Gasterij Inkies

Meer informatie over restaurant Gasterij Inkies

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 21:30
Arlette L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De entourage is prachtig. Mooi gelegen met smaak ingericht. Heel jammer vind ik dat de gastvrouw waar het restaurant ook nog eens de naam van draagt, zo op de achtergrond aanwezig is. De hoofdrol is voor twee jonge serveersters die echt nog ervaring moeten opdoen. In eem dorp valt en staat het succes met een persoonlijke bedieningen die was er niet. Het eten was prima in orde. De kaasfondue echter werd niet verwarmd van onderaf dus de eerste happen waren prima maar al snel was koelde het af. Ik gaf als tip mee aan de serveerster dat kaasfondue meestal op een rechau oid wordt geserveerd zodat het warm en vloeibaar blijft. Op deze tip werd helemaal niet gereageerd, jammer! Kortom voor het eten kun je hier best naar binnenlopen maar voor een vriendelijke persoonlijke bediening hoef je hier niet naar toe.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Gisteravond zijn we, op aanraden van vrienden gaan eten bij gasterij inkies.
We werden hartelijk ontvangen en naar n sfeervol tafeltje begeleid.
Vlotjes kregen we de kaart en terwijl we de kaart bekeken werden we verrast met n heerlijke amuse.
Als voorgerecht kozen we de salade makreel en de escargots. (Fantastisch )
Als hoofdgerecht de steak du chef en de tongschar beide uit de kunst!
Het dessert was ook al een feestje!
Huisgemaakte arretjescake en n kaasplankje met heerlijke kaasjes en n goed glas oude kopce port.
Verder was de bediening top!!
Vlotjes en professioneel
Kortom, we komen graag weer terug naar dit sfeervolle plekje in het pittoreske midwolde!! Absoluut een aanrader!
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Ik kom graag bij gasterij Inkies.. Zowel voor lunch als diner. Het is een stijlvol en warm restaurant, met een top bediening. Het voelt als pure verwennerij om daar te eten.. Voor de lunch ben ik verslaafd aan hun clubsandwich! Net even anders als anders en daardoor zoveel lekkerder!! Voor het diner kan ik de entrecote aanraden! Om te zuigen... Heerlijk!!! Kortom het is een feestje om bij het team Inkies te eten.. En ik kom snel weer eens langs. Verheug me er nu al op!
HenkT .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
we hadden gereserveerd om 17.30 uur. We kregen al snel de menukaart en hebben een soep en hoofdgerecht gekozen. Na een kwartier kwam de soep. Niets bijzonders. Daarna hebben we 2 uur moeten wachten op ons hoofdgerecht. Na ruim een uur en 45 minuten vertrok een stel achter ons, die achteraf ook nog niet hadden gegeten. Wij hebben gevraagd hoe lang het nog zou duren. Binnen 8 minuten zouden wij ons hoofdgerecht hebben; na een kwartier (na dus 2 uur te hebben gewacht) zijn we vertrokken zonder dat we weten hoe ons hoofdgerecht zou hebben gesmaakt. Erg slechte service!
Bij de vraag waarom we vertrokken hebben we aangegeven dat we een suikerpatiënt bij ons hadden die inmiddels bijna onwel werd. De gastvrouw heeft ons aangegeven dat we dat aan hadden moeten geven. Misschien een nieuwe trend om, als je binnen 2 uur je hoofdgerecht wilt hebben, dat je dat vooraf aan moet geven.
C. B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Prachtig sfeervol restaurant!

Na een boswandeling even neergeploft bij inkies voor wijn en bitterballen. Het was zo gezellig dat we ook maar gelijk zijn gebleven voor het diner. Heerlijk gegeten!

We komen snel weer terug!
JoPB .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
We hebben heerlijk gegeten, vooraf soep gehad en als hoofdgerecht de steak en dit onder zeer vriendelijke bediening op een prachtige lokatie. Zeker na de laatste aanpassingen zeer sfeervol geworden.
Tot snel !
Janbak .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Matige kwaliteit door eenzijdigheid menu, waardoor prijs/kwaliteit niet in verhouding is. Hoofdgerecht met vooral aardappelgerechten (puree, frites en aardappelen als garnituur) en vooral sla bij voor- en hoofdgerecht. Rommelige bediening (3 verschillende serveersters). Eenzijdige achtergrondmuziek, dezelfde CD opnieuw. Rookruimte (afgesloten) in restaurant, waardoor geur van rook merkbaar is.
Pluisje36 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
13 februari heerlijk gegeten! Was er nog nooit geweest maar reden er langs en dachten kom we gaan eens kijken! Super goed ontvangen en we mochten een leuk romantisch plekje uitzoeken! Na een heerlijk wijntje te hebben gedronken kregen we een heel lekker amuse! Voorgerecht steak tartaar mooi opgemaakt smaakt was super! (Vaak is dat namelijk wat flauw) hoofdgerecht tong en een steak! Prima gebakken niks mis mee smaak was super! Na gerecht over geslagen want we zaten al goed vol! Verder heerlijke wijntjes gedronken! Super leuke bedieningen lekker vlot en gezellig! Nog even gesproken met de eigenaresse van de zaak, leuke vrouw! We komen zeker weer!

