Gasterij Het Packhuys

Speelhuislaan 150 4815 CJ Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij Het Packhuys

Gastvrijheid zoals je het in Breda gewend bent

Gasterij Het Packhuys staat voor een plek waar kwaliteit, gezelligheid en gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Kortom een plek waar iedereen zich al snel thuis zal voelen. Het menu verandert elk kwartaal omdat ze hier met de meest verse seizoensproducten koken. Hier werkt de witte brigade er aan om klassieke gerechten te combineren met uitdagende smaakcombinaties. Het beste van twee werelden!

Meer informatie over restaurant Gasterij Het Packhuys

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Yvette A.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij het Packhuys en alles zag er goed verzorgd uit. De kaart bied genoeg keuze mogelijkheden voor de AH actie, dus voor ieder wat wils. Dit restaurant is zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Het eten was weer als altijd, heel lekker. De gezellige uitstraling van het restaurant en de vriendelijke medewerkers doen het ook goed.
Mariette C.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Van de 3
Personen 2 personen een menu gehad. Achteraf bleek dat we geen nagerecht hebben genomen, wel een koffie / thee wat vervolgens wel in rekening werd gebracht. Vind ik niet klant vriendelijk.
vako .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het eten en de bediening was perfect, maar omdat het gisteren al benauwd binnen was ,zou ik investeren in een nieuw plafond met airco en dan tevens een vers likje verf op de muren.
Tosia G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Ik ben al vaker bij Packhuys gaan eten dus dat laat wel zien dat ik het daar erg naar mijn zin heb zowel qua eten als entourage
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekkere, met zorg bereide gerechten. AH actie biedt gevarieerde keuze. Je krijgt niet het idee dat ze bezuinigen op kwaliteit en hoeveelheid. Goede ervaring dus.
Aafke H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben ervan genoten en kommen over een tijdje weer.de bediening erg aardig lekkere amuse dat vinden wij altijd gezellig om mee te beginnen. Het eten was heerlijk en de kaart kan je makkelijk uit kiezen.
hma.duijvelaar .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
ik heb bij de vorige actie van ah (2016 )2 x bij het packhuijs gegeten en nu weer een fantastische maaltijd genoten
ook dit jaar blijft het niet bij 1 x en ga n volgende keer zeker weer lekker genieten van de heerlijke mosterdsoep, de biefstuk en het nagerecht
dus mensen
kom zelf maar proberen !!!!!! u krijgt spijt als u niet geweest bent

smakelijke groeten
leny d
jan.dalmaijer .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk op terras gegeten. Vriendelijke bediening. Ruim keuze menu. De mosterdsoep was overheerlijk, kon zeker tippen aan mosterdsoep uit Doesburg. Al met al een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het eten was goed de bediening vriendelijk en alert.
De sfeer van het restaurant huiselijk. Zeker een aanrader en een plaats waar we zeker zullen terug keren.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
We zijn met de ah actie bij het Packhuys gaan eten, omdat er allerlei lekkere gerechten op de menukaart staan. Nou daar hebben we echt geen spijt van gehad. We kregen een heerlijke amuse en daarna alle twee een heerlijk voorgerecht. Mijn man de gebakken mosseltjes en ik de zalm tompouce. We hebben bij elkaar geproefd, en alles was heerlijk.Op de hoofd en nagerechten was ook niets aan te merken, behalve dat het nagerecht met bessenmouse en ijs eigenlijk te veel was. Hierna nog een heerlijke koffie met garnituur en we zijn weer voldaan en tevreden naar huis gegaan.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
gewoon in een woord prima. Leuke vriendelijke bediening, die ook met je praten en grandioos eten.
Echt een aanrader, en om een keer terug te gaan.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
We hebben mijn verjaardag gevierd met een AH etentje in gasterij het Packhuijs en dat bleek een hele goede keuze! De buurt en omgeving is wat minder maar het eten en de bediening allebei helemaal SUPER ik kan niet anders zeggen. We hebben verrukkelijk gegeten, hadden ruim keus uit 4 verschillende voor- hoofd- en nagerechten, ook een belangrijke reden waarom we dit restaurant hadden uitgekozen via de AH restaurant aktie. Daarnaast, ook niet onbelangrijk, was de prijs-kwaliteit verhouding ook zeer zeker heel gunstig.
Niet alleen het eten was heerlijk, maar ook de bediening hebben we als uitermate vriendelijk en prettig ervaren.
We hebben erg genoten en komen graag nog eens terug. Wat ons betreft echt een aanrader, ook zonder AH aktie!
Myriammeke U.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Personeel erg gereserveerd en niet echt vriendelijk.
Wel 4x vragen of we nog wat wilden drinken, thee was nog maar net op.
Jammer, wel goed eten
Judith Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Leuk restaurant in een uniek pand met veel sfeer en vriendelijk personeel. Je gaat zeker niet met honger van tafel. Oftewel een aanrader
marlies99 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Gerechten waren niet alleen heerlijk zagen er ook prachtig uit. Zalmtompouce,vistrio en bosvruchtenmousse.
Zeker een aanrader. Compliment voor de kok
dave V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heel goed eten en een goede klantvriendelijke bediening.
Veel keuze in gerechten en een aantrekkelijk keuzemenu.
Klein minpuntje is dat er op het plafond vochtplekken zitten maar dit doet niets af aan de gezellige inrichting.
Zou er zo nog een keer gaan eten.
Corry B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Lekker gegeten en is voor herhaling vatbaar
leuke lokatie
Vriendelijk personeel
Voldoende keus en goede uitleg
We zullen dit bij vrienden zeker aanbevelen
Raymond M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Zeer prettige sfeer en alle mogelijkheid om te babbelen met elkaar onder het genot van een lekker bereide maaltijd. Ook fijn dat je gelijk naast de deur kunt parkeren zeker als iemand slechter ter been is.
Mia S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Gezellige ruimte, attente bediening, goed menu, kwaliteit prima!