Gasterij Smits

Meer informatie over restaurant Gasterij Smits

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Martinb57 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
au bain marie gegeten ,de bakken werden onder het toeziend oog van het publiek bijgevuld,
fantasieloos en weinig smaak.
waren met een groep van ongeveer 20 personen en zaten allemaal aan verschillende tafels,
geen aanrader .
Sabrina P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Onlangs (net als vorig jaar) onze familiedag gehad. Het eten was erg lekker en beter dan vorig jaar. Gevarieerder, smaakvol en verser. De bediening was erg vriendelijk. Hele leuke middag gehad!
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Graag wil ik namens onze familie even zeggen dat wij heerlijk hebben gegeten en gedronken, en daarna nog heel gezellig twee uurtjes hebben gebowld.
De bediening was goed en zeer vriendelijk, al met al hebben wij een zeer geslaagd familie uitje gehad.
En zeker voor herhaling vatbaar.
Met vriendelijke groeten Fam Hoogstra-de Raad
Rudie Trea O.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Heerlijk genoten in snitzel wereld!
22 soorten snitzel van klein naar groot.
All in prijzen vanaf 24.50 euro.
Dus je krijgt 3 gangen met onbeperkt consumpties dit is echt goed.
We komen zeker terug
Sabrina P.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
We hebben er met de familie gebowld en daarna lopend buffet. Entourage is verouderd en het eten was simpel. Kwalitatief gezien ok, maar niet bijzonder. Er stond weinig en werd niet snel aangevuld. De bediening deed zijn best, maar de gastvrouw zelf vond ik onvriendelijk. Ik had de indruk dat ze haar werk niet met plezier doet.
Piet21 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Super lekker eten in een prima sfeer en nog beter personeel, klasse
Kom zeker weer, met de groetnnnn oet Beem
We hebben met ze,n 6 en genoten in een leuke entourage en je word op je wenken bediend, gewoon fantasties.
Zeer aan te bevelen.
Howa .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
We hebben gegeten bij het grill restaurant ,waar in 10 jaar niets verandert was. Het vlees was redelijk,maar de salades en groentes waren zeer slecht , We hadden ruim op tijd gereserveerd,maar voor de vegetariër was niets geregeld. Twee burgers waarvan het leek alsof die nog ontdooit moesten worden , (duurde lang) en naar karton smaakten.
Het toetje maakte veel goed,heerlijk niet op aan te merken.
Geen aanrader . En zeer prijzig voor wat je krijgt.
Fenna24 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Erg prijzig voor wat je te eten krijgt en kinderen betalen de volle prijs..Schalen bij het buffet waren vaak leeg en dan moest je vragen wanneer het weer gevuld werd... Tijdens het eten werd er bij andere tafels stofgezogen, wat niet erg sfeer geeft en we vonden het net een " vreetschuur"... Wij komen niet weer terug..
Epstiny .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
voor ons 45-jarig huwelijk hebben wij op zaterdag 7 september 2013 met onze kinderen en kleinkinderen genoten van een uitstekend lopend buffet, en het is zeker een aanrader.
de prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend, bediening vlot alert en behulpzaam
wij zullen zeker met de familie die een keer overdoen
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
Gegeten van het all inclusive buffet. Inclusief drank onbeperkt eten gedurende 2 uur. De soep was niet lekker, leek uit blik te komen, de saladebar leek te bestaan uit kant en klare salades en behalve de sla leek er niets vers. Sat?, rollade, babi pangang, spareribs waar het vlees vanaf gesneden leek, het smaakte allemaal als voorgekookt, fantasieloze gaarkeukenhap. De bediening aan tafel met drank was in orde al waren de glazen wijn wel karig gevuld. De zaal is niet gezellig maar leek meer op de eetzaal in een bejaardenhuis.
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
Mooie locatie en mooie aankleding maar helaas was het eten niet wat wij er van hadden verwacht. Er waren weinig mensen tijdens het buffet en alles was koud toen wij er aan begonnen. De bediening was ondanks dat het erg rustig was niet vlot. Ook bij vragen duurde het lang voor men in actie kwam. We kregen echt het gevoel dat men niet op ons zat te wachten en liever thuis was gebleven.