niet snel nog een keer zullen komen hebben we er prima gegeten.
Lucie C.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Personeel een beetje te gemaakt vriendelijk
hannieboers .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
zeer lekker gegeten....we stonden op een camping in de buurt. Was een verrassing zo'n goed keuken.
We hadden een 3 gangen menu van de AHactie. We kregen echt waar voor ons geld.
E W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Top restaurant, leuke bediening en gaven ons aandacht.
cat-oo-tje49 V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Een heerlijke verwennerij door de kok en het personeel maakten onze avond heel bijzonder.
Uitermate veel dank hiervoor.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Zeer gastvrije ontvangst en prima tafelbegeleing. Uitstekende avond uit!!
L.G. L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Ondanks en hele rustige avond, hebben we heerlijk genoten van het eten en de bediening.
jw H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Maaltijd zelf was redelijk goed, hoewel nagerecht beter had gekund, was niet vers en niet goed ontdooit. Bediening en ontvangst waren belabberd. Gasterij is kennelijk iets anders dan gastvrij. Jassen werden niet aangenomen, hoewel er genoeg ruimte was maakte de bediening maar al te graag gebruik van iets door de gasten laten doorgeven, daar werd zelfs ongegeneerd op aangedrongen. Opruimen begon voordat alle gasten waren uitgegeten. Drinken werd gemakshalve voorlangs geserveerd. Er werd niet gevraagd hoe de Tournedos gebakken moest worden, noem maar op, al met al zo amateuristisch dat de prijs kwaliteit meer dan uit balans was. Geen aandacht voor gasten. Stug en geen manieren. Foutieve bezuinigingen op personeel. Ruimte was donker en erg rumoerig. Inrichting was goed, sfeer was slecht. Niet voor herhaling vastbaar.
Aniek T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Prima gegeten, gezellig restaurant. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Bediening verdient nog wat aandacht. Weinig oog voor lege glazen en ondanks dat de dames hun best deden (want dat zag ik echt wel!), ontbreekt het denk ik aan èchte ervaring om het voor mij, als gaat, te laten voelen als een avond uit. Praatje maken, iets vaker kijken of je nog iets voor je gasten kunt doen... die kleine dingen. Komt vast, gaandeweg!
Zo ook mijn tip: serveer je gast een amuse of broodje als vooraf. Net wat hartelijker, meer gevoel van "welkom heten".
Succes met jullie zaak!!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Na de wijziging van de beheerder hebben Robert en Esther mijn pleit gewonnen. Het is altijd moeilijk om een vorige eigenaar te overtreffen. Maar het is gelukt. Net een nieuwe kaart, veelzijdig en verfijnd. We genoten van de kalfwang met entrecote, de lauwwarme gerookte zalm,de zeeduivel en de varkens sukade. Alle gerechten prima gegaard niet te gaar leuk opgediend en vriendelijk bediend. Al met al verzorgd en lekker. Een kleine opmerking: iets meer groente misschien? Het dessert een feestje om af te sluiten. Een mooie avond waar we onze vrienden en onszelf een plezier mee hebben gedaan dank zij het Oaldershoes.
whbont .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Geen commentaar. Alles was naar wens. We hebben genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Zullen onze kennissen op de hoogte brengen van dit gezellige en goed restaurant.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We zijn zeer tevreden over de gerechten, dat was allemaal prima.
Groot minpunt was het lange wachten op het hoofdgerecht!!!
Na het voorgerecht hebben we 45 minuten moeten wachten op het hoofdgerecht!!!
2 tafels ( 1 van 2 en een van 4 gasten) die na ons gekomen zijn hadden het hoofdgerecht al op,
voordat wij het kregen.
Op onze vraag waar het bleef kregen we als antwoord dat het eraan kwam.
Mooi NIET dus.
Bij 2e navraag werd er gezegd dat de andere gasten eerder klaar waren met voorgerecht en daardoor al eerder het hoofdgerecht kregen. Dit klopt niet, ook al waren de andere gasten misschien eerder klaar, dan is dat hoogstens 5 minuten!!! En niet 45 minuten wachten zoals het bij ons gebeurde.
Misschien lag de fout in de keuken, maar daar had de bediening alert op moeten zijn.
We stonden eigenlijk op het punt om te vertrekken en voor ons was de avond eigenlijk bedorven.
We willen wel vermelden dat het eten prima was.
Misschien idee om dan een drankje of een kop koffie aan te bieden als excuus.
Als dessert hadden we een petit dessert, ook dat was anders van samenstelling dan andere gasten kregen.
Bij navraag werd er gezegd, dat het van de kok afhing wat je geserveerd kreeg.
Wel vreemd dat hetgeen we misten direct geserveerd werd!!
Al met al geen prettige ervaring!!!

W.Velthuis
Thea Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Geen commentaar alles was perfect, zeker de moeite waard om daar te eten,dus voor herhaling vatbaar.
We gaan er zeker nog wel weer reserveren.