Gasterij Spiezz

Boslaan 1 7783 DD Gramsbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij Spiezz

Gasterij Spiezz in Gramsbergen Overijssel opende op 13 februari 2015 haar deuren op recreatiepark ’t Hooge Holt. De naam geeft de veel voorkomende wijze van presentatie van de gerechten al aan: verschillende soorten gerechten op Spiezzen. Daarnaast is er een wisselende kaart met tal van gerechten met invloeden uit de streek. Geen traditionele menukaart, maar een hoog bord waarmee de bediening aan tafel komt rijden. De keukenbrigade zet met behulp van mooie producten uit de streek heerlijke gerechten op tafel zodat de gasten een stukje Overijssel proeven en beleven met hun smaakpapillen als ze het restaurant bezoeken. De menukaart wisselt regelmatig van producten en gerechten die passen bij het seizoen.

Meer informatie over restaurant Gasterij Spiezz

Station Gramsbergen op 500 meter afstand

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 21:00 uur
Zondag 17:00 - 20:00 uur

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Aap12345 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Heerlijk gegeten met de hele familie, zowel voor de kinderen als volwassenen volop keuze. Heerlijk dat de kinderen tussendoor kunnen spelen in de speelwereld.
Erika O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Wij gezin van drie hebben hier gegeten eten was erg matig, vlees was heel droog. En erg weinig aan vlees voor het bedrag wat je betaald voor de spies. Ook moesten we erg lang wachten zowel op het voorgerecht als op het hoofdgerecht.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Heerlijk gegeten.
Prachtige gerechten.
Leuke presentatie.
De creme brulee is een aanrader. De streekproducten zijn heerlijk.
De prijs kwaliteit is dik in orde
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Lekker gegeten.
En goede prijs kwaliteit verhouding.
Erg vriendelijke service.
De streekproducten die gebruikt worden in de gerechten zijn echt een aanrader.