Gasterij 't Meijershof

Breestraat 110 1941 EL Beverwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gasterij 't Meijershof

Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Hier toevallig terecht gekomen om te gaan lunchen. De inrichting is niet echt het aller modernst, maar de zaak en het sanitair zijn zeer schoon en de bediening is zeer vriendelijk. De lunchkaart was uitgebreid en gevarieerd. Wij namen een stokbroodje rosbief en een huisgemaakte erwtensoep en beiden smaakten zeer goed. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Arjangroot .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Zeer goed bevallen. We werden door de gastheer en -vrouw hartelijk ontvangen. Er hing een ongedwongen sfeer en een prettige, punctuele bediening/service. De kip pesto / mozzarella die ik heb gegeten smaakte belachelijk goed, zeer malse kip en een flink gevuld bord. Tot slot hebben we nog een kop koffie op de zaak mogen ontvangen.

Zeker een aanrader.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Tijdens middagje winkelen hier neergestreken om even wat te drinken en uit te rusten.

Mijn vrouw een koffie en ik een lekker koud flesje Efes bier.
Wat meteen opviel was hoe serieus wordt omgesprongen met hygiene; kopje en bierglas kraakschoon, daar waar andere horecaplekken 't presteren om je bestek en kopjes/glazen voor te zetten, waarop vlekken en lipstickafdrukken van vorige gasten er nog op zitten.

Toiletten brandschoon en ook een comfortabele rookruimte achterin, voor degenen die willen roken. Ook plek om je baby te verschonen.
Bediening attent en vriendelijk.

Kleine opmerking: zoon(tje) des huizes zat achterin achter laptop en ook andere familie.
Op sommige gasten zou dit overkomen alsof je in de huiskamer van de familie zit ipv in een strakke horecagelegenheid.
Binnen ziet 't er iha mooi verzorgd uit (inclusief leeshoek met kranten en tijdschriften), maar de 'laptophoek' (met 1-2 kartonnen dozen) achterin doet volgens ons toch een klein beetje afbreuk aan de strakheid van deze verdere prima horecagelegenheid.
Odessa22 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Gisteren ook doorgereden naar Beverwijk centrun. Voor het eerst hier geweest dus was het zoeken naar een gezellige plek op een terras. Na wat gedronken te hebben bij een lunchroom ergens achteraf moesten echt wat beters vinden en zo kwamen we uit bij 't Meijershof.

Het was gezellig druk .. medewerkers vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk koud Warsteiner biertje besteld en plaats genomen op het terras. Menukaart is overzichtelijk en gevarieerd.

Qua prijs en porties wel ietsjes aan de hoge kant en kwaliteit is goed. Algemene indruk in de zaak is goed. Ook hier natuurlijk naar de wc geweest en werkelijk in 1 woord .. netjes.
Schoon, fris en zelfs de katoenen gastendoek rook alsof die net uit de wasmachine kwam ... hier word je echt vrolijk van.

Later een hapje besteld ... gekruid gehakt brood met verse sla.
Lahmacun -achtig, maar dan beter. Dit broodje kost 7 Euro.

Ook de eigenaren Nebil ( gastheer ) en Umit ( keuken ) gesproken en gevraagd of ik een kijkje mocht nemen in de gesloten keuken. Na me voorgesteld te hebben aan de kok/ mede eigenaar Umit samen door de keuken gelopen. Ik stond versteld dat ondanks de drukte het er in de keuken netjes, schoon en overzichtelijk uit zag en wat me gelijk opviel was dat ik de bodem van de frituur kon zien en de afzuiging glom aan alle kanten .. de roosters waren eruit gehaald en gereinigd klaar voor gebruik. Er word gewerkt met verschillende snijplanken ( rood, groen en wit ) zoals het hoort. Sauzen worden aangemaakt op bestelling en niet zoals vaak in de horeca gebruikelijk is in grote 10 liter emmers op voorraad bewaard. Groente bar was schoon, vers ( dus geen verkleurde sla of slappe gesneden tomaten ). Ik mocht zelfs in de vriezer kijken .. ongelofelijk hoe hoe alles verpakt met datum en soorten in verschillende bakken bewaard word. Geen ijsvorming in de vriezer wat ten goede komt van producten en portomonaie. Al met al kan ik oprecht zeggen dat hier gerust gegeten kan worden.

Wel is het aan te raden dat de prijzen/ porties worden aangepast. Bijvoorbeeld voor ons broodje van 7 Euro had het wel iets uitgebreider mogen zijn.

Ook na positief commentaar van andere gasten kan ik niets anders zeggen dan dat 't Meijershof iedereen aan te raden is en zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Ik beoordeel 't Meijershof dan ook met een welverdiende gemiddelde van een 8.