Gasterij Leienplein Tien

Leienplein 10 7311 EE Apeldoorn Nederland Kaart
31-555220205

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Gasterij Leienplein Tien

Restaurant zonder poespas

Op de hoek van één van de gezelligste pleinen van Apeldoorn vind je restaurant Gasterij Leienplein 10. Een restaurant zonder poespas, strak ingericht met een niet al te aanwezige open keuken. Aanrader is het mooie terras, midden op het Leienplein!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Gasterij Leienplein Tien

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag 11.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00
Zaterdag 12:00 - 21:00
Zondag vanaf 17.00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Chantel V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Vriendelijk personeel. Je krijgt voldoende, lekker en goed eten, maar wel aan de prijs in vergelijk met andere restaurants in de buurt met de zelfde kwaliteit.
rene Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening. We hebben daar precies 3 uur gezeten voor het 3 gangen-menu, dus geen koffie na of zoiets. Dat is wel een erg trage bediening.
christianne.dielissen .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het was weer heerlijk. Fijne bediening. Wij hebben genoten! De sfeer uitstekend. Fijne ambiance.Komen beslist terug. Meer weet ik niet te vertellen.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Op een zondag buiten op terras gegeten. Keuze uit gerechten was uitgebreider dan verwacht (op de AH site stond een zeer beperkt menu). Vriendelijke bediening, eten smakelijk. Prijs was met restaurantkorting in de juiste verhouding ( met drankjes 80,00). Zonder deze korting zou prijs absurd zijn in deze ambiance.
zuidenhe .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Mooie locatie in Apeldoorn centrum. Vanwege het mooie weer hebben we buiten gedineerd. Ondanks dat het koopavond was hebben was (m.u.v. de een van de personeelsleden) er geen enkele tafel (binnen en buiten) bezet.
Pluspunt: Locatie en vriendelijk personeel.
Minpuntje is dat we helder hebben aangeven dat mijn vrouw allergisch is voor paprika en dat dit desondanks wel verwerkt was in de rauwkost. Wel werd aangeboden om de rauwkost te vervangen.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Eten en bediening prima gegeten. Prijs/prestatie erg goed. Voor herhaling vatbaar.................................................... .
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Mijn zoon en ik hebben erg lekker gegeten, Kwaliteitsproducten en vriendelijke bediening. Het voorgerecht was goed op smaak. Hoofdgerecht mooi geserveerd in de pan en bij het toetje likte je je vingers af.
oudbier.j .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten prima restaurant echt een aanrader voor iedereen.Kom hier zeker vaker terug.We hebben vanwege het warme weer buiten gegeten op het terras is heel goed te doen,
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Hartelijke ontvangst. Goed terras (en goed weer, helpt altijd). Wel wat kleine slordigheden bij de bediening, zoals brood met kruidenboter etc zonder mes/lepel, gerechten aan de verkeerde persoon uitgeserveerd etc.

Vleesgerechten waren goed, vega gerecht oké (prima klaargemaakt, niet heel spannend qua smaak). Quiche duidelijk kant en klaar ingekocht (gezien de merksticker van de originele bakker er op) en was niet gaar van onderen. Wel goed afgehandeld door restauranthouder (quiche werd van rekening afgehaald). Soepen waren oké. Wisselend dus in kwaliteit van gerechten, het ene was prima, het ander niet. Voor de AH prijs was het prima, voor de originele prijs veel te duur.
aliene1 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijke black angus hamburgers gegeten, op een origineel broodje.
Hartelijk ontvangst en prettige service. Aandacht vooralles! Een echte aanrader.
gootsteenputje .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
In alle rust lekker gegeten. Eten wordt leuk gepresenteerd en het was lekker. Het was ons eerste keer bij de Gasterij maar zeker niet de laatste keer, wij komen graag nog eens aanschuiven.
Jo-An K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wat een leuk restaurant! We werden heel hartelijk ontvangen. De bediening is professioneel en vriendelijk. Het eten is heerlijk! Wij hadden een diamantbiefstuk welke heerlijk was bereid. En heel gezellig geserveerd werd in een pannetje. Je krijgt alle tijd en ruimte om van je maaltijd te genieten. Ik heb zo'n hekel aan restaurants waar je binnen een gestelde tijd weer weg moet zijn. Prijs kwaliteit verhouding is prima. We komen zeker terug.
Evelyn T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Gewoon heerlijk gegeten en gedronken, voor een prima prijs. Fijne locatie in het centrum op het gezellige Leienplein. Wij komen weer terug!
Jo-An K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wat een leuk restaurant! We werden heel hartelijk ontvangen. De sfeer is gezellig en ongedwongen en je krijgt alle tijd voor een heerlijke avond. Dus geen gestelde tijd waarbinnen je weer weg koet zijn. De bediening is vriendelijk en professioneel. En het eten is HEERLIJK! Wat een goede biefstukken. Wij komen zeker terug!
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een gezellig restaurant, waar ik heerlijk heb gegeten. Ontzettend goede producten die mooi en lekker worden bereid. Met de bijproducten van de saladebar een goed geheel en weer eens een ander concept.
Misschien geen wijnkaart maar die is ook niet nodig met de wijn die geschonken wordt! Heerlijk!!!
Daan H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten, aandacht voor ons als gasten. Zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader!!! We komen zeker terug met een groter gezelschap.
Rik K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We werden hartelijk ontvangen door de gastheer. Ongedwongen sfeer. De menukaart biedt voor een ieder wat wils. Je wordt keurig bedient door een gastheer die zijn vak verstaat. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug.
Rik K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We werden hartelijk ontvangen door de gastheer. De menukaart biedt voor een ieder wat wils. Men neemt de tijd voor je. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker weer terug.
Is getekend, twee tevreden klanten.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Vriendelijke bediening, nonchalante sfeer.
Het eten was prima maar niet bijzonder. Er werd niet gevraagd hoe we de biefstuk wilden en de zalm was erg doorbakken. Ook qua wijn was er geen mogelijkheid om te kiezen. Salade moet je zelf afhalen bij de saladebar wat wij niet in verhouding vonden met de prijs die je ervoor betaald.
Jurry V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het restaurant serveert heerlijke gerechten. De sfeer is ongedwongen en relaxed. Geen harde muziek. De tafeltjes staan wat dicht op elkaar, maar dat is niet storend. We komen hier zeker terug!