Gasterij Manjefiek

Voorstraat 63 9291 CD Kollum Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij Manjefiek

Bij 'Manjefiek' in Kollum kun je terecht voor een heerlijke lunch, uitgebreid diner of gewoon voor een lekkere kop cappuccino, gemaakt van vers gemalen koffiebonen. Gasterij Manjefiek is uniek omdat het een brasserie is van 11:30 -16:00 uur en vanaf 16:00 uur kun je terecht voor overheerlijke pizza's, Italiaanse (specialiteiten) gerechten, plates, gerechten van de grill en de échte specialiteit: ambachtelijk bereide döner, kebab en shoarma.

Stap spontaan bij ons binnen om gezellig een hapje te komen eten. Bij 'Manjefiek' zullen ze er voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Reserveer en waan jezelf in dit sfeervolle en gezellige restaurant met heerlijke gerechten bij 'Manjefiek' in Kollum.

Meer informatie over restaurant Gasterij Manjefiek

Trein (traject Groningen - Leeuwarden) & bus (lijn 62 & 63).

Maandag gesloten
Dinsdag - donderdag: 11:30 - 21:30 uur