Gasterij Leienplein Tien

Leienplein 10 7311 EE Apeldoorn Nederland Kaart
31-555220205

Over het restaurant Gasterij Leienplein Tien

Restaurant zonder poespas

Op de hoek van één van de gezelligste pleinen van Apeldoorn vind je restaurant Gasterij Leienplein 10. Een restaurant zonder poespas, strak ingericht met een niet al te aanwezige open keuken. Aanrader is het mooie terras, midden op het Leienplein!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Gasterij Leienplein Tien

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag 11.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00
Zaterdag 12:00 - 21:00
Zondag vanaf 17.00

• Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
hans.roemer .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ons bezoek aan Gasterij Leienplein Tien overtrof onze verwachting. Een strakke inrichting, enthousiast personeel, een eigenaar die op details let en ook een perfecte keuken. Vooruit, een minpuntje dan: als je het toilet wil bezoeken moet je niet al te dik zijn ;-). Wij komen zeker terug!
Geert-jan Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eten is zeker lekker. Wijn ook. Buffet voor aardappels, rijst, salades en sauzen. Doet niet erg restaurantachtig aan. Meer buurthuis gevoel. Bediening doet hééél erg zijn/haar best maar een beetje gemaakt. Al met al leuk voor een keer, geen spijt, maar we zouden niet teruggaan.
Nelly B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was heerlijk en het werd geserveerd in hete koekenpannetjes. We hebben er erg van genoten. Zeker een aanrader om daar te gaan eten. We werden heel erg gastvrij ontvangen.
Rinus E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Voorafgaande aan ons bezoek aan het museum CODA hebben we een warme lunch gebruikt in deze gasterij. We hadden een paar lunchbonnen cadeau gekregen en met deze bonnen konden we gewoon bestellen van de menukaart. Dat was heel soepel en prettig en niet alle restaurants gebruikelijk. De bestelde wijntjes waren lekker en de twee vegetarische gerechten die we hebben gegeten waren heel smakelijk.
Apart was toch wel dat we door een aardige en attente 60plusser werden bediend. Is weer eens heel wat anders dan de jonge meiden die meestal werken in de bediening.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We hadden voor 17.00 uur een tafel besteld ivm theaterbezoek. We waren de eerste. Later volgden nog een paar stellen (ook met AH-zegelboekjes). Een man, ik neem aan de eigenaar, ontving ons rustig en vriendelijk. ook tussendoor kwam hij af en toe kort een praatje maken zonder dat dit opdringerig werd. We hadden een drie gangen menu van de kaart. Vooraf soep, opgediend in een leuk pannetje met een zoute stengel. Deze smaakte prima. Goed op temperatuur, vol van smaak en een redelijk grote portie. Als hoofdgerecht een kippetje voor de een en een entrecote voor de ander. Flinke stukken vlees opgediend in een steelpannetje. Van een buffet kon je zelf een salade samen stellen.
Als dessert een wafel met ijs en kersen. Het eten was ongecompliceerd en heeft ons positief verrast.
Bij het eten een prima rode huiswijn van Italiaanse komaf.
Kortom, we kunnen deze gelegenheid aanraden.
Nietfijn .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Een verrassing in culinair Apeldoorn. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan. Gezellige sfeer waar je je al snel thuis voelt. Goede keuze van de kaart en mooie prijzen. De kwaliteit is uitstekend en gevarieerd. De gastheer Jaap Wortman en zijn personeel doen er alles aan het aangenaam te maken.
Appelkroost A.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben hier geluncht. Een mosterdsoep voor €6,50 vind ik aan de prijs. Het broodje, brie, honing walnoten en de uitsmijter waren daarentegen €8,50 en €7,50. Ze smaakten heerlijk net vers brood.
Vriendelijke bediening.
Kortom lekker geluncht!
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gezellig restaurantje met aardige mensen en gewoon goede gerechten. Je kunt zelf je bijgerechten kiezen uit de salade bar. Op leuke locatie, midden in centrum Apeldoorn.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezellig , gastvrij, erg vriendelijke bediening. Lekker gegeten,, we zouden onze entrecotes iets malser willen,, verder was het allemaal prima, dik in orde???????? voor herhaling vatbaar.
