Over het restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

Culinaire gerechten in het Oude Posthuys

Bij Gasterij het Oude Posthuys ervaar je gastvrijheid, professionaliteit en kwaliteit. De chef-kok werkt met streek en seizoensproducten waardoor je kunt genieten van (h)eerlijke en culinaire gerechten. Het restaurant is stijlvol en heeft een gemoedelijke, klassieke sfeer. Kom naar Leerdam en laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

Zondag vanaf 16:00

Jouw recensie over het restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De AH-actie gerechten waren door een professional samengesteld. Klopte allemaal. Ook het extra tussengerecht. Geen enkel punt van kritiek. De leerling van de bediening moest nog leren wat er precies op het bord lag maar daar werd achteraf nog begrip voor gevraagd. Kortom top.
m D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
het is jammer dat er geen andere kaart was ben eerder ook geweest met de ah zegels en toen hadden ze de keuze uit hetzelfde menu. ik zou verwachten dat het elke maand verschilt
wat we kregen was verder goed
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Helaas waren de mosselen niet goed, er bleven veel mosselen aan de schelp zitten en er waren er veel die gesloten bleven ook na een tweede keer opwarmen.
We hebben 1 van de 2 porties af hoeven rekenen helaas hierdoor niet lekkerder gegeten????.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Ons favoriete restaurant in Leerdam en tot gisteren waren we hier alleen geweest om te dineren, maar gisteren hebben we er voor het eerst geluncht en ook dat was weer een feestje! Heerlijke gerechten, goede bediening en alles was gewoon top!
Diederik V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Bekende plek en toch wordt je iedere keer weer verrast door de goede kwaliteit en diversiteit van de menukaart daarnaast is de service altijd uitstekend.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Niets op aan te merken was erg goed.
Ga je daar eten met een AH-actiekaart of zonder er is geen verschil in behandeling.
Dat kan ik niet zeggen bij enkele andere restaurants die meedoen aan de AH-actie.
Harmen D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten van het AH menu. De sfeer is gezellig en het eten luxe en verrassend. Goede en vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We aten hier voor het eerst. Het is ons zeer goed bevallen. Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. We komen zeker nog eens terug.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Keuze uit het eten is beperkt, maar wat geserveerd wordt is heerlijk.
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Vanavond weer fantastisch gegeten.
Van voorgerecht tot dessert top. Een feestje op het bord en voor de smaakpapillen. Steeds wisselende kaart. Nu de derde keer dat wij hier eten. Ik kom hier beslist nog weer eens terug. Vriendelijke uiterst correcte bediening. Ook met allergie wordt goed rekening gehouden en waar nodig aangepast. Gezellige ambiance.
AOR .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Na een vriendelijke ontvangst door de gastvrouw werden wij naar onze tafel aan het raam geleid. Daar konden wij kiezen uit vlees of vis. De ene helft ging voor vlees de andere voor vis. Vooraf kregen wij een amuse aangeboden die erg lekker was. De borden waren feestelijk opgemaakt en de gerechten waren fantastisch. Het nagerecht was ook geweldig. Al met al een feestelijk besluit van een geweldige fietsdag. Wij komen als de bloesem aan de bomen zit hier zeker terug.
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Prima eten, drinken, sfeer etc. Voor mij is de bediening vaak de reden om wel of niet terug te gaan naar een eetgelegenheid. De dames van de bediening voelden precies aan hoe mijn gast en ik benaderd wilden worden. Compliment! Gelegenheid om vaker heen te gaan.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een bijzonder gezellige en goede plek om op je gemak heerlijk te eten met name de ruimte is heerlijk.
Ondanks de actiebonnen geen verschil in behandeling.
donald.rolly .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
zoals altijd , weer heerlijk gegeten, deze keer met de AH restaurantactie.
Het tussengerecht, buikspek met garnalen is een absolute aanrader.
de rest ook heerlijk.
w.stegeman .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
De keukenbrigade heeft uitstekend gepresteerd.
Bij de AH actie wordt een speciale menukaart gehanteerd, n.l. voorgerecht en hoofdgerecht keuze: 1 gerecht bestaand uit vis of vlees. Nagerecht ook twee keuzen: tiramisu of kaasplankje. Ik heb ze, gezien de kwaliteit van dit restaurant, geadviseerd de klant van de gehele kaart te laten kiezen en een standaard menu (ik dacht € 39,50) als korting te geven. Hogere omzet voor hun en voor de klant ruimere keuze.
De gastvrouw Antoinette en haar collega hebben hun functie helemaal waargemaakt.
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Mooi opgemaakte borden met heerlijk eten. Ruim restaurant in een mooi oud pand met goede stoelen en de bediening was ook vlot.
jan-nijssen .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Goede ontvangst. Attente, vriendelijke bediening.
Goede kwaliteit/prijs verhouding. Voldoende afwisseling van gerechten.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Vanavond met een AH-restaurantactie-bon in de tas naar binnen. Ook vanavond was het eten weer uitstekend. De gerechten zijn met zorg bereid en opgediend. Het zijn allemaal 'plaatjes', veel kleur en veel smaak. Het maakt niet uit of je met de AH-bon komt of de volle prijs betaalt, aan de kwaliteit, porties en bediening zal je het verschil niet merken. Pareltje in Leerdam.
Tom A.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Lekker gegeten in een ontspannen omgeving. Er wordt in de keuken met liefde gewerkt. Er is een fijn terras en de bediening is prima. Aanrader voor mensen die net even een keer wat chiquer willen dineren.
ctdejong .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening en ontvangst. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Sfeervol restaurant op een mooie locatie.