Gasterij Krabbendam

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Marja125 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk en met zorg klaargemaakte gerechten. We konden kiezen uit 3 voor-, hoofd-, en nagerechten. Bediening was zeer vriendelijk en ze hebben heerlijke wijnen, die we overigens eerst ook nog mochten proeven. We hebben een hele fijne avond gehad en gaan hier zeker nog vaak terug
Monique23051 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heel aardig vriendelijk personeel erg behulpzaam met mijn rolstoel om zelfs de tafel even te verhogen. Vooraf heerlijk een mousserend wijntje gedronken, daarna een amuse van het huis heerlijke knolselderijsoep, daarna ons voorgerecht gerookte eendenborst salade die heel leuk opgediend was en ook lekker was! Daarbij lekker brood met olijfolie/zout en kruidenboter.
Toen ons hoofdgerecht, trouwens goed passende wijn bij de wildgerechten van mijn man en ik een heerlijke zoete muscat wijn. Mijn man had de hertenhachée, heel lekker, zelfs ik vond dat en ik hou niet van hachée. En ik had de bavette en draadjesvlees. Daarbij werd een heerlijke salade geserveerd die je zelf kon opscheppen en frites met mayonaise. De saus bij het vlees vond ik ietsjes te zuur, maar dat is persoonlijk!
Even wachten met het dessert was géén probleem, want wij waren met de taxbus en overal werd rekening mee gehouden dus toen wij het seintje gaven dat het dessert mocht komen kwam het ook netjes. Heerlijke bitterkoekjes parfait met een mousse erbij en mijn man had een merengue sinasappel taartje met yoghurt rozemarijn ijs. Gewoon niet de standaard menu's vind je hier wat wij juist erg prettig vinden!!! Prima wc voor invaliden zelfs aanwezig en heerlijk getafeld! We gaan er nog zeker weer een keer heen maar dan a la carte eten, want ze hebben een hele goede kaart en betaalbaar ook. Aanrader dus! Groetjes uit Helmond, WIlly en MOnique de Greef
MMuS .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten. En extra aantrekkelijk vanwege de AH actie, 2e menu gratis !
Gezellig druk. Wij gaan zeker nog eens terug.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prettige sfeer waarin een prijs/kwaliteit perfekt dinee geserveerd wordt met een zeer goede timing. Kortom: een aanrader.
Kristinajouk .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het eten was echt heerlijk! Prima porties! Bediening was goed! Alleen vond ik dat het eten erg snel geserveerd werd. .....................................................................................................................................................................................................................................................................
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het AHmenu zag er goed uit. Genoeg keuze uit verschillende gerechten. De bediening was correct en informatief. Een aanrader voor een volgende keer.
Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Verrassend menu en goeie keuze voor heerlijk diner. Aanrader! Marloes
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Gerechten zagen er zeer verzorgd uit. Mooie keuze van vis of vlees en wild in het AH menu. Prima bediening, dus zeer tevreden gasten!
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hebben samen gezellig en heerlijk gegeten. vooral de gamba's in het voorgerecht waren top! We hadden een gezellige ronde tafel achter in het restaurant waardoor we lekker "privé" zaten. Kortom een avond die voor herhaling vatbaar is!
Avanos12 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Prima verzorgd. Jammer dat niet gewoon kraanwater geserveerd kan worden. Dat zou gewoon bij de service moeten horen.
Wilmarobert .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Aan onze vraag om een tafel die niet bij de koffiemachine lag werd voldaan. We hadden een mooi tafeltje aan de raamkant. De ontvangst was prettig. De amuse was lekker. Het door ons uitgekozen diner was lekker. De geadviseerde (huis)wijnen wit en rood waren voortreffelijk.
Vanloonlammers .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Rommelige bediening, duurde lang voordat we de menukaart kregen en dus uiteindelijk konden bestellen. Duurde lang voordat we uiteindelijk het eten op tafel hadden
Ton.groenevelt .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben er lekker gegeten in een gemoedelijke sfeer. De bediening was vriendelijk. Misschien door de drukte van de zaterdagavond, maar het duurde wel erg lang voor het dessert op tafel stond. Dat was het enige minpuntje.
Mjgondrie .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hebben afgelopen zondag 14 augustus heerlijk gegeten bij Gasterij Krabbendam.
Mijn man vond het hoofdgerecht ( eendenborst) en het voorgerecht, garnalen in een krokant laagje heel goed smaken. Ik had als hoofdgerecht kabeljauw met een ratatouille . Dat was voor mij het hoogtepunt. Dit alles vergezeld van een heerlijke fles Riesling wijn. Kortom heerlijk verwend die avond.
Wat wel jammer was , was dat we helemaal achterin zaten. Daar was het wat donker. Zeker gezien het mooie weer.
We zullen deze gasterij zeker bij vrienden en bekenden aanbevelen.
Jclmvanbijnen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zoals altyd lekker geeten en bediening was top.
Het restaurant zat vol dus dat zegt genoeg.
Twas een gezellig avondje.
De moeite waard om keer trug te komen.
Eerenbeemd .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten van het AH keuzemenu. Speciale eetwensen werd keurig rekening mee gehouden. De kazen waren erg lekker! Goede sfeer ook en mooi ingericht.
Flapje04truuslommen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het was in één woord geweldig!! Alles was super lekkere. Amuse carpaccio was heerlijk. Lekker stokbrood heerlijk vers .Voorgerecht carpaccio. .heerlijk. ribey super lekker. Dessert ijs met véél aardbeien. Lekker zoet.
Rjtkok1 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De dames genoten van de gamba's en de kabeljauw. Borden mooi opgemaakt met een saus van courgette. De heren genoten de carpaccio, en daarna de één een mooi opgediend stuk eendeborst, de ander een stoofpotje "blanquette van kalfsborst", verrassend lekker. Mooie porties niet te groot of te klein en vooral niet te zout.
Daarbij een frisse rode huiswijn, die de dames ook bij de vis goed smaakte. Het toetje "Aardbeien met ijs á la Romanoff" was een mooie afsluiting.
J.strik .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Goede keuken, gastvrije gastvrouw en nette bediening. Gerechten waren zorgvuldig en in overeenstemming met elkaar bereid.
Gonny1962 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Prachtig opgemaakte borden met heerlijke smaken erop..
Hele vriendelijke gepaste, bediening. Wil je een praatje kan dat, wil je dat niet voelen ze dat haarfijn aan. Super