Gasterij Het Packhuys

Speelhuislaan 150 4815 CJ Breda Nederland Kaart

Over restaurant Gasterij Het Packhuys

Gastvrijheid zoals je het in Breda gewend bent

Gasterij Het Packhuys staat voor een plek waar kwaliteit, gezelligheid en gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Kortom een plek waar iedereen zich al snel thuis zal voelen. Het menu verandert elk kwartaal omdat ze hier met de meest verse seizoensproducten koken. Hier werkt de witte brigade er aan om klassieke gerechten te combineren met uitdagende smaakcombinaties. Het beste van twee werelden!

Meer informatie over restaurant Gasterij Het Packhuys

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Voordelig
Anjabielars .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij hebben gereserveerd met AH bonnen.
Konden kiezen uit een keuze menu dat erg goed en voldoende was.
De bediening was vriendelijk en snel.
Zeker een aanrader!!!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, er zat voldoende tijd tussen de gangen.
Gezellige ambiance en vriendelijk personeel.
Zeker aan te raden!
Bredauit .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
gezellige plek om te gaan eten. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH-actie. Het standaard 3 gangen menu is ook voor de AH actie van toepassing dus niet zoals dikwijls een aangepast menu omdat het tweede gratis is. Veel keuze en een zeer goede kwaliteit van de gerechten. Geen supplementen voor frites en mayo. Prima bediening, het is niet chique maar bij een gasterij hoeft dat ook niet. Een uitstekende ervaring.
Coby C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Hebben het ah menu gekozen was super lekker
lekker voorgerecht keuze uit drie
hoofdgerecht was overheerlijk
bediening heel leuk
echt een aanrader wij gaan zeker terug .
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Erg gezellig, het eten was heerlijk, we hebben van alles genoten, de bediening was heel goed, zeer behulpzaam en correct. We komen hier zeker terug als we weer in de buurt zijn. Top zaak.
Carolafranken .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was erg warm. Bediening liet even te wensen over maar duizendmaal excuses maakte e.e.a goed! Verder was bediening uitstekend.
Pien18 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Met vrienden gegeten met de ah-actie. Er was volop keuze en zowel voor-hoofd-als nagerecht waren uitstekend.
Borden waren mooi opgemaakt. De bediening was erg vriendelijk. En het interieur zag er gezellig en warm uit. Dus eigenlijk pas het perfect te noemen.
Jorg V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima restaurant. Ik ben er al vaker geweest en het eten is altijd goed. Het personeel is vriendelijk en professioneel. Kortom een zeer positieve ervaring.
Marinus F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vriendelijke en behulpzame bediening. Gerechten smaakvol en vakkundig opgemaakt. Leuke, niet al te grote kaart
De gerechten waren erg goed. Dit restaurant kan ik iedereen aanbevelen.
Coby C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten we hadden het ah menu maar er was keuze genoeg was gezellige sfeer en we gaan zeker terug wij vonden het voortreffelijk
Pamfranken1 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Met gekregen lunchbon met waarde van €35 gegeten.Voor €31,25 besteld (was heerlijk)dus bijna €4,00 over.Gevraagd of we daar n koffie voor konden bestellen maar dat was n drankje dus niet.Jammer want bij de 3 gangen lunch stond wel koffie na,bij.De drankjes bij de lunch moet je ook betalen (fris)dus stoorde dat wel.dubbel verdiend zo.Vind het net t verschil in service, wat iedereen als prettig zal ervaren Tip!!
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het was erg druk en dan is het lastig om een gesprek te voeren. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten is van een goede kwaliteit, behalve de toast van de club sandwich zalm, die was vies en klef.
Irmanda .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het is een zeer gezellig restaurant, waar je voortreffelijk kunt eten. De bediening is altijd vrolijk, vriendelijk en alert. Komen langs om te vragen of het eten smaakt. Als je veganist of vegatariër bent, is dat ook geen probleem. Het is allemaal bespreekbaar. Vegatarisch staat wel op de kaart. Wat het eten betreft: ik heb er altijd heerlijk gegeten. Het is een echte aanrader om daar een keer te gaan eten. Ik kom er altijd graag. En als je wilt, kun je ook nog blijven slapen. Ze hebben ook een hotel dat "De Fabriek" heet. Twee in één.
Maylimbeek .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het was super
Bediening was zeer goed. Maaltijd keuze menu. In een woord HEERLIJK
we komen hier zeker terug.
Ik vond de Thaise soep heerlijk. Jammer genoeg kreeg ik van de kok niet het recept.
Pvanderrijk .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Voor visliefhebbers is het geboden menu zeker een aanrader! Volgende keer proberen we de vleesgerechten. Onze verwachting is dat deze ook oké zijn.
Johnbindels .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het was op zondag uiteraard erg rustig dus mogelijk heeft dat meegespeeld maar van het ontvangst tot aan het vertrek was de gastvrijheid uitstekend. Het was echt een avondje uit. Ook alles wat op tafel kwam smaakte perfect en werd heel smaakvol geserveerd. Er was niets wat voor verbetering in aanmerking komt. Wij zullen zeker nog een keer van de gastvrijheid gebruik gaan maken
Jcm.eestermans .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten. Goede keus en ook heel leuk opgediend.
Ook de bediening was heel aardig. We aten ook erg lekker in een gezellige omgeving.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Omirant .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Super!
Heel vriendelijke bediening, heerlijk eten en parkeergelegenheid voor de deur, mogelijkheid om binnen of buiten eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijke lunch genoten (giftforyou) met de vrouw. Soep naar keuze. Bijzonder lekkere soep (Pomodoro) vooraf. Daarna een broodje naar keuze. Broodje carparccio en een clubsandwich Packhuys. Last but not least wil ik de bijzondere vriendelijke bediening nog noemen. Bij elk bezoek aan onze tafel een gratis gemeende lach. Mooi!