Gasterij 't Groeske

Stationsweg 9t 6561 BZ Groesbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij 't Groeske

Dit bijzondere restaurant vind je in een deel van een voormalig Klooster. Je kunt hier à la carte eten en de gerechten hebben allemaal als extra ingrediënt een snufje Klooster verleden. De verse ingrediënten komen uit de omliggende kloostertuinen en de oogst bepaalt de keuze van de gerechten van die dag. Het leuke is dat hier gemotiveerde mensen werken die een leerwerktraject volgen. Het zorgt voor een ongedwongen en plezierige sfeer waar iedereen zich meteen thuis voelt.

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Gasterij 't Groeske

Tknijnenburg .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Geweldig ontvangen door zeer vriendelijk personeel. Alle gerechten waren met zorg bereid en mooi opgediend. De gerookte zalm was niet standaard met een paar witte geroosterde boterhammen, maar het leek net een lasagne: een laagje knapperig deeg, een laagje zalm, een laagje knapperig deeg, een laagje zalm enzovoorts. Ook met betrekking tot de wijnkeuze kregen we een (h)eerlijk advies.
Althazzar D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
hele vriendelijke en gastvrije bediening sommige moeten wel wat minder praten. heellijk eten voor herhaling vat baar .alleen
Claudia J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Het personeel was zeer vriendelijk
Het eten was erg prijzig
Het eten was half kout en de caparcio was zat een verkeerde dressing saus over en was denk ik te lang uit de koeling geweest
Het duurde erg lang voor het klaar was
18.00 hadden we gercerveerd en om half 8 was het hoofd gerecht er pas .het was niet erg druk
Bij aankomst was ik op zoek naar het personeel .ondangs dat ze wisten dat we hadden gerecerveerd
Jurjen T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Vriendelijk personeel.Gezellige locatie.
Astrid N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Gerechten iets 'verfijnder opdienen; wel erg veel pindasaus op de kipspies. Personeel moet bestek niet neerleggen met de vingers aan de tanden van de vork en de lepel zelf ipv de stelen. Huiswijn is goed, en gelukkig 'normaal' gevulde glazen.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het eten was goed..... je merkt aan alles dat er een kok met liefde voor zijn vak in de keuken staat.. Maar we kwamen er net iets te laat achter dat dit geen gewoon restaurant was. Je moet dit wel weten voordat je boekt. Prima initiatief.... medewerkers moeten wel beter begeleid worden. Drankjes vergeten....geen bestek..... hoofdgerecht vergeten..... verkeerd uitserveren van hoofdgerechten...... bijgerechten vergeten door te geven aan de keuken. Vergeten om drankbestellingen op te nemen. Op zich allemaal niet erg....... maar je moet t wel van te voren weten. Heerlijk gegeten.......en daar gaat het om.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Sommige mensen van de bediening konden wel wat vriendelijker.
En spek op carpaccio kan echt niet.
Jose L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Lekker gegeten en op het terras van de rust kunnen genieten! Bediening was vriendelijk. Voor wie in Groesbeek wil eten zeker een aanrader.
Marjolie H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Prachtige locatie in Groesbeek. Terras aan het water. Zowel voor, hoofd als nagerecht was heerlijk.
Na de scampi's als voorgerecht en ossobuco had mijn echtgenoot geen ruimte meer voor het nagerecht.
Bediening was vriendelijk. Echt een aanrader ! Voor 22,50 voor 3 gangen diner absoluut het geld waard.
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Zeer bijzondere locatie. Leer-Werkbedrijf met ouderencentrum maar niets van te merken. Uitstekende gastheer, prompte bediening. Lekkere oma’s groentesoep. Was echt weer bij mijn oma. Ruimhartige kaasplank, echt genieten. Meer dan acceptabele prijszetting.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Letterlijk een verborgen pareltje. Een originele menukaart met heerlijke gerechten, die ook nog eens vriendelijk geprijsd zijn. Met mooi weer kunnje heerlijk rustig aan het water zitten. Wij hebben direct twee dagen later weer gegeten in dit voormalige klooster. Even doorlopen vanaf het plein in Groesbeek. De gastheer is excellent.
piet B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Lekker gegeten....alleen was de keuze wat beperkt. ....
Maar voor herhaling vatbaar. ..
EetRecensent P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Sociaal ondernemen en tegelijkertijd een prima restaurant in ongedwongen sfeer. Zeer aangenaam. Een aanrader. Complimenten
Mia W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Wij hebben op 25 maart met ons gezin heerlijk gegeten in Restaurant Het Groeske.
Aangezien wij met 15 personen waren in de leeftijd van 23 tot 95 jaar is alles perfect verlopen. In verband met de hoge leeftijd van mijn moeder waren er wat aanpassingen nodig, maar dat is prima opgelost.
Doordat er toch sprake was van diverse verschillende menu's , zaten we gelijktijdig aan ons voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht.
Dus mijn complimenten voor de kok en zeker de bediening niet vergeten die toch ook zijn steentje heeft bijgedragen om dit etentje te laten slagen.
M.K
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het is allemaal goed ontvangen. Parkeerplaats dicht in de buurt. Maar het is een beetje verborgen. Misschien ligt dat aan ons, omdat wij vanuit de parkeerplaats spoorlaan kwamen.
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Zoals de vorige keren: heerlijk om hier te eten in alle gastvrijheid!
Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Verrassend maar heerlijk gegeten
E.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wij hebben een hele gezellige avond gehad, heerlijk gegeten, gezellig gezeten, kortom boven verwachting. Jullie hebben het uitstekend voor elkaar! We komen zeker nog eens terug en zullen goede reclame voor 't Groeske maken!
Leontien V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne omgeving. Ook keuze uit heerlijke vegetarische gerechten op de kaart. Gerechten worden mooi opgediend en het smaakt allemaal voortreffelijk. Vriendelijke bediening. Als we in de buurt zouden wonen, zouden we zeker vaker hier gaan eten!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018