Gasterij Don Qui-John

Haagsemarkt 20 4813 BB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij Don Qui-John

Ze noemen het een gasterij maar je mag hier de ambiance van een eetcafé verwachten met een keuken waar bijzondere culinaire verrassingen uit ontspruiten. Ze laten je graag zien en proeven wat ze kunnen maar willen tegelijkertijd dat je je gewoon thuis voelt. Zonder opsmuk, zonder veel bla-bla. Net alsof je bij vrienden op bezoek bent! Genieten van de warme sfeer van ‘gewoon’.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Gasterij Don Qui-John

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag

Jouw recensie over het restaurant Gasterij Don Qui-John

Walter P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten, service werd naarmate de drukte toenam wat rommeliger, wel vriendelijk. Al met al een restaurant dat ik aanraad bij vrienden en kennissen.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Prima gegeten vriendelijke bediening die ons de gelegenheid gaf rustig met elkaar te praten en daarna te bestellen prima????
Marieke T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Jammer genoeg hadden wij niet het gevoel van gastvrijheid en liep alles ook niet vlekkeloos. Dat hoeft natuurlijk ook niet maar wij hadden niet het gevoel dat de dame die ons bediende er plezier in had en al helemaal geen moeite wilde doen. Gelukkig hebben wij met zn allen wel een gezellige avond gehad.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Lekker geluncht met vriendelijke bediening. In eerst instantie was de friet koud. Hiervan melding gedaan en kregen gelijk nieuwe portie met excuses van de keuken. Klasse opgelost!
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Altijd hele fijne service, goede kwaliteit en fijne bediening. Kom er regelmatig terug! vriendelijke groet, Willem Molengraaf
Gerlanda_29 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
we hebben hier heerlijk gegeten, het was erg gezellig in een fijne sfeer. De gerechten zijn een feestje om te zien, zo mooi zijn de borden opgemaakt. Ook origineel gepresenteerd. Als ik dan iets van kritiek moet geven ;ze hadden wel iets vaker mogen komen voor een nieuw drankje. En als je niet zo groot bent zit het niet prettig op de muurbankjes.. Al met al hebben we genoten en komen zeker terug.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en werden enthousiast van wijnadvies voorzien! Heerlijk gegeten in een gemoedelijke gastvrije ambiance.
M B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Vriendelijke en fijne bediening, goed eten, gerechten hebben een originele twist, gemoedelijke sfeer. Mooi ingericht restaurant! Chique en toch casual. Leuk met vrienden en familie, maar ook voor een romantisch etentje met partner.
M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Leuke fijne onbevangen sfeer met goed en leuk personeel. Eten was erg goed. Echt een heerlijke top avond gehad! Bedankt!!
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
We hebben heel goed gegeten, het was lekker en leuk gepresenteerd. De bediening was ook goed, soms wat langer wachten voordat je een drankje kon bestellen, maar verder met aandacht. Enige puntje qua eten: de carpaccio als voorgerecht vond ik wat aan de grote kant. Het ging me bijna tegenstaan omdat het zo'n grote hoeveelheid was.
V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Erg goed ontvangen zeer goede en prettige bediening die met je meedenkt . verder was het eten echt geweldig zeer smaakvol en zag erg zeer goed uit een aanrader dit restaurant
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk gegeten, snelle service en aardig personeel.
Mooi pand met een gezellige sfeer.
De gerechten waren heerlijk en de prijzen ook normaal.
Al er iets is wat ik zou moeten aanmerken is dat we met vieren gingen eten en we als suggestie van de chef eendenborst filet aangeboden kregen. Maar ze moest er wel bij zeggen dat er nog maar een van was.
Tja... Toch dan een beetje een lachje en de opmerking bied het dan niet aan.
Verder Top!!!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We hebben al heel vaak een high tea gehad hier. eten is echt super vinden het alleen jammer dat de thee niet bijzonderder is. Je krijgt maar een heel klein thee potje en de theetjes zijn maar gewoon. Maar voor de rest top !
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
De eerste keer dat we hier met vrienden waren. Het eten was in één woord geweldig.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het is hier altijd een feestje om te lunchen of te dineren.
De ontvangst en bediening voelt echt dat je welkom bent.
Het is er altijd goed!
Monica S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten met 2 van mijn vriendinnen.
Omdaf het mooi weer was eerst buiten gezeten en bij het hoofdgerecht naar binnen gegaan om aan onze gereserveerde tafel verder te gaan met ons heerlijk diner.
Altijd gemoedelijk en er is veel mogelijk.
Goede gastvrouwen!
Het is een echte aanrader om hier te gaan eten.
Ik heb vandaag een heerlijke zeetong genuttigd, mijn vriendinnen gingen beide voor de herfstsalade en de tonijnsteak. Als toetje had ik een vruchtensorbet met heerlijke verse vruchtpartjes. De koffie en thee wordt geserveerd met lekkernijen.
Genieten dus.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heel gezellig restaurant, heerlijk eten! Alle gerechten waren naar wens. Bediening ook prima. We komen zeker snel terug!
Triplem .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Altijd prima eten hier, deze keer voor de lunch geweest. Vooral de bediening is heel prettig en vriendelijk. Kom graag terug.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Correcte en vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Lunch van prima kwaliteit.
Aandachtspuntje: bij ontvangst van de rekening bleef de ober aan ons tafeltje staan. Voelde wat ongemakkelijk.
Ad G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten we zijn er al vaker geweest maar elke keer weer een feestje. Deze keer de zeebaars als hoofdgerecht absolute aanrader