Gasterij Leienplein Tien

Leienplein 10 7311 EE Apeldoorn Nederland Kaart
31-555220205

Over restaurant Gasterij Leienplein Tien

Restaurant zonder poespas

Op de hoek van één van de gezelligste pleinen van Apeldoorn vind je restaurant Gasterij Leienplein 10. Een restaurant zonder poespas, strak ingericht met een niet al te aanwezige open keuken. Aanrader is het mooie terras, midden op het Leienplein!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Gasterij Leienplein Tien

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag 11.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00
Zaterdag 12:00 - 21:00
Zondag vanaf 17.00

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gezellig restaurantje met aardige mensen en gewoon goede gerechten. Je kunt zelf je bijgerechten kiezen uit de salade bar. Op leuke locatie, midden in centrum Apeldoorn.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezellig , gastvrij, erg vriendelijke bediening. Lekker gegeten,, we zouden onze entrecotes iets malser willen,, verder was het allemaal prima, dik in orde???????? voor herhaling vatbaar.
Wiesje_eilander .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Lekker gegeten,vriendelijke mensen maar wel wat aan de dure kant, 88Euro voor een tweegangen diner met 4 personen in een eenvoudig restaurant is behoorlijk aan de prijs. Het vlees wordt opgediend in een soort grilpan en is verder niet opgemaakt, groente, opgebakken aardappeltjes en rijst kun je zelf opscheppen, hoe eenvoudig kan het zijn.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gezellige inrichting en aardige mensen
Heerlijke wildpasteitjes en hertenbiefstuk gegeten,maar men was vergeten
te vragen hoe ik het vlees bereid wilde hebben
De gerechten worden wat kaal geserveerd; er mist garnituur,gekookte groente ed
Er is wel een buffetje achterin de zaak met rauwkost en gebakken aardappeltjes
Prijs/kwaliteit: relatief duur,want bv rond de 8 euro voor heerlijke gamba's is redelijk,
maar niet voor een eenvoudig tomatensoepje
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Een gastvrij restaurant met prettige aandacht voor de gasten. De hertebiefstuk was heerlijk mals, het brood goed gebakken. Een aanwinst voor Apeldoorn.
Kruslig .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ontzettend vriendelijke ontvangst, je voelt je gelijk welkom. Het eten was lekker en goed en ook het nagerecht mocht er zijn . heel flexibele aanpak van onze wensen en blijvend vriendelijke bediening. Als je binnenkomt doet het even sobertjes en eenvoudig aan, maar het eten en de wijze van bediening maakt dit meer dan goed.
Arthurmickey .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij de Gasterij via de AH actie. Vooraf de heerlijke Carpaccio, daarna de kipsaté. Was super mals en heerlijke saté saus. Leuk geserveerd en met een heerlijke salade en gebakken aardappelen. Tafeltje wiebelde, maar werd direct opgelost. Bediening snel en super vriendelijk. Een prima goed en gezellig eetcafé. Mijn tafelgenoot had hetzelfde besteld, maar ook nog een dessert met aardbeien, advocaat en chocoladeslagroom. Zag er ook heerlijk uit en volgens haar smaakte het voortreffelijk.
Mij zien ze hier zeker nog eens terug!
Meerbach .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was goed bereid en lekker. De Chicken wings waren er in twee smaken: pittig en normaal. Het hoofdgerecht de Ribeye was goed gebakken en mals. Jammer dat we naast de hete pan geen bord kregen voor de salde. Zo werd het eten enigszins behelpen.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Ontvangst goed. Bediening in eerste instantie traag,maar na en opmerking daarover beter. De beide gerechten prima. Met wat geduld kun je daar uitstekend eten.
