Over het restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

Culinaire gerechten in het Oude Posthuys

Bij Gasterij het Oude Posthuys ervaar je gastvrijheid, professionaliteit en kwaliteit. De chef-kok werkt met streek en seizoensproducten waardoor je kunt genieten van (h)eerlijke en culinaire gerechten. Het restaurant is stijlvol en heeft een gemoedelijke, klassieke sfeer. Kom naar Leerdam en laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

• : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
mariopovinelli .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Was weer geweldig en wederom een lekker samengesteld AH menu !
Wij en onze gasten gaan er zeker weer eens eten . Op naar de volgende actie binnenkort hoop ik .
bertvantoor2 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hebben genoten van ons 1e Kerstdagdiner in Het Oude Posthuys te Leerdam. Onze verwachting is helemaal uitgekomen. Het gehele diner was goed in balans en het wijnarrangement zeer goed samengesteld met een aantal verrassende wijnen. Het is niet goedkoop, daar moet je niet voor gaan. De hoge kwaliteit van het eten en de sfeer maakt de prijs meer dan waar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Genoten van sfeer en gerechten.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Ook deze keer weer heerlijk gegeten. We hebben het 3-gangen verrassingsmenu genomen. Er wordt rekening gehouden met voor- en tegenkeuren en je krijgt heerlijke dingen gepresenteerd. Bediening was vriendelijk en correct.
Hellybelly H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Mooi sfeervol restaurant , Wij werden hartelijk onthaald en naar onze plaats geleid, Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk gegeten van de kaart, hoewel de prijzen wel een beetje hoog liggen en vooral de wijn aan de dure kant. maar al met al toch voor herhaling vatbaar.
Gerko S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten, niet te veel / niet te weinig gekregen, goede service en een gezellig omgeving. Het beste restaurant om in Leerdam te gaan eten.
gert.bosch .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wat een heerlijke gerechten, en sommige direct aangepast aan onze wensen. TOPPIE TOPPIE TOPPIE Kunnen het aan iedereen aanbevelen .
B. D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Op woensdag 9 november 2016 waren wij met vrienden in Gasterij het oude Posthuys in Leerdam. We genoten er van een heerlijk diner, geboekt via de AH restaurantactie. Naar onze mening waren er geen concessies gedaan aan de kwaliteit van het diner i.v.m. deze actie. De presentatie, bereiding en smaak van de gerechten was zeer goed. Bovendien een extra pluim voor de bediening. We zullen dit restaurant zeker aanbevelen aan anderen. En wanneer wij zelf nog eens in de buurt zijn, weten we een goed adres om ons te laten verwennen. Fam. den Butter
claudia151 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gegeten met de AH actie. Keuze uit twee verschillende gerechten. Alle gerechten waren goed. Restaurant was gezellig druk. De tijd was goed gepland en keurige bediening.
gert.bosch .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Een hele lekkere maaltijd, door de AH actie betaalbaar. zeer goede wijnen. Geweldig. Hebben nog een kaart die we ook daar gaan inwisselen.
robvanschaik .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
combinatie van een vol restaurant en een feest in aangelegen zaal zorgde voor geluidsoverlast
Het eten en de bediening waren prima
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zeer goed en de menu kaart had een redelijk uitgebreide keuze( mag iets meer zijn), zeer goede bediening, zeer vaker voor herhaling vatbaar,zal het bij bekenden en overige aanprijzen
emarnts .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Van een drie gangenmenu genoten. Ivm AH actie keuze uit 2 heerlijke gerechten. Zag er ook mooi verzorgd uit. Het enigste minpuntje zijn de dure drankjes. Voor een kopje koffie €3,95 is best veel vind ik.
Personeel is super vriendelijk.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
voorde tweede maal mijn verjaardag in het Oude POSTHUYS gevierd en weer goed bevallen . ik kan dit restaurant van harte aanbevelen.
GerardenHeleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Gisteravond hier ongepland terecht gekomen. Wat een verrassing!! We zijn intussen best verwende eters, maar wij vonden het hier helemaal top! Een mooi terras aan het water (sloot), zeer aardige en attente bediening, bijzonder smaakvol eten en ook nog mooi opgemaakte borden. Incl. een heerlijk Chardonnay van de wijnkaart. Wij komen hier zeker terug en dan gaan we binnen de sfeer en het eten proeven! We hebben er nu al zin!!!
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Lunch buiten op een gezellig terras,,een caesarsalade en clubsandwich gegeten. De caesarsalade goed gevuld en erg lekker met brood en boter heerlijk vers. De clubsandwich een hele hap met heerlijke frietjes. Lekker vers en licht geroosterd brood goed gevuld met lekkere stukjes kipfilet krokant gebakken spek ei sla alles wat je van een clubsandwich verwacht. Was niet de goedkoopste ooit gegeten maar zeker wel de beste.
kloppenborg .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hebben een fijne avond gehad.
Heerlijk gegeten en een heel goede bediening.
De wijn die wij er bij gekozen hadden, die op de menu kaart stond, was een uitstekende keuze bij het vlees- en visgerecht.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Neergestreken in verband met de Terrassentrofee van AD DE DORDTENAAR.
Het terras ziet er heel verzorgd uit , aandacht aan besteed. Men heeft een mooie kaart met een aantal zaken die "home-made " zijn. Er is een attente , vriendelijke bediening.
Gezien de planning deze middag was het bezoek aan de korte kant.Nieuwsgierig als ik ben, ben ik toch ook in het restaurant wezen rondkijken.Ook daar is aandacht aan besteed aan het geheel. Aan terras en inrichting kunnen een aantal zaken , die ik de laatste jaren bezocht heb een voorbeeld nemen
annmarks .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Alles was perfect, inclusief de presentatie van de gerechten. Smaak van alles was
voortreffelijk. Wij hebben buiten gezeten en het decor binnen kunnen wij niet goed beoordelen. De bediening was prima en zeer vriendelijk. Een geslaagd verjaardagsdiner.
Fransje1960 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk buiten op het terras gezeten. De bediening was uiterst vriendelijk en het eten was echt voortreffelijk. Het was niet alleen erg lekker smaakvol, maar ook nog erg mooi opgemaakt.