Gasterij 't Groeske

Stationsweg 9t 6561 BZ Groesbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij 't Groeske

Dit bijzondere restaurant vind je in een deel van een voormalig Klooster. Je kunt hier à la carte eten en de gerechten hebben allemaal als extra ingrediënt een snufje Klooster verleden. De verse ingrediënten komen uit de omliggende kloostertuinen en de oogst bepaalt de keuze van de gerechten van die dag. Het leuke is dat hier gemotiveerde mensen werken die een leerwerktraject volgen. Het zorgt voor een ongedwongen en plezierige sfeer waar iedereen zich meteen thuis voelt.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Gasterij 't Groeske

Evelien J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Lekker buiten kunnen eten, terwijl binnen voor ons al gedekt stond.
Er is goed rekening gehouden met allergieën.
Niet hoogstand culinair, maar wel lekker gegeten voor een goede prijs.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Prachtig pand. Oud klooster. Omgeving rustig. Wij hebben heerlijk gegeten. Een 3 gangen menu. De bediening was vriendelijk en accuraat. De porties groot. Voor ons wat te groot. Een aanrader als je in Groesbeek bent.
HenkJan W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Zeer ruime porties van topkwaliteit voor een prima prijs. Mooi terras, goede stoelen en een zeer bijzondere sfeer.
Precies genoeg aandacht van het personeel.
Ligging is ook zeer mooi en goed te belopen vanuit de diverse hotels en andere locaties voor overnachting.
Een definitieve aanrader.
Leontien V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We werden met onze grote honden zeer vriendelijk verwelkomd. De waterbakjes stonden al klaar. Bijzondere omgeving met een mooi sociaal karakter. Een aanrader!
Adrie D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Voor de derde keer gegeten. Elke keer een verrassing en de bediening is top. Ook deze keer, extra aandacht vanwege een verjaardag. Top avond en top bediening. Hartelijk dank hiervoor. Komen beslist nog eens langs.
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Je verwacht het niet direct als je binnenkomt qua inrichting, maar het eten is erg goed en eerlijk, geen fratsen, en zeker genoeg. Vriendelijke bediening. Een leuke afwisseling op de standaard brasserien en eetcafes. Dus zeker een keer bezoeken
Marline K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Boven verwachting lekker gegeten. Ze waren erg vriendelijk en deden ook hun best om het je naar de zin te maken. Ik wilde graag iets wat wel op de kaart op internet stond maar niet op de kaart in het restaurant zelf en dat was geen probleem!
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij een restaurant waarvan de bedrijfsfilosofie daadwerkelijk maatschappelijk verantwoord ondernemen (leerstageplaats voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt en maaltijden voor ouderen) combineert met een uitstekende keuken en niet voor het snelle geld gaat.
Joke A.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Was geen deelnemer aan AH actieterwijl dat wel de bedoeling en verwachting was. Hadden gereserveerd om met de AHbon te gaan eten. Ontvangst was erg aardig daarom zijn we gebleven maar het was niet onze verwachting. Grote fout van Iens!!!!
Thomas E.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Lekker gegeten met mijn ouder, tegen een leuken prijs, wij gaan zeker nog een keer.
.....................................
Tknijnenburg .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Geweldig ontvangen door zeer vriendelijk personeel. Alle gerechten waren met zorg bereid en mooi opgediend. De gerookte zalm was niet standaard met een paar witte geroosterde boterhammen, maar het leek net een lasagne: een laagje knapperig deeg, een laagje zalm, een laagje knapperig deeg, een laagje zalm enzovoorts. Ook met betrekking tot de wijnkeuze kregen we een (h)eerlijk advies.
Althazzar D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
hele vriendelijke en gastvrije bediening sommige moeten wel wat minder praten. heellijk eten voor herhaling vat baar .alleen
Claudia J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Het personeel was zeer vriendelijk
Het eten was erg prijzig
Het eten was half kout en de caparcio was zat een verkeerde dressing saus over en was denk ik te lang uit de koeling geweest
Het duurde erg lang voor het klaar was
18.00 hadden we gercerveerd en om half 8 was het hoofd gerecht er pas .het was niet erg druk
Bij aankomst was ik op zoek naar het personeel .ondangs dat ze wisten dat we hadden gerecerveerd
Jurjen T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Vriendelijk personeel.Gezellige locatie.
Astrid N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Gerechten iets 'verfijnder opdienen; wel erg veel pindasaus op de kipspies. Personeel moet bestek niet neerleggen met de vingers aan de tanden van de vork en de lepel zelf ipv de stelen. Huiswijn is goed, en gelukkig 'normaal' gevulde glazen.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het eten was goed..... je merkt aan alles dat er een kok met liefde voor zijn vak in de keuken staat.. Maar we kwamen er net iets te laat achter dat dit geen gewoon restaurant was. Je moet dit wel weten voordat je boekt. Prima initiatief.... medewerkers moeten wel beter begeleid worden. Drankjes vergeten....geen bestek..... hoofdgerecht vergeten..... verkeerd uitserveren van hoofdgerechten...... bijgerechten vergeten door te geven aan de keuken. Vergeten om drankbestellingen op te nemen. Op zich allemaal niet erg....... maar je moet t wel van te voren weten. Heerlijk gegeten.......en daar gaat het om.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Sommige mensen van de bediening konden wel wat vriendelijker.
En spek op carpaccio kan echt niet.
Marjolie H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Prachtige locatie in Groesbeek. Terras aan het water. Zowel voor, hoofd als nagerecht was heerlijk.
Na de scampi's als voorgerecht en ossobuco had mijn echtgenoot geen ruimte meer voor het nagerecht.
Bediening was vriendelijk. Echt een aanrader ! Voor 22,50 voor 3 gangen diner absoluut het geld waard.
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Zeer bijzondere locatie. Leer-Werkbedrijf met ouderencentrum maar niets van te merken. Uitstekende gastheer, prompte bediening. Lekkere oma’s groentesoep. Was echt weer bij mijn oma. Ruimhartige kaasplank, echt genieten. Meer dan acceptabele prijszetting.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Letterlijk een verborgen pareltje. Een originele menukaart met heerlijke gerechten, die ook nog eens vriendelijk geprijsd zijn. Met mooi weer kunnje heerlijk rustig aan het water zitten. Wij hebben direct twee dagen later weer gegeten in dit voormalige klooster. Even doorlopen vanaf het plein in Groesbeek. De gastheer is excellent.