Hans72 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben hier met zijn tweeën gegeten op het terras. De plek op het Leienplein is gezellig. Carpaccio vooraf, dan zalm en prei met groente en aardappeltjes. Carpaccio was lekker, het hoofdgerecht wat minder. We moesten lang wachten op het eten. Chocolademousse als nagerecht.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Alle door ons bestelde gerechten voldeden aan onze wensen
We genoten van de prima service, zelfs als op de gangen wat langer moest worden gewacht. Wij waren daarop tevoren voorbereid; het was erg druk in de Gasterij en er werd al het mogelijke gedaan om het ons naar de zin te maken
Cobracobra .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
De bediening was slecht. Ze wist niet welke druif erin de blauwe wijn zat. Ook de eigenaar wist dat niet. Vervolgens wist ze ook niet welke druif er in de huiswijn zat. Ze wist niet goed of iets vegetarisch was. Er werd niet gevraagd, hoe ik de biefstuk gebakken wilde hebben. Op het terras stonden allemaal wiebeltafeltjes. Personeel krijgt een uitbrander waar de klant bij staat. De eigenaar heeft totaal geen uitstraling
Markdaan .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vanavond gegeten in Gasterij Leienplein Tien te Apeldoorn
Ontvangst hartelijk
De gerechten mooi opgediend en goed op smaak
Kennisgemaakt met de blauwe wijn die erg lekker was
Gastvrijheid top
Hier wordt gekookt met passie
Desireelohuizen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Je mag van de gehele kaart kiezen. Als iets niet bij de actie hoort dan geven ze dat duidelijk aan. Vriendelijk personeel. De ossenhaas medaillons waren erg rood en de champignonsaus was niet echt lekker.
Jammer dat u dat van de Ossenhaas, heerlijk stukje vles van 2 ons) niet tegen ons hebt gezegd. Aangezien wij al ons vlees grillen om de smaak van het vlees te behouden hadden wij het zo aan kunnen passen aan uw wensen. Jammer dat u dit in een Review noemt en niet bij ons in de Gasterij.
Soes1952 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Hier gegeten via AH-restaurantactie.
Wij konden vrij kiezen van de kaart - het goedkoopste voor-, hoofd-, en nagerecht was gratis.
Zeer vriendelijke bediening !
Voorgerecht gekozen voor champignons en mosselen. Vooral het mosselvoorgerecht was verrassend, maar bijzonder smaakvol. Ook de champignons waren prima.
Hoofdgerecht: Varkenshaas en Ossenhaas - beide gerechten waren prima naar onze wens bereid.
Nagerecht: Kaasplateau: zeker goed / IJs: uit Hoenderloo!! prima
Kortom: heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Het restaurant zelf is eigenlijk te klein er valt niet meer van te maken, maar toch gezellig.
Ph15 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Verwachtingsvol gingen we eten bij de Gasterij Leienplein 10. De website zag er uitnodigend uit en de recensies heel goed dus dat beloofd wat! De ontvangst was prima, de serveerster was heel vriendelijk en attent. De huiswijs was lekker. Onze 2 mannen namen de pie met wild en wij (de vrouwen) namen de champignons met knoflooksaus en de ander met spekjes. De pie was wel lekker maar met veel deeg omhuld. De champignons waren eenvoudig bereid (in een saus) en heel zout. We hadden hier meer van verwacht qua smaak.De mannen namen als hoofdgerecht de diamant biefstuk, op de tekening te zien was het de biefstuk van de haas. Deze was voor 1 van de mannen heel erg peperig en de ander had te weinig peper. Het leek erop dat er bij het kruiden iets mis was gegaan. De vrouwen hadden, kalfsbiefstuk en de gamba's. De kalfsbiefstuk was prima gebakken. De gamba's zwommen in een waterig/olieachtig drap en waren niet zo smaakvol. De water/olieachtige drap had ook totaal geen functie. Toen ik aan de serveerster vroeg waarom dit zo gedaan was antwoordde zij dat je daar het brood in kon deppen. Er zat echter weinig smaak aan dus geen reden om daar het brood in te deppen.
