Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Gasterij Krabbendam

Classic hospitality

Gasterij Krabbendam doet its name proud, as the hostess and personel truly understand the word 'hospitality'. In this restaurant a classical vintage vibe is created. Through the big window you can peek at the chefs who are working in the kitchen. Their ambition, creativity and hard work will pay off when that plate of lobster is served to you. A relaxed, yet fancy night out!

Meer informatie over restaurant Gasterij Krabbendam

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Gasterij Krabbendam

Eduard T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten en een ontspannen en gezellige avond gehad.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer en met prima, attente bediening.
h.vd.zanden .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
het eten was goed maar mocht wat meer zijn, dit hebben wij ook aangegeven en de gastvrouw vond dat ook jammer het was erg druk en meestal word het gevraagd of alles voldoende is maar dit was er niet van gekomen.
Toch gezellige avond gehad gaan zeker nog eens terug.
schepers S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker en zeker genoeg voor een mooi prijsje.Volgende keer gaan we weer! Erg gunstig geprijsd met de AH restaurant actie.
Wilhelmien R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Alles klopte! Prettig en proffesioneel personeel, hoge kwaliteit eten, prettige sfeer en grote gastvrijheid. Voor herhaling vatbaar.
n.greijmans .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zeer tevreden nette snelle bediening rustige sfeer en een goed menu dus voor herhaling vatbaar!
We komen zeker nog eens terug
De tafel van Hans D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hadden een drie gangen surprisemenu met apart dessert. Het voorgerecht was redelijk. Het warme voorgerecht (scampi's) was heel goed. Het hoofdgerecht prima. En de crepes suzette uitstekend. Ouderwets aan tafel geflambeerd!
Guus F.
Het was in een woord super. Prima en verrassend en zeer betrokken en professioneel en warme bediening.
danielle_veraart .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ondanks dat wij het jammer vonden dat we een ander menu kregen dat online stond, dat ons in eerste instantie meer aansprak, hebben wij er heerlijk gegeten!
Toos C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten met actiebon AH. Een aanrader voor een avond uit eten met lekkere gerechten
Je krijgt van het huis extra lekkere amuses
Maria L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar!!
We zaten in een aparte ruimte, had ons leuker geleken om in het gedeelte bij binnenkomst te zitten.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Fijne sfeer ( mede door fijn personeel) Heerlijke met zorg bereide gerechten, lekkere wijnen, SUPER! En zeker niet onbelangrijk , gratis parkeer plaatsen voor de deur.
Luci K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was erg lekker, vond dat er bij het stoofpotje wat te weinig puree en rode kool zat.
Bediening was wat rommelig, en het was wat te koud in de achterste ruimte.
Het is een AANRADER als je lekker wil tafelen.
tbeerens .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Echt aan te bevelen, heel leuk restaurant, vriendelijke bediening, erg smaakvolle gerechten, goede stoelen met armleuning, meer dan 3 uur plezier gehad
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Een betere kwaliteit/prijsverhouding zul je niet snel vinden! Dit is al jaren zo en stelt zelden teleur. Om iets te vieren of gewoon relaxed een lekker hapje eten.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Erg lekker gedineerd; gezellige sfeer in het restaurant, keurige en zeer vriendelijke ontvangst en bediening! Zeer aan te bevelen! Via AH-actie gereserveerd en een zeer goed keuzemenu gehad!
Anske B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het eten is lekker en wat er ook nog eens heel leuk en verzorgd uitziet. Een aanrader ! Zeker weten dat het niet bij een eerste keer blijft.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij reserveren vaak bij Krabbendam, omdat onze verwachtingen telkens weer worden bevestigd.
Wij komen er graag en gaan elke keer weer tevreden naar huis. Voor herhaling aanbevolen...
Freek S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij waren erg tevreden en zullen hun altijd aanbevelen aan onze vrinden. Service en kwaliteit kloppen en de ambiance isook goed
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Elke keer weer als we Krabbedam bezocht hebben we weer lekker gegeten en is de kwaliteit weer naar verwachting geweest. We gaan zeker weer terug.
Ine O.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben genoten van heerlijke en bijzondere gerechten! Ruime plaatsen en persoonlijke bediening!
Heel geslaagd! Aan te bevelen!