wiesje_eilander .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Lekker gegeten,vriendelijke mensen maar wel wat aan de dure kant, 88Euro voor een tweegangen diner met 4 personen in een eenvoudig restaurant is behoorlijk aan de prijs. Het vlees wordt opgediend in een soort grilpan en is verder niet opgemaakt, groente, opgebakken aardappeltjes en rijst kun je zelf opscheppen, hoe eenvoudig kan het zijn.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gezellige inrichting en aardige mensen
Heerlijke wildpasteitjes en hertenbiefstuk gegeten,maar men was vergeten
te vragen hoe ik het vlees bereid wilde hebben
De gerechten worden wat kaal geserveerd; er mist garnituur,gekookte groente ed
Er is wel een buffetje achterin de zaak met rauwkost en gebakken aardappeltjes
Prijs/kwaliteit: relatief duur,want bv rond de 8 euro voor heerlijke gamba's is redelijk,
maar niet voor een eenvoudig tomatensoepje
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Een gastvrij restaurant met prettige aandacht voor de gasten. De hertebiefstuk was heerlijk mals, het brood goed gebakken. Een aanwinst voor Apeldoorn.
kruslig .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ontzettend vriendelijke ontvangst, je voelt je gelijk welkom. Het eten was lekker en goed en ook het nagerecht mocht er zijn . heel flexibele aanpak van onze wensen en blijvend vriendelijke bediening. Als je binnenkomt doet het even sobertjes en eenvoudig aan, maar het eten en de wijze van bediening maakt dit meer dan goed.
arthurmickey .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij de Gasterij via de AH actie. Vooraf de heerlijke Carpaccio, daarna de kipsaté. Was super mals en heerlijke saté saus. Leuk geserveerd en met een heerlijke salade en gebakken aardappelen. Tafeltje wiebelde, maar werd direct opgelost. Bediening snel en super vriendelijk. Een prima goed en gezellig eetcafé. Mijn tafelgenoot had hetzelfde besteld, maar ook nog een dessert met aardbeien, advocaat en chocoladeslagroom. Zag er ook heerlijk uit en volgens haar smaakte het voortreffelijk.
Mij zien ze hier zeker nog eens terug!
Meerbach .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was goed bereid en lekker. De Chicken wings waren er in twee smaken: pittig en normaal. Het hoofdgerecht de Ribeye was goed gebakken en mals. Jammer dat we naast de hete pan geen bord kregen voor de salde. Zo werd het eten enigszins behelpen.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Ontvangst goed. Bediening in eerste instantie traag,maar na en opmerking daarover beter. De beide gerechten prima. Met wat geduld kun je daar uitstekend eten.
Hans72 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben hier met zijn tweeën gegeten op het terras. De plek op het Leienplein is gezellig. Carpaccio vooraf, dan zalm en prei met groente en aardappeltjes. Carpaccio was lekker, het hoofdgerecht wat minder. We moesten lang wachten op het eten. Chocolademousse als nagerecht.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Alle door ons bestelde gerechten voldeden aan onze wensen
We genoten van de prima service, zelfs als op de gangen wat langer moest worden gewacht. Wij waren daarop tevoren voorbereid; het was erg druk in de Gasterij en er werd al het mogelijke gedaan om het ons naar de zin te maken
Cobracobra .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
De bediening was slecht. Ze wist niet welke druif erin de blauwe wijn zat. Ook de eigenaar wist dat niet. Vervolgens wist ze ook niet welke druif er in de huiswijn zat. Ze wist niet goed of iets vegetarisch was. Er werd niet gevraagd, hoe ik de biefstuk gebakken wilde hebben. Op het terras stonden allemaal wiebeltafeltjes. Personeel krijgt een uitbrander waar de klant bij staat. De eigenaar heeft totaal geen uitstraling
Markdaan .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Vanavond gegeten in Gasterij Leienplein Tien te Apeldoorn
Ontvangst hartelijk
De gerechten mooi opgediend en goed op smaak
Kennisgemaakt met de blauwe wijn die erg lekker was
Gastvrijheid top
Hier wordt gekookt met passie