Bij de bestelling van het dessert werd door een oudere man (ws de eigenaar) gemeld dat de Irisch koffie niet in het AH arrangement zat. Dit vonden wij vreemd aangezien de prijs hiervan hetzelfde was als de gemiddelde dessertprijzen. Daarnaast dronken wij royaal wijn ( 2 flessen) dus geen reden om deze overbodige opmerking te maken. De vrouwen namen de proeverij van desserts. We kregen een groot bord waar letterlijk een aantal bollen ijs en chocolademousse op waren gekwakt met slagroom uit een spuitbus (jammer) Het ijs was niet lekker, we hebben het dan ook niet opgegeten. Toen de serveerster vroeg of het gesmaakt had antwoordden we dat het dessert tegen viel. Ze zou het doorgeven zei ze. De eigenaar zat vervolgens op zijn eigen terras en vond het kennelijk niet nodig om terug te komen op onze kritiek maar ook geen gedag te zeggen (we waren namelijk de laatste gasten)
De serveerster deed heel erg haar best maar het geheel is naar onze mening niet voldoende.
We komen hier niet meer terug, we vinden de prijs-kwaliteit niet in goede verhouding. Het eten is te eenvoudig voor de prijs die je moet betalen. Ook met de korting van de AH actie vonden wij het geheel nog te duur.
Jammer dat u het naar uw zin heeft gehad. Wij houden ons echter aan het arrangement en u kunt hiervan afwijken maar dit valt dan niet onder de kortingsregeling. Wel fijn dat de wijn u goed heeft gesmaakt.
Michielmorhee .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het etentje bij de Gasterij is ons redelijk bevallen. Voorgerechten oké. Ossehaas uitstekend. Saladebar minder. Niet echt aan ons besteed. De gebakken aardappeltje daarentegen waren weer dik in orde. Erg lekker. Toetjes redelijk. Bediening prima. Gastvrije ontvangst en vriendelijke bejegening.
MHuizinga .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Helaas ging alles mis
Om 19.00 uur zaten we aan tafel en om 21.00 uur ons hoofdgerecht !! Dat had nog langer kunnen duren want we hadden ook friet besteld en dat moest nog in de oven !!
Dus friet maar geanuleerd ,want we hadden wel aardig trek gekregen !
De voorgerechten waren heerlijk!
Toen echter het vlees kwam 3x kogelbieftuk en 1 varkenshaas begon het gedonder!!
2 biefstukjes waren veels te ver doorgebakken !!
Toen we de serveerster en de eigenaar erbij haalden werd er gezegd dat het van de rekening afgehaald werdt !
Naar mijn mening is een bieftuk toch zo klaar ?
Toen nog met de serveerster een discussie gehad over dat het allemaal wel lang duurde en het ook nog fout ging !!
Haar reactie was ... Ja jammer dan !!!
Kortom !!
Mij zien ze daar niet weer !!
Ze moeten het terras gewoon van drinken voorzien en de keuken dichtdoen !!
Jammer dat er iets mis ging in de grote drukte, maar nog geen reden om onredelijk te worden naar een medewerkster, Aangeboden om een nieuwe biefstuk te maken voor u maar dat wilde u niet want u kreeg wel stukjes van de anderen. Uw hoofdgerecht van de rekening afgehaald. Tot slot omdat u gereserveerd had voor binnen geeft dit u geen rechten boven onze andere aanwezige gasten.

Reactie van proever:

Wij waren niet onredelijk naar de serveerster !!
Wij zeiden alleen dat het allemaal er lang duurde en dat het zo mis ging !!
Dat mag toch ook wel na 2 uur !!
Zij gaf daar het antwoord op van jammer dan !!
Een nieuw biefstuk zou zeker 20 minuten gaan duren werd er gezegd !! Dan eet je niet meer allemaal tegelijk !!!!!!! Dat is toch wel een beetje de bedoeling als je gezellig uit eten gaat !!!
Toen hebben we maar besloten om het vlees onderling een beetje te verdelen !! Omdat het allemaal al zo lang duurde !!!
Leek me ook normaal dat het van de rekening afging !!
Willem.vdwal .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Voortreffelijk gegeten met het iens/shell menu. Keuze uit de hele kaart. Prima. Je voelt je daar als gast welkom. Interieur wat donker maar we komen hier zeker nog weer eens terug.
J.jonker41 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Goede ontvangst. Prima bediening en goede uitleg over de menukaart. Verder was het eten van zeer goede kwaliteit. Prijs/kwaliteit is dan ook uitstekend. Wij komen hier zeker terug.