Over het restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

Culinaire gerechten in het Oude Posthuys

Bij Gasterij het Oude Posthuys ervaar je gastvrijheid, professionaliteit en kwaliteit. De chef-kok werkt met streek en seizoensproducten waardoor je kunt genieten van (h)eerlijke en culinaire gerechten. Het restaurant is stijlvol en heeft een gemoedelijke, klassieke sfeer. Kom naar Leerdam en laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

• : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wat een fijn restaurant is dit. Het is voor de tweede keer dat we hier geweest zijn en weer is het heel goed bevallen.
Je wordt echt heel goed verzorgd en het eten is heerlijk. Net zoals de vorige keer hebben we ons laten verrassen door de kok met een 5gangen menu en hij of zij heeft ons niet teleurgesteld.
Het is wederom voor herhaling vatbaar.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk gegeten met onze dochters van 8 en 5.
Mooie gerechten, smaakvol bereid, aandacht voor de presentatie van de borden!
Voor de kinderen was de wachttijd soms wat lang, maar voor onszelf was de tijd tussen de gangen goed afgestemd.
Zeker een aanrader! De moeite waard om hier eens te gaan eten.
Wij komen vast een keer terug!
goeitje .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Hele leuke aanbieding. €25.00 voor 3 gangen . Alleen de wachttijd tussen de gangen mag iets langer wat ons betreft. Wij komen hier zeker terug
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij hebben een heel lekker valentijnsmenu op samen met een wijnarrangement. Het eten was heel goed bereid en de gerechten ook smaakvol. Tevens was de bijpassende wijn ook zeer lekker bij het menu. Zeker een aanrader!
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Voor deze gelegenheid hadden we een AH restaurantactie-bon. Keuze uit 2 gerechten per gang met de mogelijkheid een 4de gang toe te voegen. De beperkte keuze was voor ons geen probleem, het eten is hier altijd lekker, zowel vis als vlees. Bij het dessert werd een champagne bavarois geserveerd, helaas niet aan mij besteed. Was geen probleem. Ik kreeg een vervangend taartje en manlief had mazzel, want die mocht 'mijn' bavarois hebben. Top!
mariopovinelli .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Was weer geweldig en wederom een lekker samengesteld AH menu !
Wij en onze gasten gaan er zeker weer eens eten . Op naar de volgende actie binnenkort hoop ik .
bertvantoor2 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hebben genoten van ons 1e Kerstdagdiner in Het Oude Posthuys te Leerdam. Onze verwachting is helemaal uitgekomen. Het gehele diner was goed in balans en het wijnarrangement zeer goed samengesteld met een aantal verrassende wijnen. Het is niet goedkoop, daar moet je niet voor gaan. De hoge kwaliteit van het eten en de sfeer maakt de prijs meer dan waar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Genoten van sfeer en gerechten.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Ook deze keer weer heerlijk gegeten. We hebben het 3-gangen verrassingsmenu genomen. Er wordt rekening gehouden met voor- en tegenkeuren en je krijgt heerlijke dingen gepresenteerd. Bediening was vriendelijk en correct.
Hellybelly H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Mooi sfeervol restaurant , Wij werden hartelijk onthaald en naar onze plaats geleid, Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk gegeten van de kaart, hoewel de prijzen wel een beetje hoog liggen en vooral de wijn aan de dure kant. maar al met al toch voor herhaling vatbaar.
Gerko S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten, niet te veel / niet te weinig gekregen, goede service en een gezellig omgeving. Het beste restaurant om in Leerdam te gaan eten.
gert.bosch .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wat een heerlijke gerechten, en sommige direct aangepast aan onze wensen. TOPPIE TOPPIE TOPPIE Kunnen het aan iedereen aanbevelen .
B. D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Op woensdag 9 november 2016 waren wij met vrienden in Gasterij het oude Posthuys in Leerdam. We genoten er van een heerlijk diner, geboekt via de AH restaurantactie. Naar onze mening waren er geen concessies gedaan aan de kwaliteit van het diner i.v.m. deze actie. De presentatie, bereiding en smaak van de gerechten was zeer goed. Bovendien een extra pluim voor de bediening. We zullen dit restaurant zeker aanbevelen aan anderen. En wanneer wij zelf nog eens in de buurt zijn, weten we een goed adres om ons te laten verwennen. Fam. den Butter
claudia151 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gegeten met de AH actie. Keuze uit twee verschillende gerechten. Alle gerechten waren goed. Restaurant was gezellig druk. De tijd was goed gepland en keurige bediening.
gert.bosch .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Een hele lekkere maaltijd, door de AH actie betaalbaar. zeer goede wijnen. Geweldig. Hebben nog een kaart die we ook daar gaan inwisselen.
robvanschaik .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
combinatie van een vol restaurant en een feest in aangelegen zaal zorgde voor geluidsoverlast
Het eten en de bediening waren prima
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zeer goed en de menu kaart had een redelijk uitgebreide keuze( mag iets meer zijn), zeer goede bediening, zeer vaker voor herhaling vatbaar,zal het bij bekenden en overige aanprijzen
emarnts .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Van een drie gangenmenu genoten. Ivm AH actie keuze uit 2 heerlijke gerechten. Zag er ook mooi verzorgd uit. Het enigste minpuntje zijn de dure drankjes. Voor een kopje koffie €3,95 is best veel vind ik.
Personeel is super vriendelijk.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
voorde tweede maal mijn verjaardag in het Oude POSTHUYS gevierd en weer goed bevallen . ik kan dit restaurant van harte aanbevelen.
GerardenHeleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Gisteravond hier ongepland terecht gekomen. Wat een verrassing!! We zijn intussen best verwende eters, maar wij vonden het hier helemaal top! Een mooi terras aan het water (sloot), zeer aardige en attente bediening, bijzonder smaakvol eten en ook nog mooi opgemaakte borden. Incl. een heerlijk Chardonnay van de wijnkaart. Wij komen hier zeker terug en dan gaan we binnen de sfeer en het eten proeven! We hebben er nu al zin!!!