Gasterij Leienplein Tien

Leienplein 10 7311 EE Apeldoorn Nederland Kaart
31-555220205

Over het restaurant Gasterij Leienplein Tien

Restaurant zonder poespas

Op de hoek van één van de gezelligste pleinen van Apeldoorn vind je restaurant Gasterij Leienplein 10. Een restaurant zonder poespas, strak ingericht met een niet al te aanwezige open keuken. Aanrader is het mooie terras, midden op het Leienplein!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Gasterij Leienplein Tien

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag 11.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00
Zaterdag 12:00 - 21:00
Zondag vanaf 17.00

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rik K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We werden hartelijk ontvangen door de gastheer. Ongedwongen sfeer. De menukaart biedt voor een ieder wat wils. Je wordt keurig bedient door een gastheer die zijn vak verstaat. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug.
Rik K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We werden hartelijk ontvangen door de gastheer. De menukaart biedt voor een ieder wat wils. Men neemt de tijd voor je. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker weer terug.
Is getekend, twee tevreden klanten.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Vriendelijke bediening, nonchalante sfeer.
Het eten was prima maar niet bijzonder. Er werd niet gevraagd hoe we de biefstuk wilden en de zalm was erg doorbakken. Ook qua wijn was er geen mogelijkheid om te kiezen. Salade moet je zelf afhalen bij de saladebar wat wij niet in verhouding vonden met de prijs die je ervoor betaald.
Jurry V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het restaurant serveert heerlijke gerechten. De sfeer is ongedwongen en relaxed. Geen harde muziek. De tafeltjes staan wat dicht op elkaar, maar dat is niet storend. We komen hier zeker terug!
huitdenbogaard .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Commentaar op teveel saus opscheppen in schaaltjes vond ik ongepast. De oudere meneer uit de bediening halen en een vlotte leuke serveerster erin zou zeker ten goede komen van het bedrijf Het eten was voortreffelijk
anneliesnoppert .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was prima, maar erg aan de prijs m.b.t de entourage. Daar bij kwam nog dat wij 4x € 2,42 voor de reservering via AH actie moesten betalen wat vooraf niet op de site bekend was gemaakt.
Hillie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima,gezellige gelegenheid. Fijne vriendelijke bediening. Eten was heerlijk. Zeker een aanrader.
Min puntje. We moesten 2,42 per coufert extra betalen omdat we met de ah dinerkaart betaalde.
Jammer is ook dat er elke keer als de deur open ging er een enorme kouvlaag naar binnen komt omdat er geen voorportaaltje is en je direct van buiten in het restaurant bent.
Angelica B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten was goed alleen weinig vis jammer ze waren erg vriendelijk het was gezellig. Misschien bij de intree iets maken dat je niet in meteen in de kou zit als er iemand binnenkomt
inacomello .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De gerechten waren aan de prijs, mijn man had twee quiches met wild gevuld en ik had twee medaiillons ossenhaas. Je moest bij de saladebar je sausjes en groenten halen. Ook lagen daar alleen aardappelpartjes. Erg beperkt, want warme groenten waren er niet. Bij het afrekenen kregen we een onaangename verassing omdat er op de rekening 2 x reserveringskosten stonden a 2,42 dus 4,84 totaal. De eigenaar kwam om te vragen of er iets niet goed was. Nee zei ik, de reserveringskosten vind ik raar. Hij zei, het staat overal in de zaak, ja zei ik, niet op de reserveringssite. Ik betaal dat niet. Prima, zei hij, trekken we het van de rekening af. Maar van Iens mag ik zelf weten wat ik doe. Zeer klantonvriendelijk. Als ik niks gezegd had, betaal je met gemak 4,84 extra.
hans.roemer .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ons bezoek aan Gasterij Leienplein Tien overtrof onze verwachting. Een strakke inrichting, enthousiast personeel, een eigenaar die op details let en ook een perfecte keuken. Vooruit, een minpuntje dan: als je het toilet wil bezoeken moet je niet al te dik zijn ;-). Wij komen zeker terug!
