Over restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

Culinaire gerechten in het Oude Posthuys

Bij Gasterij het Oude Posthuys ervaar je gastvrijheid, professionaliteit en kwaliteit. De chef-kok werkt met streek en seizoensproducten waardoor je kunt genieten van (h)eerlijke en culinaire gerechten. Het restaurant is stijlvol en heeft een gemoedelijke, klassieke sfeer. Kom naar Leerdam en laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

• : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Gert.bosch .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wat een heerlijke gerechten, en sommige direct aangepast aan onze wensen. TOPPIE TOPPIE TOPPIE Kunnen het aan iedereen aanbevelen .
B. D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Op woensdag 9 november 2016 waren wij met vrienden in Gasterij het oude Posthuys in Leerdam. We genoten er van een heerlijk diner, geboekt via de AH restaurantactie. Naar onze mening waren er geen concessies gedaan aan de kwaliteit van het diner i.v.m. deze actie. De presentatie, bereiding en smaak van de gerechten was zeer goed. Bovendien een extra pluim voor de bediening. We zullen dit restaurant zeker aanbevelen aan anderen. En wanneer wij zelf nog eens in de buurt zijn, weten we een goed adres om ons te laten verwennen. Fam. den Butter
Claudia151 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gegeten met de AH actie. Keuze uit twee verschillende gerechten. Alle gerechten waren goed. Restaurant was gezellig druk. De tijd was goed gepland en keurige bediening.
Gert.bosch .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Een hele lekkere maaltijd, door de AH actie betaalbaar. zeer goede wijnen. Geweldig. Hebben nog een kaart die we ook daar gaan inwisselen.
Robvanschaik .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
combinatie van een vol restaurant en een feest in aangelegen zaal zorgde voor geluidsoverlast
Het eten en de bediening waren prima
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zeer goed en de menu kaart had een redelijk uitgebreide keuze( mag iets meer zijn), zeer goede bediening, zeer vaker voor herhaling vatbaar,zal het bij bekenden en overige aanprijzen
Emarnts .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Van een drie gangenmenu genoten. Ivm AH actie keuze uit 2 heerlijke gerechten. Zag er ook mooi verzorgd uit. Het enigste minpuntje zijn de dure drankjes. Voor een kopje koffie €3,95 is best veel vind ik.
Personeel is super vriendelijk.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
voorde tweede maal mijn verjaardag in het Oude POSTHUYS gevierd en weer goed bevallen . ik kan dit restaurant van harte aanbevelen.
GerardenHeleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Gisteravond hier ongepland terecht gekomen. Wat een verrassing!! We zijn intussen best verwende eters, maar wij vonden het hier helemaal top! Een mooi terras aan het water (sloot), zeer aardige en attente bediening, bijzonder smaakvol eten en ook nog mooi opgemaakte borden. Incl. een heerlijk Chardonnay van de wijnkaart. Wij komen hier zeker terug en dan gaan we binnen de sfeer en het eten proeven! We hebben er nu al zin!!!
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Lunch buiten op een gezellig terras,,een caesarsalade en clubsandwich gegeten. De caesarsalade goed gevuld en erg lekker met brood en boter heerlijk vers. De clubsandwich een hele hap met heerlijke frietjes. Lekker vers en licht geroosterd brood goed gevuld met lekkere stukjes kipfilet krokant gebakken spek ei sla alles wat je van een clubsandwich verwacht. Was niet de goedkoopste ooit gegeten maar zeker wel de beste.
Kloppenborg .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hebben een fijne avond gehad.
Heerlijk gegeten en een heel goede bediening.
De wijn die wij er bij gekozen hadden, die op de menu kaart stond, was een uitstekende keuze bij het vlees- en visgerecht.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Neergestreken in verband met de Terrassentrofee van AD DE DORDTENAAR.
Het terras ziet er heel verzorgd uit , aandacht aan besteed. Men heeft een mooie kaart met een aantal zaken die "home-made " zijn. Er is een attente , vriendelijke bediening.
Gezien de planning deze middag was het bezoek aan de korte kant.Nieuwsgierig als ik ben, ben ik toch ook in het restaurant wezen rondkijken.Ook daar is aandacht aan besteed aan het geheel. Aan terras en inrichting kunnen een aantal zaken , die ik de laatste jaren bezocht heb een voorbeeld nemen
Annmarks .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Alles was perfect, inclusief de presentatie van de gerechten. Smaak van alles was
voortreffelijk. Wij hebben buiten gezeten en het decor binnen kunnen wij niet goed beoordelen. De bediening was prima en zeer vriendelijk. Een geslaagd verjaardagsdiner.
Fransje1960 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk buiten op het terras gezeten. De bediening was uiterst vriendelijk en het eten was echt voortreffelijk. Het was niet alleen erg lekker smaakvol, maar ook nog erg mooi opgemaakt.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met AH actie gegeten. Vooraf prima eendenpaté, daarna tussengerecht coquilles met een heerlijke couscous, hoofdgerecht een mooi op de huid gebakken zeebaars en toe een mousse met rode vruchten en bolletje ijs. Alles prima bereid. Hier wordt goed gekookt. Bediening zeer vriendelijk en adequaat. Ga hier eten.
Hvdhave .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij vonden alles goed verzorgd , de bediening was goed en erg vriendelijk, het eten was verfijnd en erg lekker, ruim voldoende porties, niks was overdadig. We hebben heerlijk buiten gegeten. Ik zou het zeker aanraden
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met 3 zeer ervaren mede eters op het terras van het Oude Posthuys een prettige zomer avond beleefd. Voor ons een nieuwe menu een uitgebalanceerde kaart met ruime keus. Als amuse stukje carpaccio gevuld met pesto. Lekker... Een betaalbare wijnkaart. Vooraf werd attent aangegeven welke 2 wijnen niet beschikbaar waren. De keuze viel op Vermentino Agriolag welke perfect aansloot bij alle gerechten. De witlofsoep werd als erg lekker beoordeeld en de gamba´s en carpaccio met 2 stukjes buikspek kregen dezelfde beoordeling. Vervolgens 3 mooie porties kabeljauw.Het stuk Iers Rund was perfect geprepareerd. De lat erg hoog. Schotels feestelijk opgemaakt en de frites mooi gebakken..Wellicht nog onnodig aan te geven dat de desserts (Eclair en mooie kaasplank) ook dik in orde waren. Kortom weer een zeer geslaagde Oude Posthuys ervaring
Awaslander .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was prima! Achteraf op bon gekeken en meer drankjes berekend dan genuttigd. Dus voortaan gelijk kijken wat er op de bon staat.
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Met de AH actie een drie gangen diner op het terras. Vast menu met twee keuzes. Een drie gangen zomermenu staat op het bord voor €27. Dit menu kost €36. Wijn is erg prijzig, €5 - €6 voor een glas. Na een vriendelijk welkom duurde het erg lang voor we te eten kregen. Na een uur hadden we een amuse en klein voorgerecht gehad. Dat zou vlotter mogen. Jammer dat er op het terras gerookt mag worden, bij eten is dit niet fijn om mee te roken met andere gasten.
YolanSchroeder .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het zeer goede ervaring. Je voelde je meteen welkom. We hadden gereserveerd voor 6 personen, waarvan 1 in een rolstoel. Bij binnenkomst was de tafel klaar en er stonden netjes maar 5 stoelen. Dat maak je niet vaak mee. Meestal moet de stoel nog weggehaald worden.
We hadden via de AH restaurantbon gereserveerd. Het menu was heerlijk. De uitbreiding met het tussengerecht van coquilles een goede uitbreiding. Het personeel was erg virnedelijk en gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar