Over het restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

Culinaire gerechten in het Oude Posthuys

Bij Gasterij het Oude Posthuys ervaar je gastvrijheid, professionaliteit en kwaliteit. De chef-kok werkt met streek en seizoensproducten waardoor je kunt genieten van (h)eerlijke en culinaire gerechten. Het restaurant is stijlvol en heeft een gemoedelijke, klassieke sfeer. Kom naar Leerdam en laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

• : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 16:00

Aline S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Verrukkelijk gegeten. Smaakvolle presentatie gerechten Klasse bediening Heerlijk buiten gedineerd . Van begin tot het eind genieten
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
mooi opgemaakte heerlijke gerechten, hier wordt de gast nog echt verwend door een voortreffelijke kok. Attente vriendelijk bediening, kortom alles perfect in orde, voor herhaling vatbaar.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hadden op een zondagavond om 21u gereserveerd en waren dan ook de laatste klanten , de anderen waren al weg, want in Nederland eet men toch iets vroeger dan bij ons. Desalniettemin werden we meer dan prima bediend in deze mooie zaak. Het eten was picobello en de wijnkeuze per glas, was uitstekend , we dronken een lekkere pinot noir uit de Bourgogne. Niet onbelangrijk voor het langer tafelen : Heel comfortabele stoelen ! Top!
Richarda A.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Vriendelijk en professionele sfeer, verfijnde gerechten. Zeer de moeite waard. We bevelen dit restaurant zeker aan bij vrienden en bekenden. Parkeermogelijkheden zouden beter geregeld kunnen zijn.
annemieke O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
mooi keuzemenu samengesteld.
Het was erg smakelijk, mooi opgemaakte borden met verfijnde details.
we hebben ervan genoten!
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Vriendelijke bediening. Prijs aan de bovenkant waardoor waardering lager. Goede, uitgebalanceerde gerechten met een mooie keus van de sommelier. Geen uitgesproken verrassingen, maar zeker een bezoekje waard.
Ellis L.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Het is een gezellig fijn restaurant.
Bediening is vriendelijk.
Wij hebben er heerlijk gegeten met de AH actiezegeltjes.
Hadden zelfs 2 keuze menu.
Gaan er zeker vaker eten.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Sfeer volle accomodatie. Heerlijke gerechten van een goede kwaliteit. Prettige bediening met kennis van zaken. Het was echt een fijn avondje uit, waarvan we met een goed gevoel zijn weg gegaan
edgar H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We gingen voor de asperges, gewoon standaard met ham, botersaus en aardappel. Mooie botermalse asperges met een voortreffelijke ham, precies zoals het hoort. De toetjes voortreffelijk. Crème Catalane en Yoghurt/hangop dessert. Allemaal met veel zorg bereid en opgemaakt. Iets prijziger dan gemiddeld, maar met deze kwaliteit is dat het zeker waard.
Ruth G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Zoals we gewend zijn was het wederom zeer smakelijk en verrassend lekker. De bediening is ook altijd erg prettig, vriendelijk en gastvrij. Het AH restaurantactiemenu was erg goed. Zeker een aanrader!
Marry B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wachttijd was echt te lang. voorgerecht pas na 1,5 uur. Nagerecht hebben we daarom gelijk gevraagd na het hoofdgerecht. In totaal ruim 3 uur gezeten. We kregen de indruk dat door de restaurantactie de wachttijden bewust langer zijn zodat er meer gedronken wordt.
peddymauritz .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima bediening gezellig terras en rustige omgeving.Wij hebben fantastisch gegeten en wij gaan zeker nog een keer terug.Wij kunnen het iedereen aanraden.
LGF .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
met de AH bon hier gegeten, prima menu, we hebben samen alles geprobeerd en was allemaal heerlijk!! ook zonder bon gaan we hier nog eens terug, was erg goed!
corriedh .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Bij toeval naar dit restaurant gegaan, omdat we in de buurt kamperen. Maar absoluut geen spijt van, integendeel. Heerlijk gegeten. Voor de AH actie had men een apart menu, maar genoeg keus. De smaak van de gerechten was uitstekend, maar de opmaak van de borden was helemaal geweldig. Ware kunststukjes! Eerst gewoon even kijken en dan pas beginnen!
jpmscheer .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Zoals,gewoonlijk goede kwaliteit gezellige omgeving net kundig presoneel lekkere gerechten mooie balans prettige sfeer zeker een aanrader
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Ik was er om half 8, mijn reservering via Iens was niet bekend. 20 minuten later alsnog een tafel, daarvoor geparkeerd in de salon waar niemand was, het was dat mijn afspraak verlaat was. We komen de 3 gangen met wijnarrangement. Voor en dessert heerlijk, de ossenhaas tot lever gebakken jammer. De wijn niet bijzonder fijn, de witte te koud en de rode Medoc wel erg zuur. Lekker maar niet super. Geen herhalingsgevaar, deels door de verschillende en niet bijster geïnteresseerde bediening.
hoek2 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten in goede ambiance. Mooi historisch pand, smaakvol ingericht. Amuse en voorgerecht verzorgd en lekker. Vooral het hoofdgerecht vis met couscous was overheerlijk!
Arina V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heel erg lekker gegeten. Is wat duurder maar heeft een prima prijs/ kwaliteits verhouding.
Zeker een volgend bezoek waard.
jpmscheer .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Als gewoonlijk goede sfeer aardige bediening perfecte service goede prijs kwaliteit verhouding mooie balans tussen de gerechten lekker wijntje
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Genoten van het 5 gangen verrassingsmenu van de chef, met bijpassend wijnarrangement. Mooi opgemaakte borden met heerlijke gerechten. Geen exclusieve ingrediënten, maar wel goed bereid en mooie combinaties. De keuze voor de wijnen bracht ons de wereld over en was aanvullend of juist bijpassend bij de gerechten, erg goed gekozen! We waren er op maandag, en dat was wel heel erg rustig (na 21:30 zat alleen ons gezelschap er nog...), maar mogelijk is het op andere dagen wat gezelliger.
Parkeren kan na 18:00 praktisch voor het restaurant, maar het station (en de gratis parkeerplaats daar) is nog geen 5 minuten lopen.
Zeker een aanrader en ik ga hier binnenkort zeker terugkomen.