Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rilette van gerookte makreel, cremeaux van komkommer en dragon, tomaten coulis en kruidensla
      In basilicum gemarineerd rundvlees met krotkantjes van seranoham en parmezaan
      Licht gebonden paprikasoep
  • Hoofdgerechten
    • Parelhoen gevuld met zon gedroogte tomaat en mozzarella en rozemarijn. Met creme van pastinaak,
      Wijting filet met verse seizoengroenten en zachte mosterdsaus
      Taartje van rode biet en walnoten, gele lof en een loempia van feta, wortel, olijf en witte kool
  • Nagerecht
    • Parfait van rode bosvruchten, met verse aardbeien, Spongecake van framboos, creme fraiche en kletskop
      Selectie van jonge, rijpe en oude kaas soorten 3 soorten (supplement 3.50)

Over het restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

Culinaire gerechten in het Oude Posthuys

Bij Gasterij het Oude Posthuys ervaar je gastvrijheid, professionaliteit en kwaliteit. De chef-kok werkt met streek en seizoensproducten waardoor je kunt genieten van (h)eerlijke en culinaire gerechten. Het restaurant is stijlvol en heeft een gemoedelijke, klassieke sfeer. Kom naar Leerdam en laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

9,3

Jouw recensie over het restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

Anja V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Eten was prima, vriendelijke bediening en ons hondje was welkom. Wat jammer was, wij bestelden 2 espresso na het diner, deze werd geserveerd met koekjes en bonbons. Leuke verrassing vonden wij. Echter op de rekening was wel 2 x koffie compleet gerekend en dus niet de alleen de 2 espresso die wij bestelden.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Beperkte keuzemogelijkheid. Als je geen vis lust valt er niets te kiezen. Erg jammer. Medewerkers wat afstandelijk niet zo gastvrij. Onze vorige ervaringen (zonder AH actie) waren veel beter. Gemiste kans.
José F.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
We zijn zeer tevreden.
Eten en bediening is top!
Komen graag terug!
José F.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Een dagje met vrienden vanuit Leerdam op de linge gevaren.
De dag afgesloten met een uitstekend etentje bij het oude posthuys, de deskundige vrolijke jonge bediening maakte ons dagje compleet????????als we weer eens in Leerdam komen gaan we zeker een vorkje prikken op dit fantastische adres!
Helene Z.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Goed restaurant met tafellinnen, en je kunt gewoon een karaf water krijgen
E. B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie. Kregen een lekkere amuse van het huis. En goede huiswijn. Dit alles in een prachtige gebouw en ambiance. Dus zeker aan te bevelen.
Jantine V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Het eten was super, vriendelijke en gastvrije bediening echt een aanrader!!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijke zomeravond, dus gezellig plekje aan het water. Het keuze-menu (van de AH-actie) en de gastvrijheid zijn super! Voor herhaling vatbaar. Parkeren kan gewoon t.o. het restaurant bij de Rabobank, hadden wij niet gezien. Aanrader!
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Mooi restaurant met goede stoelen. Uitstekende bediening. Prima eten en lekkere wijn.
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk buiten gegeten mooie gerechten
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Super avond gehad met geweldige gerechten Een echte aanrader
Hiske S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk eten, fijne bediening, en lekker aan het water gezeten.
Harma V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Speciaal menu voor AH actie. Zeker aan te bevelen
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Geweldig. Alles klopt. Geen liflafjes, gewoon heerlijk verrassend eten met voldoende variatie op je bord. Na 3 gangen zat ik echt goed vol. Wij zijn met de appie actie geweest en zijn blij dat we zo kennis hebben mogen maken met dit top restaurant. Wij komen uit de buurt en zullen zeker vaker terugkomen en dit restaurant aanbevelen! De originele prijs voor een 3 gangen menu is meer dan terecht, met de appie actie is het gewoonweg een koopje. Complimenten aan de bediening, we zijn vandaag zeer vriendelijk en prettig geholpen!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
De persoonlijke aandacht was beperkt. Ook de uitleg bij de gerechten was summier. Tja, niet echt oog voor de wensen van de gast. Een beetje meer inleving in de mens die er komt om leuk te eten zou zeker iets toevoegen.
Eten was oke
Leny T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijke verse, verrassend goede gerechten en een professionele kok.
De tafel van Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Gegeten in kader van AH actie. Prima verzorgd menu, waarbij eindelijk eens geen onderscheid werd gemaakt tussen actie en geen actie bezoekers. Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan!
Cindy D.
Lekker eten voor een redelijke prijs. Alleen jammer dat je voor extra frites extra moet betalen.
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Het eten voldeed aan onze verwachting.
Wim Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Bijzonder lekker gegeten en heel prettige bediening
B_right .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Weer een pareltje op culinair gebied gevonden! De passie voor eten en (h)eerlijke producten spat van het bord!!! Zoooo lekker dat mijn tafel gezelschap 3 maal vroeg 'kijkt er niemand?' En floep daar ging een vinger over t bord om de laatste smaken op te kunnen likken! Wat begon als een spontaan idee van 'even eten' leidde tot een ware smaak sensatie bij dit TOP restaurant, waar zowel de keuken brigade als de bediening weten hoe het werkt! ZEKER EEN AANRADER!!