Gasterij 't Groeske

Stationsweg 9t 6561 BZ Groesbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij 't Groeske

Dit bijzondere restaurant vind je in een deel van een voormalig Klooster. Je kunt hier à la carte eten en de gerechten hebben allemaal als extra ingrediënt een snufje Klooster verleden. De verse ingrediënten komen uit de omliggende kloostertuinen en de oogst bepaalt de keuze van de gerechten van die dag. Het leuke is dat hier gemotiveerde mensen werken die een leerwerktraject volgen. Het zorgt voor een ongedwongen en plezierige sfeer waar iedereen zich meteen thuis voelt.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Gasterij 't Groeske

Mia W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Wij hebben op 25 maart met ons gezin heerlijk gegeten in Restaurant Het Groeske.
Aangezien wij met 15 personen waren in de leeftijd van 23 tot 95 jaar is alles perfect verlopen. In verband met de hoge leeftijd van mijn moeder waren er wat aanpassingen nodig, maar dat is prima opgelost.
Doordat er toch sprake was van diverse verschillende menu's , zaten we gelijktijdig aan ons voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht.
Dus mijn complimenten voor de kok en zeker de bediening niet vergeten die toch ook zijn steentje heeft bijgedragen om dit etentje te laten slagen.
M.K
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het is allemaal goed ontvangen. Parkeerplaats dicht in de buurt. Maar het is een beetje verborgen. Misschien ligt dat aan ons, omdat wij vanuit de parkeerplaats spoorlaan kwamen.
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Zoals de vorige keren: heerlijk om hier te eten in alle gastvrijheid!
Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Verrassend maar heerlijk gegeten
E.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wij hebben een hele gezellige avond gehad, heerlijk gegeten, gezellig gezeten, kortom boven verwachting. Jullie hebben het uitstekend voor elkaar! We komen zeker nog eens terug en zullen goede reclame voor 't Groeske maken!
Leontien V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne omgeving. Ook keuze uit heerlijke vegetarische gerechten op de kaart. Gerechten worden mooi opgediend en het smaakt allemaal voortreffelijk. Vriendelijke bediening. Als we in de buurt zouden wonen, zouden we zeker vaker hier gaan eten!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
prima eetgelegenheid , vriendelijk personeel
John P.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gegeten en gezellige ambiance
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Zeer hartelijk personeel, ruime rustige locatie, mooi gelegen. En het hondje was ook welkom (werd zelfs apart bediend). Alles prima. We komen terug.
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Simpelweg een van de betere Groesbeekse restaurants! Zeker als je ook nog eens de zeer schappelijke prijzen in aanmerking neemt.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben gebruik gemaakt van een goede lunch tot volle tevredenheid
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Het restaurant heeft een rustige uitstraling. Het personeel is erg vriendelijk. Een lid van onze groep mag wegens medische redenen beperkt zout, dit was geen probleem en saus werd keurig apart geserveerd en de gerechten met minder zout bereid. Het eten is vers, vernieuwend en erg smaakvol! Een grote aanrader!
Han V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Verrassend leuk!
Eef B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het eten was heerlijk en dat zeg ik niet snel. Super mals vlees lekkere salades heerlijke desserts en ook het Kaasplankje was super.
Prijs kwaliteit voor een 3 gangen is ongeëvenaard!
althazzar D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Vanavond weer bij het Groeske geweest. Leuke plek en lieve, enthousiaste mensen in de bediening. De gerechten zijn met liefde klaargemaakt en dat proef je. Jullie zien ons snel weer terug!
N. H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten en fijn bediening. Restaurant is ruim opgezet (je zit niet bij de buren op tafel, erg fijn) en heeft toch een knusse gezellige sfeer. Lage prijzen. Echt een aanrader!
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie sfeervolle locatie, alleen wel lastig te vinden. Vriendelijk personeel. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst, gezellige inrichting en heerlijk gegeten!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een leuke gezellige avond gehad met heerlijke gerechten en een vriendelijke en hulpvaardige bediening!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker gegeten met bijzondere wijn in een bijzondere setting