Gasterij Mierle

Vesperstraat 8 5731 GS Mierlo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gasterij Mierle

Renate V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Lekker mosselen (zeeuwse wijze) gegeten. Lekker gekookt in witte wijn. Miste een salade, maar was ook niet beloofd door de menukaart.
Gewoon lekker, niets bijzonders. Zeer vriendelijke bediening!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Gebruik gemaakt van de 2 voor de prijs van één aanbieding. Kwalitatief goede gerechten en goed bereid. Verse gerechten, kalf medaillon gegeten en deze was heerlijk precies goed gebraden. Porties zijn ruim voldoende. Bediening was uitstekend en de huiswijn is van goede kwaliteit zowel de witte als de rode. Prijs kwaliteit verhouding, zeker met deze aanbieding, is heel erg goed. Een aanrader voor bezoekers van Mierlo
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Vandaag hier heerlijk gedineerd. Het restaurant ziet er erg romantisch en gezellig uit. De bedienede dames zijn erg vriendelijk en gastvrij. Het eten was erg lekker! Als voorgerecht had ik flinterdun gesneden carpaccio. Als hoofdgerecht heerlijke Kalfsrollade met zongedroogde tomaten, rucola en een camembert saus. Een nagerecht was me te veel dus een lekker kopje koffie na was gepast. Naast deze keuze zijn er voor mij de volgende keer watermondende alternatieven genoeg, een aanrader!