Geert-jan Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eten is zeker lekker. Wijn ook. Buffet voor aardappels, rijst, salades en sauzen. Doet niet erg restaurantachtig aan. Meer buurthuis gevoel. Bediening doet hééél erg zijn/haar best maar een beetje gemaakt. Al met al leuk voor een keer, geen spijt, maar we zouden niet teruggaan.
Nelly B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was heerlijk en het werd geserveerd in hete koekenpannetjes. We hebben er erg van genoten. Zeker een aanrader om daar te gaan eten. We werden heel erg gastvrij ontvangen.
Rinus E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Voorafgaande aan ons bezoek aan het museum CODA hebben we een warme lunch gebruikt in deze gasterij. We hadden een paar lunchbonnen cadeau gekregen en met deze bonnen konden we gewoon bestellen van de menukaart. Dat was heel soepel en prettig en niet alle restaurants gebruikelijk. De bestelde wijntjes waren lekker en de twee vegetarische gerechten die we hebben gegeten waren heel smakelijk.
Apart was toch wel dat we door een aardige en attente 60plusser werden bediend. Is weer eens heel wat anders dan de jonge meiden die meestal werken in de bediening.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We hadden voor 17.00 uur een tafel besteld ivm theaterbezoek. We waren de eerste. Later volgden nog een paar stellen (ook met AH-zegelboekjes). Een man, ik neem aan de eigenaar, ontving ons rustig en vriendelijk. ook tussendoor kwam hij af en toe kort een praatje maken zonder dat dit opdringerig werd. We hadden een drie gangen menu van de kaart. Vooraf soep, opgediend in een leuk pannetje met een zoute stengel. Deze smaakte prima. Goed op temperatuur, vol van smaak en een redelijk grote portie. Als hoofdgerecht een kippetje voor de een en een entrecote voor de ander. Flinke stukken vlees opgediend in een steelpannetje. Van een buffet kon je zelf een salade samen stellen.
Als dessert een wafel met ijs en kersen. Het eten was ongecompliceerd en heeft ons positief verrast.
Bij het eten een prima rode huiswijn van Italiaanse komaf.
Kortom, we kunnen deze gelegenheid aanraden.
Nietfijn .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Een verrassing in culinair Apeldoorn. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan. Gezellige sfeer waar je je al snel thuis voelt. Goede keuze van de kaart en mooie prijzen. De kwaliteit is uitstekend en gevarieerd. De gastheer Jaap Wortman en zijn personeel doen er alles aan het aangenaam te maken.
John A.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben hier geluncht. Een mosterdsoep voor €6,50 vind ik aan de prijs. Het broodje, brie, honing walnoten en de uitsmijter waren daarentegen €8,50 en €7,50. Ze smaakten heerlijk net vers brood.
Vriendelijke bediening.
Kortom lekker geluncht!
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gezellig restaurantje met aardige mensen en gewoon goede gerechten. Je kunt zelf je bijgerechten kiezen uit de salade bar. Op leuke locatie, midden in centrum Apeldoorn.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezellig , gastvrij, erg vriendelijke bediening. Lekker gegeten,, we zouden onze entrecotes iets malser willen,, verder was het allemaal prima, dik in orde???????? voor herhaling vatbaar.
wiesje_eilander .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Lekker gegeten,vriendelijke mensen maar wel wat aan de dure kant, 88Euro voor een tweegangen diner met 4 personen in een eenvoudig restaurant is behoorlijk aan de prijs. Het vlees wordt opgediend in een soort grilpan en is verder niet opgemaakt, groente, opgebakken aardappeltjes en rijst kun je zelf opscheppen, hoe eenvoudig kan het zijn.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gezellige inrichting en aardige mensen
Heerlijke wildpasteitjes en hertenbiefstuk gegeten,maar men was vergeten
te vragen hoe ik het vlees bereid wilde hebben
De gerechten worden wat kaal geserveerd; er mist garnituur,gekookte groente ed
Er is wel een buffetje achterin de zaak met rauwkost en gebakken aardappeltjes
Prijs/kwaliteit: relatief duur,want bv rond de 8 euro voor heerlijke gamba's is redelijk,
maar niet voor een eenvoudig tomatensoepje