Gasterij 't Groeske

Stationsweg 9t 6561 BZ Groesbeek Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Gasterij 't Groeske

Dit bijzondere restaurant vind je in een deel van een voormalig Klooster. Je kunt hier à la carte eten en de gerechten hebben allemaal als extra ingrediënt een snufje Klooster verleden. De verse ingrediënten komen uit de omliggende kloostertuinen en de oogst bepaalt de keuze van de gerechten van die dag. Het leuke is dat hier gemotiveerde mensen werken die een leerwerktraject volgen. Het zorgt voor een ongedwongen en plezierige sfeer waar iedereen zich meteen thuis voelt.

Halve fles mineraalwater

• Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Gasterij 't Groeske

Elly D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het een was heerlijk, niet heel veel maar we hebben ons dus ook niet overeten en dat is fijn.
Bediening ontzettend aardig en behulpzaam
Goed restaurant
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Super eten, heerlijk visplankje en bavette en aardige bediening! Voor herhaling vatbaar!
Betsie B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gerechten waren prima verzorgd!
We hebben heerlijk gegeten!
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Ontspannen sfeer. Ruim opgezet, de tafels niet te dicht op elkaar. Hier gaan we vaker komen.
Pieter C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Dit is een incidentele ervaring en het eten hebben we niet kunnen beoordelen. Daarom geen negatieve beoordeling om het eten Maar een tip voor de eigenaar. Neem geen reserveringen meer aan zo vlak na een feest. Dat vraagt om problemen.

Helaas. Bij binnenkomst zat het restaurant echt bomvol. We hadden gereserveerd voor 18:00. Bleek dat er nog een besloten feest gaande was. Er was eigenlijk geen ontvangst. We liepen toevallig tegen een serveerster aan. We vertelde over de reservering en ze vroeg ons plaats te nemen aan een lange tafel waar nog meer gasten zaten van het feest. Ze zei nog "het zal straks wel leeg lopen". We zijn gaan zitten, maar we hadden al het vermoeden dat we vergeten zouden worden. Uiteindelijk na 15 minuten werd dit bevestigd. We hebben zeker 15 minuten gewacht voor het ontvangen van de kaart of drankje te bestellen. Nog een keer richting een ander zal gelopen op zoek naar iemand van de bediening. Helaas geen succes. Toen maar gelaten voor wat het was en naar een ander restaurant gelopen.
Yolanda T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Uiterst vriendelijk personeel, goed geholpen, lekker gegeten. Zeker aanrader!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke lokatie, vriendelijke bediening en prima gerechten op een verrassende manier geserveerd.
jessica C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten was heerlijk, accoustiek is voor verbetering vatbaar
Daphne J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Op het laatste moment telefonisch gereserveerd. Antwoordt van Mark "natuurlijk heb ik plek"; "dan wordt het gezellig druk". De drankjes die wij wilden waren tijdelijk niet voorradig. De bediening was adrem en gaf een mooie suggestie! Een heerlijk Haarlems biertje. We hadden wat vragen over de kaart. Ook hierin geweldig advies! Kortom fantastisch gegeten met een super service. Woensdag gaan we weer!
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het restaurant bestaat nu ongeveer een jaar, maar ik heb de indruk dat maar weinig mensen het weten te vinden en dat is jammer. Het is een leuk restaurant met zeer vriendelijk en goed personeel. De kaart is niet groot maar prima. Mooi is dat ze grote en kleine "happen" hebben om voedselverspilling te voorkomen. Dit restaurant verdient publiek
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Met een groep van 9 personen 16 september j.l. hier gegeten. Zeer vriendelijke en behulpzame ober die erg z'n best deed iedereen het naar de zin te maken. Goed en lekker eten, fraai opgediend. Schappelijke prijs.
Zeker een aanrader!
P B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gereserveerd en geen tafel. Na een kwartier een tafel maar geen stoelen. Na 30 minuten eindelijk een tafel en 4 stoelen.
1 hoofdgerecht vergeten dus 3 hadden eten en de 4de heeft alleen gegeten.
Gerecht was samengesteld uit 4 soorten vlees maar bestond uit 3 soorten. "Maar we hebben van de rest wat meer op de bord gedaan"
Al met al zeker geen aanrader ook al was het personeel vriendelijk.
De tafel van Arno A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker en rustig in een gastvrije omgeving gegeten. Bedankt!
Elly A.
Het is heel gezellig, je krijgt privacy vanwege een ruime plek. Vooral lekker zijn de verse groenten .En fruit bij het dessert. voor herhaling vatbaar.
T K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
gezellig, heerlijk, vtiendelijk en goed en plek om terug te gaan. En goed bereikbaar. prima voor klein en groot gezelschap.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ontzettend hartelijk ontvangen. Eten was heerlijk. Mooie locatie. Een aanrader!
Arjan A.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gezellige plek om te eten.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Er is best nog wat te verbeteren en er is ook meer training van kok en bediende nodig
Zoë F.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Hier terecht gekomen tijdens een weekendje weg. Bij aankomst was het erg stil en rustig. Door de reservering toch naar binnen gestapt en geen spijt van gehad! Verrast door erg lekker eten, duidelijk met passie klaar gemaakt.
En dat voor een mooi prijsje. Leuk om ook op deze manier de ´sociale werkplaatsen´ in ons land te kunnen ondersteunen.
Eefje T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Erg ekker gegeten. Keus uit grote of kleine gerechten. Daardoor geschikt voor zowel de grote en kleine eter en ook zeer geschikt om gerechten te delen.
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten en heel tevreden over de prettige bediening, mooie locatie, creatieve kaart. Perfecte prijs/kwaliteit. Absoluut een aanrader