Over het restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

Culinaire gerechten in het Oude Posthuys

Bij Gasterij het Oude Posthuys ervaar je gastvrijheid, professionaliteit en kwaliteit. De chef-kok werkt met streek en seizoensproducten waardoor je kunt genieten van (h)eerlijke en culinaire gerechten. Het restaurant is stijlvol en heeft een gemoedelijke, klassieke sfeer. Kom naar Leerdam en laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

9,1

Jouw recensie over het restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

Wilmy V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Fijne avond, heerlijk eten, prettige ambiance.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
We hebben gereserveerd naar aanleiding van de gerechten die op de menukaart van het restaurant op internet stonden. we hebben 80 km heen en 80 km terug gereden speciaal voor deze gerechten.
Maar toen we aankwamen bleek dat ze een andere kaart hebben sinds een paar weken....
Het was dus een grote teleurstelling dat de gerechten waarvoor we kwamen niet meer op de kaart stonden.
Ook deed men geen enkele moeite om te kijken wat er nog mogelijk was. De medewerker die ons ontving hoort niet in zo'n restaurant thuis. Degene die de bediening deed was goed en vriendelijk.
Teus S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Je kunt hier op een fijne en gezellige plek voor een prima prijs lekker eten. Voor feestdagen boeken moet je wel heel vroeg boeken al 2jaar op rij geprobeerd om eerste kerstdag te kunnen eten niet gelukt.
M V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
even zoeken naar een parkeerplaats, maar ruimschoots beloond door het heerlijke eten; elke keer wat nieuws en met veel smaak bereid.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Leuke plek, leuke sfeer, goed eten. Restaurant uitgekozen op basis van het cijfer (verder niet bekend in de omgeving) en we gingen tevreden en goed gevuld naar huis. Wat ons betreft een aanrader! Prijs-kwaliteit verhouding was prima voor de kwaliteit van het eten.
Shana S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker eten, gezellige tafel.
Vriendelijke bediening, telkens ook een zeer mooie uitleg bij het eten en de aangepaste wijn.
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Met een groep collega's heerlijk gegeten. Mooie porties, mooi opgemaakt en erg lekker. Inrichting en bediening zijn erg gezellig, maar het komt wel een beetje "groots" over, alsof er mee rekening gehouden is dat er elke moment een bus toeristen kan komen...
Ariaan H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Een foutje in de bestelling werd goed opgelost. Enige aandachtspunt: als de glazen leeg zijn werd dit niet opgemerkt.
alexversluis V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Jammer dat het erg rumoerig is verder zeer goed
Diederik V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
aangenaam verrast door het 3 gangen verrassingsmenu!
peter H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima eten, prima bediening, parkeren viel niet echt mee, mogelijk omdat ik de binnenstad niet goed ken.
mieke L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijk bediening.
rinus58 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, voldaan aan het verwachtingspatroon.
Culinaire hoogstandjes. we doen het nog een keer over
Prima , ga zo door.
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Bediening is attent en vriendelijk.
Voorgerecht met de knolselderijsoep werd verrassend opgediend en smaakte voortreffelijk.
Hoofdgerechten tournedos en hert waren ook prima. Bijpassende garnituur is echter minimaal. Ook een kleine salade bij het hoofdgerecht zou eigenlijk niet mogen ontbreken, gezien de de toch wel forse prijs.
We kozen voor een karaf wijn. Aangezien we vaker een karaf wijn nemen, zijn we gewend dat hier 4 glazen uit gaan, de hoeveelheid is dan 0.5 liter. Hier vonden we het wel krapjes. Op de rekening bleek het uiteindelijk te gaan om 0.35 liter, dus nog niet eens 1.5 glas per persoon. Resumerend een prima restaurant met goede ambiance. Men moet echter opletten zich niet uit de markt te prijzen. Aangezien we vaker buiten de deur eten, weten we dat vergelijkbare kwaliteit elders lager geprijsd is.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Geweldige ambiance in een oud postkantoor, het eten: een feest om naar te kijken en uitstekende combinaties en smaak! In een woord: geweldig!
zcvonk .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Zijn hier voor het eerst en met de AH restaurantactie wezen eten.
Is heel goed bevallen en komen zeker een keer terug. Wachttijd niet te lang.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben genoten van de mooie en smaakvolle gerechten in een fijne, ontspannen sfeer. Zeer mooie presentatie tot in de puntjes verzorgd.
greetkastelijn .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De ontvangst professioneel, vriendelijk en heel prettig. Mooie sfeervolle zaak, fijne stoelen en goed personeel. De gerechten waren heerlijk, mooi en vakkundig klaargemaakt. De wijn was voortreffelijk en de glazen royaal gevuld. Wij komen zeker terug!
Anneke en Wout .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We werden vriendelijk welkom geheten, de jassen werden netjes aangenomen en vervolgens werden we naar de keurig gedekte tafel gebracht. Een goed begin in een mooie ambiance. We hadden bij de reservering aangegeven een 5-gangen chef-verrassingsmenu te willen en dat bleek een voortreffelijke keuze te zijn. Heerlijke gerechten en fijne wijnen die op professionele en zeer vriendelijke wijze werden geserveerd. Dankzij dit restaurant hebben wij een fantastische avond gehad. Alles klopte. Top!
mariopovinelli .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Was weer top , komen geregeld als er een actie van AH of actie van het posthuys zelf is eten hier . Kwaliteit en opmaak van de gerechten zijn altijd top !