Gasterij Don Qui-John

Haagsemarkt 20 4813 BB Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Gasterij Don Qui-John

Ze noemen het een gasterij maar je mag hier de ambiance van een eetcafé verwachten met een keuken waar bijzondere culinaire verrassingen uit ontspruiten. Ze laten je graag zien en proeven wat ze kunnen maar willen tegelijkertijd dat je je gewoon thuis voelt. Zonder opsmuk, zonder veel bla-bla. Net alsof je bij vrienden op bezoek bent! Genieten van de warme sfeer van ‘gewoon’.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Gasterij Don Qui-John

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag

Jouw recensie over het restaurant Gasterij Don Qui-John

Karien P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Fijne ambiance, ondanks drukte toch goed met elkaar kunnen praten. Personeel vriendelijk en deskundig. Het eten zag er goed uit en veranderingen ivm persoonlijke voorkeuren werden zonder probleem gedaan. Goede aanrader voor fijne avond met vrienden.
lfmbuys .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Uitstekend restaurant. Bourgondische uitstraling, helemaal niet pretentieus. Prima. Ik heb er 5 kwartier voor gereden. Was de moeite meer dan waard.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Altijd gezellig op een geweldige locatie.
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het was lang geleden dat we hier gegeten hadden.
Aan de drukte kon je wel merken dat ze een goede naam hebben, kaart was gericht op de aankomende feestdagen.
Alle 3 de gangen waren heerlijk en hebben vooral van het toetje perencake met frambozenijs genoten.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Prettige sfeer en goed eten. Vriendelijke bediening. Een aanrader
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Lekker eten in een gemoedelijke sfeer tegen een redelijke prijs. Ook de wijnkaart is goed. De Don Qui-John salade als voorgerecht is een absolute aanrader.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Blijft geweldige tent!
Rani K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima sfeervol restaurant met goede en gezellige bediening. Wij hebben van een heerlijke lunch genoten en komen ook zeker terug.
Arnie R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prijs kwaliteit is perfect. Gezellig restaurant met prima bediening.
Thijs Z.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met fijne bediening. Wat ons betreft is Don Qui-John een absolute aanrader!!
Berry M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het was de intocht van sinterklaas en daardoor een beetje anders dan de andere keren dat we er gegeten hebben. Verder ok.
NValk .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima eten in een ontspannen sfeer. Omdat er naast het restaurant een feestje was, was het erg rumoerig.
De bediening was prima en vriendelijk.
Koldijk01 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker gegeten, wachttijden tussen de gerechten ietwat aan de lange kant. Betrokkenheid personeel matig, was in het verleden beter!
Joost W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Voorgerecht (salade Don Qui-John) was prima van smaak en qua presentatie, tournedos was echter bijna rood (geen medium; werd goedgemaakt met gratis koffie), dessert (hangop) wel aardig, maar te zwaar/machtig en te veel. Zou ik niet in een sorbetglas serveren. Bediening: erg weinig tussentijdse aandacht. De fles witte wijn kwam zo'n 10 minuten nadat de voorgerechten waren gebracht.
A. R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vanwege de zondag afgeweken van onze gebruikelijke voorkeurslunch (salade met zalm en garnalen) en de dagsoep (courgette) en daarna tartaartje van zalm genomen. Heerlijk!
A. R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We eten hier nogal eens snel een hoofdgerecht, vooral de tong en de kabeljauw zijn favoriet met heerlijk doorbakken frietjes. Altijd vriendelijk en uitstekende kwaliteit. Maar ook bij wat meer tijd is er volop keus uit voorgerecht en dessert. Goede huiswijn en daarna prima koffie met een lekkere brownie erbij.
Onno En Jacky D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten in het geheel gerestylede Don Qui-John. We hebben genoten van de door de keukenbrigade overheerlijke bereidde voorgerechten, een wildproeverij en de selectie van vis. Beide voorgerechten waren een ware smaakbeleving.
Datzelfde gold voor het hoofdgerecht, een tournedos met kalfssukade en een rode wijnsaus. Schitterende op elkaar afgestemde smaken waarvan we met volle teugen hebben genoten.
Als nagerecht hebben wij beiden gekozen voor de crème brûlée. Een lekker besluit van een geweldig diner.
Tel daarbij het geweldige bedienend personeel op en je bent gegarandeerd van een heerlijk avondje uit…Kortom….Voor herhaling vatbaar.
IB I.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Sinds lange tijd hier weer een keer gegeten. Omdat het er altind druk is is zomaar binnenlopen lastig en is reserveren aan te raden.
Wat kun je hier toch goed eten. Je start met een heerlijke amuse van het huis.
Als voorgerecht had ik een vispalet. Omdat ik niet dol ben op gerookte zalm hebben ze dat vervangen. Heerlijk gerecht; goed van smaak.
Als hoofdgerecht de hertenbiefstuk; precies gebakken zoals ik wilde. De friet die ze erbij serveren is echt heerlijk; heerlijke echte aardappelsmaak en krokant!
De ambiance is gezellig en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Don Qui John blijft een goed, gezellig, bourgondisch restaurant.
eetklant-woerden .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Don Qui-john is gelegen in Princenhage een stukje Breda waar men ziet zo snel komt. Het eerste wat opvalt zijn de menukaarten. De vlees/vis eters krijgen een andere kaart dan de mensen die veganistisch zijn. Over het decor is goed over nagedacht, een wand is geluidsdempend waardoor je goed kan praten. Het eten is goed en de bediening is vriendelijk en voorkomend. De toilet zijn een bezienswaardigheid vooral het zwarte toiletpapier is heel bijzonder.
Hier komen we vast en zeker terug.
Rokritisch .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Een meer dan prima Restaurant op een schitterende locatie! Wij komen hier zeker 6 x per jaar. En het is altijd gezellig en erg lekker. Altijd een amuse vooraf en een wisselende kaart. De tournedos blijft de favoriet. Heerlijk mals vlees. De bijgerechten friet en salade staan qua kwaliteit niet in verhouding met de gerechten en dat is jammer. Bediening is vriendelijk en kundig. Wat mij altijd is bij gebleven is dat er gasten kwamen met een hond. Deze hond was eeg rustig en zat/lag onder tafel, waar persoonlijk vindt ik dat niet kunnen. Voor de rest een warm Restaurant met heerlijke gerechten!