Gasterij Krabbendam

Wilhelminaplein 14 5711 EK Someren Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gasterij Krabbendam

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
marleonvandoleweerd .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten en aardig personeel. met de kortingskaart van de AH gegeten en wat erg fijn was dat er keuze was uit 3 voor, 3 hoofd en 3 nagerechten waar andere restaurants er maar 2 hebben.
marja125 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Keuze uit 3 voor-, 3 hoofd-, en 3 nagerechten. Er wordt gevarieerd met AH menu. Hadden nu weer andere keuze dan 2 maanden terug. Heerlijk gegeten, heerlijke wijn, goede vriendelijke bediening.
Gaan hire zeker faker terug
klaas V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ontvangst en bediening was zeer vriendelijk, eten en sfeer was aangenaam bij kennissen en vrienden aantebevelen.

vgr klaas.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben met gezin heerlijk ontspannen gegeten ,gaan zeker nog terug!!!
Bediening heel correct en netjes alles goed verzorgd
Kees A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellig toprestaurant.
Niets op aan te merken, heerlijk gegeten!
Een aanrader voor de fijnproever!
Prima restaurant, verdiend een *
flapje04truuslommen .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het was in alle opzichten geweldig!! We hebben genoten !!! Mooi opgemaakte borden en het eten was echt heerlijk. Voor herhaling vatbaar
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het eten was lekker en de bediening erg vriendelijk. Een leuk restaurantje, de moeite waard om nog eens terug te gaan.
Het was een doordeweekse dag en vlak voor de Kerst, maar er was toch genoeg klandizie, dat zegt genoeg !
Franka S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het personeel was onvriendelijk en verleende geen service.
Wij raden dit restaurant niet aan omdat ze niet klantvriendelijk waren en geen interesse hadden in de behoefte van de klant.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Overheerlijk getafeld!
We hebben met 14 personen n uurtje of 4 gegeten en geborreld.
Super eten, heerlijke bijpassende wijnen en deskundig personeel.
Alles klopte. Complimenten!
j.verberne3 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Net als voorgaande keren weer geweldig lekker, ook met de AH kaarten merk je geen verschil, de keuze is beperkter maar ruim voldoende en voor elk wat wils.
Goede nette bediening en het was fijn vertoeven.
Wij gaan zeker weer terug.
France en Jan.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Er was genoeg te kiezen. Wel was het druk met grote groepen maar toch gezellig! Bediending was prima.
marja125 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk en met zorg klaargemaakte gerechten. We konden kiezen uit 3 voor-, hoofd-, en nagerechten. Bediening was zeer vriendelijk en ze hebben heerlijke wijnen, die we overigens eerst ook nog mochten proeven. We hebben een hele fijne avond gehad en gaan hier zeker nog vaak terug
monique23051 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heel aardig vriendelijk personeel erg behulpzaam met mijn rolstoel om zelfs de tafel even te verhogen. Vooraf heerlijk een mousserend wijntje gedronken, daarna een amuse van het huis heerlijke knolselderijsoep, daarna ons voorgerecht gerookte eendenborst salade die heel leuk opgediend was en ook lekker was! Daarbij lekker brood met olijfolie/zout en kruidenboter.
Toen ons hoofdgerecht, trouwens goed passende wijn bij de wildgerechten van mijn man en ik een heerlijke zoete muscat wijn. Mijn man had de hertenhachée, heel lekker, zelfs ik vond dat en ik hou niet van hachée. En ik had de bavette en draadjesvlees. Daarbij werd een heerlijke salade geserveerd die je zelf kon opscheppen en frites met mayonaise. De saus bij het vlees vond ik ietsjes te zuur, maar dat is persoonlijk!
Even wachten met het dessert was géén probleem, want wij waren met de taxbus en overal werd rekening mee gehouden dus toen wij het seintje gaven dat het dessert mocht komen kwam het ook netjes. Heerlijke bitterkoekjes parfait met een mousse erbij en mijn man had een merengue sinasappel taartje met yoghurt rozemarijn ijs. Gewoon niet de standaard menu's vind je hier wat wij juist erg prettig vinden!!! Prima wc voor invaliden zelfs aanwezig en heerlijk getafeld! We gaan er nog zeker weer een keer heen maar dan a la carte eten, want ze hebben een hele goede kaart en betaalbaar ook. Aanrader dus! Groetjes uit Helmond, WIlly en MOnique de Greef
MMuS .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten. En extra aantrekkelijk vanwege de AH actie, 2e menu gratis !
Gezellig druk. Wij gaan zeker nog eens terug.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prettige sfeer waarin een prijs/kwaliteit perfekt dinee geserveerd wordt met een zeer goede timing. Kortom: een aanrader.
kristinajouk .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het eten was echt heerlijk! Prima porties! Bediening was goed! Alleen vond ik dat het eten erg snel geserveerd werd. .....................................................................................................................................................................................................................................................................
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het AHmenu zag er goed uit. Genoeg keuze uit verschillende gerechten. De bediening was correct en informatief. Een aanrader voor een volgende keer.
Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Verrassend menu en goeie keuze voor heerlijk diner. Aanrader! Marloes
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Gerechten zagen er zeer verzorgd uit. Mooie keuze van vis of vlees en wild in het AH menu. Prima bediening, dus zeer tevreden gasten!
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hebben samen gezellig en heerlijk gegeten. vooral de gamba's in het voorgerecht waren top! We hadden een gezellige ronde tafel achter in het restaurant waardoor we lekker "privé" zaten. Kortom een avond die voor herhaling vatbaar is!