Over het restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

Culinaire gerechten in het Oude Posthuys

Bij Gasterij het Oude Posthuys ervaar je gastvrijheid, professionaliteit en kwaliteit. De chef-kok werkt met streek en seizoensproducten waardoor je kunt genieten van (h)eerlijke en culinaire gerechten. Het restaurant is stijlvol en heeft een gemoedelijke, klassieke sfeer. Kom naar Leerdam en laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

9,2

Jouw recensie over het restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

Rob A.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Prima restaurant, mooie locatie en een prima bediening. Gastvrij en een goede gevarieerde kaart. Kaasplankje is aan te bevelen en het verrassingsmenu (partner) was idd verrassend. Komen er graag weer terug
Gawin D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zand tussen de asperges, hoofdgerecht gort droog vlees, ijs bij dessert gekristalliseerd. Naast ‘dat hoort inderdaad niet’ geen excuses of enige compensatie. In tijden niet zo slecht gegeten. Wel een mooie locatie, al paste de muziek (pop/dance) totaal niet bij de klassiekere ambiance. Maakt de verwachting niet waar.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk gegeten, uitstekende bediening! Mooie locatie, gezellig terras. Inrichti g binnen stijlvol en gezellig. Voor herhaling vatbaar!!
Berty B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk. Het is een prachtig gebouw ,en heel mooi ingericht. En voor heel veel doeleinde te gebruiken.
Teunie V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We eten er regelmatig het is altijd top
Gisteren heerlijk asperge s gegeten zalig
chermaine D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Zeer prettige omgeving voor een heerlijk diner
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We komen hier vaker en hebben nooit iets te mopperen gehad. Echter, deze keer hebben we helaas wel wat op te merken. De prijs-kwaliteit verhouding is goed vanwege de 4=2 actie, anders was de score lager uitgekomen. De wachttijd tussen de gerechten was érg lang (ca. 3 kwartier, alleen de koffie kwam sneller), de lege borden stonden zo maar een half uur voor ons neus. In de tussentijd liep er niemand langs, ook niet om te vragen of we iets wilden drinken.
De kwaliteit van het eten was goed, behalve de rauwe lamsbout, die had van mij wel rosé gemogen, en de aardappelpuree. Die vond ik droog en had weinig smaak.
De presentatie van de gerechten was wat minder 'uitbundig' dan we gewend zijn, bijvoorbeeld bij het hoofdgerecht minder kleine "groenteverrassingen" en daardoor minder kleur op het bord.
Toen we bij het afrekenen aangaven dat niet alles naar wens was geweest, was de enige reactie: "Oh". De jongedame wist klaarblijkelijk niet hoe om te gaan met die reactie. Jammer want Het Oude Posthuys is normaal gesproken het beste (maar ook duurste) restaurant van Leerdam. We hopen dat dit een éénmalige dip is geweest.
Katrine P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Wij komen hier vaker en zijn elke keer zeer tevreden. Eten is erg lekker en service is top. Onze kinderen vinden het ook erg leuk om naar een echte restaurant te gaan.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Goede gerechten, heerlijk op smaak. Mooi geserveerd in een gezellige setting. Vriendelijk bedienend personeel. Heb er nu een aantal keer gegeten en is een echte aanrader.
Madelene B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten,goede stoelen en een prettige sfeer. De prijs vonden we wel te hoog: kleine porties, de prijzen vonden we niet helemaal passen bij de entourage.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
We hebben genoten van ons vijf gangen diner. Zoals trouwens iedere keer dat we eten bij 'het oude Posthuys'.
Alle smaken zijn op elkaar afgestemd, alles klopt!
Marjan O.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
We hebben het 5 gangen februari menu gehad dat was erg lekker.
Het personeel is heel vriendelijk.
. .
M. V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Leuk jubileum menu. Vriendelijk gebracht. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Bedankt.
Leuke ambiance in een oud postkantoor.
Teus S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het is een gezellig en sfeervol restaurant. Kwaliteit van eten en prijsverhouding zijn goed in balans. Wij hadden het feestmenu dat bestond uit 5 gangen daar betaal je 25 euro voor het was een smakelijk menu voor weinig geld. Fijne en smakelijke avond.
Lydia S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Ontzettend lekkere en aparte gerechten die stuk voor stuk ook nog eens prachtig werden opgediend. Zoiets eet je thuis niet dus een erg leuke ervaring.
jannie43 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Hebben wederom uitstekend gegeten. Twee weken geleden waren we hier ook, toen samen, nu zijn we met familie gegaan en ook zij waren zeer tevreden.
B. V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
heerlijk gegeten . We hadden metz,n allen voor het jubileum menu gekozen en het was genieten.
De bediening is ook erg vriendelijk.
Je wordt als klant echt verwend.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
perfecte menu voor een perfecte prijs
Livia2013 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gisteravond geweest met 4 personen het menu van € 25,00. Was geweldig lekker allemaal!! Gewoon TOP.
Bediening erg goed en vriendelijk.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
We hebben genoten van het feestmenu in februari 2018! De gerechten waren heerlijk en een streling voor het oog!