Gasterij Koningswinkelhof

Meer informatie over restaurant Gasterij Koningswinkelhof

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:00
P S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Met vaderdag bij Koningswinkelhof geweest. Erg leuk gelegen aan de rand van Valkenburg met prachtig uitzicht als je in de serre zit. De gerechten die we bestelden zagen er erg goed uit en waren heerlijk! We komen zeker eens terug voor de salades te proberen, want deze zagen er erg goed uit!
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Gelukkig nog op de valreep een tafeltje kunnen reserveren op zondagavond.
Het was er erg druk met de nodige groepen maar ondanks dat hoefden we niet lang op ons eten en drankjes te wachten en vinden ze hier ook nog de tijd voor een kwinkslag en komen tussendoor nog even vragen of het wel smaakt.
Heerlijk wildpotje gegeten van supermals vlees met mooi garnituur erbij. Partner had een uitstekende ossehaas. Lekkere huiswijn !
Hier voel je je nog echt gast .
We komen (uiteraard) terug.
Bryvon .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Op onze jaarlijkse (stroop)tocht dit keer bij Koningswinkelhof terecht gekomen om wild te eten.
Wat een prettige ervaring was het dit maal. Werkelijk heerlijk gegeten. Een redelijk ruime keuze, een prima inrichting en een omgeving die ongetwijfeld schitterend is. Maar dat konden wij 's avonds in december natuurlijk niet echt goed waarnemen. Wij komen echter beslist een keer terug want het is ons goed bevalllen. Enige minpuntje was misschien de wat al te joviale benadering van de bediening, dat mocht van ons wel wat minder. Maar dat deed niets af van het genot van een heerlijke wildmaaltijd.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Wat is dit toch een heerlijke plek. Uitzicht dat vijf sterren waard is, echt je wordt er vrolijk van. De bediening, snel en vriendelijk, We lunchten met twee simpele maar prima gerechten. We komen er graag.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Overdag in de winter en de hele dag door in de rest van het jaar een restaurant With a View. Je kijkt vanaf het terras over heel Valkenburg heen. Prachtig.
Het eten is er prima, redelijke keuze en ze gebruiken mooie producten. Ook echte Limburgse specialiteiten zoals zuur vlees en konijn op Limburgse wijze en veel wild op de kaart.
Voor een vegetariër is de keuze beperkt, mijn partner eet dan altijd maar weer een Val Dieu kaas salade. Jammer dat er geen ander gerecht op de kaart verschijnt. Volgens de website is het bespreekbaar, dat hebben we nog verzuimd. Het maakt dat we er niet zo vaak heen gaan, met meer keuze zou het ons favoriete restaurant kunnen zijn.
Een menu, drie gangen kost 32,50. dat is niet echt een eetcafé prijs, maar de kwaliteit is goed.
De bediening is super vriendelijk. De dames zijn oprecht aardig en de eigenaar stond deze keer in de keuken, maar die is ook altijd erg gastvrij.
Ik koos deze keer zuurvlees op Maastrichtse wijze. super betaalbaar en erg lekker met dikke frieten en sla en mooi vlees zonder vet. Pak er een mooi biertje bij, dat smaakt goed. Ze hebben keuze zat, ook van het fust.
Tja, voor mijn partner werd het weer Val Dieu.
De locatie en het eten is een echte aanrader voor wie Valkenburg bezoekt.
Jacomo2 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Met 6 personen genoten van een uitstekend 4 gangen diner in een smaakvolle omgeving. Carpaccio van hert, Jacobs schelpen, een duet van hert en wildzwijn en tenslotte een mooi dessert van diverse soorten ijs en mousse. Vlees mooi rosé, Uitstekende bij behorende wijn. En dat alles vlot en charmant gepresenteerd. Kortom: een echte aanrader. Jammer dat het al donker was. Het restaurant heeft een prachtig uitzicht over een van de Limburgse dalen... We komen er terug.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Vandaag lekker ruig gedaan. Met mijn broer en schoonzus "onderhoud" gedaan. Uit eten omdat we onze moeder, schoonmoeder, helpen en verzorgen. 3x het menu van december. Als een beloning voor onszelf.
Wij vinden dat we dan af en toe wel even wat mogen eten op een mooie locatie.
Dus nu bij de gasterij Koningswinkelhof. Ik was blij dat mijn broer iets anders moest kiezen dan zijn tournedo (die niet op de kaart stond) maar dan ook met zijn keuze (Wild ) wel tevreden was.
Super. Lekker gegeten en ik heb me als een baron gevoeld , die zijn door zijn jagers geschoten eigen wild mocht eten.
Wat een weelde op dit mooi plekje.
KlaasV80 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013

Na een fikse boswandeling door het prachtige Geuldal aangekomen in deze hooggelegen gasterij.
Lekker gezellige uitspanning met een schitterend uitzicht over het Geuldal.
Keurige, vriendelijke en vlotte bediening.
We hebben genoten van een uitgebreide, smakelijke maaltijdsalade met een heerlijke Italiaanse witte wijn uit Veneto.
Goede koffie en correcte prijzen.
We komen zeker terug voor een uitgebreidere maaltijd.
Anna62 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
locatie ( cq het uitzicht vanaf het terras) is geweldig. Ook de bediening is heel vriendelijk en toegankelijk. Het 3 gangen menu was heel goed, maar ik vind de prijs ( 32,50 euro) redelijk hoog voor een gasterij. Voor dat geld verwacht ik toch een iets meer aangekleed tafeltje bijvoorbeeld. Ik vind het meer een gelegenheid om te lunchen of op even een hapje te eten, maar niet echt een ambiance voor een 3 gangen menu.
Duifje1 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Leuke uitspanning met mooie vergezichten over het Valkenburgse heuvelland.
Jonge, maar, zeer aardige bediening.
Wij zouden het niet direkt een restaurant wilen noemen; het is lekker informeel met vers bereid eten, goede witte- en rode huiswijn uit het Italiaanse Veneto.
Wij aten hierbij rundercarpaccio, vervolgens scampi met pasta en Dame Blanche.
Geen culinair trapezewerk.
Kleine opmerking : te duur voor het gebodene.
Echter, de omgeving en hartelijke bediening maakt dit meer dan goed.
Duifje1
Woutervanduyn .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Na een heerlijk boswandeling hier 's avonds aangeschoven voor het diner.
Hooggelegen uitspanning met mooie vergezichten, vlotte sympathieke bediening en een gezellig, warm interieur.
Gulle gerechten, goed van smaak en vooral verse ingredienten.
Geen hogeschoolkeuken , goede recht toe rechtaan kwaliteit en verzorgde presentatie.
Heel goede Italiaanse huiswijnen, schappelijk in prijs.
We hebben genoten en komen zeer zeker terug
Bedankt, Wouter van Duyn
Gereadts .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
Vandaag gegeten bij deze geweldig gelegen gasterij! Het was een verademing, de ongedwongen sfeer die er hangt en de zeer vriendelijke bediening waardoor je je er erg welkom voelt!
Zelf heb ik konijn gegeten, die smaakte zoals oma het vroeger ook klaar maakte! Mijn metgezel heeft zijn sate ook met smaak gegeten. Heel goedkoop is het niet, maar gelet op de kwaliteit van het eten en de gezellige en gastvrije sfeer is het het geld dubbel en dwars waard! Een aanrader! Wij gaan zeker terug!