Gasterij Krabbendam

Maria L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Fijne sfeer ( mede door fijn personeel) Heerlijke met zorg bereide gerechten, lekkere wijnen, SUPER! En zeker niet onbelangrijk , gratis parkeer plaatsen voor de deur.
Luci K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was erg lekker, vond dat er bij het stoofpotje wat te weinig puree en rode kool zat.
Bediening was wat rommelig, en het was wat te koud in de achterste ruimte.
Het is een AANRADER als je lekker wil tafelen.
tbeerens .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Echt aan te bevelen, heel leuk restaurant, vriendelijke bediening, erg smaakvolle gerechten, goede stoelen met armleuning, meer dan 3 uur plezier gehad
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Een betere kwaliteit/prijsverhouding zul je niet snel vinden! Dit is al jaren zo en stelt zelden teleur. Om iets te vieren of gewoon relaxed een lekker hapje eten.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Erg lekker gedineerd; gezellige sfeer in het restaurant, keurige en zeer vriendelijke ontvangst en bediening! Zeer aan te bevelen! Via AH-actie gereserveerd en een zeer goed keuzemenu gehad!
Anske B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het eten is lekker en wat er ook nog eens heel leuk en verzorgd uitziet. Een aanrader ! Zeker weten dat het niet bij een eerste keer blijft.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij reserveren vaak bij Krabbendam, omdat onze verwachtingen telkens weer worden bevestigd.
Wij komen er graag en gaan elke keer weer tevreden naar huis. Voor herhaling aanbevolen...
Freek S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij waren erg tevreden en zullen hun altijd aanbevelen aan onze vrinden. Service en kwaliteit kloppen en de ambiance isook goed
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Elke keer weer als we Krabbedam bezocht hebben we weer lekker gegeten en is de kwaliteit weer naar verwachting geweest. We gaan zeker weer terug.
ine3010 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben genoten van heerlijke en bijzondere gerechten! Ruime plaatsen en persoonlijke bediening!
Heel geslaagd! Aan te bevelen!
meije855 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gastvrij, vriendelijk personeel.
Het eten is van goede kwaliteit en de huiswijn is van een goede kwaliteit.
De kaart waar je uit kunt kiezen is divers. Wanneer je vegetarisch wilt eten moet je dit van te voren aangeven en wordt er specifiek iets voor je gemaakt. Een lekkere amuse met brood en boter als starter.
janny. V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Ben er al heel dikwijls geweest en het is er altijd goed.
Ga er ook heel graag heen en de mensen die ik heb meegenomen vondenhet allemaal geweldig
????????
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
HEEL LEKKER GEGETEN. HELE LEKKER CARPACCIO. HET RESTAURANT ZIET ER LEUK UIT, NIET TE GROOT,
WIJ GAAN ZEKER NOG EENS TERUG
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Sfeer goed eten prima bediening was goed het viel wel op dat hier veel oudere mensen komen eten en geen jeugd. Achtergrond muziek prima.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het was een prima avond. De prijs / kwaliteit verhouding van het eten was uitstekend. Het is een mooi restaurant. Er was een stagiaire in de bediening maar dat werd netjes gemeld aan tafel en dat was prima.
Hilly V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Voorgerecht(zalmbonbon) was echt van hoog niveau. Dat er bij de prima biefstuk standaard frietjes en een standaard salade werd geserveerd was enigsinds teleurstellend. Iets creatiefs met aardappel en iets met variatie groenten had alles meer uitstraling gegeven. Slechts één tafel in het restaurant was keurig gedekt met wit tafellaken en bij de rest at je van een placemat . Beetje verwarrend. Wil je nu een eetcafé zijn of een restaurant in de betere klasse?
Toos van B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Wij vonden het voor herhaling vatbaar, het was hulde aan de kok erg lekker en mooi gepresenteerd.
de bediening was vriendelijk dus goed
Toos
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Hadden al goede berichten gehoord over de Ktabbendam. AH-zegels gebruikt om kennis te maken. Goede ontvangst, erg lekkere blonde op tap, glaasje koude Spaanse soep als amuse. Daarna drie gangen met veel smaak. Wij komen vast nog eens terug en weer met goede vrienden!
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wat hebben wij gisteravond geweldig gegeten bij Gasterij Krabbendam! Alles was super lekker en ook onze kinderen hebben er van genoten. Wij komen zeker nog eens terug!