Over het restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

Culinaire gerechten in het Oude Posthuys

Bij Gasterij het Oude Posthuys ervaar je gastvrijheid, professionaliteit en kwaliteit. De chef-kok werkt met streek en seizoensproducten waardoor je kunt genieten van (h)eerlijke en culinaire gerechten. Het restaurant is stijlvol en heeft een gemoedelijke, klassieke sfeer. Kom naar Leerdam en laat je verrassen!

Meer informatie over restaurant Gasterij Het Oude Posthuys

• : Parkeerplaats & Valet parking

Maandag vanaf 12:00
Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 16:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Ik was er om half 8, mijn reservering via Iens was niet bekend. 20 minuten later alsnog een tafel, daarvoor geparkeerd in de salon waar niemand was, het was dat mijn afspraak verlaat was. We komen de 3 gangen met wijnarrangement. Voor en dessert heerlijk, de ossenhaas tot lever gebakken jammer. De wijn niet bijzonder fijn, de witte te koud en de rode Medoc wel erg zuur. Lekker maar niet super. Geen herhalingsgevaar, deels door de verschillende en niet bijster geïnteresseerde bediening.
hoek2 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten in goede ambiance. Mooi historisch pand, smaakvol ingericht. Amuse en voorgerecht verzorgd en lekker. Vooral het hoofdgerecht vis met couscous was overheerlijk!
jpmscheer .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Als gewoonlijk goede sfeer aardige bediening perfecte service goede prijs kwaliteit verhouding mooie balans tussen de gerechten lekker wijntje
Arina V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heel erg lekker gegeten. Is wat duurder maar heeft een prima prijs/ kwaliteits verhouding.
Zeker een volgend bezoek waard.
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Genoten van het 5 gangen verrassingsmenu van de chef, met bijpassend wijnarrangement. Mooi opgemaakte borden met heerlijke gerechten. Geen exclusieve ingrediënten, maar wel goed bereid en mooie combinaties. De keuze voor de wijnen bracht ons de wereld over en was aanvullend of juist bijpassend bij de gerechten, erg goed gekozen! We waren er op maandag, en dat was wel heel erg rustig (na 21:30 zat alleen ons gezelschap er nog...), maar mogelijk is het op andere dagen wat gezelliger.
Parkeren kan na 18:00 praktisch voor het restaurant, maar het station (en de gratis parkeerplaats daar) is nog geen 5 minuten lopen.
Zeker een aanrader en ik ga hier binnenkort zeker terugkomen.
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wat een fijn restaurant is dit. Het is voor de tweede keer dat we hier geweest zijn en weer is het heel goed bevallen.
Je wordt echt heel goed verzorgd en het eten is heerlijk. Net zoals de vorige keer hebben we ons laten verrassen door de kok met een 5gangen menu en hij of zij heeft ons niet teleurgesteld.
Het is wederom voor herhaling vatbaar.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk gegeten met onze dochters van 8 en 5.
Mooie gerechten, smaakvol bereid, aandacht voor de presentatie van de borden!
Voor de kinderen was de wachttijd soms wat lang, maar voor onszelf was de tijd tussen de gangen goed afgestemd.
Zeker een aanrader! De moeite waard om hier eens te gaan eten.
Wij komen vast een keer terug!
goeitje .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Hele leuke aanbieding. €25.00 voor 3 gangen . Alleen de wachttijd tussen de gangen mag iets langer wat ons betreft. Wij komen hier zeker terug
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij hebben een heel lekker valentijnsmenu op samen met een wijnarrangement. Het eten was heel goed bereid en de gerechten ook smaakvol. Tevens was de bijpassende wijn ook zeer lekker bij het menu. Zeker een aanrader!
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Voor deze gelegenheid hadden we een AH restaurantactie-bon. Keuze uit 2 gerechten per gang met de mogelijkheid een 4de gang toe te voegen. De beperkte keuze was voor ons geen probleem, het eten is hier altijd lekker, zowel vis als vlees. Bij het dessert werd een champagne bavarois geserveerd, helaas niet aan mij besteed. Was geen probleem. Ik kreeg een vervangend taartje en manlief had mazzel, want die mocht 'mijn' bavarois hebben. Top!
mariopovinelli .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Was weer geweldig en wederom een lekker samengesteld AH menu !
Wij en onze gasten gaan er zeker weer eens eten . Op naar de volgende actie binnenkort hoop ik .
bertvantoor2 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hebben genoten van ons 1e Kerstdagdiner in Het Oude Posthuys te Leerdam. Onze verwachting is helemaal uitgekomen. Het gehele diner was goed in balans en het wijnarrangement zeer goed samengesteld met een aantal verrassende wijnen. Het is niet goedkoop, daar moet je niet voor gaan. De hoge kwaliteit van het eten en de sfeer maakt de prijs meer dan waar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Genoten van sfeer en gerechten.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Ook deze keer weer heerlijk gegeten. We hebben het 3-gangen verrassingsmenu genomen. Er wordt rekening gehouden met voor- en tegenkeuren en je krijgt heerlijke dingen gepresenteerd. Bediening was vriendelijk en correct.
Hellybelly H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Mooi sfeervol restaurant , Wij werden hartelijk onthaald en naar onze plaats geleid, Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk gegeten van de kaart, hoewel de prijzen wel een beetje hoog liggen en vooral de wijn aan de dure kant. maar al met al toch voor herhaling vatbaar.
Gerko S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten, niet te veel / niet te weinig gekregen, goede service en een gezellig omgeving. Het beste restaurant om in Leerdam te gaan eten.
gert.bosch .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wat een heerlijke gerechten, en sommige direct aangepast aan onze wensen. TOPPIE TOPPIE TOPPIE Kunnen het aan iedereen aanbevelen .
B. D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Op woensdag 9 november 2016 waren wij met vrienden in Gasterij het oude Posthuys in Leerdam. We genoten er van een heerlijk diner, geboekt via de AH restaurantactie. Naar onze mening waren er geen concessies gedaan aan de kwaliteit van het diner i.v.m. deze actie. De presentatie, bereiding en smaak van de gerechten was zeer goed. Bovendien een extra pluim voor de bediening. We zullen dit restaurant zeker aanbevelen aan anderen. En wanneer wij zelf nog eens in de buurt zijn, weten we een goed adres om ons te laten verwennen. Fam. den Butter
claudia151 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gegeten met de AH actie. Keuze uit twee verschillende gerechten. Alle gerechten waren goed. Restaurant was gezellig druk. De tijd was goed gepland en keurige bediening.
gert.bosch .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Een hele lekkere maaltijd, door de AH actie betaalbaar. zeer goede wijnen. Geweldig. Hebben nog een kaart die we ook daar gaan inwisselen.