Gasterij Het Packhuys

Speelhuislaan 150 4815 CJ Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij Het Packhuys

Gastvrijheid zoals je het in Breda gewend bent

Gasterij Het Packhuys staat voor een plek waar kwaliteit, gezelligheid en gastvrijheid hoog in het vaandel staan. Kortom een plek waar iedereen zich al snel thuis zal voelen. Het menu verandert elk kwartaal omdat ze hier met de meest verse seizoensproducten koken. Hier werkt de witte brigade er aan om klassieke gerechten te combineren met uitdagende smaakcombinaties. Het beste van twee werelden!

Meer informatie over restaurant Gasterij Het Packhuys

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Raymond M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Zeer prettige sfeer en alle mogelijkheid om te babbelen met elkaar onder het genot van een lekker bereide maaltijd. Ook fijn dat je gelijk naast de deur kunt parkeren zeker als iemand slechter ter been is.
Mia S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Gezellige ruimte, attente bediening, goed menu, kwaliteit prima!
Suus H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was heerlijk lekker gegeten
We hadden een plekje in het restaurant dat niemand ons kon storen dus heel romantische
Het was gewoon af
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een deel van de tijd waren er luidruchtige gesprekken aan de bar. De aankleding is heel druk: er staan veel fotootjes en er liggen heel veel dingen. De hoekjes komen wat benauwend over en de tafels staan dicht op elkaar,
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hadden een heel gezellige avond met elkaar. Attente en vriendelijke bediening. Lekker eten in een prima ambience. Zeker om naar terug tebgaan.
ink38 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Lekker gegeten, biefstuk was helaas een beetje taai, maar de scampi's waren erg lekker. Gezellige sfeer, zeer vriendelijke bediening en genoeg maar niet te veel tijd tussen de gangen. Zeker een restaurant om naar terug te gaan.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima restaurant. Goede sfeer, prima bediening en creatief opgediende gerechten! Leuk voor een gezellig avondje uit! De prijs-kwaliteitsverhouding is volledig in evenwicht met hetgeen je voor je neus krijgt.
P.C. J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij hebben lekker gegeten hoor. Menukeuze is gewoon goed, porties zijn ruim voldoende. Bediening prima. Wij komen er zeker nog eens terug.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het vlees was zeldzaam goed gebakken
anjabielars .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Leuke zaak, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Geen raar menu gewoon een heerlijk menu met een ruime keuze uit verschillende gerechten. Zalig
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij hebben gereserveerd met AH bonnen.
Konden kiezen uit een keuze menu dat erg goed en voldoende was.
De bediening was vriendelijk en snel.
Zeker een aanrader!!!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, er zat voldoende tijd tussen de gangen.
Gezellige ambiance en vriendelijk personeel.
Zeker aan te raden!
bredauit .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
gezellige plek om te gaan eten. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH-actie. Het standaard 3 gangen menu is ook voor de AH actie van toepassing dus niet zoals dikwijls een aangepast menu omdat het tweede gratis is. Veel keuze en een zeer goede kwaliteit van de gerechten. Geen supplementen voor frites en mayo. Prima bediening, het is niet chique maar bij een gasterij hoeft dat ook niet. Een uitstekende ervaring.
Coby C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Hebben het ah menu gekozen was super lekker
lekker voorgerecht keuze uit drie
hoofdgerecht was overheerlijk
bediening heel leuk
echt een aanrader wij gaan zeker terug .
adri K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Erg gezellig, het eten was heerlijk, we hebben van alles genoten, de bediening was heel goed, zeer behulpzaam en correct. We komen hier zeker terug als we weer in de buurt zijn. Top zaak.
carolafranken .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was erg warm. Bediening liet even te wensen over maar duizendmaal excuses maakte e.e.a goed! Verder was bediening uitstekend.
pien18 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Met vrienden gegeten met de ah-actie. Er was volop keuze en zowel voor-hoofd-als nagerecht waren uitstekend.
Borden waren mooi opgemaakt. De bediening was erg vriendelijk. En het interieur zag er gezellig en warm uit. Dus eigenlijk pas het perfect te noemen.
Jorg V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima restaurant. Ik ben er al vaker geweest en het eten is altijd goed. Het personeel is vriendelijk en professioneel. Kortom een zeer positieve ervaring.
Marinus F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vriendelijke en behulpzame bediening. Gerechten smaakvol en vakkundig opgemaakt. Leuke, niet al te grote kaart
De gerechten waren erg goed. Dit restaurant kan ik iedereen aanbevelen.
Coby C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten we hadden het ah menu maar er was keuze genoeg was gezellige sfeer en we gaan zeker terug wij vonden het voortreffelijk