Gasterij 't Groeske

Stationsweg 9t 6561 BZ Groesbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij 't Groeske

Dit bijzondere restaurant vind je in een deel van een voormalig Klooster. Je kunt hier à la carte eten en de gerechten hebben allemaal als extra ingrediënt een snufje Klooster verleden. De verse ingrediënten komen uit de omliggende kloostertuinen en de oogst bepaalt de keuze van de gerechten van die dag. Het leuke is dat hier gemotiveerde mensen werken die een leerwerktraject volgen. Het zorgt voor een ongedwongen en plezierige sfeer waar iedereen zich meteen thuis voelt.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Gasterij 't Groeske

Berttreesje V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten, uiterst vriendelijke belangstellende bediening. Lief meisje in opleiding. Prijs kwaliteit super! Jammer dat er in Hoofddorp geen vestiging van ze is. Ondanks de chemo die ik krijg smaakte de kaasfondue heerlijk! En ook de dikke frieteng, kabeljauw en salade van manlief waren geweldig. En dat allemaal voor een hele goede prijs! Dank jullie wel. Ondanks dat het door Sinterklaas avond heel rustig was in het restaurant was de sfeer heel prettig. Hopelijk tot ziens! T&B
Bep V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Het eten was bijzonder lekker we komen zeker weer terug
C K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Prima restaurant, niveau eetcafé en een beetje meer. Vriendelijke bediening. Was een relaxte avond om met z'n 7 en een verjaardag te vieren. Prijs/kwaliteit verhouding was goed.
Marit M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Super gezellig
S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Gerechten waren aan zich wel lekker bereid.
Soep en het hoofdgerecht vis waren wat lauwwarm.
Presentatie is mooi. Voor de gemiddelde eter mogen de porties wel wat ruimer zijn.
Ambiance is gezellig, en het personeel behulpzaam en erg vriendelijk.
Kristy W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
prima eten, ondanks dat het lijkt dat het in een verzorgingshuis is, is het goed ingericht als horecagelegenheid.
Zeer vriendelijke bediening!!
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Hoofdgerecht duurde wat lang. Maar bediening was heel aardig en ook persoonlijk. Misschien heeft dat er wat mee te maken dat het hier gaat om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Heel goed initiatief, en we hebben heerlijk gegeten.
Eef B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
helaas functioneerde de afzuiging van de "open" keuken niet en werd de ventilatie geregeld middels het open zetten een deur. De communicatie liet daarover liet te wensen over. bij ontvangst had dit gemeld dienen te worden.
Evelien J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Lekker buiten kunnen eten, terwijl binnen voor ons al gedekt stond.
Er is goed rekening gehouden met allergieën.
Niet hoogstand culinair, maar wel lekker gegeten voor een goede prijs.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Prachtig pand. Oud klooster. Omgeving rustig. Wij hebben heerlijk gegeten. Een 3 gangen menu. De bediening was vriendelijk en accuraat. De porties groot. Voor ons wat te groot. Een aanrader als je in Groesbeek bent.
HenkJan W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Zeer ruime porties van topkwaliteit voor een prima prijs. Mooi terras, goede stoelen en een zeer bijzondere sfeer.
Precies genoeg aandacht van het personeel.
Ligging is ook zeer mooi en goed te belopen vanuit de diverse hotels en andere locaties voor overnachting.
Een definitieve aanrader.
Leontien V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We werden met onze grote honden zeer vriendelijk verwelkomd. De waterbakjes stonden al klaar. Bijzondere omgeving met een mooi sociaal karakter. Een aanrader!
Adrie D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Voor de derde keer gegeten. Elke keer een verrassing en de bediening is top. Ook deze keer, extra aandacht vanwege een verjaardag. Top avond en top bediening. Hartelijk dank hiervoor. Komen beslist nog eens langs.
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Je verwacht het niet direct als je binnenkomt qua inrichting, maar het eten is erg goed en eerlijk, geen fratsen, en zeker genoeg. Vriendelijke bediening. Een leuke afwisseling op de standaard brasserien en eetcafes. Dus zeker een keer bezoeken
Marline K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Boven verwachting lekker gegeten. Ze waren erg vriendelijk en deden ook hun best om het je naar de zin te maken. Ik wilde graag iets wat wel op de kaart op internet stond maar niet op de kaart in het restaurant zelf en dat was geen probleem!
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij een restaurant waarvan de bedrijfsfilosofie daadwerkelijk maatschappelijk verantwoord ondernemen (leerstageplaats voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt en maaltijden voor ouderen) combineert met een uitstekende keuken en niet voor het snelle geld gaat.
Joke A.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Was geen deelnemer aan AH actieterwijl dat wel de bedoeling en verwachting was. Hadden gereserveerd om met de AHbon te gaan eten. Ontvangst was erg aardig daarom zijn we gebleven maar het was niet onze verwachting. Grote fout van Iens!!!!
Thomas E.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Lekker gegeten met mijn ouder, tegen een leuken prijs, wij gaan zeker nog een keer.
.....................................
Tknijnenburg .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Geweldig ontvangen door zeer vriendelijk personeel. Alle gerechten waren met zorg bereid en mooi opgediend. De gerookte zalm was niet standaard met een paar witte geroosterde boterhammen, maar het leek net een lasagne: een laagje knapperig deeg, een laagje zalm, een laagje knapperig deeg, een laagje zalm enzovoorts. Ook met betrekking tot de wijnkeuze kregen we een (h)eerlijk advies.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
hele vriendelijke en gastvrije bediening sommige moeten wel wat minder praten. heellijk eten voor herhaling vat baar .alleen