Gasterij 't Groeske

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Gasterij 't Groeske

Dit bijzondere restaurant vind je in een deel van een voormalig Klooster. Je kunt hier à la carte eten en de gerechten hebben allemaal als extra ingrediënt een snufje Klooster verleden. De verse ingrediënten komen uit de omliggende kloostertuinen en de oogst bepaalt de keuze van de gerechten van die dag. Het leuke is dat hier gemotiveerde mensen werken die een leerwerktraject volgen. Het zorgt voor een ongedwongen en plezierige sfeer waar iedereen zich meteen thuis voelt.

Halve fles mineraalwater

Hans L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Het restaurant heeft een rustige uitstraling. Het personeel is erg vriendelijk. Een lid van onze groep mag wegens medische redenen beperkt zout, dit was geen probleem en saus werd keurig apart geserveerd en de gerechten met minder zout bereid. Het eten is vers, vernieuwend en erg smaakvol! Een grote aanrader!
Han V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Verrassend leuk!
Eef B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het eten was heerlijk en dat zeg ik niet snel. Super mals vlees lekkere salades heerlijke desserts en ook het Kaasplankje was super.
Prijs kwaliteit voor een 3 gangen is ongeëvenaard!
althazzar D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Vanavond weer bij het Groeske geweest. Leuke plek en lieve, enthousiaste mensen in de bediening. De gerechten zijn met liefde klaargemaakt en dat proef je. Jullie zien ons snel weer terug!
N. H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten en fijn bediening. Restaurant is ruim opgezet (je zit niet bij de buren op tafel, erg fijn) en heeft toch een knusse gezellige sfeer. Lage prijzen. Echt een aanrader!
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie sfeervolle locatie, alleen wel lastig te vinden. Vriendelijk personeel. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst, gezellige inrichting en heerlijk gegeten!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een leuke gezellige avond gehad met heerlijke gerechten en een vriendelijke en hulpvaardige bediening!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker gegeten met bijzondere wijn in een bijzondere setting
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Vriendelijk personeel, aangename ambiance, goed eten en drinken voor een alleszins redelijke prijs. En dan aten we deze keer ook nog eens met korting. Groeske ligt wat achteraf in Groesbeek, maar hoort zeker bij de plaatselijke top 3.
jose B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het Groeske was voor ons, die al tientallen jaren in Groesbeek wonen, MOEILIJK TE VINDEN. Kan er iets gedaan worden aan een betere bereikbaarheid en indicatie vanaf de Dorpsstraat ?
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Een heerlijke plek om te vertoeven met echt lekker eten en een vriendelijke bediening, voor een zeer goede prijs. Echt een aanrader.
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
een absolute terugkomer, fijne bediening. mooie huiswijn, leuke kaart . ook heel interessant om de historie van het gebouw en tuinen aan te horen.
Bald R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Leuke ligging (voormalig klooster geweest) en deeluitmakend van winkelcentrum waarbinnen ook een zorgcentrum voor ouderen is geïntegreerd. Binnen het complex is nog het oude kapelletje aanwezig dat vroeger deel uitmaakte van het klooster. Dit kapelletje kan men bezoeken tijdens de openingsuren.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het een was heerlijk, niet heel veel maar we hebben ons dus ook niet overeten en dat is fijn.
Bediening ontzettend aardig en behulpzaam
Goed restaurant
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Super eten, heerlijk visplankje en bavette en aardige bediening! Voor herhaling vatbaar!
Betsie B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gerechten waren prima verzorgd!
We hebben heerlijk gegeten!
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Ontspannen sfeer. Ruim opgezet, de tafels niet te dicht op elkaar. Hier gaan we vaker komen.
Pieter C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Dit is een incidentele ervaring en het eten hebben we niet kunnen beoordelen. Daarom geen negatieve beoordeling om het eten Maar een tip voor de eigenaar. Neem geen reserveringen meer aan zo vlak na een feest. Dat vraagt om problemen.

Helaas. Bij binnenkomst zat het restaurant echt bomvol. We hadden gereserveerd voor 18:00. Bleek dat er nog een besloten feest gaande was. Er was eigenlijk geen ontvangst. We liepen toevallig tegen een serveerster aan. We vertelde over de reservering en ze vroeg ons plaats te nemen aan een lange tafel waar nog meer gasten zaten van het feest. Ze zei nog "het zal straks wel leeg lopen". We zijn gaan zitten, maar we hadden al het vermoeden dat we vergeten zouden worden. Uiteindelijk na 15 minuten werd dit bevestigd. We hebben zeker 15 minuten gewacht voor het ontvangen van de kaart of drankje te bestellen. Nog een keer richting een ander zal gelopen op zoek naar iemand van de bediening. Helaas geen succes. Toen maar gelaten voor wat het was en naar een ander restaurant gelopen.