Gasterij Puur

Hoogstraat 158 3131 BR Vlaardingen Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Gasterij Puur

Dinsdag t/m Zaterdag lunch: 12:00 - 15:00 uur
Dinsdag t/m Zaterdag diner: 18:00 - 22:00 uur
Uitmuntend
9,6

Jouw recensie over het restaurant Gasterij Puur

Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Geweldig eten. 6 gangen en stuk voor stuk heerlijk! Vriendelijk en gezellig personeel! Een echte aanrader!!
Eten is met zorg bereid dat merk je echt.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
We hebben een topper erbij in Vlaardingen/Schiedam. Gasterij Puur zit hoog in het segment met spannende gerechten en intrigerende wijnen. Klasse.
Sonya E.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Geweldig eten, het verrassingsmenu is een absolute aanrader. Er wordt goed rekening gehouden met allergieën/dieetwensen. Het personeel is vriendelijk, de tijd tussen de gerechten is misschien wat lang. De inrichting is erg eenvoudig, misschien dat een spiegel of schilderij wat meer sfeer geeft. Wij gaan in ieder geval terug!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Fijne avond gehad .Heerlijk eten zeer goede bediening.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Super gegeten met fantastische service.
Betrokken personeel en ook de kok kwam nog even langs de tafel.
Was wel wat luidruchtig binnen.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Onverwachts een nachtje in Vlaardingen met zen 2. Mijn vrouw, vegetarisch vind dit restaurantje. Ik qmoet zeggen dat ik wel wat recensies heb gelezen, o.a. die van het AD eerder deze week. Maar vanaf het binnenkomen, met de ontvangst, voelden wij ons welkom. Werden goed geadviseerd en namen 2 voorgerechtjes, die met dat broodje is erg lekker, maar ook die groenten en hummus. Lekkere amuses tussendoor en als hoofdgerecht het stoofvlees volgesn recept van een dorpje uit de buurt. Een (voor mijn vrouw dan) heerlijk kaasplankje en ik zelf kaneel ijs met iets van rozijnenen ijzerkoekjes. Erg lekker allemaal. Afwisselnd kwam de jonvedame aan onze tafelen ook de kok zelf, waarbij werd verteld wat we kregen. Wij hebben genoten. Bij ertrek nog even met de 2 jonge koks gesproken over hun werk en wat collegas in onze buurt. Inter Kruiningen, Melieste in Wolfaartsdijk en onze eigen Oesterbeurs in Yerseke. Bedankt voor de fijne avond......gr. Corina en Andre...
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten, leuke gerechten, prima beslist aan te bevelen.Alleen moet je geen haast hebben het uitserveren vraag nog de aandacht.
Natalie K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Heerlijk gegeten
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Met korting vh verrassingsmenu genoten en hebben er een heerlijk wijntje en dessertwijn bij gedronken, erg lekker allemaal en een echt plaatjes op je bord. Zonder korting wel iets prijzig. Tip= mag iets warmer en theeglazen mogen wel wat groter.
Hein W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Zeer goed gegeten. Gezellige sfeer, heerlijk amuse en goed wijnadvies.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Genoten van een 2 gangen lunch. Een feestje. 1e gang een stukje schol met diverse bereidingen van rode biet. Wat er allemaal kan met een biet. Zelfs in combinatie met witte chocola. 2e gang diamanthaas met groenten en een crème. Kwaliteit. En het leuke is dat het bijna allemaal uit de streek komt. Ook de vogelkers, uit de broekpolder.
Nelleke S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
we hebben hier vandaag heerlijk geluncht, een 2 gangen verrassingsmenu een lekkere amuse vooraf en 2 hele lekkere gerechten
Arthur Z.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten met wat amuses vooraf en werden gastvrij ontvangen. Daarnaast kregen wij een heldere uitleg over wat er werd geserveerd. Een aanrader om eens lekker te eten.
Edgar E.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Als je binnen komt oogt het oud en rommelig en er ontbreekt wat sfeer en een identiteit, maar de service en het eten, de geweldige amuses en mooie combinaties maken heel veel weer goed. Achteraf een beetje spijt dat ik geen verassingsmenu heb genomen omdat de amuses veelbelovend waren. Verassingsmenu' s stonden niet op de kaart (prijzen hoorden denk ik ook bij de verassing) en ook een drankenkaart ontbrak. Laat het uiterlijk van deze zaak je niet afschrikken en geef de keuken en service de kans die ze verdienen!
Raïssa Suraya D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gezellige zaak, prima wijn. Alleen hebben wij om 7 uur ons eten besteld, om half 8 wat brood gekregen en om kwart voor 9/9 uur eindelijk ons bestelde eten gekregen... heel jammer want het verpest ook de eetlust en charme aan een volle tafel.

Hopelijk verbetert dit in de toekomst
Perry S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
heerlijk gegeten en gedronken.
Eerlijk en lokaal eten wat op goed niveau wordt geserveerd, de chefs die de gerechten aan tafel komen brengen en alles met veel passie uitleggen. Kortom helemaal top
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Een heel gezellige avond gehad bij Gasterij Puur. Het eten was uitmuntend qua smaak. Heerlijke verse, eerlijke producten en briljante smaakcombinaties. Complimenten voor de kok!
De gastvrouw was erg vriendelijk en heeft ontzettend haar best gedaan zodat wij niets tekort kwamen. Klein puntje van aandacht was dat we tussen de gangen door erg lang moesten wachten. Echter ontzettend lekker gegeten, we komen zeker nog een keer terug!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Gastvrij ontvangst, heel lekker gegeten en een goed glas wijn, helemaal prima !
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Hartelijk ontvangst, heerlijke kleine snacks erbij gekregen, prima eten. Voor herhaling vatbaar.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Dit is echt een nog niet ontdek pareltje in de regio.
Wat een geweldige keuken.
Met familie genoten van een 4 gangen diner, alle 4 de gerechten waren stuk voor stuk perfect.

Jammer dat de inrichting niet uitnodigend is en gasten daardoor dit restaurant voorbij lopen.