Gasterij Kruisberg

Kruisberg 4A 1969 MR Heemskerk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gasterij Kruisberg

Marly10 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Was hier met bejaarde vader voor de eerste keer, wat een drukte en ik zag een enorme rij mensen wachten bij de self-service balie. Maar wat een goed geoliede machine! En dus niét lang gewacht! Prima koffie en dito saucijzenbroodje en leuk buiten zitten daar! Mijn vader liet zijn koffie omvallen en ik ging terug om een nieuwe te kopen, ik vroeg of ik even niet weer in de rij hoefde. Wat een top service, ik mocht even voor en kreeg de nieuwe koffie gratis! Zeer klantvriendelijk en aardig geholpen. Vond dit het vermelden waard! ga zo door!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Als even kan ga ik graag naar Gasterij Kruisberg, een kleine wandeling en om de hoek zie je de boerderij al liggen.
Ik ben dol op "koffie Kruisberg", koffie met een grote toef slagroom en 3 likeurtjes.
Mijn kleinkinderen gaan aan de frites en de bitterballen en als we wat later in de middag gaan nemen we graag een highlander-hamburger.
Het uitzicht op het grote terras naar de grote grasvlakte is afwisselend, soms zie je een kudde schapen, dan weer paarden, het blijft leuk.
Ook in de winter is het verrukkelijk bij het open haardvuur.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wij komen regelmatig bij Gasterij De Kruisberg, samen met vrienden of de (klein)kinderen. De sfeer is hier altijd fantastisch. Het eten is geweldig en erg goed. Het vlees (hamburgers en worsten) komt van de Hooglanders die heerlijk scharrelen en grazen in het Heemskerkse duin. Dat proef je. We hebben er al diverse keren gebarbecued. Met de hele familie met de paardenkar door het duin en er geluncht. Alles is altijd prima verzorgd en geregeld. Midden in het duin vind je deze Parel van Heemskerk. De bediening is altijd vriendelijk en de eigenaar staat open voor suggestie en nieuwe ideeën. wij bestellen er ook elk jaar een half lam van de lammeren die bij hun moeder opgroeien en eten uit het duin. Hoe lekker, biologisch en duurzaam wil je het hebben
FishingnicoS .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Zondag weer eens gasterij de Kruisberg bezocht. Pracht weer, top drukte. Gekozen voor de highlandburger. Variaties Boswachter, Mozerella en de normale. Het duurde even voor de burgers kwamen, maar ze waren top. Locatie is super, midden in het duingebied. Bediening was ondanks de drukte zeer attent en vlot.
Zeker opnieuw voor herhaling vatbaar.
Juud83 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Wij komen hier zeer regelmatig en het is altijd geweldig! De Highlander-burgers zijn om je vingers bij af te likken, het personeel is uitermate vriendelijk en de ligging in het bos is 'natuurlijk' prachtig! Kortom, een aanrader!
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Heerlijke plek met de beste hamburgers uit de buurt! Alleen zo jammer dat ze van die smerige en goedkope sauzen bij serveren, er zijn veel betere en meer natuurlijke varianten. De plek is gezellig en het personeel is heel vriendelijk. We eten hier graag!
RobbieNL .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Omgeving en lokatie is natuurlijk prachtig, daar valt weinig op aan te merken. Na lange tijd hadden we ons vandaag eindelijk verheugd om een keer de highlander burger te eten. Hier hebben we achteraf veel spijt van. Bijna 10 euro voor een gortdroge burger zonder smaak. Zelfs de uien hadden geen smaak. Ook kregen we maar één zakje mayonaise en één zakje ketchup erbij. Waarom niet een zakje van beiden per burger?? Daarnaast duurde het ontzettend lang voordat de burgers geserveerd werden. Men heeft blijkbaar moeite met de drukte, al was er nog ruim voldoende plek op het terras. Sorry, maar wij slaan qua eten deze locatie voortaan over want de prijs/kwaliteit verhouding was hier erg slecht.
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Op donderdag 2 juli hadden wij met ons bedrijf onze jaarlijkse teamdag met circa 90 personen. Voor de borrel en diner hadden wij Gasterij De Kruisberg uitgekozen, daar hebben we absoluut geen spijt van gehad!!! Wat een geweldige locatie midden in de natuur en wat een goede service, waar ze absoluut met je meedenken om dit event tot een succes te laten maken! Het eten was perfect de Highlanderburger was zalig!!! Lekkere drankjes en salades en de bediening was top. Het heeft onze dag onvergetelijk gemaakt! Dit is echt een aanrader!!!! Heel erg bedankt!!! We kijken er met een heel goed gevoel op terug!
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
De burgers zijn zalig. De grote variant iets te veel voor mij, maar het is de lievelingsbestelling van mijn man. De kids zijn dol op de pannekoeken, maar ook de uitsmijters en salades zijn super. En wat een speciale leuke plek. Hier kan het niet fout gaan!
Luckymama .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Fijn locatie midden in natuur! Binnen gezellig ingericht maar wel wat donker.... Buiten heerlijk terras om lekker wat te drinken en te eten. De koffie en appelgebak is prima. De beroemde hooglander burger ga ik zeker nog eens uit proberen. Gewoon een heerlijk plek om na een fietstochtje of wandeling even neer te strijken en te genieten. Kippetjes die rondscharrelen, konijntjes, ezels en kalfjes om te aaien voor de kids. Ik hou daar van! Zal er zeker nog regelmatig terug komen.
Roxy L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Fantastische plek en vooral leuk om te weten dat als je een Highlanderburger besteld, afkomstig is van hun eigen Highlander die rondom de boerderij grazen.. Echt puur genieten! Ga zo door!
W M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Sfeervol restaurant midden in de duinen, met groot terras. 's Winters lekker bij de open haard zitten en in de zomer naar keuze in zon of schaduw buiten. De highlander burgers zijn heerlijk en de tosti geitenkaas is ook lekker. Je besteld zelf bij de toonbank en neemt je drinken mee, eten wordt bereid en aan tafel gebracht. Vriendelijke werknemers en de kwaliteit/prijs verhouding is goed.