Over het restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

Culinaire gerechten in het Oude Posthuys

Bij Gasterij het Oude Posthuys ervaar je gastvrijheid, professionaliteit en kwaliteit. De chef-kok werkt met streek en seizoensproducten waardoor je kunt genieten van (h)eerlijke en culinaire gerechten. Het restaurant is stijlvol en heeft een gemoedelijke, klassieke sfeer. Kom naar Leerdam en laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

alexversluis V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Diederik V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
aangenaam verrast door het 3 gangen verrassingsmenu!
peter H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima eten, prima bediening, parkeren viel niet echt mee, mogelijk omdat ik de binnenstad niet goed ken.
mieke L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijk bediening.
rinus58 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, voldaan aan het verwachtingspatroon.
Culinaire hoogstandjes. we doen het nog een keer over
Prima , ga zo door.
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Bediening is attent en vriendelijk.
Voorgerecht met de knolselderijsoep werd verrassend opgediend en smaakte voortreffelijk.
Hoofdgerechten tournedos en hert waren ook prima. Bijpassende garnituur is echter minimaal. Ook een kleine salade bij het hoofdgerecht zou eigenlijk niet mogen ontbreken, gezien de de toch wel forse prijs.
We kozen voor een karaf wijn. Aangezien we vaker een karaf wijn nemen, zijn we gewend dat hier 4 glazen uit gaan, de hoeveelheid is dan 0.5 liter. Hier vonden we het wel krapjes. Op de rekening bleek het uiteindelijk te gaan om 0.35 liter, dus nog niet eens 1.5 glas per persoon. Resumerend een prima restaurant met goede ambiance. Men moet echter opletten zich niet uit de markt te prijzen. Aangezien we vaker buiten de deur eten, weten we dat vergelijkbare kwaliteit elders lager geprijsd is.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Geweldige ambiance in een oud postkantoor, het eten: een feest om naar te kijken en uitstekende combinaties en smaak! In een woord: geweldig!
zcvonk .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Zijn hier voor het eerst en met de AH restaurantactie wezen eten.
Is heel goed bevallen en komen zeker een keer terug. Wachttijd niet te lang.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben genoten van de mooie en smaakvolle gerechten in een fijne, ontspannen sfeer. Zeer mooie presentatie tot in de puntjes verzorgd.
greetkastelijn .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De ontvangst professioneel, vriendelijk en heel prettig. Mooie sfeervolle zaak, fijne stoelen en goed personeel. De gerechten waren heerlijk, mooi en vakkundig klaargemaakt. De wijn was voortreffelijk en de glazen royaal gevuld. Wij komen zeker terug!
Anneke en Wout .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We werden vriendelijk welkom geheten, de jassen werden netjes aangenomen en vervolgens werden we naar de keurig gedekte tafel gebracht. Een goed begin in een mooie ambiance. We hadden bij de reservering aangegeven een 5-gangen chef-verrassingsmenu te willen en dat bleek een voortreffelijke keuze te zijn. Heerlijke gerechten en fijne wijnen die op professionele en zeer vriendelijke wijze werden geserveerd. Dankzij dit restaurant hebben wij een fantastische avond gehad. Alles klopte. Top!
mariopovinelli .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Was weer top , komen geregeld als er een actie van AH of actie van het posthuys zelf is eten hier . Kwaliteit en opmaak van de gerechten zijn altijd top !
Simon D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk eten, en een goede bediening. Op de gang was het wel wat rommelig en soms rumoerig vanwege een feest in een andere zaal.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij zijn hier wezen eten via de AH actie ,in dit gezellige restaurant de kwaliteit is prima we hebben ook nog een tussen gerecht besteld voor € 6,50 extra en hebben een heerlijke avond gehad
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De AH-actie gerechten waren door een professional samengesteld. Klopte allemaal. Ook het extra tussengerecht. Geen enkel punt van kritiek. De leerling van de bediening moest nog leren wat er precies op het bord lag maar daar werd achteraf nog begrip voor gevraagd. Kortom top.
m D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
het is jammer dat er geen andere kaart was ben eerder ook geweest met de ah zegels en toen hadden ze de keuze uit hetzelfde menu. ik zou verwachten dat het elke maand verschilt
wat we kregen was verder goed
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Helaas waren de mosselen niet goed, er bleven veel mosselen aan de schelp zitten en er waren er veel die gesloten bleven ook na een tweede keer opwarmen.
We hebben 1 van de 2 porties af hoeven rekenen helaas hierdoor niet lekkerder gegeten????.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Ons favoriete restaurant in Leerdam en tot gisteren waren we hier alleen geweest om te dineren, maar gisteren hebben we er voor het eerst geluncht en ook dat was weer een feestje! Heerlijke gerechten, goede bediening en alles was gewoon top!
Diederik V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Bekende plek en toch wordt je iedere keer weer verrast door de goede kwaliteit en diversiteit van de menukaart daarnaast is de service altijd uitstekend.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Niets op aan te merken was erg goed.
Ga je daar eten met een AH-actiekaart of zonder er is geen verschil in behandeling.
Dat kan ik niet zeggen bij enkele andere restaurants die meedoen aan de AH-actie.