Inkies super bedankt voor een leuke en gezellige avond!
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Voor het eerst hier gegeten. Restaurant ligt op een mooie lokatie. Warme en rustige inrichting. Voldoende parkeerplaatsen. Landelijke sfeer. Bediening was prima. Eten was niet heel bijzonder. Geen groente, alleen een simpele salade, frietjes en aardappeltjes. Dat viel ons tegen. Amuse was prima en gaf wat toegevoegde waarde. We hebben geen dessert genomen.
Eduard13 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Heerlijk gegeten, zeer professioneel geholpen door een hele mooie gastvrouw die de eigenaar bleek te zijn. entrecote old school gegeten, goed gebakken en mooi opgemaakt bord. Na bitterkoekjes parfait mocht wel iets meer smaak aan, maar was heerlijk. Volgende keer ontvoer ik de gastvrouw, wat een toppertje!!
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Ik heb met een vriendin een hight tea gedaan. De scones en cupcake waren koud,droog en smakeloos. Groente taartje niet gaar. Alles werd geserveerd op een dienblad. Zat geen schoteltje onder de bonbons, onhygiënisch. Er stond een schaaltje kip kerrie om zo op ge eten ... Zonder toast of iets dergelijks. De ambiance is prachtig veel potentie. Eigenaresse zeer aardig en professioneel. We hoefde uiteindelijk niet te betalen. We hopen de volgende keer op verse producten.
Kris Z.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Erg lekker gegeten. Vis was iets te hard gegrild en er was te weinig saus bij. Varkensoester was goed. Vooraf en toe waren heerlijk!

Echt een plek om eens rustig te komen in de buurt
Soaksm .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Heerlijk gegeten ter afsluiting van de zomervakantie. Vlotte bediening en eerlijke gerechten voor een prima prijs. Zowel de vlees als de visgerechten waren prima qua smaak. Een van de eters heeft een zoutarm dieet. Hier werd prima op ingesprongen door bediening en keuken.
Rdijko .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Heerlijk gelunched op het terras. Verschillende lunchgerechten waaronder diverse (club)sandwiches, salades etc. Kwaliteit van de gerechten was goed, bediening netjes. verder een mooie plek op fietsroute langs het Leekstermeer met fijn beschut terras. Parkeren naast de deur. Gerechten wel redelijk aan de prijs.
Dekips .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Zaterdagavond 12/6 met een gezelschap hier gegeten. Geen erg uitgebreide kaart maar er was voor elck wat wils. Eten was prima: entrecôte mals, filet mignon met paddestoelen ook lekker, gebakken kabeljauw prima en heek met inktvisringen super. De enige vegetariër in ons gezelschap had mosterdsoep (goed) en een groentetaart (zeer smakelijk, wel eens anders meegemaakt). Desserts ook prima: tarte chocolat, parfait van cappucino, en de meringue met witte chocola. Koffie met verschillende bonbons in een kistje. Bediening over het algemeen heel goed, rustig en vriendelijk maar het lijkt me toch beter dat er niet te veel verschillende mensen aan tafel bedienen. We moesten helaas 2x om bestek vragen (puntje eraf). Sanitair uitstekend. Dus helemaal prima wat ons betreft. Ik kom graag terug.
Marjon D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Echt een prachtige plek om even te zitten, bediening vlot en leuk. Het eten scoort bij ons niet zo goed. We hebben geluncht, maar we hadden de indruk dat de kok met vakantie was. De tonijnsalade leek zo uit een emmertje te komen, de kaas was uitgedroogd aan de zijkant en het brood was brokkelig en had weinig smaak. Deze tent heeft enorm veel potentie en veel sfeer, maar voor het eten komen we voorlopig niet terug.
oosterpoorters .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Een aangename verrassing. Sinds een aantal maanden heeft een nieuwe uitbater de regie in dit restaurant over genomen. En dat is te merken.....
Het restaurant ligt sfeervol aan de voet van van de mooie kerk en vanaf het terras is het uitzicht top. Vanaf het terras loop je zo de nostalgische klinkerstraat op richting Nienoord. Binnen is ook alles rigoureus opgeknapt. Het straalt consequent doorgevoerde huiselijkheid uit waar je je direct thuis voelt. Vriendelijke ontvangst en je jas wordt direct aangenomen. Voldoende ruimte rondom de tafeltjes en gepaste muziek.
De kaart ( niet te uitgebreid ) ziet er goed uit en de uitbaatster ligt de gerechten vakkundig toe. Zowel de voor- als hoofd gerechten zijn goed in balans. De mosterdsoep met zalm en de salades en gevarieerd.De gerechten worden in een rustig tempo opgediend zodat er volop tijd is voor gesprekken aan tafel. De kok verstaat het bereiden van vis . De heekfilet ( toch niet het makkelijkst te bereiden ) met heerlijke pijlstaart inktvisringen is erg smakelijk. Alles wijst er op dat het personeel het vak beheerst.
Wij hebben een prima avond gehad en hebben dit restaurant toegevoegd aan ons favorietenlijstje.