Gasterij Leienplein Tien

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Gasterij Leienplein Tien

Restaurant zonder poespas

Op de hoek van één van de gezelligste pleinen van Apeldoorn vind je restaurant Gasterij Leienplein 10. Een restaurant zonder poespas, strak ingericht met een niet al te aanwezige open keuken. Aanrader is het mooie terras, midden op het Leienplein!

Halve fles mineraalwater

Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
A.C. N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Leuk restaurantje met fijne bediening. Het eten was prima. Echt voor herhaling vatbaar. De aankleding vond ik wat sober. Prima prijs/kwaliteit verhouding
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Ik had bijzonder veel last van de zware bassen van de muziek. Op mijn verzoek is de muziek zachter gezet.
vond ik zeer vriendelijk dat ze daar toe bereid waren. daarna was het uitstekend.
Ik denk dat ze toch de geluidsinstallatie eens moeten nakijken want op disco bassen zitten ouderen niet te wachten.
Bediening uitermate vriendelijk en heerlijk gegeten.
L. E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Best gezellig en lekker eten, al mist de Gasterij sfeer en iets "eigens". Het is eigenlijk een ingerichte ruimte met wat tafels, waarbij de echte gastheer/vrouw ontbreekt. We hebben lekker gegeten. Dat de biefstuk eerst nog koud van binnen was, werd netjes en snel hersteld, met een glas wijn van het huis erbij. Prima gedaan.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ik vind het qua inrichting meer geschikt als lunchgelegenheid dan om te dineren. Er zijn houten stoelen zonder kussentje oid. Het eten was goed, maar niet verrassend lekker. De hoeveelheden vlees waren aanzienlijk maar met zijn vieren kregen wij 1 schaaltje gebakken aardappeltjes en 1 schaaltje salade. Verder niets. En dat in verhouding met de prijs vind ik dat erg slecht. Het driegangen dagmenu kostte 19.50 pp. In tegenstelling tot het driegangenmenu van de AH restaurantactie (dat deels bestond uit de keuzes van het dagmenu) betaalden wij met z'n vieren zonder drankjes 75 euro. Dat scheelt dus niets op de prijs van een maandmenu. Ik voel me eigenlijk bekocht. Voor ons was dit eenmalig.
brandweermanjoop .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
zeer vriendelijk 0ntvangst vlees van zeer goede kwaliteit.
Zeker wel ruim twee uur gezeten was gewoon goed.
Zeer aan teraden.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Wachttijd vrij lang, maar was zeker de moeite waard (gezien de kwaliteit).
Kok heeft eten met liefde bereid.
Goede service.
Rommie M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
ERg vriendelijke bediening en foutjes werden correct opgelost. RIbye, aardaapel en sla lekker gekruid en doed heet door gebruik van pannen als servies.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Waardeloos! Vieze slappe bitterballen en nacho's met ongesmolten kaas en een laconieke bediening die niets met onze klachten deed. De terrasstoelen met kussentjes zaten prima.
Marina En F.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
we hadden er best wel veel van verwacht, maar de gerechten vielen ons tegen. De saladebar vonden wij het minst, de opgebakken aardappeltjes misten de "versheid" je kon proeven dat ze al even hadden gelegen...erg jammer. De entrecote was erg dun en daardoor redelijk doorgebakken terwijl we om medium hadden gevraagd. Omdat deze zo dun was, lukt dat dan ook haast niet... De bediening was super vriendelijk en aardig!
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Hihi tea deluxe gehad. Keuze aantal thee soorten aan de magere kant. Aanwezige groente als aankleding bord verlept. Weten niet dat hier luxe aan was. Geen high tea voor ons meer bij deze zaak
Marike R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was heerlijk en we werden goed bediend. Het was vrij rustig (vakantietijd). Je kon alles van de kaart kiezen. Een aanrader!
Seiny O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben gisteravond met z'n zessen op de Restaurantactie van AH ontzettend lekker gegeten, zowel voorgerecht, hoofdgerecht als het toetje waren voortreffelijk. Gezellige sfeer en een leuke vlotte bediening, echt top !
Zeker voor herhaling vatbaar !
Marlou H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het restaurant is helemaal top, leuk ingericht dus heel fijn om een avond heerlijk te genieten. En genoten hebben we zeker, en is zeker aan te raden aan vrienden en familie.
EGAG .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Wij zijn hier prettig restaurant en plezierig bediend. En zullen hier vaker terugkomen. Ook het buitenterras is mooi samen gevoegd met andere terrassen.
Grieksetenislekker .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Alles prima in orde. We hebben wel een uur moeten wachten, voordat we het voorgerecht kregen. Dat was wel erg lang!! Het eten was verder goed.
Chantel V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Vriendelijk personeel. Je krijgt voldoende, lekker en goed eten, maar wel aan de prijs in vergelijk met andere restaurants in de buurt met de zelfde kwaliteit.
rene Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening. We hebben daar precies 3 uur gezeten voor het 3 gangen-menu, dus geen koffie na of zoiets. Dat is wel een erg trage bediening.
christianne.dielissen .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het was weer heerlijk. Fijne bediening. Wij hebben genoten! De sfeer uitstekend. Fijne ambiance.Komen beslist terug. Meer weet ik niet te vertellen.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Op een zondag buiten op terras gegeten. Keuze uit gerechten was uitgebreider dan verwacht (op de AH site stond een zeer beperkt menu). Vriendelijke bediening, eten smakelijk. Prijs was met restaurantkorting in de juiste verhouding ( met drankjes 80,00). Zonder deze korting zou prijs absurd zijn in deze ambiance.